Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 00:56:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 454 455 456 457 458 459 460 [461] 462 463 464 465 466 467 468 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20623414 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #23000 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 14:57:28 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy a porlasztócsúcs hibásodásnak mik a jelenségei?A választ előre is köszönöm!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23001 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 16:24:43 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy a porlasztócsúcs hibásodásnak mik a jelenségei?A választ előre is köszönöm!

jelenleg nem diesel-em van, de a régi dieselknél a jelenség (persze állapottól függő, hogy melyik mennyire):
- kormos füst
- egyenetlen járás
- teljesítmány vesztés

Itt csak akkor álhat le az autó, ha beragad a porlasztó csúcs, de azt nem hiszem, hogy 200eKm alatt el lehet érni.

Üdv
Csaba
Naplózva
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #23002 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 16:47:26 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy a porlasztócsúcs hibásodásnak mik a jelenségei?A választ előre is köszönöm!

Köszönöm szépen.Akkor szerencsére nem ez lehet a probléma.Néha leáll a kocsi menet közben, de van amikor napokig nincs semmi baj.Amikor leáll kb 20 perc mulva tudom csak újraindítani addig csak tekeri a motort.Ez mi lehet akkor?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23003 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 17:01:00 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy a porlasztócsúcs hibásodásnak mik a jelenségei?A választ előre is köszönöm!
Terhelésnél elkezdi dobálni az izzító jelet ezzel a vészüzemmódot. Egyenletlen lesz a járása mintha zakatolna a motor. Egy idő után már be se fog indulni.

ui.
Diagnosztikával egyszerűen kilőhető hogy tényleg az-e
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23004 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 17:06:55 »

Nekem az Ambienteben benn volt gyárilag!
nekem is benne van gyárilag
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23005 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 17:09:05 »

nekem is benne van gyárilag

A 7 végén megnézem és nyilatkozom Smiley
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #23006 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 18:02:49 »


Hi All!


Megérett a kormányom, hogy új ruhát kapjon. Akkor már a váltó is természetesen (gomb és szoknya). Esetleg tud valaki ajánlani megbízható embert aki k*vaszépen dolgozik, nagyon jó minőségű bőrrel, gyorsan, elfogadható áron?  beka3  nyes

THX a válaszokat!

ÜDv !
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23007 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 19:04:24 »

Hali! A szabadonfutó tárcsa felrakására keresek segítséget. Akinek van szerszáma hozzá, ideje és aknája. A szerelők közül senki se vállalja  Embarrassed Itt vagyok vele, és a csomagtartóban van, úgy nem sokat csillapít... Undecided
Heves megyeiek előnyben....de távolabb is elmegyek, ha nincs más megoldás.
Szia! Az enyém még nem jött meg,de kb 2 hét mulva felrakjuk a haverommal,ha tudsz várni és ha az enyém probléma nélül sikerül szerintem a tiedet is megbeszélhetjük. integet2

Ja kb 30Km-re lakom Egertől keletre.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23008 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 19:14:37 »

Szia! Az enyém még nem jött meg,de kb 2 hét mulva felrakjuk a haverommal,ha tudsz várni és ha az enyém probléma nélül sikerül szerintem a tiedet is megbeszélhetjük. integet2

Ja kb 30Km-re lakom Egertől keletre.

Oké, ez nagyon bíztatóan hangzik! Addig szerzek feszítőt és talán szíjat is, hogy egyszerre lehessen cserélni, úgy érdemes.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23009 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 20:16:56 »

Köszönöm szépen.Akkor szerencsére nem ez lehet a probléma.Néha leáll a kocsi menet közben, de van amikor napokig nincs semmi baj.Amikor leáll kb 20 perc mulva tudom csak újraindítani addig csak tekeri a motort.Ez mi lehet akkor?

