Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.11 hétfő, 04:28:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 [1311] 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21770858 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #65500 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:38:53 »

vagy litert, vagy mm-t küld az elektronika élő rendszeren. teszt üzemben adja mindkettőt, de ahhoz le kéne állítsam a kiszolgálást, de azt nem értékelnék most Cheesy

továbbra is azt mondom, hogy kis eséllyel lennél képes ugyanazt a környezetet létrehozni a kannás "méréshez".
Nyugodtan elhihetitek, hogy ami kifolyik a pisztolyból az annyi +/- 0.3% mint ami ki van írva.

De kérdem amúgy, ha ennyi csalást gondoltok (57liter helyett 73 tehát tankolásonként 5-6 liter) átlagos forgalom mellett napi mennyi is? Hova tűnik az el a kútról? hogyan?


Olvasd már vissza, hogy mit írok... Több hozzászólás óta azt bizonygatom, hogy a jelölő filc vonalvastagságán belül van az eltérés, amit ilyen "háztáji" módszerekkel ki lehet mérni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65501 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:53:11 »

Olvasd már vissza, hogy mit írok... Több hozzászólás óta azt bizonygatom, hogy a jelölő filc vonalvastagságán belül van az eltérés, amit ilyen "háztáji" módszerekkel ki lehet mérni.

AndyA

jólvanna, kicsit másnapos is vagyok, meg k. teli van a tudatom ezzel a témával  eplus2

De tényleg, érdekelne a fórum véleménye:

ha ennyi csalást gondoltok (57liter helyett 63 tehát tankolásonként 5-6 liter) átlagos forgalom mellett napi mennyi is? Hova tűnik az el a kútról? hogyan?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 17:01:04 írta VZoli » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65502 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:56:46 »

jólvanna, kicsit másnapos is vagyok, meg k. teli van a tudatom ezzel a témával  eplus2

De tényleg, érdekelne a fórum véleménye:

ha ennyi csalást gondoltok (57liter helyett 73 tehát tankolásonként 5-6 liter) átlagos forgalom mellett napi mennyi is? Hova tűnik az el a kútról? hogyan?

Nem tűnik el, mert ott sincs.....a többlet. Csak a számolásban van. Nap végén meg nyomnak egy reset-et.....  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 17:01:14 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #65503 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:57:31 »

Nem tűnik el, mert ott sincs.....a többlet. Szak a számolásban van. Nap végén meg nyomnak egy reset-et.....  eplus2
persze,mert nem fizikai a többlet tankolás,csak a számok mutatnak többet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #65504 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:41:44 »

jólvanna, kicsit másnapos is vagyok, meg k. teli van a tudatom ezzel a témával  eplus2

De tényleg, érdekelne a fórum véleménye:

ha ennyi csalást gondoltok (57liter helyett 63 tehát tankolásonként 5-6 liter) átlagos forgalom mellett napi mennyi is? Hova tűnik az el a kútról? hogyan?

Többször is tankoltam 62-63 litert Ukrajnában  vigyor3.
Ja és szüleim házától 33 km-re van a kút, ahova jártunk, kb. 20 km-el a cél előtt már 0 volt a megtehető km-ek száma és még előttünk volt a határ is, ahol csak le kellett állítani és be kellett indítani többször is az autót. De kibírta, nem állt meg benzinhiány miatt. Na ezután álltunk fel a kis állványra és ment a 63 liter a tankba.
Hogy 63 liter volt-e a 63 liter, nem tudom, de ott nem is volt lényeges, mert ha csak 60 l volt, akkor is jól jártam.
Magyarban én nem figyelgetem ilyen szinten, megy amennyi megy, max. néha megnő a fogyasztás.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 18:44:31 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65505 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:47:26 »

Nem tűnik el, mert ott sincs.....a többlet. Csak a számolásban van. Nap végén meg nyomnak egy reset-et.....  eplus2

több komolyságot Tipcsi.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65506 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:48:32 »

persze,mert nem fizikai a többlet tankolás,csak a számok mutatnak többet.

kijózanodtál már? Nem hiszem  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65507 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:49:26 »


továbbra is érdekelne a fórum véleménye:

ha ennyi csalást gondoltok (57liter helyett 63 tehát tankolásonként 5-6 liter) átlagos forgalom mellett napi mennyi is? Hova tűnik az el a kútról? hogyan?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #65508 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 19:44:49 »

továbbra is érdekelne a fórum véleménye:

ha ennyi csalást gondoltok (57liter helyett 63 tehát tankolásonként 5-6 liter) átlagos forgalom mellett napi mennyi is? Hova tűnik az el a kútról? hogyan?


