Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 11:19:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
462
463
464
465
466
467
468
[
469
]
470
471
472
473
474
475
476
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24624669 alkalommal)
AndyA
és 45 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23400 Dátum:
2010.07.13 kedd, 12:45:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.12 hétfő, 23:05:25
manapság a szervízkönyv semmit sem ér. a nepperek ugyan úgy tudják manipulálni, mint a km állást
Én ezért vettem magán embertől és háznál.Nekem a szervizkönyvem még német tulajnak a pecsétjei is megvannak a forgalomba helyezéstől kezdve.Ha megengedik ,hogy leinformáld már egy kis előny.Nekem így kezdte akitől vettem.Bármit megnézethettek a kocsin áll elébe.Nekem szerencsém volt!!!!!Sőt még az eddigi javításokról a számlákat is megkaptam amit csináltatott.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nitroboy
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23401 Dátum:
2010.07.13 kedd, 12:46:26 »
Tavaly vettem a nagybanin a verdát.
Még 1 év műszaki volt rajta, és 103.000Km-t mutatott futásteljesítményt.
Ehhez képest, most műszakiztattam pár napja és mondta a srác, hogy az
előző műszakin volt benne 167.000!!! Simán megtudta nézni. Az előző tulaj
használta még egy évig műszaki után, tehát volt benne kb 200!
És onnan tekerték vissza majdnem 100-ra! Azt mondta érti ő, hogy visszatekerik
de ennyit, ilyen arányban? Ez már durva. Hát tényleg undorító!
Azt is mondta, hogy idéntől kötelező kitölteni a futott km-t a műszakin, bevinni
az adatbázisba. És hogy csak szerencse hogy megtudta nézni.
Naplózva
CustodianLocomotive
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23402 Dátum:
2010.07.13 kedd, 13:26:55 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.07.13 kedd, 12:46:26
Tavaly vettem a nagybanin a verdát.
Még 1 év műszaki volt rajta, és 103.000Km-t mutatott futásteljesítményt.
Ehhez képest, most műszakiztattam pár napja és mondta a srác, hogy az
előző műszakin volt benne 167.000!!! Simán megtudta nézni. Az előző tulaj
használta még egy évig műszaki után, tehát volt benne kb 200!
És onnan tekerték vissza majdnem 100-ra! Azt mondta érti ő, hogy visszatekerik
de ennyit, ilyen arányban? Ez már durva. Hát tényleg undorító!
Azt is mondta, hogy idéntől kötelező kitölteni a futott km-t a műszakin, bevinni
az adatbázisba. És hogy csak szerencse hogy megtudta nézni.
Tiszta szégyen ami kis hazánkba megy e téren is. Már egyes márkakereskedéseknél kezdődik. Első pár garanciális felülvizsgálatnál óra állást nem írják úgyis a kuncsaft náluk cseréli be, óra vissza állít és mindenki happy.
Angliában vasra verve vinnék el a kereskedőt.
Szerintem egyetlen magunk számára tájékozódás, hogy az évek számát felszorozzuk kb 20ezer km. De azért a dizeleseknél inkább 25tel.
Így legalább kilóg a lóláb.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23403 Dátum:
2010.07.13 kedd, 15:28:05 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.07.12 hétfő, 23:23:07
Hát ez elég súlyosnak hangzik. Mivel pont növekedő terhelésnél kezdi dobálni a hibajelet...
Talán vár rád a hírhedt pcsúcs csere.
De ne ess pánikba, mert lehet más oka is, ami egyszerűbb. Mindig az egyszerűbbtől kell haladni a bonyolultabb felé, és semmi esetre sem szétszedni a fél autót. És közben nagyon higgadtnak lenni. Nálam ez mindig bevált.
Ugyanerre a hibára én is beizgultam, de pánik helyett megpróbáltam még valamit. Hibakódot olvastam, és az túl nagy üza. nyomásra utalt.
Cseréltem gázolaj szűrőt, használtam üza rendszer tisztító adalékot, majd injektor tisztítót 3-4 tankolás során zsinórban, és hajtottam közben. Ki is pucolta a cuccot.
Megszűnt a gond, azóta mentem kb. 18 ezer km-t, és nem jött elő többet a hiba.
Szóval csak nyugodtan....
Én is ilyen tünetekkel küzdök. Hibakód: 0251, railnyomás a hiba felléptekor egy pillanatra leesik, utána 1800 bar fölé ugrik. Nyomásszabályzó szelep cserén gondolkodom, de előtte érdemes lenne a Te módszeredet végigcsinálni. Pontosan milyen adalékokat használtál? A szűrőt nem lenne célszerűbb a rendszertisztító adalék használata után, de az injektortisztító előtt kicserélni? Érdemes esetleg a tankot is átmosni? Kb. 335.000 van a kocsimban. Az utolsó 200.000-et én hajtottam bele, előtte Franciaországban futott. Soha nem tankoltam kannából, vagy zugkútnál.
