Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.11 hétfő, 01:44:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 [1329] 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21769962 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66400 Dátum: 2016.01.09 szombat, 13:53:27 »

A menetszél rátapasztotta!  Wink

Nyilván! eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #66401 Dátum: 2016.01.09 szombat, 19:04:57 »

Kedves Fiúk!
Kigyulladt a motorvezérlő lámpám, és csak azt vettem észre, hogy váltáskor alacsony fordulaton rángat egy picit a motor. A fogyasztás nem változott.
Jól megy a gép. Pár hét után kialudt a hiba, de a rángatás megmaradt.  A következő hibákat olvastuk ki:
1-P0232 - Üzemanyag szivattyú szekunder áramkör magas
2-P3210 - Unknown fault code
3-C1302 -Bal első szigetelt csatlakozó áramkör hiba.
4-C1310 -Bal első kerék hidraulikanyomás jelátalakító áramkör hiba.
Régebbi hiba, hogy az ajtózár csak mechanikusan zár be, távvezérléssel nem, illetve csak 3 ajtót zár, a bal elsőt nem,  emiatt kinyitja a másik hármat.
Cserélni kell a bal első zárat kompletten? Bontottat érdemes venni?
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #66402 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 15:47:24 »

Üdv Urak!

Lehet meg van, hogy miért nem akart melegedni a kocsi:

http://kepfeltoltes.hu/view/160110/DSC_1183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A már letört fül még éppen egybe volt a termoval, kicsit pislogtam mikor kivettem..  wow1 eplus2 Hol érdemes, egyszerűbb leengedni a fagyállót, melyik csövet kössem le. Légteleníteni kell valahol, vagy megteszi magától? Smiley

Köszönöm Alf a termosztátot, még csak most sikerült eljutni, hogy kicseréljem, de elnézve időszerű volt.. Cheesy

Üdv: Tomi

Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66403 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 15:55:42 »

Üdv Urak!

Lehet meg van, hogy miért nem akart melegedni a kocsi:

http://kepfeltoltes.hu/view/160110/DSC_1183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A már letört fül még éppen egybe volt a termoval, kicsit pislogtam mikor kivettem..  wow1 eplus2 Hol érdemes, egyszerűbb leengedni a fagyállót, melyik csövet kössem le. Légteleníteni kell valahol, vagy megteszi magától? Smiley

Köszönöm Alf a termosztátot, még csak most sikerült eljutni, hogy kicseréljem, de elnézve időszerű volt.. Cheesy

Üdv: Tomi


a hűtőre menő alsó csőből kihúzod a biztosító drótot,és kihúzod a csövet a hűtőből.A legtöbb így jön le.ezek szerint cseréled a folyadékot.
Ha meg nem cseréled az egészet,akkor kb 1 liter folyik le az olajköri cseréjével,és csak azt a mennyiséget kell visszatölteni.Van légtelenítő csavar a vízpumpa tetején,de egy idő után magától is kidolgozza a levegőt.Én szoktam légteleníteni is.

 eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #66404 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 16:09:46 »

a hűtőre menő alsó csőből kihúzod a biztosító drótot,és kihúzod a csövet a hűtőből.A legtöbb így jön le.ezek szerint cseréled a folyadékot.
Ha meg nem cseréled az egészet,akkor kb 1 liter folyik le az olajköri cseréjével,és csak azt a mennyiséget kell visszatölteni.Van légtelenítő csavar a vízpumpa tetején,de egy idő után magától is kidolgozza a levegőt.Én szoktam légteleníteni is.

 eljen Wink wave


Facelift előtti.......van a hűtő alján leeresztő csap.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #66405 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 16:10:12 »

Üdv Urak!

