AndyA
|
|
« Új hozzászólás #66700 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:06:18 » |
|
Vigyünk egy kis számítást a dologba: 12-es acél csavar, 100Nm-re húzva ~ 40kN-nal húzza rá a felnit az agyra. Ilyen kapcsolatból van 5 egy felnin. Az alumínium és a féktárcsa közötti tapadási súrlódási együttható 0.5-0.6 tiszta felületnél, féktárcsa és kerékagy között ~1. Persze a felület nem tiszta, ezért ezt vehetjük a felének. Hozzávetőleges számok, mert a menet sem tiszta, az anya súrlódó felülete kúpos, de mutatják, hogy nagyjából mekkora erőkről van szó.
Ezekből olyan súrlódási erő jön ki a felni/féktárcsa, féktárcsa/kerékagy között, hogy azoknak a nagyságrendje olyan magas, hogy egy műanyag központosító gyűrű az ilyen erők között megszűnne létezni.
Ezt magyarázom a sokadik üzenetben Alfnak, hogy ilyen erőket nem hogy átvenni, "terhelésmentesíteni" nem tud egy ilyen gyűrű, de szó szerint atomjaira robbanna, dezintegrálódna annak hatására. Ha egy fél kilós kalapáccsal, kézzel komoly sérülést lehet okozni egy ilyen műanyagdarabnak, akkor fél tonna 130 km/h-val mit tenne vele?!?! AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66701 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:12:24 » |
|
Alf! Én is várom. Mert most olyan Tibcsis vagy, mondtál egy nagy marhaságot, és nem ismered be. Most mit vagy úgy oda, te is szoktál marhaságokat mondani és te sem ismered be..... most is egy jó nagyot mondtál!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66702 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:14:48 » |
|
De elvileg csak a csavarral is csak úgy tud felmenni, nem?
Elvileg. De ha nem egyenletesen és átlósan húzod meg, akkor elfeszülhet egyik irányba. Ez ugye a 4 csavaros felni esetében van. 5 csavarosnál ennek a kockázata is csökkent.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #66703 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:27:42 » |
|
Azt nem is. Csak egy értelmes, felfogható, a jelenleg érvényes newtoni fizika szabályai szerint is működőképes magyarázatot várok tőled arra vonatkozóan, hogy az a gyűrű valóban arra való, amire te mondod. Én már elmagyaráztam, hogy miért nem. Most te jössz.
AndyA
tehermentesítő.ez (is) a szerepe.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #66704 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:29:02 » |
|
Ezt magyarázom a sokadik üzenetben Alfnak, hogy ilyen erőket nem hogy átvenni, "terhelésmentesíteni" nem tud egy ilyen gyűrű, de szó szerint atomjaira robbanna, dezintegrálódna annak hatására. Ha egy fél kilós kalapáccsal, kézzel komoly sérülést lehet okozni egy ilyen műanyagdarabnak, akkor fél tonna 130 km/h-val mit tenne vele?!?!
AndyA
hülyeség.készül aluból is,és műanyagból is.Nincs hova torzuljon.Gyakorlatilag összenyomhatatlan,mint a folyadékok egy zárt térben.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #66705 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:30:14 » |
|
Alf! Én is várom. Mert most olyan Tibcsis vagy, mondtál egy nagy marhaságot, és nem ismered be. Ha így lenne,már leregeltem volna régen....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #66706 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:31:26 » |
|
hülyeség.készül aluból is,és műanyagból is.Nincs hova torzuljon.Gyakorlatilag összenyomhatatlan,mint a folyadékok egy zárt térben.
És itt hol a zárt tér?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #66707 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:32:31 » |
|
Ha így lenne,már leregeltem volna régen.... Inkább ugorj ki az ablakon. Akár a Tibiéből, neked az is halálos... (Domi ott csak átlépi a párkányt és az utcán van...)
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66708 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:35:07 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66709 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:36:27 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Llort Eht
|
|
« Új hozzászólás #66710 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 13:44:03 » |
|
Ne hozd kellemetlen helyzetbe az ilyen kérdéseiddel..... Sziasztok, mi a helyzet, jól vagytok!? Azon morfondírozom, hogy azok a műanyag vagy alukarikák kellenek a felnikbe? Ha kiveszem és eladom kell itt valakinek? Üdv. Trollnyo
|
|
|
Naplózva
|
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #66711 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 13:44:29 » |
|
hülyeség.készül aluból is,és műanyagból is.Nincs hova torzuljon.Gyakorlatilag összenyomhatatlan,mint a folyadékok egy zárt térben.
