Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 01:19:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20668426 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 21:36:00 »

Scratch: Ilyen fütyisek...
De vigyázz, mert mindegyik más méret... Cheesy
Egyébként kb 1 perc kiszedni az izzótartót...
Egyébként már 2x kellett cserélnem a jobb hátsó helyzetjelzőt... Az normális? fél éven belül? Azt az 5w-os normál égőt...
 
Nah, mind1, 87 ft a tescóban Cheesy
 
Kisbér
Azé' ég ki vazze. Nekem az első 2 évig húzta (szinte állandóan használom), aztán a tecsós 2 hónapig. Utána vettem a szervizben 320 HUF-ért, az ismét lehúzott már másfél évet. Az eredeti Philips volt, a tecsós valami no-name, a mostani Osram.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 21:41:00 »

Gabo!
 
Mi történt az első szélvédővel?
 
Ui:a nyaralásotokon mértetek átlagfogyasztást Angel-al?Kiváncsi lennék,melyik autó fogyasztott kevesebbet,a 2.o vagy a 2.2 tdci?
 
Amugy bírtad Angel koma tempóját?
A fogyiról annyit, hogy a görög határig igaz ez, vagyis, hogy az enyém fogyasztott kevesebbet. Görögországban már az enyém fogyasztott többet, aztán hazafelé, a szerpentineket a hátunk mögött hagyva, visszaállt a helyzet. Mindez azért volt, mert míg a Gabóék ketten voltak, nem túl sok cuccal, nálunk még volt 3 gyerek, gyereküléssel, meg annyi csomag, hogy az utastérbe is jutott, úgyhogy valszeg mi 2-300 kilóval többet vittünk. Ez ugye sík terepen, ahol kevesebb a gyorsítás-lassítás, kevésbé érződik, mígy a szerpentineken, kanyargós részeken sokat számít. Amikor az egyik alkalommal lenulláztam a fogyimérőt, jó ideig 7 felett volt, csak lassan kúszott le 7 alá.  
 
Visszafelé, ha közvetlenül jövünk, és nem állunk meg Ohridban, valszeg mi is megjárjuk 13-14 óra alatt (pestig), bár mi viszonylag sokszor megálltunk (gyerekek). Ami nagyon kellemes volt, hogy a mondeo hihetetlenül szereti a szerpentineket. Annyira jó volt kanyarogni, hogy csak. Nagyon jó az útfekvése, kanyarstabilitása. Meg ugyi a dízel is itt érzi magát otthon: baromi jól gyorsul az emelkedőn felfelé. Sikerült összetalálkozni egy HMCS-vel, aki mergával feszített. Bár helybéli volt (makedónia), láthatólag ismerte a terepet, úgy othhagytuk, mint a xarát a Riska, csak később, sík terepen ért utol bennünket, mert mi csak 150-nel mentünk. Akkor nagy büszkén megelőzött.
 
A rendőrökről meg annyit, hogy valami 7. érzékkel sikerült kiszúrni a radart, egyszer sem kaptak el bennünket, pedig igyekeztek cefetül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 21:43:00 »

jah, meg ugye, ha mondjuk nem ures tankkal akarjak oda adni a benyas verdat es az evjarat 2001, akkor erdemes leszivatni a benyat ugy 4-5literig, es utana megnezni, hogy rendesen indul-e, nem fullad le stb.
Mert engem igy vertek at vasarlaskor !
En hulye fejemmel meg orultem is, hogy felig van a tank. Ma mar tudom, miert volt felig. Rohadt genyo kereskedo !
Mi ez a tank dolog? Még nem hallottam róla.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 21:50:00 »

Azé' ég ki vazze. Nekem az első 2 évig húzta (szinte állandóan használom), aztán a tecsós 2 hónapig. Utána vettem a szervizben 320 HUF-ért, az ismét lehúzott már másfél évet. Az eredeti Philips volt, a tecsós valami no-name, a mostani Osram.
Az osram, phillips izzók nagyon jók. Érdemes olyat venni, minthogy állandóan cserélgesd.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 22:01:00 »

Az osram, phillips izzók nagyon jók. Érdemes olyat venni, minthogy állandóan cserélgesd.
Igen, pont ezt mondtam a Tecsóból cserélgető kollégának
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 22:05:00 »

En meg a regi mondimba vettem eccer Tungstramot. Nah, az nem birta csak 1 hetig es kiba dragavot, mivel benya kutnal vettem. Szidtam is magam erte, hogy mekkora egy fax vagyok Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 22:06:00 »

Igy aztan fogtam es lecsereltem az MKI-et egy MKIII-ra. Ebben meg nem egett ki 1ik izzo sem Cool))
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 22:09:00 »

najo, ez nagyon kampo duma volt, hogy csak ezert vettem MKIII-at Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 22:12:00 »

najo, ez nagyon kampo duma volt, hogy csak ezert vettem MKIII-at Cool
Ellenben hihető!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 23:45:00 »

jaja Cool))
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2005.08.16 kedd, 07:47:00 »

Gabo,Angel!
 
