Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.21 szombat, 11:47:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 [1327] 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21336600 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66300 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 18:57:35 »

Emlékezz arra is, hogy kinek nem érdemes...!!! eplus2

AndyA

 eplus2 worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66301 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 00:18:24 »

Peti86 nézd mit találtam neked:
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66302 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 04:49:36 »

falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav

Arról volt szó, hogy 21 barral el sem indul. Vagyis álló motor, álló turbo, 0 turbonyomás.

Szerencse, hogy a motor ezt nem tudja, és sikerül azért mégis beröffenteni, meg alapjáraton is hajlandó ketyegni. Grin

AndyA
egyszer odamesz egy motorhoz megméred és látod hogy nem indul el. Amíg a fotelből okoskodsz addig nem fogod fel.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #66303 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:31:53 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy 2002.06. havi Mondeo CAN Bus os e?!
A vonóhorog miatt érdekelne mert még a szalonban sem tudták megmondani.
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66304 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:33:31 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy 2002.06. havi Mondeo CAN Bus os e?!
A vonóhorog miatt érdekelne mert még a szalonban sem tudták megmondani.
Az a része nem, ha jól tudom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66305 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:35:05 »

Az a része nem, ha jól tudom.

Az egész autó nem az...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66306 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:36:42 »

Az egész autó nem az...
A gem hez kapcsolódó dolgok sem? Arról úgy tudtam hogy az.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66307 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:41:14 »

A gem hez kapcsolódó dolgok sem? Arról úgy tudtam hogy az.

Közvetve, vagy közvetlenül, de minden csatlakozik a GEM-hez.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66308 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:56:25 »

Az egész autó nem az...

Tévedés.
Valamint nem csak CAN van, hanem más is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66309 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:57:06 »

A gem hez kapcsolódó dolgok sem? Arról úgy tudtam hogy az.

Van olyan is, ahol van CAN BUS hálózat, de a GEM-hez nem kapcsolódik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66310 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 14:59:05 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy 2002.06. havi Mondeo CAN Bus os e?!
A vonóhorog miatt érdekelne mert még a szalonban sem tudták megmondani.

Nincs kapcsolat a CAN BUS hálózat és a vonóhorog között.
Legfeljebb izzó kiégését figyelő rendszer, aminek köze van a vonóhoroghoz. De ilyen nincs az mk3-ban
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66311 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 15:05:15 »

Tévedés.
Valamint nem csak CAN van, hanem más is.

Nőstény?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66312 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 15:22:08 »

Nincs kapcsolat a CAN BUS hálózat és a vonóhorog között.
Legfeljebb izzó kiégését figyelő rendszer, aminek köze van a vonóhoroghoz. De ilyen nincs az mk3-ban

mi miatt van a sok relé meg elektronika a kábelen  ?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #66313 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 16:41:18 »

ezer hála és köszönet! worship
További szép estét! wave
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #66314 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 18:00:11 »

Kiegészítő fűtést szeretnék a verdába (elektromost)  eplus2 Olvasgattam itt a fórumon írásokat, egész jónak tűnik a dolog. A szépséghibája a dolognak az az, hogy ez nekem mind kínai  hehe Valaki el tudná nekem készíteni ? Utána meg egy hülyebiztos beszerelési útmutatót mellékelni ?Cheesy (nem ingyen kérem..)
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.04 hétfő, 18:09:49 írta balkal » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66315 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 18:40:45 »

mi miatt van a sok relé meg elektronika a kábelen  ?

Esetleg ha azt is megírnád, hogy milyen/melyik kábelen?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66316 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:12:00 »

Esetleg ha azt is megírnád, hogy milyen/melyik kábelen?  vigyor3
azért írtam ahoz a témához Hogy hátha tudod mire gondolok. Vettem egy gyári vonohorgot . Van egy valag kábel . Több relé és egy piros dobozka. Abba valami nagy stekker megy bele. Valamelyik lámpa csatlakozás körül volt a kocsiban amiből kivettuk
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #66317 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:16:07 »

egyszer odamesz egy motorhoz megméred és látod hogy nem indul el. Amíg a fotelből okoskodsz addig nem fogod fel.

