Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 15:18:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20663258 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21850 Dátum: 2010.03.10 szerda, 11:22:52 »

A testkábel levan kötve a kasznira.Ott lehet kontakthiba,még ha nem is laza a csavarozás,akkor is.ill.van még 1 átkötés a motor és a váltó között is,és a váltón a generátorszíj oldalon is asszem. Wink wave
akkor bogarászunk tovább...de a műszerek akkor, hogy tud külön életet élni...Huh? Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #21851 Dátum: 2010.03.10 szerda, 11:26:54 »

akkor bogarászunk tovább...de a műszerek akkor, hogy tud külön életet élni...Huh? Roll Eyes
van olyan érzékelő ami a váltóharangban lakik ,és van ami a motoron.ha testhiba adódik,valamelyiknél okozhat zavart.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lexyke88
Vendég
« Új hozzászólás #21852 Dátum: 2010.03.10 szerda, 11:37:52 »

A cmp okozhatja,de valszeg üza rendszeri gond lehet.G.o. szűrőt is cseréltetek? Roll Eyes

igen azt is...
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21853 Dátum: 2010.03.10 szerda, 11:40:58 »

van olyan érzékelő ami a váltóharangban lakik ,és van ami a motoron.ha testhiba adódik,valamelyiknél okozhat zavart.
worship wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
spanyoljanos
Vendég
« Új hozzászólás #21854 Dátum: 2010.03.10 szerda, 13:01:09 »

Jó helyen vagyok? Mondeo GHIA kombi 2,0 TDCI (2004-es gyártás)
Segítséget kérnék:fordított polaritásu akku bekötés (akku lemerült, pótakku )során elment a rádióm (FD 5000C).A bizti ép,a középkonzolt nem tudom hogyan kell kibontani.Mi a teendő?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #21855 Dátum: 2010.03.10 szerda, 13:11:50 »

Jó helyen vagyok? Mondeo GHIA kombi 2,0 TDCI (2004-es gyártás)
Segítséget kérnék:fordított polaritásu akku bekötés (akku lemerült, pótakku )során elment a rádióm (FD 5000C).A bizti ép,a középkonzolt nem tudom hogyan kell kibontani.Mi a teendő?
a rádiónak a bal térd előtti dobozban van a biztije
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #21856 Dátum: 2010.03.10 szerda, 13:30:24 »

Roll Eyes ma is érdekességeket produkált a műszerfal... most csak a kilométer óra adta meg magát, és a napi és teljes km sem "tekert" tovább, az adott értéken megállt... A fordulat szám mérő, hűtővíz és a többiek rendezem mutattak mindent....ez azért érdekes mert ezek szerint a műszer csoport egyes részei képesek külön életet is élni....
..az akkunál lévő testkábelt és az akku sarut megcibáltam, nem tapasztaltam lelazulást, semmi különöset....   mit nézek még meg  a motor térben??
 help worship
Milyen régi az akkud? Úgy emlékszem, hogy itt többször volt már ilyen tünet beírva és a halódó akksira lettek levezetve.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21857 Dátum: 2010.03.10 szerda, 13:33:53 »

Milyen régi az akkud? Úgy emlékszem, hogy itt többször volt már ilyen tünet beírva és a halódó akksira lettek levezetve.
4-5 éves.... nagyobb is a kelleténél.... vigyor3 55AH
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21858 Dátum: 2010.03.10 szerda, 13:36:11 »

Jó helyen vagyok? Mondeo GHIA kombi 2,0 TDCI (2004-es gyártás)
Segítséget kérnék:fordított polaritásu akku bekötés (akku lemerült, pótakku )során elment a rádióm (FD 5000C).A bizti ép,a középkonzolt nem tudom hogyan kell kibontani.Mi a teendő?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kozepkonzol_szetszedese_mk3.pdf
...főoldal...  Wink
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #21859 Dátum: 2010.03.10 szerda, 13:41:16 »

4-5 éves.... nagyobb is a kelleténél.... vigyor3 55AH
Azért egy mérést megérne.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21860 Dátum: 2010.03.10 szerda, 13:46:13 »

Azért egy mérést megérne.
akkor azt is megnézzük... hány Ah a hivatalos akksi? 44Ah
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21861 Dátum: 2010.03.10 szerda, 16:34:22 »

