Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:05:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 [1335] 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21868411 alkalommal)
0 Felhasználó és 241 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66700 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:06:18 »

Vigyünk egy kis számítást a dologba:
12-es acél csavar, 100Nm-re húzva ~ 40kN-nal húzza rá a felnit az agyra. Ilyen kapcsolatból van 5 egy felnin.
Az alumínium és a féktárcsa közötti tapadási súrlódási együttható 0.5-0.6 tiszta felületnél, féktárcsa és kerékagy között ~1.
Persze a felület nem tiszta, ezért ezt vehetjük a felének. Hozzávetőleges számok, mert a menet sem tiszta, az anya súrlódó felülete kúpos, de mutatják, hogy nagyjából mekkora erőkről van szó.

Ezekből olyan súrlódási erő jön ki a felni/féktárcsa, féktárcsa/kerékagy között, hogy azoknak a nagyságrendje olyan magas, hogy egy műanyag központosító gyűrű az ilyen erők között megszűnne létezni.

Ezt magyarázom a sokadik üzenetben Alfnak, hogy ilyen erőket nem hogy átvenni, "terhelésmentesíteni" nem tud egy ilyen gyűrű, de szó szerint atomjaira robbanna, dezintegrálódna annak hatására. Ha egy fél kilós kalapáccsal, kézzel komoly sérülést lehet okozni egy ilyen műanyagdarabnak, akkor fél tonna 130 km/h-val mit tenne vele?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66701 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:12:24 »

Alf!

Én is várom. Mert most olyan Tibcsis vagy, mondtál egy nagy marhaságot, és nem ismered be.  hehe


Most mit vagy úgy oda, te is szoktál marhaságokat mondani és te sem ismered be..... most is egy jó nagyot mondtál!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66702 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:14:48 »

De elvileg csak a csavarral is csak úgy tud felmenni, nem?

Elvileg. De ha nem egyenletesen és átlósan húzod meg, akkor elfeszülhet egyik irányba. Ez ugye a 4 csavaros felni esetében van.
5 csavarosnál ennek a kockázata is csökkent.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66703 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:27:42 »

Azt nem is. Csak egy értelmes, felfogható, a jelenleg érvényes newtoni fizika szabályai szerint is működőképes magyarázatot várok tőled arra vonatkozóan, hogy az a gyűrű valóban arra való, amire te mondod. Én már elmagyaráztam, hogy miért nem. Most te jössz.

AndyA
tehermentesítő.ez (is) a szerepe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66704 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:29:02 »

Ezt magyarázom a sokadik üzenetben Alfnak, hogy ilyen erőket nem hogy átvenni, "terhelésmentesíteni" nem tud egy ilyen gyűrű, de szó szerint atomjaira robbanna, dezintegrálódna annak hatására. Ha egy fél kilós kalapáccsal, kézzel komoly sérülést lehet okozni egy ilyen műanyagdarabnak, akkor fél tonna 130 km/h-val mit tenne vele?!?!

AndyA

hülyeség.készül aluból is,és műanyagból is.Nincs hova torzuljon.Gyakorlatilag összenyomhatatlan,mint a folyadékok egy zárt térben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66705 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:30:14 »

Alf!

Én is várom. Mert most olyan Tibcsis vagy, mondtál egy nagy marhaságot, és nem ismered be.  hehe
Ha így lenne,már leregeltem volna régen.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66706 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:31:26 »

hülyeség.készül aluból is,és műanyagból is.Nincs hova torzuljon.Gyakorlatilag összenyomhatatlan,mint a folyadékok egy zárt térben.

 falbav falbav

És itt hol a zárt tér?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #66707 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:32:31 »

Ha így lenne,már leregeltem volna régen.... eplus2

Inkább ugorj ki az ablakon. Akár a Tibiéből, neked az is halálos... (Domi ott csak átlépi a párkányt és az utcán van...)  eplus2 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66708 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:35:07 »

Inkább ugorj ki az ablakon. Akár a Tibiéből, neked az is halálos... (Domi ott csak átlépi a párkányt és az utcán van...)  eplus2 eplus2

 Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66709 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:36:27 »

falbav falbav

És itt hol a zárt tér?