Most okoskodj te, sokadszorra kérem. Hogyan lesz a 21-es kompresszióval a légköri 1 barból 21 barnál több álló motornál, turbonyomás plusz nélkül? A fizikai jelenleg általam ismert törvényei szerint ez nem lehetséges. Ha szerinted igen, akkor kérem a levezetést (és küldöm a Nobel-díjat).

Tessék, ez itt egy Opel Astra 1.7D, amiben nincs turbo, azaz a 23:1-es sűrítés alapján a hengerben a nyomást semmi az ég világon 23 bar fölé nem tudja vinni. És mégis beindul... Sőt, még akkor is beindul, ha 150-200 ezret futott, és már nincs meg a 23-as sűrítés, hanem 20-21, esetleg 19 maradt csak belőle.

http://www.thecaryoudrive.com/hu/03106185e50

Még rosszabb, egy Skoda Fabia 1.9 szívódízel. Gyárilag, újonnan 20 alatt van a sűrítési viszonya! Ez soha be nem indulhat! Mégis árulják, veszik, sőt, még működik is, még akkor is, ha 1-2 bart már veszít, akkor is:

http://www.thecaryoudrive.com/hu/031371219f5

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66318 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:23:14 »

azért írtam ahoz a témához Hogy hátha tudod mire gondolok. Vettem egy gyári vonohorgot . Van egy valag kábel . Több relé és egy piros dobozka. Abba valami nagy stekker megy bele. Valamelyik lámpa csatlakozás körül volt a kocsiban amiből kivettuk

Aha, szóval a vonóhorog kábel. Így már tudom.  Wink

"mi miatt van a sok relé meg elektronika a kábelen  ?"   - Ez így ugye nem elég konkrét.


A gyári vonóhorog kapcsoló modulos. De ez csak annyi, hogy relék kapcsolják a vonóhorog csatlakozóba a jeleket egy +12V betápról. Szóval nem a lámpák vezetékeire van közvetlenül kötve az aljzat.
Mk3-nál simán ráköthető a vezetékekre amúgy.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66319 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:42:38 »

Most okoskodj te, sokadszorra kérem. Hogyan lesz a 21-es kompresszióval a légköri 1 barból 21 barnál több álló motornál, turbonyomás plusz nélkül? A fizikai jelenleg általam ismert törvényei szerint ez nem lehetséges. Ha szerinted igen, akkor kérem a levezetést (és küldöm a Nobel-díjat).

Tessék, ez itt egy Opel Astra 1.7D, amiben nincs turbo, azaz a 23:1-es sűrítés alapján a hengerben a nyomást semmi az ég világon 23 bar fölé nem tudja vinni. És mégis beindul... Sőt, még akkor is beindul, ha 150-200 ezret futott, és már nincs meg a 23-as sűrítés, hanem 20-21, esetleg 19 maradt csak belőle.

http://www.thecaryoudrive.com/hu/03106185e50

Még rosszabb, egy Skoda Fabia 1.9 szívódízel. Gyárilag, újonnan 20 alatt van a sűrítési viszonya! Ez soha be nem indulhat! Mégis árulják, veszik, sőt, még működik is, még akkor is, ha 1-2 bart már veszít, akkor is:

http://www.thecaryoudrive.com/hu/031371219f5

AndyA

próbáld meg az általad hangoztatott képletet használni . El felejted hogy mennyi hőt termel közben . De mondom szólj a ford mérnökei nekem is hogy miért írnak hulyeseget.  Még a hitelesített mérőműszerek gyártójának mert az is mind hülye
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.04 hétfő, 19:44:32 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66320 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 19:43:30 »

Aha, szóval a vonóhorog kábel. Így már tudom.  Wink

"mi miatt van a sok relé meg elektronika a kábelen  ?"   - Ez így ugye nem elég konkrét.


A gyári vonóhorog kapcsoló modulos. De ez csak annyi, hogy relék kapcsolják a vonóhorog csatlakozóba a jeleket egy +12V betápról. Szóval nem a lámpák vezetékeire van közvetlenül kötve az aljzat.
Mk3-nál simán ráköthető a vezetékekre amúgy.


