Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.22 vasárnap, 00:56:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 [1307] 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21341506 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65300 Dátum: 2015.10.31 szombat, 07:22:25 »

fehérvár

Szia jó reggelt és ma mikor lenne jó neked??? 
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #65301 Dátum: 2015.10.31 szombat, 07:39:30 »

Ezt az oldalt sokszor néztem én is és ajánlani tudom, jó a referenciájuk  eljen

Bocsi, de ha sokszor megnézted az oldalukat, az miért jelenti azt h, jó és ajánlod őket?   Huh?
Én már csináltattam velük krómoztatást. Horror pénzért fél év élettartammal. Én inkább nem ajánlanám...
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #65302 Dátum: 2015.10.31 szombat, 07:47:58 »

Bocsi, de ha sokszor megnézted az oldalukat, az miért jelenti azt h, jó és ajánlod őket?   Huh?
Én már csináltattam velük krómoztatást. Horror pénzért fél év élettartammal. Én inkább nem ajánlanám...

A referenciáikat olvasva írtam azt amit, ha te csalódtál bennük akkor az is egy érzés  eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #65303 Dátum: 2015.10.31 szombat, 07:54:15 »

A referenciáikat olvasva írtam azt amit, ha te csalódtál bennük akkor az is egy érzés  eplus2

Sajnos ez nem érzés volt hanem tapasztalat.  szomoru1 Ha az oldalukat nézegeted akkor lehet érzésed.
Ha csináltatsz velük valamit, akkor tapasztalatod.....   Tongue
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #65304 Dátum: 2015.10.31 szombat, 08:00:28 »

Sajnos ez nem érzés volt hanem tapasztalat.  szomoru1 Ha az oldalukat nézegeted akkor lehet érzésed.
Ha csináltatsz velük valamit, akkor tapasztalatod.....   Tongue



Legközelebb ne csináltass nagyobb munkát inkább a pénzből igyál pár sört és pálinkát és akkor érezni fogod  eplus2 taps
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65305 Dátum: 2015.10.31 szombat, 09:37:43 »

Lehet meg van a baj miért nem indult el az autó. 
2 db relé lába zöld volt. Inditaskor meg leesik a feszültség 9,5 9,3 ra és én úgy tudom hogy 10,5 alá nem szabadna
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65306 Dátum: 2015.10.31 szombat, 12:23:20 »

Lehet meg van a baj miért nem indult el az autó. 
2 db relé lába zöld volt. Inditaskor meg leesik a feszültség 9,5 9,3 ra és én úgy tudom hogy 10,5 alá nem szabadna

3 hiba kód volt. Egyik a töltés szint alacsony, injektor pumpa, injektor kommunikáció probléma.  De ez lehetett az aksitol is. Azóta szépen indul semmi gond
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65307 Dátum: 2015.10.31 szombat, 14:09:51 »

3 hiba kód volt. Egyik a töltés szint alacsony, injektor pumpa, injektor kommunikáció probléma.  De ez lehetett az aksitol is. Azóta szépen indul semmi gond
Az alacsony feszültség az lehet gond.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #65308 Dátum: 2015.10.31 szombat, 14:27:49 »

Lehet meg van a baj miért nem indult el az autó. 
2 db relé lába zöld volt. Inditaskor meg leesik a feszültség 9,5 9,3 ra és én úgy tudom hogy 10,5 alá nem szabadna

A reléláb-zöldülés az kimondottan veszélyes betegség! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65309 Dátum: 2015.10.31 szombat, 14:32:51 »

A reléláb-zöldülés az kimondottan veszélyes betegség! Smiley

AndyA

Mindent megpucoltam kontaktspray és aksi töltés azóta jó minden Smiley
Köszönöm a segítséget és fórum társunk hibakód olvasásat
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #65310 Dátum: 2015.10.31 szombat, 16:42:34 »

Srácok

Mi lehet az autómban, amiről nem ír a fáma és gyorsan ad meleget a fűtés (izzítógyertyás kieg fűtés, még csak most lesz beletéve)

Eddig reggelente járattam/tom az autót, melegítés gyanánt és mentem vele legalább 2-3 KM-t mire bekapcsoltam a fűtést, hogy meleget fújhasson

viszont ma nem olyan rég indítottam az autót és a fűtés bekapcsolva maradt (auto klima HI-n volt, 2 fokozatban a venti), nem melegítettem és alig mentem vele 500-600 m-t és már nyomta a forróságot

Van valami plusz dolog a fűtésembe ?