Pedig tényleg ennyi, hiába drága. BMW-t kell venni, abban 15 év a csereperiódus  Smiley
ÁÁÁÁCSI!
A garancia és szervíz tájékoztatóban 15 év van írva!
...nem kell BöMöst venni emiatt.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.10 szerda, 17:51:40 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21862 Dátum: 2010.03.10 szerda, 16:59:15 »

igen azt is...
Valószínűleg levegősödik az üa. rendszer. Nézesd meg benne a gázolajszűrőt. Nincs leesve róla cső?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #21863 Dátum: 2010.03.10 szerda, 18:58:52 »

Tudna valaki tippet adni,hogy honnan tudok letölteni service manualt mk3-hoz?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #21864 Dátum: 2010.03.10 szerda, 19:19:31 »

Sziasztok!

A hétfőn vásárolt autómról írnám a további tapasztalataimat (a benzines topikban már elkezdtem, de ez már nem csak motorikus szitu)

-Ma megnéztem az olajszintet, hát épp a minimumon volt. Mivel már megvettem az újat (szombaton csere) abból öntöttem utána, hogy addig se legyen gond. Az 5 literből kb 0,5 liter nyomtam bele. Mennyi kell bele gyárilag?
-A sebességváltó szuper, kivéve az 1-es és a hátramenet fokozatot  rinya -mindkettőt elég nehezen veszi be. Mi lehet a gond? (az órában 106e km van, de szervizkönyv híján...ki tudja? A belseje egyébként hibátlan, karcolásmentes, a váltón van némi kopás. Kiderült, hogy pesti volt az autó, lehet hogy a sok városi araszolgatás, stb miatt lehet ennek a két fokozatnak baja?) Mit tegyek ez ügyben, mert eléggé zavar?
A kuplungja is szerintem jó. Ha előtte nem próbáltam volna Mondeot, akkor azt honném, hogy kopott, mert eléggé fent fog. Viszont a többi fokozat váltásakor nincs gondom és nem is csúszik.

A válaszokat előre is köszi  worship : Alpha Dog
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #21865 Dátum: 2010.03.10 szerda, 19:33:40 »

 Hat Azert en legzsakot nem fogok cserelni. Plane nem 6ot. Utkozeskor kinyillik amennyi kinyillik. Nem szoktam szaguldozni. Na meg csak 1 eros auto. A valaszokat koszonom.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21866 Dátum: 2010.03.10 szerda, 19:39:25 »

Sziasztok!

A hétfőn vásárolt autómról írnám a további tapasztalataimat (a benzines topikban már elkezdtem, de ez már nem csak motorikus szitu)

-Ma megnéztem az olajszintet, hát épp a minimumon volt. Mivel már megvettem az újat (szombaton csere) abból öntöttem utána, hogy addig se legyen gond. Az 5 literből kb 0,5 liter nyomtam bele. Mennyi kell bele gyárilag?
-A sebességváltó szuper, kivéve az 1-es és a hátramenet fokozatot  rinya -mindkettőt elég nehezen veszi be. Mi lehet a gond? (az órában 106e km van, de szervizkönyv híján...ki tudja? A belseje egyébként hibátlan, karcolásmentes, a váltón van némi kopás. Kiderült, hogy pesti volt az autó, lehet hogy a sok városi araszolgatás, stb miatt lehet ennek a két fokozatnak baja?) Mit tegyek ez ügyben, mert eléggé zavar?
A kuplungja is szerintem jó. Ha előtte nem próbáltam volna Mondeot, akkor azt honném, hogy kopott, mert eléggé fent fog. Viszont a többi fokozat váltásakor nincs gondom és nem is csúszik.

A válaszokat előre is köszi  worship : Alpha Dog
a szervízkönyvért nagyon kár... szerintem tök mindeg melyik szerlő/ flotta kezelő vezeti csak legyen... 106e km Roll Eyes mikori kiadású a járgány? a váltó / kuplungot úgy tudod ellenörizni, hogy 4-be rakod az autót és megpróbálsz úgy elindulni... elvileg csörgés, csattogás, zörgés nélkül le kell fulladnia ... szerintem teljes (motor,váltó, kormány) olaj cserével/ utántöltéssel sokat lendítenél az autó állagán... gyárilag 4,0-4,5 liter kellene bele...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #21867 Dátum: 2010.03.10 szerda, 19:46:31 »

a szervízkönyvért nagyon kár... szerintem tök mindeg melyik szerlő/ flotta kezelő vezeti csak legyen... 106e km Roll Eyes mikori kiadású a járgány? a váltó / kuplungot úgy tudod ellenörizni, hogy 4-be rakod az autót és megpróbálsz úgy elindulni... elvileg csörgés, csattogás, zörgés nélkül le kell fulladnia ... szerintem teljes (motor,váltó, kormány) olaj cserével/ utántöltéssel sokat lendítenél az autó állagán... gyárilag 4,0-4,5 liter kellene bele...

