Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:22:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 480 481 482 483 484 485 486 [487] 488 489 490 491 492 493 494 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21870155 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #24300 Dátum: 2010.08.31 kedd, 20:29:45 »

Szia!

Ezt csereltem, ez a gombfej, csak a kombiban nem koti ossze egy rud, 2db van belole:

http://www.cromax.hu/?katid=40017572&termek_al_id=11605&katnev=Kombi

Ervin, Te is erre gondoltal?

Akkor az lesz amit Ervin mondott: http://www.cromax.hu/?katid=40026553&termek_al_id=17709&katnev=Kombi
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #24301 Dátum: 2010.08.31 kedd, 20:30:53 »

Szia!

Ezt csereltem, ez a gombfej, csak a kombiban nem koti ossze egy rud, 2db van belole:

http://www.cromax.hu/?katid=40017572&termek_al_id=11605&katnev=Kombi

Ervin, Te is erre gondoltal?
Nem, ezek a függőlegesek, én a kereszt stabrudat írtam...nálam 2 mm volt elkopva az acélrúdból átmérőben...kopogott is mint az atom..kicseréltem gyári újra + kapott két új szilentet, és teljes a csend! Nincs egy órás meló..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #24302 Dátum: 2010.08.31 kedd, 20:43:59 »

Nem, ezek a függőlegesek, én a kereszt stabrudat írtam...nálam 2 mm volt elkopva az acélrúdból átmérőben...kopogott is mint az atom..kicseréltem gyári újra + kapott két új szilentet, és teljes a csend! Nincs egy órás meló..

erre gondolsz?
http://www.cromax.hu/?katid=40033591&termek_al_id=22819&katnev=4/5%20ajt%F3s

ez nekem is megkopott az egyik szilent alatt, szerencsére még nem nagyon kopog...
érdekes, hogy nem a szilent kopik el hanem az acél rúd  falbav
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #24303 Dátum: 2010.08.31 kedd, 20:47:29 »

erre gondolsz?
http://www.cromax.hu/?katid=40033591&termek_al_id=22819&katnev=4/5%20ajt%F3s

ez nekem is megkopott az egyik szilent alatt, szerencsére még nem nagyon kopog...
érdekes, hogy nem a szilent kopik el hanem az acél rúd  falbav
Igen, erre...sokan esnek abba a hibába, hogy csak szilentet cserélnek, de azonkívül hogy nem spórolnak, még ki is dobják a szilentek árát az utcára....csak együtt szabad cserélni!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vatosz
Vendég
« Új hozzászólás #24304 Dátum: 2010.08.31 kedd, 22:59:11 »

A TDCI topicban azt az infót kaptam, hogy az MK3-as német Mondeokban van részecskeszűrő (legalábbis a TDCI-kben - engem kimondottan a 2005 utániak érdekelnek). Ha nem tudom az autó származását, hogy lehet kideríteni, hogy tényleg van-e benne? Milyen extra költsége van, ha rendelkezik az autó DPF-vel?

Van valakinek összehaonlítása a 2.0-s és a 2.2-es dízellel kapcsolatosan? A két motor mennyire rokona egymásnak? Melyik a megbízhatóbb? Lehet, hogy inkább 2.2-est néznék, nem hinném, hogy jelentősen többet enne, főleg nagy sebességnél pályán...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #24305 Dátum: 2010.08.31 kedd, 23:15:01 »

A TDCI topicban azt az infót kaptam, hogy az MK3-as német Mondeokban van részecskeszűrő (legalábbis a TDCI-kben - engem kimondottan a 2005 utániak érdekelnek). Ha nem tudom az autó származását, hogy lehet kideríteni, hogy tényleg van-e benne? Milyen extra költsége van, ha rendelkezik az autó DPF-vel?

