Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:06:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 460 461 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 473 474 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21945432 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #23300 Dátum: 2010.07.03 szombat, 09:35:21 »

...a digit klima is kiírja a hibakódot teszt helyzetben...

Ezt, hogy hozod elő? Mármint a tesztüzemmódját?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23301 Dátum: 2010.07.03 szombat, 09:36:42 »

Ha nem nagyon volt előtte hangja, akkor jó esély van rá, hogy kimozgott a csati, vagy szénkefe kopás.
Nem kell elsőre komplettet venni, kicsit megéri piszkálni. Ha megölöd legfeljebb ráfogod, hogy úgyis halott volt már.

A nagy nyomású mosóval vigyázz mert elhajlítja a hűtő lamelláit.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23302 Dátum: 2010.07.03 szombat, 10:29:05 »

Nem te tapasztalod elsőként, hogy a járgány melexik a melegben. A hűtőrendszer tiszta állapotban elegendő a motor hőjének elvezetésére, de nincs kétszeresen túlméretezve.
A mondeonál rendesen méretezték a hűtőrendszert. Nincs az a terhelés vagy meleg ahol a normál állásból elmászna hűtővíz hőfok: akkor ha jó a termosztát és tiszta a hűtő (kívül belül) A két termosztát (olajköri és vízköri) anyagáron összesen kb 8eFt (otthon lehet cserélni, nem nehéz) A hűtő meg hogy tiszta legyen az a tulaj igényességén múlik.
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #23303 Dátum: 2010.07.03 szombat, 11:42:59 »

A digitklímás ventillátor elektronikus, nincs benne szénkefe.
A klímavezérlő egy 400Hz-es jelet ad, aminek a kitöltési tényezője adja meg a fordulatszámot.
A ventillátor egy hasonló jellel adja meg az aktuális fordulatszámát.
Nekem van egy angol motorom, ha eljössz (Bp XVII kerület), akkor bele lehet próbálni és eldől, hogy mi a baj.

Üdv

Sz.G.



Sziasztok!
Úgy néz ki elromlott az utastérben a fűtőventillátor, hiába állítom nem fúj semmit, a digit klima is kiírja a hibakódot teszt helyzetben. Megnéztem a csatlakozónál odmegy a 12 volt a ventillátorhoz. Lehet-e esetleg más baja ami miatt nem működik? Illetve tud-e valaki olcsón, mert az új ára elég húzós?
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #23304 Dátum: 2010.07.03 szombat, 14:21:27 »

Sziasztok!

2 hibajelenséget tapasztalok mostanában:

Az egyik, hogy balra kanyarodásnál ha motorfékkel megyek, berezonálós, brummogós hangot hallok. (elég hangosan)
A másik, hogy amikor bekapcsolom a klímát, az alapjárat durván elkezd összevissza ugrálni, de egy kicsivel később rendbe jön.

Ötletek?  Undecided
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #23305 Dátum: 2010.07.03 szombat, 19:33:41 »

Köszi a válaszokat! Közben kiszedtem a ventit és a haverom szerint a nyákon lesz a hiba ami be van öntve, ugyh javíthatatlan, ha tényleg ez a baja! Két hét múlva lehet megyek Pestre, ha addig nem találok megoldást a problémára megkereslek! A TIS-ben találtam egy pinpoint test nevű leírást a hiba kiszűrésére, de gondolom ha a csatin ott 12v, meg az 5v vezérlő feszültség akkor csak a venti lehet a problémás, és nem a klíma vezérlő.

Üdv: András


A digitklímás ventillátor elektronikus, nincs benne szénkefe.
A klímavezérlő egy 400Hz-es jelet ad, aminek a kitöltési tényezője adja meg a fordulatszámot.
A ventillátor egy hasonló jellel adja meg az aktuális fordulatszámát.
Nekem van egy angol motorom, ha eljössz (Bp XVII kerület), akkor bele lehet próbálni és eldől, hogy mi a baj.

Üdv

Sz.G.



Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #23306 Dátum: 2010.07.03 szombat, 21:21:52 »

Ha kiszedted és mérni is tudsz

A kék/fehér vezeték a vezérlő.  A csatlakozó a helyén, feszültséget mérsz rajta. A ventillátor sebességet kézzel növeled, a feszültségnek növekednie kell.
Bontott angol ventillátort olcsón lehet kapni. Ugyan itteni nem volt a kezemben, de azt hiszem a motor egyforma, a ventillátor lapok állnak fordítva. A ventillátor pattintva van a motorra át lehet cserélni. Azt, hogy mekkora kiegyensúlyozatlanság lesz a cserétől, azt nem tudom.