Arrabonus
ps.: Nem kellene a TDCi topikban folytatni?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.13 kedd, 16:13:38 írta arrabonus
»
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23404 Dátum:
2010.07.13 kedd, 16:51:56 »
Idézetet írta: QwerG - 2010.07.12 hétfő, 22:15:00
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt a fórumon. MKIII-as használt Mondeo vásárlása előtt állok és nagyon elbizonytalanított az a sok negatív dolog amit az egyes neppereknél végzett óravisszaállítás és egyőb trükkök jelentenek. Érdekelne, hogy valaki tudna-e itt nekem segíteni egy kiszemelt autó leinformálásában, illetve hogyan kezdhetnék neki?
Itt a kiszemelt autó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_64000km_magyar_serulesmente-3952140
Hihető a fenti km és információk? Milyen adatok kellenének a pontos leinformáláshoz? Nagyon megköszönném a segítséget.
Üdv: Gábor
Szia!
Nagyon jol néz ki az autó!Szerintem bárhol bármilyen autót nézel használtban minden lutri.Leinformálni szinte lehetetlen ismerös nélkül,mert kérik az elöző tulaj hozzájárulását.Én leinformálhatót vettem mégis kiderülnek apró turpisságok.Szerintem azt vedd meg ami tetszik és elötte át tudod nézetni valakivel akiben megbizol és ért is hozzá.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23405 Dátum:
2010.07.13 kedd, 17:33:34 »
A javát már elmondták a többiek. A nagykőrösi út eleve gáz, az a nepperek hazája.
Én két autó közöt vaciláltam. Külsőre tök egyformák voltak, az egyik vidéki kereskedő, a másik nagykőrösis.
Nem kell mondanom melyiket vettem meg...
Full kitöltöt szervizkönyv, 4 év alatt 97 ezer, még ebben is lehetett talán csalafintaság. A 100ezresre most vittem el, és a szaki dícsérte a gépet.
Meg kell követelni, hogy szakszervizben átvizsgáltathasd!
Idézetet írta: QwerG - 2010.07.12 hétfő, 22:15:00
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt a fórumon. MKIII-as használt Mondeo vásárlása előtt állok és nagyon elbizonytalanított az a sok negatív dolog amit az egyes neppereknél végzett óravisszaállítás és egyőb trükkök jelentenek. Érdekelne, hogy valaki tudna-e itt nekem segíteni egy kiszemelt autó leinformálásában, illetve hogyan kezdhetnék neki?
Itt a kiszemelt autó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_64000km_magyar_serulesmente-3952140
Hihető a fenti km és információk? Milyen adatok kellenének a pontos leinformáláshoz? Nagyon megköszönném a segítséget.
Üdv: Gábor
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23406 Dátum:
2010.07.13 kedd, 17:37:25 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.07.13 kedd, 17:33:34
A javát már elmondták a többiek. A nagykőrösi út eleve gáz, az a nepperek hazája.
Én két autó közöt vaciláltam. Külsőre tök egyformák voltak, az egyik vidéki kereskedő, a másik nagykőrösis.
Nem kell mondanom melyiket vettem meg...
Full kitöltöt szervizkönyv, 4 év alatt 97 ezer, még ebben is lehetett talán csalafintaság. A 100ezresre most vittem el, és a szaki dícsérte a gépet.
Meg kell követelni, hogy szakszervizben átvizsgáltathasd!
Sziasztok!
Szakszervizben is csak is úgy, ha ott állsz a gép mellet egy magaddal vitt szakival!!! Amennyiben nem engednek be a műhelybe, semmi gond van másik szerviz is. És lehetőleg a kereskedőtől minél távolabbi szervizt keressél!
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23407 Dátum:
2010.07.13 kedd, 17:52:05 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.07.13 kedd, 10:09:39
Ha megnézed akkor arra figyelj, hogy a kormányon még látszania kell a bőr "rücsijeinek" 64e km-nél (a képen már kifényesedettnek és simának látszik, de lehet csal a kép). Az enyémben 68e van (minimum) és még tökéletesen látszik a kormányon a bőr formája, nincs kifényesedve.
Nagyon kevés ilyen Mondeot látni (én nem is nagyon láttam), ezért nem mondom azt,hogy nézz meg egy jó állapotút és hasonlítsd ahhoz,
hanem viszonyítsd a kormány külső felületét a belső varrás melletti részhez: ugyanolyan rücskösnek kell lennie a külső felületén is.
Nézd meg az ajtókat,h mennyire lógnak az is sokat elárul. Elég kényes az ajtó fogantyú abból is következtethetsz a futás teljesítményre, valamint nézd meg a küszöböket nyitott ajtónál mennyire vannak lerugdosva. Még a küszöbléccel ellátott Ghiáknál is látni ha sokat szálltak ki-be, mert a küszöb peremét így is össze lehet a lábbal karcolni továbbá a kéder gumi is megszokott az ajtónál kopni a lábtól, de ez nem annyira feltünő.
