Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.01.19 vasárnap, 05:43:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 1532   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 11223966 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37348



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2004.04.05 hétfő, 08:12:00 »

Tényleg nem minden ST220 6 sebességes. Csak az újabbak, valamivel a facelift előttől. Az a kár, hogy itt nem látok ST220-ast. Vagy van vkinek?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2004.04.05 hétfő, 09:23:00 »

Peppin
 
Tudom, hogy nem lehet hiteles infohoz jutni.
Autovásárlás elött, eléggé bosszantó volt, hogy ahány helyen néztem utána, annyi fogyasztási és gyorsulási adatot találtam.
 
Az Audi 100 S4 valóban 230 lóerős, de nyomatékos mint az állat, a 3.0-es autókat megette, az 540-es BMW-t 1-es ban otthagyta, váltáskor feljott, majd nem bírtunk elszakadni egymástól kb. 160-utána nem tudom mi lett volna.  
6.4-6.5 körül gyorsul százra!!!!!!!!!!
 
Azért van valami perverz abban az érzésben, amikor egy állandó összekrekes, turbómotoros autó kuplungjáról, kb. 4000-es motorfordulat mellett leugrassz! Smiley
 
Én szeretem a mondeokat. Legfőképpen az ST-ket.
Apámnak TDCi-je van. Szerintem nagyon jó autó.
 
Az Audi AllroadQuattro 2.7-es blokkja biturbós és 250 lóerős. Biztos, hogy visszafogja az összekrékhajtás és az automata váltó, lehet vagy 1.7tonna.  
0-100 gyorsulás volt, vagy mentek közben vissza kettő padlógáz!? Smiley
 
Dízellel nyomatékből kell előzne, és nem pörgetni mint az állat.
Benzinessel pedig vissza kell váltani és pörgetni mint az állat!
A benzines sportos és k.jó vezetni, a dízel takarékeos és aki szereti annak pont ugyan olyan jó vezetni!
 
UFF!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22516


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2004.04.05 hétfő, 10:10:00 »

Gyorsan megnéztem, hogy Neked milyne motor van a gépben, és megnyugodtam. Papíron veri (rugalmasságban) az 1.8 TD az 1.8 16V-t, a 2.0 16V-vel van kb. egy szinteni. Elméletileg.  
Viszont úgy látom, hogy a talira vissza kell tennem a 185/65 R14-es gumikat, ha azt akarom, hogy mögöttem kullogj. A 205/55 R15-ösök elégé visszafogják a gyorsulást, vagy Te is ekkora gumikat tegyél fel.
195/60R14-et haszálok, és nem sok értelme van verenyezni, mivel 5000 alatt csak 1-esben használom a járgányt:)))))))
 
Nem fogom egy tádé kedvéért megváltoztani a szokásaimat:-))))
 
Tisztelettel!
Ui: az egyém a 7500-at egyszerűen imádja!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley

A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2004.04.05 hétfő, 22:57:00 »

Csatlakozom!
 
Sőt, sokszor nem azért autózom, hogy eljussak valahova, hanem az ízéért. Sokan állítják, 30 év felett ha az ember lábában már tőbb van mint 500e akkor nem szeret vezetni. Ezt majd meglátom 10 év és 495.000 km. mulva  
 
Petya  
 
Elbizonytalanodtam az ST 6 sebességében, ezért lehet hogy meg kell követnem magam.
 
Üdv:
Peppin!
 
Te már a faceliftes Mondeo katalógusából származó adatokat soroltad, én is abban láttam hogy az új ST220-as 6 sebességes.
Tudomásul van véve, én is nyomatékból szeretek autózni.
Egyébként ma vezettem egy 130 LE-s 5 sebességes TDCi kombit..., iszonyatos hogy mekkora nyomaték van benne 2000 rpm-től.  
Viszont még nem ültem ST200-ban, úgyhogy a talin számítok rá, hogy legalább az anyósülésből megtapasztalom hogy mit tud.
 
Joe!
 
Az enyém is szeretné a 7500 rpm-et; egyszer, aztán:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2004.04.05 hétfő, 23:19:00 »

Peppin!
 
Te már a faceliftes Mondeo katalógusából származó adatokat soroltad, én is abban láttam hogy az új ST220-as 6 sebességes.
Tudomásul van véve, én is nyomatékból szeretek autózni.
Egyébként ma vezettem egy 130 LE-s 5 sebességes TDCi kombit..., iszonyatos hogy mekkora nyomaték van benne 2000 rpm-től.  
Viszont még nem ültem ST200-ban, úgyhogy a talin számítok rá, hogy legalább az anyósülésből megtapasztalom hogy mit tud.
 
Joe!
 
Az enyém is szeretné a 7500 rpm-et; egyszer, aztán:
Petya
 
Akár a vezetőülésből is, és ígérem nem fogsz csalatkozni Smiley))
 
Én is vezettem TDCi-t, ezért is gondolkodtam rajta amikor cserére adtam a fejem, de nem bántam meg hogy mégsem döntöttem mellette, mert egyáltalán nem hasonlítható össze az St teljesítményével.
 
