Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 07:39:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19724048 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2004.11.15 hétfő, 09:34:00 »

Ma kicserélték az akkumat, viszont most vettem észre, hogy az automatikus ablakfelhúzás nem megy. Tehát hiába nyomom le a 2ik kattanásig a kapcsolót nem megy magától fel az egyik se. Viszont lefelé működik.
Hogy kell újra programozni?
A Karotta ezt akarta kiparodizálni egy új BMW-n, és mire a felvétel elindul, addigra véletlenül újra programozta a modult, és beindult neki is! Már csak a bakik közé tudták berakni!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2004.11.15 hétfő, 15:44:00 »

2001 benzines mondeom van és 6-8 fok alatt akad egy ponton a gáz ill. a pillangószelep.
Tud valaki valami megoldást javasolni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2004.11.15 hétfő, 16:07:00 »

Vazz, RRRR ne irkáld be mindenhová a gondod!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2004.11.24 szerda, 13:57:00 »

Állj le!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2004.11.26 péntek, 23:28:00 »

Read The Fucking Manual
 
azaz benne van a kézikönyvben...
Milyen finoman fordítottad!:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2004.11.29 hétfő, 14:40:00 »

Milyen finoman fordítottad!:-)
naja, nem polfórum ez...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2004.12.08 szerda, 11:39:00 »

Nem tudom jó helyre írom-e!!
MK3-as mondeo prospektust (Katalógust) keresek *.pdf v. *.jpg v. bármi más formátumban.
 
Előre is köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2004.12.08 szerda, 12:06:00 »

Gee!
http://www.ford.hu/ie/mondeo/mdo_brochures/mdo_car_broch/#
 
ND!
Hogy kellene ezt barakni, hogy csak link legyen?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2004.12.08 szerda, 12:17:00 »

Cody! Klikkelj a szövegablak alatti gombra...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2004.12.08 szerda, 12:18:00 »

Na, "url" gombra...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2004.12.08 szerda, 12:19:00 »

Hogy én erre nem gondoltam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2004.12.08 szerda, 12:21:00 »

Szóval Gee! Itt letöltheted!
 
Itt nézd meg!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2004.12.08 szerda, 12:35:00 »

Gee!
http://www.ford.hu/ie/mondeo/mdo_brochures/mdo_car_broch/#
 
ND!
Hogy kellene ezt barakni, hogy csak link legyen?
Szia Cody!
Ismered a mondást: egy jó pap holtig tanul, na egy informatikusra igazán áll ez, a tegnap ujdonságként használt tudás holnap már akadályozza a fejlődésedet, mert mivel tudsz már csinálni valamit, nem keresed az új utat. Hogy jön ez ide? Sehogy, de igaz ;-))) Látom már megy az url, így eccerűbb mindenkinek.
Üdv ND
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2004.12.10 péntek, 19:41:00 »

Valaki cserélt már fényszóróba égőt, MK3 -nál? Mennyire bonyolult? Kell utána beállíani? Eddig mindig a szervíz cserélte nekem, de már megszünti a gyöngyösi Ford. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2004.12.10 péntek, 21:37:00 »

Ha nem xenon, sima ügy. Tudod, rtfm, azaz lásd kézikönyv.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2004.12.10 péntek, 23:51:00 »

Ha nem xenon, sima ügy. Tudod, rtfm, azaz lásd kézikönyv.
Angel,
 
ja ja, megakarom nézni a könyvbe, csak mikor hazaértem, már nem volt kedvem szöszölni vele, nem Xenon (sajnos).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2004.12.11 szombat, 00:20:00 »

Angel,
 
ja ja, megakarom nézni a könyvbe, csak mikor hazaértem, már nem volt kedvem szöszölni vele, nem Xenon (sajnos).
Nem nagy dolog cserélni. Simán meg tudod csinyálni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2004.12.11 szombat, 20:20:00 »

Valami nincs rendbe nálam az elektromos részen szerintem. Azt vettem észre mikor hazaértem, hogy az összes lámpa, külső, belső, stb.. elhalványodik, erősödik, tehát ingadozik a feszültség. Régen ilyen nem volt, most folyamatosan csinálja, nem erősen, de észrvehető.
A másik a riasztóm. Szinte minden reggel úgy indul, hogy nem lehet kikapcsolni, aztán nap közbe már jó. Ma pedig délután se volt jó, hiába nyitom ki a kocsit a távirányítóval, a riasztó vagy ki se kapcsol, vagy 3-5-10mp késéssel kapcsol ki.
Mióta új akku van a kocsiba, azóta jöttek elő ezek  hibák. 1x kerül bele nem Motorcraft, és tessék. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2004.12.11 szombat, 22:03:00 »

