Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 00:40:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 436 437 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 449 450 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20692382 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #22100 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 10:43:32 »


kaptál egy privit  Wink
Naplózva
enginechange
Vendég
« Új hozzászólás #22101 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 10:46:15 »

inkább tegyél bele 2,2 tdci-t, az egyszerűbb
A benzines és dizel blokkoknak más a konfigurációja kissé. A váz azonos szerintem, tehát kellő kipakolás/bepakolás után eléred a célt.
A dizel kipufogónak az első része, várhatóan a flexcsőig szerintem nem lesz jó, a dizelben a turbó miatt más leömlő van.
Azt nem tudom, hogy a 2,0i kapható volt-e automatával, de véleményem szerint ha már szereled, érdemes egy mmt6-ot rátenni, megszabadulva az automata nyűgjétől.
Isten őrizzen a kézi váltótól, szigorúan automatic! eplus2 Amúgy dízelt nem akarok mert csak baj van vele ezzel megjártam és nem akarok megint kínlódni vele, azért kéne a benyás  angel
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #22102 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 10:54:11 »


Én is küldtem privit...  Wink vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22103 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 11:08:45 »

Én is küldtem privit...  Wink vigyor3
Bp-en sem olyan jók az utak... Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #22104 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 11:18:07 »

Bp-en sem olyan jók az utak... Smiley

Viszont régi álmom egy ilyen felni szett, és ha van lehetőség egy az egyben cserélni...  vigyor3
Egyébként inkább vidéken használom a kocsit Bp-Füzesabony-Bp, illetve Bp-Dombóvár-Bp útvonalakon.
Pesten csak mosatni, meg havonta egyszer nagybevásárolni járunk...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
BRYCE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #22105 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 12:06:49 »

Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy ha az autónak teljes gázt adok kisebb fordulaton elkezd szaggatni de ha eléri a 3 ezres fordulatot onnan minden jó mi lehet a gond??
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22106 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 12:18:31 »

Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy ha az autónak teljes gázt adok kisebb fordulaton elkezd szaggatni de ha eléri a 3 ezres fordulatot onnan minden jó mi lehet a gond??
Milyen motorról beszélünk?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #22107 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 12:21:05 »

Milyen motorról beszélünk?

Ja, azt meg sem kérdeztem!  wow1
Bocsánat!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
BRYCE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #22108 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 12:23:10 »

Milyen motorról beszélünk?
1.8 benzines 125 le
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #22109 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 12:24:17 »

1.8 benzines 125 le

Akkor amit én írtam azt törlöm, mert baromság!
Bocsi!  worship

Töröltem...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22110 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 14:34:25 »

1.8 benzines 125 le
gyertya, kábel, trafó, szívósor. Állítólag. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22111 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 14:42:08 »

gyertya, kábel, trafó, szívósor. Állítólag. Smiley

Meg állítólag lambdaszonda is lehet.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #22112 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:04:21 »

Sziasztok.
Van valakinek ismerőse a Petrányinál, egy általuk forgalomba helyezett és szervizelt autóról kellene az előélet.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22113 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:45:11 »

Sziasztok.
Van valakinek ismerőse a Petrányinál, egy általuk forgalomba helyezett és szervizelt autóról kellene az előélet.
Hívd fel őket. Vagy Vik-et.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #22114 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 22:18:12 »

Hívd fel őket. Vagy Vik-et.
Próbáltam de nem adnak infót.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
ferencv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


ferencv123@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22115 Dátum: 2010.03.26 péntek, 08:03:57 »

Sziasztok!
Bocs, h ide írok, de ez (talán) a legolvasottabb mk3-as topic. Smiley

Szóval mivel a bal első nyári gumim (Kleber 205/50-es r17) defektes lett, ezért próbáltam keresni a helyébe egy még jó állapotban lévő használtat. Sajna ilyen típust nem találtam. Hátul pirelli p7 van, vagyis lesz feltéve. Nem tudom, h mennyit futott gumik, mivel kereskedőtől vettem a kocsit.