Így maradok gyors és-árúszállító  
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2004.04.07 szerda, 23:00:00 »

Peppin
 
Tudom, hogy nem lehet hiteles infohoz jutni.
Autovásárlás elött, eléggé bosszantó volt, hogy ahány helyen néztem utána, annyi fogyasztási és gyorsulási adatot találtam.
 
Az Audi 100 S4 valóban 230 lóerős, de nyomatékos mint az állat, a 3.0-es autókat megette, az 540-es BMW-t 1-es ban otthagyta, váltáskor feljott, majd nem bírtunk elszakadni egymástól kb. 160-utána nem tudom mi lett volna.  
6.4-6.5 körül gyorsul százra!!!!!!!!!!
 
Azért van valami perverz abban az érzésben, amikor egy állandó összekrekes, turbómotoros autó kuplungjáról, kb. 4000-es motorfordulat mellett leugrassz! Smiley
 
Én szeretem a mondeokat. Legfőképpen az ST-ket.
Apámnak TDCi-je van. Szerintem nagyon jó autó.
 
Az Audi AllroadQuattro 2.7-es blokkja biturbós és 250 lóerős. Biztos, hogy visszafogja az összekrékhajtás és az automata váltó, lehet vagy 1.7tonna.  
0-100 gyorsulás volt, vagy mentek közben vissza kettő padlógáz!? Smiley
 
Dízellel nyomatékből kell előzne, és nem pörgetni mint az állat.
Benzinessel pedig vissza kell váltani és pörgetni mint az állat!
A benzines sportos és k.jó vezetni, a dízel takarékeos és aki szereti annak pont ugyan olyan jó vezetni!
 
UFF!
Flamo
 
A leghitelesebb info a saját érzésed, mert amit jónak érzel azt fogod királyként szajkózni, jelzem meg én is ezt teszem.
 
Az audi biztos nagyon állat, de 4000-nél leugrani a kupplungról az gusztus kérdése
 
ST szeretetének kérdésben mindenki egyet fog veled érteni, magamat is ide véve.
Nekem St-m van, meg az apukámnak is...
 
Az allroad-ot 0-ról is nem tudom meddig, nyomtam le, aztán egymás mellett haladásból is, de biztos csak azért mert tele volt a hátulja téglával...  
 
A 250 lóról meg csak annyit, hogy nem annyival több a 205-nél, mint amennyivel nehezebb, akkor pedig az automatát már nem is számítottam.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2004.04.08 csütörtök, 00:40:00 »

vízszintes hullámvasút!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2004.04.08 csütörtök, 00:40:00 »

igazad van!
4000-nél leugrani a kuplungról egy elsőkerekes autónál, TÖK felesleges, a négyszernégyes S4-viszont iszonyatosat lép ekkor
A készületlen utasok feje a támlán koccan, akik tudják mi lesz, azoknak csak az alkarja rándul egyet a kapaszkodón...a nyakizmaik pedig... Smiley ...valami ilyesmi lehet az az érzés, amikor állsz a pirosnál és megpuszil hátulról egy kamaz!!
A lábadból a vér elindul másfelé, és "herefeelingnek" sem hiába neveztük el a barátommal az érzést...tiszta hullámvasút! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2004.04.14 szerda, 00:01:00 »

Nemrég volt szó a fékpedál furcsa viselkedéséről Mk3-ban. Tudom, hogy végül kiderült, hogy ez nem baj, csak most pont erről olvasgattam. Az EBA a ludas:
 
Possible effects which EBA might have on the brake pedal feel
 
The following effects (1 to 3) on the brake pedal feel may be caused by the EBA and may lead to customer concerns.
 
Note:
The following effects 1 - 3 are normal and do NOT mean that repair to the brake master cylinder is necessary. For general information on the diagnosis and testing of the braking system, please refer to the system tests in sub-section 204-00, Mondeo Workshop Manual/TIS-CD.
 
 
Note:
All the effects described below are new compared to a vehicle with a standard brake master cylinder (without EBA), but do not affect the braking power.
 
 
 
Effect 1: Feeling that the pedal moves towards the floor
 
Influence on the brake pedal feel when the brake pedal is operated quickly. If the driver operates the brake pedal quickly, the EBA mode is activated (activation of the EBA by the speed of foot depression on the brake pedal). Because of this, the brake pedal can be pressed far down using low pedal pressure. Despite this, the brake master cylinder produces a very high braking pressure. A feeling that the brake pedal is moving down towards the floor may arise particularly at low vehicle speeds or when the brake pedal is pressed down fast when the vehicle is stationary.
 
 
Effect 2: Floating pedal feeling
 
Change in the brake pedal feel during metering of the brake pedal by the driver, after EBA has been activated (activation of the EBA by the speed of foot depression on the brake pedal or by exceeding the brake servo engage threshold point). If the driver varies the pedal pressure after fast operation (EBA mode activated), without fully releasing the brake pedal, the EBA remains activated, i.e.the brake servo delivers 100% assistance. The pedal feels soft or as if it is floating.
 
