Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 11:19:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
490
491
492
493
494
495
496
[
497
]
498
499
500
501
502
503
504
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24624731 alkalommal)
AndyA
és 42 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Autó rádió kód 6 cd-s
«
Új hozzászólás #24800 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 20:18:25 »
Sziasztok!
Szerelgetés után döbbentünk rá, hogy az akku leszedés után a rádió kódot nem tudjuk... amire annak idején felírtam, azt elhagytam... Tudtuk valami megoldást
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Autó rádió kód 6 cd-s
«
Új hozzászólás #24801 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 20:55:17 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.09.27 hétfő, 20:18:25
Sziasztok!
Szerelgetés után döbbentünk rá, hogy az akku leszedés után a rádió kódot nem tudjuk... amire annak idején felírtam, azt elhagytam... Tudtuk valami megoldást
rádió kiszed, rajta lévő számok pü-ben Alf-nak, és kapod válaszban a 4jegyű kódot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Autó rádió kód 6 cd-s
«
Új hozzászólás #24802 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 23:10:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.27 hétfő, 20:55:17
rádió kiszed, rajta lévő számok pü-ben Alf-nak, és kapod válaszban a 4jegyű kódot
akkor zaklatom Alfot....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24803 Dátum:
2010.09.28 kedd, 07:39:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.09.27 hétfő, 15:50:52
Én netről rendelem:
http://www.automax-online.hu/
Valamiért most nem műkszik
Mindig összeállunk páran és akkor nincs szállítási díj.
Mellesleg most nem jött össze a 9 fő, de berendeltem, ha erre jársz (Budaörs, Tárnok) vagy Dunaharaszti felé (ott van kollégám) van pirosam 2330-ért.
Üdv, T.
kösz az infót.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24804 Dátum:
2010.09.28 kedd, 07:40:48 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.27 hétfő, 18:30:44
H.telki vagy?Én is!
A Simon Stop Autósboltban szólsz,hogy neked kell olyan és hoz neked!
Jajaja H.telki. Kösz az infot.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Autó rádió kód 6 cd-s
«
Új hozzászólás #24805 Dátum:
2010.09.28 kedd, 09:51:52 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.09.27 hétfő, 20:18:25
Sziasztok!
Szerelgetés után döbbentünk rá, hogy az akku leszedés után a rádió kódot nem tudjuk... amire annak idején felírtam, azt elhagytam... Tudtuk valami megoldást
keress meg valamelyik este, nem lakunk nagyon messze. De az is jó, amit javasoltak: rádió ki, kódját küldd el Alfnak v. nekem. + tipus is kell
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24806 Dátum:
2010.09.28 kedd, 09:52:38 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.09.26 vasárnap, 20:46:57
Most lementem és megnéztem megint. Hidegen király, egy nyik hangja sincs. Tekertem 30km-t a kocsival, hogy tutira felmelegedjen minden. És hát szépen meg is jelent a kerepelés kormányzáskor.
Ezen felszívtam az egyem és lecseréltem benne megint az olajat. Most megint kevésbé nyekereg, de azért igen. És talán csak ezért kevésbe, mert hideg olajat öntöttem bele.
Az is felmerült benne, hogy esetleg nem légtelenítődött ki rendesen a rendszer, de vagy 50x oda-vissza tekergettem a kormányt. Az olaj nem habosodik, nem fogy.
Most így járok pár napig, aztán majd kiderül hogy beborul...
Ma reggel már alig recseg. Tényleg figyelni kell rá, hogy az ember észrevegyen egy-két kis reccsenést és az is baromi halk. Szóval most abban bízom, hogy csak nem légtelenítődött ki rendesen a rendszer és ennyi idő kellett neki hozzá. Aztán persze lehet ez csak hiú ábránd...