Mivel kb. 100 km-t tettem meg a gumikkal miután megvettem a gépet ősszel, ezért nem igazán tudom, hogy hogyan futnak ezek a gumik.

Ki milyen márkát javasol ebben a méretben? Olvastatok valamilyen tesztet esetleg?
Szerintetek vegyek két újat előre, vagy csak egyet, és hagyjam meg a másik használtat? Szerintetek a jobb oldali gumik tényleg jobban kopnak, mint a baloldaliak (nem politikai értelemben Smiley)? A hajtott kerékre érdemesebb az új gumikat tenni, vagy lényegtelen?

Gumis szakember mit tenne a helyemben?

bocsi a sok kérdésért, ha már párra kapok korrekt választ, örülni fogok Tongue

uff

Szervusz!

Ha egy lassan kopó jól tapadó és rendkívül csendes abroncsot akarsz garnitúrában cserélni, akkor javaslom az alábbit:

Ventus S1 evo K107 205/50 ZR17 93Y XL 4PR házhoz szállítva 30.140ft/db (Németországból).

Itt megrendelheted : http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=47320961.133.27500&typ=R-137464&ranzahl=4&Breite=205&Quer=50&Felge=17&Speed=H&weiter=20&kategorie=2&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=133&sowigan=So

Én 2 éve használom teljes megelégedéssel a 225/40-R18 méretben, előtte Continental SportContact 2-esem volt fenn, ami rendkivül jól tapad száraz úton , de vizesen kész életveszély ebben a szélességben olyan könnyen felúszik a vizre,
ráadásul   másfélszeres áron.

A Barumokat ebben a méretben el kell felejteni szerintem a minőség és a biztonság megér +20%-ot.
(Néhány gumiteszten volt szerencsém résztvenni ami nem mindenhol a marketingről szólt :-).

Üdv Feri.

Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #22116 Dátum: 2010.03.26 péntek, 09:22:25 »

akkor ott valami nincs rendben a kocsival, általában ki szokták adni a szakszervizek az ilyen jellegű infókat
Nem autó függő, az volt a válasz hogy belső utasítás alapján csak akkor adnak infót ha hozok írásos meghatalmazást attól akinek a nevére szólnak a szervíz számlák.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22117 Dátum: 2010.03.26 péntek, 09:48:17 »

akkor ott valami nincs rendben a kocsival, általában ki szokták adni a szakszervizek az ilyen jellegű infókat

Nekem se adták ki, adatvédelmi okból nem adhatják, azt mondták.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #22118 Dátum: 2010.03.26 péntek, 10:40:11 »

Szervusz!

Ha egy lassan kopó jól tapadó és rendkívül csendes abroncsot akarsz garnitúrában cserélni, akkor javaslom az alábbit:

Ventus S1 evo K107 205/50 ZR17 93Y XL 4PR házhoz szállítva 30.140ft/db (Németországból).

Itt megrendelheted : http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=47320961.133.27500&typ=R-137464&ranzahl=4&Breite=205&Quer=50&Felge=17&Speed=H&weiter=20&kategorie=2&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=133&sowigan=So

Én 2 éve használom teljes megelégedéssel a 225/40-R18 méretben, előtte Continental SportContact 2-esem volt fenn, ami rendkivül jól tapad száraz úton , de vizesen kész életveszély ebben a szélességben olyan könnyen felúszik a vizre,
ráadásul   másfélszeres áron.

A Barumokat ebben a méretben el kell felejteni szerintem a minőség és a biztonság megér +20%-ot.
(Néhány gumiteszten volt szerencsém résztvenni ami nem mindenhol a marketingről szólt :-).