 
Effect 3: The pedal gives way (longer pedal travel)
 
Note:
Compared to petrol engined vehicles, longer pedal travel is more noticeable as the vacuum is built up in the brake servo on vehicles with a diesel engine.
 
 
On vehicles with EBA (activation of the EBA exceeds the brake servo engage point) under some operating conditions which depend on the prevailing vacuum pressure in the brake servo, it may happen that the brake pedal gives way slightly. This effect occurs when the vehicle is stationary and can easily be confused with an internal leak on a conventional brake master cylinder (without EBA).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2004.04.14 szerda, 00:31:00 »

Nemrég volt szó a fékpedál furcsa viselkedéséről Mk3-ban. Tudom, hogy végül kiderült, hogy ez nem baj, csak most pont erről olvasgattam. Az EBA a ludas:
 
Possible effects which EBA might have on the brake pedal feel
 
The following effects (1 to 3) on the brake pedal feel may be caused by the EBA and may lead to customer concerns.
 
Note:
The following effects 1 - 3 are normal and do NOT mean that repair to the brake master cylinder is necessary. For general information on the diagnosis and testing of the braking system, please refer to the system tests in sub-section 204-00, Mondeo Workshop Manual/TIS-CD.
 
 
Note:
All the effects described below are new compared to a vehicle with a standard brake master cylinder (without EBA), but do not affect the braking power.
 
 
 
Effect 1: Feeling that the pedal moves towards the floor
 
Influence on the brake pedal feel when the brake pedal is operated quickly. If the driver operates the brake pedal quickly, the EBA mode is activated (activation of the EBA by the speed of foot depression on the brake pedal). Because of this, the brake pedal can be pressed far down using low pedal pressure. Despite this, the brake master cylinder produces a very high braking pressure. A feeling that the brake pedal is moving down towards the floor may arise particularly at low vehicle speeds or when the brake pedal is pressed down fast when the vehicle is stationary.
 
 
Effect 2: Floating pedal feeling
 
Change in the brake pedal feel during metering of the brake pedal by the driver, after EBA has been activated (activation of the EBA by the speed of foot depression on the brake pedal or by exceeding the brake servo engage threshold point). If the driver varies the pedal pressure after fast operation (EBA mode activated), without fully releasing the brake pedal, the EBA remains activated, i.e.the brake servo delivers 100% assistance. The pedal feels soft or as if it is floating.
 
 
Effect 3: The pedal gives way (longer pedal travel)
 
Note:
Compared to petrol engined vehicles, longer pedal travel is more noticeable as the vacuum is built up in the brake servo on vehicles with a diesel engine.
 
 
On vehicles with EBA (activation of the EBA exceeds the brake servo engage point) under some operating conditions which depend on the prevailing vacuum pressure in the brake servo, it may happen that the brake pedal gives way slightly. This effect occurs when the vehicle is stationary and can easily be confused with an internal leak on a conventional brake master cylinder (without EBA).
Itt vannak ám ilyen iskolázatlan emberek is, nem mindenkinek megy az anglis.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2004.04.14 szerda, 00:39:00 »

Akinek nem megy, attól bocs, de gondoltam, csaklesz haszna, ha berakom... Smiley jobb mintha nem lenne itt semmi, nem?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36631


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2004.04.14 szerda, 00:39:00 »

Itt vannak ám ilyen iskolázatlan emberek is, nem mindenkinek megy az anglis.
curtis,
 
de jól mondod Tesó! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36631


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2004.04.14 szerda, 00:41:00 »

Akinek nem megy, attól bocs, de gondoltam, csaklesz haszna, ha berakom... Smiley jobb mintha nem lenne itt semmi, nem?
bigc,
 
attól jobb! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2004.04.14 szerda, 00:47:00 »

Akinek nem megy, attól bocs, de gondoltam, csaklesz haszna, ha berakom... Smiley jobb mintha nem lenne itt semmi, nem?
Azért azt a klíma témát leírhatnád magyarul is.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2004.04.14 szerda, 07:22:00 »

Nemrég volt szó a fékpedál furcsa viselkedéséről Mk3-ban. Tudom, hogy végül kiderült, hogy ez nem baj, csak most pont erről olvasgattam. Az EBA a ludas:
 
Possible effects which EBA might have on the brake pedal feel
 
The following effects (1 to 3) on the brake pedal feel may be caused by the EBA and may lead to customer concerns.
 
Note:
The following effects 1 - 3 are normal and do NOT mean that repair to the brake master cylinder is necessary. For general information on the diagnosis and testing of the braking system, please refer to the system tests in sub-section 204-00, Mondeo Workshop Manual/TIS-CD.
 
 
Note:
All the effects described below are new compared to a vehicle with a standard brake master cylinder (without EBA), but do not affect the braking power.
 
 
 
Effect 1: Feeling that the pedal moves towards the floor
 
Influence on the brake pedal feel when the brake pedal is operated quickly. If the driver operates the brake pedal quickly, the EBA mode is activated (activation of the EBA by the speed of foot depression on the brake pedal). Because of this, the brake pedal can be pressed far down using low pedal pressure. Despite this, the brake master cylinder produces a very high braking pressure. A feeling that the brake pedal is moving down towards the floor may arise particularly at low vehicle speeds or when the brake pedal is pressed down fast when the vehicle is stationary.
 