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Autó rádió kód 6 cd-s
«
Új hozzászólás #24807 Dátum:
2010.09.28 kedd, 09:54:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.28 kedd, 09:51:52
keress meg valamelyik este, nem lakunk nagyon messze. De az is jó, amit javasoltak: rádió ki, kódját küldd el Alfnak v. nekem. + tipus is kell
még nem szedtem szét az autót....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24808 Dátum:
2010.09.28 kedd, 10:47:48 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.09.28 kedd, 09:52:38
Ma reggel már alig recseg. Tényleg figyelni kell rá, hogy az ember észrevegyen egy-két kis reccsenést és az is baromi halk. Szóval most abban bízom, hogy csak nem légtelenítődött ki rendesen a rendszer és ennyi idő kellett neki hozzá. Aztán persze lehet ez csak hiú ábránd...
Ez ok, de max jelzésnél legyen az olajszint a szervoban. Sem több, sem kevesebb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: Autó rádió kód 6 cd-s
«
Új hozzászólás #24809 Dátum:
2010.09.28 kedd, 19:00:08 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.09.27 hétfő, 23:10:57
akkor zaklatom Alfot....
jöhet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Autó rádió kód 6 cd-s
«
Új hozzászólás #24810 Dátum:
2010.09.28 kedd, 21:01:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.28 kedd, 19:00:08
jöhet!
...kis türelmet kérnék... némi idő zavarral küzdök...
..ráadásul amíg jó idő van addig úgy is a robogót nyúzom...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.28 kedd, 21:02:53 írta Benedek
»
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24811 Dátum:
2010.09.29 szerda, 21:43:11 »
A Cromaxtól rendeltem Ford gyári olajat (5W30) 3x5 litert. Egyet benzines Fiestába, kettőt dízel Mondiba.
Ugyanazt az olajat hozta futár, Formula F-es jelzésűt. Lehetséges ez?
A Mondi gépkönyvében lévő bejegyzés szerint jó ez az olaj is.
Ugyanis mindhárom jelzéssel el van látva:
WSS-M2C913-A
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-C
Ezek szerint ez az olaj háromféle is, egyben?
Remélem tényleg jó a Fiestába is, mert az az autó nem az enyém, nem kéne gallyra vágni
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24812 Dátum:
2010.09.29 szerda, 22:34:30 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.29 szerda, 21:43:11
A Cromaxtól rendeltem Ford gyári olajat (5W30) 3x5 litert. Egyet benzines Fiestába, kettőt dízel Mondiba.
Ugyanazt az olajat hozta futár, Formula F-es jelzésűt. Lehetséges ez?
A Mondi gépkönyvében lévő bejegyzés szerint jó ez az olaj is.
Ugyanis mindhárom jelzéssel el van látva:
WSS-M2C913-A
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-C
Ezek szerint ez az olaj háromféle is, egyben?
Remélem tényleg jó a Fiestába is, mert az az autó nem az enyém, nem kéne gallyra vágni
Ezt hogyfogod csinálni,mikor a TDCI-be 6 liter kell?
?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24813 Dátum:
2010.09.29 szerda, 22:44:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.29 szerda, 22:34:30
Ezt hogyfogod csinálni,mikor a TDCI-be 6 liter kell?
?
Van még belőle, természetesen, tudom, hogy 6.05 liter megy a Mondiba. (persze a kereskedő szerint 7 liter, hogy többet vegyünk)
A kérdés nem ez, hanem az, hogy
tényleg ugyanaz az olaj
menne bele a dízelbe és a benzines Fordba is?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24814 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 08:30:56 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.29 szerda, 21:43:11
A Cromaxtól rendeltem Ford gyári olajat (5W30) 3x5 litert. Egyet benzines Fiestába, kettőt dízel Mondiba.
Ugyanazt az olajat hozta futár, Formula F-es jelzésűt. Lehetséges ez?
A Mondi gépkönyvében lévő bejegyzés szerint jó ez az olaj is.
Ugyanis mindhárom jelzéssel el van látva:
WSS-M2C913-A
WSS-M2C913-B
WSS-M2C913-C
Ezek szerint ez az olaj háromféle is, egyben?