Üdv Feri.



hello,
www.automax.hu
ujpest
olcsobb...
most vettem naluk 4db Dunlop SP Sport 01 peremvedos gumit 17900ft/db 205/55 R16-ost es ha marcius vegeig ott szerelteted akkor 900ft kedvezmenyt is kapsz a szereles arabol kerekenkent.

udv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22119 Dátum: 2010.03.26 péntek, 17:58:42 »

Nyári gumiban az egyik legjobb a Mondeóra a Michelin Pilot Primacy, téliben pedig a Vredestein Snowtrac 2 ill. 3.
Ezek kapták akkor a legeslegmagasabb pontszámot (Forrás: AutóMagazin Teszt 2007, illetve ADAC).
Ezek a tesztek 16 colosra szóltak. Ezek után pont azokat vettem, viseltetem télen nyáron, panasz nélkül.
Kicsit drága mulatság volt, viszont biztonságérzetet is ad a tudat, ezért szerintem megérte.
De mindenkinek a saját ízlése...
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.26 péntek, 18:07:28 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #22120 Dátum: 2010.03.27 szombat, 13:18:18 »

Én a Continental-ra esküszöm (205/55/16):
Téli: 830 Ts
Nyári: PremiumContact 2

Ízlés kérdése, de ami az egyik legfontosabb a biztonság után, a csöndesség! Ezek azok!

 worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22121 Dátum: 2010.03.27 szombat, 18:13:08 »

Ket kerdessel fordulnatok hozzatok.

1, Fekezesnel elkezd razni a kormany nem durvan, de azert megsem normalis. Ez minek a jele? Illetve hogyan orvosolhato?

2, Amikor a kormanyt elforgatom menet kozben neha mintha erzetre "kattogna". Ilyenrol meg nem is hallottam. Eleg lehet csak a szervoolajat cserelni vagy egeszen masrol van szo.

Kosz elore is a valaszokat
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #22122 Dátum: 2010.03.27 szombat, 18:34:38 »

Ket kerdessel fordulnatok hozzatok.

1, Fekezesnel elkezd razni a kormany nem durvan, de azert megsem normalis. Ez minek a jele? Illetve hogyan orvosolhato?

2, Amikor a kormanyt elforgatom menet kozben neha mintha erzetre "kattogna". Ilyenrol meg nem is hallottam. Eleg lehet csak a szervoolajat cserelni vagy egeszen masrol van szo.

Kosz elore is a valaszokat

1. fektarcsa csere
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22123 Dátum: 2010.03.27 szombat, 18:47:10 »

1. valószínű féktárcsa, vagy futómű rossz beállítása, stabilizátorrúd talán esetleg, (nekem is 100-nál remege a kormány, bár az inkább centírozás hiba lehet, de fékezésnél is remeg, az valószínű féktárcsa hullámosodás, vagy ilyesmféle..

2. Nekem és szerintem többeknek is van ilyen...erről itt találsz több infot: LINKhttp://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #22124 Dátum: 2010.03.27 szombat, 19:37:31 »

Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy ha az autónak teljes gázt adok kisebb fordulaton elkezd szaggatni de ha eléri a 3 ezres fordulatot onnan minden jó mi lehet a gond??

Ugyanez a probléma volt nálam is (alacsony fordulatnál kigyorsításkor rángatózott), de a gyertyák cseréje rendbehozta.  taps
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22125 Dátum: 2010.03.27 szombat, 21:43:28 »

Ugyanez a probléma volt nálam is (alacsony fordulatnál kigyorsításkor rángatózott), de a gyertyák cseréje rendbehozta.  taps

Jó neked. Én cseréltem a benzinszűrőt, gyertyákat, kábeleket, és rángat  rinya. Most a trafó jön.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #22126 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 00:16:56 »

Udv Mindenkinek!
Lassan de biztosan osszeszokunk a Mondeommal!
Mk3 2004 Tdci 130lo
Mar csak ket hiba van ami mergesit, gondoltam feldobom hatha valaki hallott rola!
Az egyszerubb: terheles alatt 1900-2000 fordulat kozott morog valami!
Fotengely ekszijtarcsa mar cserelodott,szijfeszito nem! Ez lenne az?
A bonyibb: +31 fok felett bekapcsolt klimaval az auto magatol gyorsul!
Pedalok erintese nelkul 2500-as fordulatra huzza fel a motort. Ha benyomom a feket vagy
a kuplungot visszaejti a fordulatot, de ha elengedem ujra gyorsul!
De csak bekapcsolt klimaval es csak 31 fok felett! barki otlet?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #22127 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 00:46:02 »