értem.  Köszi.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #66321 Dátum: 2016.01.05 kedd, 10:16:26 »

Most okoskodj te, sokadszorra kérem. Hogyan lesz a 21-es kompresszióval a légköri 1 barból 21 barnál több álló motornál, turbonyomás plusz nélkül? A fizikai jelenleg általam ismert törvényei szerint ez nem lehetséges. Ha szerinted igen, akkor kérem a levezetést (és küldöm a Nobel-díjat).

Tessék, ez itt egy Opel Astra 1.7D, amiben nincs turbo, azaz a 23:1-es sűrítés alapján a hengerben a nyomást semmi az ég világon 23 bar fölé nem tudja vinni. És mégis beindul... Sőt, még akkor is beindul, ha 150-200 ezret futott, és már nincs meg a 23-as sűrítés, hanem 20-21, esetleg 19 maradt csak belőle.

http://www.thecaryoudrive.com/hu/03106185e50

Még rosszabb, egy Skoda Fabia 1.9 szívódízel. Gyárilag, újonnan 20 alatt van a sűrítési viszonya! Ez soha be nem indulhat! Mégis árulják, veszik, sőt, még működik is, még akkor is, ha 1-2 bart már veszít, akkor is:

http://www.thecaryoudrive.com/hu/031371219f5

AndyA


Neee! Ez már tényleg hihetetlen.
Senki nem méretett (mert ezek szerint biztos nem) még kompressziót soha? Nekem Audi 80 1.6 dízelemben volt 28,28,29,28 bar  kompresszió/ henger. Ezek még tök jó értékek annál a motornál.  Gyári sűrítési viszony: 23,0:1 gyári kompresszió érték: 32-34 bar hengerenként.  
Igen, analóg manométereres, vagy digitális kompresszió mérő szettel mérhető, mérik.  Egy jó szett kb. 70-80 ezer Ft, amivel dízelt is lehet mérni. A turbónyomásnak a kompresszió méréshez semmi köze. Indításnál nincs turbónyomás, illetve lényegtelen.
Porlasztó kiteker, műszer a helyére beteker, hideg motor, indítóz, mér.
Mondjuk a GM dízelek (1.7 D) sokszor tényleg még újonnan sem tudtak 24-26 fölé menni. Tapasztalat.
Dízelnél mindig nagyobb kompresszió kell, 28-34 bar, mert a könnyebb öngyulladáshoz kell. Ez nem jelenti azt, hogy 18-20 barral nem lehet elindítani. Benzinesek 9-13 bar között vannak, mert a gyújtószikra gyújt.
Amúgy bármelyik motorfelújító műhely felsötétít bárkit szerintem. Ezek alap szakmai dolgok, nem kell fizikai, meg matematikai képletekben keresni a választ.
Részemről Off.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.05 kedd, 10:29:55 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #66322 Dátum: 2016.01.05 kedd, 12:18:33 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem volna, hogy a Mk3 mondi homlokfalának levéteéről, folyamatáró nincs valakinek valami leírás ábra esetleg?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #66323 Dátum: 2016.01.05 kedd, 12:58:30 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem volna, hogy a Mk3 mondi homlokfalának levéteéről, folyamatáró nincs valakinek valami leírás ábra esetleg?
[img]http://kepfeltoltes.hu/160105/MK3_homlokfal_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ez csak egy karosszériás tudná megmondani.amúgy meg mindenhol csavarozva van.a váznyulványhoz,sárvédőkhöz,stb,stb...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #66324 Dátum: 2016.01.05 kedd, 15:52:24 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem volna, hogy a Mk3 mondi homlokfalának levéteéről, folyamatáró nincs valakinek valami leírás ábra esetleg?
img]http://kepfeltoltes.hu/160105/MK3_homlokfal_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

GSR biztos tudja, nemrég csinálta nekem. Smiley

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.05 kedd, 16:04:42 írta Zsolteey » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #66325 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 00:43:07 »

Ne má bakker, mégegy érzékelő??? Azt hittem csak 1 van... márpedig nekem auto a klímám.
A fene megeszi, nem úsztam meg, most szépen kimegyek -7ben, hóban, és lebontom. Akkor legalább tuti megtudjuk.