20ért tesz bele a nepper 1 angol kormányt ami 20e km-t futott.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23408 Dátum:
2010.07.13 kedd, 18:13:09 »
Sajnos eljutottam idáig
Meg kell válnom az autómtól, jelenleg még nem hirdettem meg, de mivel itt olvasom néha egy-egy autó vásárlás előtt álló "kolléga" írásait ezért első ízben ide írok. Érdeklődésre szívesen állok rendelkezésetekre...
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
QwerG
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23409 Dátum:
2010.07.13 kedd, 21:06:00 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.13 kedd, 17:52:05
20ért tesz bele a nepper 1 angol kormányt ami 20e km-t futott.......
Na a mai napon megnéztem az autót, ezért most leírom a tapasztalataimat. Próbáltam figyelni azokra a dolgokra, amit írtatok, ezért megpróbálom azokat leírni. Előljáróban elmondom, hogy nem igazán értek hozzá különösen nem műszaki szempontból.
Tehát először is a kormány már nem "rücskös", hanem sima és fényes, tehát ez nem igazán pozitív.
A kerekeken szerintem kb 60 %-os Pirelli P6000-es gumik vannak, nem tudom, hogy gyárilag milyennel jönnek ki.
A belseje elég jó állapotban van különösebb lestrapálást én nem vettem észre, kívülről is csak egy két kisebb karc. A pedálokon lévő guminlátszik, hogy használva volt, de hogy mennyire azt nem tudom.
A szervízkönyvben 3 bejegyzés van az első kettő (2008. 08. hó és 2009. 01. hó, bár a 2008-as dátumnál a 2007 lett javítva 2008-ra, vélhetően elírás???) az Ivanicsnál, a harmadik pedig Horváth Szervíz Fehérváron. A három bejegyzésnél teljesen különbözőek a pecsétek, az aláírások és a használt toll, valamint íráskép, nem tudom ez számít-e valamit. Megnéztem benne az üzembehelyezési adatokat és az első tulajdonos adatait is (Pákozdi a tulaj), az pedig megint másik írásfajta és teljesen más színű toll.
Az autó motorját beindíttattam, ami szerintem elég pöccre indult (kb 3-5 másodperc), én fulladás és fordulatszámleesés jeleit nem hallottam. Először kicsit zörgős volt a dízel, de aztán kb egy perc után kezdett halkulni.
Na tehát így elsőre ezek a tapasztalataim, kíváncsi lennék rá, hogy ezek alapján mi a véleményetek így látatlanba.
Előre is köszönöm mindenkinek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23410 Dátum:
2010.07.13 kedd, 21:09:20 »
Idézetet írta: QwerG - 2010.07.13 kedd, 21:06:00
Na a mai napon megnéztem az autót, ezért most leírom a tapasztalataimat. Próbáltam figyelni azokra a dolgokra, amit írtatok, ezért megpróbálom azokat leírni. Előljáróban elmondom, hogy nem igazán értek hozzá különösen nem műszaki szempontból.
Tehát először is a kormány már nem "rücskös", hanem sima és fényes, tehát ez nem igazán pozitív.
A kerekeken szerintem kb 60 %-os Pirelli P6000-es gumik vannak, nem tudom, hogy gyárilag milyennel jönnek ki.
A belseje elég jó állapotban van különösebb lestrapálást én nem vettem észre, kívülről is csak egy két kisebb karc. A pedálokon lévő guminlátszik, hogy használva volt, de hogy mennyire azt nem tudom.
A szervízkönyvben 3 bejegyzés van az első kettő (2008. 08. hó és 2009. 01. hó, bár a 2008-as dátumnál a 2007 lett javítva 2008-ra, vélhetően elírás???) az Ivanicsnál, a harmadik pedig Horváth Szervíz Fehérváron. A három bejegyzésnél teljesen különbözőek a pecsétek, az aláírások és a használt toll, valamint íráskép, nem tudom ez számít-e valamit. Megnéztem benne az üzembehelyezési adatokat és az első tulajdonos adatait is (Pákozdi a tulaj), az pedig megint másik írásfajta és teljesen más színű toll.
Az autó motorját beindíttattam, ami szerintem elég pöccre indult (kb 3-5 másodperc), én fulladás és fordulatszámleesés jeleit nem hallottam. Először kicsit zörgős volt a dízel, de aztán kb egy perc után kezdett halkulni.
Na tehát így elsőre ezek a tapasztalataim, kíváncsi lennék rá, hogy ezek alapján mi a véleményetek így látatlanba.