A választ előre is köszönöm
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #65311 Dátum: 2015.10.31 szombat, 17:39:58 »

Srácok

Mi lehet az autómban, amiről nem ír a fáma és gyorsan ad meleget a fűtés (izzítógyertyás kieg fűtés, még csak most lesz beletéve)

Eddig reggelente járattam/tom az autót, melegítés gyanánt és mentem vele legalább 2-3 KM-t mire bekapcsoltam a fűtést, hogy meleget fújhasson

viszont ma nem olyan rég indítottam az autót és a fűtés bekapcsolva maradt (auto klima HI-n volt, 2 fokozatban a venti), nem melegítettem és alig mentem vele 500-600 m-t és már nyomta a forróságot

Van valami plusz dolog a fűtésembe ?

A választ előre is köszönöm
előfodulhat üzemanyagtüzelésű kieg fűtés is benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #65312 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:01:38 »

Sziasztok. Bal hátulról olyan ropogó hang jön , hogy nem emberi. Olyan mint az opelomon mikor szétment a toronycsapágy. Ha valaki tudja mi a probléma kérem segitsen illetve hogy járhatok e igy vele?
Előre is köszi.
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #65313 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:49:03 »

Srácok

Mi lehet az autómban, amiről nem ír a fáma és gyorsan ad meleget a fűtés (izzítógyertyás kieg fűtés, még csak most lesz beletéve)

Eddig reggelente járattam/tom az autót, melegítés gyanánt és mentem vele legalább 2-3 KM-t mire bekapcsoltam a fűtést, hogy meleget fújhasson

viszont ma nem olyan rég indítottam az autót és a fűtés bekapcsolva maradt (auto klima HI-n volt, 2 fokozatban a venti), nem melegítettem és alig mentem vele 500-600 m-t és már nyomta a forróságot

Van valami plusz dolog a fűtésembe ?

A választ előre is köszönöm
benézel az autó hasa alá.Ha van egy gyerekcipősdoboz méretű kis kályha a tűzfal aljára szerelve az a dizelkiegfűtés.Gyakorlatilag ahol a bal lábad van a kuplungpedálon,ugyan ott kell keresned kívül a motortérben.Az elektromos fűtés nem tud ilyen gyorsan és intenzíven reagálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #65314 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:49:55 »

Sziasztok. Bal hátulról olyan ropogó hang jön , hogy nem emberi. Olyan mint az opelomon mikor szétment a toronycsapágy. Ha valaki tudja mi a probléma kérem segitsen illetve hogy járhatok e igy vele?
Előre is köszi.
kicsit rossz a hallásom,de talán a toronycsapágy.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #65315 Dátum: 2015.10.31 szombat, 19:19:53 »

Sziasztok!
Az utóbbi időben ritkán jártam felétek.
Jelenleg az mk3-as mondik utolsó évjaratai között nézelődök a hahun, 5 ajtós vagy kombi kivitelben, benzines motorral (ami nem sci). A 2 literes a legszimpatikusabb, ahogy néztem az ajtórozsdásodás már a facelift után nem igazán probléma, és a láncos motor is tartós. A mostani mondeot megszerettem az évek során, de már öregecskedik, na meg sose volt egy aszfaltszaggató szerkezet, de az évek során megbízhatónak bizonyult.
Egy MK3 vásárlásánál mire érdemes odafigyelni? Ezek a benzines motorok között van már olyan, amit kettős tömegű lendkerékkel szereltek? Van-e korrekt szerelő akit tudtok ajánlani Budapesten? Szemezgetek még a hasonló korú 6-os Mazdákkal is, de itt a fórumon korábban sok segítséget kaptam, amikkel több apróságot (meg)javítottam az autón. Ez sokat nyom a latba, hogy van egy közösség akikhez lehet fordulni.
Köszönöm a tippeket és tanácsokat az autóvásárlással kapcsolatban.  worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65316 Dátum: 2015.10.31 szombat, 19:32:16 »

