Ford Mondeo Club Hungary
2025.08.28 csütörtök, 11:53:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
480
481
482
483
484
485
486
[
487
]
488
489
490
491
492
493
494
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23749462 alkalommal)
Scratch
és 29 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24300 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:29:45 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.31 kedd, 20:23:48
Szia!
Ezt csereltem, ez a gombfej, csak a kombiban nem koti ossze egy rud, 2db van belole:
http://www.cromax.hu/?katid=40017572&termek_al_id=11605&katnev=Kombi
Ervin, Te is erre gondoltal?
Akkor az lesz amit Ervin mondott:
http://www.cromax.hu/?katid=40026553&termek_al_id=17709&katnev=Kombi
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24301 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:30:53 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.31 kedd, 20:23:48
Szia!
Ezt csereltem, ez a gombfej, csak a kombiban nem koti ossze egy rud, 2db van belole:
http://www.cromax.hu/?katid=40017572&termek_al_id=11605&katnev=Kombi
Ervin, Te is erre gondoltal?
Nem, ezek a függőlegesek, én a kereszt stabrudat írtam...nálam 2 mm volt elkopva az acélrúdból átmérőben...kopogott is mint az atom..kicseréltem gyári újra + kapott két új szilentet, és teljes a csend! Nincs egy órás meló..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24302 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:43:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.31 kedd, 20:30:53
Nem, ezek a függőlegesek, én a kereszt stabrudat írtam...nálam 2 mm volt elkopva az acélrúdból átmérőben...kopogott is mint az atom..kicseréltem gyári újra + kapott két új szilentet, és teljes a csend! Nincs egy órás meló..
erre gondolsz?
http://www.cromax.hu/?katid=40033591&termek_al_id=22819&katnev=4/5%20ajt%F3s
ez nekem is megkopott az egyik szilent alatt, szerencsére még nem nagyon kopog...
érdekes, hogy nem a szilent kopik el hanem az acél rúd
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24303 Dátum:
2010.08.31 kedd, 20:47:29 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.08.31 kedd, 20:43:59
erre gondolsz?
http://www.cromax.hu/?katid=40033591&termek_al_id=22819&katnev=4/5%20ajt%F3s
ez nekem is megkopott az egyik szilent alatt, szerencsére még nem nagyon kopog...
érdekes, hogy nem a szilent kopik el hanem az acél rúd
Igen, erre...sokan esnek abba a hibába, hogy csak szilentet cserélnek, de azonkívül hogy nem spórolnak, még ki is dobják a szilentek árát az utcára....csak együtt szabad cserélni!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vatosz
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24304 Dátum:
2010.08.31 kedd, 22:59:11 »
A TDCI topicban azt az infót kaptam, hogy az MK3-as német Mondeokban van részecskeszűrő (legalábbis a TDCI-kben - engem kimondottan a 2005 utániak érdekelnek). Ha nem tudom az autó származását, hogy lehet kideríteni, hogy tényleg van-e benne? Milyen extra költsége van, ha rendelkezik az autó DPF-vel?
Van valakinek összehaonlítása a 2.0-s és a 2.2-es dízellel kapcsolatosan? A két motor mennyire rokona egymásnak? Melyik a megbízhatóbb? Lehet, hogy inkább 2.2-est néznék, nem hinném, hogy jelentősen többet enne, főleg nagy sebességnél pályán...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24305 Dátum:
2010.08.31 kedd, 23:15:01 »
Idézetet írta: vatosz - 2010.08.31 kedd, 22:59:11
A TDCI topicban azt az infót kaptam, hogy az MK3-as német Mondeokban van részecskeszűrő (legalábbis a TDCI-kben - engem kimondottan a 2005 utániak érdekelnek). Ha nem tudom az autó származását, hogy lehet kideríteni, hogy tényleg van-e benne? Milyen extra költsége van, ha rendelkezik az autó DPF-vel?