Előre is köszönöm mindenkinek.
hát, nekem óra szerinti 141ekm-nél nincs megkopva a gumi a pedálon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
QwerG
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23411 Dátum:
2010.07.13 kedd, 21:14:10 »
Ja még annyit elfelejtettem, hogy errea kormány dologra nem tudom mennyit lehet adni, mert édesapámnak is van egy 7 éves 50e km-es Ford Fusion-ja bőr kormánnyal és 40e km után már elkezdett lehámlani a bőr külső felülete...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23412 Dátum:
2010.07.13 kedd, 21:59:49 »
Idézetet írta: QwerG - 2010.07.13 kedd, 21:06:00
Na a mai napon megnéztem az autót, ezért most leírom a tapasztalataimat. Próbáltam figyelni azokra a dolgokra, amit írtatok, ezért megpróbálom azokat leírni. Előljáróban elmondom, hogy nem igazán értek hozzá különösen nem műszaki szempontból.
Tehát először is a kormány már nem "rücskös", hanem sima és fényes, tehát ez nem igazán pozitív.
A kerekeken szerintem kb 60 %-os Pirelli P6000-es gumik vannak, nem tudom, hogy gyárilag milyennel jönnek ki.
A belseje elég jó állapotban van különösebb lestrapálást én nem vettem észre, kívülről is csak egy két kisebb karc. A pedálokon lévő guminlátszik, hogy használva volt, de hogy mennyire azt nem tudom.
A szervízkönyvben 3 bejegyzés van az első kettő (2008. 08. hó és 2009. 01. hó, bár a 2008-as dátumnál a 2007 lett javítva 2008-ra, vélhetően elírás???) az Ivanicsnál, a harmadik pedig Horváth Szervíz Fehérváron. A három bejegyzésnél teljesen különbözőek a pecsétek, az aláírások és a használt toll, valamint íráskép, nem tudom ez számít-e valamit. Megnéztem benne az üzembehelyezési adatokat és az első tulajdonos adatait is (Pákozdi a tulaj), az pedig megint másik írásfajta és teljesen más színű toll.
Az autó motorját beindíttattam, ami szerintem elég pöccre indult (kb 3-5 másodperc), én fulladás és fordulatszámleesés jeleit nem hallottam. Először kicsit zörgős volt a dízel, de aztán kb egy perc után kezdett halkulni.
Na tehát így elsőre ezek a tapasztalataim, kíváncsi lennék rá, hogy ezek alapján mi a véleményetek így látatlanba.
Előre is köszönöm mindenkinek.
Nézd meg,hogy megvan hozzá a két gyári plussz a szerviz kulcs és a rendeléshez lévő kód ami nekem a kulcshoz van rakva.Indításkor a kijött kis füst milyen szinü volt/feketének illene lenni/Alánéztél,elől a burkolat a motortérnél megvan?Kipufogót megnézted?Szerviz bejegyzést megkérdezted mit javítottak rajta?Nekem azt mondták ,hogy a p csúcsoknak a kódjai matricával rajta kell a motor burkolaton.De úgy is neked kell eldönteni jó-e.Kicsit lutri mert mindenki jót szeretne.Próbáld ki rángasd meg menetközben a korméányt nincs-e kopogó illetve morgó hang.Én még ezt javasolnám.A tartozék a kerékcseréhez is megvan-e
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.13 kedd, 22:01:33 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23413 Dátum:
2010.07.13 kedd, 22:45:23 »
Idézetet írta: McRae - 2010.07.13 kedd, 18:13:09
Sajnos eljutottam idáig
Meg kell válnom az autómtól, jelenleg még nem hirdettem meg, de mivel itt olvasom néha egy-egy autó vásárlás előtt álló "kolléga" írásait ezért első ízben ide írok. Érdeklődésre szívesen állok rendelkezésetekre...
Mi az oka?
??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23414 Dátum:
2010.07.14 szerda, 08:02:05 »
Sztem vedd meg, de készülj úgy, hogy ha 2.39m HUF-ért adja, akkor vagy lealkuszod 150e HUF-ot és azt rá költöd egyből, vagy hozzácsapsz még ennyit!
Idézetet írta: QwerG - 2010.07.13 kedd, 21:06:00
Na tehát így elsőre ezek a tapasztalataim, kíváncsi lennék rá, hogy ezek alapján mi a véleményetek így látatlanba.
Előre is köszönöm mindenkinek.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23415 Dátum:
2010.07.14 szerda, 08:37:36 »
Idézetet írta: QwerG - 2010.07.13 kedd, 21:06:00
Na a mai napon megnéztem az autót...
A P6000-es gumikat (tudtommal) gyárilag csak a 17 collos alufelnikhez adták, a facelift 1-ben. Ez facelift2, ráadásul 16 collos kerekekkel...
Számolj azzal, hogy a p6000-es gumik mennek a kukába, ugyanis egy nagyon rossz szériája volt a pirelli-nek (szálszakadás, kagylós kopás, erős búgás)...
