Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 04:21:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 [463] 464 465 466 467 468 469 470 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20597991 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23100 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 21:13:42 »

Azt hiszem Relhist árul bicskakulcsot. Az nem jó? Itt nézelődj:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2066.msg494609#msg494609
..nem szeretném átvariálni a kulcsokat... maradnék az eredeti megoldásoknál...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23101 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 21:19:19 »

A klíma szárítószűrőjét kell cserélni néha? mert ma észrevettem, hogy folyik belőle a kondenzvíz. korábban nem tette.

Ez a folyás úgy jelentkezik, hogy a jobb első kerék előtt csöpög a földre?
Ez a szárító szűrő ott fém hengeres házban van?

Tavaly nyáron volt itt ez téma és akkor azt a választ kaptam, hogy a ház külsején lecsapódó víz csöpög ott. Szóval nem bág, hanem fícsőr. Remélem tényleg így van, mert én megnyugodtam és nem foglalkoztam vele.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23102 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 21:32:45 »

Ez a folyás úgy jelentkezik, hogy a jobb első kerék előtt csöpög a földre?
Ez a szárító szűrő ott fém hengeres házban van?

Tavaly nyáron volt itt ez téma és akkor azt a választ kaptam, hogy a ház külsején lecsapódó víz csöpög ott. Szóval nem bág, hanem fícsőr. Remélem tényleg így van, mert én megnyugodtam és nem foglalkoztam vele.

igen
igen

igyvan
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23103 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 23:12:06 »

Sziasztok!

Ilyen szart keresek de senki sem árul bontottban sem??? Vagy csak nekem szerelték be a soron a gyárban?  wow1

Kombi MKIII hoz keresek küszöbre pattintott gumitömítést jobb-bal


köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #23104 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 08:57:50 »

Bocsánat, hogy itt kérdezem, de nem találtam jobb totyikot...

A zasszony fiestájában ha bekapcsolja a klímát, zakatoló hang hallható. Ez a kompresszor csapágya, vagy a kuplungja, vagy maga a kompresszor a ratyi?

Köszi
SS
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23105 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 09:58:47 »

a kondenzvíz ráfolyik a kipuffra és onnan elpárolog(normál esetben)
Ha most alatta van a tócsa akkor valahol hamarabb elcsurog,elvan dugulva a lefolyója nyes
Ha nem zavar ,ne foglalkozz vele,mert egyébként meg a kipuffot rohassza széjjel hehe
Ahogy BTomi írja, jobb első kerék előtti tócsáról van szó.az utastéri eláprologtató lefolyója tényleg a flexcsőre folyik..
 Olvastam TIS-t, abban azt írják, hogy a klímarendszer ezen szakasza ídőjárás függvényében lehet deres is, így a csöpögés érthető. Az viszont kevésbé, hogy idáig miért nem volt ilyen. Pl. 3 éve sem, amikor 40 fok volt 1 hónapig. Lehet, megnézetem a gáz szintjét.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 hétfő, 10:00:49 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #23106 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 11:37:02 »

Sziasztok!

Szedte már le valaki kombi MKIII leghátsó ajtajának a kárpitját? Csak le kell pattintani?
Az a jelenség, hogy időnként nem tudom kinyitni a csomagtartót. Hallom, hogy zümmög a villanymotor, de nem nyílik. Aztán már nem is zümmög...
De ha várok egy picit, akkor elsőre kinyitja.

Arra gondoltam, hogy lehet itt a nagy melegben kifolyt valami zsír vagy ilyesmi és talán jót tenne neki, hogy zsírspérvel jól körbefújkálnám az egészet. De ehhez ugye le kéne venni a burkolatot. Azon viszont nem látok semmiféle csavart. Lehet csak le kéne pattintani? Nem szívesen törtném el...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #23107 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 12:21:47 »

Sziasztok!

Szedte már le valaki kombi MKIII leghátsó ajtajának a kárpitját? Csak le kell pattintani?
Az a jelenség, hogy időnként nem tudom kinyitni a csomagtartót. Hallom, hogy zümmög a villanymotor, de nem nyílik. Aztán már nem is zümmög...
De ha várok egy picit, akkor elsőre kinyitja.