Van valakinek összehaonlítása a 2.0-s és a 2.2-es dízellel kapcsolatosan? A két motor mennyire rokona egymásnak? Melyik a megbízhatóbb? Lehet, hogy inkább 2.2-est néznék, nem hinném, hogy jelentősen többet enne, főleg nagy sebességnél pályán...

ha nem tévedek az alváz alapján a microcat megmondja a verda származását
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ati67
Vendég
« Új hozzászólás #24306 Dátum: 2010.08.31 kedd, 23:47:15 »

Sziasztok !
A kérdésem az lenne,ki tud a 132 lovas TDCI motorom problémájához hozzászolni.
2006-os 70e km-es motoromból egy hónapja elkezdett eltünni a hűtővíz.kb 1000 km-nél 3-4 dl. Elvittem szervízbe nagy volt a motorban a nyomás,szétszedték,hengerfej elküldve repedésvizsgálatra(semmi baja)0,21mm leköszörülve.
Összerakva,ugyanaz a probléma.Újra szétszedve,most a blokk elküldve repedésvizsgálatra (semmi baja) leköszörülve0,06 mm.Összerakva fém hengerfejtömítéssel,még mindíg "bedolgozik" a víz ,túlnyomás van a kiegy. tartályban.Már
a sapka is új,a vízpumpa kiiktatásával is ugyanaz a probléma.tehát van egy bevizsgált blokk+hengerfej mégis túlnyomás van a rendszerben.
találkozott már valaki ilyen problémával?Már a Ford szervízben is tanácstalanok.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #24307 Dátum: 2010.09.01 szerda, 02:00:42 »

Tisztelt Fórumtársak! Ha valakinek van véglegesen és esztétikusan beépitett turbónyomásmérője a mondeojában, megköszönném a fotókat és némi beépitési tanácsot, valamint a tapasztalatokat a müszerrel kapcsolatban. Minden információt és segitséget előre is köszönök.Tisztelettel László!

Szia!

Én nemrégiben építettem be turbónyomásmérőt.
Hogy esztétikus? Hát közel sem olyan mintha gyárilag illeszkedne, de akartam látni a turbónyomást és ezért bevállaltam. A műszerek keresése során erre esett a választásom:
http://tuningspoiler.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=387&category_id=118&option=com_virtuemart&Itemid=61
Nem egy olcsó műszer, de nekem ez tetszett meg a legjobban. Ez egy elektromos óra, van hozzá egy távadó is és a kábelezése, meg a bekötésről segédlet.
Én úgy oldottam meg, hogy a dugózott EGR csövembe be lett hegesztve egy gyorscsatlakozos idom, innét van elvezetve a "nyomás" a távadóhoz, amit kint lett hagyva a motortérben a bal torony előtt. A távadótól az elektromos vezeték a tűzfalon, a kormány közelében lévő kábelköteg mellett megy be. A műszer számára szükséges egyébb csatlakozások (test, világítás +, gyújtás +) a világítás kapcsoló vezetékeléséről lett levéve. A műszer a bal oldali A oszlop tövében kapott helyet egy talpas műszerházban, ami szintén a csomagban volt.
Amiért szerettem volna, hogy a chippelést követően lássam a nyomásváltozásokat és az értékeit, az rendben működik.
Hihetetlen, hogy egy "öklömnyi kis szerkezet", milyen gyorsan tölti fel a szivóteret. Mennyire gyorsan reagál a gázadásra.
A kész állapotról most nem tudtam képet feltölteni, de majd teszek fel.

Üdv: V.Tamás  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.01 szerda, 02:07:59 írta V.Tamás » Naplózva
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #24308 Dátum: 2010.09.01 szerda, 06:28:43 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?

WFOWXXGBBW2521596

Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?

                                Köszi!
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24309 Dátum: 2010.09.01 szerda, 08:32:32 »

Sziasztok !
A kérdésem az lenne,ki tud a 132 lovas TDCI motorom problémájához hozzászolni.
2006-os 70e km-es motoromból egy hónapja elkezdett eltünni a hűtővíz.kb 1000 km-nél 3-4 dl. Elvittem szervízbe nagy volt a motorban a nyomás,szétszedték,hengerfej elküldve repedésvizsgálatra(semmi baja)0,21mm leköszörülve.
Összerakva,ugyanaz a probléma.Újra szétszedve,most a blokk elküldve repedésvizsgálatra (semmi baja) leköszörülve0,06 mm.Összerakva fém hengerfejtömítéssel,még mindíg "bedolgozik" a víz ,túlnyomás van a kiegy. tartályban.Már
a sapka is új,a vízpumpa kiiktatásával is ugyanaz a probléma.tehát van egy bevizsgált blokk+hengerfej mégis túlnyomás van a rendszerben.
találkozott már valaki ilyen problémával?Már a Ford szervízben is tanácstalanok.
nálam az első mondimnál volt ilyen/ilyesmi probléma... ott csak akkor jött elő a probléma mikor a motor üzem meleggé vált... action.. akkor egy speciális festékkel festették meg a dugattyút és a motor blokkot...ezt a festéket a hétköznapi anyag vizsgálatnál is szokták használni... a részletekre sajnos nem igen emlékszem 10 éve volt a a sztori... de az volt  a legbosszantóbb, hogy rengeteg munkaórát felszámoltak érte... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #24310 Dátum: 2010.09.01 szerda, 08:34:49 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?