Meg kellene nézni rajta mégÍ: ékszíjfeszítő berregés, kettőstömegű állapotát, illetve a egy műszeres diagnosztika talán elárul valamit a pcsúcsokról is...
""különösebben nem felszerelt"" (trend) autóról van szó úgyhogy szerintem illene engedni az árból (jócskán)...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23416 Dátum:
2010.07.14 szerda, 08:38:23 »
Idézetet írta: McRae - 2010.07.13 kedd, 18:13:09
Sajnos eljutottam idáig
Meg kell válnom az autómtól, jelenleg még nem hirdettem meg, de mivel itt olvasom néha egy-egy autó vásárlás előtt álló "kolléga" írásait ezért első ízben ide írok. Érdeklődésre szívesen állok rendelkezésetekre...
Gondolom a válság miatt
Egy ilyen 2,2-es panther black volt az egyik nagy álmom csak nem sikerült megvenni...pedig abban kszenon is volt...
Sztm írd le nagyjából a részleteket és megy már a vevő pl QwerG-nek is jobban megéri egy ismert fórumos autó megvétele pláne, ha 2,2-es
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23417 Dátum:
2010.07.14 szerda, 09:03:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.14 szerda, 08:38:23
Gondolom a válság miatt
Egy ilyen 2,2-es panther black volt az egyik nagy álmom csak nem sikerült megvenni...pedig abban kszenon is volt...
Sztm írd le nagyjából a részleteket és megy már a vevő pl QwerG-nek is jobban megéri egy ismert fórumos autó megvétele pláne, ha 2,2-es
Na de ugye ez 3 évvel idősebb... F1-es, és a kilóméter állást még nem is tudjuk...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23418 Dátum:
2010.07.14 szerda, 09:23:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.14 szerda, 09:03:23
Na de ugye ez 3 évvel idősebb... F1-es, és a kilóméter állást még nem is tudjuk...
Kilométert egyiknél sem tudjuk egyenlőre
Majd eldönti a vevő
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23419 Dátum:
2010.07.14 szerda, 09:32:19 »
Idézetet írta: QwerG - 2010.07.13 kedd, 21:06:00
A szervízkönyvben 3 bejegyzés van az első kettő (2008. 08. hó és 2009. 01. hó, bár a 2008-as dátumnál a 2007 lett javítva 2008-ra, vélhetően elírás???) az Ivanicsnál, a harmadik pedig Horváth Szervíz Fehérváron. A három bejegyzésnél teljesen különbözőek a pecsétek, az aláírások és a használt toll, valamint íráskép, nem tudom ez számít-e valamit. Megnéztem benne az üzembehelyezési adatokat és az első tulajdonos adatait is (Pákozdi a tulaj), az pedig megint másik írásfajta és teljesen más színű toll.
Hívd fel a szervizeket akik pecsételtek. Alvázszám alapján meg fogják mondani volt-e náluk egyáltalán és hogy mit kellett javítani a hozzá tartozó kilométerrel együtt. Ja és a tulajt is keresd meg, valamelyik közösségi portálon biztosan fent van.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.14 szerda, 09:37:23 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23420 Dátum:
2010.07.14 szerda, 11:51:22 »
Sziasztok!
Kellene nekem 1 kis segítség! Szükségem lenne egy robbantott ábrára a fűtő-hűtő boxról. Pontosabban a belsejében lévő hőmérséklet szabályzó zsalura lennék kíváncsi. Nem hűt a klímám és valószínű ott lesz a probléma.
köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23421 Dátum:
2010.07.14 szerda, 21:33:37 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.14 szerda, 08:38:23
Gondolom a válság miatt
Egy ilyen 2,2-es panther black volt az egyik nagy álmom csak nem sikerült megvenni...pedig abban kszenon is volt...
Sztm írd le nagyjából a részleteket és megy már a vevő pl QwerG-nek is jobban megéri egy ismert fórumos autó megvétele pláne, ha 2,2-es
Akit érdekel esetleg...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3999275
A forumhoz méltó állapotban, igazi családtagként kezelve és ha elkel 1 évig mély gyász
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.14 szerda, 21:36:59 írta McRae
»
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23422 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 07:47:16 »
Idézetet írta: McRae - 2010.07.14 szerda, 21:33:37
Akit érdekel esetleg...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3999275
A forumhoz méltó állapotban, igazi családtagként kezelve és ha elkel 1 évig mély gyász
Szép
Nálam egyértelmű melyiket venném meg, de sajna nem én veszek autót
A 4,7-es computer átlag az durva
Sokan nem fogják elhinni pedig az enyém is mutatott ilyet már sokszor, sőt még kevesebbet is
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23423 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 08:26:38 »
Idézetet írta: McRae - 2010.07.14 szerda, 21:33:37
Akit érdekel esetleg...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3999275
A forumhoz méltó állapotban, igazi családtagként kezelve és ha elkel 1 évig mély gyász
a"keveset futott" az hány kilóméter?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23424 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 08:35:06 »
Üdv.