Sziasztok!
Az utóbbi időben ritkán jártam felétek.
Jelenleg az mk3-as mondik utolsó évjaratai között nézelődök a hahun, 5 ajtós vagy kombi kivitelben, benzines motorral (ami nem sci). A 2 literes a legszimpatikusabb, ahogy néztem az ajtórozsdásodás már a facelift után nem igazán probléma, és a láncos motor is tartós. A mostani mondeot megszerettem az évek során, de már öregecskedik, na meg sose volt egy aszfaltszaggató szerkezet, de az évek során megbízhatónak bizonyult.
Egy MK3 vásárlásánál mire érdemes odafigyelni? Ezek a benzines motorok között van már olyan, amit kettős tömegű lendkerékkel szereltek? Van-e korrekt szerelő akit tudtok ajánlani Budapesten? Szemezgetek még a hasonló korú 6-os Mazdákkal is, de itt a fórumon korábban sok segítséget kaptam, amikkel több apróságot (meg)javítottam az autón. Ez sokat nyom a latba, hogy van egy közösség akikhez lehet fordulni.
Köszönöm a tippeket és tanácsokat az autóvásárlással kapcsolatban.  worship

Na igen, az 1.6-al max akkor szaggatod az aszfaltot, ha felnin gurulsz  vigyor3
benyas mociknal figyelni kell a szivosorra, mert azt a kedves nemet mernokok Lqrtak, nem kicsit nagyon.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Mas nagyobb baja nem szok lenni a benyasoknak, csak a szokasos trafo, kabel, gyertya wave
Mind1ik MKIII-at kettostomeguvel szereltek  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.31 szombat, 20:04:12 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #65317 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:02:47 »

előfodulhat üzemanyagtüzelésű kieg fűtés is benne

Annak van külön gombja. Tudna róla, ha lenne benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #65318 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:06:17 »

Na igen, az 1.6-al max akkor szaggatod az aszfaltot, ha felnin gurulsz  vigyor3
benyas mociknal figyelni kell a szivosorra, mert azt a kedves nemet mernokok Lqrtak, nem kicsit nagyon.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Mas nagyobb baja nem szok lenni a benyasoknak, csak a szokasos trafo, kabel, gyertya wave
Mind1ik MKIII-at kettostomeguvel szereltek  szomoru1
azért a néha előforduló olajzabálós problémát se hagynám ki a felsorolásból vigyor3 gyakorlatilag egy benzinessel is bele lehet nyúlni rendesen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #65319 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:06:58 »

Annak van külön gombja. Tudna róla, ha lenne benne.

AndyA
az állófűtésnek van gombja. de a sima kiegnek szerintem nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65320 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:10:07 »

azért a néha előforduló olajzabálós problémát se hagynám ki a felsorolásból vigyor3 gyakorlatilag egy benzinessel is bele lehet nyúlni rendesen

Bele bizony! Lattam en mar olyan olajsaras CMP-t hogy jajj  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #65321 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:35:16 »

Na igen, az 1.6-al max akkor szaggatod az aszfaltot, ha felnin gurulsz  vigyor3
benyas mociknal figyelni kell a szivosorra, mert azt a kedves nemet mernokok Lqrtak, nem kicsit nagyon.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Mas nagyobb baja nem szok lenni a benyasoknak, csak a szokasos trafo, kabel, gyertya wave
Mind1ik MKIII-at kettostomeguvel szereltek  szomoru1
Köszi az infót! Smiley Mire jók egyébként ezek az örvénylapátok?
A kettőstömegű rossz hír, V6-os motornál olvastam, hogy létezik, de azt hittem csak a nagyobbakat szerelték vele.. Ha a kis motorokban is van, akkor már V6-ot kell venni.  vigyor3

azért a néha előforduló olajzabálós problémát se hagynám ki a felsorolásból vigyor3 gyakorlatilag egy benzinessel is bele lehet nyúlni rendesen
Egy barátom benzines mk4-gyel járt így, végül az lett a megoldás, hogy darabokra szedték az egész motort és minden tömítést kicseréltek.