Van valakinek összehaonlítása a 2.0-s és a 2.2-es dízellel kapcsolatosan? A két motor mennyire rokona egymásnak? Melyik a megbízhatóbb? Lehet, hogy inkább 2.2-est néznék, nem hinném, hogy jelentősen többet enne, főleg nagy sebességnél pályán...
ha nem tévedek az alváz alapján a microcat megmondja a verda származását
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ati67
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24306 Dátum:
2010.08.31 kedd, 23:47:15 »
Sziasztok !
A kérdésem az lenne,ki tud a 132 lovas TDCI motorom problémájához hozzászolni.
2006-os 70e km-es motoromból egy hónapja elkezdett eltünni a hűtővíz.kb 1000 km-nél 3-4 dl. Elvittem szervízbe nagy volt a motorban a nyomás,szétszedték,hengerfej elküldve repedésvizsgálatra(semmi baja)0,21mm leköszörülve.
Összerakva,ugyanaz a probléma.Újra szétszedve,most a blokk elküldve repedésvizsgálatra (semmi baja) leköszörülve0,06 mm.Összerakva fém hengerfejtömítéssel,még mindíg "bedolgozik" a víz ,túlnyomás van a kiegy. tartályban.Már
a sapka is új,a vízpumpa kiiktatásával is ugyanaz a probléma.tehát van egy bevizsgált blokk+hengerfej mégis túlnyomás van a rendszerben.
találkozott már valaki ilyen problémával?Már a Ford szervízben is tanácstalanok.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24307 Dátum:
2010.09.01 szerda, 02:00:42 »
Idézetet írta: László - 2010.08.31 kedd, 15:08:08
Tisztelt Fórumtársak! Ha valakinek van véglegesen és esztétikusan beépitett turbónyomásmérője a mondeojában, megköszönném a fotókat és némi beépitési tanácsot, valamint a tapasztalatokat a müszerrel kapcsolatban. Minden információt és segitséget előre is köszönök.Tisztelettel László!
Szia!
Én nemrégiben építettem be turbónyomásmérőt.
Hogy esztétikus? Hát közel sem olyan mintha gyárilag illeszkedne, de akartam látni a turbónyomást és ezért bevállaltam. A műszerek keresése során erre esett a választásom:
http://tuningspoiler.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=387&category_id=118&option=com_virtuemart&Itemid=61
Nem egy olcsó műszer, de nekem ez tetszett meg a legjobban. Ez egy elektromos óra, van hozzá egy távadó is és a kábelezése, meg a bekötésről segédlet.
Én úgy oldottam meg, hogy a dugózott EGR csövembe be lett hegesztve egy gyorscsatlakozos idom, innét van elvezetve a "nyomás" a távadóhoz, amit kint lett hagyva a motortérben a bal torony előtt. A távadótól az elektromos vezeték a tűzfalon, a kormány közelében lévő kábelköteg mellett megy be. A műszer számára szükséges egyébb csatlakozások (test, világítás +, gyújtás +) a világítás kapcsoló vezetékeléséről lett levéve. A műszer a bal oldali A oszlop tövében kapott helyet egy talpas műszerházban, ami szintén a csomagban volt.
Amiért szerettem volna, hogy a chippelést követően lássam a nyomásváltozásokat és az értékeit, az rendben működik.
Hihetetlen, hogy egy "öklömnyi kis szerkezet", milyen gyorsan tölti fel a szivóteret. Mennyire gyorsan reagál a gázadásra.
A kész állapotról most nem tudtam képet feltölteni, de majd teszek fel.
Üdv: V.Tamás
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.01 szerda, 02:07:59 írta V.Tamás
»
Naplózva
soros72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24308 Dátum:
2010.09.01 szerda, 06:28:43 »
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?
WFOWXXGBBW2521596
Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?
Köszi!
Naplózva
2002 TDDI Tournier 116 ló
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24309 Dátum:
2010.09.01 szerda, 08:32:32 »
Idézetet írta: Ati67 - 2010.08.31 kedd, 23:47:15
Sziasztok !
A kérdésem az lenne,ki tud a 132 lovas TDCI motorom problémájához hozzászolni.