Remélem tényleg jó a Fiestába is, mert az az autó nem az enyém, nem kéne gallyra vágni
Szia! Elvileg az 5w30-as olajokon már nincs feltüntetve,hogy benzin vagy diesel nekem is azt mondták mindegy.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24815 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 08:41:10 »
Helló,
Kb. 3 hetet állt az autóm, mert lesérültem.
Ma ahogy megyek arra leszek figyelmes, hogy valami kopogást hallok. Szerintem hátulról, a hátsó kerektől. Olyan ismétlődéssel, mint amikor kavics van a kerékben. A kopogás mértéke nem függ a fékezéstől, gurulásnál is jelentkezik, és lassuláskor erősödik és mélyül.
Szerintetek mi lehet ez?
Üdv
Attila
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24816 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 10:29:23 »
Idézetet írta: schecter - 2010.09.30 csütörtök, 08:41:10
Helló,
Kb. 3 hetet állt az autóm, mert lesérültem.
Ma ahogy megyek arra leszek figyelmes, hogy valami kopogást hallok. Szerintem hátulról, a hátsó kerektől. Olyan ismétlődéssel, mint amikor kavics van a kerékben. A kopogás mértéke nem függ a fékezéstől, gurulásnál is jelentkezik, és lassuláskor erősödik és mélyül.
Szerintetek mi lehet ez?
Üdv
Attila
Nem rozsdált be a hátsó féktárcsa? Ha még nem kopott le, azt is hallhatod.
A másik dolog amire gondolok: nem szorult kavics a kerékbe?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24817 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 10:45:35 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.09.30 csütörtök, 10:29:23
Nem rozsdált be a hátsó féktárcsa? Ha még nem kopott le, azt is hallhatod.
A másik dolog amire gondolok: nem szorult kavics a kerékbe?
A másik oldali még rozsdás. Kavicsnál fémesebb a koppanás tónusa. Kerítek valakit, aki kifigyel az ablakon amíg megyek, hogy kiderüljön honnan jön...
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24818 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 10:53:36 »
Idézetet írta: schecter - 2010.09.30 csütörtök, 10:45:35
A másik oldali még rozsdás. Kavicsnál fémesebb a koppanás tónusa. Kerítek valakit, aki kifigyel az ablakon amíg megyek, hogy kiderüljön honnan jön...
Ha a kerékbe szorult a kavics, akkor pont hogy nincs fémes hang, mivel csak a gumival és az úttal érintkezik.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24819 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 11:28:08 »
Idézetet írta: schecter - 2010.09.30 csütörtök, 10:45:35
A másik oldali még rozsdás. Kavicsnál fémesebb a koppanás tónusa. Kerítek valakit, aki kifigyel az ablakon amíg megyek, hogy kiderüljön honnan jön...
A nevedből nem hiányzik egy "k"? (Jody Schec
k
ter, Toby Schec
k
ter). Őrangyal kopogás kizárva, az a motorházból jön. Nem maradt valaki a csomagtartóban?
Komolyra fordítva a szót: a lengéscsillapító szárat kéne megnézni (az enyém nagyon el volt rozsdálva), esetleg valami komolyan széthullott, valami futóműelem. Ne közlekedj vele!
Mivel a zaj a sebesség növelésével nem gyorsul, nem is elsősorban a kerékhez lehet köze, inkább valami tartóelem...
Te azt írtad, hogy lassuláskor nagyobb a zaj.
Lassú haladáskor az történik, hogy a kerék-út kapcsolatban részt vevő elemek mozgástere elég nagy, mert a fő kényszerítő erő még a gravitáció. Míg gyorsuláskor tehát hajtásban a stabilizáló elemek megfeszülnek, mert több erő (a tehetetlenségi vagy gyorsulási) is jelentkezik, és többet számítanak, mint a gravitáció. (Ezért megyünk át gyorsabban a rosszabb útszakaszon, hogy az kevésbé bántsa a felfüggesztést. Nincs ideje a keréknek a kis rések aljára beesnie, hanem átugrat rajtuk).