Lehet meg van, hogy miért nem akart melegedni a kocsi:

http://kepfeltoltes.hu/view/160110/DSC_1183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A már letört fül még éppen egybe volt a termoval, kicsit pislogtam mikor kivettem..  wow1 eplus2 Hol érdemes, egyszerűbb leengedni a fagyállót, melyik csövet kössem le. Légteleníteni kell valahol, vagy megteszi magától? Smiley

Köszönöm Alf a termosztátot, még csak most sikerült eljutni, hogy kicseréljem, de elnézve időszerű volt.. Cheesy

Üdv: Tomi


A visszatöltés után, beindítás előtt van értelme a pumpa tetején légteleníteni. Így nem szárazon indul a pumpa. Nekem nyikorgott egy kis ideig, ha nem légtelenítettem. A többit már a rendszer magától megoldja.
Üdv,Ferqo
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #66406 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 16:31:10 »

Üdv!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_ghia_ujszeru_allapot-158.900_km-9699422

Vélemény? Esetleg valaki ismeri, vagy látta már közelebbről? Erőteljes késztetésem van, hogy megvegyem :]

köszi
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66407 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 16:38:58 »

Idézetet írta: Zoleex link=topic=2.msg1036536#msg10365 vigyor3 :vigyor3:36 date=1452438586


Facelift előtti.......van a hűtő alján leeresztő csap.
lehet.vagy nem.csöve biztosvan. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #66408 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 17:31:21 »

Üdv!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_ghia_ujszeru_allapot-158.900_km-9699422

Vélemény? Esetleg valaki ismeri, vagy látta már közelebbről? Erőteljes késztetésem van, hogy megvegyem :]

köszi
m

Csak azt a qrva kilométeróra állást ne írná oda a nyomorult nepper! Érdekes, hogy ilyen csoda autókat szinte kizárólag kereskedésekben találni! Szépen ki van takarítva meg minden, de ha nincs benne legalább a duplája, akkor huhogó vadgalamb legyek! Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #66409 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 17:48:18 »

Csak azt a qrva kilométeróra állást ne írná oda a nyomorult nepper! Érdekes, hogy ilyen csoda autókat szinte kizárólag kereskedésekben találni! Szépen ki van takarítva meg minden, de ha nincs benne legalább a duplája, akkor huhogó vadgalamb legyek! Smiley

Ne már, hiszen odaírta, hogy a valós kilométert az állapota, és a szervízkönyv is igazolja  eplus2 Mondjuk azt is írja, hogy minden kocsit a lehetőségekhez mérten, leinformáltan, átvizsgálva adják át. Felhívtam, és azt nem tudja hová lett az akkudoboz teteje, és azt sem, hogy belföldi-e, vagy behozták...Lényeg, hogy be van vizsgálva.  falbav

De ez mindegy is, elmegyek megnézni, csak múljon már el ez a dágvány idő, mert addig nincs mit nézni próbálni, és az offtopic csereótómat sem tudom kitakarítani, lemosni. Na hátha valaki járt már arra és látta...

köszi
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
vatyi
Vendég
« Új hozzászólás #66410 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 18:47:10 »

Sziasztok..

Segitséget szeretnék kérni egy 2004 mk3 2.0 benzines ügyében.
Az a problémàm hogy a hütö ventilàtorom bekapcsol ha bemelegedett a motor és egyfojtàban megy.
Cseréltem 2* termosztàtot, vizhöfokjeladòt de nem vàltozott semmi.100 fokig fölmelegszik onnan se fel ,se le.
Két szerelö is nézte nem tudtak okosak lenni..

Ha valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata e téren kérem segitsen..
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #66411 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 18:51:45 »

Sziasztok..

Segitséget szeretnék kérni egy 2004 mk3 2.0 benzines ügyében.
Az a problémàm hogy a hütö ventilàtorom bekapcsol ha bemelegedett a motor és egyfojtàban megy.
Cseréltem 2* termosztàtot, vizhöfokjeladòt de nem vàltozott semmi.100 fokig fölmelegszik onnan se fel ,se le.
Két szerelö is nézte nem tudtak okosak lenni..

Ha valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata e téren kérem segitsen..

nézd meg, h nincs-e összeégve a hűtőventillátor csatija. ilyenkor szokta azt produkálni, h állandóan a legmagasabb fokozaton pörgeti a ventit.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #66412 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 19:20:51 »

Sziasztok..