Arra gondoltam, hogy lehet itt a nagy melegben kifolyt valami zsír vagy ilyesmi és talán jót tenne neki, hogy zsírspérvel jól körbefújkálnám az egészet. De ehhez ugye le kéne venni a burkolatot. Azon viszont nem látok semmiféle csavart. Lehet csak le kéne pattintani? Nem szívesen törtném el...

Szia!

Nekem a nagy esőzések után csinálta ezt, meg sem nyikkant, aztán 2 óra múlva meg nyílt.

Befújtam WD40-nel a zárlyukon keresztül, azóta hibátlan.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #23108 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 12:32:18 »

Szia!

Nekem a nagy esőzések után csinálta ezt, meg sem nyikkant, aztán 2 óra múlva meg nyílt.

Befújtam WD40-nel a zárlyukon keresztül, azóta hibátlan.

Nekem nincs zárjuk (vagy van?).
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23109 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 13:15:58 »

Nekem nincs zárjuk (vagy van?).
elvileg kellene lenni... Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #23110 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 13:45:23 »

Neki állt szarakodni a jobb első ajtón a külső kilincsem (a belsővel jól műkszik). Mikor nagyon meleg van akkor csak rafinált kilincs mozgatások árán sikerül kinyitni az ajtót, valami fél miniméter hiányozhat ahhoz,h rendesen nyíljon. Nem tudom pontosan mit és hogyan mozgat a kilincs, de szerintem nagyon eccerűen orvosolható lesz a probléma, de ehhez szét kéne szednem.
Kérdés,hogy van-e valakinek az ajtókárpit leszedéssel és a kilincs szerkezettel kapcsolatban valami tapasztalata.
Rákerestem a keresővel, de az ajtókárpit leszedéséről nem találtam semmit, pedig úgy emlékszem, hogy volt róla már szó.
Azt láttam,h csavarok is fogják a kárpitot, de gondolom valami pattentek is vannak, amiket nem szeretnék eltörni.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23111 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 13:58:44 »

Neki állt ***akodni a jobb első ajtón a külső kilincsem (a belsővel jól műkszik). Mikor nagyon meleg van akkor csak rafinált kilincs mozgatások árán sikerül kinyitni az ajtót, valami fél miniméter hiányozhat ahhoz,h rendesen nyíljon. Nem tudom pontosan mit és hogyan mozgat a kilincs, de szerintem nagyon eccerűen orvosolható lesz a probléma, de ehhez szét kéne szednem.
Kérdés,hogy van-e valakinek az ajtókárpit leszedéssel és a kilincs szerkezettel kapcsolatban valami tapasztalata.
Rákerestem a keresővel, de az ajtókárpit leszedéséről nem találtam semmit, pedig úgy emlékszem, hogy volt róla már szó.
Azt láttam,h csavarok is fogják a kárpitot, de gondolom valami pattentek is vannak, amiket nem szeretnék eltörni.
Csavar van, patent nincs.

Körben 6 apró csavar, egy a behúzó műanyag takarója alatt, egy a ajtónyitó mögött kupakkal lezárva.
Ezek kicsavarása után kárpit felfelé leakasztható a belső vízlehúzóról. Érdemes levenni még a tükör  belső takarását (1 csavar) is, úgy könyebben lejön a kárpit.
A kárpit alatt ott a vízzáró paplan, amit nyersgumi rögzít, ezt rajzkéssel (sniccer, szike) óvatosan fel tudod vágni annyira, hogy hozzáférj a mechanikához. Utána visszatapad szépen.

A hiba valami kopás lesz, mert melegre az enyémen is jelentkezik.  gun
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #23112 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 14:25:07 »

Csavar van, patent nincs.

Körben 6 apró csavar, egy a behúzó műanyag takarója alatt, egy a ajtónyitó mögött kupakkal lezárva.
Ezek kicsavarása után kárpit felfelé leakasztható a belső vízlehúzóról. Érdemes levenni még a tükör  belső takarását (1 csavar) is, úgy könyebben lejön a kárpit.
A kárpit alatt ott a vízzáró paplan, amit nyersgumi rögzít, ezt rajzkéssel (sniccer, szike) óvatosan fel tudod vágni annyira, hogy hozzáférj a mechanikához. Utána visszatapad szépen.