Nekünk is volt hasonló...Egyszer csak leáll,és nem tudtuk újraindítani...Aztán reggel jó lett.Ment apa pályán,és megint elkezdte.Vmi kis 5-6 ezer forintos szenzor ment tönkre.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23010 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 20:57:05 »

Köszönöm szépen.Akkor szerencsére nem ez lehet a probléma.Néha leáll a kocsi menet közben, de van amikor napokig nincs semmi baj.Amikor leáll kb 20 perc mulva tudom csak újraindítani addig csak tekeri a motort.Ez mi lehet akkor?
CMP jeladó hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23011 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 21:36:23 »

CMP jeladó hiba.

Igen,az a kis szarság Tongue Amikor nekem állt le,hívtam fatert,jött neki egyből indult...Lehülyézett,h béna voltam...Másnap ő Kanizsánál halt be,és hívott,h igazam volt...Kanizsán nem volt jeladó,kellett bérelnie egy kocsit és szombathelyre menni alkatrészért...Cheesy
Naplózva
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #23012 Dátum: 2010.06.04 péntek, 09:10:03 »

Sziasztok!

Feltennék egy kulcskérdést Smiley
Hosszú idő után elő kellett vennem a Zautó pótkulcsát (nem kényszerből Smiley megvan a napi használatú is)
Ez is rádiós kulcs, és emlékeim szerint jó is volt régebben.
Most az történik vele, hogy hibátlanul nyitja-zárja az autót,
a gyújtáskapcsolóban elfordítva szépen feléleszti a visszajelző lámpákat, izzít is...
viszont az utolsó tekerésre, indítózás már nem történik.

Tehát elvileg jó, mert nyit-zár, izzít, csak pont nem indít.

van tippetek, mit kell ilyenkor tenni? Kódolni ugye elvileg nem tudom, mert ahhoz két kódolt kulcs kell (könyv szerint)
nekem meg csak egy van (vagy nem is tudom)

volt már hasonló valakinek, hogy "elfelejtett" indítani a kulcs?

Köszi előre is, üdv: Kishalacska
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23013 Dátum: 2010.06.04 péntek, 09:32:09 »

Mánuel azt írja, hogy egy kulcs, plusz a márkaszerviz programozói össze tudnak kódolni megint.

Sziasztok!

Feltennék egy kulcskérdést Smiley
Hosszú idő után elő kellett vennem a Zautó pótkulcsát (nem kényszerből Smiley megvan a napi használatú is)
Ez is rádiós kulcs, és emlékeim szerint jó is volt régebben.
Most az történik vele, hogy hibátlanul nyitja-zárja az autót,
a gyújtáskapcsolóban elfordítva szépen feléleszti a visszajelző lámpákat, izzít is...
viszont az utolsó tekerésre, indítózás már nem történik.

Tehát elvileg jó, mert nyit-zár, izzít, csak pont nem indít.

van tippetek, mit kell ilyenkor tenni? Kódolni ugye elvileg nem tudom, mert ahhoz két kódolt kulcs kell (könyv szerint)
nekem meg csak egy van (vagy nem is tudom)

volt már hasonló valakinek, hogy "elfelejtett" indítani a kulcs?

Köszi előre is, üdv: Kishalacska
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #23014 Dátum: 2010.06.04 péntek, 09:37:33 »

Mánuel azt írja, hogy egy kulcs, plusz a márkaszerviz programozói össze tudnak kódolni megint.


Akkor nem úszom meg a márkaszerviz látogatást...
Mindenesetre köszi Smiley

Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23015 Dátum: 2010.06.04 péntek, 10:08:47 »

