Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:15:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 [1312] 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21860148 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65550 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:02:20 »

Hozok sós mogyit, oszt hajrá!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65551 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:03:26 »

Hozok sós mogyit, oszt hajrá!  hehe

csak legalább lenne valakinek elképzelése hogy hová is tünik az a rengeteg nafta amivel átvernek minket.

Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65552 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:17:31 »

na majd én:

1. Hány litert adnak el egy átlagos kúton egy nap?

20literes átlag tankolás mellett egy 0-24 kúton olyan 5+5000liter

2. Mennyivel is megy kevesebb a tankodba literenként?

a pletyka szerint 50 helyett 53-55 vagyis 10% körül  falbav

3. Hogy tüntetik el ezt a mennyiséget a kútról? na ez egy jó kérdés

ugye itt most napi minimum 500+500literről beszélünk... (5db szép nagy 200literes hordó)
a kutak manapság rendszerint nyomott rendszerűek törésbiztosítóval, vagyis a szivattyú a föld alatt 1-2m mélyen leásott 2x bélelt a rétegek közt szivárgásjelzővel ellátott, kalibrált és elektronikus szintjelzővel ellátott tartály mellett van, nem az oszlopban. az egyetlen ki-bejárat a tartályban a 0-24 órában kamerával ellenőrzött betöltőcsonk. Az elektronikus szintmérő a zöld-kék hálózatban 2 óránként a központnak jelent ahol a fogyás alapján másnapra meg is van a többlet/hiány.

4. Mindezt milyen módon, folyamatos informatikai kontroll alatt?

 Fel kell törni a betont a szivattyú és az oszlop közti vezeték megcsapolásához, és olyan ütemben ereszteni, hogy a szivárgásjelzőnek ne tűnjön fel. Majd valahogy kidumálni, hogy miért nem az eladásokkal szinkronban fogy a lé.
 Le kell engedni szivattyúval (a kamerát meg majd kikapcsoljuk addig)
 Ledumálják a tanknerrel hogy máshova fejtsen le...(jó, de mi lesz havi 30m3 üzemanyaggal?)

szóval?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #65553 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:23:27 »

na majd én:

1. Hány litert adnak el egy átlagos kúton egy nap?

20literes átlag tankolás mellett egy 0-24 kúton olyan 5+5000liter

2. Mennyivel is megy kevesebb a tankodba literenként?

a pletyka szerint 50 helyett 53-55 vagyis 10% körül  falbav

3. Hogy tüntetik el ezt a mennyiséget a kútról? na ez egy jó kérdés

ugye itt most napi minimum 500+500literről beszélünk... (5db szép nagy 200literes hordó)
a kutak manapság rendszerint nyomott rendszerűek törésbiztosítóval, vagyis a szivattyú a föld alatt 1-2m mélyen leásott 2x bélelt a rétegek közt szivárgásjelzővel ellátott, kalibrált és elektronikus szintjelzővel ellátott tartály mellett van, nem az oszlopban. az egyetlen ki-bejárat a tartályban a 0-24 órában kamerával ellenőrzött betöltőcsonk. Az elektronikus szintmérő a zöld-kék hálózatban 2 óránként a központnak jelent ahol a fogyás alapján másnapra meg is van a többlet/hiány.

4. Mindezt milyen módon, folyamatos informatikai kontroll alatt?

 Fel kell törni a betont a szivattyú és az oszlop közti vezeték megcsapolásához, és olyan ütemben ereszteni, hogy a szivárgásjelzőnek ne tűnjön fel. Majd valahogy kidumálni, hogy miért nem az eladásokkal szinkronban fogy a lé.
 Le kell engedni szivattyúval (a kamerát meg majd kikapcsoljuk addig)
 Ledumálják a tanknerrel hogy máshova fejtsen le...(jó, de mi lesz havi 30m3 üzemanyaggal?)

szóval?


Én occsóért átveszem a felesleget.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65554 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:29:53 »



Én occsóért átveszem a felesleget.  eplus2

számoljunk tovább, 1m3/kút fekete anyag naponta, kb 400mol, 180omv, 100 lukoil, 160 agip, 200 Shell ez durván 1000 magyarországi kút. vagyis 1000m3/nap 30000m3/hónap
 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65555 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:31:04 »

még az is lehet, hogy az egész SI mértékrendszert módosították, csak nem szóltak a műanyagkanna gyártóknak  taps
Naplózva
Jobbágy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #65556 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:42:09 »

nem gondolod komolyan, hogy a fuvarcégek arra építik az üzleti stratégiát, hogy majd amivel átvernek, azt kifizettetem a sofőrrel...
egy sofőr keres mondjuk 3nettót, ennek fejében megy napi 7-900 km-t az általatok hangoztatott 10%os átverési aránnyal, ez
azt jelenti, hogy a 2x300literes tankba 60liter nem kerül bele. 30literes fogyasztás mellett 9x30=270liter 25 munkanap mellett 6750liter/hó/autó ennek a 10%a 675liter, legyünk nagyvonalúak, 600liter/hó, kedvezményes áron 340*600=204.000Ft
Na ennyit szerinted levonnak a fizetéséből egy sofőrnek? Mesélj még....
Olvasni és értelmezni, ha sikerül akkor próbáld tovább....
Üzleti stratégiáról nem volt szó.