A hiba valami kopás lesz, mert melegre az enyémen is jelentkezik.  gun

Köszi!

Ja gondoltam én is,h valami megkopott, ha rájövök mi az majd megírom.

   
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23113 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 14:59:34 »

igen
igen

igyvan

 worship worship worship
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23114 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:01:50 »

Sziasztok!

Szedte már le valaki kombi MKIII leghátsó ajtajának a kárpitját? Csak le kell pattintani?
Az a jelenség, hogy időnként nem tudom kinyitni a csomagtartót. Hallom, hogy zümmög a villanymotor, de nem nyílik. Aztán már nem is zümmög...
De ha várok egy picit, akkor elsőre kinyitja.

Arra gondoltam, hogy lehet itt a nagy melegben kifolyt valami zsír vagy ilyesmi és talán jót tenne neki, hogy zsírspérvel jól körbefújkálnám az egészet. De ehhez ugye le kéne venni a burkolatot. Azon viszont nem látok semmiféle csavart. Lehet csak le kéne pattintani? Nem szívesen törtném el...

Biztos, hogy van csavar, csak arra nem emlékszem hány darab. 2-3?
Meg persze rengeteg patent.
Jó poén a vissza-szerelés! Smiley
Hajrá!
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23115 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:03:53 »

Nekem nincs zárjuk (vagy van?).

Én sem látom a sajátomon a zár lyukat.
Hol kellene lennie? Lehet, hogy a rendszámtábla takarja?
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23116 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:07:38 »

Köszi!

Ja gondoltam én is,h valami megkopott, ha rájövök mi az majd megírom.

   

De tényleg írd meg! Ahogy megjött a meleg, nekem is elkezdte a jobb első külső kilincs a sz@rakodást.
Tavaly valakinek itt a fórumon megcsinálta a szerelője és megígérte, hogy megkérdezi mit csinált és megírja. Na azóta is írja...
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #23117 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:20:26 »

Biztos, hogy van csavar, csak arra nem emlékszem hány darab. 2-3?
Meg persze rengeteg patent.
Jó poén a vissza-szerelés! Smiley
Hajrá!

Közben lekaptam...
Abban a két mélyedésben, amibe bele lehet kapaszkodni becsukáskor, na abban van 1-1 csavar.
Azokat kiszedve egy pillanat alatt lepattintható a teljes burkolat. Befújtam zsírral mindent amit csak láttam, majd simán visszapattintottam a dolgokat...

De egyébként nem úgy tűnt mintha szorulna. Lehet csak simán felmelegedett a napsütéstől a motor. Vagy valami ilyesmi.
Most is azt csinálja ha próbálgatom, hogy 3x-4x kinyitja majd megáll. 10 másodperc pihi után újból kinyitja.

Kulcslyuknak nyoma sincs. Szerintem a kombin nincs.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #23118 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:23:11 »

Én sem látom a sajátomon a zár lyukat.
Hol kellene lennie? Lehet, hogy a rendszámtábla takarja?

Hali,

Nekem facelift elotti van, es a ford jel alatt van kb egy zar a gumi fogantyu kozepen amivel mukodteted a zarat. A kulcsos zar kb 45 fokban all a csomagterajtohoz kepest. Sajnos Jürgenék úgy tervezték a zárat, hogy ha fent van a rendszám, nem lehet a kulcsot beledugni, de en amikor rossz volt, leszereltem kivancsisagbol a keretet, es kulccsal sem nyilt, meg a belso gombbal sem a kozepkonzol aljan. Na a lenyeg, hogy a zarlyukba toltam WD40-et, es azota kezzel, meg gombbal nyilik rendesen, kulccsal nemtom ugye kiprobalni. Ha a faceliftesen nincs zar, akkor "egyebet nem tudok elmondani, kerem kaccsojja ki"  nyes
Esetleg ezt tudom meg ajanlani: http://mondeo.hu/index.php?page=120
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #23119 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:30:46 »