Segitséget szeretnék kérni egy 2004 mk3 2.0 benzines ügyében.
Az a problémàm hogy a hütö ventilàtorom bekapcsol ha bemelegedett a motor és egyfojtàban megy.
Cseréltem 2* termosztàtot, vizhöfokjeladòt de nem vàltozott semmi.100 fokig fölmelegszik onnan se fel ,se le.
Két szerelö is nézte nem tudtak okosak lenni..

Ha valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata e téren kérem segitsen..
Gázos a kocsid?
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66413 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 20:10:04 »

Sziasztok..

Segitséget szeretnék kérni egy 2004 mk3 2.0 benzines ügyében.
Az a problémàm hogy a hütö ventilàtorom bekapcsol ha bemelegedett a motor és egyfojtàban megy.
Cseréltem 2* termosztàtot, vizhöfokjeladòt de nem vàltozott semmi.100 fokig fölmelegszik onnan se fel ,se le.
Két szerelö is nézte nem tudtak okosak lenni..

Ha valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata e téren kérem segitsen..
Igen ez a csatlakozós vonal elsőre tökéletes( Cs12  eljen )Nekem is anno fél perc után bekapcsolt hidegen-melegen egyformán. falbav kontakt ellenőrzés a csatinál,ha jót akarsz cseréld ki a csatit.A problémámat nekem ennyi megoldotta. vigyor3 vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #66414 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 20:45:18 »

Sziasztok..

Segitséget szeretnék kérni egy 2004 mk3 2.0 benzines ügyében.
Az a problémàm hogy a hütö ventilàtorom bekapcsol ha bemelegedett a motor és egyfojtàban megy.
Cseréltem 2* termosztàtot, vizhöfokjeladòt de nem vàltozott semmi.100 fokig fölmelegszik onnan se fel ,se le.
Két szerelö is nézte nem tudtak okosak lenni..

Ha valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata e téren kérem segitsen..

Milyen termosztát került ki belőle, milyen termosztát került bele? (gyári/u.gy, fűtőbetétes/nem fűtőbetétes?)
A ventilátornak külön indul az alacsony fokozata? Ha igen, az hány fokon?
Hűtő alul/felül, hűtőre menő vízcsövek milyen melegek?

Volt itt pár hasonló eset, ilyen évjáratú benzines mondeókkal.
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #66415 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 09:58:34 »

Üdv!

Szélvédőt kell cserélnem, mert a bal alsó sarokból elindult egy repedés. A kocsiban gyárilag nincs első szélvédő fűtés. Tudok bele tetetni fűtöttet? Benne szokott lenni a az előkészítés, kábelezés? Mert ha csak egy kapcsolót kellene beledugni és menne, akkor elgondolkodnék ezen az upgrade-en.

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #66416 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 10:30:37 »

Üdv!

Szélvédőt kell cserélnem, mert a bal alsó sarokból elindult egy repedés. A kocsiban gyárilag nincs első szélvédő fűtés. Tudok bele tetetni fűtöttet? Benne szokott lenni a az előkészítés, kábelezés? Mert ha csak egy kapcsolót kellene beledugni és menne, akkor elgondolkodnék ezen az upgrade-en.

m

Egyszerűen meg tudod nézni. Ha a szélvédő jobb oldalán az alsó sarokban a műanyag takaró alatt látsz 2 db vezetéket akkor van gyárilag előkészítés.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #66417 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 10:34:29 »

Üdv!

Szélvédőt kell cserélnem, mert a bal alsó sarokból elindult egy repedés. A kocsiban gyárilag nincs első szélvédő fűtés. Tudok bele tetetni fűtöttet? Benne szokott lenni a az előkészítés, kábelezés? Mert ha csak egy kapcsolót kellene beledugni és menne, akkor elgondolkodnék ezen az upgrade-en.

m

Most látom ,h a te autód ghia felszereltségű ezért jó eséllyel van előkészítés!   wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #66418 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 11:17:26 »

Most látom ,h a te autód ghia felszereltségű ezért jó eséllyel van előkészítés!   wave

Köszi, ezt megnézem.
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #66419 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 11:31:57 »

Üdv!