Köszi az infókat!Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2005.08.16 kedd, 10:18:00 »

Ahogy lassan végére érek a fórum témáinak, úgy érzem egyre felkészültebb leszek az autóvásárlást illetően. Ilyen alapos még sosem voltam)) Most úgy néz ki, hogy találtam egy használt autók behozatalával foglalkozó kereskedést; elég korrektnek tűntek. Ha lesz olyan MKIII, vagy tudtak behozni olyat amilyet szeretnék, szólnak (remélem) Minden előzetes kötelezettség nélkül. Remélem tényleg így lesz! Fél év garanciát adnak a főbb elemekre, átvizsgáltathatom festékrétegvastagság mérővel, saját szerelővel, vihetem szakszervizbe is. Ha pedig nem felelne meg, majd egy másik szállítmányból... Ami még nem volt utolsó szempont, hogy olyan bankkal állnak kapcsolatban, ahol most is van az autóhitelem, meg persze be is beszámítják a mostani verdát. A bizonytalanságom már csak a km óra valósságából (és az ebből feltételezhető használatból) fakad. Jól mondta Falabu. Mivel németországi lesz, és 3 éves, ezzel gondolom számolnom kell. Szervizkönyv nem nagyon szokott lenni az ilyen behozott autókhoz, ugye? Nem mintha nem azt írnának bele, vagy hagynak ki belőle amit akarnak... Remélem én is "szerencsés" leszek Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2005.08.16 kedd, 14:29:00 »

Ahogy lassan végére érek a fórum témáinak, úgy érzem egyre felkészültebb leszek az autóvásárlást illetően. Ilyen alapos még sosem voltam)) Most úgy néz ki, hogy találtam egy használt autók behozatalával foglalkozó kereskedést; elég korrektnek tűntek. Ha lesz olyan MKIII, vagy tudtak behozni olyat amilyet szeretnék, szólnak (remélem) Minden előzetes kötelezettség nélkül. Remélem tényleg így lesz! Fél év garanciát adnak a főbb elemekre, átvizsgáltathatom festékrétegvastagság mérővel, saját szerelővel, vihetem szakszervizbe is. Ha pedig nem felelne meg, majd egy másik szállítmányból... Ami még nem volt utolsó szempont, hogy olyan bankkal állnak kapcsolatban, ahol most is van az autóhitelem, meg persze be is beszámítják a mostani verdát. A bizonytalanságom már csak a km óra valósságából (és az ebből feltételezhető használatból) fakad. Jól mondta Falabu. Mivel németországi lesz, és 3 éves, ezzel gondolom számolnom kell. Szervizkönyv nem nagyon szokott lenni az ilyen behozott autókhoz, ugye? Nem mintha nem azt írnának bele, vagy hagynak ki belőle amit akarnak... Remélem én is "szerencsés" leszek Smiley
Lio!
 
Nézd mit találtam neked!Ezt nézd meg!
Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2005.08.16 kedd, 14:31:00 »

Lio!
Kb. 1 fél éve én is hasonló gondokkal küzdöttem, Mondit akartam venni, de a kínálatból nehéz volt kiválasztani a megfelelőt. Aztán az egyik Ford márkakereskedő meghirdettett több fiatal autót, és bár többe került, mint a kereskedésekben láttam, mégis ott vettem autót. Igaz, ez még garanciális volt (és még most is az), kb. 6 oldalas részletes állapotfelvétele volt, nagyon részletesen leírva minden kis hiba, hiányosság, fékek hatásfoka, festék rétegvastagságmérések, stb. Még olyan is volt, hogy a lökhárítón felvett karcolást nem is találtam meg! Úgy adták át az autót, mintha újat vásároltam volna, azóta csak gázolajat töltök bele, és megy, mint a parancsolat, nem rozsdásodik, hibátlan. Ez egy115 LE- s TDCI, 2004. márciusi, amikor vettem, 19750 km volt benne, most 31600 km van, az átlagfogyasztásom 6,2-6,5 l/100 km. Szóval én javaslom, nézz körül a márkakereskedőknél is, mert a maszek autókereskedések is kínálnak mindenféle szekereket, de ha kihozod a gépet a telepről, a garancia megszűnt
Maszek kereskedésből vásárolt Mondi garanciáját illetően, annyit füznék hozzá, hogy én is ilyen helyről vettem. 1 év extra garit vásárolt rá az előző tulaj (német). Érvényességét 2 hazai márkaszervíz is igazolta, a bemutatott szervízkönyv alapján, meg az adatbázisban való csekkolás után.
Üdv, Zürich
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2005.08.17 szerda, 23:46:00 »