WFOWXXGBBW2521596

Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?

                                Köszi!

szia,

biztos jó alvázszámot írtál? a picicica csak annyit írt ki, hogy 4 ajtós. a többi adatra azt írja ki ismeretlen. az én autóm alvázszáma alapján mindent kiírt, évjárat, felszereltség, váltó, stb.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24311 Dátum: 2010.09.01 szerda, 09:39:26 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?

WFOWXXGBBW2521596

Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?

                                Köszi!
Ebből a p csúcsok tipusát biztos,és az autóba tartozó alkatrészeket,hogy milyen kell.Hogy hogy csinálják ők tudják,de mindig ezt kell megadni ha valami kell bele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24312 Dátum: 2010.09.01 szerda, 10:30:11 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?

WFOWXXGBBW2521596

Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?

                                Köszi!
ez nem jó alvázszám.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24313 Dátum: 2010.09.01 szerda, 10:30:53 »

Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, ebből az alvászám karakterekből mit lehet kiolvasni?

WFOWXXGBBW2521596

Avagy hol lehet hozzájutni egy "karakterfejtőhöz"?

                                Köszi!
a főoldalon van alvázszám dekóder. Abból kiderül a tipus, kivitel, gyártási idő, sorozatszám.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24314 Dátum: 2010.09.01 szerda, 11:43:50 »

a főoldalon van alvázszám dekóder. Abból kiderül a tipus, kivitel, gyártási idő, sorozatszám.
Szia!
hol találom az alváz dekódert a fö oldalon??
köszi worship
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24315 Dátum: 2010.09.01 szerda, 11:56:52 »

Szia!
hol találom az alváz dekódert a fö oldalon??
köszi worship
Megtaláltam!
De nehezen igazodok ki rajta,kérnék segitséget
alvázszám:WF05XXGBB52R79277
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #24316 Dátum: 2010.09.01 szerda, 12:05:15 »

Megtaláltam!
De nehezen igazodok ki rajta,kérnék segitséget
alvázszám:WF05XXGBB52R79277

Én ezt találtam róla:

Gyártás dátuma:       23.10.2002
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      50-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.56
Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Machine Silver (met)
Belső anyag:      Kenzo
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24317 Dátum: 2010.09.01 szerda, 12:09:00 »

Én ezt találtam róla:

Gyártás dátuma:       23.10.2002
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      50-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.56
Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Machine Silver (met)
Belső anyag:      Kenzo
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #24318 Dátum: 2010.09.01 szerda, 12:10:11 »

KÖSZÖNÖM SZÉPEN!

Remélem segített, több infót nem találtam róla.  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24319 Dátum: 2010.09.01 szerda, 12:50:07 »

Én ezt találtam róla:

Gyártás dátuma:       23.10.2002
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      50-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Váltó:      5 fok kézi MTX75
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      3.56
Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Machine Silver (met)
Belső anyag:      Kenzo

TDDI 130 lóval??
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24320 Dátum: 2010.09.01 szerda, 12:50:54 »

Igen, erre...sokan esnek abba a hibába, hogy csak szilentet cserélnek, de azonkívül hogy nem spórolnak, még ki is dobják a szilentek árát az utcára....csak együtt szabad cserélni!!

Na ez már gyanús, mert kibe b aszott nagy hangja van.

Köszi srácok!
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24321 Dátum: 2010.09.01 szerda, 12:55:41 »

TDDI 130 lóval??
Ott van utána CR irás,lehet elirta nem?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #24322 Dátum: 2010.09.01 szerda, 12:56:24 »

TDDI 130 lóval??