Nálad valami el van szabadulva, kikotyog, ez tuti.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.30 csütörtök, 11:57:35 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24820 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 12:17:19 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.30 csütörtök, 11:28:08
A nevedből nem hiányzik egy "k"? (Jody Schec
k
ter, Toby Schec
k
ter). Őrangyal kopogás kizárva, az a motorházból jön. Nem maradt valaki a csomagtartóban?
Komolyra fordítva a szót: a lengéscsillapító szárat kéne megnézni (az enyém nagyon el volt rozsdálva), esetleg valami komolyan széthullott, valami futóműelem. Ne közlekedj vele!
Mivel a zaj a sebesség növelésével nem gyorsul, nem is elsősorban a kerékhez lehet köze, inkább valami tartóelem...
Te azt írtad, hogy lassuláskor nagyobb a zaj.
Lassú haladáskor az történik, hogy a kerék-út kapcsolatban részt vevő elemek mozgástere elég nagy, mert a fő kényszerítő erő még a gravitáció. Míg gyorsuláskor tehát hajtásban a stabilizáló elemek megfeszülnek, mert több erő (a tehetetlenségi vagy gyorsulási) is jelentkezik, és többet számítanak, mint a gravitáció. (Ezért megyünk át gyorsabban a rosszabb útszakaszon, hogy az kevésbé bántsa a felfüggesztést. Nincs ideje a keréknek a kis rések aljára beesnie, hanem átugrat rajtuk).
Nálad valami el van szabadulva, kikotyog, ez tuti.
Na...
meganalizáltuk kollégámmal. Helyesbítek: kerékfordulat függő a kopogás. Enyhe fékezésre definitebb lesz a hangja. Ezt a furcsaságot találtuk a féktárcsámon:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Nem a fényes csík, hanem attól balra. Nem repedés, mert kifelé dudorodik. Pont a fékbetét alakját követi.
Lehet, hogy ez történt: "A féktárcsa a megengedett 600-700 Celsius foknál erősebb felmelegedése előidézheti a fékbetétek anyagának beolvadását a féktárcsába."
Ezzel lehet közlekedni?
http://kepfeltoltes.hu/view/100930/K_p0131_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.30 csütörtök, 12:25:34 írta schecter
»
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24821 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 12:37:47 »
Idézetet írta: schecter - 2010.09.30 csütörtök, 12:17:19
Na...
meganalizáltuk kollégámmal. Helyesbítek: kerékfordulat függő a kopogás. Enyhe fékezésre definitebb lesz a hangja. Ezt a furcsaságot találtuk a féktárcsámon:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Nem a fényes csík, hanem attól balra. Nem repedés, mert kifelé dudorodik. Pont a fékbetét alakját követi.
Lehet, hogy ez történt: "A féktárcsa a megengedett 600-700 Celsius foknál erősebb felmelegedése előidézheti a fékbetétek anyagának beolvadását a féktárcsába."
Ezzel lehet közlekedni?
http://kepfeltoltes.hu/view/100930/K_p0131_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez elég durván néz ki, meg is van repedve a tárcsa vagy csak valami anyag ragadt rá? Én azt mondom próbáld meg lecsiszolni és talán jó lesz, de ha repedt a tárcsa akkor ne használd és cseréld le mert a fék nem játék !!!
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24822 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 12:42:38 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.09.30 csütörtök, 12:37:47
Ez elég durván néz ki, meg is van repedve a tárcsa vagy csak valami anyag ragadt rá? Én azt mondom próbáld meg lecsiszolni és talán jó lesz, de ha repedt a tárcsa akkor ne használd és cseréld le mert a fék nem játék !!!
Nem repedt, csak ráolvadt. Leugrom vele Gyöngyösre, a szerelőm majd megpróbálja felszabályoztatni. Ha meg nem lehet, akkor csere......
Nem tudtok valami akciós hátsó fékszettet? (Gondolom ilyenkor dupla tárcsacsere+ fékbetét....)
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24823 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 13:54:09 »
Idézetet írta: schecter - 2010.09.30 csütörtök, 12:42:38
Nem repedt, csak ráolvadt. Leugrom vele Gyöngyösre, a szerelőm majd megpróbálja felszabályoztatni. Ha meg nem lehet, akkor csere......