Valószínűleg már késő..., de ne bontsd le ezért, a gyári leírásból vettem, hogy a hőmérséklet érzékelő van mögötte !

Üdv...
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
banyoking
Vendég
« Új hozzászólás #66326 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 13:24:45 »

Sziasztok Most vettem egy gyönyörű szép Mondeot 2002 évjáratú. Van egy kis gondom van benne egy VNR 9000 es aksi cserém volt ezért codot kér de már 9 szer próbáltam és nem volt egyik sem jó hozzá. rinya Ha tudnátok segiteni azt megköszönném  worship Serial no: KAEMO 15263 ,PART.NO. 18K931-AA. Előre is köszönöm Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66327 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 13:30:21 »

Sziasztok Most vettem egy gyönyörű szép Mondeot 2002 évjáratú. Van egy kis gondom van benne egy VNR 9000 es aksi cserém volt ezért codot kér de már 9 szer próbáltam és nem volt egyik sem jó hozzá. rinya Ha tudnátok segiteni azt megköszönném  worship Serial no: KAEMO 15263 ,PART.NO. 18K931-AA. Előre is köszönöm Wink


Kódot csak 100 hozzászólás után tudnak esetleg megadni.

 integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66328 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 13:42:09 »

Valószínűleg már késő..., de ne bontsd le ezért, a gyári leírásból vettem, hogy a hőmérséklet érzékelő van mögötte !

Üdv...


Már leszedtem. A 10 fekvőtámaszt lenyomtad?  eplus2 hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #66329 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 16:16:29 »

Sziasztok egy gyors kérdés! Smiley

Napokban vettem észre( vissza gondolva már régebben is volt valami), hogy élég hangos , valószínűleg a szervó szivattyúm.
mikor meg mozdítom a kormányt akkor olyan fura "..búgó" hangot hallani..
Valamelyik reggel pedig elég hűvös volt este, és reggel indítás után, rendesen a kormányt mintha rángatta volna a szervó.. :Huh? Cheesy
Aztán abba hagyta... Még egy kis adalék a hibához.. Amikor bele néztem a szervóolaj tartályba, mintha habos lett volna (szerintem ez nem jó).
Plusz valamikor volt egy olyan is hogy a izzítás jelző a műszerfalon elkezdett villogni.. Hiba kód nem lett olvasva, leállítottam, és azóta nem villog, ez egy elég korai időpontban volt hajnalba, hidegben.
Kell külön foglalkozni szerintetek a villogó malacfarokkal, vagy az  a hibás szervó szivattyú miatt villogott.. Segítségeteket előre is köszönöm..
Üdv.:
Nino
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66330 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:10:20 »


Valaki nyugtasson meg, hogy bizonyos hőmérséklet alatt nem kapcsol be a klíma, mert mindjárt agyvérzést kapok.  falbav Nyáron cseréltem vadi újra, és most ha benyomom a klíma gombot, nem kapcsol a kompresszor.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #66331 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:39:59 »

Sziasztok egy gyors kérdés! Smiley

Napokban vettem észre( vissza gondolva már régebben is volt valami), hogy élég hangos , valószínűleg a szervó szivattyúm.
mikor meg mozdítom a kormányt akkor olyan fura "..búgó" hangot hallani..
Valamelyik reggel pedig elég hűvös volt este, és reggel indítás után, rendesen a kormányt mintha rángatta volna a szervó.. :Huh? Cheesy
Aztán abba hagyta... Még egy kis adalék a hibához.. Amikor bele néztem a szervóolaj tartályba, mintha habos lett volna (szerintem ez nem jó).
Plusz valamikor volt egy olyan is hogy a izzítás jelző a műszerfalon elkezdett villogni.. Hiba kód nem lett olvasva, leállítottam, és azóta nem villog, ez egy elég korai időpontban volt hajnalba, hidegben.
Kell külön foglalkozni szerintetek a villogó malacfarokkal, vagy az  a hibás szervó szivattyú miatt villogott.. Segítségeteket előre is köszönöm..
Üdv.:
Nino