2006-os 70e km-es motoromból egy hónapja elkezdett eltünni a hűtővíz.kb 1000 km-nél 3-4 dl. Elvittem szervízbe nagy volt a motorban a nyomás,szétszedték,hengerfej elküldve repedésvizsgálatra(semmi baja)0,21mm leköszörülve.
Összerakva,ugyanaz a probléma.Újra szétszedve,most a blokk elküldve repedésvizsgálatra (semmi baja) leköszörülve0,06 mm.Összerakva fém hengerfejtömítéssel,még mindíg "bedolgozik" a víz ,túlnyomás van a kiegy. tartályban.Már
a sapka is új,a vízpumpa kiiktatásával is ugyanaz a probléma.tehát van egy bevizsgált blokk+hengerfej mégis túlnyomás van a rendszerben.
találkozott már valaki ilyen problémával?Már a Ford szervízben is tanácstalanok.
nálam az első mondimnál volt ilyen/ilyesmi probléma... ott csak akkor jött elő a probléma mikor a motor üzem meleggé vált...
.. akkor egy speciális festékkel festették meg a dugattyút és a motor blokkot...ezt a festéket a hétköznapi anyag vizsgálatnál is szokták használni... a részletekre sajnos nem igen emlékszem 10 éve volt a a sztori... de az volt a legbosszantóbb, hogy rengeteg munkaórát felszámoltak érte...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24310 Dátum:
2010.09.01 szerda, 08:34:49 »
Idézetet írta: soros72 - 2010.09.01 szerda, 06:28:43
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?
WFOWXXGBBW2521596
Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?
Köszi!
szia,
biztos jó alvázszámot írtál? a picicica csak annyit írt ki, hogy 4 ajtós. a többi adatra azt írja ki ismeretlen. az én autóm alvázszáma alapján mindent kiírt, évjárat, felszereltség, váltó, stb.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24311 Dátum:
2010.09.01 szerda, 09:39:26 »
Idézetet írta: soros72 - 2010.09.01 szerda, 06:28:43
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?
WFOWXXGBBW2521596
Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?
Köszi!
Ebből a p csúcsok tipusát biztos,és az autóba tartozó alkatrészeket,hogy milyen kell.Hogy hogy csinálják ők tudják,de mindig ezt kell megadni ha valami kell bele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24312 Dátum:
2010.09.01 szerda, 10:30:11 »
Idézetet írta: soros72 - 2010.09.01 szerda, 06:28:43
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?
WFOWXXGBBW2521596
Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?
Köszi!
ez nem jó alvázszám.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24313 Dátum:
2010.09.01 szerda, 10:30:53 »
Idézetet írta: soros72 - 2010.09.01 szerda, 06:28:43
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?
WFOWXXGBBW2521596
Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?
Köszi!
a főoldalon van alvázszám dekóder. Abból kiderül a tipus, kivitel, gyártási idő, sorozatszám.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24314 Dátum:
2010.09.01 szerda, 11:43:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 10:30:53
a főoldalon van alvázszám dekóder. Abból kiderül a tipus, kivitel, gyártási idő, sorozatszám.
Szia!
hol találom az alváz dekódert a fö oldalon??
köszi
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24315 Dátum:
2010.09.01 szerda, 11:56:52 »
Idézetet írta: balko - 2010.09.01 szerda, 11:43:50
Szia!
hol találom az alváz dekódert a fö oldalon??
köszi
Megtaláltam!
De nehezen igazodok ki rajta,kérnék segitséget
alvázszám:WF05XXGBB52R79277
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24316 Dátum:
2010.09.01 szerda, 12:05:15 »
Idézetet írta: balko - 2010.09.01 szerda, 11:56:52
Megtaláltam!