Ahogy BTomi írja, jobb első kerék előtti tócsáról van szó.az utastéri eláprologtató lefolyója tényleg a flexcsőre folyik..
 Olvastam TIS-t, abban azt írják, hogy a klímarendszer ezen szakasza ídőjárás függvényében lehet deres is, így a csöpögés érthető. Az viszont kevésbé, hogy idáig miért nem volt ilyen. Pl. 3 éve sem, amikor 40 fok volt 1 hónapig. Lehet, megnézetem a gáz szintjét.
paranoia! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23120 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 18:03:24 »

Hali,

Nekem facelift elotti van, es a ford jel alatt van kb egy zar a gumi fogantyu kozepen amivel mukodteted a zarat. A kulcsos zar kb 45 fokban all a csomagterajtohoz kepest. Sajnos Jürgenék úgy tervezték a zárat, hogy ha fent van a rendszám, nem lehet a kulcsot beledugni, de en amikor rossz volt, leszereltem kivancsisagbol a keretet, es kulccsal sem nyilt, meg a belso gombbal sem a kozepkonzol aljan. Na a lenyeg, hogy a zarlyukba toltam WD40-et, es azota kezzel, meg gombbal nyilik rendesen, kulccsal nemtom ugye kiprobalni. Ha a faceliftesen nincs zar, akkor "egyebet nem tudok elmondani, kerem kaccsojja ki"  nyes
Esetleg ezt tudom meg ajanlani: http://mondeo.hu/index.php?page=120

Facelift kombin nincs kulcslyuk. Nekem azt csináta, hogy néha nem nyilt ki, néha igen. Ezen bepöccentem és szétkaptam az egészet. Kiszedtem a mikrokapcsolót és az volt kontakthibás a vezetékek csatlakozásánál. Mert a kapcsoló magánban múködött. Kicsit megvakargattam az érintkezőket és adtam neki egy kis kontaktsprét. Azóta (kb. március) tökéletesen működik akár 10x is megnyomhatom egymás után a nyitógombot franktón megy. Előtte 3-4 nyitás után gondolkodott egy picit és általában nyilt, vagy nem.  nyes
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #23121 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:01:54 »

Hello.tud valaki Sz.fehérváron olcsó és jó műanyag hegesztőt?Fontos lenne.Köszi. rinya
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23122 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:27:24 »

Hello.tud valaki Sz.fehérváron olcsó és jó műanyag hegesztőt?Fontos lenne.Köszi. rinya

A bori vár mellett van egy, de az emlkeim szerint nem volt olyan nagyon olcsó. Mit kéne műagyaghegeszteni? és mennyit? Mert lehet tudok segíeni, nekem van gépem és én is magamnak csináltam meg az első lökhárító alsó műanyag burkolatát ami leakadt és megrepedt.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #23123 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:48:00 »

Facelift kombin nincs kulcslyuk. Nekem azt csináta, hogy néha nem nyilt ki, néha igen. Ezen bepöccentem és szétkaptam az egészet. Kiszedtem a mikrokapcsolót és az volt kontakthibás a vezetékek csatlakozásánál. Mert a kapcsoló magánban múködött. Kicsit megvakargattam az érintkezőket és adtam neki egy kis kontaktsprét. Azóta (kb. március) tökéletesen működik akár 10x is megnyomhatom egymás után a nyitógombot franktón megy. Előtte 3-4 nyitás után gondolkodott egy picit és általában nyilt, vagy nem.  nyes

Nekem a facelift elotti van, es itt a lyuk:

http://kepfeltoltes.hu/view/100614/DSC_00921_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23124 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 20:31:53 »


Ez tuti, az enyémen már nincs rinya
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23125 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 21:53:19 »