    Ne hozd kellemetlen helyzetbe az ilyen kérdéseiddel.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #66710 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 13:44:03 »

    Ne hozd kellemetlen helyzetbe az ilyen kérdéseiddel.....  eplus2

Sziasztok, mi a helyzet, jól vagytok!?  wave

Azon morfondírozom, hogy azok a műanyag vagy alukarikák kellenek a felnikbe? Ha kiveszem és eladom kell itt valakinek?  eplus2 eplus2

Üdv.

Trollnyo
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66711 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 13:44:29 »

hülyeség.készül aluból is,és műanyagból is.Nincs hova torzuljon.Gyakorlatilag összenyomhatatlan,mint a folyadékok egy zárt térben.

Fogj egyet, és üss rá kalapáccsal, ahogyan mondtam. Majd rájössz, hogy mennyire nagyon nem összenyomhatatlan.

Még az alu sem az. Gy.k. a kólásdoboz úgy készül, hogy egy alupogácsát simán összesajtolnak, melegítés és minden nélkül, amíg hidegen megfolyik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #66712 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 15:52:56 »

Tiszteletem!
Tegnap megállt alattam az autó, haza toltuk kivettem feltöltöttem az aksit, majd be indítottam fél percig járt, majd el kezd ingadozni a fordulatszám illetve feketén füstölni illetve fémeshang hallatszik, olajszintet is megnéztem az is fogyóban van, AC pumpa illetve kettőstömegű tavaly lett cserélve valami tipp? Shocked
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #66713 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:24:02 »

Sziasztok. Sajna nem oldódott meg a rángatás. Gyertya, gyújtókábel csere megvolt! Akkor gondolom trafó jön? rinya rinya rinya
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66714 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:37:15 »

falbav falbav

És itt hol a zárt tér?
kívül a felni belül az agy.és hogy nagyobb legyen a felület, a gyűrű kúpos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66715 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:40:07 »

Sziasztok, mi a helyzet, jól vagytok!?  wave

Azon morfondírozom, hogy azok a műanyag vagy alukarikák kellenek a felnikbe? Ha kiveszem és eladom kell itt valakinek?  eplus2 eplus2

Üdv.

Trollnyo
EndyE csatlakozott a trollklubbhoz.Ezért elvesszük a tehermentesítő gyűrűit,és széjjelverjük kalapáccsal. zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66716 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:57:36 »

kívül a felni belül az agy.és hogy nagyobb legyen a felület, a gyűrű kúpos.
Engedd el ezt a témát. Olyan mint széllel szemben GSR-rel vitatkozni  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66717 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:02:24 »

Engedd el ezt a témát. Olyan mint széllel szemben GSR-rel vitatkozni  eplus2
attól mert többen mondják a faxságot,még nem úgy van.Ilyenkor jön trollalf. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66718 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:19:24 »

Engedd el ezt a témát. Olyan mint széllel szemben GSR-rel vitatkozni  eplus2


 mf2

Én sosem vitatkozom. Csak elmagyarázom, hogy miért nekem van igazam.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66719 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:26:59 »


 mf2

Én sosem vitatkozom. Csak elmagyarázom, hogy miért nekem van igazam.  eplus2
Jajaja, ezért nem vitázom veled, lepereg rólad mint a falra hányt borsó.  eplus2
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66720 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:30:13 »

Sziasztok. Sajna nem oldódott meg a rángatás. Gyertya, gyújtókábel csere megvolt! Akkor gondolom trafó jön? rinya rinya rinya

De utána már nincs más ami rossz lehet  vigyor3 vigyor3 feltéve, hogy gyújtászavar van....
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #66721 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:33:28 »

De utána már nincs más ami rossz lehet  vigyor3 vigyor3 feltéve, hogy gyújtászavar van....


Ez igaz. De lehet más is? Kivagyok... wow1
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66722 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:35:26 »

De utána már nincs más ami rossz lehet  vigyor3 vigyor3 feltéve, hogy gyújtászavar van....