De nehezen igazodok ki rajta,kérnék segitséget
alvázszám:WF05XXGBB52R79277
Én ezt találtam róla:
Gyártás dátuma: 23.10.2002
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 50-es sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.56
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"D"
Fényezés: Machine Silver (met)
Belső anyag: Kenzo
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24317 Dátum:
2010.09.01 szerda, 12:09:00 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.09.01 szerda, 12:05:15
Én ezt találtam róla:
Gyártás dátuma: 23.10.2002
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 50-es sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.56
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"D"
Fényezés: Machine Silver (met)
Belső anyag: Kenzo
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24318 Dátum:
2010.09.01 szerda, 12:10:11 »
Idézetet írta: balko - 2010.09.01 szerda, 12:09:00
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
Remélem segített, több infót nem találtam róla.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24319 Dátum:
2010.09.01 szerda, 12:50:07 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.09.01 szerda, 12:05:15
Én ezt találtam róla:
Gyártás dátuma: 23.10.2002
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 50-es sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.56
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"D"
Fényezés: Machine Silver (met)
Belső anyag: Kenzo
TDDI 130 lóval??
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24320 Dátum:
2010.09.01 szerda, 12:50:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.31 kedd, 20:47:29
Igen, erre...sokan esnek abba a hibába, hogy csak szilentet cserélnek, de azonkívül hogy nem spórolnak, még ki is dobják a szilentek árát az utcára....csak együtt szabad cserélni!!
Na ez már gyanús, mert kibe b aszott nagy hangja van.
Köszi srácok!
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24321 Dátum:
2010.09.01 szerda, 12:55:41 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.01 szerda, 12:50:07
TDDI 130 lóval??
Ott van utána CR irás,lehet elirta nem?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24322 Dátum:
2010.09.01 szerda, 12:56:24 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.01 szerda, 12:50:07
TDDI 130 lóval??
Szia!
Szerintem nem TDDi ott van az is, hogy CR - nagynyomású gyüjtőttcsőves
Motor: 2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24323 Dátum:
2010.09.01 szerda, 12:59:07 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.01 szerda, 12:56:24
Szia!
Szerintem nem TDDi ott van az is, hogy CR - nagynyomású gyüjtőttcsőves
Motor: 2.0L Duratorq DI CR (130PS)
ja, tenyleg, valahogy elsiklottam felette, de akkor is duratorq CI lenne, nem?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24324 Dátum:
2010.09.01 szerda, 14:36:29 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.01 szerda, 12:59:07
ja, tenyleg, valahogy elsiklottam felette, de akkor is duratorq CI lenne, nem?
nem Duratorq DI Cr diesel injection common rail
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24325 Dátum:
2010.09.01 szerda, 17:52:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.01 szerda, 12:59:07
ja, tenyleg, valahogy elsiklottam felette, de akkor is duratorq CI lenne, nem?
picicica így jelöli.A tddi csak DI.A tdci DI CR.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati67
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24326 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:06:54 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.09.01 szerda, 08:32:32
nálam az első mondimnál volt ilyen/ilyesmi probléma... ott csak akkor jött elő a probléma mikor a motor üzem meleggé vált...
.. akkor egy speciális festékkel festették meg a dugattyút és a motor blokkot...ezt a festéket a hétköznapi anyag vizsgálatnál is szokták használni... a részletekre sajnos nem igen emlékszem 10 éve volt a a sztori... de az volt a legbosszantóbb, hogy rengeteg munkaórát felszámoltak érte...
Köszi!A mai állapot szerint újra szétszedik a motort,mert csak lehet benne valami repedés,először a hengerfejet.Csak már 6 hete szervízben van....
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24327 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:08:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.01 szerda, 17:52:11
picicica így jelöli.A tddi csak DI.A tdci DI CR.
hat ezzel a fontos infoval is okosabb lettem, köszi
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24328 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:13:22 »
Idézetet írta: Ati67 - 2010.09.01 szerda, 18:06:54
Köszi!A mai állapot szerint újra szétszedik a motort,mert csak lehet benne valami repedés,először a hengerfejet.Csak már 6 hete szervízben van....
Azert neha kerdezz ra, hogy hol tart a szamla, mert konnyen lehet, hogy mar nem is tied az oto
Naplózva
blah blah blah
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24329 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:15:47 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.30 hétfő, 09:24:32
Sziasztok.