Sz.G.




Köszi a válaszokat! Közben kiszedtem a ventit és a haverom szerint a nyákon lesz a hiba ami be van öntve, ugyh javíthatatlan, ha tényleg ez a baja! Két hét múlva lehet megyek Pestre, ha addig nem találok megoldást a problémára megkereslek! A TIS-ben találtam egy pinpoint test nevű leírást a hiba kiszűrésére, de gondolom ha a csatin ott 12v, meg az 5v vezérlő feszültség akkor csak a venti lehet a problémás, és nem a klíma vezérlő.

Üdv: András


Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #23307 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 01:10:13 »

Megmértem, nálam a feszültség az egyiken állandó 5volt a másikon növekszik de 1 volt alatt van ha jól emlékszem. Ami neked van venti az eladó?

Ha kiszedted és mérni is tudsz

A kék/fehér vezeték a vezérlő.  A csatlakozó a helyén, feszültséget mérsz rajta. A ventillátor sebességet kézzel növeled, a feszültségnek növekednie kell.
Bontott angol ventillátort olcsón lehet kapni. Ugyan itteni nem volt a kezemben, de azt hiszem a motor egyforma, a ventillátor lapok állnak fordítva. A ventillátor pattintva van a motorra át lehet cserélni. Azt, hogy mekkora kiegyensúlyozatlanság lesz a cserétől, azt nem tudom.

Sz.G.




« Utoljára szerkesztve: 2010.07.04 vasárnap, 17:14:54 írta Tbandee » Naplózva
hun507@vipmail.hu
Vendég
« Új hozzászólás #23308 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 12:10:23 »

Hali! tudja valaki, hogy a faceliftes trapéz alakú ködlámpát hogyan lehet kiszedni?
Naplózva
KotiPapa
Vendég
« Új hozzászólás #23309 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 12:36:00 »

Hello

Érdeklődnék, hogy a 2001-es mondeo MK3-ba beszerelhető-e ez a fejegység?
http://kepfeltoltes.hu/view/100704/6214423301_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

előre is köszönöm! worship
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #23310 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 12:51:51 »

Szerintem csak a 2003-tól gyártott faceliftes modellekbe jó, annak más a középkonzolja, ezért a korábbiakba nem passzol.
Hello

Érdeklődnék, hogy a 2001-es mondeo MK3-ba beszerelhető-e ez a fejegység?
http://kepfeltoltes.hu/view/100704/6214423301_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

előre is köszönöm! worship
Naplózva
KotiPapa
Vendég
« Új hozzászólás #23311 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 13:19:22 »

rendeben! köszönöm a gyors választ!
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #23312 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 17:54:33 »

Szerintem ezt keresed: http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/klimatisztitas.pdf
Üdv!
Nem szeretek klímát használni, de ma dugóban araszolva mégis bekapcsoltam.
Persze rögtön ki is, mert szörnyű bűz jött ki  rinya
Régebben olvastam valahol egy klíma tisztításos cikket, de béna vagyok, nem találom, belinkelné valaki?
Normálisan meg lehet ezt otthon csinálni, vagy jobb szakemberhez fordulni?
Naplózva
Isti
Vendég
« Új hozzászólás #23313 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 18:26:54 »

Sziasztok!

A minap vettem egy gyönyörű Mondeot. DVD Alapú navigáció van benne. Soha életemben nem használtam hasonló kütyüt. nagyon hasznos a használati útmutató, ami fel van töltve. Van valakinek ilyen a kocsijában, mert néhány dolog nem világos?

Volna néhány kérdésem. Ez a készülék tud DVD filmet, mp3-at DVD discre írva kezelni, és játszani?
Ebben a készülékben alapból van-e cd tár?
Tudtok valamilyen megoldást a lejátszó menüjének magyarosítására, illetve a navigáció frissítésére?
Akitől vettem nem tudta a készülékhez tartozó PIN-kódot. Ezt honnan tudom beszerezni?
Erre a készülékre lehet-e plusz minitort kötni, amit beépíthetek a hátsó utasoknak?
Illetve lehet-e erre kötni erősítőt, és a legfontosabb hogyan lehet kiszedni a középkonzolból?
 Köszi!
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #23314 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 19:08:43 »

Ami állandó 5V, azt a ventillátor adja, de szerintem 0V-nak kellene lennie.
A másiknak teljes sebességnél közel kellene lennie az 5V-hoz.
Ami nekem van, azt szétszedtem, mert digitklíma beépítést csináltam, szerettem volna átalakítani és beépíteni a sima helyére, de nem lehet.
Keresd Motocraftot, neki van, csak angol, az angol motorból és a Te lapátkerekedből talán lehet egyet csinálni, ha a két motor forgásiránya megegyezik.