Mi a gyújtászavar?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66723 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:35:52 »

Ez igaz. De lehet más is? Kivagyok... wow1
Mondjuk nyúlott vezérműlánc is okozhat rángatást..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66724 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:36:00 »

Ez igaz. De lehet más is? Kivagyok... wow1

Nem lehet. Cserélj trafót és örülj!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #66725 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:37:48 »

Nem lehet. Cserélj trafót és örülj!  wave

 worship  Köszönöm. Értesitlek titeket , hogy mi lett. Smiley
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66726 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:39:02 »

worship  Köszönöm. Értesitlek titeket , hogy mi lett. Smiley
Tibinek mindenképpen írj privátban is. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66727 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:42:23 »

Mondjuk nyúlott vezérműlánc is okozhat rángatást..

Hááát...... szerintem nem. Annyit nem nyúlik egy lánc, hogy beleszólhasson így a vezérlésbe!
Itt pedig csak a szívó vezérműtengelyen van pozíció jeladó. Tehát ha elég okos az ECU, akkor láthatna koherencia hibát. (Nem ennyire okos)
Ilyet már felismerhet akkor is, mikor semmi probléma nem észlelhető a motor járásában.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66728 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:44:27 »

Hááát...... szerintem nem. Annyit nem nyúlik egy lánc, hogy beleszólhasson így a vezérlésbe!
Itt pedig csak a szívó vezérműtengelyen van pozíció jeladó. Tehát ha elég okos az ECU, akkor láthatna koherencia hibát. (Nem ennyire okos)
Ilyet már felismerhet akkor is, mikor semmi probléma nem észlelhető a motor járásában.
Láttam már ilyent. Az alapjárati előgyújtás baromira ingadozott. A vége csere lett.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66729 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:48:21 »

Láttam már ilyent. Az alapjárati előgyújtás baromira ingadozott. A vége csere lett.

Mk3 benzines Mondeo-nál?

(az előgyújtás egyébként is ingadozik, mert folyamatosan próbálkozik az optimális felé...de ugye ott a visszacsatolás a knock sensor....így oda-vissza játszik)


Sőt, szedtem szét sz.rrá nyúlott, elhanyagolt fhoshatos motort is, de még annál sem rángatott.....mielőtt végleg besz.rt!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.21 csütörtök, 18:51:30 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66730 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:53:56 »

Mk3 benzines Mondeo-nál?

(az előgyújtás egyébként is ingadozik, mert folyamatosan próbálkozik az optimális felé...de ugye ott a visszacsatolás a knock sensor....így oda-vissza játszik)


Sőt, szedtem szét sz.rrá nyúlott, elhanyagolt fhoshatos motort is, de még annál sem rángatott.....mielőtt végleg besz.rt!  eplus2
Igen, benzines mk3nál. Sőt a v6 motornak is a rángatás jelzi a vezérléscsere szükségét.(ezt a fordosok mondják)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66731 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:00:51 »

Igen, benzines mk3nál. Sőt a v6 motornak is a rángatás jelzi a vezérléscsere szükségét.(ezt a fordosok mondják)

Jah....a Fordosok mondják....az mindjárt más!  taps    (Biztos szeretnének vezérlést cserélni, jól fizető munka az....)

Az mk4-ben olvasható volt egy 1.6 ecoboost amin vezérlést cseréltek, de a vezérlés csere előtt problémamentes volt a kocsi.
A Ford szerviz (Fordos szerelők) azt mondták, hogy azért megy most csökkentett teljesítménnyel (a csere után), mert már a csere előtt is rossz volt a CKP. Ha lehúzták a csatlakozót, akkor a többi jelből (CMP-k) kiszámolta a motorvezérlő a "CKP jelét" és ezért tudott menni a motor...  idiot2

De ugye a Fordosok mondták  eljen  taps


ui: Én rángatós V6-nál gyertyát cserélek elsőre.  Wink



Szóval annyi a lényeg, hogy ne jelentsük ezt így előre ki!   wave
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.21 csütörtök, 19:03:23 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66732 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:20:17 »

Jah....a Fordosok mondják....az mindjárt más!  taps    (Biztos szeretnének vezérlést cserélni, jól fizető munka az....)