Köszönöm szépen.Akkor szerencsére nem ez lehet a probléma.Néha leáll a kocsi menet közben, de van amikor napokig nincs semmi baj.Amikor leáll kb 20 perc mulva tudom csak újraindítani addig csak tekeri a motort.Ez mi lehet akkor?
Mint azt már írtam a villanyos topikban: CMP jeladó!  wave Annyiba kerül mint egy hibakód kiolvasás (5-6 ezer Ft) és otthon is elvégezhető a cseréje. Érdemes ezzel kezdeni, főleg ha még a régi fekete színű van benne (nem a csatlakozó, hanem a jeladó). De ha nem hiszel nekem, olvastass hibakódot. A porlasztók hibájára a P0200, P0201, P0202, P0203, P0204 –es DTC-k utalnak. Jelezheti még a P0325-ös, a kopogásérzékelı tőréshatáron kívüli értékét jelzı hibakód is a gondot. Fizikai vizsgálat az úgynevezett kipoharazás nevő eljárással indul, ahol a résolajmennyiséget mérik meg. Ha túl sok ill. túl kevés, abból tudnak következtetni a hibás porlasztóra, amit miután jópénzért kicserélnek, fel kell programoztatni az ECUban. Ha biztosak vagyunk a porlasztócsúcs problémát illetıleg, irány egy komoly dízeles szakmőhely! A próbapadi vizsgálat után, ahol ellenőrzik a porlasztási képet, a szállított mennyiséget, a résolajmennyiséget és még ki tudja mennyi mindent, szakvéleményt adnak a porlasztók állapotától. (Pl. a jónevő Filep dízelnél 6eFt/db a porlasztók vizsgálatának ára) Az árak széles szórásban vannak, kb. 40-70e Ft/db a porlasztó, illetve kb. 2 óra szerviz rezsidíj a csere és a programozás.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23016 Dátum: 2010.06.04 péntek, 11:06:04 »

Sok helyen olvasom, hogy alsó motortér burkolat.
Én nem tudom milyen az, így valószínű, hogy az én autómon nincs is.
Ez lehet? Kellene rajta lennie? Ha csak lespórolták akkor érdemes venni rá? Cromaxnál van?
Valaki linkeljen egy képet légyszi.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #23017 Dátum: 2010.06.04 péntek, 11:19:32 »

Sziasztok!

Feltennék egy kulcskérdést Smiley
Hosszú idő után elő kellett vennem a Zautó pótkulcsát (nem kényszerből Smiley megvan a napi használatú is)
Ez is rádiós kulcs, és emlékeim szerint jó is volt régebben.
Most az történik vele, hogy hibátlanul nyitja-zárja az autót,
a gyújtáskapcsolóban elfordítva szépen feléleszti a visszajelző lámpákat, izzít is...
viszont az utolsó tekerésre, indítózás már nem történik.

Tehát elvileg jó, mert nyit-zár, izzít, csak pont nem indít.

van tippetek, mit kell ilyenkor tenni? Kódolni ugye elvileg nem tudom, mert ahhoz két kódolt kulcs kell (könyv szerint)
nekem meg csak egy van (vagy nem is tudom)

volt már hasonló valakinek, hogy "elfelejtett" indítani a kulcs?

Köszi előre is, üdv: Kishalacska
A kulcsot fel lehet progizni.Keresd Relhist-et,ő van otthon a témában! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #23018 Dátum: 2010.06.04 péntek, 11:29:20 »

Sok helyen olvasom, hogy alsó motortér burkolat.
Én nem tudom milyen az, így valószínű, hogy az én autómon nincs is.
Ez lehet? Kellene rajta lennie? Ha csak lespórolták akkor érdemes venni rá? Cromaxnál van?
Valaki linkeljen egy képet légyszi.
Bontóban.Cromaxnál 47e. Shocked
A 2es jelölésű!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/burk.doc
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23019 Dátum: 2010.06.04 péntek, 12:54:39 »

Bontóban.Cromaxnál 47e. Shocked
A 2es jelölésű!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/burk.doc

Keresek Mk3 motor alsó burkolatot. Smiley
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23020 Dátum: 2010.06.04 péntek, 13:37:02 »

Bontóban.Cromaxnál 47e. Shocked
A 2es jelölésű!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/burk.doc

Nem látok az mc-ben olyat ami az én autómra való. Erre amit te választottál azt írja, hogy 2003.09.15-től.
Érdekes. Arra a szériára nem gyártottak ami nekem van?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23021 Dátum: 2010.06.04 péntek, 13:38:26 »

Nem látok az mc-ben olyat ami az én autómra való. A legközelebbi amit ír az 2003.09.15-től van.
Érdekes. Arra a szériára nem gyártottak ami nekem van? Azt írja az MC hogy az enyém 40-es sorozat.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23022 Dátum: 2010.06.04 péntek, 15:25:45 »