Ma vettem (kolléga vette) észre, hogy nem világít a tolatólámpám (egyik se). Gondoltam kivágta a 7,5 biztit. Gyorsan kicseréltem, de továbbra sem működik.
Segítsetek lécci, merre lehet még a hibát keresni? Néztem a kulisszában a kapcsolót, hát én biza nem találom
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23425 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 08:36:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.15 csütörtök, 08:26:38
a"keveset futott" az hány kilóméter?
126.926 km
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Alpha Dog
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23426 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:14:13 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.07.15 csütörtök, 08:35:06
Üdv.
Ma vettem (kolléga vette) észre, hogy nem világít a tolatólámpám (egyik se). Gondoltam kivágta a 7,5 biztit. Gyorsan kicseréltem, de továbbra sem működik.
Segítsetek lécci, merre lehet még a hibát keresni? Néztem a kulisszában a kapcsolót, hát én biza nem találom
az izzókat nézted?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23427 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:16:29 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.07.15 csütörtök, 08:35:06
Segítsetek lécci, merre lehet még a hibát keresni? Néztem a kulisszában a kapcsolót, hát én biza nem találom
Nem a kulisszában van sztm. Nem tudom ez mikori mondi, de ebben a motortérben van, ha ez az a bizonyos kapcsoló.
http://www.fordmondeo.org/threadattach/1235409127-WHAT_IS_THIS-2.JPG
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.15 csütörtök, 09:19:19 írta Trekxc
»
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23428 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:16:58 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.07.15 csütörtök, 08:35:06
Üdv.
Ma vettem (kolléga vette) észre, hogy nem világít a tolatólámpám (egyik se). Gondoltam kivágta a 7,5 biztit. Gyorsan kicseréltem, de továbbra sem működik.
Segítsetek lécci, merre lehet még a hibát keresni? Néztem a kulisszában a kapcsolót, hát én biza nem találom
Utólagos tolatóradar nincs véletlenül beszerelve az autóba?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23429 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:17:59 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.15 csütörtök, 08:36:38
126.926 km
Őszinte legyek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23430 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:20:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.15 csütörtök, 09:17:59
Őszinte legyek?
Igen. A fórumon ez a legfontosabb sztm.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23431 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:22:27 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.15 csütörtök, 09:20:06
Igen. A fórumon ez a legfontosabb sztm.
Kevésnek tűnik a kilóméter, szervízkönyv ugyan van, de nem vezetett, a korához és felszereltségéhez képest az autó ára (nem kicsit) magas
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23432 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:34:14 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.15 csütörtök, 09:22:27
Kevésnek tűnik a kilóméter, szervízkönyv ugyan van, de nem vezetett, a korához és felszereltségéhez képest az autó ára (nem kicsit) magas
Km az enyémben is ennyi, alkudni meg mindenből lehet sőt kell is
. Na de majd a vevő eldönti.
Az a baj, hogy én nagyon 2,2-es párti vagyok, de természetesen nem minden áron
Ma reggel pl vezettem a páromét. Astra próbálkozott, hogy majd jól beszorít a kamion mögé a külsőben, nem sikerült neki, ugrott a kicsike
Pedig opc volt (persze ez nem biztos, hogy valós
)
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23433 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:41:16 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2010.07.15 csütörtök, 09:14:13
az izzókat nézted?
Néztem persze, jók!
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.15 csütörtök, 09:16:58
Utólagos tolatóradar nincs véletlenül beszerelve az autóba?
Nincs benne, most szeretnék valamikor, csak marha drága.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23434 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:53:37 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.07.15 csütörtök, 09:41:16
Néztem persze, jók!
Nincs benne, most szeretnék valamikor, csak marha drága.
pedig szerintem ez kapcsoló hiba lesz... Nem volt mostanában szerelve pl. a kézifékkötél, vagy ilyesmi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23435 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 09:57:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.15 csütörtök, 09:34:14
Km az enyémben is ennyi, alkudni meg mindenből lehet sőt kell is
. Na de majd a vevő eldönti.
Az a baj, hogy én nagyon 2,2-es párti vagyok, de természetesen nem minden áron
Ma reggel pl vezettem a páromét. Astra próbálkozott, hogy majd jól beszorít a kamion mögé a külsőben, nem sikerült neki, ugrott a kicsike
Pedig opc volt (persze ez nem biztos, hogy valós
)
Nincs Nekem semmi bajom a 2.2-essel, sőt...