A 3 nettót nem találtad el. nyes  A 7-900 kilométert azt igen:worship:

Te beszélsz írsz  "10%os átverési arányról" ez nincs odaírva ha nem tévedek!
 
Nagyon nem láttál még kamiont közelről szerintem: "2x300literes tank" játékautókon van, kicsit nagyobbak a tankok de csak egy kicsit mondjuk kb 2x.

"204.000Ft Na ennyit szerinted levonnak a fizetéséből egy sofőrnek?"  Nem ez van leírva  a hozzászólásban!  "havi 40-70 ezret vontak tőle túlfogyasztás címen a fizetéséből"  

Akkor most te mesélj... Ha tudsz.

Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #65557 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:44:48 »

még az is lehet, hogy az egész SI mértékrendszert módosították, csak nem szóltak a műanyagkanna gyártóknak  taps
VZoli!
Én megtaláltam a megoldást.
Az ellopott benzint/go-t a kerékbe töltik. Ahogy terheled az autó hátulját, ugye megnő a kerék nyomás (AndyA hittétele szerint). Node: mrsherrey kifejtette, a Futóműves topikban, hogy nem nőhet a nyomás (gáz törvények, Brown mozgás, stb). Tehát akkor nőhet a kerékben a nyomás, ha oda töltik az üzemanyagot.
Aztán este gonosz kutasok a kért áfásszámla alapján címre mennek, és lefejtik a gumikban lötykölődő üzemanyagot.
Na nyertem? eplus2 eplus2
Lassan összehozhatnánk már a két topikot (Mk3 általános, Futómű), mert vmi fergeteges eszmecserék között kell cikázni a júzereknek.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65558 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:56:09 »

Olvasni és értelmezni, ha sikerül akkor próbáld tovább....
Üzleti stratégiáról nem volt szó.

A 3 nettót nem találtad el. nyes  A 7-900 kilométert azt igen:worship:

Te beszélsz írsz  "10%os átverési arányról" ez nincs odaírva ha nem tévedek!
 
Nagyon nem láttál még kamiont közelről szerintem: "2x300literes tank" játékautókon van, kicsit nagyobbak a tankok de csak egy kicsit mondjuk kb 2x.

"204.000Ft Na ennyit szerinted levonnak a fizetéséből egy sofőrnek?"  Nem ez van leírva  a hozzászólásban!  "havi 40-70 ezret vontak tőle túlfogyasztás címen a fizetéséből"  

Akkor most te mesélj... Ha tudsz.



azért íram 300nettót, mert volt ismerősöm, akinek ennyi volt, de kisautóval járt és csak megyén belül.

a 10%ot itt emlegeti mindenki(55 helyett 63 ami "nagyvonalúan" 10%)

Ok, tényleg nem kamionozok, szóval beismerem hasraütés volt a 300 literes tank. És akkor mi van? Annyit hibáztam, hogy az én elméleti kamionom gyakrabban áll meg kávézni és tankolni.

Azt írtad, hogy a túlfogyasztást levonják úgyis, tehát nem érdekli a vállalkozót. Akkor most mégsem vonják le? Tehát mégis érdekli a vállalkozót akkor a havi 2kilós lehúzás?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65559 Dátum: 2015.11.11 szerda, 19:56:45 »

VZoli!
Én megtaláltam a megoldást.
Az ellopott benzint/go-t a kerékbe töltik. Ahogy terheled az autó hátulját, ugye megnő a kerék nyomás (AndyA hittétele szerint). Node: mrsherrey kifejtette, a Futóműves topikban, hogy nem nőhet a nyomás (gáz törvények, Brown mozgás, stb). Tehát akkor nőhet a kerékben a nyomás, ha oda töltik az üzemanyagot.
Aztán este gonosz kutasok a kért áfásszámla alapján címre mennek, és lefejtik a gumikban lötykölődő üzemanyagot.
Na nyertem? eplus2 eplus2
Lassan összehozhatnánk már a két topikot (Mk3 általános, Futómű), mert vmi fergeteges eszmecserék között kell cikázni a júzereknek.
Üdv, Ferqó

 taps
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #65560 Dátum: 2015.11.11 szerda, 21:03:20 »

na majd én:

1. Hány litert adnak el egy átlagos kúton egy nap?

20literes átlag tankolás mellett egy 0-24 kúton olyan 5+5000liter

2. Mennyivel is megy kevesebb a tankodba literenként?

a pletyka szerint 50 helyett 53-55 vagyis 10% körül  falbav

3. Hogy tüntetik el ezt a mennyiséget a kútról? na ez egy jó kérdés

ugye itt most napi minimum 500+500literről beszélünk... (5db szép nagy 200literes hordó)
a kutak manapság rendszerint nyomott rendszerűek törésbiztosítóval, vagyis a szivattyú a föld alatt 1-2m mélyen leásott 2x bélelt a rétegek közt szivárgásjelzővel ellátott, kalibrált és elektronikus szintjelzővel ellátott tartály mellett van, nem az oszlopban. az egyetlen ki-bejárat a tartályban a 0-24 órában kamerával ellenőrzött betöltőcsonk. Az elektronikus szintmérő a zöld-kék hálózatban 2 óránként a központnak jelent ahol a fogyás alapján másnapra meg is van a többlet/hiány.