Testkábel OK? Az akku saruk nem oxidálódtak? Indul rendesen?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2004.12.11 szombat, 23:46:00 »

Testkábel OK? Az akku saruk nem oxidálódtak? Indul rendesen?
Angel,
 
a testkábelt merre keressem? A sarukat holnap megnézem. Rendesen, pöccre indul.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2004.12.12 vasárnap, 00:01:00 »

Angel,
 
a testkábelt merre keressem? A sarukat holnap megnézem. Rendesen, pöccre indul.
Szia Scratch!
Hármasom ugyan nem volt, de az aksi nagatívja felöl egyet a kasznira (egyesnél a lámpa mögött egyszerre) és egy másikat a motorblokkra (egyesnél a motor jobb sarkán, közép magasságban  találsz)kötve kererssél.
 
Bár én a generátorra tippelek inkább. Az akku terhelt 12,3 V-ja és a töltéskori 14,3 V közötti ingadozást látod szerintem. Szíj állapota körül keresgélj. Ez magyarázat lehet a rendellenes riasztó viselkedésre is, érzékeli a változást, amiről nem tudja eldönteni, hogy egy lopási kisérlet vagy műszaki hiba.
Üdv ND
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2004.12.12 vasárnap, 00:09:00 »

Szia Scratch!
Hármasom ugyan nem volt, de az aksi nagatívja felöl egyet a kasznira (egyesnél a lámpa mögött egyszerre) és egy másikat a motorblokkra (egyesnél a motor jobb sarkán, közép magasságban  találsz)kötve kererssél.
 
Bár én a generátorra tippelek inkább. Az akku terhelt 12,3 V-ja és a töltéskori 14,3 V közötti ingadozást látod szerintem. Szíj állapota körül keresgélj. Ez magyarázat lehet a rendellenes riasztó viselkedésre is, érzékeli a változást, amiről nem tudja eldönteni, hogy egy lopási kisérlet vagy műszaki hiba.
Üdv ND
ND,
 
ok, és ha megvan, tisztítás a megoldás? Ha igen, mivel szokás ezt?
Milyen szíjjat keressek? Annak mennyire kell feszülnie, ha jó?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2004.12.12 vasárnap, 09:07:00 »

ND,
 
ok, és ha megvan, tisztítás a megoldás? Ha igen, mivel szokás ezt?
Milyen szíjjat keressek? Annak mennyire kell feszülnie, ha jó?
Szia Scratch!
Nálad az érintkezésnek még tökéletesbnek kelene lenni, tehát rozsda, nagy mértékű eloxálódás nem alakulhatott ki, de ezt ellenőrizd le azért. Nézd meg a kábelek épségét. A saruk állapotát, ne legyenek lazák. Sajna a szíjra nem tudom megmondani kellő helyismeret hiján a megoldást, de a tünet alapján arra gondook,hogy ott keresem a problémát a löktető feszültség szintre.
Üdv ND
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2004.12.12 vasárnap, 11:22:00 »

Szia Scratch!
Nálad az érintkezésnek még tökéletesbnek kelene lenni, tehát rozsda, nagy mértékű eloxálódás nem alakulhatott ki, de ezt ellenőrizd le azért. Nézd meg a kábelek épségét. A saruk állapotát, ne legyenek lazák. Sajna a szíjra nem tudom megmondani kellő helyismeret hiján a megoldást, de a tünet alapján arra gondook,hogy ott keresem a problémát a löktető feszültség szintre.
Üdv ND
Ja, jól mondja ND. A testkábelek - az egyik az akku és az autó között, a másik a motor éd az autó között - nagyon fontosak. Az, hogy most cseréltél akkut, és azelőtt nem csinálta, az arra enged következtetni, hogy a cserénél történt valami. Az, hogy rendesen teker, meg pont az ellenkezője, azaz kizárja a rossz érintkezést. Ennek ellenére názd át. A szíj is csinálhat ilyesmit, de annak visítani kéne. Jó lenne, ha meg tudnád mérni a feszűccséget, amikor ingadozik. Egyébként ha pl a generátorod a rossz (bizonyos kimutatások szerint mondeo betegség), akkor az pont ilyeneket csinálhat. De lehet az is, hogy valami csatit félig lehúzott az, aki csinálta a cserét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2004.12.12 vasárnap, 12:06:00 »