Szélvédőt kell cserélnem, mert a bal alsó sarokból elindult egy repedés. A kocsiban gyárilag nincs első szélvédő fűtés. Tudok bele tetetni fűtöttet? Benne szokott lenni a az előkészítés, kábelezés? Mert ha csak egy kapcsolót kellene beledugni és menne, akkor elgondolkodnék ezen az upgrade-en.

m
gem-et is cserélni kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #66420 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 12:37:31 »

Egyszerűen meg tudod nézni. Ha a szélvédő jobb oldalán az alsó sarokban a műanyag takaró alatt látsz 2 db vezetéket akkor van gyárilag előkészítés.
latszik a vezeték ha csak felnyitja a motorháztetőt .szélvédő két sarkában .
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66421 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 16:26:38 »

Megnéztem, nem húz be.   rinya rinya falbav szomoru1
Mindegy, most nem fogom idegesíteni magam ezen, most semmit nem tudok csinálni -20ban, majd tavasszal. Addig utánaolvasok mi a hibaelhárítási folyamat.

Update!!
Nos, fejlemények vannak ezügyben, hátha mást is érdekel.  Wink
Elősztori, a klímakompresszorom nem működött. Sehogy nem tudtam működésre bírni, szélvédő párátlanítással sem.

Ma, kissé melegebb lett, a -20 helyett 0 fok van (kész tavasz). Ismét ellenőriztem, de sehogy nem tudtam működésre bírni a klímát. Se párátlanítás, se semmi.
Szomorúan mentem dolgozni, de aztán jött az isteni sugallat: Elmentem egy bevásárlóközpont fűtött parkolójába  taps taps +8 fok. Tökéletes.
Motorháztető kinyit, hőfok minimumra, klatty!! azonnal beröffent a klíma!  nyes nyes nyes
Naszóval, mi ebből a tanulság? Úgy látszik, télen, bizonyos hőmérséklet alatt, semmiképpen nem lehet bekapcsolni a klímát.
De akkor miért mondják mindig, hogy érdemes télen is használni néha a klímát a kenés fenntartása miatt. Dehát nem lehet!!!!  szomoru1 falbav falbav
Itt az elméletem: Ha hideg van, mondjuk -10, és ugye a hűtőventi megy ha klíma be van kapcsolva, akkor soha nem tudna a motor felmelegedni.
Lehet, hogy valami más műszaki oka van...de tuti nem lehet nekem bekapcsolni. Az is lehet, hogy ez vmi FL előtti adottság.

Most megyek és kicserélem a pelenkámat....már nézegettem a klímásokat.  szomoru1
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66422 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 16:46:21 »

Update!!
Nos, fejlemények vannak ezügyben, hátha mást is érdekel.  Wink
Elősztori, a klímakompresszorom nem működött. Sehogy nem tudtam működésre bírni, szélvédő párátlanítással sem.

Ma, kissé melegebb lett, a -20 helyett 0 fok van (kész tavasz). Ismét ellenőriztem, de sehogy nem tudtam működésre bírni a klímát. Se párátlanítás, se semmi.
Szomorúan mentem dolgozni, de aztán jött az isteni sugallat: Elmentem egy bevásárlóközpont fűtött parkolójába  taps taps +8 fok. Tökéletes.
Motorháztető kinyit, hőfok minimumra, klatty!! azonnal beröffent a klíma!  nyes nyes nyes
Naszóval, mi ebből a tanulság? Úgy látszik, télen, bizonyos hőmérséklet alatt, semmiképpen nem lehet bekapcsolni a klímát.
De akkor miért mondják mindig, hogy érdemes télen is használni néha a klímát a kenés fenntartása miatt. Dehát nem lehet!!!!  szomoru1 falbav falbav
Itt az elméletem: Ha hideg van, mondjuk -10, és ugye a hűtőventi megy ha klíma be van kapcsolva, akkor soha nem tudna a motor felmelegedni.
Lehet, hogy valami más műszaki oka van...de tuti nem lehet nekem bekapcsolni. Az is lehet, hogy ez vmi FL előtti adottság.