Szerintem senki nem gondolt csalást, csak le lett írva kinek mennyit sikerült már tankolnia a verdájába
de nekem van saját tapasztalat benzinkúttal, ahol csaltak/nak , tudok olyan kutat is ahol az adalékot felejtik el beletenni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #65509 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:08:48 »

továbbra is érdekelne a fórum véleménye:

ha ennyi csalást gondoltok (57liter helyett 63 tehát tankolásonként 5-6 liter) átlagos forgalom mellett napi mennyi is? Hova tűnik az el a kútról? hogyan?


Tudod, ezt már sokszor kitárgyaltuk. Te próbálod védeni a mundér becsületét, mi meg leírtuk a tapasztalatunkat. Nekem egyébként az a véleményem, hogy akkor sem hinnéd el, ha valaki belinkelné a nyugtát vagy videót készítene róla. Ahogy írtam, én tankoltam 63 litert az autómba úgy, hogy legalább 3-4 liter volt a tankban (akkor gyulladt a lámpa), ahogy más is. Ez van. Részemről ennyi.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65510 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:21:58 »

Tudod, ezt már sokszor kitárgyaltuk. Te próbálod védeni a mundér becsületét, mi meg leírtuk a tapasztalatunkat. Nekem egyébként az a véleményem, hogy akkor sem hinnéd el, ha valaki belinkelné a nyugtát vagy videót készítene róla. Ahogy írtam, én tankoltam 63 litert az autómba úgy, hogy legalább 3-4 liter volt a tankban (akkor gyulladt a lámpa), ahogy más is. Ez van. Részemről ennyi.

Nem erről van szó. Olvasd el a kérdést, és kérlek próbáld elképzelni, hgoy hogy is csinálják. Én amúgy tök elhiszem, hogy lehet 66-67 liter a tankodban, de 63 biztosan, sőt szerintem ha kiböknénk az alját le is jönne belőle annyi.

Ennyi a kérdés. Ha valaki épeszű választ elképzelést ad erre, meghajlok és többet nem kekeckedek.

1. Hány litert adnak el egy átlagos kúton egy nap?
2. Mennyivel is megy kevesebb a tankodba literenként?
3. Hogy tüntetik el ezt a mennyiséget a kútról?
4. Mindezt milyen módon, folyamatos informatikai kontroll alatt?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 20:35:06 írta VZoli » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #65511 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 09:00:44 »

Nem erről van szó. Olvasd el a kérdést, és kérlek próbáld elképzelni, hgoy hogy is csinálják. Én amúgy tök elhiszem, hogy lehet 66-67 liter a tankodban, de 63 biztosan, sőt szerintem ha kiböknénk az alját le is jönne belőle annyi.

Ennyi a kérdés. Ha valaki épeszű választ elképzelést ad erre, meghajlok és többet nem kekeckedek.

1. Hány litert adnak el egy átlagos kúton egy nap?
2. Mennyivel is megy kevesebb a tankodba literenként?
3. Hogy tüntetik el ezt a mennyiséget a kútról?
4. Mindezt milyen módon, folyamatos informatikai kontroll alatt?


Azt is leírtam, hog csak akkaor sikerült ezt a műveletet megcsinálnom. Eddig soha, semelyik tankoláskor (attól az egy alkalomtól eltekintve) nem sikerült nem, hogy 63 litert, de még 60-at sem tankolnom, pedig volt már olyan, hogy 0-t írt ki hátralevő km-nek. Amúgy pedig elég naívnak kell lenni ahhoz, hogy ne tudd elképzelni, hogy hova tűnik az a +, amit "nem tankolnak bele" az autókba. Eléggé találékony a magyar. Volt már sok ilyen, amire azt mondták sokan, hogy lehetetlen, aztán mégis. (Pl az új 10000 fénymásolhatatlansága)
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65512 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 09:26:00 »

Azt is leírtam, hog csak akkaor sikerült ezt a műveletet megcsinálnom. Eddig soha, semelyik tankoláskor (attól az egy alkalomtól eltekintve) nem sikerült nem, hogy 63 litert, de még 60-at sem tankolnom, pedig volt már olyan, hogy 0-t írt ki hátralevő km-nek. Amúgy pedig elég naívnak kell lenni ahhoz, hogy ne tudd elképzelni, hogy hova tűnik az a +, amit "nem tankolnak bele" az autókba. Eléggé találékony a magyar. Volt már sok ilyen, amire azt mondták sokan, hogy lehetetlen, aztán mégis. (Pl az új 10000 fénymásolhatatlansága)

csak próbálj meg felállítani egy teóriát a kérdésekre
Naplózva
piri
Vendég
« Új hozzászólás #65513 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:56:22 »

MK3 2001-es kombi TDDi -vel belerohantam egy előttem álló autóba, 50 km/h -ról fékezve. A karambol után az autó motorja kinyomott kuplung mellett beindul és jár, de terhelésre lefullad. Ha üresben van és a kuplungot feleresztem, akkor is lefullad.

Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja a problémát, vagy milyen vonalon kellene a nyomozást indítani?

Az autón az alábbi elemek sérültek meg (legalábbis amik láthatók):
- motorháztető
- első lökhárító
- jobb első sárvédő
- hűtőrács Ford jellel
- intercooler
- lámpa
- homlokfal
- lökhárító tartó

légzsákok nem szerencsére nyílottak ki.

köszönöm a segítséget
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #65514 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:23:06 »

csak próbálj meg felállítani egy teóriát a kérdésekre

Nem gyártok teóriákat. Te mondod a magadét, én meg a tapasztalatom. Ennyi.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #65515 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:37:02 »

MK3 2001-es kombi TDDi -vel belerohantam egy előttem álló autóba, 50 km/h -ról fékezve. A karambol után az autó motorja kinyomott kuplung mellett beindul és jár, de terhelésre lefullad. Ha üresben van és a kuplungot feleresztem, akkor is lefullad.

Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja a problémát, vagy milyen vonalon kellene a nyomozást indítani?

Az autón az alábbi elemek sérültek meg (legalábbis amik láthatók):
- motorháztető
- első lökhárító
- jobb első sárvédő
- hűtőrács Ford jellel
- intercooler
- lámpa
- homlokfal
- lökhárító tartó

légzsákok nem szerencsére nyílottak ki.

köszönöm a segítséget


A bal oldali "A" oszlop alján (bal lábadnál) van egy inercia kapcsoló.....azt nézd meg, lehet az ütközésnél kiugrott, ha igen akkor nyomd vissza. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #65516 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:53:44 »

MK3 2001-es kombi TDDi -vel belerohantam egy előttem álló autóba, 50 km/h -ról fékezve. A karambol után az autó motorja kinyomott kuplung mellett beindul és jár, de terhelésre lefullad. Ha üresben van és a kuplungot feleresztem, akkor is lefullad.

Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja a problémát, vagy milyen vonalon kellene a nyomozást indítani?

Az autón az alábbi elemek sérültek meg (legalábbis amik láthatók):
- motorháztető
- első lökhárító
- jobb első sárvédő
- hűtőrács Ford jellel
- intercooler
- lámpa
- homlokfal
- lökhárító tartó

légzsákok nem szerencsére nyílottak ki.

köszönöm a segítséget

Azt írod a címben, hogy nem indul, közben mégis.


Kzedjük ott, neked mit jelent, hogy: " nem indul az autó"...?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65517 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 16:13:47 »

Nem gyártok teóriákat. Te mondod a magadét, én meg a tapasztalatom. Ennyi.

Na itt van a kutya elásva. Ha ez létező probléma volna, ezzel lenne tele a panaszkönyv.
Magyarul: olyan nincs, mert nem tudom.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #65518 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 18:24:01 »

Na itt van a kutya elásva. Ha ez létező probléma volna, ezzel lenne tele a panaszkönyv.
Magyarul: olyan nincs, mert nem tudom.

Zoli! Nem vagy te ennyire értetlen. Azt derítsétek ki ti benzinkút technológiával foglalkozók, hogy hogyan és hova tszik az elcsalt üzemanyagot. Engem csak az érdekel, hogy fizikai képtelenség annyit tankolni, ami-mint korábban írtam-csak egyszer fordult elő. A panaszkönyv meg csak azért nincs tele ilyenekkel, mert az emberek rájöttek arra, hogy a panaszaik zömére sz.rnak bele, akkor meg minek írkáljon feleslegesen. De tudod mit? Igazad van. Az csak optikai csalódás volt, hogy 63 litert tankoltam egy elvileg 58,5 literes tankba egyszer, soha többet. Ja és annyira k. meleg volt, hogy kitágult a tank annyira, hogy a benne levő kb 3-4 literhez még hozzá tudtam tankolni 63 litert, nem beszélve arról, hogy Ukrajnában voltam (sosem jártam még csak az Ukrán-Magyar határon sem) és az oldalára volt állítva az autó.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.09 hétfő, 18:27:48 írta Lacika71 » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65519 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:09:35 »

Zoli! Nem vagy te ennyire értetlen. Azt derítsétek ki ti benzinkút technológiával foglalkozók, hogy hogyan és hova tszik az elcsalt üzemanyagot. Engem csak az érdekel, hogy fizikai képtelenség annyit tankolni, ami-mint korábban írtam-csak egyszer fordult elő. A panaszkönyv meg csak azért nincs tele ilyenekkel, mert az emberek rájöttek arra, hogy a panaszaik zömére sz.rnak bele, akkor meg minek írkáljon feleslegesen. De tudod mit? Igazad van. Az csak optikai csalódás volt, hogy 63 litert tankoltam egy elvileg 58,5 literes tankba egyszer, soha többet. Ja és annyira k. meleg volt, hogy kitágult a tank annyira, hogy a benne levő kb 3-4 literhez még hozzá tudtam tankolni 63 litert, nem beszélve arról, hogy Ukrajnában voltam (sosem jártam még csak az Ukrán-Magyar határon sem) és az oldalára volt állítva az autó.