haj,
 
Ma voltam a solymari Fordnal. Eleg kafa hely es a munkafelvetelis arcok is teljesen korrektek voltak. Ha az elvegzett melo is ilyen lesz, akkor egy szavam se lehet.
 
Megneztek a rohados ajtokat, lefotografaltak es majd hivnak, ha sikerult leboxolni az anya forddal a tortenetet.
 
A kibaxott biciklis meg csinalt nekem kb. 60-70e jo magyar forintnyi kart 8((( ennyibol lehet megcsinalni az ajtot. Kb.
 
Gyujtasra nem igen tudtak mit mondani. Nyilvan, hisz karosszeriassal beszeltem Cool De mondtak, hogy ha viszem a verdat karosszeriazni, akkor azt is megnezik.
 
A nemreg felvazolt elso ablax pollenszuros beazasra az volt a valasz, hogy azaz ominozus szigetelo cucli, azt gyarilag ragasztjak ra, es elvileg csak szelvedovel 1ut cserelheto, illetve ugy kapjak mar felragasztva vagymi. Nyilvan megprobaljak normalisan felragasztani, de nem igernek semmit, mert ez nem szerviz spec javitas lenne, oszt lehet a gyarban valami varazslatot is hasznaltak a ragacs melle Cool  
 
A kerekjarati ivnel tortent fenyezeskopast kb. 20e/oldal aron tudjak kijavitani. Szerintem ez korrekt.
 
Eddig ennyi. Varom a tovabbi fejlemenyeket...
Mondtam mar, hogy utalom a bicajosokat ? Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2005.08.18 csütörtök, 14:59:00 »

Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy az újabb, 2004-es (facelift) Mondeoba való szép, krómszegélyes hűtőrácsot be lehet tenni a régebbi 2001-es Mondeoba? Próbálta ezt már valaki? Előre is köszi a választ!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2005.08.18 csütörtök, 15:11:00 »

Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy az újabb, 2004-es (facelift) Mondeoba való szép, krómszegélyes hűtőrácsot be lehet tenni a régebbi 2001-es Mondeoba? Próbálta ezt már valaki? Előre is köszi a választ!
BandiBa!
 
Nem lehet betenni,én is próbálkoztam már.
Módositották a kocsi elejének ívét,így nem passzol az új hűtőrács.Sőt,kijjebb is áll egy kicsivel az egész,így a kulcs nem érné el a zárat.
 
Rafináltak ezek a tervezők!
 
Amúgy ne bánd,mert ha esetleg bontóból nem tudnál szerezni,akkor a fordnál megvehetnéd potom 85.000-ért.Jó mi???Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2005.08.18 csütörtök, 15:14:00 »

Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy az újabb, 2004-es (facelift) Mondeoba való szép, krómszegélyes hűtőrácsot be lehet tenni a régebbi 2001-es Mondeoba? Próbálta ezt már valaki? Előre is köszi a választ!
Úgy tudom próbálta már egy vidéki Ford kereskedő a saját Mondijába. Nem ment bele. Pedig neki minden eszköze megvolt hozzá.  
Persze ez nem zárja ki, hogy ne lehetne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2005.08.18 csütörtök, 15:15:00 »

Zsoel nyert
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2005.08.18 csütörtök, 17:44:00 »

Köszönöm az infót! Hmm... pedig jónak tűnt az ötlet. Akkor tényleg csak krómoztatni lehet, vagy rendelni valahonnan egy MS-design rácsot. :/
 
Más: Az első szélvédő előtti műanyag takaróelem (ami alatt a pollenszűrő is van) nálatok rögzítve (ragasztva) van az üveghez, vagy csak oda van pattintva + csavarozva? Nekem az utóbbi, de egy Ford Focus oldalon olvastam, hogy Focusnál ragasztva van az üveg felőli oldalon. Nálam az elem végén található műanyag sínbe megy bele az ablak, ami eddig ok, de egyenetlenebb úton zörög! Pedig meg vannak húzva a csavarok. Talán valami szigetelő-gumi hiányozhat onnan?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2005.08.18 csütörtök, 18:24:00 »

