Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.17 hétfő, 21:25:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 [1383] 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20334083 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #69100 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:38:34 »

Látom mindenki vicces kedvébe van, aksi cserénél talán le kell venni az aksit. Gondolom te megtehetted h ilyen kocsikba ülj h van fogyasztás mérő. Én egy 97es kocsiból ültem át mk3 és újdonság nekem. Ezért nem értettem a megzavarodást. Ha vissza olvasol ma voltam hibakód olvasáson.
ne foglalkozz zasszival.nem ért hozzá-benzinese van.már a tankolás is gondot okoz neki.leginkább anyagilag....is. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69101 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:41:10 »

Az a nigga  vigyor3

 hehe
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #69102 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:54:25 »

Látom mindenki vicces kedvébe van, aksi cserénél talán le kell venni az aksit. Gondolom te megtehetted h ilyen kocsikba ülj h van fogyasztás mérő. Én egy 97es kocsiból ültem át mk3 és újdonság nekem. Ezért nem értettem a megzavarodást. Ha vissza olvasol ma voltam hibakód olvasáson.
Itt mindg mindenki vicces kedvében van. És ez jól is van így.

A fogyimérő az utolsó kb. 1000-1500 km átlagából számol. Ha leveszed az akkusarut, akkor nulláz. Utána szépen lassan áll be egy értékre. Ami végül egy full fals számot fog mutatni Smiley Ha minden tankolásnál nullázod, akkor egy hellyel-közel valós érték lesz.

A hibakódolvasásnál mi volt a pontos hibakód?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #69103 Dátum: 2016.07.22 péntek, 14:18:26 »

Látom mindenki vicces kedvébe van, aksi cserénél talán le kell venni az aksit. Gondolom te megtehetted h ilyen kocsikba ülj h van fogyasztás mérő. Én egy 97es kocsiból ültem át mk3 és újdonság nekem. Ezért nem értettem a megzavarodást. Ha vissza olvasol ma voltam hibakód olvasáson.

Ne vedd komolyan, ez csak a beavatási szertartás az újoncoknak. Ha kibírod, maradhatsz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69104 Dátum: 2016.07.22 péntek, 15:28:41 »

Pontos hibakódot nem mondta mert ki is törölte egyből és a szívócsöveket nézte.
De semmilyen rendellenséget nem venni észre. Sokat olvastam az EGR szelepről, lehet nekem is elvan dugulva?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #69105 Dátum: 2016.07.22 péntek, 15:48:15 »

Pontos hibakódot nem mondta mert ki is törölte egyből és a szívócsöveket nézte.
De semmilyen rendellenséget nem venni észre. Sokat olvastam az EGR szelepről, lehet nekem is elvan dugulva?

Mondja csak meg a pontos hibakódot, ha ennyi pénzt kért érte. Vagy ha "nem emlékszik", vissza a zsét...

Így gyakorlatilag nem tett semmi hasznosat, ráadásul még azt is lehetetlenné tette, hogy más tudjon segíteni, ha már ő nem tudott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69106 Dátum: 2016.07.22 péntek, 15:54:06 »

ne foglalkozz zasszival.nem ért hozzá-benzinese van.már a tankolás is gondot okoz neki.leginkább anyagilag....is. eplus2

 duhos2 Grin
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69107 Dátum: 2016.07.22 péntek, 15:58:44 »

Látom mindenki vicces kedvébe van, aksi cserénél talán le kell venni az aksit. Gondolom te megtehetted h ilyen kocsikba ülj h van fogyasztás mérő. Én egy 97es kocsiból ültem át mk3 és újdonság nekem. Ezért nem értettem a megzavarodást. Ha vissza olvasol ma voltam hibakód olvasáson.