2001-es a gép
a motorolajat + szűrőt már megvettem
váltóba és szervóba mi és mennyi kell? (akkor nem ártana már a fékolajat is kicserélni)
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21868 Dátum: 2010.03.10 szerda, 19:54:15 »

2001-es a gép
a motorolajat + szűrőt már megvettem
váltóba és szervóba mi és mennyi kell? (akkor nem ártana már a fékolajat is kicserélni)
2001 Huh?  wow1 106 Km?? szorozd meg 2-el... keresd Wyctor-t ő tud segíteni olaj ügyben is.... + levegő+pollen szűrő+ fék átnézés...!!
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #21869 Dátum: 2010.03.10 szerda, 20:02:31 »

2001 Huh?  wow1 106 Km?? szorozd meg 2-el... keresd Wyctor-t ő tud segíteni olaj ügyben is.... + levegő+pollen szűrő+ fék átnézés...!!

Meg is szoroztam, úgy vettem...de gondoltam egy alapos szerviz után mi gondom lehetne vele...220e km se a világ, ha esetleg annyi van benne
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #21870 Dátum: 2010.03.10 szerda, 20:13:04 »

Meg is szoroztam, úgy vettem...de gondoltam egy alapos szerviz után mi gondom lehetne vele...220e km se a világ, ha esetleg annyi van benne

Szerintem sem kell aggódni egy benzinesnek nem sok a 220E sem!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #21871 Dátum: 2010.03.10 szerda, 20:27:39 »

Az még MK3 ugye? A 16-os nagy belemegy, de kell eszkábálni hozzá egy átalakítót (vagy venni). Én farostlemezből vágtam, 5 perces munka.

Igen,MK3.A hangszóróm 17-es.Az már necces?
Átmegyek a hifi totyikba,mert én is nagy fába vágtam a fejszémet.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #21872 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 11:42:32 »

Hat Azert en legzsakot nem fogok cserelni. Plane nem 6ot. Utkozeskor kinyillik amennyi kinyillik. Nem szoktam szaguldozni. Na meg csak 1 eros auto. A valaszokat koszonom.
A szervízkönyvben 15 évet írnak!Utána felülvizsgálat!
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21873 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 12:24:54 »

A motorvédő burkolatot hogy kell leszedni?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #21874 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 12:38:01 »

A motorvédő burkolatot hogy kell leszedni?
felfelé kell húzni! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21875 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 12:39:37 »

felfelé kell húzni! vigyor3

Jó-jó, de mi tarja? nem törik el?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #21876 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 12:54:20 »

Jó-jó, de mi tarja? nem törik el?
nem!4 gumidugóra van rászorítva 4 villaszerű cuccal! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21877 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 12:59:40 »

nem!4 gumidugóra van rászorítva 4 villaszerű cuccal! Wink wave

Ok. Köszi!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21878 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 14:07:29 »

Van valakinek esőérzekelős ablaktörlőja 6 fokozatú szabályozható karral?
Én most cseréltem a kart szabályozhatóra, de elsőre nem vettem észre, hogy bármit befolyásolna.  falbav
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21879 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 14:10:59 »

Van valakinek esőérzekelős ablaktörlőja 6 fokozatú szabályozható karral?
Én most cseréltem a kart szabályozhatóra, de elsőre nem vettem észre, hogy bármit befolyásolna.  falbav

nem mk3, hanem mk4, de nekem olyan van...

gyakorlatilag nem tudom olyanra állítani, hogy jó legyen...  vigyor3

Valamikor a legérzékenyebben kevesebbet törl, mint a legalsó pozícióban...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #21880 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 14:16:10 »