4. Mindezt milyen módon, folyamatos informatikai kontroll alatt?

 Fel kell törni a betont a szivattyú és az oszlop közti vezeték megcsapolásához, és olyan ütemben ereszteni, hogy a szivárgásjelzőnek ne tűnjön fel. Majd valahogy kidumálni, hogy miért nem az eladásokkal szinkronban fogy a lé.
 Le kell engedni szivattyúval (a kamerát meg majd kikapcsoljuk addig)
 Ledumálják a tanknerrel hogy máshova fejtsen le...(jó, de mi lesz havi 30m3 üzemanyaggal?)

szóval?

Hello!
Szerintem sehová sem kerül a nafta. Csak pénz formájában.
Pl.
Leenged a tanker kerek 50 000 liter üzemanyagot.
Számítások (tapasztaltak, elmondások) szerint kb. a 10% "mókázással" így 53-55 000 litert ad el (számláló szerint).
Ezt a "többlet" 10% üzemanyagot a vevők kifizetik, de nem kerül a tankba. Később fogy ki a tartály, később jön fél nappal a tanker.
A vásárolt 50 000 literből eladott 53-55 000 litert. 3-5000 liter ára zsebben marad.  Mindegy milyen évszak van, hány fok, milyen kannába tesszük. Nem kell tenni sehová, hisz az emberek "megveszik-megeszik"
Ami a kút üzemeltetőnek marad, az a plusz pénz a zsebben.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65561 Dátum: 2015.11.11 szerda, 21:07:40 »

Hello!
Szerintem sehová sem kerül a nafta. Csak pénz formájában.
Pl.
Leenged a tanker kerek 50 000 liter üzemanyagot.
Számítások (tapasztaltak, elmondások) szerint kb. a 10% "mókázással" így 53-55 000 litert ad el (számláló szerint).
Ezt a "többlet" 10% üzemanyagot a vevők kifizetik, de nem kerül a tankba. Később fogy ki a tartály, később jön fél nappal a tanker.
A vásárolt 50 000 literből eladott 53-55 000 litert. 3-5000 liter ára zsebben marad.  Mindegy milyen évszak van, hány fok, milyen kannába tesszük. Nem kell tenni sehová, hisz az emberek "megveszik-megeszik"
Ami a kút üzemeltetőnek marad, az a plusz pénz a zsebben.

a-aa
annyit tud eladni, amennyit vett. NAV(volt VPOP) évente 1-2x gyanu esetén gyakrabban megy és körülnéz. Jövedéki termékről beszélünk, nem csapvízről.

ja, és a nagy láncoknál a nafta az a társaságé, az üzemeltető csak az eladott és kifizetett nyál után kap jutalékot.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.11 szerda, 21:10:26 írta VZoli » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #65562 Dátum: 2015.11.11 szerda, 22:15:55 »

Több sebből is vérzik a gondolatmeneted. Első. 100 ezer km kevés éves szinten.  Második. A tulajok minden ilyen hiányt rávernnek a sofőrökre, aminek két módja van, vagy túlfogyasztás címen levonja, vagy belekalkulálja a minuszt a kamionos fizetésébe.  Valamiért hiány van kamionsofőrből, na vajon mégis miért? Van az ismerőseim között aki ez miatt hagyta el a szakmát, havi 40-70 ezret vontak tőle túlfogyasztás címen a fizetéséből. Van még ez a hőfokra optimalizálás, de ez egy kicsit bonyolultabb. Automata kút , kártyára tankolsz, személyi kártya+autó kártya. Némelyik párosításnál írja a kút azt hogy a kiadott mennyiség 20celsiuis fokra optimalizálva másokénál nem írja. Monjuk irányító+autó kártyára való tankoláskor kiírja a szöveget, Jakab Jani kártyája+autó kártya és már nem is írja ki az optimalizálást. Vajon ez miért is van ez így? A tanker megint más téma ott rendszeresen cserélik a mérő műszereket, ugyanis ahogy kopik az óra egyre többet ad ki ha csak egy helyre szállítják az üzemanyagot  gond lenne a felvett és a leadott közti különbséggel.