Hat ha azt is elarulod, hogy akksi csere volt, akkor nyilvan nem kerdezem meg miert vetted le  vigyor3
De gondolom mar osszeallt a kep, hogy megis mitol resetelt a fogyi mero es a radionak miert kellett a kod.  vigyor3 Egyebkent nem volt gyanus ? Komolyan kerdem.
Ha ismet elojon a hiba, akkor olvastasd ki a hibakodot es magat a kodot mindenkeppen kerd el ha mar fizetsz erte.
Lehet EGR is, de lehet akarmi. Ha inditasnal jott elo, akkor nem valoszinu, viszont ha menet kozben egyenletes sebessegnel, akkor siman lehet EGR.

Naplózva

blah blah blah
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69108 Dátum: 2016.07.22 péntek, 18:47:17 »

Már akkor tudtam h aksi miatt resetelt.
Csak indításnál volt ez múlthéten és tegnap, ma se jött elő.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #69109 Dátum: 2016.07.22 péntek, 18:50:52 »

Már akkor tudtam h aksi miatt resetelt.
Csak indításnál volt ez múlthéten és tegnap, ma se jött elő.

Az EGR-t nem nagy ügy leszerelni, pár csavar kérdése az egész. Belenézel, látod, mi a helyzet, Ha már "kéznél van", ki is pucolod, meg teszel bele dugót is.

Itt találsz képeket, hogy mi a teendő, és hogy mire számíthatsz. Mondjuk ez eléggé ócska állapotban van, ennyire koszos azért ritkán szokott lenni. Smiley

http://www.fordwiki.co.uk/index.php/EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
VPeti89
Vendég
« Új hozzászólás #69110 Dátum: 2016.07.23 szombat, 19:43:41 »

Sziasztok! Kb egy hete vettem egy mk3 kombit. Az lenne a kerdesem, hogy a hatso ulessort hogyan lehet teljesen ledonteni ugy hogy vizszintes legyen az egesz csomagter? A hattamlat ra tudom donteni az ulolapra de az ulolapot nem tudom elorehajtani. Valaszotokat elore is koszonom!
Naplózva
MaNGOS
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #69111 Dátum: 2016.07.23 szombat, 20:13:17 »

Sziasztok!


A kovetkezoben kernem a  segitsegeteket. Beazott az anyos ulesnel a kocsi pollen szuro csere utan.
Leszedtem a tarolo muanyagot es a tomites az szetrohadz allapotban van. Hogyan tudnak olyan tomitesre bukkanni?

Tudnatok segiteni?

Nagyon koszonom

Barna

Ui: mondeo mk3 2004 2.0 tdci
Naplózva
vityirobert
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



E-mail
« Új hozzászólás #69112 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 09:00:59 »

Sziasztok!


A kovetkezoben kernem a  segitsegeteket. Beazott az anyos ulesnel a kocsi pollen szuro csere utan.
Leszedtem a tarolo muanyagot es a tomites az szetrohadz allapotban van. Hogyan tudnak olyan tomitesre bukkanni?

Tudnatok segiteni?

Nagyon koszonom

Barna

Ui: mondeo mk3 2004 2.0 tdci

Szia, ugyanez volt a bajm, én sziloplasztot  használtam....a legkézenfekvőmm megoldás szerintem. Wink
Naplózva

Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
vityirobert
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



E-mail
« Új hozzászólás #69113 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 09:09:32 »

Sziasztok,

szeretném a gyári kipufogódobot lecserélni mert a benzinesen ez a hajlított cső nekem már annyira nem tetszik. Smiley
Van valakinek tapasztalata az Ulter márkájú kipufogókkal?
Elméletben méretpontos, akár otthon is beszerelhetőek.

http://www.jofogas.hu/veszprem/Sport_Kipufogo_Ford_Mondeo_MK3_2000_2006_Ulter_52462121.htm?first=1

Debrecen környékén nem igazán tudok olyan kipufogóst aki készítene ár/érték arányban megfelelőt.

Köszi,
Robi
Naplózva

Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69114 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 09:56:29 »

Sziasztok,

szeretném a gyári kipufogódobot lecserélni mert a benzinesen ez a hajlított cső nekem már annyira nem tetszik. Smiley
Van valakinek tapasztalata az Ulter márkájú kipufogókkal?
Elméletben méretpontos, akár otthon is beszerelhetőek.

http://www.jofogas.hu/veszprem/Sport_Kipufogo_Ford_Mondeo_MK3_2000_2006_Ulter_52462121.htm?first=1

Debrecen környékén nem igazán tudok olyan kipufogóst aki készítene ár/érték arányban megfelelőt.