Fogj egyet, és üss rá kalapáccsal, ahogyan mondtam. Majd rájössz, hogy mennyire nagyon nem összenyomhatatlan. Még az alu sem az. Gy.k. a kólásdoboz úgy készül, hogy egy alupogácsát simán összesajtolnak, melegítés és minden nélkül, amíg hidegen megfolyik. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
|
|
« Új hozzászólás #66712 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 15:52:56 » |
|
Tiszteletem! Tegnap megállt alattam az autó, haza toltuk kivettem feltöltöttem az aksit, majd be indítottam fél percig járt, majd el kezd ingadozni a fordulatszám illetve feketén füstölni illetve fémeshang hallatszik, olajszintet is megnéztem az is fogyóban van, AC pumpa illetve kettőstömegű tavaly lett cserélve valami tipp?
|
|
|
Naplózva
|
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
|
|
|
Héford
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
|
|
« Új hozzászólás #66713 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:24:02 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #66714 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:37:15 » |
|
És itt hol a zárt tér? kívül a felni belül az agy.és hogy nagyobb legyen a felület, a gyűrű kúpos.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #66715 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:40:07 » |
|
Sziasztok, mi a helyzet, jól vagytok!? Azon morfondírozom, hogy azok a műanyag vagy alukarikák kellenek a felnikbe? Ha kiveszem és eladom kell itt valakinek? Üdv. Trollnyo EndyE csatlakozott a trollklubbhoz.Ezért elvesszük a tehermentesítő gyűrűit,és széjjelverjük kalapáccsal.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #66716 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 17:57:36 » |
|
kívül a felni belül az agy.és hogy nagyobb legyen a felület, a gyűrű kúpos.
Engedd el ezt a témát. Olyan mint széllel szemben GSR-rel vitatkozni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #66717 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:02:24 » |
|
Engedd el ezt a témát. Olyan mint széllel szemben GSR-rel vitatkozni attól mert többen mondják a faxságot,még nem úgy van.Ilyenkor jön trollalf.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66718 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:19:24 » |
|
Engedd el ezt a témát. Olyan mint széllel szemben GSR-rel vitatkozni Én sosem vitatkozom. Csak elmagyarázom, hogy miért nekem van igazam.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #66719 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:26:59 » |
|
Én sosem vitatkozom. Csak elmagyarázom, hogy miért nekem van igazam. Jajaja, ezért nem vitázom veled, lepereg rólad mint a falra hányt borsó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #66720 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:30:13 » |
|
De utána már nincs más ami rossz lehet feltéve, hogy gyújtászavar van....
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Héford
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
|
|
« Új hozzászólás #66721 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:33:28 » |
|
De utána már nincs más ami rossz lehet feltéve, hogy gyújtászavar van.... Ez igaz. De lehet más is? Kivagyok...
|
|
|
Naplózva
|
Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66722 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:35:26 » |
|
De utána már nincs más ami rossz lehet feltéve, hogy gyújtászavar van.... Mi a gyújtászavar?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #66723 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:35:52 » |
|
Ez igaz. De lehet más is? Kivagyok... Mondjuk nyúlott vezérműlánc is okozhat rángatást..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66724 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:36:00 » |
|
Ez igaz. De lehet más is? Kivagyok... Nem lehet. Cserélj trafót és örülj!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Héford
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
|
|
« Új hozzászólás #66725 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:37:48 » |
|
Nem lehet. Cserélj trafót és örülj! Köszönöm. Értesitlek titeket , hogy mi lett.
|
|
|
Naplózva
|
Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #66726 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:39:02 » |
|
Köszönöm. Értesitlek titeket , hogy mi lett. Tibinek mindenképpen írj privátban is.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66727 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:42:23 » |
|
Mondjuk nyúlott vezérműlánc is okozhat rángatást..
Hááát...... szerintem nem. Annyit nem nyúlik egy lánc, hogy beleszólhasson így a vezérlésbe! Itt pedig csak a szívó vezérműtengelyen van pozíció jeladó. Tehát ha elég okos az ECU, akkor láthatna koherencia hibát. (Nem ennyire okos) Ilyet már felismerhet akkor is, mikor semmi probléma nem észlelhető a motor járásában.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #66728 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:44:27 » |
|
Hááát...... szerintem nem. Annyit nem nyúlik egy lánc, hogy beleszólhasson így a vezérlésbe! Itt pedig csak a szívó vezérműtengelyen van pozíció jeladó. Tehát ha elég okos az ECU, akkor láthatna koherencia hibát. (Nem ennyire okos) Ilyet már felismerhet akkor is, mikor semmi probléma nem észlelhető a motor járásában.
Láttam már ilyent. Az alapjárati előgyújtás baromira ingadozott. A vége csere lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66729 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:48:21 » |
|
Láttam már ilyent. Az alapjárati előgyújtás baromira ingadozott. A vége csere lett.