 
Effect 2: Floating pedal feeling
 
Change in the brake pedal feel during metering of the brake pedal by the driver, after EBA has been activated (activation of the EBA by the speed of foot depression on the brake pedal or by exceeding the brake servo engage threshold point). If the driver varies the pedal pressure after fast operation (EBA mode activated), without fully releasing the brake pedal, the EBA remains activated, i.e.the brake servo delivers 100% assistance. The pedal feels soft or as if it is floating.
 
 
Effect 3: The pedal gives way (longer pedal travel)
 
Note:
Compared to petrol engined vehicles, longer pedal travel is more noticeable as the vacuum is built up in the brake servo on vehicles with a diesel engine.
 
 
On vehicles with EBA (activation of the EBA exceeds the brake servo engage point) under some operating conditions which depend on the prevailing vacuum pressure in the brake servo, it may happen that the brake pedal gives way slightly. This effect occurs when the vehicle is stationary and can easily be confused with an internal leak on a conventional brake master cylinder (without EBA).
Ez a 3 jelenség, gyakorlatilag lefedi azokat a jelenségeket, amik 1 rossz fékberendezést takarnak. Magyarul ez az EBAadta rendszer teljesen megkeverhet. A lényeg, mindegy mitcsinál a pedál, amíg megáll az autó addig YO!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2004.04.15 csütörtök, 21:34:00 »

hm...akkor azért nem örülnék, ha én nyomnám a pedált, az EBA, pedig nem adna maximális fékerőt a hengereknek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2004.04.20 kedd, 22:04:00 »

Ghia extra 145 forintból!??! Optikai tuning 2 másodperc alatt?!?!?! Igen!!!  Smiley
 
Szerelgetés közben vettem észre, hogy a lábvilágitás foglalata benn van a 2001-es Trend Mondeomban, csak épp égő nincs benne. A kesztyűtartó alatt egyből, persze vezetőoldalon is ott van.(és még drótok is mentek a foglalatba, azaz be van kötve nagy valószínűséggel.)
Nosza bementem a Fordhoz és kértem 2 izzót, 5W-os, foglalat nélküli kell bele, asszem olyan, mint a helyzetjelző izzója. Beraktam, azóta Ghia felszereltséggel bővült a Mondi. Ráadásul szépen fokozatmentesen alszik el a lávilágítás. a két izzó 145 forint volt (most figyelem: akkor 1 db 72,50. van még fillér???)
 
Remélem más is tud úgy örülni neki, mint én... Smiley)))
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36631


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2004.04.21 szerda, 00:41:00 »

Ghia extra 145 forintból!??! Optikai tuning 2 másodperc alatt?!?!?! Igen!!!  Smiley
 
Szerelgetés közben vettem észre, hogy a lábvilágitás foglalata benn van a 2001-es Trend Mondeomban, csak épp égő nincs benne. A kesztyűtartó alatt egyből, persze vezetőoldalon is ott van.(és még drótok is mentek a foglalatba, azaz be van kötve nagy valószínűséggel.)
Nosza bementem a Fordhoz és kértem 2 izzót, 5W-os, foglalat nélküli kell bele, asszem olyan, mint a helyzetjelző izzója. Beraktam, azóta Ghia felszereltséggel bővült a Mondi. Ráadásul szépen fokozatmentesen alszik el a lávilágítás. a két izzó 145 forint volt (most figyelem: akkor 1 db 72,50. van még fillér???)
 
Remélem más is tud úgy örülni neki, mint én... Smiley)))
bigc,
 
Trend -be is alapból jár, vezető, és utas lábtérvilágítás. Smiley Ez nem Ghia opció. Smiley
Te ezt nem tudtad? Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2004.04.21 szerda, 11:41:00 »

Szerintem meg nem jár. A ford.hu-szerint sem:  
http://www.ford.hu/ie/mondeo/-/mdo_specs/#
 
De jelentkezzen, akinek a Trendjében van lábtérvilágitás! Smiley)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36631


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2004.04.21 szerda, 17:49:00 »

Szerintem meg nem jár. A ford.hu-szerint sem:  
http://www.ford.hu/ie/mondeo/-/mdo_specs/#
 
De jelentkezzen, akinek a Trendjében van lábtérvilágitás! Smiley)
bigc,
 
szerintem meg jár. Smiley Lehet az új facelift -be már Ghia opció, de a sima MK3 -ba járt a Trend felszereltséghez.
Nehogy már a Ford azt a 145Ft -ot spórolja ki, és bekábelezi meg minden. Ha nem járna, nem lenne feleslegesen bekábelezve.
Szerintem Neked csak a gyártásnál kimaradt az égő. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2004.04.21 szerda, 22:05:00 »

De bizony, úgy tűnik, a Fordnak jobban megéri nem belerakni egy izzót, mint külön nyilvántartani a foglalatos-nemfoglalatos műszerfal-darabokat a gyárban.
Íme egy leírás Mirez kartársnál:
http://www.mirez.co.uk/FootLights.htm
itt megemliti ő is, hogy vagy be van előre rakva a foglalat, vagy neked kell berakni. Ha be van, akkor csak izzót kell becsavarni.
 
aszongya: "Ford decided to put the holders in some cars and simply miss out the bulbs, therefore if you are lucky, it's as simple as putting two W5W Capless bulbs in the holders"
 
Azaz a Ford úgy döntött, hogy néhány modellbe berakja a foglalatot, csak izzót nem, ha szerencsés vagy neked is ilyen, és csak két izzót kell berakni.
 