Pedig hidd el, nagyon értetlen tudok lenni. Arra próbálnálak rávezetni, hogy mutass egy teóriát, hogy Te hogy csinálnád, én pedig megpróbálom bizonyítékokkal cáfolni, vagy elismerni. Ennyi az egész.
Sajnos sokan hiszik, hogy egy benzinkút egy lajtoskocsira van kötve, a tartályokba pedig a talajvíz úgy jár ki-be mintha egy cseppkőbarlang volna. A valóságban a "nagy" láncok olyan szigorú körülményeket teremtenek az üzemeltetőknek, hogy ha már megérkezett a tartályba a nafta onnan már csak eladás útján tud távozni. 8-10 éve ez még másképp volt mondjuk.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #65520 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:11:22 »

Zoli! Nem vagy te ennyire értetlen. Azt derítsétek ki ti benzinkút technológiával foglalkozók, hogy hogyan és hova tszik az elcsalt üzemanyagot. Engem csak az érdekel, hogy fizikai képtelenség annyit tankolni, ami-mint korábban írtam-csak egyszer fordult elő. A panaszkönyv meg csak azért nincs tele ilyenekkel, mert az emberek rájöttek arra, hogy a panaszaik zömére sz.rnak bele, akkor meg minek írkáljon feleslegesen. De tudod mit? Igazad van. Az csak optikai csalódás volt, hogy 63 litert tankoltam egy elvileg 58,5 literes tankba egyszer, soha többet. Ja és annyira k. meleg volt, hogy kitágult a tank annyira, hogy a benne levő kb 3-4 literhez még hozzá tudtam tankolni 63 litert, nem beszélve arról, hogy Ukrajnában voltam (sosem jártam még csak az Ukrán-Magyar határon sem) és az oldalára volt állítva az autó.

Én mostanában úgy járok, hogy mindig meglepődök milyen keveset kell tankolnom,hogy tele legyen a tank.Fogyasztás is alulmúlja a fedcomp által kiírtakat.Rakok be egy 5literes kannát és megnézem mikor fogy ki teljesen.A tank nem mehet össze ha bejönnek a hidegek?  vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65521 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:16:08 »

Én mostanában úgy járok, hogy mindig meglepődök milyen keveset kell tankolnom,hogy tele legyen a tank.Fogyasztás is alulmúlja a fedcomp által kiírtakat.Rakok be egy 5literes kannát és megnézem mikor fogy ki teljesen.A tank nem mehet össze ha bejönnek a hidegek?  vigyor3

Az én szerény véleményem szerint lehet. Végül is tágulékony lötty van benne, nyomás alatt van, és műanyag. Ha a kocsi hátuljában hagyott benzineskanna fel tud puffadni, akár a tank is tágulhat.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #65522 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:17:00 »

Pedig hidd el, nagyon értetlen tudok lenni. Arra próbálnálak rávezetni, hogy mutass egy teóriát, hogy Te hogy csinálnád, én pedig megpróbálom bizonyítékokkal cáfolni, vagy elismerni. Ennyi az egész.
Sajnos sokan hiszik, hogy egy benzinkút egy lajtoskocsira van kötve, a tartályokba pedig a talajvíz úgy jár ki-be mintha egy cseppkőbarlang volna. A valóságban a "nagy" láncok olyan szigorú körülményeket teremtenek az üzemeltetőknek, hogy ha már megérkezett a tartályba a nafta onnan már csak eladás útján tud távozni. 8-10 éve ez még másképp volt mondjuk.


Titkos alagutak és/vagy plusz kivezető cső aminek a vége egy pajtában végződik.Mindenki benne van az autósok átverésében.A kút üzemeltető,a kutas meg a pénztárospipi.Ja és Vzoli is?Megvan kenve kétszer és van titkos gomb is a kútoszlopon....Időnként nem lehet tankolni műszakváltásra hivatkozva.Na akkor legalizálják a dolgokat.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #65523 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:19:21 »

Az én szerény véleményem szerint lehet. Végül is tágulékony lötty van benne, nyomás alatt van, és műanyag. Ha a kocsi hátuljában hagyott benzineskanna fel tud puffadni, akár a tank is tágulhat.