Szia!
Szerintem nem TDDi ott van az is, hogy CR - nagynyomású gyüjtőttcsőves
Motor:      2.0L Duratorq DI CR (130PS)
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24323 Dátum: 2010.09.01 szerda, 12:59:07 »

Szia!
Szerintem nem TDDi ott van az is, hogy CR - nagynyomású gyüjtőttcsőves
Motor:      2.0L Duratorq DI CR (130PS)

ja, tenyleg, valahogy elsiklottam felette, de akkor is duratorq CI lenne, nem?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24324 Dátum: 2010.09.01 szerda, 14:36:29 »

ja, tenyleg, valahogy elsiklottam felette, de akkor is duratorq CI lenne, nem?
nem Duratorq DI Cr diesel injection common rail
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24325 Dátum: 2010.09.01 szerda, 17:52:11 »

ja, tenyleg, valahogy elsiklottam felette, de akkor is duratorq CI lenne, nem?
picicica így jelöli.A tddi csak DI.A tdci DI CR.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati67
Vendég
« Új hozzászólás #24326 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:06:54 »

nálam az első mondimnál volt ilyen/ilyesmi probléma... ott csak akkor jött elő a probléma mikor a motor üzem meleggé vált... action.. akkor egy speciális festékkel festették meg a dugattyút és a motor blokkot...ezt a festéket a hétköznapi anyag vizsgálatnál is szokták használni... a részletekre sajnos nem igen emlékszem 10 éve volt a a sztori... de az volt  a legbosszantóbb, hogy rengeteg munkaórát felszámoltak érte... szomoru1
Köszi!A mai állapot szerint újra szétszedik a motort,mert csak lehet benne valami repedés,először a hengerfejet.Csak már 6 hete szervízben van....

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24327 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:08:04 »

picicica így jelöli.A tddi csak DI.A tdci DI CR.

hat ezzel a fontos infoval is okosabb lettem, köszi  nyes wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24328 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:13:22 »

Köszi!A mai állapot szerint újra szétszedik a motort,mert csak lehet benne valami repedés,először a hengerfejet.Csak már 6 hete szervízben van....



Azert neha kerdezz ra, hogy hol tart a szamla, mert konnyen lehet, hogy mar nem is tied az oto  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24329 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:15:47 »

Sziasztok.   falbav falbav

Engem is utolért valami nyavalya.
Ha alászedem a kormányt teljesen, bármely irányban akkor elég erős csikorgó hang jön a motorháztető alól valahonnan.
A szervó szivattyúra gyanakszom,mondjuk olaj nem hiányzik a tartályból./Esetleg szervó olajcsere segíthetne?/
Menet közben vagy kanyarodásnál minden rendben, csak ha lassan teljesen alászedve kanyarodok vagy álló helyzetben alászedem akkor hallatja a hangot.
Valakinek van valami konkrét elképzelése? szomoru1 szomoru1

Köszönöm a hozzászólásokat.Ja nem volt.Nem baj azért leírom mert a történet megoldódott és jól.

Elvittem a CROMAXHOZ  levele ahol is azt mondták,hogy egyértelműen szervószivattyú csere mert elkopott benne a tengely. falbav
Új 100.000ft+munkadíj. Bontott 38.000ft+munkadíj de azt nekem nem ajánlják mert vagy jó vagy nem. falbav
Mondottam erre,hogy futok még egy kört hiszen az autó működik.  beka3  Ez nekik nem volt szinpatikus/Szerintük már nem sokáig és így a kormánymű is tönkre fog menni/.  levele
Felhívtam Soroksáron egy ilyen irányú felújító üzemet,telefonba mondták a tünet ismertetése után,hogy szerintük ez csak ékszíj lesz.  wow1
Másnap elvittem ahol is rövid szemre és fülre vételezés után azt mondották vala,hogy ez csak ékszíj csúszás, a nagy terheléseknél, 5 perc alatt kicserélték és most minden OK. eplus2  taps
Megnézték a gépbe és kiderült,hogy nem az eredeti hanem hosszabb szíj volt rajta, és a feszítő már nem tudott annyit spanolni.  gun

De minden jó ha vége jó.  taps  eplus2  eljen

« Utoljára szerkesztve: 2010.09.01 szerda, 18:21:54 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24330 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:17:40 »

Köszi!A mai állapot szerint újra szétszedik a motort,mert csak lehet benne valami repedés,először a hengerfejet.Csak már 6 hete szervízben van....