Köszi,
Robi

Havernak egy 1.8-as benyás lanceren van fent Ulter cucc. Előtte repedt fazék honda hangja volt, most egész kellemes öblös mély. Nekem személy szerint tetszik, arra készülj, hogy picit hangosabb lesz tőle a rendszer (nem egetverően, de hajnal 4 kor - 5 kor munkába menet ne durrogtasd a garázsból kiállás közbe  hehe mert azt a szomszédok nemhiszem, hogy dijjaznák)

Másfél éve van fent neki, le nem esett, el nem rohadt, rosszat nem hallottam tőle róla.

Az meg, hogy jobban megy e az autó tőle... hát ez szubjektív, nyilván van aki egy csavart meghúz az autón már azt is +1 LE-nek érzi  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.24 vasárnap, 10:01:35 írta balkal » Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #69115 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 12:08:29 »

Sziasztok,

szeretném a gyári kipufogódobot lecserélni mert a benzinesen ez a hajlított cső nekem már annyira nem tetszik. Smiley
Van valakinek tapasztalata az Ulter márkájú kipufogókkal?
Elméletben méretpontos, akár otthon is beszerelhetőek.

http://www.jofogas.hu/veszprem/Sport_Kipufogo_Ford_Mondeo_MK3_2000_2006_Ulter_52462121.htm?first=1

Debrecen környékén nem igazán tudok olyan kipufogóst aki készítene ár/érték arányban megfelelőt.

Köszi,
Robi

Nekem a Twingon ilyen Ulter kipufogó volt  , de levettem, mert nagyon hangos volt egy bizonyos sebesség felett (iszonyatosan)
meg van és a mai napig semmi baja pedig veri az idő rendesen

Azért arra vigyáz, hogy olyat vegyél, amelyiken egy sorszám is van , az enyémen az alján van,
mert kell a vizsgához, a műbizonylat már nem elég, ha nincs szám, akkor levetetik
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.24 vasárnap, 12:14:07 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69116 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 12:29:26 »

Sziasztok! Olajos a bal hátsó féknyereg, szervízbe jövőhéten tudom vinni, de addig szükségem lenne rá. Fékezésnél nem tapasztaltam semmi furát. Valakinek volt hasonló?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69117 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 12:58:14 »

Sziasztok! Olajos a bal hátsó féknyereg, szervízbe jövőhéten tudom vinni, de addig szükségem lenne rá. Fékezésnél nem tapasztaltam semmi furát. Valakinek volt hasonló?
Tisztelt Fórumtárs!
Jó lett volna, ha egy kicsit részletesebben behatároltad volna az olajosodás helytét. Több helyen lehet szivárgás:
1. a légteélenítő csavarnál
2. a fékmunkahenger tömítő gyűrűje kopott
3. a fl előtti berohadós fékeknél az 5 lapu kéziféktengely rögzítő csavarnál.
4. előfordulhat szivárgás a fékcső csatlakozásnál is
Első teendő a nyereg és az egész hátsó fészerkezet alapos féktisztítóspray-vel történő letisztítása, különös tekintettel a fékbetétekre.
Ellenőrizni kell a légtelenítő csavar rögzítettségét. Szükség esetén óvatosan utána húzni. Javaslom a fék állómotornál történő keményre pumpálását, és erősen nyomva tartani, 15-20 mp-ig. Ezután ellenőrizni az esetleges újabb szivárgás helyét.
Az ellenőrzéseket célszerű magadnak elvégezni mert a szervizben nem javítanak és nem újítanak fel fékszerkezetet csak cserélnek. Az pedig szerviz áron nem olcsó mulatság.
Ha nincs rendellenesség a pedál működésében és nincs szivárgás akkor használd nyugodtan a gépet. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.24 vasárnap, 13:18:02 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69118 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 15:30:21 »