Egy másik kérdés: A Fordnál is van elektronikus szervizkönyv? Egy-két gyártónál hallottam, hogy a 2000-es évek elejétől kezdve a papír alapú mellett/helyett vezettek minden márkaszervizes javítást egy központi (európai) adatbázisba is és ez az alvázszámmal a kezemben lekérdezhető.

Szerk: Házi hibakód olvasásra van lehetőség? Olvastam korábban hogy akár mobil appal és egy blútyúkos odb csatival sok típus szóra bírható.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.31 szombat, 20:40:10 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65322 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:55:15 »

Köszi az infót! Smiley Mire jók egyébként ezek az örvénylapátok?
Kis fordulaton (kb. 2000 alatt ) a lapatok zart allapotban orvenyt keltenek es segitik a homogenebb keverekkepzest, illetve elvileg fogyicsokkento hatasa van.
Ez nem mai talalmany, minden nagyobb hengerurtartalmu motornal alkalmazzak ezt, csak nem ilyen szfh minosegu anyagokbol epitkeznek mint a fjord. De sajnos ez mar nem csak fjord jellemzo, sok mas marka is atvette a muanyag szivosor es alkatreszek alkalmazasat. Persze azert hagytak benne nemi femet is, hogy amikor kiszakadnak az elkopott lapatok tuti rendet tegyenek a motorban  falbav
Válasz
A kettőstömegű rossz hír, V6-os motornál olvastam, hogy létezik, de azt hittem csak a nagyobbakat szerelték vele.. Ha a kis motorokban is van, akkor már V6-ot kell venni.  vigyor3
Egy barátom benzines mk4-gyel járt így, végül az lett a megoldás, hogy darabokra szedték az egész motort és minden tömítést kicseréltek.
Elvileg az olaj nem csereje okozhatja kesobb az olajfogyit. Ha rendszeresen csereltek az olajat, akkor kevesbe eszi  vigyor3
Válasz
Egy másik kérdés: A Fordnál is van elektronikus szervizkönyv? Egy-két gyártónál hallottam, hogy a 2000-es évek elejétől kezdve a papír alapú mellett/helyett vezettek minden márkaszervizes javítást egy központi (európai) adatbázisba is és ez az alvázszámmal a kezemben lekérdezhető.
Elvileg van.
Válasz
Szerk: Házi hibakód olvasásra van lehetőség? Olvastam korábban hogy akár mobil appal és egy blútyúkos odb csatival sok típus szóra bírható.
Igen.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.31 szombat, 20:58:36 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #65323 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:58:10 »

Sziasztok

Akérdésem az lenne, hogy a 3s7t-s denso navi beszerelhető-e egy 2006-os ghiabe és abban ven-e bt modul.

Üdv feketeba
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #65324 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:01:37 »

Kis fordulaton (kb. 2000 alatt ) a lapatok zart allapotban orvenyt keltenek es segitik a homogenebb keverekkepzest, illetve elvileg fogyicsokkento hatasa van.
Ez nem mai talalmany, minden nagyobb hengerurtartalmu motornal alkalmazzak ezt, csak nem ilyen szfh minosegu anyagokbol epitkeznek mint a Ford. De sajnos ez mar nem csak Ford jellemzo, sok mas marka is atvette a muanyag szivosor es alkatreszek alkalmazasat. Persze azert hagytak benne nemi femet is, hogy amikor kiszakadnak az elkopott lapatok tuti rendet tegyenek a motorban  :falbav:Elvileg az olaj nem csereje okozhatja kesobb az olajfogyit. Ha rendszeresen csereltek az olajat, akkor kevesbe eszi  :vigyor3:Elvileg van.Igen.