De nem vitatkozom, ha kárnak erre Trendesek, nézzétek már meg lécci, van -e benne.
 
Neked ezek szerint volt?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37348



WWW E-mail
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2004.04.21 szerda, 22:17:00 »

Ezen kár összeugrani. Soxor a drótokat előre behúzzák, attól függetlenül, belekerül-e az az izé. Gondolom, pár méter drót nem egy eget verő dolog, ha minden létező extrát a legfapadosabb modellbe is beledrótoznak, 1000 Ft alatt van a költsége+csatlakozók, ami összesen gyári áron 2k. Ezért egyszerűbb egyfajtát gyártani. A kárnak gondolom azt jelenti, hogy járnak erre trendesek. Egyébként az én MK I-es, ghia mondeómban is volt lábtérvilágítás. Nekem nagyon tetszik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2004.04.21 szerda, 22:49:00 »

isten ments, hogy összeugorjunk! Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36631


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2004.04.22 csütörtök, 00:23:00 »

De bizony, úgy tűnik, a Fordnak jobban megéri nem belerakni egy izzót, mint külön nyilvántartani a foglalatos-nemfoglalatos műszerfal-darabokat a gyárban.
Íme egy leírás Mirez kartársnál:
http://www.mirez.co.uk/FootLights.htm
itt megemliti ő is, hogy vagy be van előre rakva a foglalat, vagy neked kell berakni. Ha be van, akkor csak izzót kell becsavarni.
 
aszongya: "Ford decided to put the holders in some cars and simply miss out the bulbs, therefore if you are lucky, it's as simple as putting two W5W Capless bulbs in the holders"
 
Azaz a Ford úgy döntött, hogy néhány modellbe berakja a foglalatot, csak izzót nem, ha szerencsés vagy neked is ilyen, és csak két izzót kell berakni.
 
De nem vitatkozom, ha kárnak erre Trendesek, nézzétek már meg lécci, van -e benne.
 
Neked ezek szerint volt?
bigc,
 
hát akkor nem tudom. De az 100%, hogy ez első tulajos autó, és ebbe benne volt égővel. Smiley
Az a baj most nincs elöttem az akkori felszereltségi lista, az biztos említi. De ezen nem veszünk össze, az a lényeg Neked is világít! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36631


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2004.04.22 csütörtök, 00:36:00 »

bigc,
 
Neked nem nagyon furcsa a kuplungja? Vagy csak az "erős" (2.0TDDI) miatt ilyen?
Én nagyon keménynek érzem, szinte már kényelmetlen egy hoszabb városi túra után. Az MK1, és MK2 után, összehasonlítva. Ráadásul nekem felengedéskor beakad a lébfejem a műszerfal aljába, MK1, MK2 -be pedig simán elfért.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2004.04.22 csütörtök, 09:29:00 »

bigc,
 
Neked nem nagyon furcsa a kuplungja? Vagy csak az "erős" (2.0TDDI) miatt ilyen?
Én nagyon keménynek érzem, szinte már kényelmetlen egy hoszabb városi túra után. Az MK1, és MK2 után, összehasonlítva. Ráadásul nekem felengedéskor beakad a lébfejem a műszerfal aljába, MK1, MK2 -be pedig simán elfért.
Ja, a kuplung az nagyon fura nekem is. De nem mi vagyunk a bénák, több teszt is emliti, meg van egy haverom, aki Mondeo fanatikus, meg amugy autobuzi is, ő beült egy TDCI-be próbakörre, és 10 perc alatt 4 szer fullasztotta le. Smiley káromkodott rendesen...
 
Nem az a fő baja, hogy kemény szerintem (egyébként kemény is), hanem hogy korán fog. Plusz ölég nagy a nyomatéka a motornak, szinte ugrik azonnal, ha picit gyorsabban engedem fel. Nekem pláne nehéz volt megszokni automata v6 után... Smiley  
Műszerfal alja nekem nem gáz, pedig 47-es a lábam... Smiley
Mégegy kis hiba: 5-ből néha nem tudom kapásból négybe visszarakni. kicsit matatni kell vele...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37348



WWW E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2004.04.22 csütörtök, 13:29:00 »

A TDCi-nek a kuplungjával semmi baj. Persze hogy keményebb, nehezebb nyomni, de ez a hatalmas nyomaték miatt van. Más. Azért fulladt le, mert a motor alacson fordulaton nagyon nyomatékszegény. Két megoldás van: Lassabban indulsz, a másik lehetőség, hogy nagy gázzal indulsz, akkor viszont kaparni fog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2004.04.22 csütörtök, 16:52:00 »

Persze, egyetlen kocsinak sincs baj a kuplungjával, csak figyelni kell, hogyan indulsz... Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36631


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2004.04.22 csütörtök, 22:22:00 »

Ja, a kuplung az nagyon fura nekem is. De nem mi vagyunk a bénák, több teszt is emliti, meg van egy haverom, aki Mondeo fanatikus, meg amugy autobuzi is, ő beült egy TDCI-be próbakörre, és 10 perc alatt 4 szer fullasztotta le. Smiley káromkodott rendesen...
 