Megmértem, nálam a feszültség az egyiken állandó 5volt a másikon növekszik de 1 volt alatt van ha jól emlékszem. Ami neked van venti az eladó?

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23315 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 21:10:49 »

Ami állandó 5V, azt a ventillátor adja, de szerintem 0V-nak kellene lennie.
A másiknak teljes sebességnél közel kellene lennie az 5V-hoz.
Ami nekem van, azt szétszedtem, mert digitklíma beépítést csináltam, szerettem volna átalakítani és beépíteni a sima helyére, de nem lehet.
Keresd Motocraftot, neki van, csak angol, az angol motorból és a Te lapátkerekedből talán lehet egyet csinálni, ha a két motor forgásiránya megegyezik.



a digitklima beépités meddig jutott el? kész van és müködik?
Naplózva
mosa
Vendég
« Új hozzászólás #23316 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 21:11:36 »

Sziasztok szeretném kérdezni mit tegyek ha nem nyilik ki a üzemanyag fedél mikor felhuzom a kart ..bovden van e nyulva?,  köszi..elöőre is tanácsot...szépestét
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23317 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 21:25:26 »

Holnap indulunk nyaralni, ezért kénytelen vagyok ide is beírni a problémánkat.

Nem tudom rendesen vis***akni a hátsó üléseket. Ha bekasztom mindkét oldalról alul a lyukba, akkor az ülőlap és a támla nem találkozik, erős túlzással fél méter tátongó lyuk marad a kettő között. Csak akkor tudom passzentosra beállítani a háttámlához az ülőlapot, ha nincs beakasztva. Bármelyik oldalról is akasztom be, már egyből eltávolodik és ott marad a tátongó lyuk. help

Még csak halványlila ötletem sincs a miértre, a megoldásra mégúgyse... Undecided
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23318 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 21:34:49 »

Sziasztok szeretném kérdezni mit tegyek ha nem nyilik ki a üzemanyag fedél mikor felhuzom a kart ..bovden van e nyulva?,  köszi..elöőre is tanácsot...szépestét

Valószínűleg eltört a egy műanyag henger alakú kütyü kampója a tankoló nyílás ajtajánál belülről..Abba van beakasztva a bovden.
Nekem az volt.
Esetleg kiugrott vagy elszakadt a bovden.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23319 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 21:53:28 »

Sziasztok szeretném kérdezni mit tegyek ha nem nyilik ki a üzemanyag fedél mikor felhuzom a kart ..bovden van e nyulva?,  köszi..elöőre is tanácsot...szépestét

Elképzelhető, hogy a bowden, nekem is volt hasonló gondom, nem nyílt ki minden alkalomma, del egy kis WD40-es megjáratás megoldotta a problémát.
Naplózva
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #23320 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 21:58:14 »

Udv Mindeki,

sikerult valami megoldast talalni a a"rejtett tempomatt" dologra?!

Nalam a kovetkezo a helyzet. Bekapcsolt klimaval 2500-ra huzza melegben a fordulatot . Hidegben 1500-ra nagyjabol fuggetlenul mindentol... Illetve meg az alapjarat egyenetlen. Ez lehet 3 kulonbozo problema is meg egy is...
 
Amit par napja vettem eszre, a klima nem hut rendesen. Van hogy meleget fuj, aztan megint hideg... Persze ezt nem boktek ki a markaszervizben, de azt igen hogy szerintuk motorvezerlocsere. 

Segitettek koszi... mielott ok hozzanyultak (szoftvert frissitettek) csak a 2500 jatszott az alapjarat meg az 1500 nem.