Nem látok az mc-ben olyat ami az én autómra való. Erre amit te választottál azt írja, hogy 2003.09.15-től.
Érdekes. Arra a szériára nem gyártottak ami nekem van?
nekem van, szóval tuti kell lennie facelift előttire is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23023 Dátum: 2010.06.04 péntek, 16:25:40 »

Jobb oldalt..hátul az ülés mögött...

esetleg egy fotot rola? keresem de nem talalom...  rinya
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23024 Dátum: 2010.06.04 péntek, 20:57:18 »

Bocsi az amatőr kérdésért, de meg tudnátok mondani,melyik az a honlap,ahol alvázszám alapján meglehet tudni 1-2 dolgot?
Előre is köszi worship
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23025 Dátum: 2010.06.04 péntek, 21:17:11 »

Bocsi az amatőr kérdésért, de meg tudnátok mondani,melyik az a honlap,ahol alvázszám alapján meglehet tudni 1-2 dolgot?
Előre is köszi worship

Pár alap dolgot itt:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=6C5CF011BFAA011CC0DC75DE52DFC12D.walv0672
Ha több kell akkor kérj meg valakit a forumon, hogy nézze meg microcat-ban.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23026 Dátum: 2010.06.04 péntek, 21:19:52 »

Pár alap dolgot itt:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=6C5CF011BFAA011CC0DC75DE52DFC12D.walv0672
Ha több kell akkor kérj meg valakit a forumon, hogy nézze meg microcat-ban.

Köszi pont erre gondoltam Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #23027 Dátum: 2010.06.05 szombat, 11:51:58 »

Nem látok az mc-ben olyat ami az én autómra való. Erre amit te választottál azt írja, hogy 2003.09.15-től.
Érdekes. Arra a szériára nem gyártottak ami nekem van?
ezen nem kell csodálkozni.Területenként változtatták a felszereltségi listát.
Az én autómra pl nem létezett bal oldalsó motrorburkolat,ám a helye megvan-rögzítési pontok.
Szépen rendeltem a fordnál (3.2e ft)másik alvázszámhoz és feltettem a helyére.
A te autódon is megvannak a burkolatnak a rögzítési pontjai.Csak megkell venni és feltenni.Esetleg a bolhákat és a csavarokat is megkell rendelni.
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23028 Dátum: 2010.06.05 szombat, 13:12:28 »

Hülye kérdés, de hogy tudom a hátsó ülést visszarakni?  vigyor3 Ott a 2 lyuk, de nem akar belepattanni.
Naplózva
Pepe28
Vendég
« Új hozzászólás #23029 Dátum: 2010.06.05 szombat, 16:31:31 »

Sziasztok

 Egy kérdésem lenne.
 
Olyan problémával álltam szembe,hogy menet közbe kigyulladt az izzítás jelző. Folyamatosan villog és a kocsi nekiállt rángatni kapkodni. Mi lehet a hiba oka? Ha valaki tud tanácsokkal segíteni,hogy mire készüljek azt előre is megköszönöm!

Sziasztok
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23030 Dátum: 2010.06.05 szombat, 17:14:18 »

Sziasztok

 Egy kérdésem lenne.
 
Olyan problémával álltam szembe,hogy menet közbe kigyulladt az izzítás jelző. Folyamatosan villog és a kocsi nekiállt rángatni kapkodni. Mi lehet a hiba oka? Ha valaki tud tanácsokkal segíteni,hogy mire készüljek azt előre is megköszönöm!

Sziasztok

Bár csak következtetés, de gondolom diesel az autó. Ez szerintem porlasztó csúcs, de inkább valami jó szerelőnek mutasd meg. Majd a dieseles kollegák mondanak neked okosabbat mint én.

Üdv
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #23031 Dátum: 2010.06.05 szombat, 17:48:28 »

Sziasztok

 Egy kérdésem lenne.
 
Olyan problémával álltam szembe,hogy menet közbe kigyulladt az izzítás jelző. Folyamatosan villog és a kocsi nekiállt rángatni kapkodni. Mi lehet a hiba oka? Ha valaki tud tanácsokkal segíteni,hogy mire készüljek azt előre is megköszönöm!