Neki állt ***akodni a jobb első ajtón a külső kilincsem (a belsővel jól műkszik). Mikor nagyon meleg van akkor csak rafinált kilincs mozgatások árán sikerül kinyitni az ajtót, valami fél miniméter hiányozhat ahhoz,h rendesen nyíljon. Nem tudom pontosan mit és hogyan mozgat a kilincs, de szerintem nagyon eccerűen orvosolható lesz a probléma, de ehhez szét kéne szednem.
Kérdés,hogy van-e valakinek az ajtókárpit leszedéssel és a kilincs szerkezettel kapcsolatban valami tapasztalata.
Rákerestem a keresővel, de az ajtókárpit leszedéséről nem találtam semmit, pedig úgy emlékszem, hogy volt róla már szó.
Azt láttam,h csavarok is fogják a kárpitot, de gondolom valami pattentek is vannak, amiket nem szeretnék eltörni.
..ha szétszeded6/kiszeded a zár szerkezetet van benne 1-2 trükk mikor vissza ki szeded és vissza rakod... 1,  a kábel bekötést egy fűrész fog szerű karmantyú rögzíti a zárszerkezetbe... 2 mikor a zárat vissza építed akkor az ajtó élénél egy kis kerek lukon kell egy csavarra vissza "élesíteni" a zárat... ha ezt ne csinálod meg (jól) akkor csak belülről  Roll Eyes vagy kívülről nyitható az ajtót...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #23126 Dátum: 2010.06.15 kedd, 04:42:11 »

A bori vár mellett van egy, de az emlkeim szerint nem volt olyan nagyon olcsó. Mit kéne műagyaghegeszteni? és mennyit? Mert lehet tudok segíeni, nekem van gépem és én is magamnak csináltam meg az első lökhárító alsó műanyag burkolatát ami leakadt és megrepedt.
Nekem a hátsó lökhárító összes felfogatása letört de mindeggyik megvan meg van rajta egy 10 centis repedés.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #23127 Dátum: 2010.06.15 kedd, 08:32:58 »

Bocsánat, hogy itt kérdezem, de nem találtam jobb totyikot...

A zasszony fiestájában ha bekapcsolja a klímát, zakatoló hang hallható. Ez a kompresszor csapágya, vagy a kuplungja, vagy maga a kompresszor a ratyi?

Köszi
SS

Nem tud vki segíteni?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23128 Dátum: 2010.06.15 kedd, 11:39:20 »

Szabad denaturált szesszel MAF-t tisztítani? Le is oldja a retyót róla? Nincs otthon MAF tisztító löttyöm és nem is szeretnék venni, mert magamnak felesleges lenne annyi.
Youtube-on olvastam, hogy karbi tisztítót anyázzák, illetve a féktisztítót is(ez is van otthon). Most akkor mit kenjek a hajamra?  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #23129 Dátum: 2010.06.15 kedd, 12:16:13 »

Pénteken sikeresen eladtam a Mondeómat. Szép volt, jó volt az együtt töltött időszak, de a végén már előjött pár dolog, amire nem akartam költeni.
Sikerült egy másikat (OFF) vennem, ráadásul erre már régóta fájt a fogam.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #23130 Dátum: 2010.06.15 kedd, 12:30:04 »

Pénteken sikeresen eladtam a Mondeómat. Szép volt, jó volt az együtt töltött időszak, de a végén már előjött pár dolog, amire nem akartam költeni.
Sikerült egy másikat (OFF) vennem, ráadásul erre már régóta fájt a fogam.

És mi az, ha nem vagyok vindisgréc?  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23131 Dátum: 2010.06.15 kedd, 13:05:36 »

Szabad denaturált szesszel MAF-t tisztítani? Le is oldja a retyót róla? Nincs otthon MAF tisztító löttyöm és nem is szeretnék venni, mert magamnak felesleges lenne annyi.
Youtube-on olvastam, hogy karbi tisztítót anyázzák, illetve a féktisztítót is(ez is van otthon). Most akkor mit kenjek a hajamra?  nyes
én féktusztítóval csinálom.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #23132 Dátum: 2010.06.15 kedd, 13:29:37 »

Sziasztok!

Hirtelen jött hőgutában új jelenségre lettem figyelmes,
hibára természetesen...  eplus2

A klíma a vezető oldalra nem küldi a hideg airt ...
mondták hozzáértők, hogy létezik egy kis motor, vagy kapcsoló, vagy gyösz,
ami le tud tapadni és azért nem vált át, nem engedi a levegőt irányítani, vagymi..
azt is rebesgették, hogy a műszerfal alatt lakik valahol...

Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Gyógymód? Ha volt ilyen...

Köszi, előre is
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23133 Dátum: 2010.06.15 kedd, 13:48:58 »

Sziasztok!