Nem az a fő baja, hogy kemény szerintem (egyébként kemény is), hanem hogy korán fog. Plusz ölég nagy a nyomatéka a motornak, szinte ugrik azonnal, ha picit gyorsabban engedem fel. Nekem pláne nehéz volt megszokni automata v6 után... Smiley  
Műszerfal alja nekem nem gáz, pedig 47-es a lábam... Smiley
Mégegy kis hiba: 5-ből néha nem tudom kapásból négybe visszarakni. kicsit matatni kell vele...
bigc,
 
a tanulság, használj MK2 -őt! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2004.04.28 szerda, 17:39:00 »

Akkor még téli gumi volt a paripán, nem tudtam jobban haladni!
 
Egyébként 2 kiló fölött haladható az M7, kivéve az M1-M7 közös elötti kanyart. Van itt más őrült is, kérdezd meg a Peppint, Korist, Szabyk ...
 
Valaki már áljon mellém!
Minden olajkályha monnyon le!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2004.04.28 szerda, 17:46:00 »

Na pár szót erről. Valóban igaz a dolog, megnéztem az ST-t és a TDCi 130 lovas változatát 5 sebességgel, és 6-tal. 5: 9,3/8,7 6: 12,2/14,5. Vagyis a 6 sebességgel rosszabbul teljesíti ezt a sebességtartományt. Miért? Másképp vannak az áttételek. De egyébként is, rugalmasságra inkább a 80-120-at szoktak a gyárak megadni, ez jobban tükrözi a valóságot, mert erre szokott nagyobb szükség lenni, de sajna a ford ezt nem adja meg. Míg pl a bömbi 320d/320i/325i/330i (320d:1995, 320i: 2171 325i: 2494 cm3 330i: 2797) 7,5/8,6/7,7/6,9. Vagyis csak a 330 tudja lenyomni. És a 0-100 gyorsulás egy baromság, mert NORMÁLIS használatban nem erre, hanem a rugalmasságra van szükség, vagyik előzésnél kell gyorsítani valamennyiről. A 0-100ban a dízel azért nem nyomja le (bár ugyanannyi) a 2.0-ás benzinest, mert 1-el többet kell váltani, de kb 60 felett a benzines lemarad. Szóval a hétköznapokra sokkal jobb a TDCi mint benzines társa, mert sokkal jobban ki lehet használni a motort, és a jóval kisebb fogyasztás. De ez a vita már régen eldőlt, még kb 10 év, és az új autók max 20%-a lesz benzines. És ha megnézed pl a BMW vagy az Audi 3,0 körüli motorjait, automata váltóval, gyakorlatilag ugyanakkora a gyorsulása, rugalmasságban pedig sokkal jobb. Ez lehet az oka a dízel terjedésének. Ja, és nekem volt néhány benzinesem, néhány dízelem, de most már nem fogok benzinest venni. Az érdi emelkedő előtti kanyarral az a baj, hogy nem lehet belátni. Ha ott előzi az egyik ifa a másikat, neked annyi.
Azért mindjárt másképp néz ki, ha a benzinesre is turbót vagy kompresszort raksz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2004.04.28 szerda, 17:48:00 »

Sztem ebben maradjunk. A feeling az tényleg hiányzik a dízelből... meg az igazi motor az V6-os. Nekem szörnyen tetszik a hangja, amikor húz. Bár lesz V6-os dízel is, 2,7-es. 200 ló.
Csak nem rakják a Mondeoba, mert túl nehéz lenne az orra. Ami lesz, az 2.2 TDCi, kb. 160 lóval.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2004.04.28 szerda, 17:52:00 »

Mindenkinek igaza van!
 
Petya, légy kedves vedd tudomásul, hogy szeretek nyomatéktartományba előzni, mert az a jó, így a V6-nál 3000 alatt visszakapcsoltam, 5500 felett meg fel. As St200-al ez kb. 1000 fordulatot feltolódott. Ezekben a tartományokban akármit is csinálsz és akármennyire nyomatékos a dízel lemaradsz, ha ugyanabban a fokozatban vagy mellettem, és ez a lényeg.
Te nyomhatsz 5-be 100-nál padlógázt, és akkor neked jó de én 5-be 100-nál 2000 körülit pörgök és onnan tényleg sokáig tart felgyorsulni, ezért nem is előzők ki, hanem visszatolom a csonkot aztán gyia.
 
Arra meg ne igyál mérget, hogy minden St 220 6 gangos.  
 