Udv Mindenkinek!
Lassan de biztosan osszeszokunk a Mondeommal!
Mk3 2004 Tdci 130lo
Mar csak ket hiba van ami mergesit, gondoltam feldobom hatha valaki hallott rola!
Az egyszerubb: terheles alatt 1900-2000 fordulat kozott morog valami!
Fotengely ekszijtarcsa mar cserelodott,szijfeszito nem! Ez lenne az?
A bonyibb: +31 fok felett bekapcsolt klimaval az auto magatol gyorsul!
Pedalok erintese nelkul 2500-as fordulatra huzza fel a motort. Ha benyomom a feket vagy
a kuplungot visszaejti a fordulatot, de ha elengedem ujra gyorsul!
De csak bekapcsolt klimaval es csak 31 fok felett! barki otlet?

A szíjfeszítő az zörög, meg fog is zörögni, ez ilyen. Esetleg az intercooler csőcsatlakozás rögzítése zöröghet még, ami egy gumiágyban van és nekiverődik a vázkeretnek a lökös alatti részen. Ez utóbbi megoldása, hogy ki kell venni a gumikat és fixen rögzíteni.
A klíma rendszerben van egy nyomáskapcsoló ami ad egy jelet a motorvezérlőnek, hogy emelje meg az  alapjáratot. Esetleg hőfok jeladó hiba vagy simán egy diesel rendszer tisztítót kéne beletölteni, mert az segít a magasan maradt alapjárat esetén, igaz ez inkább váltás közben érezhető, mert nem esik vissza az alapjárat kinyomott kuplungnál. Az természetes jelenség, illetve, így van programozva a motorvezérlő, hogy menet közben üresben gurulva 1000 környékén van az alapjárat.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #22128 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 09:50:40 »

Jó neked. Én cseréltem a benzinszűrőt, gyertyákat, kábeleket, és rángat  rinya. Most a trafó jön.

A trafó cseréje majd rendbe hozza! eljen
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #22129 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 10:12:36 »

A szijfeszitorol mar sokat olvastam. A nagyon kromos szervizben mindig le is akarjak cserelni. Persze
azt nem adjak el nekem hogy minden 5penzes szijhoz kell egy 45penzes feszito is. Az inercooler rogziteset
is megnezettem veluk. Ami erdekes hogy varosban ritkabban csinalja, hiaba megy atazon a fordualtszamon.
Inkabb palyan, de foleg mellekuton... Zavaro kicsit, de ha ilyen akkor megszokom...

Viszont a fordulatszam emelese, nagyon gonosz dolog tole. Foleg hogy nehezen diagnosztizalhato, es senki nem
hallott rola. Volt mar porlasztotol klimavezerlon at otleteles. Persze azonnal vegyem meg es ha nem az
hat ij. Ami neheziti a dolgokat. A motornak gyonyoru hangja van (mar ahhoz kepest hogy diesel) es hieg idoben
semmi problema nincs. Sot amikor megy magatol akkor ha kinyomom a klimat is megszunik a jelenseg. A nyomaskapcsol mar lett cserelve nem az volt... Ami meg kiderult a sok toketelen szerelonel, mint egyetlen kezzelfoghato jel, hogy amikor huzza  a gazt akkor emelkedik a nyomas a klimaredszerben. Fizikailag felmegy (nem csak az erzekelon) es vizzel
visszahutve megszunik a jelnseg. Persze csak addig amig meg nem szarad... Kicsit tanacstalan vagyok... Es azt se tudom hogy klimashoz, markaszervizbe, Mondeobubushuz vagy hova kene vinni... lassan jon a kanikula?!