Köszönöm az infót! Hmm... pedig jónak tűnt az ötlet. Akkor tényleg csak krómoztatni lehet, vagy rendelni valahonnan egy MS-design rácsot. :/
 
Más: Az első szélvédő előtti műanyag takaróelem (ami alatt a pollenszűrő is van) nálatok rögzítve (ragasztva) van az üveghez, vagy csak oda van pattintva + csavarozva? Nekem az utóbbi, de egy Ford Focus oldalon olvastam, hogy Focusnál ragasztva van az üveg felőli oldalon. Nálam az elem végén található műanyag sínbe megy bele az ablak, ami eddig ok, de egyenetlenebb úton zörög! Pedig meg vannak húzva a csavarok. Talán valami szigetelő-gumi hiányozhat onnan?
Szerintem pattintva. Ha zörög, nyomj alá sziloplasztot, meggátolja a zörgést, és ha úgy alakul, szét is tudod szedni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2005.08.18 csütörtök, 22:27:00 »

Ma eldurrant a turbó intercooler utáni csöve és olyan hang hallatszott 1.800-as rpm-től, mintha orkán süvítene a motortérben, meg eltünt vagy 20-30 Le a motorból. A szerencse az volt a dologban, hogy mindez Abonyban történt hazafelé jövet, így rögtön be tudtam menni Szolnokra a Fordhoz, és csodák-csodájára volt nekik raktáron ilyen cső (úgy látszik, hogy amikor Titta kollegának kerestem szintén ilyen csövet - és akkor nem volt - rájöttek, hogy nem árt, ha van raktáron).  
A másik ehhez kapcsolódó dolog, hogy a cső cseréje közben kiderült, hogy az EGR szelep, milyem rohadt sok mocskot enged vissza a szívócsőbe. Emiatt döntöttem úgy, hogy azzonal ledugózom az EGR szelepet. Meg is csináltam - ha ezt Lacibá elolvassa, kapok a fejemre - és érzetre mintha javult volna a gáz-reakció.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2005.08.19 péntek, 00:22:00 »

haj,
 
Ma voltam a solymari Fordnal. Eleg kafa hely es a munkafelvetelis arcok is teljesen korrektek voltak. Ha az elvegzett melo is ilyen lesz, akkor egy szavam se lehet.
 
Megneztek a rohados ajtokat, lefotografaltak es majd hivnak, ha sikerult leboxolni az anya forddal a tortenetet.
 
A kibaxott biciklis meg csinalt nekem kb. 60-70e jo magyar forintnyi kart 8((( ennyibol lehet megcsinalni az ajtot. Kb.
 
Gyujtasra nem igen tudtak mit mondani. Nyilvan, hisz karosszeriassal beszeltem Cool De mondtak, hogy ha viszem a verdat karosszeriazni, akkor azt is megnezik.
 
A nemreg felvazolt elso ablax pollenszuros beazasra az volt a valasz, hogy azaz ominozus szigetelo cucli, azt gyarilag ragasztjak ra, es elvileg csak szelvedovel 1ut cserelheto, illetve ugy kapjak mar felragasztva vagymi. Nyilvan megprobaljak normalisan felragasztani, de nem igernek semmit, mert ez nem szerviz spec javitas lenne, oszt lehet a gyarban valami varazslatot is hasznaltak a ragacs melle Cool  
 
A kerekjarati ivnel tortent fenyezeskopast kb. 20e/oldal aron tudjak kijavitani. Szerintem ez korrekt.
 
Eddig ennyi. Varom a tovabbi fejlemenyeket...
Mondtam mar, hogy utalom a bicajosokat ? Cool
" nemreg felvazolt elso ablax pollenszuros beazasra az volt a valasz, hogy azaz ominozus szigetelo cucli, azt gyarilag ragasztjak ra, es elvileg csak szelvedovel 1ut cserelheto, illetve ugy kapjak mar felragasztva vagymi. Nyilvan megprobaljak normalisan felragasztani, de nem igernek semmit, mert ez nem szerviz spec javitas lenne, oszt lehet a gyarban valami varazslatot is hasznaltak a ragacs melle Cool "
 