Köszönöm a választ. Smiley Igen nézegettem az árakat mennyi lenne ha cserés lenne nagyon drága. Ezeket ma meg is csinálom.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #69119 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 18:02:06 »

Sziasztok! Motor jel miatt ma elvittem hibakód olvasásra, szívócső vákumot mutatot a gép a pali megnézte a csöveket semmit nem talált, nem tudja 3 ezret elvette és semmivel nem lettem okosabb.

hibakód száma?
mi a hiba jelensége?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69120 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 18:05:17 »

Csináltam pár képet az olajos fékről.


« Utoljára szerkesztve: 2016.07.24 vasárnap, 18:07:16 írta Ferike20 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #69121 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 19:45:09 »

Sziasztok! A tdci topicban arra kerestem választ hogy mi lehet a a z a kerregő hang ami ha szemben állok az autóval akkor a bal oldalról jön. Azt a választ kaptam hogy a generátor ékszíjkörben kell keresni a hibát. A főtengely ékszíjtárcsa volt cserélve. Azt is írták hogy az ékszíj beleér a traverzba. A traverz az egy tartó? És mit lehet csinálni? Lehet e így vele menni? És azt is írták hogy szabadonfutósítsak. (gondolom a generátort)
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #69122 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 21:48:25 »

Sziasztok! A tdci topicban arra kerestem választ hogy mi lehet a a z a kerregő hang ami ha szemben állok az autóval akkor a bal oldalról jön. Azt a választ kaptam hogy a generátor ékszíjkörben kell keresni a hibát. A főtengely ékszíjtárcsa volt cserélve. Azt is írták hogy az ékszíj beleér a traverzba. A traverz az egy tartó? És mit lehet csinálni? Lehet e így vele menni? És azt is írták hogy szabadonfutósítsak. (gondolom a generátort)
wtf?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #69123 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 22:00:30 »

Az mi?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #69124 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 22:10:59 »

Az mi?

what_the_fuck
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #69125 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 22:17:15 »

Sziasztok! A tdci topicban arra kerestem választ hogy mi lehet a a z a kerregő hang ami ha szemben állok az autóval akkor a bal oldalról jön. Azt a választ kaptam hogy a generátor ékszíjkörben kell keresni a hibát. A főtengely ékszíjtárcsa volt cserélve. Azt is írták hogy az ékszíj beleér a traverzba. A traverz az egy tartó? És mit lehet csinálni? Lehet e így vele menni? És azt is írták hogy szabadonfutósítsak. (gondolom a generátort)

először is, nézd meg a hosszbordásszíjad és a szíjfeszítőd ( itt a lerírás, h kell cserélni): http://mondeo.hu/index.php?topic=21970.msg1020227#msg1020227
a szíjfeszítőd így tudod alupogácsázni, ha szhar benne a szilent: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
a szabadonfutót pedig így tudod megoldani, természetesen a generátoron: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #69126 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 08:39:50 »

Csináltam pár képet az olajos fékről.




Kézifék tengelynek tűnik, máshol nincs olaj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69127 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 09:26:25 »

Csináltam pár képet az olajos fékről.

Kézifék tengelynek tűnik, máshol nincs olaj.

AndyA

Andynak igaza van, és sajnos a rossz hír az, hogy a tengely tömítés adhatta meg magát, ami azt jelenti vagy kicseréled az egész nyerget, vagy szét kell szedni az egész kócerájt, hogy megszűnjön a szivárgás. A szétszedéshez ráadásul speciális ötszögű dugókulcs kell.  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.25 hétfő, 09:59:18 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69128 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 11:44:43 »

Ma voltam szervízbe felujítást nem vállalnak.
Ha jól értelmeztem féknyereg javító készlet kell.
Sajna megvagyok löve kontár szerelőkkel volt már dolgom.
Miskolc körzetébe tudtok ajánlani valakit?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #69129 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 11:58:21 »

Ma voltam szervízbe felujítást nem vállalnak.
Ha jól értelmeztem féknyereg javító készlet kell.
Sajna megvagyok löve kontár szerelőkkel volt már dolgom.
Miskolc körzetébe tudtok ajánlani valakit?