Sziasztok
válasz a tdci-ben. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsuzsu
Vendég
« Új hozzászólás #23032 Dátum: 2010.06.05 szombat, 17:54:23 »

Szia, Alf!

Köszönöm a segítséget a ford galaxy és a víz találkozásával kapcsolatban. A lépéseket, amiket ajánlottál a férjem már végigjárta. A vizet megpróbálta mindenhonnan "kiszorítani", most az összeszerelésnél jár. Közben megérkezett egy szörfös segítség is (aki  autószerelő), bicajjal a vizeken át. (Na, ez nem semmi.) Az összeszerelésnél tartanak. Talán van még remény. Még egyszer köszi: egy aggódó feleség
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #23033 Dátum: 2010.06.05 szombat, 18:27:50 »

Szia, Alf!

Köszönöm a segítséget a ford galaxy és a víz találkozásával kapcsolatban. A lépéseket, amiket ajánlottál a férjem már végigjárta. A vizet megpróbálta mindenhonnan "kiszorítani", most az összeszerelésnél jár. Közben megérkezett egy szörfös segítség is (aki  autószerelő), bicajjal a vizeken át. (Na, ez nem semmi.) Az összeszerelésnél tartanak. Talán van még remény. Még egyszer köszi: egy aggódó feleség
remélem sikerül..... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23034 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 19:53:49 »

Sziasztok!
Ha elviszem a kocsit 1 hiba kiolvasásra, az megmondja ha esetleg az izzító gyertya nem műxik? köszi sanyi  tickedoff
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.06 vasárnap, 19:57:36 írta sanyikabacsi » Naplózva
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #23035 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 10:30:22 »

Sziasztok!

Pollenszűrőből érdemes gyárit venni, vagy jó az utángyártott is?

Köszi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23036 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 12:28:50 »

Sziasztok!

Pollenszűrőből érdemes gyárit venni, vagy jó az utángyártott is?

Köszi
Sztm, ha nem veszel bele szagszűrőset akkor jó az utángyártott is. (Szagszűrőssel kapcsolatosan nincs tapasztalatom)
Én legalábbis 2x már ilyen alapot tettem be az autóinkba és nem volt vele gond.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23037 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 12:41:24 »

Sziasztok!

Pollenszűrőből érdemes gyárit venni, vagy jó az utángyártott is?

Köszi

Szia,

én nemrég vettem a Nagyautónal kb. 2200ft-ért utángyártott aktívszenest. Nemsokkal később egy haveromnak is. Mindketten meg vagyunk vele teljessen elégedve.
Szerintem jó az utángyártott is.

üdv.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
elefant
Vendég
« Új hozzászólás #23038 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 12:53:52 »

Sziasztok!

2002-es TDCI motoros Mondeo-m van automata klímával, de a klíma két napja - mióta meleg van - nem hűt. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23039 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 12:58:08 »

Sziasztok!

2002-es TDCI motoros Mondeo-m van automata klímával, de a klíma két napja - mióta meleg van - nem hűt. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.
tegyél bele gázt, attól megjavul.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #23040 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 17:15:07 »

Sziasztok,

olyan kérdésem lenne, hogy az a normál működés része, hogy leállitás után a venti még pörög 1-2 percig, a klima hűt, a vizhőfok stabil 90, de nekem
nem tetszik ez a sok ventillátor használat, lehet ezt javitani valahogy, arra gondoltam, hogy átmosom egy kicsit a hűtőradiátort? Nektek is ennyit használja a ventit?

G.
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #23041 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 18:29:05 »

Sziasztok,

olyan kérdésem lenne, hogy az a normál működés része, hogy leállitás után a venti még pörög 1-2 percig, a klima hűt, a vizhőfok stabil 90, de nekem
nem tetszik ez a sok ventillátor használat, lehet ezt javitani valahogy, arra gondoltam, hogy átmosom egy kicsit a hűtőradiátort? Nektek is ennyit használja a ventit?