Az olajhűtőnél is ellenőrizék,hogy nem-e folyik?
Túlnyomás?Visszabuborékozik?Vagy mi a pontos tünet?
Aztán spontán is szokik olyat csinyálni,hogy csöpög a vízpumpa,és rácsöpög a forró önindítóra,ahonnét elpárolog azonnal.Észre sem veszed,hogy onnan jön,csak egyszer alacsony a szint a tartályba.Ha üzemmeleg állapotban aláteszed a tenyered és nedves alulról a vízpumpa,akkor az lesz a cserés.Én is jártam így.Nem 1xű észrevenni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24331 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:19:46 »

Az olajhűtőnél is ellenőrizék,hogy nem-e folyik?
Túlnyomás?Visszabuborékozik?Vagy mi a pontos tünet?
Aztán spontán is szokik olyat csinyálni,hogy csöpög a vízpumpa,és rácsöpög a forró önindítóra,ahonnét elpárolog azonnal.Észre sem veszed,hogy onnan jön,csak egyszer alacsony a szint a tartályba.Ha üzemmeleg állapotban aláteszed a tenyered és nedves alulról a vízpumpa,akkor az lesz a cserés.Én is jártam így.Nem 1xű észrevenni.


Nekem a regi vizpumpan van egy apro lyuk. Van az ontvenyben valami korong ize (mas anyagbol) es azon keletkezett a lukacska. A pumpa egybekent ugy nez ki mintha uj lenne. A viz mondjuk nem fogyott, de ott a pumpan volt nyoma viznek. Kb. gombostu nagysagru lyukrol beszelek.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24332 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:24:02 »

Nekem a regi vizpumpan van egy apro lyuk. Van az ontvenyben valami korong ize (mas anyagbol) es azon keletkezett a lukacska. A pumpa egybekent ugy nez ki mintha uj lenne. A viz mondjuk nem fogyott, de ott a pumpan volt nyoma viznek. Kb. gombostu nagysagru lyukrol beszelek.
Helo Norb! smile
Neked még mindig benyásod vanik,ez meg most megen dizil .
Amit csak azért jegyzek meg mert ez nem olyan mint az.
Pontosabban ez is lehet xar,mint az.Ennyi a hasonlóság. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24333 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:30:09 »

Helo Norb! smile
Neked még mindig benyásod vanik,ez meg most megen dizil .
Amit csak azért jegyzek meg mert ez nem olyan mint az.
Pontosabban ez is lehet xar,mint az.Ennyi a hasonlóság. Wink wave

aham, ok...csak gondoltam leirom, hatha ilyen apro lyukacska a problema forrasa.  wave
Naplózva

blah blah blah
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #24334 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:36:29 »

ez nem jó alvázszám.

Tényleg elqrtam... falbav
WFOWXXGBBW2S21596
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #24335 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:38:03 »

Na de ez sem lehet jó az értelmezésem szerint... rinya
Megnézné valaki? Huh? wave eljen
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24336 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:39:24 »

aham, ok...csak gondoltam leirom, hatha ilyen apro lyukacska a problema forrasa.  wave
eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati67
Vendég
« Új hozzászólás #24337 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:11:50 »

Nekem a regi vizpumpan van egy apro lyuk. Van az ontvenyben valami korong ize (mas anyagbol) es azon keletkezett a lukacska. A pumpa egybekent ugy nez ki mintha uj lenne. A viz mondjuk nem fogyott, de ott a pumpan volt nyoma viznek. Kb. gombostu nagysagru lyukrol beszelek.
Most beszéltem a szervízzel,az olaj teljesen tiszta,lekötött vízpumpánál is 6 bar nyomás van a rendszerben.Alapban kb.1 barnak kellene lenni.Hála istennek fődarab biztosításom van,már egyeztettem a biztosítóval.
Nem az a baj,hanem a kocsi nekem munkaeszköz,hat hete a barátnőm kis Fiestáját használom.
Marad a szétszedés,természetesen ezért nem fizetek.










Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24338 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:25:05 »

Tényleg elqrtam... falbav
WFOWXXGBBW2S21596
ehune:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     07.03.2002
Gépkocsi típus:     Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     40-es sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:     5 fok kézi MTX75
Tengely áttétel:     3.56
Emisszió:     2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:     automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:     Mars
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24339 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:27:34 »

Az olajhűtőnél is ellenőrizék,hogy nem-e folyik?
Túlnyomás?Visszabuborékozik?Vagy mi a pontos tünet?
Aztán spontán is szokik olyat csinyálni,hogy csöpög a vízpumpa,és rácsöpög a forró önindítóra,ahonnét elpárolog azonnal.Észre sem veszed,hogy onnan jön,csak egyszer alacsony a szint a tartályba.Ha üzemmeleg állapotban aláteszed a tenyered és nedves alulról a vízpumpa,akkor az lesz a cserés.Én is jártam így.Nem 1xű észrevenni.