Javítókészletet kapsz pl. Bárdiban. Szétszedni sem ördöngősség, ha megvan hozzá a spec. kulcsod.

Van egy srác, aki féknyereg felújítással foglalkozik, de nem miskolci. Ha vele dolgoztatsz, tutti a minőség, de ki kell szereld a nyerget, elpostázni* neki, és kapod vissza pár nap múlva.

* Nem tudom, hogy vállal-e ilyet, meg kell kérdezni tőle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #69130 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 12:25:36 »

Dugókulcs krova készlettel lehet venni nem? Mert faternek az van.
Ha leírnátok milyen szerszámok kellenek hozzá és valami leírás róla azt megköszöném.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 420


E-mail
« Új hozzászólás #69131 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 13:11:04 »

Dugókulcs krova készlettel lehet venni nem? Mert faternek az van.
Ha leírnátok milyen szerszámok kellenek hozzá és valami leírás róla azt megköszöném.
Szia
Leiras itt van a forumon:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0

Amugy en nem reg csinaltam a felujitast a  leiras alapjan, nem nagy ordongosseg , ha nem sietsz is megvagy vele 1 ora alatt. A tisztasagra kel ugyelni ,  es pesze nem art ha van egy otszogu 14-es kulcsod a csavarhoz. Nekem nem volt, (csak kulon szetben lehet nalunk kapni es eleg draga) , viszont ravertem egy normal 14-es dugokulcsot es vegul lejott. Persze NEM ez az ajanlott megoldas!
Mikor a fekdugattyut rakod vissza az trukkos egy kicsit, nyomni is kel meg csavarni, nekem segitett valaki ebben. Mas komplikacio nincsen, persze ha az otszogu csavar lejott...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69132 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 13:24:35 »

Dugókulcs krova készlettel lehet venni nem? Mert faternek az van.
Ha leírnátok milyen szerszámok kellenek hozzá és valami leírás róla azt megköszöném.

Én ezeket  a köröket már lefutottam. Felújítattam, karmantyúzták (tudtam az se örök élet)... bírt pár hónapot.
Utána egy másik szerelő az előző kontár helyett, fékmunkahengert minden szarást kicserélt... fél év és behányt, kézifék is állandóan szorult azon az oldalon (nem a kötél miatt az is új volt)...

Aztán végre egy normális szerelővel összehozott az élet és Ő mondta, hogy felejtsem ezeket el.
Kicserélte 33 ezer volt munkadijjal az új nyereg... azóta hibátlan.
Kézifék nem szorul, fék fog, porszáraz.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #69133 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 13:48:57 »

Szia
Leiras itt van a forumon:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0

Amugy en nem reg csinaltam a felujitast a  leiras alapjan, nem nagy ordongosseg , ha nem sietsz is megvagy vele 1 ora alatt. A tisztasagra kel ugyelni ,  es pesze nem art ha van egy otszogu 14-es kulcsod a csavarhoz. Nekem nem volt, (csak kulon szetben lehet nalunk kapni es eleg draga) , viszont ravertem egy normal 14-es dugokulcsot es vegul lejott. Persze NEM ez az ajanlott megoldas!
Mikor a fekdugattyut rakod vissza az trukkos egy kicsit, nyomni is kel meg csavarni, nekem segitett valaki ebben. Mas komplikacio nincsen, persze ha az otszogu csavar lejott...

Nem volt 3000 Ft postával együtt, készletben, másik két hasonló dugóval együtt...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #69134 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 22:13:33 »

Sziasztok!