A malacfarok nem a szervó miatt villog. 
Szervószivattyút kell cserélned. Nekem is ilyen.....nyomtam bele egy kis Xado adalékot és attól csenben maradt 2 hónapig, de most megint búg ezért csere lesz a vége.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #66332 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:40:25 »

Valaki nyugtasson meg, hogy bizonyos hőmérséklet alatt nem kapcsol be a klíma, mert mindjárt agyvérzést kapok.  falbav Nyáron cseréltem vadi újra, és most ha benyomom a klíma gombot, nem kapcsol a kompresszor.
nyes
+5 fok alatt nem kapcsol be a kompresszor....

....kivéve ha az ablakpárátlanító fánksönt kapcsolsz.És máris letesztelted,és megnyugodhatsz. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #66333 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:41:54 »

Sziasztok egy gyors kérdés! Smiley

Napokban vettem észre( vissza gondolva már régebben is volt valami), hogy élég hangos , valószínűleg a szervó szivattyúm.
mikor meg mozdítom a kormányt akkor olyan fura "..búgó" hangot hallani..
Valamelyik reggel pedig elég hűvös volt este, és reggel indítás után, rendesen a kormányt mintha rángatta volna a szervó.. :Huh? Cheesy
Aztán abba hagyta... Még egy kis adalék a hibához.. Amikor bele néztem a szervóolaj tartályba, mintha habos lett volna (szerintem ez nem jó).
Plusz valamikor volt egy olyan is hogy a izzítás jelző a műszerfalon elkezdett villogni.. Hiba kód nem lett olvasva, leállítottam, és azóta nem villog, ez egy elég korai időpontban volt hajnalba, hidegben.
Kell külön foglalkozni szerintetek a villogó malacfarokkal, vagy az  a hibás szervó szivattyú miatt villogott.. Segítségeteket előre is köszönöm..
Üdv.:
Nino
a malacfarok üzemanyagrendszer,elektromos turbó esetén,és jeladók hibája(MAP pl) esetén van csak.a szervónak semmi köze ahhoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66334 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:43:17 »

Kódot csak 100 hozzászólás után tudnak esetleg megadni.

 integet2
mi köze a hozzaszolas számának a segítség adásához ?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66335 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 17:56:33 »

mi köze a hozzaszolas számának a segítség adásához ?
BT  arra akar rávilágítani,hogy az új tagok,akik csak kódot kérnek és megkapják már be is fejezték a fórumtagságuk eme rövid tiszavirág életét.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6954.300   van egy pár  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66336 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:00:14 »

BT  arra akar rávilágítani,hogy az új tagok,akik csak kódot kérnek és megkapják már be is fejezték a fórumtagságuk eme rövid tiszavirág életét.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6954.300   van egy pár  vigyor3
honnan tudod, hogy elmegy? egyébként nem azért van az oldal, hogy segítsünk az embereknek? Lehet hogy pont ezért megy el, mert így indítanak vele szemben. Múltkor napokig ment a vita, hogy miért van érdektelenség. Most meg azt is el kell űzni aki jönne?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66337 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:09:21 »

honnan tudod, hogy elmegy? egyébként nem azért van az oldal, hogy segítsünk az embereknek? Lehet hogy pont ezért megy el, mert így indítanak vele szemben. Múltkor napokig ment a vita, hogy miért van érdektelenség. Most meg azt is el kell űzni aki jönne?
Ez csak egy tapasztalati vélemény,de nem általánosítás .Egy pár fórumosnak én is megadtam a kódot,és nem néztem a hozzászólásainak a számát,és nem érzem ezt "elűzésnek" a színes fórumosoknak,meg nem javasoltuk,csak egymás közti megnyilvánulás volt. off vége.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66338 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:12:36 »