Engem is utolért valami nyavalya.
Ha alászedem a kormányt teljesen, bármely irányban akkor elég erős csikorgó hang jön a motorháztető alól valahonnan.
A szervó szivattyúra gyanakszom,mondjuk olaj nem hiányzik a tartályból./Esetleg szervó olajcsere segíthetne?/
Menet közben vagy kanyarodásnál minden rendben, csak ha lassan teljesen alászedve kanyarodok vagy álló helyzetben alászedem akkor hallatja a hangot.
Valakinek van valami konkrét elképzelése?
Köszönöm a hozzászólásokat.Ja nem volt.Nem baj azért leírom mert a történet megoldódott és jól.
Elvittem a CROMAXHOZ
ahol is azt mondták,hogy egyértelműen szervószivattyú csere mert elkopott benne a tengely.
Új 100.000ft+munkadíj. Bontott 38.000ft+munkadíj de azt nekem nem ajánlják mert vagy jó vagy nem.
Mondottam erre,hogy futok még egy kört hiszen az autó működik.
Ez nekik nem volt szinpatikus/Szerintük már nem sokáig és így a kormánymű is tönkre fog menni/.
Felhívtam Soroksáron egy ilyen irányú felújító üzemet,telefonba mondták a tünet ismertetése után,hogy szerintük ez csak ékszíj lesz.
Másnap elvittem ahol is rövid szemre és fülre vételezés után azt mondották vala,hogy ez csak ékszíj csúszás, a nagy terheléseknél, 5 perc alatt kicserélték és most minden OK.
Megnézték a gépbe és kiderült,hogy nem az eredeti hanem hosszabb szíj volt rajta, és a feszítő már nem tudott annyit spanolni.
De minden jó ha vége jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.01 szerda, 18:21:54 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24330 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:17:40 »
Idézetet írta: Ati67 - 2010.09.01 szerda, 18:06:54
Köszi!A mai állapot szerint újra szétszedik a motort,mert csak lehet benne valami repedés,először a hengerfejet.Csak már 6 hete szervízben van....
Az olajhűtőnél is ellenőrizék,hogy nem-e folyik?
Túlnyomás?Visszabuborékozik?Vagy mi a pontos tünet?
Aztán spontán is szokik olyat csinyálni,hogy csöpög a vízpumpa,és rácsöpög a forró önindítóra,ahonnét elpárolog azonnal.Észre sem veszed,hogy onnan jön,csak egyszer alacsony a szint a tartályba.Ha üzemmeleg állapotban aláteszed a tenyered és nedves alulról a vízpumpa,akkor az lesz a cserés.Én is jártam így.Nem 1xű észrevenni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24331 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:19:46 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.01 szerda, 18:17:40
Az olajhűtőnél is ellenőrizék,hogy nem-e folyik?
Túlnyomás?Visszabuborékozik?Vagy mi a pontos tünet?
Aztán spontán is szokik olyat csinyálni,hogy csöpög a vízpumpa,és rácsöpög a forró önindítóra,ahonnét elpárolog azonnal.Észre sem veszed,hogy onnan jön,csak egyszer alacsony a szint a tartályba.Ha üzemmeleg állapotban aláteszed a tenyered és nedves alulról a vízpumpa,akkor az lesz a cserés.Én is jártam így.Nem 1xű észrevenni.
Nekem a regi vizpumpan van egy apro lyuk. Van az ontvenyben valami korong ize (mas anyagbol) es azon keletkezett a lukacska. A pumpa egybekent ugy nez ki mintha uj lenne. A viz mondjuk nem fogyott, de ott a pumpan volt nyoma viznek. Kb. gombostu nagysagru lyukrol beszelek.
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24332 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:24:02 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.01 szerda, 18:19:46
Nekem a regi vizpumpan van egy apro lyuk. Van az ontvenyben valami korong ize (mas anyagbol) es azon keletkezett a lukacska. A pumpa egybekent ugy nez ki mintha uj lenne. A viz mondjuk nem fogyott, de ott a pumpan volt nyoma viznek. Kb. gombostu nagysagru lyukrol beszelek.