Mk3 benzines Mondeo-nál? (az előgyújtás egyébként is ingadozik, mert folyamatosan próbálkozik az optimális felé...de ugye ott a visszacsatolás a knock sensor....így oda-vissza játszik) Sőt, szedtem szét sz.rrá nyúlott, elhanyagolt fhoshatos motort is, de még annál sem rángatott.....mielőtt végleg besz.rt!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.21 csütörtök, 18:51:30 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #66730 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 18:53:56 » |
|
Mk3 benzines Mondeo-nál? (az előgyújtás egyébként is ingadozik, mert folyamatosan próbálkozik az optimális felé...de ugye ott a visszacsatolás a knock sensor....így oda-vissza játszik) Sőt, szedtem szét sz.rrá nyúlott, elhanyagolt fhoshatos motort is, de még annál sem rángatott.....mielőtt végleg besz.rt! Igen, benzines mk3nál. Sőt a v6 motornak is a rángatás jelzi a vezérléscsere szükségét.(ezt a fordosok mondják)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66731 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:00:51 » |
|
Igen, benzines mk3nál. Sőt a v6 motornak is a rángatás jelzi a vezérléscsere szükségét.(ezt a fordosok mondják)
Jah....a Fordosok mondják....az mindjárt más! (Biztos szeretnének vezérlést cserélni, jól fizető munka az....) Az mk4-ben olvasható volt egy 1.6 ecoboost amin vezérlést cseréltek, de a vezérlés csere előtt problémamentes volt a kocsi. A Ford szerviz (Fordos szerelők) azt mondták, hogy azért megy most csökkentett teljesítménnyel (a csere után), mert már a csere előtt is rossz volt a CKP. Ha lehúzták a csatlakozót, akkor a többi jelből (CMP-k) kiszámolta a motorvezérlő a "CKP jelét" és ezért tudott menni a motor... De ugye a Fordosok mondták ui: Én rángatós V6-nál gyertyát cserélek elsőre. Szóval annyi a lényeg, hogy ne jelentsük ezt így előre ki!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.21 csütörtök, 19:03:23 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #66732 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:20:17 » |
|
Jah....a Fordosok mondják....az mindjárt más! (Biztos szeretnének vezérlést cserélni, jól fizető munka az....) Az mk4-ben olvasható volt egy 1.6 ecoboost amin vezérlést cseréltek, de a vezérlés csere előtt problémamentes volt a kocsi. A Ford szerviz (Fordos szerelők) azt mondták, hogy azért megy most csökkentett teljesítménnyel (a csere után), mert már a csere előtt is rossz volt a CKP. Ha lehúzták a csatlakozót, akkor a többi jelből (CMP-k) kiszámolta a motorvezérlő a "CKP jelét" és ezért tudott menni a motor... De ugye a Fordosok mondták ui: Én rángatós V6-nál gyertyát cserélek elsőre. Szóval annyi a lényeg, hogy ne jelentsük ezt így előre ki! A gyertyacserén itt már túlvoltunk. A trafócsere utáni eshetőségeket taglaltuk szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #66733 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:20:58 » |
|
Hááát...... szerintem nem. Annyit nem nyúlik egy lánc, hogy beleszólhasson így a vezérlésbe! Itt pedig csak a szívó vezérműtengelyen van pozíció jeladó. Tehát ha elég okos az ECU, akkor láthatna koherencia hibát. (Nem ennyire okos) Ilyet már felismerhet akkor is, mikor semmi probléma nem észlelhető a motor járásában.
Skoda Favoriton megtette. Amikor lecseréltük, sokkal virgoncabb lett az autó, hogy helyükre kerültek az időztések. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #66734 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:22:45 » |
|
kívül a felni belül az agy.és hogy nagyobb legyen a felület, a gyűrű kúpos.
De jó lenne, ha lenne nálad is belül egy kis agy... Feladom, macskaevő törpe űrlényekkel vitázzon, akinek duális az anyukája. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66735 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:28:04 » |
|
Skoda Favoriton megtette. Amikor lecseréltük, sokkal virgoncabb lett az autó, hogy helyükre kerültek az időztések. AndyA Az egy külön világ. Ott még elosztó van és a vezérműtengely hajtja, tehát viszi az egészet! (szelepek, gyújtás) Ne keverjük ide.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #66736 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:37:00 » |
|
Mi a gyújtászavar? Nem röhög, nem juttott eszembe mi magyarul a "misfire". Félregyújtás?? Gyújtáshiba?? Félretüzelés?? Félreszikra?? Megvan! Mellétüzel a kocsi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.21 csütörtök, 19:40:36 írta Bleky »
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66737 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:41:38 » |
|
Nem röhög, nem juttott eszembe mi magyarul a "misfire". Félregyújtás?? Gyújtáshiba?? Félretüzelés?? Félreszikra?? Azt "égés kimaradás"-ként nevezzük. Mondjuk szó szerint fordítva :
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #66738 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:44:27 » |
|
Azt "égés kimaradás"-ként nevezzük. Mondjuk szó szerint fordítva : Nem tudom mit nemértesz. Jössz itt a szakzsargonnal. Zavar van a gyújtásban, tehát: Gyújtászavar. Kész. A misfire meg a csütörtököt mond között azért elég nagy különbség van....