A 100ezer km, hasraütés volt, legyen akkor 200ezer. Akkor évi 100 milla hiányról indulunk. Ha egy kamionostól havi 55-t levonnak, akkor az 100 kamionnál egy évben 66 milla.
Tegyük fel, hogy ezt a sofőrök benyelik, de akkor is marad 34 milla hiány a cégnél. Ha cégvezető lennék, még mindig igen csak káromkodnék...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #65563 Dátum: 2015.11.11 szerda, 22:17:02 »



Én occsóért átveszem a felesleget.  eplus2

Havi pár száz liter jöhet nekem is óccóé.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #65564 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 18:14:51 »

Sziasztok!
Szeretném lecserélni a hűtővizet az autóban. Minden más folyadékot cseréltem már, így ez van soron még a rossz idő előtt. Van valami leeresztő csavar, vagy csövet kell bontani? Wiki-s cikkben olvastam, hogy 10.6 lityi a teljes feltöltési mennyiség. Ebből a fele kéne legyen a Fordos koncentrátum, a másik pedig ioncserélt víz?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #65565 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 18:19:15 »

Sziasztok!
Szeretném lecserélni a hűtővizet az autóban. Minden más folyadékot cseréltem már, így ez van soron még a rossz idő előtt. Van valami leeresztő csavar, vagy csövet kell bontani? Wiki-s cikkben olvastam, hogy 10.6 lityi a teljes feltöltési mennyiség. Ebből a fele kéne legyen a Fordos koncentrátum, a másik pedig ioncserélt víz?


Hűtő alsó sarkán (menet irány szerint jobb oldalon) van a leeresztő. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #65566 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 19:34:58 »

Sziasztok! Egy ropogás jött bal hátulról... Írtam , hogy ha kiderül ide leírom nektek: Rugó eltört. Sad  Gondolom érdemes párban cserélni, tehát így tettem. Cheesy 20000ft-ba került a 2 hátsó rugó. Cheesy Köszönöm a figyelmet és minden segítő hozzászólást.
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #65567 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 19:55:29 »



Hűtő alsó sarkán (menet irány szerint jobb oldalon) van a leeresztő. 

Köszönöm!  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #65568 Dátum: 2015.11.13 péntek, 10:09:48 »

Sziasztok.kb 1 hete vagyok mondeo tulaj,és örülök hogy van egy ilyen fórum.Lenne egy kis gondom a kocsival..Tegnap voltam szerelőnél..kuka a gyujtókábelek meg a 4 gyertya is elvileg..sőt az 1es henger nem is megy..szerinte a gyertya miatt(első körben erre gondolt,trafo müködik),viszont amit nem mondtam neki hogy váltásnál nem esik vissza a fordulatszám..ahogy váltom a sebességeket felfele bőg a motor mintha valami kezdö tanulóvezető lennék aki nem érzi a kuplungot..lehet ez is a rossz kábelektöl ill. gyertyátol vagy másfele kell keresni a hibát szerintetek? (2003as 1.8 benzin-gáz 92kw)

ui:a gyujtókábelek végén az a dugó amit rádugnak a gyertyára belül végig volt égve egy csíkban..föleg amelyik nem megy henger
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65569 Dátum: 2015.11.13 péntek, 10:53:03 »

Sziasztok.kb 1 hete vagyok mondeo tulaj,és örülök hogy van egy ilyen fórum.Lenne egy kis gondom a kocsival..Tegnap voltam szerelőnél..kuka a gyujtókábelek meg a 4 gyertya is elvileg..sőt az 1es henger nem is megy..szerinte a gyertya miatt(első körben erre gondolt,trafo müködik),viszont amit nem mondtam neki hogy váltásnál nem esik vissza a fordulatszám..ahogy váltom a sebességeket felfele bőg a motor mintha valami kezdö tanulóvezető lennék aki nem érzi a kuplungot..lehet ez is a rossz kábelektöl ill. gyertyátol vagy másfele kell keresni a hibát szerintetek? (2003as 1.8 benzin-gáz 92kw)

ui:a gyujtókábelek végén az a dugó amit rádugnak a gyertyára belül végig volt égve egy csíkban..föleg amelyik nem megy henger
Ha lpg-s a kocsi fokozottan ügyelni kell a gyertya gyertyakábel párosra. Sokan speckó, gázoshoz készült kábeleket használnak.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #65570 Dátum: 2015.11.13 péntek, 11:07:50 »

Sziasztok.kb 1 hete vagyok mondeo tulaj,és örülök hogy van egy ilyen fórum.Lenne egy kis gondom a kocsival..Tegnap voltam szerelőnél..kuka a gyujtókábelek meg a 4 gyertya is elvileg..sőt az 1es henger nem is megy..szerinte a gyertya miatt(első körben erre gondolt,trafo müködik),viszont amit nem mondtam neki hogy váltásnál nem esik vissza a fordulatszám..ahogy váltom a sebességeket felfele bőg a motor mintha valami kezdö tanulóvezető lennék aki nem érzi a kuplungot..lehet ez is a rossz kábelektöl ill. gyertyátol vagy másfele kell keresni a hibát szerintetek? (2003as 1.8 benzin-gáz 92kw)

ui:a gyujtókábelek végén az a dugó amit rádugnak a gyertyára belül végig volt égve egy csíkban..föleg amelyik nem megy henger

Szívóoldalt nézzétek át, valahol felsot szív valószínűleg, és azért pörög fel. Mostanában többeknek volt szívósor mögötti PCV cső repedés, ami hasonlót okozott. Elég nehéz ellenőrizni, mert nem igen lehet rendesen hozzáférni a szívósortól.
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #65571 Dátum: 2015.11.13 péntek, 11:16:57 »

Szívóoldalt nézzétek át, valahol felsot szív valószínűleg, és azért pörög fel. Mostanában többeknek volt szívósor mögötti PCV cső repedés, ami hasonlót okozott. Elég nehéz ellenőrizni, mert nem igen lehet rendesen hozzáférni a szívósortól.
Köszönöm megnézem
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #65572 Dátum: 2015.11.13 péntek, 15:32:00 »

Mi okozhatja a bowdenes-fémes reszelő (az ablakmozgató motor fordulatának megfelelően változik) hangot a jobb első lejáró ablak lehúzásakor, illetve felhúzásakor (ilyenkor jobban hallható)?  