Nem tudtok valami akciós hátsó fékszettet? (Gondolom ilyenkor dupla tárcsacsere+ fékbetét....)
egyszerűen rárohadt a betét a tárcsára áltában az esőtől. Szerintem fékezz rá pár intenzívebbet, meggyógyul.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24824 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 13:56:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.30 csütörtök, 13:54:09
egyszerűen rárohadt a betét a tárcsára áltában az esőtől. Szerintem fékezz rá pár intenzívebbet, meggyógyul.
így van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24825 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 14:50:42 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.29 szerda, 22:44:15
Van még belőle, természetesen, tudom, hogy 6.05 liter megy a Mondiba. (persze a kereskedő szerint 7 liter, hogy többet vegyünk)
A kérdés nem ez, hanem az, hogy
tényleg ugyanaz az olaj
menne bele a dízelbe és a benzines Fordba is?
Nyugodtan öntheted a Fiestába. Ugyanaz az olaj való a benzinesbe.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24826 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 15:08:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.09.30 csütörtök, 13:56:44
így van.
Szia Balogh Tomi!
Szerviz ügyben nincs még hír?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24827 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 15:15:02 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.09.30 csütörtök, 15:08:37
Szia Balogh Tomi!
Szerviz ügyben nincs még hír?
Még nem voltam azóta sem...
De nem felejtettem el senkit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24828 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 15:24:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.09.30 csütörtök, 15:15:02
Még nem voltam azóta sem...
De nem felejtettem el senkit...
OK várom.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24829 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 17:20:55 »
Hello,
par napja eszrevettem, hogy alapjaraton rezonal a kormanyoszlop, vagyis gyoker morgo hangja van alapjaraton, es ha megfogom a kormanyt, elhallgat. Hideg es meleg motornal is csinalja, de nem mindig. Mit nezzek meg?
THX!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24830 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 18:21:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.30 csütörtök, 17:20:55
Hello,
par napja eszrevettem, hogy alapjaraton rezonal a kormanyoszlop, vagyis gyoker morgo hangja van alapjaraton, es ha megfogom a kormanyt, elhallgat. Hideg es meleg motornal is csinalja, de nem mindig. Mit nezzek meg?
THX!
lendkerék.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24831 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 19:45:14 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.30 csütörtök, 17:20:55
Hello,
par napja eszrevettem, hogy alapjaraton rezonal a kormanyoszlop, vagyis gyoker morgo hangja van alapjaraton, es ha megfogom a kormanyt, elhallgat. Hideg es meleg motornal is csinalja, de nem mindig. Mit nezzek meg?
THX!
a penztarcadat
Van egy bugja a kormanyoszlopnak, ami miatt kepes idegesitoen zorogni.
Nem hinnem, hogy lendkerek...azt a kuplung pedalon erezni nagyon, illetve motorterbol csorgo hang hallatszik motor leallitaskor.
De persze siman leeht lendkerek is...pl. azertis jo a 2 tomegu lendkerek mert olyan szepn szet tudja verni a valto es egyeb csapagyakat
Naplózva
blah blah blah
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24832 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 22:59:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.30 csütörtök, 13:54:09
egyszerűen rárohadt a betét a tárcsára áltában az esőtől. Szerintem fékezz rá pár intenzívebbet, meggyógyul.
Nálam is volt ilyen, ne ilyedj meg. Cselekedj ahogy Relhist írta fentebb
(nekem volt olyan hogy 5-10km után is hallottam a súrlódó hangot). Annó még Vik mesterrel is konzultáltam ez ügyben.
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24833 Dátum:
2010.10.01 péntek, 10:03:54 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.30 csütörtök, 17:20:55
Hello,
par napja eszrevettem, hogy alapjaraton rezonal a kormanyoszlop, vagyis gyoker morgo hangja van alapjaraton, es ha megfogom a kormanyt, elhallgat. Hideg es meleg motornal is csinalja, de nem mindig. Mit nezzek meg?