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66739 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:46:47 » |
|
Nem tudom mit nemértesz. Jössz itt a szakzsargonnal. Zavar van a gyújtásban, tehát: Gyújtászavar. Kész. Azért nem jó ez, mert: - a pontos meghatározás az "égés kimaradás" - égés kimaradás sok más októl is lehet és nem feltétlenül CSAK gyújtás hiba miatt - ha azt mondjuk, hogy gyújtás zavar, gyújtás hiba....akkor már olyan, mintha kijelentenénk, hogy az égés kimaradás gyújtás hibából történik ui: jelezd a google-nál, hogy szerinted lehet péntek is
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #66740 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:52:50 » |
|
Azért nem jó ez, mert: - a pontos meghatározás az "égés kimaradás" - égés kimaradás sok más októl is lehet és nem feltétlenül CSAK gyújtás hiba miatt - ha azt mondjuk, hogy gyújtás zavar, gyújtás hiba....akkor már olyan, mintha kijelentenénk, hogy az égés kimaradás gyújtás hibából történikui: jelezd a google-nál, hogy szerinted lehet péntek is Hát de nem igaz? Hisz gyertyát, kábelt meg elosztót cserélünk ami a gyujtásért felelős. Maradjunk szerintem a mellétüzel kifejezésnél. Hisz a gugli is írja: Nem sül el.
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #66741 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:56:11 » |
|
Hát de nem igaz? Hisz gyertyát, kábelt meg elosztót cserélünk ami a gyujtásért felelős. Maradjunk szerintem a mellétüzel kifejezésnél. Hisz a gugli is írja: Nem sül el. Továbba lehet még szelep gond is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #66742 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:57:37 » |
|
Továbba lehet még szelep gond is.
Most elrontottad. Erre nincs vicces kifejezésem.
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66743 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 19:58:38 » |
|
Hát de nem igaz? Hisz gyertyát, kábelt meg elosztót cserélünk ami a gyujtásért felelős. Maradjunk szerintem a mellétüzel kifejezésnél. Hisz a gugli is írja: Nem sül el. Jelen esetben igen, mert már ismert az ok. De én a misfire hibaüzenetre írtam, hogy az sok dologtól lehet! Sok dologtól nem jöhet létre égés: - injektor (benzin hiány) - kompresszió alacsony, szelepek nem zárnak jól...vagy nem jut elegendő levegő a hengerbe - gyújtógyertya - gyújtókábel (ha van) - gyújtótrafó - motorvezérlő Ezért nem gyújtás hiba, hanem égés kimaradás.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #66744 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:03:23 » |
|
De jó lenne, ha lenne nálad is belül egy kis agy... Feladom, macskaevő törpe űrlényekkel vitázzon, akinek duális az anyukája. AndyA navégre.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #66745 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:04:35 » |
|
Jelen esetben igen, mert már ismert az ok. De én a misfire hibaüzenetre írtam, hogy az sok dologtól lehet! Sok dologtól nem jöhet létre égés: - injektor (benzin hiány) - kompresszió alacsony, szelepek nem zárnak jól...vagy nem jut elegendő levegő a hengerbe - gyújtógyertya - gyújtókábel (ha van) - gyújtótrafó - motorvezérlő Ezért nem gyújtás hiba, hanem égés kimaradás. Köszi, azért elég jót mulatoztam itt magamon....meg még tanultam is picit.
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #66746 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:07:20 » |
|
Köszi, azért elég jót mulatoztam itt magamon....meg még tanultam is picit. Ma egyébként is aktuális a google misfire fordítása, mert az csütörtököt mond!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #66747 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:09:17 » |
|
Ma egyébként is aktuális a google misfire fordítása, mert az csütörtököt mond! És tényleg!
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #66748 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:25:25 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #66749 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 20:28:44 » |
|
Figyu, szívesen leereszkedünk a szintedre, bírunk annyira, de csak hogy a te is belifolyhass a társalgásba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|