Szia Scratch!
Nálad az érintkezésnek még tökéletesbnek kelene lenni, tehát rozsda, nagy mértékű eloxálódás nem alakulhatott ki, de ezt ellenőrizd le azért. Nézd meg a kábelek épségét. A saruk állapotát, ne legyenek lazák. Sajna a szíjra nem tudom megmondani kellő helyismeret hiján a megoldást, de a tünet alapján arra gondook,hogy ott keresem a problémát a löktető feszültség szintre.
Üdv ND
ND,
 
ok, ebéd után megnézem, köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2004.12.12 vasárnap, 12:08:00 »

Ja, jól mondja ND. A testkábelek - az egyik az akku és az autó között, a másik a motor éd az autó között - nagyon fontosak. Az, hogy most cseréltél akkut, és azelőtt nem csinálta, az arra enged következtetni, hogy a cserénél történt valami. Az, hogy rendesen teker, meg pont az ellenkezője, azaz kizárja a rossz érintkezést. Ennek ellenére názd át. A szíj is csinálhat ilyesmit, de annak visítani kéne. Jó lenne, ha meg tudnád mérni a feszűccséget, amikor ingadozik. Egyébként ha pl a generátorod a rossz (bizonyos kimutatások szerint mondeo betegség), akkor az pont ilyeneket csinálhat. De lehet az is, hogy valami csatit félig lehúzott az, aki csinálta a cserét.
Angel,
 
a feszültséget sajnos nem tudom megmérni. De a többit igen, na meg kicserélem az égőt is már. Smiley
Köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2004.12.12 vasárnap, 20:06:00 »

Sziasztok!
 
Hátsó fékpoka kopással ti, hogy álltok? Az első még alig kopott, a hátsót meg már cserélni kell. Ez szokványos?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2004.12.13 hétfő, 16:11:00 »

Sziasztok! Egy kis segítség kellene olyanoktól, akik III- generációs Mondeo-tulajok. Mostanában szeretnék ugyanis ilyen használtautót venni, de nem vagyok tisztában a kötelező szervízeseményekkel, mint például vezérműszíj-csere, stb. Milyen cseréket, javításokat ír elő ill. javasol a gyártó adott km után, a 2001 utáni Mondeok esetében. Aki tud segítsen! Köszönöm! Azt jól tudom, hogy 20ezer a kötelező szervízperiódus?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2004.12.13 hétfő, 16:18:00 »

Sziasztok! Egy kis segítség kellene olyanoktól, akik III- generációs Mondeo-tulajok. Mostanában szeretnék ugyanis ilyen használtautót venni, de nem vagyok tisztában a kötelező szervízeseményekkel, mint például vezérműszíj-csere, stb. Milyen cseréket, javításokat ír elő ill. javasol a gyártó adott km után, a 2001 utáni Mondeok esetében. Aki tud segítsen! Köszönöm! Azt jól tudom, hogy 20ezer a kötelező szervízperiódus?
Ha jól emléxem, akkor már ezt máshova is beírtad, de oda sem írtál semmi többet. Mi találjuk ki azt, hogy milyet is akarsz valójában, vagy leírod te? Benzin, dízel/V6, vagy TDCI, vagy csak az 1,2ECO-t szeretnéd?:-) Milyen futási teljesítménnyel szertnéd megvenni?stb-stb.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2004.12.14 kedd, 16:00:00 »