Ezt kérdeztem én is. Olajhűtő. Ennyire szétbarmolni egy motort úgy, hogy a függelékeket nem zárták ki....

Viszont azt vettem észre, hogy az enyém is veszti a hűtőközeget. A vízpumpa környékén színváltozás jelent meg a felületeken. Sókirakódás szerűen. Szerintem lassan vége lesz a vízpumpának.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24340 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:29:55 »

Most beszéltem a szervízzel,az olaj teljesen tiszta,lekötött vízpumpánál is 6 bar nyomás van a rendszerben.Alapban kb.1 barnak kellene lenni.Hála istennek fődarab biztosításom van,már egyeztettem a biztosítóval.
Nem az a baj,hanem a kocsi nekem munkaeszköz,hat hete a barátnőm kis Fiestáját használom.
Marad a szétszedés,természetesen ezért nem fizetek.
És a víz? az nem olajos? mert ha túlnyomás van a hűtőben, akkor a motortér felől nyomja az olajat a vízkörbe.
Nézzék már meg azt a kib.szott olajhűtőt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24341 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:30:20 »

Ezt kérdeztem én is. Olajhűtő. Ennyire szétbarmolni egy motort úgy, hogy a függelékeket nem zárták ki....

Viszont azt vettem észre, hogy az enyém is veszti a hűtőközeget. A vízpumpa környékén színváltozás jelent meg a felületeken. Sókirakódás szerűen. Szerintem lassan vége lesz a vízpumpának.
bizony.én 18ért vettem cromaxéknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24342 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:36:08 »

bizony.én 18ért vettem cromaxéknál.
újonnan?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24343 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:37:12 »

újonnan?
igen
ebből nekem van 8% kedvezményem.
http://www.cromax.hu/?katid=40882595&termek_al_id=7570&katnev=2.0TDCi, 2.2TDCi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati67
Vendég
« Új hozzászólás #24344 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:39:41 »

És a víz? az nem olajos? mert ha túlnyomás van a hűtőben, akkor a motortér felől nyomja az olajat a vízkörbe.
Nézzék már meg azt a kib.szott olajhűtőt.
Semmi,teljesen tiszta a víz,a kiegy tartály.Az olajhűtő első körben ki lett zárva.
Egyébként a vízhőmérseklet is,amíg mentem vele teljesen normális volt.
Naplózva
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #24345 Dátum: 2010.09.01 szerda, 19:55:43 »

ehune:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     07.03.2002
Gépkocsi típus:     Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     40-es sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:     5 fok kézi MTX75
Tengely áttétel:     3.56
Emisszió:     2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:     automatikus hőmérsékletszabályozás


Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:     Mars

Köszi! Isten vagy! worship
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #24346 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:15:14 »

Sziasztok,
Eléggé párásodok ebben a remek időben. Mennyire jellemző ez a mondeokra? Friss tulaj vagyok.
Köszi:
Petvi
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #24347 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:21:40 »

Sziasztok,
Eléggé párásodok ebben a remek időben. Mennyire jellemző ez a mondeokra? Friss tulaj vagyok.
Köszi:
Petvi

Pollenszűrő mikor volt cserélve? Be szokott ázni? Az anyósülés előtt szokott víz lenni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24348 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:39:56 »

Semmi,teljesen tiszta a víz,a kiegy tartály.Az olajhűtő első körben ki lett zárva.
Egyébként a vízhőmérseklet is,amíg mentem vele teljesen normális volt.
Viszont akkor tuti nem a blokk felé megy el a víz. Ha túlnyomás van a hűtőben, és a motor felől jön, akkor ott olajnak is kell lennie a vízben. Miért zárták ki az olajhűtőt? Mert a blokkot jobb szétszedni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #24349 Dátum: 2010.09.01 szerda, 20:46:00 »

Pollenszűrő mikor volt cserélve? Be szokott ázni? Az anyósülés előtt szokott víz lenni?

nem tudom, hogy volt-e, de holnap lesz benne cserélve
két hónapja használom de nem láttam rajta ázást
de ezek szerint az anyósülés előtt kell keresni

úgy látom az ha valamibe benne van az "anyós" az csak rossz lehet Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 480 481 482 483 484 485 486 [487] 488 489 490 491 492 493 494 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.