Ez csak egy tapasztalati vélemény,de nem általánosítás .Egy pár fórumosnak én is megadtam a kódot,és nem néztem a hozzászólásainak a számát,és nem érzem ezt "elűzésnek" a színes fórumosoknak,meg nem javasoltuk,csak egymás közti megnyilvánulás volt. off vége.
lehet nem érzed annak, de egyre inkább érdektelen az oldal, lehet nem kéne még rásegíteni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66339 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:15:02 »

lehet nem érzed annak, de egyre inkább érdektelen az oldal, lehet nem kéne még rásegíteni.
eljen ebből nem lesz parázs vita  hehe ,elfogadom a te véleményedet is. poigneemain
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #66340 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:18:23 »

Valószínűleg már késő..., de ne bontsd le ezért, a gyári leírásból vettem, hogy a hőmérséklet érzékelő van mögötte !

Üdv...

ő a csillaron levő nyilasrol kérdez nem ami a jobb térdnél van.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66341 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:44:52 »

nyes
+5 fok alatt nem kapcsol be a kompresszor....

....kivéve ha az ablakpárátlanító fánksönt kapcsolsz.És máris letesztelted,és megnyugodhatsz. Cheesy

Hú köszi, kicsit leizzadtam, majd valamikor megnézem rendesen ezzel a párátlanítóval. És ha azzal se megy? Akkor mi van?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #66342 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 19:16:56 »

Hú köszi, kicsit leizzadtam, majd valamikor megnézem rendesen ezzel a párátlanítóval. És ha azzal se megy? Akkor mi van?
cumi.menni fog. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #66343 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 19:32:13 »

Hú köszi, kicsit leizzadtam, majd valamikor megnézem rendesen ezzel a párátlanítóval. És ha azzal se megy? Akkor mi van?
akkor lehet sokminden.nekem pl.a jobb sárvédőbetét alatt volt egy kábel hiba.elengedett egy forrasztas es nem kapcsolt.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #66344 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 19:54:56 »

Hú köszi, kicsit leizzadtam, majd valamikor megnézem rendesen ezzel a párátlanítóval. És ha azzal se megy? Akkor mi van?

Akkor lecsiszolod az alvázszámot, és betolod egy tetszőleges árokba  eljen
Kismillió okból lehet, hogy nem megy, hosszabb lenne leírni, mint amennyi idő alatt egy jó szerelő átnézi.
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #66345 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 20:25:15 »

Sziasztok!

Visszacsukódik a gépháztető, gondolom a teleszkópok adták meg magukat,
Lehet esetleg más hiba is? vagy nyugodtan megrendelhetem az újakat?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #66346 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 20:58:06 »

Sziasztok!

Visszacsukódik a gépháztető, gondolom a teleszkópok adták meg magukat,
Lehet esetleg más hiba is? vagy nyugodtan megrendelhetem az újakat?

Vágj méretre egy seprűnyelet, az olcsóbb! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66347 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 21:08:08 »

Sziasztok!

Visszacsukódik a gépháztető, gondolom a teleszkópok adták meg magukat,
Lehet esetleg más hiba is? vagy nyugodtan megrendelhetem az újakat?
Próbáld meg egy fél percig felső holtponton kézzel tartani teljes nyitásnál és elengedve lehet,hogy fenn marad.Ha ez tavasszal történik,még őszig biztosan kihúztad volna a telókkal.Nálam így még működik.  vigyor3       Esélyes a csere.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #66348 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 21:11:31 »

Próbáld meg egy fél percig felső holtponton kézzel tartani teljes nyitásnál és elengedve lehet,hogy fenn marad.Ha ez tavasszal történik,még őszig biztosan kihúztad volna a telókkal.Nálam így még működik.  vigyor3       Esélyes a csere.


Nálam is így működött amíg váratlanul hátba nem vágott a rohadék.  vigyor3 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #66349 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 21:56:29 »

Próbáld meg egy fél percig felső holtponton kézzel tartani teljes nyitásnál és elengedve lehet,hogy fenn marad.Ha ez tavasszal történik,még őszig biztosan kihúztad volna a telókkal.Nálam így még működik.  vigyor3       Esélyes a csere.

Jó belőle az utángyártott is? Fordos majdnem 2X annyiba kerül, annyival nem lehet jobb.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Oldalak: 1 ... 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 [1327] 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.