Valóban beírtam már a szervíz fórumba is, de nem kaptam választ. Szóval 2001-es 1.8 vagy 2.0 literes benzinesről lenne szó, illetve a 115 lovas TDI is érdekel, ha meg tudom majd fizetni. A futásteljesítmény 80-90 ezer km-ben szerteném maximalizálni, persze a kötelező cseréktől is függően, illetve attól, hogy mit mondanak a tapasztalt tulajok és szervízesek, mennyire megbízható még ezután az autó. Bízhatok-e egyáltalán a használtpiacon kínált autók megadott futásteljesítményében, ha van vezetett szervízkönyve az adott "jószágnak"? Előre is kösz a segítséget!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2004.12.14 kedd, 17:04:00 »

szuszu!
Egy kicsit azért szűkíthetnéd a kört!
Mennyit mész majd vele 1 év alatt?
Munka vagy(és) családi autó lesz?
" Bízhatok-e egyáltalán a használtpiacon kínált autók megadott futásteljesítményében" NEM! Vidd (majd) el szakszervízbe egy tesztre!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2004.12.14 kedd, 17:26:00 »

Évente cca. 12ezer km-t fogok beletenni, főleg Pesten járatva, munka-és-haza útvonalon, illetve havonta egy-két kisebb vidéki túrával fűszerezve. Ilyen feltételek mellett megéri a dízelt választanom? Mennyire kiforrott, kevésbé szervízigényes konstrukció a Mondeo 115 lovas TDDI-je? Mert a benzinesek Pesten bezabálják legalább a 10 litert, sztem. Kötelező szervíz- és csere-igény hogy alakul a benzineseknél és a dízelnél? Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2004.12.14 kedd, 18:18:00 »

Szevasztok, most vettem egy használt TDCi-t, azonnal úgy éreztem, megtaláltam az autóm. Eddig Opellel jártam. Megtaláltam ezt a fórumot, de nem találtam kereső funkciót (manuálisan kerestem egy órát, sok érdekességet találtam, hasznos volt). Lehet, hogy már elhagzott a kérdésem: a beépített telefontartóba beillik a Nokia 6310i, tölt is, de a 9000 VNR rádió nem ismeri fel, azt mondja, nincs telefon. Tudja valaki a megoldást (a remek lapon való keresésre és erre a konkrét kérdésre? ). Előre is köszönöm.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2004.12.14 kedd, 18:19:00 »

Évente cca. 12ezer km-t fogok beletenni, főleg Pesten járatva, munka-és-haza útvonalon, illetve havonta egy-két kisebb vidéki túrával fűszerezve. Ilyen feltételek mellett megéri a dízelt választanom? Mennyire kiforrott, kevésbé szervízigényes konstrukció a Mondeo 115 lovas TDDI-je? Mert a benzinesek Pesten bezabálják legalább a 10 litert, sztem. Kötelező szervíz- és csere-igény hogy alakul a benzineseknél és a dízelnél? Köszi!
A TDDi szerintem kellően kiforrott. Városban normális használat mellett kb feleannyit kap be, mint pl a 2.0 benyás. A dízel, amennyivel drágább, annyival jobban fogod tudni eladni, azaz a különbség nemcsak vásárláskor, hanem eladáskor is megmarad. A szervizkönyv azértegy jó pont, kevésbe vágnak át. Ha nincs, szinte biztos a machinált km óra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2004.12.14 kedd, 22:29:00 »

Szevasztok, most vettem egy használt TDCi-t, azonnal úgy éreztem, megtaláltam az autóm. Eddig Opellel jártam. Megtaláltam ezt a fórumot, de nem találtam kereső funkciót (manuálisan kerestem egy órát, sok érdekességet találtam, hasznos volt). Lehet, hogy már elhagzott a kérdésem: a beépített telefontartóba beillik a Nokia 6310i, tölt is, de a 9000 VNR rádió nem ismeri fel, azt mondja, nincs telefon. Tudja valaki a megoldást (a remek lapon való keresésre és erre a konkrét kérdésre? ). Előre is köszönöm.
Nálam is ugyan ez a helyzet, de a megoldáson még gondolkodok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2004.12.15 szerda, 00:30:00 »

Évente cca. 12ezer km-t fogok beletenni, főleg Pesten járatva, munka-és-haza útvonalon, illetve havonta egy-két kisebb vidéki túrával fűszerezve. Ilyen feltételek mellett megéri a dízelt választanom? Mennyire kiforrott, kevésbé szervízigényes konstrukció a Mondeo 115 lovas TDDI-je? Mert a benzinesek Pesten bezabálják legalább a 10 litert, sztem. Kötelező szervíz- és csere-igény hogy alakul a benzineseknél és a dízelnél? Köszi!
Akár lesz belőle harag akár nem évi 12e km-el tök mindegy milyen motorú autót veszel.
 