Valaki rendelt már ilyen kulcsot ebay-ról ??

http://www.ebay.com/itm/3-BUTTON-REMOTE-ENTRY-KEY-433-MHZ-FOB-FOR-FORD-MONDEO-FIESTA-FOCUS-KA-TRANSIT-K2-/222161911577?hash=item33b9e1bf19:g:UmEAAOSwmtJXaf1Q&vxp=mtr



Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69135 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 22:21:54 »


Én még nem, de akarok hamarosan. Ha rendelsz, majd számolj be a tapasztalataidról  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #69136 Dátum: 2016.07.26 kedd, 06:17:58 »


Én ilyen bicskakulcsot vettem

http://www.aliexpress.com/item/433MHz-3-Button-Flip-Key-Fob-Transponder-Chip-Flip-key-case-For-Ford-1998-2005-FOCUS/32518043038.html?spm=2114.13010608.0.95.BYsEJr

tökéletesen müködik
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69137 Dátum: 2016.07.26 kedd, 06:38:49 »

Én ezeket  a köröket már lefutottam. Felújítattam, karmantyúzták (tudtam az se örök élet)... bírt pár hónapot.
Utána egy másik szerelő az előző kontár helyett, fékmunkahengert minden ***ást kicserélt... fél év és behányt, kézifék is állandóan szorult azon az oldalon (nem a kötél miatt az is új volt)...

Aztán végre egy normális szerelővel összehozott az élet és Ő mondta, hogy felejtsem ezeket el.
Kicserélte 33 ezer volt munkadijjal az új nyereg... azóta hibátlan.
Kézifék nem szorul, fék fog, porszáraz.


Tisztelt Fórumtárs!
Engedd meg nekem, hogy ne értsek veled egyet. Hidd el nekem láttam már és javítottam  életemben egy-két féknyerget. A tapasztalat az, hogy az emberek tisztelet a kivételnek elfelejtettek tisztességes munkát végezni, és ezen belül javítani. Egyszerűbb az újat beépíteni mint a régit átvizsgálni és megjavítani. Ha nem lehetne javítani vagy felújítani nem gyártanának hozzá javító készleteket. Mindez visszavezethető a "nem létező vagy silány oktatás minőségére", ahol eleve a fogyasztói társadalom igényeinek megfelelően a cserére motiválják az embert. Ha egy féknyeregben az összes tömítőelemet, megfelelő tisztaság mellett kicseréljük majd padon üzemi körülményeknek megfelelően nyomáspróbával leellenőrizzük, akkor ott nem lehet probléma és nem szabad fél év alatt tönkre mennie. Én ezt tapasztalatból mondom. Az anyagköltség ebben az esetben jelentéktelen. Megfelelő szakértelemmel igenis kiválóan lehet javítani a legkülönbözőbb féknyergeket. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.26 kedd, 07:21:13 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69138 Dátum: 2016.07.26 kedd, 07:05:42 »


Immo chip van benne?  Kepen nem latni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #69139 Dátum: 2016.07.26 kedd, 07:19:24 »

Én még nem, de akarok hamarosan. Ha rendelsz, majd számolj be a tapasztalataidról  wave

Kicsit drágának tűnik. Mintha Alin lenne óccóbbér'.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #69140 Dátum: 2016.07.26 kedd, 07:23:15 »

Immo chip van benne?  Kepen nem latni.

Nincs. Jól láthatóan ott az üres helye.

Amúgy elektronika is csak azért van benne, mert ebbe az "egyenes" 3 gombos házba nem tudod berakni a gyári tojáskulcs "eltolt" gombos elektronikáját.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69141 Dátum: 2016.07.26 kedd, 07:59:36 »

Kicsit drágának tűnik. Mintha Alin lenne óccóbbér'.

AndyA

Alit nem néztem, ebayen hasonló áron voltak múltkor emlékeim szerint. (Olyat néztem, amihez adják az elektronikát és az immot is.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69142 Dátum: 2016.07.26 kedd, 09:31:17 »

Én ezeket  a köröket már lefutottam. Felújítattam, karmantyúzták (tudtam az se örök élet)... bírt pár hónapot.
Utána egy másik szerelő az előző kontár helyett, fékmunkahengert minden ***ást kicserélt... fél év és behányt, kézifék is állandóan szorult azon az oldalon (nem a kötél miatt az is új volt)...