Az mk4-ben olvasható volt egy 1.6 ecoboost amin vezérlést cseréltek, de a vezérlés csere előtt problémamentes volt a kocsi.
A Ford szerviz (Fordos szerelők) azt mondták, hogy azért megy most csökkentett teljesítménnyel (a csere után), mert már a csere előtt is rossz volt a CKP. Ha lehúzták a csatlakozót, akkor a többi jelből (CMP-k) kiszámolta a motorvezérlő a "CKP jelét" és ezért tudott menni a motor...  idiot2

De ugye a Fordosok mondták  eljen  taps


ui: Én rángatós V6-nál gyertyát cserélek elsőre.  Wink



Szóval annyi a lényeg, hogy ne jelentsük ezt így előre ki!   wave
A gyertyacserén itt már túlvoltunk. A trafócsere utáni eshetőségeket taglaltuk szerintem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66733 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:20:58 »

Hááát...... szerintem nem. Annyit nem nyúlik egy lánc, hogy beleszólhasson így a vezérlésbe!
Itt pedig csak a szívó vezérműtengelyen van pozíció jeladó. Tehát ha elég okos az ECU, akkor láthatna koherencia hibát. (Nem ennyire okos)
Ilyet már felismerhet akkor is, mikor semmi probléma nem észlelhető a motor járásában.

Skoda Favoriton megtette. Smiley

Amikor lecseréltük, sokkal virgoncabb lett az autó, hogy helyükre kerültek az időztések.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66734 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:22:45 »

kívül a felni belül az agy.és hogy nagyobb legyen a felület, a gyűrű kúpos.

De jó lenne, ha lenne nálad is belül egy kis agy...

Feladom, macskaevő törpe űrlényekkel vitázzon, akinek duális az anyukája. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66735 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:28:04 »

Skoda Favoriton megtette. Smiley

Amikor lecseréltük, sokkal virgoncabb lett az autó, hogy helyükre kerültek az időztések.

AndyA

Az egy külön világ. Ott még elosztó van és a vezérműtengely hajtja, tehát viszi az egészet!  (szelepek, gyújtás)
Ne keverjük ide.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66736 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:37:00 »

Mi a gyújtászavar?  eplus2

Nem röhög, nem juttott eszembe mi magyarul a "misfire". Félregyújtás??  idiota Gyújtáshiba?? Félretüzelés??  nevetes2  2funny Félreszikra??  2funny
Megvan! Mellétüzel a kocsi!  2funny
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.21 csütörtök, 19:40:36 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66737 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:41:38 »

Nem röhög, nem juttott eszembe mi magyarul a "misfire". Félregyújtás??  idiota Gyújtáshiba?? Félretüzelés??  nevetes2  2funny Félreszikra??  2funny

Azt "égés kimaradás"-ként nevezzük.
Mondjuk szó szerint fordítva  laugh  :

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66738 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:44:27 »

Azt "égés kimaradás"-ként nevezzük.
Mondjuk szó szerint fordítva  laugh  :



Nem tudom mit nemértesz. Jössz itt a szakzsargonnal. Zavar van a gyújtásban, tehát: Gyújtászavar. Kész. nyes
A misfire meg a csütörtököt mond között azért elég nagy különbség van....
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66739 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:46:47 »

Nem tudom mit nemértesz. Jössz itt a szakzsargonnal. Zavar van a gyújtásban, tehát: Gyújtászavar. Kész. nyes


Azért nem jó ez, mert:

- a pontos meghatározás az "égés kimaradás"
- égés kimaradás sok más októl is lehet és nem feltétlenül CSAK gyújtás hiba miatt
- ha azt mondjuk, hogy gyújtás zavar, gyújtás hiba....akkor már olyan, mintha kijelentenénk, hogy az égés kimaradás gyújtás hibából történik



ui: jelezd a google-nál, hogy szerinted lehet péntek is  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66740 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:52:50 »