Ha ennyire keveset futsz, akkor vegyél egy 125 lovas 1.8-ast, annak optimálisan jobb a fogyasztása és a fenntartási költségei és nem kell félni a dízelmotorból fakadó esetleges többletkiadástól (kicsit drágább szervíz, alkatrész) arról már nem is szólva, hogy kevés az itthon vásárolt és keveset futott TDDI és TDCI inkább olyanok vannak többségben amiket a németek 1-2 év alatt 300e km-ig hajtottak aztán eladtak és hogy-hogynem csili vili állapotban állnak 74e km-es futásteljesítménnyel a piacon. Na ettől mentsen meg mindenki, akkor inkább egy nyugdíjas orvos 3 éves 1.8-as benzinese.  
 
Ez persze a magánvéleményem, a dízelnek megvannak a maga előnyei.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2004.12.15 szerda, 00:31:00 »

Nálam is ugyan ez a helyzet, de a megoldáson még gondolkodok...
Petya!  
 
Nem lehet hogy a VNR nem ismeri azt a mute jelet amit a kihangoló ad ki Huh???
 
Üdv:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2004.12.15 szerda, 00:43:00 »

Akár lesz belőle harag akár nem évi 12e km-el tök mindegy milyen motorú autót veszel.
 
Ha ennyire keveset futsz, akkor vegyél egy 125 lovas 1.8-ast, annak optimálisan jobb a fogyasztása és a fenntartási költségei és nem kell félni a dízelmotorból fakadó esetleges többletkiadástól (kicsit drágább szervíz, alkatrész) arról már nem is szólva, hogy kevés az itthon vásárolt és keveset futott TDDI és TDCI inkább olyanok vannak többségben amiket a németek 1-2 év alatt 300e km-ig hajtottak aztán eladtak és hogy-hogynem csili vili állapotban állnak 74e km-es futásteljesítménnyel a piacon. Na ettől mentsen meg mindenki, akkor inkább egy nyugdíjas orvos 3 éves 1.8-as benzinese.  
 
Ez persze a magánvéleményem, a dízelnek megvannak a maga előnyei.
 
Üdv:
Nem lesz harag.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2004.12.15 szerda, 00:51:00 »

Nem lesz harag.
Fú de megnyugodtam Smiley)))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2004.12.15 szerda, 00:55:00 »

Akár lesz belőle harag akár nem évi 12e km-el tök mindegy milyen motorú autót veszel.
 
Ha ennyire keveset futsz, akkor vegyél egy 125 lovas 1.8-ast, annak optimálisan jobb a fogyasztása és a fenntartási költségei és nem kell félni a dízelmotorból fakadó esetleges többletkiadástól (kicsit drágább szervíz, alkatrész) arról már nem is szólva, hogy kevés az itthon vásárolt és keveset futott TDDI és TDCI inkább olyanok vannak többségben amiket a németek 1-2 év alatt 300e km-ig hajtottak aztán eladtak és hogy-hogynem csili vili állapotban állnak 74e km-es futásteljesítménnyel a piacon. Na ettől mentsen meg mindenki, akkor inkább egy nyugdíjas orvos 3 éves 1.8-as benzinese.  
 
Ez persze a magánvéleményem, a dízelnek megvannak a maga előnyei.
 
Üdv:
Peppinnek annyiban igaza van, hogy a sokat futtott autókkal csak baj van. Meg dízelt az vesz, aki sokat megy. Ha olyat tudsz veni, amiben 100e körül van, és te még 100-at beleteszel, még a következő tulaj is élvezni fogja. Hogy tényleg kevés van, amelyik 100e körüli, és nem buherált órájú - nem tudom. Szervízkönyv megléte mindenféleképpen, és utána kell nézni, hogy az abban leírtak igazak-e, ebből kiderülhet az autó előélete. 300e km-vel ne vegyél. Más. A dízel mellett az szól, hogy kb 800e forintot fogsz megtakarítani az üzemanyagon, főleg akkor, ha sokat mész városban, mert ott jobban látszik a fogyikülönbség. Amikor adod el, ott is megvan még az árkülönbség, ami még szintén olyan 5-800e forint (a benzines gyorsabban veszíti az értékét). Amikor majd adod el, a benzinest nehéz lesz eladni, a dízelt meg szépen elviszik, nem kell tartogatnod hónapokig. Azaz megspóroltál kb 1,5 milliót. A TDDi nem megy rosszabban, mint a 125 lovas, 1,8i.
 