Aztán végre egy normális szerelővel összehozott az élet és Ő mondta, hogy felejtsem ezeket el.
Kicserélte 33 ezer volt munkadijjal az új nyereg... azóta hibátlan.
Kézifék nem szorul, fék fog, porszáraz.


Tisztelt Fórumtárs!
Engedd meg nekem, hogy ne értsek veled egyet. Hidd el nekem láttam már és javítottam  életemben egy-két féknyerget. A tapasztalat az, hogy az emberek tisztelet a kivételnek elfelejtettek tisztességes munkát végezni, és ezen belül javítani. Egyszerűbb az újat beépíteni mint a régit átvizsgálni és megjavítani. Ha nem lehetne javítani vagy felújítani nem gyártanának hozzá javító készleteket. Mindez visszavezethető a "nem létező vagy silány oktatás minőségére", ahol eleve a fogyasztói társadalom igényeinek megfelelően a cserére motiválják az embert. Ha egy féknyeregben az összes tömítőelemet, megfelelő tisztaság mellett kicseréljük majd padon üzemi körülményeknek megfelelően nyomáspróbával leellenőrizzük, akkor ott nem lehet probléma és nem szabad fél év alatt tönkre mennie. Én ezt tapasztalatból mondom. Az anyagköltség ebben az esetben jelentéktelen. Megfelelő szakértelemmel igenis kiválóan lehet javítani a legkülönbözőbb féknyergeket. wave
Tisztelettel László! worship

Nem csak László fórumtárs, de én is tanusíthatom: a FAQ-ban található módszerével újítottam fel a hátsó féknyergeket (természetesen összes tömítés +bowden cserélve) és már évek óta hibátlanul müködnek. Lekopogom.  wave  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69143 Dátum: 2016.07.26 kedd, 13:07:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Engedd meg nekem, hogy ne értsek veled egyet. Hidd el nekem láttam már és javítottam  életemben egy-két féknyerget. A tapasztalat az, hogy az emberek tisztelet a kivételnek elfelejtettek tisztességes munkát végezni, és ezen belül javítani. Egyszerűbb az újat beépíteni mint a régit átvizsgálni és megjavítani. Ha nem lehetne javítani vagy felújítani nem gyártanának hozzá javító készleteket. Mindez visszavezethető a "nem létező vagy silány oktatás minőségére", ahol eleve a fogyasztói társadalom igényeinek megfelelően a cserére motiválják az embert. Ha egy féknyeregben az összes tömítőelemet, megfelelő tisztaság mellett kicseréljük majd padon üzemi körülményeknek megfelelően nyomáspróbával leellenőrizzük, akkor ott nem lehet probléma és nem szabad fél év alatt tönkre mennie. Én ezt tapasztalatból mondom. Az anyagköltség ebben az esetben jelentéktelen. Megfelelő szakértelemmel igenis kiválóan lehet javítani a legkülönbözőbb féknyergeket. wave
Tisztelettel László! worship

Szia Laci!

Ezt adom, csak sajna nagyon nehéz, jó és hozzáértő szerelőt találni, aki nem lehúzni akar, és nem a nagy hasznot látja egy -egy javításban  rinya
Nekem nem csak a szivárgás volt a baj, hanem a kézifék állandóan beszorult... 2 rossz "felújítás" után úgy voltam vele, hogy most nem fogok egy 3-ik kontárnál próbálkozni, hanem kicserélem.  szomoru1

Sok mindent megcsinálok az autón amihez érzek magamban elég erőt Cheesy (Pl. klímakompresszort is kicseréltem egymagam) De valahogy a fékkel nem akartam szórakozni, meg ezekután a kedvem is elment tőle.  

Szerk.: Még egy kérdés: az üzemanyagszűrőnek a csőcsatlakozásának mi az átmérője ? Kétfélét látok : 10-10-13mm az egyik a másik: 7,89-7,89-9,89mm

Melyik a jó ?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.26 kedd, 13:55:54 írta balkal » Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #69144 Dátum: 2016.07.26 kedd, 14:50:15 »

Üdv mindenkinek!
Pár napja villog a digitklíma kijelzőm.Minden működik csak villog.
Egyszer már csinálta két éve de újraindítás után megszünt de most
napok óta csinálja.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69145 Dátum: 2016.07.26 kedd, 15:08:52 »

Szia Laci!