A kanna nem a benzingőztől puffad fel?A tankon van levegőztető rendszer.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65524 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:19:54 »


Titkos alagutak és/vagy plusz kivezető cső aminek a vége egy pajtában végződik.Mindenki benne van az autósok átverésében.A kút üzemeltető,a kutas meg a pénztárospipi.Ja és Vzoli is?Megvan kenve kétszer és van titkos gomb is a kútoszlopon....Időnként nem lehet tankolni műszakváltásra hivatkozva.Na akkor legalizálják a dolgokat.

jaja. idehaza még a kutyát is gázolajban mossuk.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65525 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:20:58 »


A kanna nem a benzingőztől puffad fel?A tankon van levegőztető rendszer.

a gázolajjal teli kanna is felpuffad. Igen van szellőző rendszer a tankban, de nem légköri a nyomás a tankban.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #65526 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:22:13 »

jaja. idehaza még a kutyát is gázolajban mossuk.


Állatkínzó!!  eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #65527 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:55:50 »

a gázolajjal teli kanna is felpuffad. Igen van szellőző rendszer a tankban, de nem légköri a nyomás a tankban.

Hanem vajon mi az istennyila...?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65528 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:04:17 »

Hanem vajon mi az istennyila...?!?!

AndyA

Mivel nincs kapcsoltban a külvilággal nyilván valami légkörihez hasonló de nem pont ugyanakkora nyomás.
Naplózva
Jobbágy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #65529 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:15:46 »

Na itt van a kutya elásva. Ha ez létező probléma volna, ezzel lenne tele a panaszkönyv.
Magyarul: olyan nincs, mert nem tudom.
Senki nem tudja bizonyítani az igazát. Hiába verik át, akármennyi literrel, akármilyen üzemanyaggal. Valszeg a rendszer ilyen átverős nem a kút kezelők. Arról ne is beszéljünk hogy szinte senki nem tudja hogy a p@rasztkönyv egy példányát el kell vinni hogy történjen valami, egyébként rejtélyes módon elveszik a panasz
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65530 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:24:17 »

Senki nem tudja bizonyítani az igazát. Hiába verik át, akármennyi literrel, akármilyen üzemanyaggal. Valszeg a rendszer ilyen átverős nem a kút kezelők. Arról ne is beszéljünk hogy szinte senki nem tudja hogy a p@rasztkönyv egy példányát el kell vinni hogy történjen valami, egyébként rejtélyes módon elveszik a panasz

ez is tévedés. kivéve ahol két panaszkönyv van. a pontosság kedvéért minden bejegyzésre reagálni kell, a könyvet pedig időnként az illetékes település/kerület jegyzőjének be kell mutatni, a bejegyzések kezelésének bizonyítékaival együtt.
Nem csalók gyülekezete a kereskedelem, vannak szabályai amitek be kell tartani és be is tartatják őket. Ha azt gyanítod, hogy átvernek, adj hangot a véleményednek. Ki kell hívni a rendőrt, szakértőt fogadni, bejelentést/feljelentést tenni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #65531 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:24:26 »

Mivel nincs kapcsoltban a külvilággal nyilván valami légkörihez hasonló de nem pont ugyanakkora nyomás.

Namostakkor...

Mi célt is szolgál vajon az üzemanyagtank szellőzője, és ha nem a külvilágba nyílik, akkor hová is...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jobbágy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #65532 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 21:00:14 »

ez is tévedés. kivéve ahol két panaszkönyv van. a pontosság kedvéért minden bejegyzésre reagálni kell, a könyvet pedig időnként az illetékes település/kerület jegyzőjének be kell mutatni, a bejegyzések kezelésének bizonyítékaival együtt.
Nem csalók gyülekezete a kereskedelem, vannak szabályai amitek be kell tartani és be is tartatják őket. Ha azt gyanítod, hogy átvernek, adj hangot a véleményednek. Ki kell hívni a rendőrt, szakértőt fogadni, bejelentést/feljelentést tenni.