G.
Hűtőradiátort hogyan gondoltad átmosni? Azt nem lehet csak úgy, és felesleges is. Abba (is)van a hűtőközeg. Ott párolog el. A párolgás, meg ügye hőt von el, ezért hül le az az egység,(radi, elpárologtató) amin keresztül áramoltatja a beérkező levegőt a venti.  Ha klímát használsz akkor persze hogy megy a külső ventillátor is, mert a motorhűtő elött
a klíma kondenzáló egysége(klímahűtő)  helyezkedik el ami melegszik nagyon. Pláne, ha nem hűti menetszél. Érdemes a klímát úgy használni, hogy pl. tudod hogy kb. 3 perc múlva megérkezel ahova éppen igyekszel, kikapcsolod a klímát
és csak a szellőztetést működteted. Így a kondi visszahül nem fog tovább pörögni a külső venti. De ami még fontosabb, kiszárítja az elpárt, és nem fog gombásodni, büdösödni a rendszer.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23042 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 18:58:49 »

Na vettem ilyen klíma tisztító spay-t, a lényege, hogy ha lenyomom a fejét, ki ereszti a flokon teljes tartalmát, és 15 percig járatni kell a klímát teljes fordulaton belső keringetéssel. De nekem azt csinálta a hűtő ventilátor ,hogy 10másodpercet (számoltam) pörgött teljes fordulaton, majd 10mp-t állt és utána ez ment végig meleg volt a motor de szerintem ez akkor sem normális. Kérdés: lehet ,hogy nem jó a ventilátor kapcsoló technika, vagy esetleg valamelyik termosztát? Na mert voltam Vik-nél és azt mondta nem tárol semmi hiba kódot a kocsi, most akkor mi van? üdv a sanyi tickedoff
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #23043 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 19:29:47 »

Hűtőradiátort hogyan gondoltad átmosni? Azt nem lehet csak úgy, és felesleges is. Abba (is)van a hűtőközeg. Ott párolog el. A párolgás, meg ügye hőt von el, ezért hül le az az egység,(radi, elpárologtató) amin keresztül áramoltatja a beérkező levegőt a venti.  Ha klímát használsz akkor persze hogy megy a külső ventillátor is, mert a motorhűtő elött
a klíma kondenzáló egysége(klímahűtő)  helyezkedik el ami melegszik nagyon. Pláne, ha nem hűti menetszél. Érdemes a klímát úgy használni, hogy pl. tudod hogy kb. 3 perc múlva megérkezel ahova éppen igyekszel, kikapcsolod a klímát
és csak a szellőztetést működteted. Így a kondi visszahül nem fog tovább pörögni a külső venti. De ami még fontosabb, kiszárítja az elpárt, és nem fog gombásodni, büdösödni a rendszer.
Mármint külsőleg értettem lemosni...
Gondoltam ha nagyon zsuvás a radiator akkor kevésbé hatékony a hűtés és ezért járatja folyton a ventit,
de nem vagyok jártas a témában ezért kérdeztem rá itt Smiley

G.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.07 hétfő, 19:32:34 írta polgab » Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23044 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 21:05:23 »

Na vettem ilyen klíma tisztító spay-t, a lényege, hogy ha lenyomom a fejét, ki ereszti a flokon teljes tartalmát, és 15 percig járatni kell a klímát teljes fordulaton belső keringetéssel. De nekem azt csinálta a hűtő ventilátor ,hogy 10másodpercet (számoltam) pörgött teljes fordulaton, majd 10mp-t állt és utána ez ment végig meleg volt a motor de szerintem ez akkor sem normális. Kérdés: lehet ,hogy nem jó a ventilátor kapcsoló technika, vagy esetleg valamelyik termosztát? Na mert voltam Vik-nél és azt mondta nem tárol semmi hiba kódot a kocsi, most akkor mi van? üdv a sanyi tickedoff

Szenzor pucolás! Kormány oldalon, jobb térdnél pici rács...burkolat leszedése szenzor kitakarítása (ventilátor után egy kicsi kék bogyó) óvatosa. És jó lesz! Smiley
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23045 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 21:39:00 »