A szíjfeszítő az zörög, meg fog is zörögni, ez ilyen. Esetleg az intercooler csőcsatlakozás rögzítése zöröghet még, ami egy gumiágyban van és nekiverődik a vázkeretnek a lökös alatti részen. Ez utóbbi megoldása, hogy ki kell venni a gumikat és fixen rögzíteni.
A klíma rendszerben van egy nyomáskapcsoló ami ad egy jelet a motorvezérlőnek, hogy emelje meg az  alapjáratot. Esetleg hőfok jeladó hiba vagy simán egy diesel rendszer tisztítót kéne beletölteni, mert az segít a magasan maradt alapjárat esetén, igaz ez inkább váltás közben érezhető, mert nem esik vissza az alapjárat kinyomott kuplungnál. Az természetes jelenség, illetve, így van programozva a motorvezérlő, hogy menet közben üresben gurulva 1000 környékén van az alapjárat.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22130 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 10:45:58 »

A trafó cseréje majd rendbe hozza! eljen
Igazad legyen!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22131 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 13:30:28 »

Udv Mindenkinek!
Lassan de biztosan osszeszokunk a Mondeommal!
Mk3 2004 Tdci 130lo
Mar csak ket hiba van ami mergesit, gondoltam feldobom hatha valaki hallott rola!
Az egyszerubb: terheles alatt 1900-2000 fordulat kozott morog valami!
Fotengely ekszijtarcsa mar cserelodott,szijfeszito nem! Ez lenne az?
A bonyibb: +31 fok felett bekapcsolt klimaval az auto magatol gyorsul!
Pedalok erintese nelkul 2500-as fordulatra huzza fel a motort. Ha benyomom a feket vagy
a kuplungot visszaejti a fordulatot, de ha elengedem ujra gyorsul!
De csak bekapcsolt klimaval es csak 31 fok felett! barki otlet?

vigyor3 nédd csak meg,nem vagy ám egyedül! http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024   Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #22132 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 15:25:30 »

Remeltem is hogy nem vagyok egyedul... Smiley Eddig sokmindenben talaltam javaslatot a forumrol,
ami bejott...

Viszont annyiban mas az en esetem hogy a 2500 az sok.
3-ban 70 korul zuz a varosban, 6-ban meg 160. Sz'al ez igy nem maradhat,
plusz a klimanyomas is nagyon felmegy. Nem szeretnem ha valami szetszallna
a melegben! Olcso alkatresz nincs az MK3-on...




vigyor3 nédd csak meg,nem vagy ám egyedül! http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024   Wink wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22133 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 15:54:48 »

Remeltem is hogy nem vagyok egyedul... Smiley Eddig sokmindenben talaltam javaslatot a forumrol,
ami bejott...

Viszont annyiban mas az en esetem hogy a 2500 az sok.
3-ban 70 korul zuz a varosban, 6-ban meg 160. Sz'al ez igy nem maradhat,
plusz a klimanyomas is nagyon felmegy. Nem szeretnem ha valami szetszallna
a melegben! Olcso alkatresz nincs az MK3-on...
hidd el,hogy olcsó az alkatrész az mk3ba!Hasonlítsd egy A4hez vagy A6hoz..... nyes
A klímanyomást honnan tudod,hogy nagyon felmegy?  fejvakaras
Dízel injektor tisztító adalékot vegyél(stp,wynn's),és kb 15l anyaghoz töltsd,majd gurulj ki pályás szakaszra,és hajtsd meg vagy 50km-t ütősen.Érdemes még 1 maf-ot puccantani-cikk a főoldalon.Nekem megszűnt ez a probléma! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22134 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 19:02:50 »

vigyor3 nédd csak meg,nem vagy ám egyedül! http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024   Wink wave
Néköd elmúlott ez a nyűg? Mert az 1500 nem sok, addig simán felkorrigálja az automata lefulladásgátló is. Épp ma próbáltam, 2 alapjárat->kis emelés 1500-ig->3-ba át majd gázról le: felhúzta 1500-ig, majd onnan engedte vissza. És még klíma sem volt bekapcsolva. lefulladásgátló....
De a 2500 sok zsoltika77-nél. Kérdés, van-e elég gáz a klímában? mert ha nincs, lehet az alacsony nyomást akarja kompenzálni a vezérlés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22135 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 19:04:22 »