És hogyan javítható?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.13 péntek, 15:37:01 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #65573 Dátum: 2015.11.13 péntek, 15:55:16 »

Mi okozhatja a bowdenes-fémes reszelő (az ablakmozgató motor fordulatának megfelelően változik) hangot a jobb első lejáró ablak lehúzásakor, illetve felhúzásakor (ilyenkor jobban hallható)?  

És hogyan javítható?


Kezdi elhagyni magát a szerkezet.Leszeded az ajtó belső burkolatát plusz a párazáró szivacsot és adsz zsírt neki.Ha nem segít akkor csere.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #65574 Dátum: 2015.11.13 péntek, 16:03:38 »


Kezdi elhagyni magát a szerkezet.Leszeded az ajtó belső burkolatát plusz a párazáró szivacsot és adsz zsírt neki.Ha nem segít akkor csere.

Köszi! Holnap szétszedem megnézem, hogy milyen állapotban van a szerkezet. 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #65575 Dátum: 2015.11.13 péntek, 17:03:54 »

Köszi! Holnap szétszedem megnézem, hogy milyen állapotban van a szerkezet. 

Én most cseréltem. Nem a szerkezet adja meg magát,hanem a bovden külső borítása repedezik, szakadozik ki. Itt kirozsdásodik,majd idővel a bovden kirojtosodik.  Ahol tudsz a a szabadon lévő vovfen és a borítás közt áztasd meg jól csavarlazítóval,majd adjál neki egy kis zsírt.pár járatás után egyre halkabb lesz,majd el is hagyja,ha nincs kirojrosodva még  a bovden. A burkolaton levő hibákat szigetelőazalaggal v vmi hasonlóval fedd le.ez így neml lesz örökéletű, de egy darabig jó lesz.készítek hozzá leírást,hamarosan megy a faq-ba.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #65576 Dátum: 2015.11.13 péntek, 17:36:37 »



Hűtő alsó sarkán (menet irány szerint jobb oldalon) van a leeresztő.  
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányom, 2005 kiadású azon már nincs leeresztőcsap. Az egyre növekvő költségtakarékosság áldozata lett.falbav Viszont a hűtőnyakán alul felül van egy keresztirányú horony, abban egy acél biztosító zéger gyűrű. A gyűrűt eltávolítva a csatlakozás széthúzható, a víz leereszthető. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.13 péntek, 18:58:33 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #65577 Dátum: 2015.11.13 péntek, 20:20:09 »

Üdv!

Olajnyomás visszajelző lámpa mitől világíthat?
Illetve van amikor elalszik, és van amikor villog kicsit.

Ennek mi lehet az oka?
Olajat nem eszi, de azért töltöttem még bele.
Állt az autó 5 napot, és mikor elindítottam, világított...semmi előjele nem volt, ugyanis állt az autó.

Olajgomba mehetett tönkre? Vagy mi lehet?
Várom megtisztelő segítségetek.  wave
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65578 Dátum: 2015.11.13 péntek, 20:47:45 »

Üdv!

Olajnyomás visszajelző lámpa mitől világíthat?
Illetve van amikor elalszik, és van amikor villog kicsit.

Ennek mi lehet az oka?
Olajat nem eszi, de azért töltöttem még bele.
Állt az autó 5 napot, és mikor elindítottam, világított...semmi előjele nem volt, ugyanis állt az autó.

Olajgomba mehetett tönkre? Vagy mi lehet?
Várom megtisztelő segítségetek.  wave
Leginkább akkor villog, meg világít ha tényleg nincs elég nyomás...
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #65579 Dátum: 2015.11.13 péntek, 21:46:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányom, 2005 kiadású azon már nincs leeresztőcsap. Az egyre növekvő költségtakarékosság áldozata lett.falbav Viszont a hűtőnyakán alul felül van egy keresztirányú horony, abban egy acél biztosító zéger gyűrű. A gyűrűt eltávolítva a csatlakozás széthúzható, a víz leereszthető. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a tippet! Ha lesz csavar akkor először azzal próbálkozom, aztán meglátjuk.  smile
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #65580 Dátum: 2015.11.13 péntek, 23:37:51 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 2003-as decemberi gyártású faceliftes Ford Mondeo MK3 tdci 2.0-nál egy vagy két termosztát van? Az egyiket megtaláltam a motor jobb oldalán, nem sokkal az ékszíj alatt, ami meghajtja a szervót és a vízpumpát. De azt mondták nekem, hogy kettő van. Igaz ez? Ha igen, hol található a másik? Köszönöm a választ!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65581 Dátum: 2015.11.13 péntek, 23:44:34 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 2003-as decemberi gyártású faceliftes Ford Mondeo MK3 tdci 2.0-nál egy vagy két termosztát van? Az egyiket megtaláltam a motor jobb oldalán, nem sokkal az ékszíj alatt, ami meghajtja a szervót és a vízpumpát. De azt mondták nekem, hogy kettő van. Igaz ez? Ha igen, hol található a másik? Köszönöm a választ!
Igen kettő van.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Termosztátcsere_Mk3_dízelmotorokon     
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #65582 Dátum: 2015.11.14 szombat, 06:54:55 »

Leginkább akkor villog, meg világít ha tényleg nincs elég nyomás...