Helo Norb!
Neked még mindig benyásod vanik,ez meg most megen dizil .
Amit csak azért jegyzek meg mert ez nem olyan mint az.
Pontosabban ez is lehet xar,mint az.Ennyi a hasonlóság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24333 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:30:09 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.01 szerda, 18:24:02
Helo Norb!
Neked még mindig benyásod vanik,ez meg most megen dizil .
Amit csak azért jegyzek meg mert ez nem olyan mint az.
Pontosabban ez is lehet xar,mint az.Ennyi a hasonlóság.
aham, ok...csak gondoltam leirom, hatha ilyen apro lyukacska a problema forrasa.
Naplózva
blah blah blah
soros72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24334 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:36:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 10:30:11
ez nem jó alvázszám.
Tényleg elqrtam...
WFOWXXGBBW2S21596
Naplózva
2002 TDDI Tournier 116 ló
soros72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24335 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:38:03 »
Na de ez sem lehet jó az értelmezésem szerint...
Megnézné valaki?
Naplózva
2002 TDDI Tournier 116 ló
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24336 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:39:24 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.01 szerda, 18:30:09
aham, ok...csak gondoltam leirom, hatha ilyen apro lyukacska a problema forrasa.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati67
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24337 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:11:50 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.01 szerda, 18:19:46
Nekem a regi vizpumpan van egy apro lyuk. Van az ontvenyben valami korong ize (mas anyagbol) es azon keletkezett a lukacska. A pumpa egybekent ugy nez ki mintha uj lenne. A viz mondjuk nem fogyott, de ott a pumpan volt nyoma viznek. Kb. gombostu nagysagru lyukrol beszelek.
Most beszéltem a szervízzel,az olaj teljesen tiszta,lekötött vízpumpánál is 6 bar nyomás van a rendszerben.Alapban kb.1 barnak kellene lenni.Hála istennek fődarab biztosításom van,már egyeztettem a biztosítóval.
Nem az a baj,hanem a kocsi nekem munkaeszköz,hat hete a barátnőm kis Fiestáját használom.
Marad a szétszedés,természetesen ezért nem fizetek.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24338 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:25:05 »
Idézetet írta: soros72 - 2010.09.01 szerda, 18:36:29
Tényleg elqrtam...
WFOWXXGBBW2S21596
ehune:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 07.03.2002
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 40-es sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Tengely áttétel: 3.56
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"D"
Fényezés: Kristály Ezüst (met)
Belső anyag: Mars
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24339 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:27:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.01 szerda, 18:17:40
Az olajhűtőnél is ellenőrizék,hogy nem-e folyik?
Túlnyomás?Visszabuborékozik?Vagy mi a pontos tünet?
Aztán spontán is szokik olyat csinyálni,hogy csöpög a vízpumpa,és rácsöpög a forró önindítóra,ahonnét elpárolog azonnal.Észre sem veszed,hogy onnan jön,csak egyszer alacsony a szint a tartályba.Ha üzemmeleg állapotban aláteszed a tenyered és nedves alulról a vízpumpa,akkor az lesz a cserés.Én is jártam így.Nem 1xű észrevenni.
Ezt kérdeztem én is. Olajhűtő. Ennyire szétbarmolni egy motort úgy, hogy a függelékeket nem zárták ki....
Viszont azt vettem észre, hogy az enyém is veszti a hűtőközeget. A vízpumpa környékén színváltozás jelent meg a felületeken. Sókirakódás szerűen. Szerintem lassan vége lesz a vízpumpának.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24340 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:29:55 »
Idézetet írta: Ati67 - 2010.09.01 szerda, 19:11:50
Most beszéltem a szervízzel,az olaj teljesen tiszta,lekötött vízpumpánál is 6 bar nyomás van a rendszerben.Alapban kb.1 barnak kellene lenni.Hála istennek fődarab biztosításom van,már egyeztettem a biztosítóval.