Na vettem ilyen klíma tisztító spay-t, a lényege, hogy ha lenyomom a fejét, ki ereszti a flokon teljes tartalmát, és 15 percig járatni kell a klímát teljes fordulaton belső keringetéssel. De nekem azt csinálta a hűtő ventilátor ,hogy 10másodpercet (számoltam) pörgött teljes fordulaton, majd 10mp-t állt és utána ez ment végig meleg volt a motor de szerintem ez akkor sem normális. Kérdés: lehet ,hogy nem jó a ventilátor kapcsoló technika, vagy esetleg valamelyik termosztát? Na mert voltam Vik-nél és azt mondta nem tárol semmi hiba kódot a kocsi, most akkor mi van? üdv a sanyi tickedoff
Ventilátor fordulatszám ellenállás szakadás. Mint polgab-nál. Nem megy az alacsony fordulatszámú venti fokozat, így túlmelegszik a rendszer annyira, hogy max fordulatra kapcsolja az elektronika a hűtést. Visszahül, lekapcsolja alacsony fordulatra, de az ugye nincs, így megint melegszik.
Szerencsére a mondeonál lehet külön cserélni ezt az ellenállást (opel astranal pl. ventivel együtt...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #23046 Dátum: 2010.06.08 kedd, 18:15:08 »

Hello, nekem is klimas temam lenne. nem hut. a venti porog mint az allat, de szerintem ez csak a venti amit fuj annyit hut ebben semmi mas nincs.Tulajdonkeppen neha meg meleg is.Neha mondjuk elbizonytalanodok hogy most hideg e ami t fuj vagy nem, de ha mar elbzonytalanodok e snem tudok egyertelmu dotnest hozni akkor is baj van nem?
volt mar valakinek hasonlo gondja? klimafeltoltes kellhet neki?koszi a velemenyeket.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23047 Dátum: 2010.06.08 kedd, 18:18:24 »

Hello, nekem is klimas temam lenne. nem hut. a venti porog mint az allat, de szerintem ez csak a venti amit fuj annyit hut ebben semmi mas nincs.Tulajdonkeppen neha meg meleg is.Neha mondjuk elbizonytalanodok hogy most hideg e ami t fuj vagy nem, de ha mar elbzonytalanodok e snem tudok egyertelmu dotnest hozni akkor is baj van nem?
volt mar valakinek hasonlo gondja? klimafeltoltes kellhet neki?koszi a velemenyeket.

gáz mikor volt benne töltetve??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #23048 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:00:34 »

Sziasztok!
1 hónapja boldog tulajdonosa lettem egy 6 éves 1,8 SCI Mondeónak.Egy problémám akadt amit nem tudok mire vélni.Mikor megvettem megcsináltattam a szokásos szervízét( szűrők,olaj,gyertya,klíma tisztítás).Az alapjáratom akkor és azóta sincs rendben.Néha "bedadog".Ezt csinálja menetközben is.Pl megyek 50-el folyamatosan, egyszercsak megtorpan, mintha fékeznék,majd megy tovább mintha misem történt volna.A szervíz kitisztította a karburátort.Állítólag nagyon mocskos volt.De a problémám továbbra is megvan.Aki tud legyenszives adjon ötleteket.Köszönöm.Kocsisj
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23049 Dátum: 2010.06.08 kedd, 19:00:47 »

Hello, nekem is klimas temam lenne. nem hut. a venti porog mint az allat, de szerintem ez csak a venti amit fuj annyit hut ebben semmi mas nincs.Tulajdonkeppen neha meg meleg is.Neha mondjuk elbizonytalanodok hogy most hideg e ami t fuj vagy nem, de ha mar elbzonytalanodok e snem tudok egyertelmu dotnest hozni akkor is baj van nem?
volt mar valakinek hasonlo gondja? klimafeltoltes kellhet neki?koszi a velemenyeket.

az enyémben mikor már nem volt elég gáz benne, alig hűtött, és a két középső beömlő kilépő hőmérséklete eltérő volt. Gáztöltés megoldotta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 454 455 456 457 458 459 460 [461] 462 463 464 465 466 467 468 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.