Thx a részletezést!
Olajcsere tekintetében a mazdákra is ezt mondták, hogy ha nem tartották be rendesen az olajcsereperiódust, akkor idővel többet csipeget az olajból. Amúgy ha jól tudom, kb ugyanazokat a motorokat használták mint a ford.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65325 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:04:11 »

Thx a részletezést!
Olajcsere tekintetében a mazdákra is ezt mondták, hogy ha nem tartották be rendesen az olajcsereperiódust, akkor idővel többet csipeget az olajból. Amúgy ha jól tudom, kb ugyanazokat a motorokat használták mint a ford.

igen. De ez szerintem minden motorra igaz. Ha elhanyagolod az olajcseret akkor ij  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #65326 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:04:52 »

Sziasztok

Akérdésem az lenne, hogy a 3s7t-s denso navi beszerelhető-e egy 2006-os ghiabe és abban ven-e bt modul.

Üdv feketeba
Szia!
Alapértelmezésben nincs bt modul, külön vehető. Persze lehet, hogy ami autóból veszed abban éppen van. DE. A 3-assal kezdődőek még nem tudták a bt modult kezelni. Az 5-ös sorozatszámtól tudja kezelni bt modult. Én is benyaltam...
A 3-assal kezdődőben a menüben be tudod kapcsolni, konnektol a telóhoz, de aztán itt el is fogyott.
A talkfordon van róla cikk.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #65327 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:07:07 »

benézel az autó hasa alá.Ha van egy gyerekcipősdoboz méretű kis kályha a tűzfal aljára szerelve az a dizelkiegfűtés.Gyakorlatilag ahol a bal lábad van a kuplungpedálon,ugyan ott kell keresned kívül a motortérben.Az elektromos fűtés nem tud ilyen gyorsan és intenzíven reagálni.

Ilyet és itt kell keresnem

Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #65328 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:07:22 »

Thx a részletezést!
Olajcsere tekintetében a mazdákra is ezt mondták, hogy ha nem tartották be rendesen az olajcsereperiódust, akkor idővel többet csipeget az olajból. Amúgy ha jól tudom, kb ugyanazokat a motorokat használták mint a ford.
Unokaöcsém is Mazdákat néz most, bele van pistulva a 2,3 szívó benzinbe. Körüljárta a témát, a Mazda is vállalható. Ugyanúgy van fb csoport, fórum, ugyanúgy pimpelik mint a Mondeót. Próbáltam rábeszélni egy jó MkIII-ra, de nem érdekelte. nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #65329 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:08:43 »

Ilyet és itt kell keresnem


ez az elektromos kieg fűtés reléje
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65330 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:08:49 »

Unokaöcsém is Mazdákat néz most, bele van pistulva a 2,3 szívó benzinbe. Körüljárta a témát, a Mazda is vállalható. Ugyanúgy van fb csoport, fórum, ugyanúgy pimpelik mint a Mondeót. Próbáltam rábeszélni egy jó MkIII-ra, de nem érdekelte. nyes

nem is értem miért Cheesy
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #65331 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:13:13 »

nem is értem miért Cheesy
Direketben kapja az infót tőlem, hogy mennyit szhopok a di-vel.
Majd kiderül a Mazda6 mit dob...:-)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #65332 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:13:46 »

ez az elektromos kieg fűtés reléje

Köszi

Akkor keresem a képét tovább
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #65333 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:15:45 »

Köszi

Akkor keresem a képét tovább
A belinkelt kép te autódról készült, vagy net?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #65334 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:16:20 »

Ilyet és itt kell keresnem

[img width=800 height=533]http://s23.postimg.org/773zwzjp7/IMG_0636.jpg
jesszus.Ez a bal lábad a kuplungpedálon belülről? laugh
ez a tűzfal teteje.Én a túzfal alját mondtam....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #65335 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:17:03 »

Köszi

Akkor keresem a képét tovább
kb 70cm-el lejjebb függőleges irányban.....de ha ez ate autód,akkor neked már van elektromos kiegfűtésed.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #65336 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:18:05 »

A mondeo komfortosabb mint a mazda 6.
A menet szél kevésbé érződik a mondeoban.
Talán egy kicsivel a mazda kevesebbet eszik de a mondeo meg jobban megy.
Megbízhatóság egyforma .