Teljesen korrektül lehet javítani egy ragasztócsík segítségével, csak mind a két fél műanyag cuccost le kell szedni.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2005.08.19 péntek, 12:39:00 »

BandiBa,
 
Az a muanyag szelterelo elem pattintos !
Ha tul konnyen pattan be es lotyog, akkor annak lehet egy olyan mellekhatasa, hogy ott befolyik a viz es elazik a pollenszuro es az anyos. Mivel aza horony alapvetoen vizzaro szerepet tolt be. Masod sorban pedig a szelterelo muanyag bigyot rogziti a szelvedo feloli oldalrol. Nekem pont aza bajom, hogy nem tudom bepattintani, igy nagy esoben bejut a viz. Angel jol beszel. Sziloval toltsd ki, aztan pattintsd be a muanyagot. Igy tuti nem folyik be a viz es a szilo pedig szepen rogziti a muanyagot, igy mar nem fog zorogni.
Azt vizsgald meg, hogy aza muanyag csik amiben a horony van es ami a szelvedore van teve, fizen all, vagy mozog. Nalam sajna mozog, mert vagy nem ragasztottak oda gyarilag, vagy elengedett a ragasztas. Igy e miatt nincs ellentartasa es nem tudom bepattintani a muanyagot 8(
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2005.08.21 vasárnap, 15:31:00 »

Sziasztok!!
Nemsokára kb 3-4 nap és FORD MONDEO-M lessz.2ezres Dizel.
A Seat Cordobámat cserélem le.Ha lehet irjátok meg véleményeteket a 2ezres dizelről dikit klimás.Minden informáciot szeretettel várok tanácsokat is irhattok.Ja az auto évjárata 2002.04 havi.Köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2005.08.21 vasárnap, 16:52:00 »

Sziasztok!!
Nemsokára kb 3-4 nap és FORD MONDEO-M lessz.2ezres Dizel.
A Seat Cordobámat cserélem le.Ha lehet irjátok meg véleményeteket a 2ezres dizelről dikit klimás.Minden informáciot szeretettel várok tanácsokat is irhattok.Ja az auto évjárata 2002.04 havi.Köszi
Norbert,
 
nagyon jó, mind a TDDi, és a TDCi is! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2005.08.21 vasárnap, 16:59:00 »

KÖSZ
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2005.08.22 hétfő, 02:14:00 »

Hi All!
 
Lenne egy-két kérdésem a hozzáértő nagyérdeműhöz:mondeo (2002 től) vásárlását tervezem és ha jól látom három féle diesel motorral forgalmazzák, de mindhárom motor lényegileg ua. csak a 90le turbo nélküli,a 116 turbo a 130 pacis nagyobb turbóval ill. motorvezérléssel?Én a 130pacisra gondoltam, ti jószíveel ajánlanátok?Fogyasztása 116 pacishoz viszonyítva és álltalánosságban?Nézegettem a használtauto.hu-n, úgy látom nagy többség külföldi, ebből gondolom megéri behozni?!Azt is néztem hogy javarészt a két-három évesek 100e km alatti futásteljesítményűek (már a használtauto.hu-n), a mobile.de-n nézgélődve viszont csak elvétve találni ilyet.Gondolom a behozottak óráival trükköznek, hogyan lehet megállapítani ezt?TDDi TDCi különbség?Kérdezném még, hogy a gyári nagy navi tud-e fogadni video jelet? (gondolok itt dvd-re,vagy tv tunerre) Bocs a sok kérdésért, de próbálok a lehetőségekhez képest jól utánajárni és jól választani! Köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2005.08.22 hétfő, 10:15:00 »

Hi All!
 