Nekem MkIII van, annál az 1-es állás az automata!! worship


nem mk3, hanem mk4, de nekem olyan van...

gyakorlatilag nem tudom olyanra állítani, hogy jó legyen...  vigyor3

Valamikor a legérzékenyebben kevesebbet törl, mint a legalsó pozícióban...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #21881 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 15:03:34 »

Van valakinek esőérzekelős ablaktörlőja 6 fokozatú szabályozható karral?
Én most cseréltem a kart szabályozhatóra, de elsőre nem vettem észre, hogy bármit befolyásolna.  falbav

Nekem esőérzékelős, de nem szabályozható, azt automatikusan csinálja!
Elvileg 4 állású a kapcsoló, + egy lefelé billentés.

1. kikapcsolt állás
2. (egyet fel) automata állás, nincs beleszólás, töröl ahogy az érzékelő szerint jó neki
3. (még egyet fel) folyamatos törlés I.-es fokozat
4. (még egyet fel) folyamatos törlés II.-es fokozat

+1 kikapcsolt állásban lefelé billentés esetén egyet töröl.

Az enyém ilyen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21882 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 16:18:11 »

Nekem esőérzékelős, de nem szabályozható, azt automatikusan csinálja!
Elvileg 4 állású a kapcsoló, + egy lefelé billentés.

1. kikapcsolt állás
2. (egyet fel) automata állás, nincs beleszólás, töröl ahogy az érzékelő szerint jó neki
3. (még egyet fel) folyamatos törlés I.-es fokozat
4. (még egyet fel) folyamatos törlés II.-es fokozat

+1 kikapcsolt állásban lefelé billentés esetén egyet töröl.

Az enyém ilyen

Én nem erről beszélek! Olyan kapcsolót tettem bele, ahol a karon van egy tekergethető gyűrű 1-6 számokkal jelölt állásokkal.
Az esőérzékelő nélküli modelleken ezen lehet állítani a szakaszos törlés időzítését.
Én valamiért azt gondoltam, hogy esőérzékelősnél az érzékenységet lehet vele szabályozni. Ezért kérdezem, hogy van-e valakinek ilyen kombinációja, és hogy az mit csinál.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #21883 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 16:31:09 »

Én nem erről beszélek! Olyan kapcsolót tettem bele, ahol a karon van egy tekergethető gyűrű 1-6 számokkal jelölt állásokkal.
Az esőérzékelő nélküli modelleken ezen lehet állítani a szakaszos törlés időzítését.
Én valamiért azt gondoltam, hogy esőérzékelősnél az érzékenységet lehet vele szabályozni. Ezért kérdezem, hogy van-e valakinek ilyen kombinációja, és hogy az mit csinál.

Ja értelek!  worship

Azt nem tudom, hogy az esőérzékelős mit tud kezdeni egy ilyen kapcsolóval.  nemtudom
Szerény véleményem szerint semmit. De ez nem tapasztalati vélemény.  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21884 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 17:40:12 »

Én nem erről beszélek! Olyan kapcsolót tettem bele, ahol a karon van egy tekergethető gyűrű 1-6 számokkal jelölt állásokkal.
Az esőérzékelő nélküli modelleken ezen lehet állítani a szakaszos törlés időzítését.
Én valamiért azt gondoltam, hogy esőérzékelősnél az érzékenységet lehet vele szabályozni. Ezért kérdezem, hogy van-e valakinek ilyen kombinációja, és hogy az mit csinál.
szomoru1 nem akar működni? pedig az enyémmel működött.....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21885 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 18:50:53 »

Hi ALL!

Kérdésem a köv. lenne hátha tudtok vmit rá mondani:

Első ablaktörlő a karon lévő gombra nem reagál. Se nem spricceli a vizet, sem az ablaktörlő nem mozdul. Oldalirányú mozgásra reagál az első, és a hátsó is. A hátsón működik a víz. Mi lehet a hiba? 1 motor hajtja előre és hátra is a vizet a tartályból? Vagy sima contact gond lehet az ablaktörlőkaron?

THX a választ!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
teo
Vendég
« Új hozzászólás #21886 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 19:20:44 »

Én nem erről beszélek! Olyan kapcsolót tettem bele, ahol a karon van egy tekergethető gyűrű 1-6 számokkal jelölt állásokkal.
Az esőérzékelő nélküli modelleken ezen lehet állítani a szakaszos törlés időzítését.
Én valamiért azt gondoltam, hogy esőérzékelősnél az érzékenységet lehet vele szabályozni. Ezért kérdezem, hogy van-e valakinek ilyen kombinációja, és hogy az mit csinál.