Hirtelen jött hőgutában új jelenségre lettem figyelmes,
hibára természetesen...  eplus2

A klíma a vezető oldalra nem küldi a hideg airt ...
mondták hozzáértők, hogy létezik egy kis motor, vagy kapcsoló, vagy gyösz,
ami le tud tapadni és azért nem vált át, nem engedi a levegőt irányítani, vagymi..
azt is rebesgették, hogy a műszerfal alatt lakik valahol...

Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Gyógymód? Ha volt ilyen...

Köszi, előre is
enyémnél volt hasonló. nem volt benne gáz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #23134 Dátum: 2010.06.15 kedd, 13:59:38 »

enyémnél volt hasonló. nem volt benne gáz.

az előzőnél nekem se Smiley
de ebben a mostaniban van, és így sem osztja,
autóvillanyos mondja, hogy van egy ilyen kapcsoló vagy valami,
de én még nem hallottam....
lehet mégis feltöltetem  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #23135 Dátum: 2010.06.15 kedd, 16:09:42 »

Nem tud vki segíteni?
ha csak akkor csinálja amikor bekaccsolod a klímát akkor a kuplung csapágya jó,valszeg a kompresszor lesz csapágyas,vagy gáz nélkül fut..... Roll Eyes
mindenképp klímás szakihoz menj! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 16:11:15 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23136 Dátum: 2010.06.15 kedd, 16:36:57 »

Nem tud vki segíteni?
takiatti ajánlgat klímás szakit a mesteremberek topicban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #23137 Dátum: 2010.06.15 kedd, 16:42:14 »

takiatti ajánlgat klímás szakit a mesteremberek topicban.

Na ja!
Próba cseresznye!

Kocsis Gábor +36703802341
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 16:44:56 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23138 Dátum: 2010.06.15 kedd, 16:59:50 »

Akkulehúzás után nem tudom az ablakokat távirányítóval bezárni. Mit kell, hogyan? kerdes
...
Megtaláltam a wikiben.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.15 kedd, 17:06:47 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #23139 Dátum: 2010.06.15 kedd, 19:15:17 »

Na urak ezt fejtsetek meg. Nemregiben irtam hogy a klima sz*raxik.elindulok az autoval valamit csinal, de fel ora mulva vege van, nagyobb meleget fuj be mint ha kirakom  a kezem es csak menetszellel hutom magam.Elvittem a Fordszervizbe, gondolvan hogy valami rutin dolog biztos tisztitani kell meg esetleg gazt tolteni. Hat nem. Ott tartunk hogy a szerviz eleg tanacstalan.ket napja boncolgatjak  a kocsit, mar valami defibrillatorra hasonlito bizb@szt is lattam a kocsi korul, de semmi. Allitolag a motohuto is gyengelkedik, hol megy hol nem (bar a vizhofoknal en nem vettem eszre problemat), es ez van hatassal  a klimara. Az elej nemgy aztan egy ido utan gyengelkedik, vegul nem csinal semmit csak fujja be a meleg levegot. hibat eddig nem talalt a szerviz. Van valakinek tudomasa hasonlo sztorirol vagy valami otlet mi lehet a gond? azert is elszomorito ez mert a 2002-es TDDI-m jobbnak tunik egyre inkabb mint ez kezdem visszasirni, ez 3,5 eves, egy olyan embere volt elottem akinek inkabb jarokeret passzolt volna a haladasi stilusahoz mint mondeo, erre tessek.
azert koszi elroe is a velemenyeket.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23140 Dátum: 2010.06.15 kedd, 20:12:42 »

Na urak ezt fejtsetek meg. Nemregiben irtam hogy a klima sz*raxik.elindulok az autoval valamit csinal, de fel ora mulva vege van, nagyobb meleget fuj be mint ha kirakom  a kezem es csak menetszellel hutom magam.Elvittem a Fordszervizbe, gondolvan hogy valami rutin dolog biztos tisztitani kell meg esetleg gazt tolteni. Hat nem. Ott tartunk hogy a szerviz eleg tanacstalan.ket napja boncolgatjak  a kocsit, mar valami defibrillatorra hasonlito bizb@szt is lattam a kocsi korul, de semmi. Allitolag a motohuto is gyengelkedik, hol megy hol nem (bar a vizhofoknal en nem vettem eszre problemat), es ez van hatassal  a klimara. Az elej nemgy aztan egy ido utan gyengelkedik, vegul nem csinal semmit csak fujja be a meleg levegot. hibat eddig nem talalt a szerviz. Van valakinek tudomasa hasonlo sztorirol vagy valami otlet mi lehet a gond? azert is elszomorito ez mert a 2002-es TDDI-m jobbnak tunik egyre inkabb mint ez kezdem visszasirni, ez 3,5 eves, egy olyan embere volt elottem akinek inkabb jarokeret passzolt volna a haladasi stilusahoz mint mondeo, erre tessek.
azert koszi elroe is a velemenyeket.