Legszurot 1000 km-el ezelott csereltem. Ugyanakkor az EGR is megkapta a dugot amit megerdemelt. A legtomegmerot
is kitakaritottuk. Pls help. Tanacstalan vagyok...


zs77


Rejtett tempomat: mi van, ha akkor rálépsz a gázra? Próbáld már ki. Meg még egy dolgot, de csak utána: reseteld a gépet (akksi le vagy 15 percre), persze pár dolgot majd újra kell progizni, meg rádió kód.

Ingadozás a klímánál: első körben megtisztítanám a maf szenzort. Másik: mikor cseréltél levegőszűrőt? Esetleg nincs kirepedve a turbócsöved?
A másik problémalehetőség, ha maga a klíma kapcsolgat ki-be. Próbáld ki, hogy LO-ra állítod, és max ventillátorsebesség. Ha akkor is csinálja, akkor valószínűleg nem klíma. Majd ha ezeket kipróbáltad, írj ide vissza.


A gázralépést már próbáltam, nem segít. De szerencsére nem mindig csinálja, csak ha "van kedve".
Levegőszűrőt 2 hete cseréltem, turbócsövet kb 1 hónapja. Ezt a maf szenzort merre találom?
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #23321 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:02:06 »

Köszi az infokat. Most kicsit elbizonytalanodtam, h a motor rossz vagy sem, nekem a vezérlőszálon meg sem közelíti az 5 voltot, a másik meg állandó 5v, a gond meg az h szétszedtem a ventit és megpróbáltam leszedni az elektronikáról a gumit és letört valami róla szóval mostmár tuti kuka rinya. Mostmár remélem h tényleg a venti volt rossz.
A TIS ír még valami resistort az mire jó?
Ami állandó 5V, azt a ventillátor adja, de szerintem 0V-nak kellene lennie.
A másiknak teljes sebességnél közel kellene lennie az 5V-hoz.
Ami nekem van, azt szétszedtem, mert digitklíma beépítést csináltam, szerettem volna átalakítani és beépíteni a sima helyére, de nem lehet.
Keresd Motocraftot, neki van, csak angol, az angol motorból és a Te lapátkerekedből talán lehet egyet csinálni, ha a két motor forgásiránya megegyezik.


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23322 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:08:36 »

Udv Mindeki,

sikerult valami megoldast talalni a a"rejtett tempomatt" dologra?!

Nalam a kovetkezo a helyzet. Bekapcsolt klimaval 2500-ra huzza melegben a fordulatot . Hidegben 1500-ra nagyjabol fuggetlenul mindentol... Illetve meg az alapjarat egyenetlen. Ez lehet 3 kulonbozo problema is meg egy is...
 
Amit par napja vettem eszre, a klima nem hut rendesen. Van hogy meleget fuj, aztan megint hideg... Persze ezt nem boktek ki a markaszervizben, de azt igen hogy szerintuk motorvezerlocsere. 

Segitettek koszi... mielott ok hozzanyultak (szoftvert frissitettek) csak a 2500 jatszott az alapjarat meg az 1500 nem.

Legszurot 1000 km-el ezelott csereltem. Ugyanakkor az EGR is megkapta a dugot amit megerdemelt. A legtomegmerot
is kitakaritottuk. Pls help. Tanacstalan vagyok...


zs77


klímát nézesd meg egy (auto)klíma szerelővel. ők több ilyet látnak mint a márkaszervízben. lehet hogy csak alacson a gázszint a rendszerben
ez a "rejtett tempomat" nekem is megvan, de csak akkor ha észleli a rendszer, hogy lefulladna a gép. nálam 3,4,5-ben csinálja, ha lemegy a a fordulat alapjáratra, akkor ad neki anyagot, és visszagyorsít.
am milyen motor van a gépedben?? azt ki szoktuk írni aláírás részbe(mint ahogy nekem is van, ezt a profil részben tudod megcsinálni)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23323 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:17:12 »

Sziasztok!
Szerintetek MK3 2.5 V6-os motornál van értelme ledugózni az EGR-t és ha igen akkor mit és mennyit nyerek vele?? Negatív következménye van, Pl.: fogyasztás növekedés vagy motor károsítás...?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23324 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:18:18 »

Hali! tudja valaki, hogy a faceliftes trapéz alakú ködlámpát hogyan lehet kiszedni?
A lőkhárító alsó felén lévő patentokat kicsavarod és egy teljes szélességü burkolatot szedsz így le.Így is hozzá tudsz férni,de akna vagy emelő ha van az kell.Másik azt a kerékjárati burkolatot megbontod amelyiket kiakarod szedni így is megy.Kicsit szerintem macerás.Mert ugyanis csak hátulról lehet kiszedni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23325 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:19:36 »

Sziasztok!
Szerintetek MK3 2.5 V6-os motornál van értelme ledugózni az EGR-t és ha igen akkor mit és mennyit nyerek vele?? Negatív következménye van, Pl.: fogyasztás növekedés vagy motor károsítás...?
nagy erőnövekedésre ne számíts.
dízelnél tom, hogy előny, hogy nem kormolja tele a motort.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23326 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:26:09 »

Sziasztok!