Azért nem jó ez, mert:

- a pontos meghatározás az "égés kimaradás"
- égés kimaradás sok más októl is lehet és nem feltétlenül CSAK gyújtás hiba miatt
- ha azt mondjuk, hogy gyújtás zavar, gyújtás hiba....akkor már olyan, mintha kijelentenénk, hogy az égés kimaradás gyújtás hibából történik

ui: jelezd a google-nál, hogy szerinted lehet péntek is  eplus2

Hát de nem igaz? Hisz gyertyát, kábelt meg elosztót cserélünk ami a gyujtásért felelős.
Maradjunk szerintem a mellétüzel kifejezésnél.  2funny Hisz a gugli is írja: Nem sül el. Cheesy
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66741 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:56:11 »

Hát de nem igaz? Hisz gyertyát, kábelt meg elosztót cserélünk ami a gyujtásért felelős.
Maradjunk szerintem a mellétüzel kifejezésnél.  2funny Hisz a gugli is írja: Nem sül el. Cheesy
Továbba lehet még szelep gond is.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66742 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:57:37 »

Továbba lehet még szelep gond is.

Most elrontottad. Sad Erre nincs vicces kifejezésem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66743 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:58:38 »

Hát de nem igaz? Hisz gyertyát, kábelt meg elosztót cserélünk ami a gyujtásért felelős.
Maradjunk szerintem a mellétüzel kifejezésnél.  2funny Hisz a gugli is írja: Nem sül el. Cheesy


Jelen esetben igen, mert már ismert az ok.

De én a misfire hibaüzenetre írtam, hogy az sok dologtól lehet!
Sok dologtól nem jöhet létre égés:
- injektor (benzin hiány)
- kompresszió alacsony, szelepek nem zárnak jól...vagy nem jut elegendő levegő a hengerbe
- gyújtógyertya
- gyújtókábel (ha van)
- gyújtótrafó
- motorvezérlő

Ezért nem gyújtás hiba, hanem égés kimaradás.  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66744 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:03:23 »

De jó lenne, ha lenne nálad is belül egy kis agy...

Feladom, macskaevő törpe űrlényekkel vitázzon, akinek duális az anyukája. Smiley

AndyA
navégre. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66745 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:04:35 »


Jelen esetben igen, mert már ismert az ok.

De én a misfire hibaüzenetre írtam, hogy az sok dologtól lehet!
Sok dologtól nem jöhet létre égés:
- injektor (benzin hiány)
- kompresszió alacsony, szelepek nem zárnak jól...vagy nem jut elegendő levegő a hengerbe
- gyújtógyertya
- gyújtókábel (ha van)
- gyújtótrafó
- motorvezérlő

Ezért nem gyújtás hiba, hanem égés kimaradás.  wave


Köszi, azért elég jót mulatoztam itt magamon....meg még tanultam is picit.  wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66746 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:07:20 »

Köszi, azért elég jót mulatoztam itt magamon....meg még tanultam is picit.  wave



Ma egyébként is aktuális a google misfire fordítása, mert az csütörtököt mond!  eplus2


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66747 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:09:17 »


Ma egyébként is aktuális a google misfire fordítása, mert az csütörtököt mond!  eplus2




És tényleg!  taps
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66748 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:25:25 »

navégre. vigyor3

"Sose vitatkozz hülyékkel, mert ha leereszkedsz a szintjükre, legyőznek a rutinjukkal."

A régi mondás újabb fényes bizonyítéka a jelen eset is... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66749 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:28:44 »

"Sose vitatkozz hülyékkel, mert ha leereszkedsz a szintjükre, legyőznek a rutinjukkal."

A régi mondás újabb fényes bizonyítéka a jelen eset is... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Figyu,  szívesen leereszkedünk a szintedre, bírunk annyira, de csak hogy a te is belifolyhass a társalgásba. mf1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 [1335] 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.