Ja nem elég hogy bukom az üzemenyagon a pénzemet még nekimegyek egy multicégnek, úgyis megnyalat. A szakértőt is én fizessem?  Az is a multi bérence. A mai rendőrök vajon mit tesznek. Tisztelet a kivételnek de a tojáshéj a seggen lóg, nem tudja mit tehet mit nem. Nem tudják a jogszabályokat mit érhet el egyszerű magyar halandó? Szerinted?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65533 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 21:06:57 »

Ja nem elég hogy bukom az üzemenyagon a pénzemet még nekimegyek egy multicégnek, úgyis megnyalat. A szakértőt is én fizessem?  Az is a multi bérence. A mai rendőrök vajon mit tesznek. Tisztelet a kivételnek de a tojáshéj a seggen lóg, nem tudja mit tehet mit nem. Nem tudják a jogszabályokat mit érhet el egyszerű magyar halandó? Szerinted?

hát ezzel a hozzáállással biztos, hogy semmit.

amúgy annyira tipikus ez, feldobtam egy témát, hogyha már úgy gondoljuk, hogy átvernek minket, nézzük meg, hogy is tehető ez meg. Még csak meg sem próbált senki hozzászólni, azon kívül, hogy mindegy mit mondanánk, úgysem....

annyira egyszerű a dolog, ha 80 helyett 110 litert tankolsz a pici kocsiba:
a) fizetsz és elmész (mert igazából nem is érdekel, mert úgyse győzhetsz)
b) fizetsz és kéred a panaszkönyvet (olyan nincs hogy ez nem kerül megválaszolásra)
c) nem fizetsz, rendőrt hívsz, háborogsz, lejátszátok, pro-kontra.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.09 hétfő, 21:12:47 írta VZoli » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #65534 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:05:38 »

Tehát amikor majd te pl 63litert tankolsz a 60 Literes tankodba akkor, megmagyarázod magadnak is hogy nem b@sztak át....ez csak hőtágulás..... eljen  eplus2
Ui: a számok csak példa kedvéért vannak ott.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65535 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:24:24 »

Tehát amikor majd te pl 63litert tankolsz a 60 Literes tankodba akkor, megmagyarázod magadnak is hogy nem b@sztak át....ez csak hőtágulás..... eljen  eplus2
Ui: a számok csak példa kedvéért vannak ott.

nem, nem ezt mondom. hanem azt, hogyha ilyenkor nem írsz a panaszkönyvbe, mert nem vagy biztos a dolgodban, akkor egy @sz vagy. mindazonáltal, amikor a 10 literes kannába bele, majd ki töltesz 12litert akkor mi van?
Naplózva
Jobbágy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #65536 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:25:58 »

hát ezzel a hozzáállással biztos, hogy semmit.

amúgy annyira tipikus ez, feldobtam egy témát, hogyha már úgy gondoljuk, hogy átvernek minket, nézzük meg, hogy is tehető ez meg. Még csak meg sem próbált senki hozzászólni, azon kívül, hogy mindegy mit mondanánk, úgysem....

annyira egyszerű a dolog, ha 80 helyett 110 litert tankolsz a pici kocsiba:
a) fizetsz és elmész (mert igazából nem is érdekel, mert úgyse győzhetsz)
b) fizetsz és kéred a panaszkönyvet (olyan nincs hogy ez nem kerül megválaszolásra)
c) nem fizetsz, rendőrt hívsz, háborogsz, lejátszátok, pro-kontra.
Itt nem ~37%os átverésről  beszéltek hanem 2-3% ról. Ezt az úrvezető sofőrök nem is veszik észre.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65537 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:30:50 »

Itt nem ~37%os átverésről  beszéltek hanem 2-3% ról. Ezt az úrvezető sofőrök nem is veszik észre.

1. Hány litert adnak el egy átlagos kúton egy nap?
2. Mennyivel is megy kevesebb a tankodba literenként?
3. Hogy tüntetik el ezt a mennyiséget a kútról?
4. Mindezt milyen módon?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #65538 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:31:50 »

Itt nem ~37%os átverésről  beszéltek hanem 2-3% ról. Ezt az úrvezető sofőrök nem is veszik észre.
https://www.youtube.com/watch?v=annbTvcc_Ug hehe
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #65539 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 23:44:08 »

Itt nem ~37%os átverésről  beszéltek hanem 2-3% ról. Ezt az úrvezető sofőrök nem is veszik észre.

Tegyük fel, hogy a 60 literes tankba beletankol emberünk 63 litert. Ez azt jelenti, hogy 5%-al verik át.
Tegyük fel, hogy van egy kamionos cégem.
Tegyük fel, hogy van egy kamionom, ami 30 litert eszik 100 km-en.
Tegyük fel, hogy ez a kamion évente 100000 km-t megy.

Este van és remélem nem számoltam hülyeséget, de ez az 5% azt jelenti, hogy évente kb 500000 ft-tal húznának le.

Tegyük fel, hogy a cégben van 100 kamionom.
Ez azt jelentené, hogy egy évben 50 millával rövidítenének meg.

Ha ez mind így lenne, akkor a kezemet a szívemre téve ordasnagyot ku...aanyáznék és tuti hangot adnék ennek és perelnék mindenkit, aki csak akár látta azt a kamiont, ami hozta az üzemanyagot...