Ez persze az én magánvéleményem
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2004.12.15 szerda, 01:16:00 »

Peppinnek annyiban igaza van, hogy a sokat futtott autókkal csak baj van. Meg dízelt az vesz, aki sokat megy. Ha olyat tudsz veni, amiben 100e körül van, és te még 100-at beleteszel, még a következő tulaj is élvezni fogja. Hogy tényleg kevés van, amelyik 100e körüli, és nem buherált órájú - nem tudom. Szervízkönyv megléte mindenféleképpen, és utána kell nézni, hogy az abban leírtak igazak-e, ebből kiderülhet az autó előélete. 300e km-vel ne vegyél. Más. A dízel mellett az szól, hogy kb 800e forintot fogsz megtakarítani az üzemanyagon, főleg akkor, ha sokat mész városban, mert ott jobban látszik a fogyikülönbség. Amikor adod el, ott is megvan még az árkülönbség, ami még szintén olyan 5-800e forint (a benzines gyorsabban veszíti az értékét). Amikor majd adod el, a benzinest nehéz lesz eladni, a dízelt meg szépen elviszik, nem kell tartogatnod hónapokig. Azaz megspóroltál kb 1,5 milliót. A TDDi nem megy rosszabban, mint a 125 lovas, 1,8i.
 
Ez persze az én magánvéleményem
Angyalszáj testvéremnek alapvetően igaza van.
 
Uff szóltam....
 
Még jó hogy a kérdésről épp múlt pénteken trágyaltunk Smiley)) Ezért nem értem a 800 ezer megtakarítást.
 
Nálam a matek a következő:
 
2 axiómát tegyünk fel :
1) szuszu legalább 4 évig akarja megtartani a gépet
2) 12e km- a futásteljesítménye.
 
Ennek alapján fut összesen 48e km-t. Namármost tegyük fel, hogy a TDDcI, azaz akérmelyi átlagban eszik 6 litert százon az 2880 liter nafta, ait számoljunk átlagban 225 forinttal= 648 ezer jó magyar forint.  
A benyás meg eszik 10-et, mer azért szuszu is nyomja, így az 4800 liter, ami 240-es átlaggal számolva 1.152.000,-Ft.  
A különbség nálam 504 ezer.
Namost mi a kérdés:
Van e a benzines és a dízel közt ugyanolyan évjárat és felszereltség mellet 504 ezer forint különbség, és ha van mekkora lesz az értékesése 4 év mulva a benzinesnek és a dízelnek.
 
No ez a kérdés felb.....ta a vizet bennem és megnéztem néhányat a mobile.de-t meg mindegyiket a használtauto.hu-t és néhány nagyon érdekes következtetésre tettem szert, amelyet megosztok veletek.
 
1) Nincs igazi különbség benzines és dízel közt árban, ha a felszereltség hasonló
2) Benzinesek nagy többsége ugyan kevéssé felszerelt, általában trend, vagy ambiente így pl- navi-val egy sincs benne, ezért ezek minden bizonnyal magyarországi szervízkönyvesek.
3) Nem nagy a szórás a futásteljesítményt illetően, azaz a benzineseket is jócskán hajtják,
4)A dízelek 95 százaléka behozott autó és 60%-a 68-83 e km. között futott, ami nekem teljesen hihető.
5)Fele annyi a benzines, mint a dízel.
 
Ebből nekem 2 dolog jött le:
1) Nagyon kell vigyázni, ha valaki tdci-t akar venni
2) Mivel jóval kevesebb a piacon a benzines azt is leglább annyira érdemes venni, mint dízelt mert 4 év mulva nem lesz az áruk közt szinte semmilyen különbség.
 
Üdv:
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2004.12.15 szerda, 09:27:00 »

Angyalszáj testvéremnek alapvetően igaza van.
 
Uff szóltam....
 
Még jó hogy a kérdésről épp múlt pénteken trágyaltunk Smiley)) Ezért nem értem a 800 ezer megtakarítást.
 
Nálam a matek a következő:
 
2 axiómát tegyünk fel :
1) szuszu legalább 4 évig akarja megtartani a gépet
2) 12e km- a futásteljesítménye.
 