Ezt gondoltam...de ennek mi lehet az oka? Olajgomba hiba? vagy az olajszűrő koszos? Magyarul olajat kellene cserélnem? ( 1,5 éve volt )
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65583 Dátum: 2015.11.14 szombat, 07:36:17 »

Ezt gondoltam...de ennek mi lehet az oka? Olajgomba hiba? vagy az olajszűrő koszos? Magyarul olajat kellene cserélnem? ( 1,5 éve volt )
Szvsz nem lehet annyira koszos a szűrő, hogy ne legyen nyomás. Ha 1.5 éve volt olajcsere, akkor ártani nem fogsz vele, ha szűrőstöl együtt lecseréled. Lehet rossz a gomba is.
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #65584 Dátum: 2015.11.14 szombat, 14:59:27 »

Sziasztok megint.A minap már írtam hogy most lettem mk3 tulaj.Az akkori gond hogy 1 henger nem ment a gyertya illetve a gyujtókábel cseréjével megoldódott,viszont lenne még pár kérdésem.
1:A kocsi fordulatszáma váltáskor ugyanúgy fent marad és bőg a motor.megnéztük a pvc csöveket..nem találtunk olyat ami rossz lenne.1-o2 kicsit gyengén csatlakozott azt javitottuk.kicsit jobb lett de még mindig fent marad a fordulat.

2:kicsit darabos az alapjárat.kitakarítottuk az alapjárati motort.nagyon kormos volt..eddig 1500-1600 volt most visszaesett 900-1000-re csak kicsit darabos..lehet attol darabos esetleg hogy egy ideje valószinü nem ment az 1es henger és sok retek begyült ott és most pucolódik kifele?

3:este beállok a garázsba..nem zárom le az autót de reggel mikor kimegyek le van zárva..már 2ik este csinálta ezt .mi lehet ez?

4:ma reggel nem indult csak tekert..majd ahogy bedugtuk a kulcsot és inditás elött kinyitottuk a risztót ujra,indult is 1 pöccre..lehet ennek köze ahoz hogy 2napja lezár magátol éjjel?
Naplózva
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #65585 Dátum: 2015.11.14 szombat, 15:54:05 »

Cromax, Nagyautó. Egy és kettő is van nekik.

Első 55,50 hátsót nem tudom a kombin.

Szia,
kombin a hátsó 280 mm hosszú  wave
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #65586 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 11:50:14 »

Én most cseréltem. Nem a szerkezet adja meg magát,hanem a bovden külső borítása repedezik, szakadozik ki. Itt kirozsdásodik,majd idővel a bovden kirojtosodik.  Ahol tudsz a a szabadon lévő vovfen és a borítás közt áztasd meg jól csavarlazítóval,majd adjál neki egy kis zsírt.pár járatás után egyre halkabb lesz,majd el is hagyja,ha nincs kirojrosodva még  a bovden. A burkolaton levő hibákat szigetelőazalaggal v vmi hasonlóval fedd le.ez így neml lesz örökéletű, de egy darabig jó lesz.készítek hozzá leírást,hamarosan megy a faq-ba.

Hétvégén nem volt időm megnézni, majd talán most hétvégén.
Ha a bowden rojtosodott, akkor ezt érdemes beszereznem és beépítenem?
http://www.ebay.com/itm/171136327622?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
fazer070
Vendég
« Új hozzászólás #65587 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 15:26:22 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy cserélt már valaki bal első biztonsági övet? Mennyire szívatós a dolog, és mennyire befolyásolja a dolgot az oldallégzsák?

Köszi a segítséget előre is!  Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65588 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 18:21:05 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy cserélt már valaki bal első biztonsági övet? Mennyire szívatós a dolog, és mennyire befolyásolja a dolgot az oldallégzsák?

Köszi a segítséget előre is!  Wink
Az oldallégzsák az ülésben van. De azt meg amúgyis kiveszed mert ha kiveszed az egész ülést jobban hozzáférsz leszedni a műanyagokat.
Naplózva
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #65589 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 19:11:25 »

Kedves Fórumozók!

A héten lettem Mondeo (2003.12.13 2.0 96kW TDCI, 5 ajtós) tulaj. Nagyon pöpec gépet sikerült kifognom, jó áron, első látásra szerelem.

Apró problémám az lenne, hogy a szervo olaj kissé a minimum alatt van.