Inkább mondeo mert komfortosabb ha nekem kéne választanom.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #65337 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:18:44 »

kb 70cm-el lejjebb függőleges irányban.....de ha ez ate autód,akkor neked már van elektromos kiegfűtésed.
és ha az övéről készült, máris tudjuk mitől lett hamarabb meleg. 5 fok alatt kapcsol be, ha jól tudom, vagy minusz5?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #65338 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:19:55 »

és ha az övéről készült, máris tudjuk mitől lett hamarabb meleg. 5 fok alatt kapcsol be, ha jól tudom, vagy minusz5?
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #65339 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:21:26 »

és ha az övéről készült, máris tudjuk mitől lett hamarabb meleg. 5 fok alatt kapcsol be, ha jól tudom, vagy minusz5?
de.....éppen most készül beépíteni még egy elektromos fűtést.Akkor aztán lesz meleg de bitang gyorsan.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #65340 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:25:59 »

Unokaöcsém is Mazdákat néz most, bele van pistulva a 2,3 szívó benzinbe. Körüljárta a témát, a Mazda is vállalható. Ugyanúgy van fb csoport, fórum, ugyanúgy pimpelik mint a Mondeót. Próbáltam rábeszélni egy jó MkIII-ra, de nem érdekelte. nyes
Bocsi az OFF-ért. Smiley
Próbáltam tavasszal egy olyan mazdát nagyon megy.  vigyor3 A tulaj mondta, hogy imádja, de rendesen eszi az olajat (láttam, hogy ott figyelt a csomagtartóban egy flakon 10w40-es). Kicsit furcsáltam, mert én 5W30-assal járok régóta és nagyjából ugyanazt a diagramot rajzolták a kézikönyvébe a japánok is, mint a ford mérnökei.. szóval a mi éghajlatunkon én talán az 5w30-ra szavaznék. Am a 2.3-ra többen mondták, hogy vigyázni kell vele, a kenési rendszerét alulméretezték a japók, az MPS teknőjével már jobb és kicserélhető, de azt meg nehéz találni..

A mondeos fórum nekem sokkal átláthatóbb, jobban kategorizált. Meg ott sokszor olvastam olyan tanácsokat, hogy inkább vidd szervizbe. Ilyenkor nem tudom eldönteni, hogy a konstrukció sajátosságai miatt erre mindenképp szükség van, vagy csak "nem olyan bátor a mazdás társadalom", hogy maga javítson meg kisebb dolgokat.. vagy rossz fórumot olvastam.  vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #65341 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:40:39 »

jesszus.Ez a bal lábad a kuplungpedálon belülről? laugh
ez a tűzfal teteje.Én a túzfal alját mondtam....

Oké csak kerestem a képét, hogy kb mit kell látnom, mert már ért meglepetés a minap is a váltó olaj csere ügybe,
 mert imbusz kulcs volt írva , de nekem meg torx csavarok voltak

szóval bocsánat, ha kicsit alaposabban akarom tudni, hogy mit is kell látnom, mert nem vagyok ford szerelő és nekem kevés az, hogy gyerekcipő nagyságú doboz

A kép netes , nem az enyémről készült, az biztos, hogy elektromos kieg fűtésem nincs, az csak most lesz
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.31 szombat, 21:43:09 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #65342 Dátum: 2015.10.31 szombat, 23:36:19 »

de.....éppen most készül beépíteni még egy elektromos fűtést.Akkor aztán lesz meleg de bitang gyorsan.... Cheesy

És a generátor is mennyire fogja azt díjazni Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #65343 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 05:26:14 »

az állófűtésnek van gombja. de a sima kiegnek szerintem nincs

Annak nincs, de az szerintem nem is melegíti fel a vizet ennyi idő alatt...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #65344 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 05:28:00 »

És a generátor is mennyire fogja azt díjazni Cheesy

Fel kell rakatni 115A-re a Kertész utcában, azután vidáman. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kattisa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Új hozzászólás #65345 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 05:45:43 »