Hi! Nekem is ilyen van. Még nem tudtam eldönteni az elmúlt hónapok alatt, hogy örüljek-e neki - ez a mesterséges intelligencia megnyilvánulásának egy formája. Ez gondolkodik! A baj az, hogy hülye lehetett, aki tanította.
Képtelenség kifigyelni, mi a szisztéma benne. Állítólag az érzékenysége a számokkal arányos. Ennek ellenére láttam én már alacsony fokozatban csápolni vadul.
A csúcs, amikor a hulló vizes havat összegyűjti a lapát, hatásosan törölni már nem tud vele, és elkezd vaddisznó módon csapkodni. Ilyenkor kikapcsolom, mert félek, megsemmisíti önmagát.
Szóval, már nem vagyok biztos benne, hogy értem, mi is történik Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21887 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 19:39:53 »

Hi ALL!

Kérdésem a köv. lenne hátha tudtok vmit rá mondani:

Első ablaktörlő a karon lévő gombra nem reagál. Se nem spricceli a vizet, sem az ablaktörlő nem mozdul. Oldalirányú mozgásra reagál az első, és a hátsó is. A hátsón működik a víz. Mi lehet a hiba? 1 motor hajtja előre és hátra is a vizet a tartályból? Vagy sima contact gond lehet az ablaktörlőkaron?

THX a választ!

Igen, az ablaktörlő kapcsolóban van megégve egy kontaktus. Szétszerelhető a kapcsoló, meg lehet próbálni kicsit "megpiszkálni"
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21888 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 19:45:27 »

Hi! Nekem is ilyen van. Még nem tudtam eldönteni az elmúlt hónapok alatt, hogy örüljek-e neki - ez a mesterséges intelligencia megnyilvánulásának egy formája. Ez gondolkodik! A baj az, hogy hülye lehetett, aki tanította.
Képtelenség kifigyelni, mi a szisztéma benne. Állítólag az érzékenysége a számokkal arányos. Ennek ellenére láttam én már alacsony fokozatban csápolni vadul.
A csúcs, amikor a hulló vizes havat összegyűjti a lapát, hatásosan törölni már nem tud vele, és elkezd vaddisznó módon csapkodni. Ilyenkor kikapcsolom, mert félek, megsemmisíti önmagát.
Szóval, már nem vagyok biztos benne, hogy értem, mi is történik Smiley
Neked tehát gyárilag van benne ilyen kapcsoló? Van olyan eset amikor tényleg hatásos az érzékenység szabályozás?
Benedek nyáron kölcsönadta a kapcsolóját és azzal próbálgattuk a szélvédőt locsolgatva. Akkor úgy tűnt mintha tényleg működne a szabályozás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21889 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 19:50:03 »

Neked tehát gyárilag van benne ilyen kapcsoló? Van olyan eset amikor tényleg hatásos az érzékenység szabályozás?
Benedek nyáron kölcsönadta a kapcsolóját és azzal próbálgattuk a szélvédőt locsolgatva. Akkor úgy tűnt mintha tényleg működne a szabályozás.
kapcsolódat bontva vagy újonnan vetted??
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #21890 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 19:51:15 »

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani nekem, hogy elsőkerék tőcsavar cseréhez le kell húzni az agyat csapágyastúúúl? 

Köszi!

T.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #21891 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 19:55:35 »

Neked tehát gyárilag van benne ilyen kapcsoló? Van olyan eset amikor tényleg hatásos az érzékenység szabályozás?
Benedek nyáron kölcsönadta a kapcsolóját és azzal próbálgattuk a szélvédőt locsolgatva. Akkor úgy tűnt mintha tényleg működne a szabályozás.