Most megyek és kicserélem a pelenkámat....már nézegettem a klímásokat.  szomoru1

Kezelési kézikönyv 37.oldal első szélvédő jégmentesítés/páramentesítés olvasd el. Wink nekem megy igaz -20 ban nem próbáltam,arra ott a szélvédő fűtés.
Klíma tesztet megcsináltad?
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 16:50:10 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66423 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:06:40 »

Kezelési kézikönyv 37.oldal első szélvédő jégmentesítés/páramentesítés olvasd el. Wink nekem megy igaz -20 ban nem próbáltam,arra ott a szélvédő fűtés.
Klíma tesztet megcsináltad?

És ott mit ír? Semmit. Hogy a klíma autómatikusan bekapcsol, ha megy a páramentesítés. De nem. Bizonyos külső hőmérséklet alatt nem. Alf szerint ez 5 fok, ami lehetséges, de nem tudtam, hogy a párátlanítás sem működik. A kompresszor nem indul el. 5 percig néztem. Világít a lámpa meg minden, csak a kompresszor nem forog.
Tesztet csináltam, semmi hibakód. Mondom, mindent próbáltam, hogy működésre bírjam, de nem ment egészen addig, még be nem mentem egy parkolóba ami +8 fokos volt.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66424 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:18:35 »

És ott mit ír? Semmit. Hogy a klíma autómatikusan bekapcsol, ha megy a páramentesítés. De nem. Bizonyos külső hőmérséklet alatt nem. Alf szerint ez 5 fok, ami lehetséges, de nem tudtam, hogy a párátlanítás sem működik. A kompresszor nem indul el. 5 percig néztem. Világít a lámpa meg minden, csak a kompresszor nem forog.
Tesztet csináltam, semmi hibakód. Mondom, mindent próbáltam, hogy működésre bírjam, de nem ment egészen addig, még be nem mentem egy parkolóba ami +8 fokos volt.

Akkor sajna ez így nekem passz,de ezt az 5 fokot én is kipróbálom  wow1  ez az infó nekem is új (megjegyzem).Majd írd meg,ha sikerült megoldanod.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66425 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:42:59 »

Akkor sajna ez így nekem passz,de ezt az 5 fokot én is kipróbálom  wow1  ez az infó nekem is új (megjegyzem).Majd írd meg,ha sikerült megoldanod.

Megoldódott, olvasd el figyelmesen.  Wink Megy a klímám hibátlanul. Negyed órát fújattam vele a jéghideg levegőt.  vigyor3
Eredeti felállás szerint (Alf) a klímát nem tudod +5 fok külső hőmérséklet alatt bekapcsolni, csakis kizárólag a párátlanítás funkcióval.
Ámde, mint az nálam kiderült, egyáltalán nem lehet a klímát bekapcsolni, semmilyen körülmények között. Csakis +5 külső hőmérséklet fölött.

Fontos megjegyzés!!! Lehetséges, hogy az az 5 fok, nem 5 fok, hanem mondjuk 0 fok. Vagy +2. Nem tudom, de valamilyen érték alatt tuti tilt.
-20-on nem ment, 0 fokon nem ment, +8 fokon ment mint állat. Ennyit tudok.