 Tekered balra és kész  hehe nyes
Kösz  nyes
Naplózva

Kattisa
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #65346 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 09:22:25 »

Szia!
Alapértelmezésben nincs bt modul, külön vehető. Persze lehet, hogy ami autóból veszed abban éppen van. DE. A 3-assal kezdődőek még nem tudták a bt modult kezelni. Az 5-ös sorozatszámtól tudja kezelni bt modult. Én is benyaltam...
A 3-assal kezdődőben a menüben be tudod kapcsolni, konnektol a telóhoz, de aztán itt el is fogyott.
A talkfordon van róla cikk.
Üdv, Ferqó
Akkor keresgélek tovább. Nem találtam csak 3-al kezdődőt sajnos. Nekem pedig pont a telefon miatt kellene csak
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #65347 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 09:24:11 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi okozhatja a következőt? Reggel az első indítás után kb. 10mp -ig egyenetlenül jár a motor, mintha kicsit rázna plusz ingadozik az alapjárat is minimálisan. A nap folyamán bármikor ha indítok még nem vettem észre hogy csinálná, viszont reggel mindig. A probléma nem tudom mióta áll fenn, én az autót kb. egy hónapja használtam utoljára, akkor még nem csinálta. Ez alatt édesapám használta, akinek vagy nem tűnt fel, vagy nem érdekelte.  falbav

Van egy másik problémám is még pedig a bal első zár. Viszont ez csak így a hidegebb időben nem akar zárni, csak ha kulccsal zárom, egyébként visszanyit. Tudom, hogy fl utánira kéne cserélni a zárat. A kérdés annyi lenne, hogy egy-két hónapja asszem többen is ügyködtek rajta, hogy ez javítható e, született vmi megoldás?

Hálás köszönet a válaszolóknak!  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #65348 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 09:34:07 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mi okozhatja a következőt? Reggel az első indítás után kb. 10mp -ig egyenetlenül jár a motor, mintha kicsit rázna plusz ingadozik az alapjárat is minimálisan. A nap folyamán bármikor ha indítok még nem vettem észre hogy csinálná, viszont reggel mindig. A probléma nem tudom mióta áll fenn, én az autót kb. egy hónapja használtam utoljára, akkor még nem csinálta. Ez alatt édesapám használta, akinek vagy nem tűnt fel, vagy nem érdekelte.  falbav

Van egy másik problémám is még pedig a bal első zár. Viszont ez csak így a hidegebb időben nem akar zárni, csak ha kulccsal zárom, egyébként visszanyit. Tudom, hogy fl utánira kéne cserélni a zárat. A kérdés annyi lenne, hogy egy-két hónapja asszem többen is ügyködtek rajta, hogy ez javítható e, született vmi megoldás?

Hálás köszönet a válaszolóknak!  worship
1.akku,töltés,generátor,izzítógyertya-hiba,kiegfűtés gyertya hiba-ha van.elektromos probléma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #65349 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 09:50:55 »

1.akku,töltés,generátor,izzítógyertya-hiba,kiegfűtés gyertya hiba-ha van.elektromos probléma.

Akku tavasszal lett cserélvi, izzítók is kb. akkor. Kiegészítő fűtés tudtommal nincs. Töltést megnézem, forscan vagy multiméter ajánlottabb?

Szerk.:
Forscannal megnéztem a töltést. Indítás előtt gyújtáson 12.1v. Indításkor egy pillanatra leesett 11 v-ra aztán fel hirtelen 13v-ra majd onna felkúszott 14.6v-ra. Lámpa, légkondi be, így visszaesett 14.0v-ra és ezt tartotta, míg le nem kapcsoltam a fogyasztókat, akk. visszaugrott 14.6v-ra.

Azt elfelejtettem írni, h indításkor kiböfög egy nagy fehér pamacsot, viszont utána nem füstöl vagy ilyesmi.

Találtam egy hibakódot is. U2199. Valami érvénytelen hőmérséklet adat-ot írt. Töröltem, újra teszteltem mindent most nincs kód. Ez mi lehetett?

« Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 11:05:49 írta geri93 » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Oldalak: 1 ... 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 [1307] 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.