Nekem gyári. Ha szépen egyenletesen szemerkél az eső, akkor megfigyelhető a logika. Egy ideig bosszankodtam, hogy ilyenkor lustán töröl, de felraktam 4 vagy 5-re, és szépen, időben töröl.
A legtutibb az, ha csak kicsi eső van, ritkán kell törölni, de valaki egy pocsolyából felnyom egy nagy adag vizet. Rögtön lenyomja. Csak hogy valami pozitívat is mondjak róla. Általában azért nem rossz ez. Egyáltalán nem kell törődnöd az ablakkal.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21892 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 20:09:47 »

kapcsolódat bontva vagy újonnan vetted??
Bontott, de szerintem jó. Majd holnap kimérek mindent.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #21893 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 20:12:37 »

Nekem gyári. Ha szépen egyenletesen szemerkél az eső, akkor megfigyelhető a logika. Egy ideig bosszankodtam, hogy ilyenkor lustán töröl, de felraktam 4 vagy 5-re, és szépen, időben töröl.
A legtutibb az, ha csak kicsi eső van, ritkán kell törölni, de valaki egy pocsolyából felnyom egy nagy adag vizet. Rögtön lenyomja. Csak hogy valami pozitívat is mondjak róla. Általában azért nem rossz ez. Egyáltalán nem kell törődnöd az ablakkal.
Én csak azért szereztem be a gyűrűs kapcsolót, mert rettenetesen idegesít, amikor szemerkélő esőben rendesen behergeli magát az automatika. Egy ideig ritkán töröl, majd egyre sűrűbben, végül folyamatosra vált. Ilyenkor a szakaszos törlés ki/be kapcsolásával egy darabig megint jó lesz. Ha ezen segít a poti, elégedett leszek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21894 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 20:23:55 »

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani nekem, hogy elsőkerék tőcsavar cseréhez le kell húzni az agyat csapágyastúúúl? 

Köszi!

T.
szerintem nem....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
teo
Vendég
« Új hozzászólás #21895 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 20:32:48 »

Én csak azért szereztem be a gyűrűs kapcsolót, mert rettenetesen idegesít, amikor szemerkélő esőben rendesen behergeli magát az automatika. Egy ideig ritkán töröl, majd egyre sűrűbben, végül folyamatosra vált. Ilyenkor a szakaszos törlés ki/be kapcsolásával egy darabig megint jó lesz. Ha ezen segít a poti, elégedett leszek.

Na, az tényleg bosszantó. Hátha segít a tekerő.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #21896 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 21:59:23 »

Igen, az ablaktörlő kapcsolóban van megégve egy kontaktus. Szétszerelhető a kapcsoló, meg lehet próbálni kicsit "megpiszkálni"

Nem hinném, hogy a cső van lehúzódvan, mert az ablaktörlő sem mozdul meg a gomb megnyomásakor.

Én is a kontaktra tippelek. Hogy tudom szétszedni a kapcsolót?

thx válaszotokat!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #21897 Dátum: 2010.03.12 péntek, 05:01:28 »

Én nem erről beszélek! Olyan kapcsolót tettem bele, ahol a karon van egy tekergethető gyűrű 1-6 számokkal jelölt állásokkal.
Az esőérzékelő nélküli modelleken ezen lehet állítani a szakaszos törlés időzítését.
Én valamiért azt gondoltam, hogy esőérzékelősnél az érzékenységet lehet vele szabályozni. Ezért kérdezem, hogy van-e valakinek ilyen kombinációja, és hogy az mit csinál.
Nekem is ez a típusú karom van.De nem vettem észre hogy az esőre reagálna.Honnan tudom meg hogy van benne eső érzékelő?? wow1
Különben nálam csak a időszakos törlés intervallumát állítsa ez a tekerő! taps
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #21898 Dátum: 2010.03.12 péntek, 05:10:24 »

Srácok !
A kérdésem a következő.Megcsináltam a tesztet a műszerfalon.Szépen ki is írta mind a sok száz infót amit kellett.Van valakinek valami táblázata vagy leírása mik ezek az adatok?Továbbá a fordulatszám mérő alatti kijelzőn is megjelent minden felirat, átlag fogyi stb.Tehát akkor elvileg tudná a gép ezeket a funkciókat is ha a megfelelő kart teszem fel?Jelenleg csak külső hőmérsékletet tudok nézegetni rajta falbav
Esetleg csak egy sima nyomógomb beszerelésével nem tudnám életre kelteni ezt a funkciót!! help
 integet2
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21899 Dátum: 2010.03.12 péntek, 07:04:02 »

Szia!

A visszapillantó tükör felett van az érzékelő....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.