A minap vettem egy gyönyörű Mondeot. DVD Alapú navigáció van benne. Soha életemben nem használtam hasonló kütyüt. nagyon hasznos a használati útmutató, ami fel van töltve. Van valakinek ilyen a kocsijában, mert néhány dolog nem világos?

Volna néhány kérdésem. Ez a készülék tud DVD filmet, mp3-at DVD discre írva kezelni, és játszani?
Ebben a készülékben alapból van-e cd tár?
Tudtok valamilyen megoldást a lejátszó menüjének magyarosítására, illetve a navigáció frissítésére?
Akitől vettem nem tudta a készülékhez tartozó PIN-kódot. Ezt honnan tudom beszerezni?
Erre a készülékre lehet-e plusz minitort kötni, amit beépíthetek a hátsó utasoknak?
Illetve lehet-e erre kötni erősítőt, és a legfontosabb hogyan lehet kiszedni a középkonzolból?
 Köszi!


A PIN code a navigációs készüléken van de ehhez kikell szedni.Egyik ismerős is így járt.Kell hozzá kiszedő amit nem kaptál hozzá>A hasznaltauto.hu-n találsz hozzá 2010-es egész Európa DVD-t.Amikor én néztem a kocsikat 7000ft.volt az ára.Holnap este megüzenem,hogy szedte ki az ismerősöm megkérdem tőle
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23327 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:30:12 »

A PIN code a navigációs készüléken van de ehhez kikell szedni.Egyik ismerős is így járt.Kell hozzá kiszedő amit nem kaptál hozzá>A hasznaltauto.hu-n találsz hozzá 2010-es egész Európa DVD-t.Amikor én néztem a kocsikat 7000ft.volt az ára.Holnap este megüzenem,hogy szedte ki az ismerősöm megkérdem tőle
a code tuti nincs a fejegységen, mert akkor semmit sem érne ez a védelmi technika, mert ha valaki viszi, akkor egyből tudja hozzá a kódot is.
ha sikerült kiszedni, akkor a rajtalévő számokból van(pl alf) aki meg tudja mondani a kódot. elküldöd neki pü-ben, ő meg küldi vissza a 4 jegyű kódot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tapt
Vendég
« Új hozzászólás #23328 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:32:48 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban a kocsim (2002, 12. hó, MK3) egyre gyakrabban tévesen beriaszt. (dudál, majd villog)
Külön riasztót én nem szereltettem bele, a gyári dudálós van csak benne.
Mi lehet az oka? Van tippetek?

(Ajtókat, motorháztetőt ellenőriztem, jól be van zárva)

Hálás köszönet  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23329 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 07:15:23 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban a kocsim (2002, 12. hó, MK3) egyre gyakrabban tévesen beriaszt. (dudál, majd villog)
Külön riasztót én nem szereltettem bele, a gyári dudálós van csak benne.
Mi lehet az oka? Van tippetek?

(Ajtókat, motorháztetőt ellenőriztem, jól be van zárva)

Hálás köszönet  worship
ha gyári,akkor lehet diagolni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #23330 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 10:33:55 »

Igen, jun.25.-én lettem vele kész, azóta működik.

a digitklima beépités meddig jutott el? kész van és müködik?
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #23331 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 10:43:55 »

A digitklímában nincs külső ellenállás, a manuálisban soros ellenállás állítja be a fordulatszámot.
A próba lehetőség továbbra is él...