THX!
Én ilyenkor kioldom a kormánymagasság állítást, picit állítok rajta, visszarögzítem és elhagyja a hangot. Persze Nálad nem biztos hogy ugyanaz a jelenség
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24834 Dátum:
2010.10.01 péntek, 10:21:15 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2010.09.30 csütörtök, 22:59:16
Nálam is volt ilyen, ne ilyedj meg. Cselekedj ahogy Relhist írta fentebb
(nekem volt olyan hogy 5-10km után is hallottam a súrlódó hangot). Annó még Vik mesterrel is konzultáltam ez ügyben.
Smirglivel meg intenzív fékezésekkel gyógyítottam.
Ilyen hangyaf***nyi csík a tárcsán milyen ijesztő hangot tud csinálni.
(már lélekben számoltam a 10ezreseket....)
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24835 Dátum:
2010.10.01 péntek, 11:05:03 »
Hali mindenkinek...Úgy tűnik 340000 km-nél probléma lépett fel ezzel a döggel
Néha indításnál kék színű füst(utolsó 2nél),és mintha elment volt a turbónyomás. Legalábbis nem húz annyira amennyire kéne és alapjáraton eléggé fura hangja van,nem a megszokott "kerregés". Szerintetek mi lehet a baj? Kezd elrepedni a turbócső és ezért van a teljesítményvesztés (menet közben nem füstöl) vagy a porlasztók kezdenek behalni? Válaszokat előre is köszi
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24836 Dátum:
2010.10.01 péntek, 11:18:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.01 péntek, 11:05:03
Hali mindenkinek...Úgy tűnik 340000 km-nél probléma lépett fel ezzel a döggel
Néha indításnál kék színű füst(utolsó 2nél),és mintha elment volt a turbónyomás. Legalábbis nem húz annyira amennyire kéne és alapjáraton eléggé fura hangja van,nem a megszokott "kerregés". Szerintetek mi lehet a baj? Kezd elrepedni a turbócső és ezért van a teljesítményvesztés (menet közben nem füstöl) vagy a porlasztók kezdenek behalni? Válaszokat előre is köszi
nem vagyok dízeles de a turbó cső ellenőrzését te is meg csináz'ni... (Ahogy Zacci írná)
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24837 Dátum:
2010.10.01 péntek, 11:32:19 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.01 péntek, 11:05:03
Hali mindenkinek...Úgy tűnik 340000 km-nél probléma lépett fel ezzel a döggel
Néha indításnál kék színű füst(utolsó 2nél),és mintha elment volt a turbónyomás. Legalábbis nem húz annyira amennyire kéne és alapjáraton eléggé fura hangja van,nem a megszokott "kerregés". Szerintetek mi lehet a baj? Kezd elrepedni a turbócső és ezért van a teljesítményvesztés (menet közben nem füstöl) vagy a porlasztók kezdenek behalni? Válaszokat előre is köszi
Kék füst = motorolaj? van dízel szaga?
izzító villogás?
Alapjáraton biztos nem érzed a turbócső repedését.
Alapjárati egyenetlen járást porlasztási gond tud okozni, ami lehet mechanikai vagy ütemezési gond (ld. cseresznye féle átugrott vezérlés vagy mi).
Az is lehet, hogy a turbó engedi az olajat. Meg kellene nézni hideg motornál, hogy mennyire forog szabadon a turbó tengelye. A levegőrendszerbe került motorolajjal a motor képes eljárni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24838 Dátum:
2010.10.01 péntek, 12:21:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.01 péntek, 11:32:19
Kék füst = motorolaj? van dízel szaga?
izzító villogás?
Alapjáraton biztos nem érzed a turbócső repedését.
Alapjárati egyenetlen járást porlasztási gond tud okozni, ami lehet mechanikai vagy ütemezési gond (ld. cseresznye féle átugrott vezérlés vagy mi).