Üdv!

Nekem is volt ilyen. Megnézettem egy autó klímás szerelővel.... A helyzet a következő: Mivel záróra előtt estem be így nekem sk kellett szétbontanom a kocsi elejét a jobb első kerékjárati ívnél, hogy Ő a nagy szaki rátegye a műszert...Rá is tette..aztán közölte, hogy kevés a gáz. Mondom Ok. Mikor jöhetek?...........mondott valamit aztán kész. De a lényeg most jön!!! Megjavult másnapra. Ez kb 3 éve volt, azóta meg jó.  hehe
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #23141 Dátum: 2010.06.15 kedd, 20:53:16 »

Sziasztok!

Valaki tudna segíteni Tata/Tatabánya vagy Komárom környékén megbízható szervízt aki porlasztót cserél szakszerűen?
Illetve jó áron, jó minőségű porlasztót tud valalki, gyárinál kedvezőbb áron?
For-Top nem szimpatikus egyelőre, baj van a hozzáállásukkal, de ha valakinek van ismerőse, pozitív tapasztalata nem zárom ki őket.

Válaszokat előre is köszi!
Üdv!
Andris
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #23142 Dátum: 2010.06.15 kedd, 21:07:40 »

Na urak ezt fejtsetek meg. Nemregiben irtam hogy a klima sz*raxik.elindulok az autoval valamit csinal, de fel ora mulva vege van, nagyobb meleget fuj be mint ha kirakom  a kezem es csak menetszellel hutom magam.Elvittem a Fordszervizbe, gondolvan hogy valami rutin dolog biztos tisztitani kell meg esetleg gazt tolteni. Hat nem. Ott tartunk hogy a szerviz eleg tanacstalan.ket napja boncolgatjak  a kocsit, mar valami defibrillatorra hasonlito bizb@szt is lattam a kocsi korul, de semmi. Allitolag a motohuto is gyengelkedik, hol megy hol nem (bar a vizhofoknal en nem vettem eszre problemat), es ez van hatassal  a klimara. Az elej nemgy aztan egy ido utan gyengelkedik, vegul nem csinal semmit csak fujja be a meleg levegot. hibat eddig nem talalt a szerviz. Van valakinek tudomasa hasonlo sztorirol vagy valami otlet mi lehet a gond? azert is elszomorito ez mert a 2002-es TDDI-m jobbnak tunik egyre inkabb mint ez kezdem visszasirni, ez 3,5 eves, egy olyan embere volt elottem akinek inkabb jarokeret passzolt volna a haladasi stilusahoz mint mondeo, erre tessek.
azert koszi elroe is a velemenyeket.
a defibrillátor az a klímagáztöltő kézikészülék.
szerintem nem megy a ventillátor....
inkább 1 jó villamosságishoz vidd el! servicenemérthozzá  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #23143 Dátum: 2010.06.15 kedd, 22:26:17 »

De tényleg írd meg! Ahogy megjött a meleg, nekem is elkezdte a jobb első külső kilincs a sz@rakodást.
Tavaly valakinek itt a fórumon megcsinálta a szerelője és megígérte, hogy megkérdezi mit csinált és megírja. Na azóta is írja...