« Utoljára szerkesztve: 2016.01.11 hétfő, 17:45:06 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #66426 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:46:39 »

Akkor sajna ez így nekem passz,de ezt az 5 fokot én is kipróbálom  wow1  ez az infó nekem is új (megjegyzem).Majd írd meg,ha sikerült megoldanod.
alap klíma 5 fok alatt nem kapcsol.a paratlanitaskor kellene mindenképp kapcsolnia.az hogy télen is érdemes bekapcsolni a kenes végett az annyit takar ha van rá lehetőség abban az esetben érdemes néha bekapcsolni ami +5 fokban lehetséges attól még tél van.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66427 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:08:46 »

alap klíma 5 fok alatt nem kapcsol.a paratlanitaskor kellene mindenképp kapcsolnia.az hogy télen is érdemes bekapcsolni a kenes végett az annyit takar ha van rá lehetőség abban az esetben érdemes néha bekapcsolni ami +5 fokban lehetséges attól még tél van.
Én is pont emiatt akartam bekapcsolni. Hát most jól azt csináltam, hogy benyomtam az AUTO üzemmódot, azt kész. Azt csinál amit akar.  Cheesy A klímám jó, most már tudom.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66428 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:17:26 »

Megoldódott, olvasd el figyelmesen.  Wink Megy a klímám hibátlanul. Negyed órát fújattam vele a jéghideg levegőt.  vigyor3
Eredeti felállás szerint (Alf) a klímát nem tudod +5 fok külső hőmérséklet alatt bekapcsolni, csakis kizárólag a párátlanítás funkcióval.
Ámde, mint az nálam kiderült, egyáltalán nem lehet a klímát bekapcsolni, semmilyen körülmények között. Csakis +5 külső hőmérséklet fölött.

Fontos megjegyzés!!! Lehetséges, hogy az az 5 fok, nem 5 fok, hanem mondjuk 0 fok. Vagy +2. Nem tudom, de valamilyen érték alatt tuti tilt.
-20-on nem ment, 0 fokon nem ment, +8 fokon ment mint állat. Ennyit tudok.


az 5 fokot nem alf találta ki,hanem a FoRDTIS  Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #66429 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:24:18 »

az 5 fokot nem alf találta ki,hanem a FoRDTIS  Wink wave
pedig én már keztem elhinni
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66430 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:55:51 »

az 5 fokot nem alf találta ki,hanem a FoRDTIS  Wink wave

De a FoRDTIS-t te írtad.  Wink taps  hihi
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #66431 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 19:49:15 »

De a FoRDTIS-t te írtad.  Wink taps  hihi

AlFordTis  nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #66432 Dátum: 2016.01.12 kedd, 06:47:02 »

A klima nekem se megy kb 5fok alatt. Csak szélvédő párátlanítás funkcióban.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66433 Dátum: 2016.01.12 kedd, 08:57:05 »

A klima nekem se megy kb 5fok alatt. Csak szélvédő párátlanítás funkcióban.

Biztos vagy benne, hogy 5 fok alatt behúz a kompresszor? Nézted?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #66434 Dátum: 2016.01.12 kedd, 10:32:10 »

Üdv mindenkinek!
Forscan progival tudok kiolvasni porlasztó értékeket.
És milyennek kell lenni a kiolvasott értéknek? Csak hajt a kíváncsiság  smile
Köszi.
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #66435 Dátum: 2016.01.12 kedd, 10:57:09 »

Hi!

Tárolja még az órán kívül valahol a megtett km-t a mondeo? OBD-n keresztül nem lehet más tárolóból is kiolvasni km adatot?
Tudom, nem km-t nézünk, hanem állapotot, de csak teljesebb lenne a kép...

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #66436 Dátum: 2016.01.12 kedd, 11:16:47 »

Hi!

Tárolja még az órán kívül valahol a megtett km-t a mondeo? OBD-n keresztül nem lehet más tárolóból is kiolvasni km adatot?
Tudom, nem km-t nézünk, hanem állapotot, de csak teljesebb lenne a kép...

m


Nem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #66437 Dátum: 2016.01.12 kedd, 12:27:14 »

a hűtőre menő alsó csőből kihúzod a biztosító drótot,és kihúzod a csövet a hűtőből.A legtöbb így jön le.ezek szerint cseréled a folyadékot.
Ha meg nem cseréled az egészet,akkor kb 1 liter folyik le az olajköri cseréjével,és csak azt a mennyiséget kell visszatölteni.Van légtelenítő csavar a vízpumpa tetején,de egy idő után magától is kidolgozza a levegőt.Én szoktam légteleníteni is.

 eljen Wink wave

Szia!