Köszi az infokat. Most kicsit elbizonytalanodtam, h a motor rossz vagy sem, nekem a vezérlőszálon meg sem közelíti az 5 voltot, a másik meg állandó 5v, a gond meg az h szétszedtem a ventit és megpróbáltam leszedni az elektronikáról a gumit és letört valami róla szóval mostmár tuti kuka rinya. Mostmár remélem h tényleg a venti volt rossz.
A TIS ír még valami resistort az mire jó?
Naplózva
BPuma
Vendég
« Új hozzászólás #23332 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 14:55:49 »

Tudok olyan helyet ahol endoszkóppal meg lehetne vizsgálni az autó szellőztetőrendszerének a szívét? Konkrétabban a hűtő-fűtő rendszerben a lamellák rendesen nyílnak és zárnak-e, rendesen tud-e áramlani a levegő?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23333 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 15:23:16 »

a code tuti nincs a fejegységen, mert akkor semmit sem érne ez a védelmi technika, mert ha valaki viszi, akkor egyből tudja hozzá a kódot is.
ha sikerült kiszedni, akkor a rajtalévő számokból van(pl alf) aki meg tudja mondani a kódot. elküldöd neki pü-ben, ő meg küldi vissza a 4 jegyű kódot
Igazad van én tudtam rosszul.Ismerősöm is így csinálta én nemjegyeztem meg mindent.Bocsi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23334 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 15:42:16 »

Sziasztok!

A minap vettem egy gyönyörű Mondeot. DVD Alapú navigáció van benne. Soha életemben nem használtam hasonló kütyüt. nagyon hasznos a használati útmutató, ami fel van töltve. Van valakinek ilyen a kocsijában, mert néhány dolog nem világos?

Volna néhány kérdésem. Ez a készülék tud DVD filmet, mp3-at DVD discre írva kezelni, és játszani?
Ebben a készülékben alapból van-e cd tár?
Tudtok valamilyen megoldást a lejátszó menüjének magyarosítására, illetve a navigáció frissítésére?
Akitől vettem nem tudta a készülékhez tartozó PIN-kódot. Ezt honnan tudom beszerezni?
Erre a készülékre lehet-e plusz minitort kötni, amit beépíthetek a hátsó utasoknak?
Illetve lehet-e erre kötni erősítőt, és a legfontosabb hogyan lehet kiszedni a középkonzolból?
 Köszi!

A kiszedéshez csinált szerszámot,neki sem volt hozzá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23335 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 18:16:24 »

Na ma megvolt a klimakompresszor csere Vik -nel.
Azonban ma amikor lealtam arra lettem figyelmes hogy nagyon pici eget gumi szagott lehetett erezni a uj szij iranyabol ami a kompresszort hajtja.
Velemenyetek szerint ezzel nincsen semmi gond es ne aggodjak miatta?
Vagy inkabb menjek vissza Vik hez.
Azer kerdezem mert megyunk nyaralni es nem szeretnek megallni valamely autopalya kilometerkonel mert elszakad a szij...

Eloreis koszi a segitseget.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23336 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 18:37:21 »

Na ma megvolt a klimakompresszor csere Vik -nel.
Azonban ma amikor lealtam arra lettem figyelmes hogy nagyon pici eget gumi szagott lehetett erezni a uj szij iranyabol ami a kompresszort hajtja.
Velemenyetek szerint ezzel nincsen semmi gond es ne aggodjak miatta?
Vagy inkabb menjek vissza Vik hez.
Azer kerdezem mert megyunk nyaralni es nem szeretnek megallni valamely autopalya kilometerkonel mert elszakad a szij...

Eloreis koszi a segitseget.

Menj vissza.
Mert biztos, ami biztos.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #23337 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 19:33:36 »

Na ma megvolt a klimakompresszor csere Vik -nel.
Azonban ma amikor lealtam arra lettem figyelmes hogy nagyon pici eget gumi szagott lehetett erezni a uj szij iranyabol ami a kompresszort hajtja.
Velemenyetek szerint ezzel nincsen semmi gond es ne aggodjak miatta?
Vagy inkabb menjek vissza Vik hez.
Azer kerdezem mert megyunk nyaralni es nem szeretnek megallni valamely autopalya kilometerkonel mert elszakad a szij...

Eloreis koszi a segitseget.

Miért kellett cserélni, mi volt a baja?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23338 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 19:35:35 »

Miért kellett cserélni, mi volt a baja?

Szetesett...
Miután Vik szétszedte kiderült hogy gáz kb 80 gramm volt benne...
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23339 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 20:37:01 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban a kocsim (2002, 12. hó, MK3) egyre gyakrabban tévesen beriaszt. (dudál, majd villog)
Külön riasztót én nem szereltettem bele, a gyári dudálós van csak benne.
Mi lehet az oka? Van tippetek?