És nem egy kamionos cég van itthon és nem összesen 100 kamion rója az utakat...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #65540 Dátum: 2015.11.10 kedd, 07:26:48 »

nem, nem ezt mondom. hanem azt, hogyha ilyenkor nem írsz a panaszkönyvbe, mert nem vagy biztos a dolgodban, akkor egy @sz vagy. mindazonáltal, amikor a 10 literes kannába bele, majd ki töltesz 12litert akkor mi van?

Én spec eddig egyszer irtam be panaszkönyvbe, és azt is csak azért mert a dolgozó kérte!!!!  Na ebből utánna egy kellemetlen balhém lett egy ismerős ott dolgozó vezető miatt(utólag tudtam meg sajnos)....többet nem irok be.
De szoktam olvasgatni panaszkönyvet ( egy cégnél) és nem csodálkoznék hogy amennyi idióta beir, komolyan is vennék...adnak egy repi tollat és kussolj paraszt... eplus2
Ha 10 literes kannából kiöntesz 12 litert, akkor te vagy David Copperfield... eplus2
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #65541 Dátum: 2015.11.10 kedd, 07:29:43 »

Srácok , kár ezen vitatkozni, hogy mi nő meg , meg mi nem

egy a lényeg, hivatalos blokkal vagy számlával tudja mindenki bizonyítani, hogy többet tankolt, mint a tartálya elvi űrtartalma,
mindegy milyen kuton tankol

NÁLAM
a mondiba belement 58 liter helyet 63 liter, a twingoba 36 liter helyet átlagba 40-41 liter
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #65542 Dátum: 2015.11.10 kedd, 08:50:46 »

Sziasztok!

Valószínűleg ezért füstöl a kocsi gázadáskor. Kilyukadt a képen látható cső. Rendelnék helyette másikat. Kérlek segítsetek, hogy a megfelelő csövet néztem-e ki vagy sem. Van esetleg valakinek olcsóbban? Bár gondolom ebből újat érdemes venni.

A kilyukadt cső: http://kepfeltoltes.hu/view/151110/Mondeo_cso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amit találtam: https://alkatreszek.hu/autotipus/ford/mondeo/mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08/16454/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/turbocso
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #65543 Dátum: 2015.11.10 kedd, 08:58:01 »

Sziasztok!

Valószínűleg ezért füstöl a kocsi gázadáskor. Kilyukadt a képen látható cső. Rendelnék helyette másikat. Kérlek segítsetek, hogy a megfelelő csövet néztem-e ki vagy sem. Van esetleg valakinek olcsóbban? Bár gondolom ebből újat érdemes venni.

A kilyukadt cső: http://kepfeltoltes.hu/view/151110/Mondeo_cso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amit találtam: https://alkatreszek.hu/autotipus/ford/mondeo/mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08/16454/auto_motor_alkatreszek_tomitesek/turbocso


Ha jól látom akkor az EGR alatti az.....
Itt 6500.- : http://www.max-car.hu
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #65544 Dátum: 2015.11.11 szerda, 11:45:55 »

Sziasztok!

nincs valakinek egy db FORD felni közepe? megveszem! akár kettőt is:)
Mert valaki lelopta az enyémet  szomoru1 szomoru1 falbav falbav
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #65545 Dátum: 2015.11.11 szerda, 13:56:54 »

No akkor egy láma kérdés, mert épp nincs nálam a kocsi, és türelmetlen vagyok: tudja valaki, hogy mekkora egy kombi MK3 első ablaktörlőlapátainak és a hátsó ablaktörlőlapátnak a hossza?
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #65546 Dátum: 2015.11.11 szerda, 14:10:21 »

Sziasztok!

nincs valakinek egy db FORD felni közepe? megveszem! akár kettőt is:)
Mert valaki lelopta az enyémet  szomoru1 szomoru1 falbav falbav

Cromax, Nagyautó. Egy és kettő is van nekik.

No akkor egy láma kérdés, mert épp nincs nálam a kocsi, és türelmetlen vagyok: tudja valaki, hogy mekkora egy kombi MK3 első ablaktörlőlapátainak és a hátsó ablaktörlőlapátnak a hossza?

Első 55,50 hátsót nem tudom a kombin.
Naplózva
Jobbágy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #65547 Dátum: 2015.11.11 szerda, 16:04:50 »

Tegyük fel, hogy a 60 literes tankba beletankol emberünk 63 litert. Ez azt jelenti, hogy 5%-al verik át.
Tegyük fel, hogy van egy kamionos cégem.
Tegyük fel, hogy van egy kamionom, ami 30 litert eszik 100 km-en.
Tegyük fel, hogy ez a kamion évente 100000 km-t megy.