Lenne egy-két kérdésem a hozzáértő nagyérdeműhöz:mondeo (2002 től) vásárlását tervezem és ha jól látom három féle diesel motorral forgalmazzák, de mindhárom motor lényegileg ua. csak a 90le turbo nélküli,a 116 turbo a 130 pacis nagyobb turbóval ill. motorvezérléssel?Én a 130pacisra gondoltam, ti jószíveel ajánlanátok?Fogyasztása 116 pacishoz viszonyítva és álltalánosságban?Nézegettem a használtauto.hu-n, úgy látom nagy többség külföldi, ebből gondolom megéri behozni?!Azt is néztem hogy javarészt a két-három évesek 100e km alatti futásteljesítményűek (már a használtauto.hu-n), a mobile.de-n nézgélődve viszont csak elvétve találni ilyet.Gondolom a behozottak óráival trükköznek, hogyan lehet megállapítani ezt?TDDi TDCi különbség?Kérdezném még, hogy a gyári nagy navi tud-e fogadni video jelet? (gondolok itt dvd-re,vagy tv tunerre) Bocs a sok kérdésért, de próbálok a lehetőségekhez képest jól utánajárni és jól választani! Köszi!
A 90 lovas tddi, a 115 (116 nincs) lehet tdci is, meg tddi is. 2002-ben inkább csak tdci van. Abból 2 fajta: 130, és 2003-tól 115 lovas. A tddi volt 2 féle: 115 és 90. A tddi adagolós, közvetlen befecskendezéses, míg a tdci 2. generációs közös nyomócsöves. A tdci jobban megy, élénkebben reagál a gázra, és kevesebbet fogyaszt.
Mindkét típusnál a gyengébb motorban a turbó fix, és nem a változó geometriás, meg persze más a motorvezérlő is.
 
A navit összehozni dvd-vel, tv-vel: szerintem sziszifuszi munka, biztosan nem éri meg. A 2002-es képernyője nem túl nagy felbontású, sok értelme nem is lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2005.08.22 hétfő, 11:19:00 »

Köszi a választ!A navit nem filmnézésrekötném össze dvd-vel, hanem egy olyan elrejthető dvd-t kötnék rá, ami játszik mp3-t, és a track listát nézném a kijelzőn, arra talán jó lenne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2005.08.22 hétfő, 17:02:00 »

http://hvtm.totalcar.hu/index.php3?ID=9000&carID=3146&s=1
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2005.08.23 kedd, 09:25:00 »

Hi All!
 
Lenne egy-két kérdésem a hozzáértő nagyérdeműhöz:mondeo (2002 től) vásárlását tervezem és ha jól látom három féle diesel motorral forgalmazzák, de mindhárom motor lényegileg ua. csak a 90le turbo nélküli,a 116 turbo a 130 pacis nagyobb turbóval ill. motorvezérléssel?Én a 130pacisra gondoltam, ti jószíveel ajánlanátok?Fogyasztása 116 pacishoz viszonyítva és álltalánosságban?Nézegettem a használtauto.hu-n, úgy látom nagy többség külföldi, ebből gondolom megéri behozni?!Azt is néztem hogy javarészt a két-három évesek 100e km alatti futásteljesítményűek (már a használtauto.hu-n), a mobile.de-n nézgélődve viszont csak elvétve találni ilyet.Gondolom a behozottak óráival trükköznek, hogyan lehet megállapítani ezt?TDDi TDCi különbség?Kérdezném még, hogy a gyári nagy navi tud-e fogadni video jelet? (gondolok itt dvd-re,vagy tv tunerre) Bocs a sok kérdésért, de próbálok a lehetőségekhez képest jól utánajárni és jól választani! Köszi!
Angel írásából is kiderül, de azért: mindegyik dízel turbós!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2005.08.23 kedd, 09:27:00 »

A zilyen mé'nem vesz vectrát?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2005.08.23 kedd, 14:08:00 »

haj,
 
A legutobbi fogyasztasom varosban : 8.2l/100km !
Jah, es 2.0 benyas moci.
Ez normalis dolog ? Cool)) Szerintem nem Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2005.08.23 kedd, 14:56:00 »

Háj Zsoel!
 
Megnéztem a tolatóradaros cikkedet, és ott láttam, hogy a redőnyöd van az autódban. Azt utólag tetted be? Mi a mérete? Nekem is 5ajtós van, de nem akarom fóliázni.
 
pablo
 
ui.: a cikk egyébként mokka
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2005.08.23 kedd, 15:15:00 »

BandiBa,
 
Az a muanyag szelterelo elem pattintos !
Ha tul konnyen pattan be es lotyog, akkor annak lehet egy olyan mellekhatasa, hogy ott befolyik a viz es elazik a pollenszuro es az anyos. Mivel aza horony alapvetoen vizzaro szerepet tolt be. Masod sorban pedig a szelterelo muanyag bigyot rogziti a szelvedo feloli oldalrol. Nekem pont aza bajom, hogy nem tudom bepattintani, igy nagy esoben bejut a viz. Angel jol beszel. Sziloval toltsd ki, aztan pattintsd be a muanyagot. Igy tuti nem folyik be a viz es a szilo pedig szepen rogziti a muanyagot, igy mar nem fog zorogni.
Azt vizsgald meg, hogy aza muanyag csik amiben a horony van es ami a szelvedore van teve, fizen all, vagy mozog. Nalam sajna mozog, mert vagy nem ragasztottak oda gyarilag, vagy elengedett a ragasztas. Igy e miatt nincs ellentartasa es nem tudom bepattintani a muanyagot 8(
Angel, Zacci, köszönöm a válaszokat. Bele fogok nyomni egy csík szilikont a horonyba, remélem beválik ablakzörgés ellen. Majd megnézem, hogy stabilan áll-e a műanyagcsík a szélterelő alján, ha nem majd megpróbálom pillanatragasztóval, vagy valami hasonlóval rögzíteni.
 