Az is lehet, hogy a turbó engedi az olajat. Meg kellene nézni hideg motornál, hogy mennyire forog szabadon a turbó tengelye. A levegőrendszerbe került motorolajjal a motor képes eljárni.
nem alapjáraton próbáltam,mentem vele egy hosszabb kört,és ott vettem észre,hogy valami nem okés,mert nem húzott... izzító nem világít és a füstnek dízel szaga van.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24839 Dátum:
2010.10.01 péntek, 14:06:07 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.10.01 péntek, 10:03:54
Én ilyenkor kioldom a kormánymagasság állítást, picit állítok rajta, vis***ögzítem és elhagyja a hangot. Persze Nálad nem biztos hogy ugyanaz a jelenség
DE!
Tegnap en is megprobalkoztam ezzel, es lass csodat, megszunt
Akkor latom ez masnak is bevalt
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24840 Dátum:
2010.10.01 péntek, 15:26:15 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.10.01 péntek, 14:06:07
DE!
Tegnap en is megprobalkoztam ezzel, es lass csodat, megszunt
Akkor latom ez masnak is bevalt
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24841 Dátum:
2010.10.02 szombat, 00:37:08 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.10.01 péntek, 14:06:07
DE!
Tegnap en is megprobalkoztam ezzel, es lass csodat, megszunt
Akkor latom ez masnak is bevalt
nah errol beszeltem
ideig-oraig mukodni fog
Naplózva
blah blah blah
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24842 Dátum:
2010.10.02 szombat, 07:48:50 »
Idézetet írta: zacci - 2010.10.02 szombat, 00:37:08
nah errol beszeltem
ideig-oraig mukodni fog
Semmi sem tart örökké...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24843 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 14:47:11 »
Helló!
Most készülök a generátort felújítani és az ékszíjtárcsa feszítőjén a csápágy cserére szorul.
Azt szeretném megtudni, hogy a feszítő ékszíjtárcsját együtt ki kell cserélni, vagy csak a csapágyat benne?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24844 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:02:50 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2010.10.03 vasárnap, 14:47:11
Helló!
Most készülök a generátort felújítani és az ékszíjtárcsa feszítőjén a csápágy cserére szorul.
Azt szeretném megtudni, hogy a feszítő ékszíjtárcsját együtt ki kell cserélni, vagy csak a csapágyat benne?
5e ft körül van.a csapágyat nem tudod benne cserélni!
Pl:
http://www.cromax.hu/?katid=41943324&termek_al_id=9245&katnev=Diesel
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24845 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 14:48:55 »
Sziasztok!
Akksit szeretnék a Mondiba, a gyári akciósan 25e, Bosh akksi 23 ezerért van. Érdemes a gyárit, vagy mindegy?
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24846 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 14:50:18 »
Idézetet írta: KaoszNagymester - 2010.10.04 hétfő, 14:48:55
Sziasztok!
Akksit szeretnék a Mondiba, a gyári akciósan 25e, Bosh akksi 23 ezerért van. Érdemes a gyárit, vagy mindegy?
szerintem mindegy...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24847 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 15:18:21 »
Helló,
Megugrott a fogyasztásom. a vezetési szokásaim nem változtak, és ugyanazokat a köröket róvom... Kicsit lomhább is, de semmi füst....csak lassabban gyorsul. Sz@r az üzemanyag? Vagy érdemes lenne valamit megnézni?
van tippetek?
Előre is köszi4
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24848 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 15:58:18 »
Idézetet írta: schecter - 2010.10.04 hétfő, 15:18:21
Helló,
Megugrott a fogyasztásom. a vezetési szokásaim nem változtak, és ugyanazokat a köröket róvom... Kicsit lomhább is, de semmi füst....csak lassabban gyorsul. Sz@r az üzemanyag? Vagy érdemes lenne valamit megnézni?
van tippetek?
Előre is köszi4
Fékjeid nem szorulnak? Nem vettél MBT cipőt?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24849 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 16:00:07 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.10.04 hétfő, 15:58:18
Nem vettél MBT cipőt?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak:
1
...
490
491
492
493
494
495
496
[
497
]
498
499
500
501
502
503
504
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