Este van és remélem nem számoltam hülyeséget, de ez az 5% azt jelenti, hogy évente kb 500000 ft-tal húznának le.

Tegyük fel, hogy a cégben van 100 kamionom.
Ez azt jelentené, hogy egy évben 50 millával rövidítenének meg.

Ha ez mind így lenne, akkor a kezemet a szívemre téve ordasnagyot ku...aanyáznék és tuti hangot adnék ennek és perelnék mindenkit, aki csak akár látta azt a kamiont, ami hozta az üzemanyagot...

És nem egy kamionos cég van itthon és nem összesen 100 kamion rója az utakat...
Több sebből is vérzik a gondolatmeneted. Első. 100 ezer km kevés éves szinten.  Második. A tulajok minden ilyen hiányt rávernnek a sofőrökre, aminek két módja van, vagy túlfogyasztás címen levonja, vagy belekalkulálja a minuszt a kamionos fizetésébe.  Valamiért hiány van kamionsofőrből, na vajon mégis miért? Van az ismerőseim között aki ez miatt hagyta el a szakmát, havi 40-70 ezret vontak tőle túlfogyasztás címen a fizetéséből. Van még ez a hőfokra optimalizálás, de ez egy kicsit bonyolultabb. Automata kút , kártyára tankolsz, személyi kártya+autó kártya. Némelyik párosításnál írja a kút azt hogy a kiadott mennyiség 20celsiuis fokra optimalizálva másokénál nem írja. Monjuk irányító+autó kártyára való tankoláskor kiírja a szöveget, Jakab Jani kártyája+autó kártya és már nem is írja ki az optimalizálást. Vajon ez miért is van ez így? A tanker megint más téma ott rendszeresen cserélik a mérő műszereket, ugyanis ahogy kopik az óra egyre többet ad ki ha csak egy helyre szállítják az üzemanyagot  gond lenne a felvett és a leadott közti különbséggel.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #65548 Dátum: 2015.11.11 szerda, 16:43:16 »

Sziasztok.
Létezik,hogy a termosztát tömítésénél szivároghat a hűtővíz?
Mert nálam ez történt,igaz minimálisan sikerült meghúznom 3 csavart,aztán meglátjuk,ha marad a szivárgás,akkor tömítés csere. falbav
Valami trükk van a gyors cserére,ha szükséges szétszednem,vagy szétszed-berak-összeszerel-sör. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.12 csütörtök, 08:15:36 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65549 Dátum: 2015.11.11 szerda, 18:57:57 »

Több sebből is vérzik a gondolatmeneted. Első. 100 ezer km kevés éves szinten.  Második. A tulajok minden ilyen hiányt rávernnek a sofőrökre, aminek két módja van, vagy túlfogyasztás címen levonja, vagy belekalkulálja a minuszt a kamionos fizetésébe.  Valamiért hiány van kamionsofőrből, na vajon mégis miért? Van az ismerőseim között aki ez miatt hagyta el a szakmát, havi 40-70 ezret vontak tőle túlfogyasztás címen a fizetéséből. Van még ez a hőfokra optimalizálás, de ez egy kicsit bonyolultabb. Automata kút , kártyára tankolsz, személyi kártya+autó kártya. Némelyik párosításnál írja a kút azt hogy a kiadott mennyiség 20celsiuis fokra optimalizálva másokénál nem írja. Monjuk irányító+autó kártyára való tankoláskor kiírja a szöveget, Jakab Jani kártyája+autó kártya és már nem is írja ki az optimalizálást. Vajon ez miért is van ez így? A tanker megint más téma ott rendszeresen cserélik a mérő műszereket, ugyanis ahogy kopik az óra egyre többet ad ki ha csak egy helyre szállítják az üzemanyagot  gond lenne a felvett és a leadott közti különbséggel.


nem gondolod komolyan, hogy a fuvarcégek arra építik az üzleti stratégiát, hogy majd amivel átvernek, azt kifizettetem a sofőrrel...
egy sofőr keres mondjuk 3nettót, ennek fejében megy napi 7-900 km-t az általatok hangoztatott 10%os átverési aránnyal, ez
azt jelenti, hogy a 2x300literes tankba 60liter nem kerül bele. 30literes fogyasztás mellett 9x30=270liter 25 munkanap mellett 6750liter/hó/autó ennek a 10%a 675liter, legyünk nagyvonalúak, 600liter/hó, kedvezményes áron 340*600=204.000Ft
Na ennyit szerinted levonnak a fizetéséből egy sofőrnek? Mesélj még....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 [1311] 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.