Olvasgattam, itt a FAQ-ban a kolléga "2000 és előtte WSA-M2C 195 A 2000 és 2003 november -ig WSS-M2C-919-E, és 2003 11. hó után WSS-M2C-204-A2-t . A legutóbbi olaj megfelel az elektro-hidraulikus szervóval szerelt gépekbe is. A WSS-M2C-204-A2 olaj színe zöld és viszkozitása megfelel az ATF III-as hidraulika olajoknak." -javasol

Bárdi-nál a castrol olajkeresőre viszont PIROS színű olajat dobott ki (nem néztem a részletezést, a piros színnél meg is állítottam az eladót.

Neten keresgélve írnak mindent, hol zöldet, hol pirosat.

Ilyen esetben mi a teendő? Csak rátöltést terveztem, oké hogy zöldet kéne, de abból is van pár fajta, nem gondolom hogy jó lenne keverni, fogalmam sincs milyen van benne pontosan.

Marad a teljes szervoolaj csere?

Előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65590 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 19:15:21 »

Kedves Fórumozók!

A héten lettem Mondeo (2003.12.13 2.0 96kW TDCI, 5 ajtós) tulaj. Nagyon pöpec gépet sikerült kifognom, jó áron, első látásra szerelem.

Apró problémám az lenne, hogy a szervo olaj kissé a minimum alatt van.

Olvasgattam, itt a FAQ-ban a kolléga "2000 és előtte WSA-M2C 195 A 2000 és 2003 november -ig WSS-M2C-919-E, és 2003 11. hó után WSS-M2C-204-A2-t . A legutóbbi olaj megfelel az elektro-hidraulikus szervóval szerelt gépekbe is. A WSS-M2C-204-A2 olaj színe zöld és viszkozitása megfelel az ATF III-as hidraulika olajoknak." -javasol

Bárdi-nál a castrol olajkeresőre viszont PIROS színű olajat dobott ki (nem néztem a részletezést, a piros színnél meg is állítottam az eladót.

Neten keresgélve írnak mindent, hol zöldet, hol pirosat.

Ilyen esetben mi a teendő? Csak rátöltést terveztem, oké hogy zöldet kéne, de abból is van pár fajta, nem gondolom hogy jó lenne keverni, fogalmam sincs milyen van benne pontosan.

Marad a teljes szervoolaj csere?

Előre is köszönöm!



A FAQ cikk nem pontos. Első sorban olyan önts bele amilyen (színű) benne van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #65591 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 20:29:32 »

Kedves Fórumozók!

A héten lettem Mondeo (2003.12.13 2.0 96kW TDCI, 5 ajtós) tulaj. Nagyon pöpec gépet sikerült kifognom, jó áron, első látásra szerelem.

Apró problémám az lenne, hogy a szervo olaj kissé a minimum alatt van.

Olvasgattam, itt a FAQ-ban a kolléga "2000 és előtte WSA-M2C 195 A 2000 és 2003 november -ig WSS-M2C-919-E, és 2003 11. hó után WSS-M2C-204-A2-t . A legutóbbi olaj megfelel az elektro-hidraulikus szervóval szerelt gépekbe is. A WSS-M2C-204-A2 olaj színe zöld és viszkozitása megfelel az ATF III-as hidraulika olajoknak." -javasol

Bárdi-nál a castrol olajkeresőre viszont PIROS színű olajat dobott ki (nem néztem a részletezést, a piros színnél meg is állítottam az eladót.

Neten keresgélve írnak mindent, hol zöldet, hol pirosat.

Ilyen esetben mi a teendő? Csak rátöltést terveztem, oké hogy zöldet kéne, de abból is van pár fajta, nem gondolom hogy jó lenne keverni, fogalmam sincs milyen van benne pontosan.

Marad a teljes szervoolaj csere?

Előre is köszönöm!


Bemész egy Ford kereskedésbe, és veszel az éppen aktuálisból. Színtől függetlenül felönthető vele. Amit máshol veszel, annak a színe egyáltalán nem biztosíték arra, hogy jó lesz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65592 Dátum: 2015.11.16 hétfő, 22:43:14 »


A FAQ cikk nem pontos. Első sorban olyan önts bele amilyen (színű) benne van.
Olyan piszkosszürkét? eplus2
Naplózva
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #65593 Dátum: 2015.11.17 kedd, 00:52:14 »

Olyan piszkosszürkét? eplus2

Az a vicc, hogy nem tudom mit műveltek ezzel az (1hete vásárolt) autóval, de szinte makulátlanok benne a folyadékok és a tartályok belülről. Cheesy
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #65594 Dátum: 2015.11.17 kedd, 06:53:18 »