Nem az a baj,hanem a kocsi nekem munkaeszköz,hat hete a barátnőm kis Fiestáját használom.
Marad a szétszedés,természetesen ezért nem fizetek.
És a víz? az nem olajos? mert ha túlnyomás van a hűtőben, akkor a motortér felől nyomja az olajat a vízkörbe.
Nézzék már meg azt a kib.szott olajhűtőt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24341 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:30:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 19:27:34
Ezt kérdeztem én is. Olajhűtő. Ennyire szétbarmolni egy motort úgy, hogy a függelékeket nem zárták ki....
Viszont azt vettem észre, hogy az enyém is veszti a hűtőközeget. A vízpumpa környékén színváltozás jelent meg a felületeken. Sókirakódás szerűen. Szerintem lassan vége lesz a vízpumpának.
bizony.én 18ért vettem cromaxéknál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24342 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:36:08 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.01 szerda, 19:30:20
bizony.én 18ért vettem cromaxéknál.
újonnan?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24343 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:37:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 19:36:08
újonnan?
igen
ebből nekem van 8% kedvezményem.
http://www.cromax.hu/?katid=40882595&termek_al_id=7570&katnev=2.0TDCi
, 2.2TDCi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ati67
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24344 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:39:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 19:29:55
És a víz? az nem olajos? mert ha túlnyomás van a hűtőben, akkor a motortér felől nyomja az olajat a vízkörbe.
Nézzék már meg azt a kib.szott olajhűtőt.
Semmi,teljesen tiszta a víz,a kiegy tartály.Az olajhűtő első körben ki lett zárva.
Egyébként a vízhőmérseklet is,amíg mentem vele teljesen normális volt.
Naplózva
soros72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24345 Dátum:
2010.09.01 szerda, 19:55:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 19:25:05
ehune:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 07.03.2002
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 40-es sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Tengely áttétel: 3.56
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"D"
Fényezés: Kristály Ezüst (met)
Belső anyag: Mars
Köszi! Isten vagy!
Naplózva
2002 TDDI Tournier 116 ló
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24346 Dátum:
2010.09.01 szerda, 20:15:14 »
Sziasztok,
Eléggé párásodok ebben a remek időben. Mennyire jellemző ez a mondeokra? Friss tulaj vagyok.
Köszi:
Petvi
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24347 Dátum:
2010.09.01 szerda, 20:21:40 »
Idézetet írta: petvi - 2010.09.01 szerda, 20:15:14
Sziasztok,
Eléggé párásodok ebben a remek időben. Mennyire jellemző ez a mondeokra? Friss tulaj vagyok.
Köszi:
Petvi
Pollenszűrő mikor volt cserélve? Be szokott ázni? Az anyósülés előtt szokott víz lenni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24348 Dátum:
2010.09.01 szerda, 20:39:56 »
Idézetet írta: Ati67 - 2010.09.01 szerda, 19:39:41
Semmi,teljesen tiszta a víz,a kiegy tartály.Az olajhűtő első körben ki lett zárva.
Egyébként a vízhőmérseklet is,amíg mentem vele teljesen normális volt.
Viszont akkor tuti nem a blokk felé megy el a víz. Ha túlnyomás van a hűtőben, és a motor felől jön, akkor ott olajnak is kell lennie a vízben. Miért zárták ki az olajhűtőt? Mert a blokkot jobb szétszedni?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24349 Dátum:
2010.09.01 szerda, 20:46:00 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.09.01 szerda, 20:21:40
Pollenszűrő mikor volt cserélve? Be szokott ázni? Az anyósülés előtt szokott víz lenni?
nem tudom, hogy volt-e, de holnap lesz benne cserélve
két hónapja használom de nem láttam rajta ázást
de ezek szerint az anyósülés előtt kell keresni
úgy látom az ha valamibe benne van az "anyós" az csak rossz lehet
Naplózva
Oldalak:
1
...
480
481
482
483
484
485
486
[
487
]
488
489
490
491
492
493
494
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