Néköd elmúlott ez a nyűg? Mert az 1500 nem sok, addig simán felkorrigálja az automata lefulladásgátló is. Épp ma próbáltam, 2 alapjárat->kis emelés 1500-ig->3-ba át majd gázról le: felhúzta 1500-ig, majd onnan engedte vissza. És még klíma sem volt bekapcsolva. lefulladásgátló....
De a 2500 sok zsoltika77-nél. Kérdés, van-e elég gáz a klímában? mert ha nincs, lehet az alacsony nyomást akarja kompenzálni a vezérlés.
teljesen elmúl,azóta sem jött elő,klímával sosem volt gondom!
ennyire nem akar az kompenzálni!Érdekes dolgokat ír az új progi magyarul! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22136 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 19:07:20 »

Néköd elmúlott ez a nyűg? Mert az 1500 nem sok, addig simán felkorrigálja az automata lefulladásgátló is. Épp ma próbáltam, 2 alapjárat->kis emelés 1500-ig->3-ba át majd gázról le: felhúzta 1500-ig, majd onnan engedte vissza. És még klíma sem volt bekapcsolva. lefulladásgátló....
De a 2500 sok zsoltika77-nél. Kérdés, van-e elég gáz a klímában? mert ha nincs, lehet az alacsony nyomást akarja kompenzálni a vezérlés.
nem kompenzál a klíma a vezélrésben semmit!Ha bekaccsolod emeli 900ra vagy 1000re.slussz  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.28 vasárnap, 19:45:15 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22137 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 20:45:56 »

Mar csak ket hiba van ami mergesit, gondoltam feldobom hatha valaki hallott rola!
Az egyszerubb: terheles alatt 1900-2000 fordulat kozott morog valami!
Turbócső rögzítés! Csúnya hangja van, de könnyen orvosolható.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #22138 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 21:00:05 »

csak lengyelül... vigyor3

Szia Benedek!
sesem@freemail.hu címre el tudnád küldeni a lengyel nyelvű szerelési utasítást.
Köszi: Sesem
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22139 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 21:01:55 »

Szia Benedek!
sesem@freemail.hu címre el tudnád küldeni a lengyel nyelvű szerelési utasítást.
Köszi: Sesem
hatalmas méretű.... csak cd-n.... azért meg el kellene jönnöd.... wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #22140 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 21:07:32 »

hatalmas méretű.... csak cd-n.... azért meg el kellene jönnöd.... wave
OK. Az előbbi e-mailre legyél szíves az elérhetőségedet elküldeni.
Telefonszámom: 06703731770
Köszi: Sesem
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22141 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 21:10:10 »

OK. Az előbbi e-mailre legyél szíves az elérhetőségedet elküldeni.
Telefonszámom: 06703731770
Köszi: Sesem
Wink
telefonszámom az aláírásaim alatt...holnap tudunk egyeztetni, ha rám csörögsz... email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #22142 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 21:16:31 »

Sziasztok!
Gyárban (belgiumi Genkben) másik típusú Mondi típusmatricáját ragasztották fel a jobb oldali B konzolra (első ajtózár alatt az ajtokereten). Műszaki vizsgán kiderült a tévedés. Hiába állapították meg, hogy az autómhoz nincs hozzányúlva, már  3 hete szívok vele. Nézzétek meg a tieteket is, állítólag jobban jártam volna, ha a műszaki előtt leszedem a címkét. Egyébként egy 5 ajtós 3.0 220 Le benzinesé a matrica. Nem tudom, hogy a Ford belgiumi gyárában a minőségbiztosítási rendszer hogy működik.
Üdv,: Sesem
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22143 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 22:24:46 »

nem kompenzál a klíma a vezélrésben semmit!Ha bekaccsolod emeli 900ra vagy 1000re.slussz  Wink
ezt tudom. De mi van a lefulladásgátlással?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #22144 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 22:34:16 »

Szervusz!

Ha egy lassan kopó jól tapadó és rendkívül csendes abroncsot akarsz garnitúrában cserélni, akkor javaslom az alábbit:

Ventus S1 evo K107 205/50 ZR17 93Y XL 4PR házhoz szállítva 30.140ft/db (Németországból).