Köszönöm a segítséget, végül cseréltem a fagyállót is, bár csak 6 litert kellett utána önteni, ami fura számomra. Marad így 5-6 km alatt már középen a vízhőfok. Smiley

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #66438 Dátum: 2016.01.12 kedd, 12:28:04 »

A visszatöltés után, beindítás előtt van értelme a pumpa tetején légteleníteni. Így nem szárazon indul a pumpa. Nekem nyikorgott egy kis ideig, ha nem légtelenítettem. A többit már a rendszer magától megoldja.
Üdv,Ferqo

Szia!

Köszönöm az infot, így csináltam és jó lett! Smiley

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66439 Dátum: 2016.01.12 kedd, 12:29:22 »

Szia!

Köszönöm a segítséget, végül cseréltem a fagyállót is, bár csak 6 litert kellett utána önteni, ami fura számomra. Marad így 5-6 km alatt már középen a vízhőfok. Smiley

Üdv: Tomi
a blokkban meg a fűtésrednszerben marad valamennyi.később egy pár nap múlva még ellenőrizd,és tölts utána ha kell. Wink eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #66440 Dátum: 2016.01.12 kedd, 12:47:16 »

Ne már, hiszen odaírta, hogy a valós kilométert az állapota, és a szervízkönyv is igazolja  eplus2 Mondjuk azt is írja, hogy minden kocsit a lehetőségekhez mérten, leinformáltan, átvizsgálva adják át. Felhívtam, és azt nem tudja hová lett az akkudoboz teteje, és azt sem, hogy belföldi-e, vagy behozták...Lényeg, hogy be van vizsgálva.  falbav

De ez mindegy is, elmegyek megnézni, csak múljon már el ez a dágvány idő, mert addig nincs mit nézni próbálni, és az offtopic csereótómat sem tudom kitakarítani, lemosni. Na hátha valaki járt már arra és látta...

köszi
m

Én nemrég vettem egy 2004-es benzinest, kereskedésben,frissen behozott autot 168.000Km-el,az auto tébyleg jó állapotban van, nem is érdekelt a kilométer  óra állása.Nem sokkal rá a motortérben kutakodva megtaláltam egy olajcserés papirt, amin 192.000km volt kb 3/4évvel a vásárlásom előtt. Ami a durva, hogy volt azota több mondeo is ugyan annál a kereskedőnél kb pont ugyan annyi km-el mint amivel én vettem...
Nem érdekes ez a dolog? :-)
 
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66441 Dátum: 2016.01.12 kedd, 12:50:06 »

Én nemrég vettem egy 2004-es benzinest, kereskedésben,frissen behozott autot 168.000Km-el,az auto tébyleg jó állapotban van, nem is érdekelt a kilométer  óra állása.Nem sokkal rá a motortérben kutakodva megtaláltam egy olajcserés papirt, amin 192.000km volt kb 3/4évvel a vásárlásom előtt. Ami a durva, hogy volt azota több mondeo is ugyan annál a kereskedőnél kb pont ugyan annyi km-el mint amivel én vettem...
Nem érdekes ez a dolog? :-)
 

Amatőr kereskedő, ha még át sem nézi az autót.... 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #66442 Dátum: 2016.01.12 kedd, 13:07:05 »

Aksit kivettem tegnap délután tölteni. Ma reggel raktam vissza. Azóta érdekesen alakul az alapjáratom. Ha motorfékkel gurulok, fék, majd kuplung be, beesik kb 250-es fordulatra, és innen áll vissza 750-re. Nem fullad le, csak eddig ilyet nem csinált. Aksi töltés előtt 750 alá nem esett 1x sem. Mitől lehet ez? Amit észrevettem aksi töltés utáni pozitívumot, hogy a szervó jobban működik, és csendes lett. Nem tudom mi köze hozzá, de valami biztos van, mert egyből észrevettem.
Az aksit csak holnap tudom kimérni, de ma töltés után autóztam 600km-t, nem volt gond, azon kívül, hogy az alapjárat furcsa lett. Talán kicsit mintha gyengébb is lenne, de el vagyok bizonytalanodva, mert az első indulásnál gyengének éreztem, de nap végére mintha javult volna. Ez az elektronika beállítja magát újra nem tudom miben merül ki. Mindenesetre az M6-on megküldtem neki, 5500-ig forgattam minden fokozatban, de óra szerint 210-nél elvettem. Nem tudom hogy lehet tanítani az elektronikát, gondoltam felszínre hozom az aksi töltés előtti időket, hátha eszébe jut...
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #66443 Dátum: 2016.01.12 kedd, 13:45:57 »