Angel
 
Bármilyen próbában benne vagyok bármelyik autóval, és elfogadom ha a lomha kombimat bármelyik dízel akármelyik sebességtartományban és fokozatban megeszi. Ez azonban nem számít. A gyorsabb autó attól gyorsabb, hogy ha adott pályán előbb ér az adott célba. Ebben a vonatkozásban nincsenek kételyeim, teszem fel, nekilódulunka rábaringen 5 kört.
 
 
Flame
 
Az adat lehe hogy "fals" de mutass olyat ami elfogadhatóbb forrás. Úgy hiszem nem látjátok, hogy akár a 0.5 mp is ilyen sebesség mellett jelentősnek tűnő előny.
 
És azért én jól megnézném az S4 2.2 turbo adatai, mert nekem sosem tünt akkora durranásnak és arra is teszem a fejem, hogy a 230 lovas motor abban a kaszniban nem tudhat 8.0 alatt 100-on, amit meg az St-k tudnak.
 
Ugyan nem ide tartozik, anem az élmények közé, de most este mentem el egy Allroad Quattro 2.7 mellett és nem ő mellettem, holott az erőnek vele kellett volna lenni, de a súly és az automata nem engedte.    
 
Üdv:
Minden ST220 5 sebességes...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2004.04.28 szerda, 17:53:00 »

Tényleg nem minden ST220 6 sebességes. Csak az újabbak, valamivel a facelift előttől. Az a kár, hogy itt nem látok ST220-ast. Vagy van vkinek?
Hol láttál 6 sebességeset?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37348



WWW E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2004.04.28 szerda, 20:51:00 »

Az ST a facelift előtt egy kicsivel lett 6 sebességes, kb májusban (2003), mint a TDCi és az SCI. A 2,2-es, ST TDCi 150 ló/360 Nm. A benzines turbó nem terjedt el, mert a turbó miatt sokkal többet fogyaszt, ellentétben a dízel turbóhoz, ahol nő a hatásfok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2004.04.30 péntek, 19:35:00 »

sőt lesz belőle ST is!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2004.04.30 péntek, 19:35:00 »

200Le körül!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2004.04.30 péntek, 19:35:00 »

lesz 2.7-es TDCi is!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37348



WWW E-mail
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2004.04.30 péntek, 20:07:00 »

Flame, nem tudom, miből gondolod, hogy lesz V6, 2,7. Az a motor valóban van, pl a jagcsiban meg a pözsóban, 204 le 400 Nm. Tudomásom szerint a 2.2-es lesz az ST TDCi. Hát majd meglátjuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2004.05.01 szombat, 01:55:00 »

Flame, nem tudom, miből gondolod, hogy lesz V6, 2,7. Az a motor valóban van, pl a jagcsiban meg a pözsóban, 204 le 400 Nm. Tudomásom szerint a 2.2-es lesz az ST TDCi. Hát majd meglátjuk.
Szerintem mindegy, akkor is csak egy olajkályha!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37348



WWW E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2004.05.01 szombat, 07:31:00 »

Curtis, Curtis, má megint. Kezdem azt hinni, hogy kissebbségi érzésed van a benyás verdád miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2004.05.01 szombat, 12:42:00 »

Smiley
biztos, hogy berakják...a Ford fejlesztette és nem hiszem, hogy megengedheti magának, hogy csak a Jag-ekben használja. Ahhoz túl drága mulatság.
Egyébként mult héten voltam fent Dobogókövön, épp Jaguar sajtónap volt, láttam XKR-t, új XJ-t, S-type-t, és sok sok R-verziót, egy Lotust, Range Rover, bár ezek már nem Jag-ek.
De ami érdekes volt, az a 2.7-es S-type volt...egyáltalán nem dízelhangja, sokkal inkább süvítő V6-os hangja volt.
 
Lehet, hogy a Ford valamivel gyengébben kapja majd meg a motort, de már 2 éve cikkeznek, egy über dízel sport Mondeo gyártásáról, illetve egy Ghia Executive modell megjelenéséről, exkluzív bőrrel, valódi fával, és ami még kell..bár nem tudom van-e piaca!
 
a 2.2 -es motor biztos, hogy jó lesz, csak a lökettérfogatával van baj, magyarországon 2000-ig jó buli, ha már fölötte van, legyen legalább 2.5-ös...!! Honda is azért nem ad el olyan sok dízel Accordot, mert nem poen a 2.2-es motor nálunk. Annyival nem erősebb a 2.0-as nál, mint amennyivel többe kerül a rezsi! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2004.05.01 szombat, 22:25:00 »

Smiley
biztos, hogy berakják...a Ford fejlesztette és nem hiszem, hogy megengedheti magának, hogy csak a Jag-ekben használja. Ahhoz túl drága mulatság.
Egyébként mult héten voltam fent Dobogókövön, épp Jaguar sajtónap volt, láttam XKR-t, új XJ-t, S-type-t, és sok sok R-verziót, egy Lotust, Range Rover, bár ezek már nem Jag-ek.
De ami érdekes volt, az a 2.7-es S-type volt...egyáltalán nem dízelhangja, sokkal inkább süvítő V6-os hangja volt.
 