Ennek alapján fut összesen 48e km-t. Namármost tegyük fel, hogy a TDDcI, azaz akérmelyi átlagban eszik 6 litert százon az 2880 liter nafta, ait számoljunk átlagban 225 forinttal= 648 ezer jó magyar forint.  
A benyás meg eszik 10-et, mer azért szuszu is nyomja, így az 4800 liter, ami 240-es átlaggal számolva 1.152.000,-Ft.  
A különbség nálam 504 ezer.
Namost mi a kérdés:
Van e a benzines és a dízel közt ugyanolyan évjárat és felszereltség mellet 504 ezer forint különbség, és ha van mekkora lesz az értékesése 4 év mulva a benzinesnek és a dízelnek.
 
No ez a kérdés felb.....ta a vizet bennem és megnéztem néhányat a mobile.de-t meg mindegyiket a használtauto.hu-t és néhány nagyon érdekes következtetésre tettem szert, amelyet megosztok veletek.
 
1) Nincs igazi különbség benzines és dízel közt árban, ha a felszereltség hasonló
2) Benzinesek nagy többsége ugyan kevéssé felszerelt, általában trend, vagy ambiente így pl- navi-val egy sincs benne, ezért ezek minden bizonnyal magyarországi szervízkönyvesek.
3) Nem nagy a szórás a futásteljesítményt illetően, azaz a benzineseket is jócskán hajtják,
4)A dízelek 95 százaléka behozott autó és 60%-a 68-83 e km. között futott, ami nekem teljesen hihető.
5)Fele annyi a benzines, mint a dízel.
 
Ebből nekem 2 dolog jött le:
1) Nagyon kell vigyázni, ha valaki tdci-t akar venni
2) Mivel jóval kevesebb a piacon a benzines azt is leglább annyira érdemes venni, mint dízelt mert 4 év mulva nem lesz az áruk közt szinte semmilyen különbség.
 
Üdv:
Szia Peppin!
Akkor az én 2002-s Mondimban lehet, hogy nem 80e. km van, hanem 300e? Ez elkeserítő lehet! De ezek hogy hajtanak egy autóba egy év alatt 150e-t? Vagy annyira jó a Mondeo, hogy ki se szállnak, csak mennek, mennek? Ja, és néha tankolnak! De csak néha!
Akkor lehet, hogy én is a kocsiban fogok lakni? A nejemnek meg majd integetek, ha elhúzok a ház előtt! Vagy a benzinkútnál megoldjuk a láthatást!
Egyébként lehet, hogy már a jövő héten ...?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2004.12.15 szerda, 09:39:00 »

Szuszu!
 
Köszönd meg, hogy így elbizonytalanítottak!:-))))
Legalábbis gondolom, mert engem a TDDI meggyőzött vezetés közben, de Peppin sem volt semmi írásban. Egy kissé elbizonytalanodtam a "jövendő autómmal kapcsolatban:-) Bár nekem még igencsak van időm gondolkodni!:-(
 
Szervízklt: erről már beszéltünk?(nem emléxem)
Sztem a kötelező szervíz nagyságrendileg ugyan annyi lehet a benzinesnél, mint a dízelnél. 30-40eHUF utánnajárva. A benzine is láncos? A TDDI láncos vezérműszíjal rend., ezért ez kiesik. Motorikusan 200e-ig nem hiszem, hogy van különbség(ár+elromolható dolgok közt), futómű+egyéb alkatrész terén ugyan az!
SZVSZ!!!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2004.12.15 szerda, 09:41:00 »

Szia Peppin!
Akkor az én 2002-s Mondimban lehet, hogy nem 80e. km van, hanem 300e? Ez elkeserítő lehet! De ezek hogy hajtanak egy autóba egy év alatt 150e-t? Vagy annyira jó a Mondeo, hogy ki se szállnak, csak mennek, mennek? Ja, és néha tankolnak! De csak néha!
Akkor lehet, hogy én is a kocsiban fogok lakni? A nejemnek meg majd integetek, ha elhúzok a ház előtt! Vagy a benzinkútnál megoldjuk a láthatást!
Egyébként lehet, hogy már a jövő héten ...?
Azér volt benne tulzás is. Ha ért hozzá az ember, akkor 50ekm különbséget észrevesz!!!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2004.12.15 szerda, 10:39:00 »