Na szét szedtem ma a kilincset és megcsináltam. Tökéletesen működik.
Miután leszedtem az ajtókárpitot ezt láttam:

http://www.kepfeltoltes.hu/view/100615/kilincs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kilincs egy menetes száron keresztül mozgatja a zárszerkezetet, de a menetes szárat nem lehet szétszedés nélkül forgatni.
Felül a müanyag "orsót" sem tudtam forgatni, pedig azt hittem lehet, mert úgy néz ki mintha ki lehetne vhogy pattintani, de nem...(nekem legalábbis nem sikerült)
Ezek után egyértelmű volt,h mit kellene csinálni (kiszerelni a kilincset), csak azt nem tudtam, hogyan jön ki.
A képen látható 2 csavar, azon felül az ajtó zárszerkezet felöli oldalán van egy ledugózott csavar (a kilincsel egyvonalban ezt látni, ha simán kinyitod az ajtót) azt kell még kiszedni és kivűlről ki lehet szedni a kilincset, de a menetes szárat ekkor még nem lehet forgatni.
Előtte a fehér műanyag merevítőt le kell pattintani a zárszerkezetről felfelé különben nem jön ki a helyéről a kilincs szerkezet tartója amin a menetes orsó van.
Miután kijött a helyéről az ajtóban el kell kicsit forgatni és akkor már forgatható a szár.
Összerakni sem túl bonyolult (bár érdemes szétszedéskor jól oda figyelni) csak arra kell figyelni,h úgy dugjuk vissza a kilincset (a helyére visszatolt kilincs szerkezet tartóba), hogy a menetes szárat lenyomjuk teljesen, így a kilincset a mozgató "kallantyú" fölé visszatudjuk rakni.

Remélem érthető voltam..., ha vmi kérdésetek van írjatok

 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #23144 Dátum: 2010.06.16 szerda, 09:08:07 »

ha csak akkor csinálja amikor bekaccsolod a klímát akkor a kuplung csapágya jó,valszeg a kompresszor lesz csapágyas,vagy gáz nélkül fut..... Roll Eyes
mindenképp klímás szakihoz menj! Wink wave

Gáz van benne, mert hűt, csak nagyon hangos. Vajon csapágyat tudnak külön cserélni, vagy csak a komplett kompresszort? mert cromaxon külön csapágyat nem találtam... viszont a kompresszor már akár 200-ért kapható... wow1
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #23145 Dátum: 2010.06.16 szerda, 09:15:28 »

Na ja!
Próba cseresznye!

Kocsis Gábor +36703802341
Köszönöm
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23146 Dátum: 2010.06.16 szerda, 10:40:14 »

Szerintetek az üzemanyagszint jelző állása mennyire reális a tankban lévő üzemanyag mennyiségéhez, ha figyelembe vesszük a különbőző beosztásokat? 
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23147 Dátum: 2010.06.16 szerda, 11:18:08 »

Szerintetek az üzemanyagszint jelző állása mennyire reális a tankban lévő üzemanyag mennyiségéhez, ha figyelembe vesszük a különbőző beosztásokat? 
Sztm reális. Nekem csak annyi észrevételem van, hogy általában mindig megbuggyantom tankoláskor (minimum 7 kattanás) és 200km-en keresztül nem mozdul meg a mutató, de aztán behozza  eplus2.
üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23148 Dátum: 2010.06.16 szerda, 11:24:42 »

Sztm reális. Nekem csak annyi észrevételem van, hogy általában mindig megbuggyantom tankoláskor (minimum 7 kattanás) és 200km-en keresztül nem mozdul meg a mutató, de aztán behozza  eplus2.
üdv, T.

Az enyém is ilyen. Pedig 2000-es benzines és 150-200 km között nem moccan, ha csordultig töltöm. Utána behozza, de kb. a felétől már rendesen mutatja.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23149 Dátum: 2010.06.16 szerda, 11:33:50 »

Sztm reális. Nekem csak annyi észrevételem van, hogy általában mindig megbuggyantom tankoláskor (minimum 7 kattanás) és 200km-en keresztül nem mozdul meg a mutató, de aztán behozza  eplus2.
üdv, T.

Azt megtudjátok-e még mondani, hogy mennyi a pontos vésztartalék (amikor már teljesen kifekszik a mutató és a fedélzeti is már 0 km-re elegendő üzemanyagot ír)?  Én mentem már úgy pár km-t, de nem akarom kitapasztalni, hogy mennyi az annyi.  hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 [463] 464 465 466 467 468 469 470 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.