Itt megrendelheted : http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=47320961.133.27500&typ=R-137464&ranzahl=4&Breite=205&Quer=50&Felge=17&Speed=H&weiter=20&kategorie=2&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=133&sowigan=So



Köszi, de azóta már megvettem a michelin pilotexalto-t...


éppen ilyen felnikre készültem felrakatni...aztán kiderült, hogy a 4-ből kettő felnit görgőzni kell előtte. nem tudom, hogy hol és mennyit futottak vele, de tényleg elég jó kis nyolcasok voltak benne. Szóval még mindig nincs nyári gumi a kocsimon... szomoru1
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #22145 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 08:34:22 »

elegge sokan allitottak magaukrol hogy ok fel kezzel megoldjak... igy volt MAF tisztitas, EGR tisztitas,
klima toltes, szoftver frissites, gumi csovek nyomogatasa, szoftveres teszt, klimanyomaskapcsolo csere...
Ami neheziti a dolgot hogy tenyleg csak 31 fok felett tortenik az autoval.
Egy ilyen 31 fokos napon neztem be az egyik klimashoz es o merte ki a nyomast... Ha jol emlekszem 22-barig
ment fel. Akkor huzta is a gazt neki... Visszahutve a hutoket vizzel megszunt a dolog... Alapjaratot
nem emeli meg olyankor. Minden normalis addig amig valamelyik fokozatban megyek... elengednem a gazt,
hogy motorfekezzen es lassulas helyett huzza fel a mar emelegett 2500-ra.

Audim nem volt es nem is hiszem hiszem hogy valaha lesz...


nem kompenzál a klíma a vezélrésben semmit!Ha bekaccsolod emeli 900ra vagy 1000re.slussz  Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22146 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 08:53:55 »

ezt tudom. De mi van a lefulladásgátlással?


Ez a lefulladásgátlás csak egy motorvezérlő sw frissítéssel kerül be... Lehet, hogy Alfnak még régi sw van ami még ezt nem tudja...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22147 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 08:55:00 »

elegge sokan allitottak magaukrol hogy ok fel kezzel megoldjak... igy volt MAF tisztitas, EGR tisztitas,
klima toltes, szoftver frissites, gumi csovek nyomogatasa, szoftveres teszt, klimanyomaskapcsolo csere...
Ami neheziti a dolgot hogy tenyleg csak 31 fok felett tortenik az autoval.
Egy ilyen 31 fokos napon neztem be az egyik klimashoz es o merte ki a nyomast... Ha jol emlekszem 22-barig
ment fel. Akkor huzta is a gazt neki... Visszahutve a hutoket vizzel megszunt a dolog... Alapjaratot
nem emeli meg olyankor. Minden normalis addig amig valamelyik fokozatban megyek... elengednem a gazt,
hogy motorfekezzen es lassulas helyett huzza fel a mar emelegett 2500-ra.

Audim nem volt es nem is hiszem hiszem hogy valaha lesz...

nekem meg igen! Cool
sosem állítottam,hogy félkézzel megoldom! nyes
Azonban tanácsoltam,hogy mit tegyél!Az még nem kerül semmibe. vigyor3
Üzemanyagrendszeri hiba miatt emeli a fordszámot(pl nyomásszabályzó szelep helytelen működése a szennyeződéstől). Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22148 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 08:55:59 »

Ez a lefulladásgátlás csak egy motorvezérlő sw frissítéssel kerül be... Lehet, hogy Alfnak még régi sw van ami még ezt nem tudja...
Alfnak is a legújabb sw-je van,mert jött a tempomatprogizással muszályból! beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22149 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 08:58:48 »

ezt tudom. De mi van a lefulladásgátlással?

Az  sebességjel függő ,és ahhoz mérten tartja,majd csökkenti a fordulatszámot.Az a klíma be vagy kikapcsolásától független.A klíma annyit emel a fordulaton,amennyit a lükverc amikor bekapcsolod. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 436 437 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 449 450 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.