(Ajtókat, motorháztetőt ellenőriztem, jól be van zárva)

Hálás köszönet  worship

Mondjuk kezd tönkremenni az aksid.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23340 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:12:00 »

Sziasztok!

Az utóbbi napokban a kocsim (2002, 12. hó, MK3) egyre gyakrabban tévesen beriaszt. (dudál, majd villog)
Külön riasztót én nem szereltettem bele, a gyári dudálós van csak benne.
Mi lehet az oka? Van tippetek?

(Ajtókat, motorháztetőt ellenőriztem, jól be van zárva)

Hálás köszönet  worship
Próbáld meg, hogy kigergeted az összes legyet és szunyogot mielött beriasztod az autót! Wink Az nekem is segített!

Üdv.:
Mondolo
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23341 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:29:23 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy VNR9000-es fejegységen, hogy lehetne beállítani vagy megmókólni a telefon némítást, hogy ne csak az első hangszórókat némítsa le meg a hátsóknak a hangerejét csillapítsa, hanem elől-hátúl némítson teljesen hívás fogadáskor és kezdeményezéskor? A másik kérdésem, mit csináljak, hogy ne sisteregjen vagy szaggasson a rádióadás gyenge jelminőség miatt mert még a helyi adók is nagyon gyenge vételel jönnek, pedig az antenna megfelelően csatlakozik?!
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.05 hétfő, 21:37:29 írta Mondolo » Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #23342 Dátum: 2010.07.06 kedd, 06:46:42 »

Valaki tudja-e hogyan lehet leszívni a Mondeo üa. tartályából a gázolajat? Az is érdekelne hogy mondjuk csak 20 litert, meg az is hogy leengedni teljesen.
Kösz
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23343 Dátum: 2010.07.06 kedd, 07:24:27 »

Valaki tudja-e hogyan lehet leszívni a Mondeo üa. tartályából a gázolajat? Az is érdekelne hogy mondjuk csak 20 litert, meg az is hogy leengedni teljesen.
Kösz
Hátsó ülés alatt nézted már? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23344 Dátum: 2010.07.06 kedd, 21:45:13 »

Van valakinek ötlete, hogy mivel tudom a vajszínű bőr üléskárpitot a legjobban megszabadítani a piszoktól? help
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #23345 Dátum: 2010.07.07 szerda, 11:40:13 »

Van valakinek ötlete, hogy mivel tudom a vajszínű bőr üléskárpitot a legjobban megszabadítani a piszoktól? help
Szappanos víz + szivacs csodát tesz! Csak ne áztasd el. Utána ápolózd le.
Naplózva
Isti
Vendég
« Új hozzászólás #23346 Dátum: 2010.07.07 szerda, 12:07:43 »

Szisztok!

Először is köszönöm az infot a dvd navi kapcsán.

Van egy kis gondom az autoval. Nem működik a hátsó ablaktörlő. Viszont spricceli a folyadékot. Néztem a biztit, de tökéletes.
Plussz még egy gond: nincs tolatólámpám, egyik oldalon sem. A biztit nem tudtam kiszedni. Kérnem kell egy pici fogót hozzá.
Valakinek valami ötlete a febti problémák kijavítására?
Előre is köszönöm.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #23347 Dátum: 2010.07.07 szerda, 14:51:09 »

Szappanos víz + szivacs csodát tesz! Csak ne áztasd el. Utána ápolózd le.
Megpróbálom. Köszönöm!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #23348 Dátum: 2010.07.07 szerda, 17:26:04 »

Szisztok!

Először is köszönöm az infot a dvd navi kapcsán.

Van egy kis gondom az autoval. Nem működik a hátsó ablaktörlő. Viszont spricceli a folyadékot. Néztem a biztit, de tökéletes.
Plussz még egy gond: nincs tolatólámpám, egyik oldalon sem. A biztit nem tudtam kiszedni. Kérnem kell egy pici fogót hozzá.
Valakinek valami ötlete a febti problémák kijavítására?
Előre is köszönöm.
A tolató lámpa kapcsolód is lehet rossz. Nekem cserélnem kellett már. A váltó tetején találod.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23349 Dátum: 2010.07.07 szerda, 17:27:56 »

A tolató lámpa kapcsolód is lehet rossz. Nekem cserélnem kellett már. A váltó tetején találod.

Nekem is. taps
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 460 461 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 473 474 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.