Hát, valóban sikerült elbizonytalanítanotok... Azért mindenkinek köszönöm az értékes hozzászólást! (Nem sok olyan fórum van ahol ilyen segítőkészek az emberek.)
Arra én is felfigyeltem, hogy nincs igazán nagy különbség árban a benzines és a dízel között, viszont félek attól hogy utóbbinak jóval magasabb a szervízköltsége. Bár Joe szerint nincs komoly eltérés. Egyre inkább a dízel felé orientálódom :-)Lehetséges az, hogy a 2,8 - 3 m Ft-ért kínált dízelek normális állapotban vannak? Nagyon elgondolkodtatóan olcsónak tűnnek mindenesetre. Azt még senki nem tudta megmondani, mikor esedékesek a fő cserék, legalábbis a gyár szerint
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2004.12.15 szerda, 10:41:00 »

Akár lesz belőle harag akár nem évi 12e km-el tök mindegy milyen motorú autót veszel.
 
Ha ennyire keveset futsz, akkor vegyél egy 125 lovas 1.8-ast, annak optimálisan jobb a fogyasztása és a fenntartási költségei és nem kell félni a dízelmotorból fakadó esetleges többletkiadástól (kicsit drágább szervíz, alkatrész) arról már nem is szólva, hogy kevés az itthon vásárolt és keveset futott TDDI és TDCI inkább olyanok vannak többségben amiket a németek 1-2 év alatt 300e km-ig hajtottak aztán eladtak és hogy-hogynem csili vili állapotban állnak 74e km-es futásteljesítménnyel a piacon. Na ettől mentsen meg mindenki, akkor inkább egy nyugdíjas orvos 3 éves 1.8-as benzinese.  
 
Ez persze a magánvéleményem, a dízelnek megvannak a maga előnyei.
 
Üdv:
Honnan gondolog, hogy a dízeleket széthajtották? Tapasztalat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2004.12.15 szerda, 22:23:00 »

Petya!  
 
Nem lehet hogy a VNR nem ismeri azt a mute jelet amit a kihangoló ad ki Huh???
 
Üdv:
Az a baj, hogy a telefon sem ismeri fel, hogy "autós szettel" van használva, és nem áll át a kihangosító üzemmódra. Lehet, hogy a csatlakozó lábkiosztása nem pont a 6310i-hez van kialakítva (persze ha van eltérés a többi tipushoz képest), bár a telefon pont passzol a tartóba.  
Lehet, hogy manuálisan kellett volna bekapcsolni az "autós szettet" a telefonon?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2004.12.16 csütörtök, 01:37:00 »

Annyit Peppinhez, hogy 80e km-ig óhajtotta megtartani, innen jött az az adat, amit írtam. A másik, meg más, mennyit kérnek, és mennyit adnak meg. Lehet, hogy a difinél (eladásnál különbség) túloztam, de én nem vagyok szaki (autókereskedő). Szerintem 80e km-nél a 800ezer azért már említésre méltó. De hát ki-ki ízlése/meggyőződése szerint döntsön. Petya! A telefonnak fel kell ismerni a kihangosítót, nem kell külön bekapcsolni! szerintem lábkiosztási (bekötési) gondod van!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2004.12.16 csütörtök, 09:16:00 »

Az a baj, hogy a telefon sem ismeri fel, hogy "autós szettel" van használva, és nem áll át a kihangosító üzemmódra. Lehet, hogy a csatlakozó lábkiosztása nem pont a 6310i-hez van kialakítva (persze ha van eltérés a többi tipushoz képest), bár a telefon pont passzol a tartóba.  
Lehet, hogy manuálisan kellett volna bekapcsolni az "autós szettet" a telefonon?
Eredeti Nokia kihangosító van benne? Mert ha nem, akkor ez a bibi! 6310 I-t nem ismeri fel az utángyártott, sőt lehet, hogy a 6310-et sem(asszem van ilyen is). A 6210-et már igen.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2004.12.16 csütörtök, 11:36:00 »

Eredeti Nokia kihangosító van benne? Mert ha nem, akkor ez a bibi! 6310 I-t nem ismeri fel az utángyártott, sőt lehet, hogy a 6310-et sem(asszem van ilyen is). A 6210-et már igen.
 
Tisztelettel!
A 6310 és a 6310i alig különbözik egymástól.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.