Amatőr kereskedő, ha még át sem nézi az autót.... 

Előző/előző kocsim keresése közben, a kereskedőnél nézelődés közben egy 123e-t futott kocsi motorházában megtaláltam a 170e. olajcsere címkét, 5 évvel korábbi dátummal. Meg valahol az ajtóra ragasztva egy másikat 2xxe-rel.
Semmi gond, megmagyarázta  szomoru1
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66444 Dátum: 2016.01.12 kedd, 18:38:29 »

Előző/előző kocsim keresése közben, a kereskedőnél nézelődés közben egy 123e-t futott kocsi motorházában megtaláltam a 170e. olajcsere címkét, 5 évvel korábbi dátummal. Meg valahol az ajtóra ragasztva egy másikat 2xxe-rel.
Semmi gond, megmagyarázta  szomoru1

Hagytad neki?
Én kiröhögtem volna, köpök a földre és otthagyom.


Ostoba amatőr, aki nem néz át egy autót eladás előtt. (ezek szerint ki sem takarítja)
Ezzel nem azt mondom, hogy rutinosabbnak kell lenniük, de ennyire piti dolgon megbukni már-már szégyen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #66445 Dátum: 2016.01.12 kedd, 19:27:55 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy ki honnan szokott vásárolni 60Ah silver - calcium aksit, az enyém kezd haldoklani, ma a riasztó magától megszólalt 2x-er ami valószínű feszültségvesztés miatt következhetett be.
 worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.12 kedd, 19:45:14 írta Metatron13 » Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66446 Dátum: 2016.01.12 kedd, 19:33:06 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy ki honnan szokott vásárolni 60mA silver - calcium aksit, az enyém kezd haldoklani, ma a riasztó magától megszólalt 2x-er ami valószínű feszültségvesztés miatt következhetett be.
 worship

60 mA nem sok.... Ez az indítóárama?  Shocked
Keress sokkal erősebbet!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #66447 Dátum: 2016.01.12 kedd, 19:38:25 »

60 mA nem sok.... Ez az indítóárama?  Shocked
Keress sokkal erősebbet!

Ezzel vettem a vasat a papírja szerint 5 éves múlt. elírtam 60Ah és 590A gondolom ez az indítóárama  wave
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.12 kedd, 19:46:18 írta Metatron13 » Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66448 Dátum: 2016.01.12 kedd, 20:28:48 »

Ezzel vettem a vasat a papírja szerint 5 éves múlt. elírtam 60Ah és 590A gondolom ez az indítóárama  wave
Szia.
Noname 60Ah 2 éves és nekem megfelel.(11.9-12,1 V mutat a szivargyújtónál)  eplus2 pont ma néztem.Ha nem sürgős holnap megnézem.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #66449 Dátum: 2016.01.12 kedd, 20:50:37 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy ki honnan szokott vásárolni 60Ah silver - calcium aksit, az enyém kezd haldoklani, ma a riasztó magától megszólalt 2x-er ami valószínű feszültségvesztés miatt következhetett be.
 worship

Szia!

Javaslom a helyet., http://www.akkudiszkont.hu/
Odamész, segítenek, hogy mi volna az ideális, kiválasztod, rádugják a külső tápot (nem kell újra programozni!  taps), cserélik, a régit átveszik.  taps
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Oldalak: 1 ... 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 [1329] 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.