Lehet, hogy a Ford valamivel gyengébben kapja majd meg a motort, de már 2 éve cikkeznek, egy über dízel sport Mondeo gyártásáról, illetve egy Ghia Executive modell megjelenéséről, exkluzív bőrrel, valódi fával, és ami még kell..bár nem tudom van-e piaca!
 
a 2.2 -es motor biztos, hogy jó lesz, csak a lökettérfogatával van baj, magyarországon 2000-ig jó buli, ha már fölötte van, legyen legalább 2.5-ös...!! Honda is azért nem ad el olyan sok dízel Accordot, mert nem poen a 2.2-es motor nálunk. Annyival nem erősebb a 2.0-as nál, mint amennyivel többe kerül a rezsi! Smiley
Én viszont azt hallottam, hogy pont azért fejlesztették ki a 2.2 TDCi-t, mert Mondeo túlságosan orrnehéz lenne a 2.7 V6 TDCi-vel.
 
Egyébként két dolog a dízel-benzin vitához:
1. A Ford egy időben tervezte, hogy TDCi Focus-okkla indul a brit túra-autó bajnokságban.
2. A Párizs-Dakar rallyn a BMW X5 elég jó teljesítményt muatatott a 3.0-ás turbó-dízellel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2004.05.01 szombat, 22:46:00 »

Én viszont azt hallottam, hogy pont azért fejlesztették ki a 2.2 TDCi-t, mert Mondeo túlságosan orrnehéz lenne a 2.7 V6 TDCi-vel.
 
Egyébként két dolog a dízel-benzin vitához:
1. A Ford egy időben tervezte, hogy TDCi Focus-okkla indul a brit túra-autó bajnokságban.
2. A Párizs-Dakar rallyn a BMW X5 elég jó teljesítményt muatatott a 3.0-ás turbó-dízellel.
1-Nem tudok róla, hogy lenne diesel a mai napig. Egyébként én régóta tervezem egy gyönyörű, szőke...
2-Mentél már X5 benyással?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2004.05.01 szombat, 22:56:00 »

1-Nem tudok róla, hogy lenne diesel a mai napig. Egyébként én régóta tervezem egy gyönyörű, szőke...
2-Mentél már X5 benyással?
Dízellel sem, nemhogy benzinessel, DE valami oka csak volt, hogy nem benzinessel indultak, és a dízellel nem is egy szakaszt nyertek meg.
 
Persz ez nem azt jelenti, hogy nem tudnék elképzelni egy ST220-ast magamnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2004.05.02 vasárnap, 01:15:00 »

ez nem vita...csak úgy néz ki...ez csupán "ki mit szeret" kérdése!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37348



WWW E-mail
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2004.05.02 vasárnap, 10:36:00 »

Smiley
biztos, hogy berakják...a Ford fejlesztette és nem hiszem, hogy megengedheti magának, hogy csak a Jag-ekben használja. Ahhoz túl drága mulatság.
Egyébként mult héten voltam fent Dobogókövön, épp Jaguar sajtónap volt, láttam XKR-t, új XJ-t, S-type-t, és sok sok R-verziót, egy Lotust, Range Rover, bár ezek már nem Jag-ek.
De ami érdekes volt, az a 2.7-es S-type volt...egyáltalán nem dízelhangja, sokkal inkább süvítő V6-os hangja volt.
 
Lehet, hogy a Ford valamivel gyengébben kapja majd meg a motort, de már 2 éve cikkeznek, egy über dízel sport Mondeo gyártásáról, illetve egy Ghia Executive modell megjelenéséről, exkluzív bőrrel, valódi fával, és ami még kell..bár nem tudom van-e piaca!
 
a 2.2 -es motor biztos, hogy jó lesz, csak a lökettérfogatával van baj, magyarországon 2000-ig jó buli, ha már fölötte van, legyen legalább 2.5-ös...!! Honda is azért nem ad el olyan sok dízel Accordot, mert nem poen a 2.2-es motor nálunk. Annyival nem erősebb a 2.0-as nál, mint amennyivel többe kerül a rezsi! Smiley
A 2,7-est a ford a PSA-val fejlesztette, belekerül a 407-be is, meg a C5-be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2004.05.02 vasárnap, 11:52:00 »

ez így van, különben pedig nagyon könnyű lett...hülyeséget nem akarok írni, de valahol olvastam, hogy a legkönnyebb dízelmotor, vagy a kategóriája legkönnyebb motorja, vagy valami ilyesmi...na mindegy...lehet utánanézek ha lesz időm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2004.05.02 vasárnap, 15:37:00 »

ez így van, különben pedig nagyon könnyű lett...hülyeséget nem akarok írni, de valahol olvastam, hogy a legkönnyebb dízelmotor, vagy a kategóriája legkönnyebb motorja, vagy valami ilyesmi...na mindegy...lehet utánanézek ha lesz időm!
143 !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2004.05.02 vasárnap, 23:41:00 »

hm?
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 1532   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.