ősszel lesz két éve, hogy eladtam az mk3-asomat. Az majdnem full ghia-ex. volt (bőr, fakormány, keszon, tempomat, stb...) 2.0 tdci, ugyanígy 2004-es, de hátul f2-es lámpák, alsó szolnya, 17 collos alufelnivel nyári, 16 collos lemezfelni téli gumigarnitúrával, első tulaja voltam, végig vezetett szervízkönyva, 149500 km-el (még volt rá 500 km Ford gari) és azt nem tudtam eladni ennyiért akkor... (az is igaz, hogy 2 nap alatt eladtam)...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23436 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 10:02:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.15 csütörtök, 09:53:37
pedig szerintem ez kapcsoló hiba lesz... Nem volt mostanában szerelve pl. a kézifékkötél, vagy ilyesmi?
Ez az érdekes benne, hogy nem volt semmiféle ilyennel szervizelve a gíp.
Drága a kapcsoló amúgy? Illetve lehet házilag cserélni?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23437 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 10:04:16 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.07.15 csütörtök, 10:02:11
Ez az érdekes benne, hogy nem volt semmiféle ilyennel szervizelve a gíp.
Drága a kapcsoló amúgy? Illetve lehet házilag cserélni?
Nem olyan drága, de kérdezz rá a nagyautónál is.
Cromax:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=38597396&termek_al_id=18461&katnev=6
sebességes váltóval MMT6
Sztm lehet házilag cserélni a kép alapján valahányas villáskulccsal, csak találd meg hol van
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23438 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 10:10:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.15 csütörtök, 09:57:13
Nincs Nekem semmi bajom a 2.2-essel, sőt...
ősszel lesz két éve, hogy eladtam az mk3-asomat. Az majdnem full ghia-ex. volt (bőr, fakormány, keszon, tempomat, stb...) 2.0 tdci, ugyanígy 2004-es, de hátul f2-es lámpák, alsó szolnya, 17 collos alufelnivel nyári, 16 collos lemezfelni téli gumigarnitúrával, első tulaja voltam, végig vezetett szervízkönyva, 149500 km-el (még volt rá 500 km Ford gari) és azt nem tudtam eladni ennyiért akkor... (az is igaz, hogy 2 nap alatt eladtam)...
Emlékszem a belsejére nagyon szép volt. Azzal hirdetem majd az enyémet
Én mellesleg minimum 3 milláért adtam volna el, igaz kivártam volna az emberem akár 16 hónapig is
De aki nem tud várni, mert a 4-es mondi fontosabb, mint a nagy haszon azt meg tudom érteni
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23439 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 10:32:01 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.15 csütörtök, 10:10:31
Emlékszem a belsejére nagyon szép volt. Azzal hirdetem majd az enyémet
Én mellesleg minimum 3 milláért adtam volna el, igaz kivártam volna az emberem akár 16 hónapig is
De aki nem tud várni, mert a 4-es mondi fontosabb, mint a nagy haszon azt meg tudom érteni
Ennyi volt az ára/értéke... (mellesleg nem is buktam rjata, sőt... de ez hosszú
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23440 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 13:00:40 »
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabb Mondeonk szarakodik,és minden szervízben más és más problémát "diagnosztoziálnak" (ami abból áll,h állnak mellette, és sorolják,hogy lehet,hogy ez,lehet hogy amaz...). Nem lenne valaki Somogy,Baranya,Tolna vagy Zala megyében,aki rendes tudná diagolni a gépet? Ha kell apám elmegy,csak valahol itt a közelben legyen. Tippeltek már turbóra, EGR-szelepre, pcs-kra is... Légyszi,ha tudtok segítsetek. Fontos lenne.
Előre is köszi!
Nika
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23441 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 13:11:57 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.15 csütörtök, 13:00:40
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabb Mondeonk ***akodik,és minden szervízben más és más problémát "diagnosztoziálnak" (ami abból áll,h állnak mellette, és sorolják,hogy lehet,hogy ez,lehet hogy amaz...). Nem lenne valaki Somogy,Baranya,Tolna vagy Zala megyében,aki rendes tudná diagolni a gépet? Ha kell apám elmegy,csak valahol itt a közelben legyen. Tippeltek már turbóra, EGR-szelepre, pcs-kra is... Légyszi,ha tudtok segítsetek. Fontos lenne.
Előre is köszi!
Nika
Mik a tünetek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23442 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 13:14:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.15 csütörtök, 13:11:57
Mik a tünetek?
Füstölés,fogyi növekedés(bár ez részben betudható a nyári klímás hazsnálatnak)...A füstölés az minden egyes gázadásnál eléggé intenzív,viszont teljesítmény nem csökkent semmit sem. Füstölés kb 1750ford/perc-től indul, pont amikor a turbónak be kéne kapcsolnia. Meg szerintem nem normális,hogy egy ilyen autó klímával 7,2-7,4 között fogyaszt...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.15 csütörtök, 13:20:31 írta Nika91127
»
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23443 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 13:23:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.15 csütörtök, 13:14:38
Füstölés,fogyi növekedés(bár ez részben betudható a nyári klímás hazsnálatnak)...A füstölés az minden egyes gázadásnál eléggé intenzív,viszont teljesítmény nem csökkent semmit sem. Füstölés kb 1750ford/perc-től indul, pont amikor a turbónak be kéne kapcsolnia. Meg szerintem nem normális,hogy egy ilyen autó klímával 7,2-7,4 között fogyaszt...