A FAQ cikk nem pontos. Első sorban olyan önts bele amilyen (színű) benne van.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem értek egyet a kijelentéseddel miszerint a cikk nem pontos. Mi alapján állítod ezt. Ha hiszed ha nem, nem kis fáradtságomba tellett mikorra kivadásztam a  különféle szakmai leírásokból az ajánlott olaj típusokat a gyártási éveknek megfelelően. A Ford időközben az ajánlásaiban egységesítette a szervoolaj minőségét a zöld WSS-M2C-204-A2-re. Tudom, hogy ettől függetlenül, még a mai napig is kerülnek forgalomba más, ettől eltérő típusú szervoolajjal gépkocsik. Szerintem az a logikus ha igyekszem olyannal gyári olajjal (ha más kép nem megy színre azonos) feltölteni mint ami benne van. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.17 kedd, 06:55:31 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65595 Dátum: 2015.11.17 kedd, 07:57:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem értek egyet a kijelentéseddel miszerint a cikk nem pontos. Mi alapján állítod ezt. Ha hiszed ha nem, nem kis fáradtságomba tellett mikorra kivadásztam a  különféle szakmai leírásokból az ajánlott olaj típusokat a gyártási éveknek megfelelően. A Ford időközben az ajánlásaiban egységesítette a szervoolaj minőségét a zöld WSS-M2C-204-A2-re. Tudom, hogy ettől függetlenül, még a mai napig is kerülnek forgalomba más, ettől eltérő típusú szervoolajjal gépkocsik. Szerintem az a logikus ha igyekszem olyannal gyári olajjal (ha más kép nem megy színre azonos) feltölteni mint ami benne van. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Már korábban is szó volt róla és akkor is leírtam többször is, hogy a dátumok és az olajok "párosítása" nem fedik a valóságot. Ezt többen is megerősítették, hogy nekik sem olyan olaj van a rendszerben, mint amit te a a dátumok/olaj alapján meghatároztál.
Szóval továbbra is fenntartom, hogy nem pontos a cikkben olvasható gyártási dátumokhoz tartozó olaj párosítások!   wave

Tisztelettel: Tibor  worship
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #65596 Dátum: 2015.11.17 kedd, 09:57:22 »

Kedves László!

Már korábban is szó volt róla és akkor is leírtam többször is, hogy a dátumok és az olajok "párosítása" nem fedik a valóságot. Ezt többen is megerősítették, hogy nekik sem olyan olaj van a rendszerben, mint amit te a a dátumok/olaj alapján meghatároztál.
Szóval továbbra is fenntartom, hogy nem pontos a cikkben olvasható gyártási dátumokhoz tartozó olaj párosítások!   wave

Tisztelettel: Tibor  worship
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses adatokat egy hivatalos Ford szervizben kaptam. Ha ők nem adtak pontos felvilágosítást akkor lehet, hogy az adatok pontatlanok. No comment wave!
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #65597 Dátum: 2015.11.17 kedd, 12:15:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem értek egyet a kijelentéseddel miszerint a cikk nem pontos. Mi alapján állítod ezt. Ha hiszed ha nem, nem kis fáradtságomba tellett mikorra kivadásztam a  különféle szakmai leírásokból az ajánlott olaj típusokat a gyártási éveknek megfelelően. A Ford időközben az ajánlásaiban egységesítette a szervoolaj minőségét a zöld WSS-M2C-204-A2-re. Tudom, hogy ettől függetlenül, még a mai napig is kerülnek forgalomba más, ettől eltérő típusú szervoolajjal gépkocsik. Szerintem az a logikus ha igyekszem olyannal gyári olajjal (ha más kép nem megy színre azonos) feltölteni mint ami benne van. wave
Tisztelettel László! worship

Tehát ha nekem jelenleg zöld van benne, akkor rátölthetek WSS-M2C-204-A2-t, még akkor is ha most nem biztos hogy ez a típus van benne? Nem okozhat nagy gondot? (mondjuk ez: KenőanyagFEBI   (FEBI6161) (Bárdi)
Vagy inkább cseréltessem le az egész rendszert egy Ford kereskedésben vásárolt olajra?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #65598 Dátum: 2015.11.17 kedd, 16:36:48 »

Tehát ha nekem jelenleg zöld van benne, akkor rátölthetek WSS-M2C-204-A2-t, még akkor is ha most nem biztos hogy ez a típus van benne? Nem okozhat nagy gondot? (mondjuk ez: KenőanyagFEBI   (FEBI6161) (Bárdi)
Vagy inkább cseréltessem le az egész rendszert egy Ford kereskedésben vásárolt olajra?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha megállapíthatóan zöld színű a szervo olajod, akkor nyugodtan rátöltheted a Ford WSS-M2C 204 A2 olajat, vagy más gyártmányú zöld színű szervo olajat. Ha majd egy tisztításkor cseréled a teljes rendszer mennyiséget, akkor érdemes a gyári Ford zöld olajjal teljesen megönteni. wave
Tisztelettel László! worship   
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #65599 Dátum: 2015.11.17 kedd, 17:42:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha megállapíthatóan zöld színű a szervo olajod, akkor nyugodtan rátöltheted a Ford WSS-M2C 204 A2 olajat, vagy más gyártmányú zöld színű szervo olajat. Ha majd egy tisztításkor cseréled a teljes rendszer mennyiséget, akkor érdemes a gyári Ford zöld olajjal teljesen megönteni. wave
Tisztelettel László! worship   

  Sziasztok! Amikor a vizpumpám beadta kulcsot utána volt 1 kis szervoolaj szivárgásom mert 1 billincsem megadta magát a német szerelö rózsaszinüt öntött bele és mondta nem baj ha elötte zöld volt azotta sincs semmi gond. worship
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Oldalak: 1 ... 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 [1312] 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.