Ehhez kapcsolódik még egy kérdésem: az ablaktörlő karokat hogy kell leszedni?
Mivel ha normálisan hozzá akarok férni a szélterelő hornyához, akkor muszály lesz leszedni őket. Van mindegyik kar végén, egy műanyagfedél alatt egy-egy nagy anyacsavar, de ha kitekerem, attól még nem jön le a kar. Nem mertem izomból feszegetni, nehogy eltörjön valami.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2005.08.23 kedd, 15:22:00 »

Angel, Zacci, köszönöm a válaszokat. Bele fogok nyomni egy csík szilikont a horonyba, remélem beválik ablakzörgés ellen. Majd megnézem, hogy stabilan áll-e a műanyagcsík a szélterelő alján, ha nem majd megpróbálom pillanatragasztóval, vagy valami hasonlóval rögzíteni.
 
Ehhez kapcsolódik még egy kérdésem: az ablaktörlő karokat hogy kell leszedni?
Mivel ha normálisan hozzá akarok férni a szélterelő hornyához, akkor muszály lesz leszedni őket. Van mindegyik kar végén, egy műanyagfedél alatt egy-egy nagy anyacsavar, de ha kitekerem, attól még nem jön le a kar. Nem mertem izomból feszegetni, nehogy eltörjön valami.
Pedig akkor már le kéne jönnie!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2005.08.23 kedd, 15:27:00 »

BandiBa,
 
jah, enis ott ragadtam L. Gondoltam leszedem az ablaxtorlot oszt megcsinalom magam a muanyag fekete bigyo felragasztasat, de hiaba csvartam ki az anyat, az istenert nem mozdult meg 8(
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2005.08.23 kedd, 15:30:00 »

KÖSZ
Talán tudok segiteni neked! Én másfél hete hoztam be egy 2002-es tdci 130-as mondeot.Én is körbe néztem a hazai piacon!!!De nem ajánlom gusztustalan férgek a kereskedök mert ök is kintröl hozzák haza az autokat csak 200 ezer Km körül és jól vissza állitják az órát. Mert amennyiért adják nem tudnák behozni a kevés Km-es autókat. Ahol én vettem találkoztam is egy magyar nepperrel aki akkor vett meg 3 sok kilométeres mondeot!Ha valami kérdésed van kérdezz bátran, hátha tudok segíteni!Üdv:G
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2005.08.23 kedd, 15:39:00 »

Mai korkerdesunk:
 
Mikent lehet leszerelni az elso ablaxtorloket ? Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2005.08.23 kedd, 16:09:00 »

Bocsi nem Norbertnek hanem oliolinak akartam üzenni!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2005.08.23 kedd, 16:12:00 »

Pedig akkor már le kéne jönnie!
> Pedig akkor már le kéne jönnie!
Pedig meg sem moccantak a karok. Elvileg csak húzni kéne őket? Lehet hogy veszek egy csavarlazítót hazafelé, és nekifutok mégegyszer a leszedésnek. Bár gyanúsan stabilan állt mindkét kar, lehet hogy van még valami trükk...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2005.08.23 kedd, 17:31:00 »

javitas: de nem hozott eredmenyt
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2005.08.23 kedd, 17:31:00 »

BandiBa,
 
Csavarlazitoval enis beprobalkoztam, de hozott eredmenyt. Sikitoval le kell vagni oszt jovan Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2005.08.23 kedd, 17:47:00 »

Csaó Skacok.
 