Ezt adom, csak sajna nagyon nehéz, jó és hozzáértő szerelőt találni, aki nem lehúzni akar, és nem a nagy hasznot látja egy -egy javításban  rinya
Nekem nem csak a szivárgás volt a baj, hanem a kézifék állandóan beszorult... 2 rossz "felújítás" után úgy voltam vele, hogy most nem fogok egy 3-ik kontárnál próbálkozni, hanem kicserélem.  szomoru1

Sok mindent megcsinálok az autón amihez érzek magamban elég erőt Cheesy (Pl. klímakompresszort is kicseréltem egymagam) De valahogy a fékkel nem akartam szórakozni, meg ezekután a kedvem is elment tőle.  

Szerk.: Még egy kérdés: az üzemanyagszűrőnek a csőcsatlakozásának mi az átmérője ? Kétfélét látok : 10-10-13mm az egyik a másik: 7,89-7,89-9,89mm

Melyik a jó ?
Tisztelt Fórumtárs!
Senkinek nem vontam kétségbe a szakmai hozzáértését így a tied sem. Csupán leírtam a tapasztalatom és a véleményem.
A gázolajszűrővel kapcsolatban. A szűrő bemenő és kimenő ágának vastagsága 10-10 mm a rajta lévő karima átmérő 13 mm. A visszafolyócső átmérő 8 mm a karima 11 mm. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69146 Dátum: 2016.07.26 kedd, 15:23:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Senkinek nem vontam kétségbe a szakmai hozzáértését így a tied sem. Csupán leírtam a tapasztalatom és a véleményem.
A gázolajszűrővel kapcsolatban. A szűrő bemenő és kimenő ágának vastagsága 10-10 mm a rajta lévő karima átmérő 13 mm. A visszafolyócső átmérő 8 mm a karima 11 mm. wave
Tisztelettel László! worship

Köszi !  worship
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #69147 Dátum: 2016.07.26 kedd, 17:48:50 »

Sziasztok fórumtársak!
Egyszerű kérdésem lenne.A két első ülés alatt található 1-1 levegőnyílásnak látszó nyílással kapcsolatban.
Ezek mikor aktívak?-vagy csak menet közben áramlik be a külső levegő?
Mert aki hátul ül azt mondja,hogy nincs semmi légmozgás a lábánál.Csak az a légmozgás van amit elölről kap.

Köszi előre is a válaszokat.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69148 Dátum: 2016.07.26 kedd, 18:26:14 »

Sziasztok fórumtársak!
Egyszerű kérdésem lenne.A két első ülés alatt található 1-1 levegőnyílásnak látszó nyílással kapcsolatban.
Ezek mikor aktívak?-vagy csak menet közben áramlik be a külső levegő?
Mert aki hátul ül azt mondja,hogy nincs semmi légmozgás a lábánál.Csak az a légmozgás van amit elölről kap.

Köszi előre is a válaszokat.
Tisztelt Fórumtárs!
A szőnyeg alatti hátsó szellőző csak akkor működik ha az alsó piktogram önmagában, vagy bármelyik más piktogrammal együtt be van kapcsolva. Egyébként nincs hátsó levegő keringetés. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #69149 Dátum: 2016.07.26 kedd, 18:32:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szőnyeg alatti hátsó szellőző csak akkor működik ha az alsó piktogram önmagában, vagy bármelyik más piktogrammal együtt be van kapcsolva. Egyébként nincs hátsó levegő keringetés. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a gyors választ!  worship

Akkor nálam valami nincs össze kötve vagy szét csúszott. Semmilyen "állásban" piktogrammal nem jön rajta levegő.
Hol kezdjem el keresni azt a levegő csövet ,amelyik ide lenne csatlakoztatva?
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Oldalak: 1 ... 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 [1383] 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.