7,2-7,4 városban, klímával teljesen jó!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23444 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 13:28:31 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.07.15 csütörtök, 13:23:03
7,2-7,4 városban, klímával teljesen jó!
Igen,de nem csak városban már ciki,nem de?
A fedkop nem megy sosem 6,9-7,0 alá... És nagyon füstöl...Szal ha valamiből fekete füst jön,akk az nem jó,legalábbis sztem
Naplózva
G.Tamas
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23445 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 15:08:36 »
Helló mindenkinek!
Lenne egy olyan problémám hogy ha behúzom a kézit akkor az úgy is ...
Annyit sikerült kiderítenem hogy a bowden kulcsnál nem az igazi valami ...
Van erre a problémára valami megoldás ?
Előre is köszönöm
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23446 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 15:13:01 »
Idézetet írta: G.Tamas - 2010.07.15 csütörtök, 15:08:36
Helló mindenkinek!
Lenne egy olyan problémám hogy ha behúzom a kézit akkor az úgy is ...
Annyit sikerült kiderítenem hogy a bowden kulcsnál nem az igazi valami ...
Van erre a problémára valami megoldás ?
Előre is köszönöm
Valószínűsíthetően a bowden szorul (típushiba). És bízzunk benne, hogy nem a féknyereg szorul... A jkézifékkar visszamegy gondolom, csak maga a fék fog továbbra is...
Sokan erősebb rugót tettek a fékkötél visszahúzóhoz, de igazából a megoldás a kötélcsere, és azon mivel módosítottak (rövidebb lett) így mindkét oldalit kell cserélni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23447 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 15:55:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.15 csütörtök, 13:28:31
Igen,de nem csak városban már ciki,nem de?
A fedkop nem megy sosem 6,9-7,0 alá... És nagyon füstöl...Szal ha valamiből fekete füst jön,akk az nem jó,legalábbis sztem
Nálunk volt olyan céges TDCI mondi aminek 7,8 volt a computerében. Lehet azt felfelé tornázni csak láb kérdése.
Mellesleg a mondik átlaga is 6,9 körül van a spritmonitor.de-n.
Persze a fekete füst az nem jó. Sok az anyag (porlasztó) kevés a levegő (turbó, csövek, bilincsek, stb), EGR nyitva van, stb...sok minden lehet, így látatlanba nehéz
, de majd a guruk talán segítenek
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23448 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 17:01:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.15 csütörtök, 09:17:59
Őszinte legyek?
Őszinteséged nem vonom kétségbe, de valótlanságot én sem szeretnék állítani! Nem 3 perc alatt és nem kizárólag a krómcsík csillogása miatt választottam ezt az autót mikor megvettem. Az előző autóm közel 8 évig hajtottam. Igyekeztem maximális körültekintéssel, a létező összes lehetséges előzetes információt az autó vásárlásakor beszerezni. Akkor azok engem némileg megnyugtattak... persze mondhatjuk, hogy jaj, de hát ez M.ország és semmi nem biztos, mindenki mindenhol csal, hazudik.... Én elfogadtam akkor azokat az információkat valós adatként. Az autóval, annak választásával 100%-ig elégedett vagyok, voltam. Nem ragoznám tovább.... de ha tudom, hogy elesek, előtte leülök.... szokták mondani!
Akit érdekel, mert ilyet keres, megnézi, természetes, hogy partner vagyok mindenféle átvizsgálás, bevizsgálás és egyéb információszerzés nyújtotta lehetőségre. Azért nem épp élet-halál kérdés az eladás.... nem baj, ha 4 nap alatt nem kel el...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.15 csütörtök, 17:02:44 írta McRae
»
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
teo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23449 Dátum:
2010.07.15 csütörtök, 18:58:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.07.15 csütörtök, 15:55:10
Nálunk volt olyan céges TDCI mondi aminek 7,8 volt a computerében. Lehet azt felfelé tornázni csak láb kérdése.
Mellesleg a mondik átlaga is 6,9 körül van a spritmonitor.de-n.
Persze a fekete füst az nem jó. Sok az anyag (porlasztó) kevés a levegő (turbó, csövek, bilincsek, stb), EGR nyitva van, stb...sok minden lehet, így látatlanba nehéz
, de majd a guruk talán segítenek
Időnként nekem is lemegy a kompi 7.8-ra... Inkább 8 felett van. De nem fogyaszt annyit.
Naplózva
Oldalak:
1
...
462
463
464
465
466
467
468
[
469
]
470
471
472
473
474
475
476
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