Kérdésem lenne hátha találkozott már valaki hasonlóval.
Szépen állok egy parkolóban.
Gyújtás... eztán elindul a motor.
1200 körüli fordulatról kezd, esik kb 900 ig
és ekkor jön a furcsaság.
Elkezd ingadozni a fordulatszám 1200-600 között felbőg majd szinte lefullad egyre gyorsabban és gyorsabban.
Próbáltam már hogy 4-5000 ig felpörgetem de mikor leszállok a gázról a szitu ugyanaz.
2001 es évjárat benzines 2.0 es
Na van valakinek ötlete mit tegyek???
Mi miatt van ez?Huh?
SEGICSSSÉG
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2005.08.23 kedd, 19:46:00 »

sumika01,
 
nekem is szokott hasonlot muvelni. Beinditom, aztan az alapajart fol-le cikazik. Aztan normalizalodik a helyzet. Aztan van mikor megyek parmetert, aztan elkezdi ezt a nagyobb ingadozast. De van ennel nagyobb gondom is. Mint irtam, olyan 15littyo benya mellett mar elkezdi a nem indulok, lefulladok c. musort 8(
Szerintem eza 2 jelenseg osszefuggesben all egymassal. Szal majd ha sikerul megoldani a nem indulos problemat, akkor talan elmulik eza ritkan de elofordulo alapjarat ingadozas is. Egyebkent meleg motornal tokeletes az alapjarat. Csak hideg inditasnal csinalja ezt az ingadozast.
Lehet neked is valami uzemanyagproblemad lenne ?
Szerintem lelevegosodik az uzemanyag rendszer es ez okozza az ingadozast. Gondolom az elektronika erzekeli az alapjarat csokkenest, aztan ad neki egy kis gazt vagymit, aztan ettol kezd ugy ingadozni. szerintem.
Jah, nekemis 2001 2.0-as.
Nalad keves benyanal rendben beindul a verda ?
Keves benya=5-10littyo
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2005.08.23 kedd, 19:49:00 »

sumika01,
 
Egyebkent Te pesti vagy ? ha igen, akkor ossze futhatnank, oszt szemreveteleznenk a dolgot. Lehet 1 a hibank. Egyebkent nem reg vagtam be egy linket, ahol azt irtak, hogy nemely korabbi modellnel tapasztaltak nemi uzemanyag/gyujtasi problemat, de keves autonal jelentkezett es a facelift-nel mar eltunt a jelenseg.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2005.08.23 kedd, 22:25:00 »

BandiBa,
 
jah, enis ott ragadtam L. Gondoltam leszedem az ablaxtorlot oszt megcsinalom magam a muanyag fekete bigyo felragasztasat, de hiaba csvartam ki az anyat, az istenert nem mozdult meg 8(
Szia!
 
Én is most tervezem egy 130 pacis kombi vásárlását, lehetőleg minnél több extrával, akár külföldről.Azt olvastam, hogy németo.-ban büntetik az órával való bűvészkedést, így valszeg nálunk ugrik vissza az óra.Jó lenne tudni, mit, hol hogyan?Szívesen veszek minden segítséget! (miből lehet következtetni a megtett kilóméterekre, a kárpiton, sebváltón, kórmányon kívül?Honnan vehetem észre az órával való variálást?)Köszi!! ui:leginkább feketét, szürkét, v. ezüstöt szeretnék!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2005.08.23 kedd, 22:33:00 »

Mai korkerdesunk:
 
Mikent lehet leszerelni az elso ablaxtorloket ? Cool
Pontosan úgy, ahogy írtad: anya kicsavar, csavarlazító, és pár perc után izomból (de csak ésszel) le KELL jönnie.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2005.08.23 kedd, 22:45:00 »

Szia!
 
Én is most tervezem egy 130 pacis kombi vásárlását, lehetőleg minnél több extrával, akár külföldről.Azt olvastam, hogy németo.-ban büntetik az órával való bűvészkedést, így valszeg nálunk ugrik vissza az óra.Jó lenne tudni, mit, hol hogyan?Szívesen veszek minden segítséget! (miből lehet következtetni a megtett kilóméterekre, a kárpiton, sebváltón, kórmányon kívül?Honnan vehetem észre az órával való variálást?)Köszi!! ui:leginkább feketét, szürkét, v. ezüstöt szeretnék!
olioli!
 
Egyrészt az árából mert ha körbe nézel a német veboldalakon akkor meglátod nem jönne ki azaz ár amit kérnek érte.Kint Kb 10.000 € és akkor még ere jönn rá a fél milcsi regadó megvagy 100 rongy járulékos költségek.Azokat kapják meg olcsobban amiben 200 ezer körül és feletti Km van. Itthon meg gusztustalanul vissza álitják ugy 70 ezerre. Nekem szerencsém volt és 1 ghia kombit,navival cd-tárral, xenon sikerült vennem. Most épp a honosítással bajlódom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.