Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:22:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 [1388] 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21860459 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69350 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 20:02:09 »

Megoldódott  ideiglenesen. Csomagtartóbol ki tudtam nyitni fújtam egy kis wd40t a bowdenre meg a tankajtóhoz  egyenlőre működik.

http://www.egyenlore.hu/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #69351 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 23:02:40 »


Smiley
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #69352 Dátum: 2016.08.12 péntek, 09:54:09 »

Szóval sokat eszik a gép. Hosszú távon (nagyon hosszú) is bekapta a 7,4 l/100 km. Új porlasztók, egr vakítva.  Mi lehet az ok?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69353 Dátum: 2016.08.12 péntek, 11:41:19 »

Szóval sokat eszik a gép. Hosszú távon (nagyon hosszú) is bekapta a 7,4 l/100 km. Új porlasztók, egr vakítva.  Mi lehet az ok?

Milyen körülmények között? Ha pályán 160-al, tetőboxal, 5 személlyel és teli csomagtartóval, akkor nagyon is jó a 7,4 Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #69354 Dátum: 2016.08.12 péntek, 13:43:35 »

Milyen körülmények között? Ha pályán 160-al, tetőboxal, 5 személlyel és teli csomagtartóval, akkor nagyon is jó a 7,4 Cheesy

Pályán átlag 130-140 tetőbox nélkül 4 személy kevés cuccal. Máskor ezen a távon 5 személy tele csomagtartóval sem evett többet 6,5-nél.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #69355 Dátum: 2016.08.12 péntek, 18:33:55 »

Pályán átlag 130-140 tetőbox nélkül 4 személy kevés cuccal. Máskor ezen a távon 5 személy tele csomagtartóval sem evett többet 6,5-nél.
klíma nem ment véletlenül?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #69356 Dátum: 2016.08.12 péntek, 19:53:41 »

Hali Sokat Látott Fórumtársak!

Van esetleg valami jó módszer a kombik csomagtartó rolójának oldalsó füleinek javítására? Kezdi elhagyni magát. Egyszer már megerősítettem. A kés kis "pöcs" öt ragasztóval kitöltöttem, de most a rolónál a szegecseknél kezd elrepedni.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #69357 Dátum: 2016.08.13 szombat, 06:01:06 »

Hali Sokat Látott Fórumtársak!

Van esetleg valami jó módszer a kombik csomagtartó rolójának oldalsó füleinek javítására? Kezdi elhagyni magát. Egyszer már megerősítettem. A kés kis "pöcs" öt ragasztóval kitöltöttem, de most a rolónál a szegecseknél kezd elrepedni.
Nem is az a kérdés,hogy van-e jó módszer hanem ,hogy esztétikailag nekedmegfelel-e az éppen alkalmazott módszer látványa.Egyéb esetben a csere alkalmazandó.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #69358 Dátum: 2016.08.13 szombat, 07:58:17 »

Nem is az a kérdés,hogy van-e jó módszer hanem ,hogy esztétikailag nekedmegfelel-e az éppen alkalmazott módszer látványa.Egyéb esetben a csere alkalmazandó.

Ezek szerint lehet kapni olyan műanyag pöcst?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #69359 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 21:11:04 »

klíma nem ment véletlenül?


Nem ment!
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
sum1elz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #69360 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 11:29:09 »

sziasztok,

Billeg az ülésem előre/hátra, hát alánéztem mi okozhatja.
Ez a látvány fogadott:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu



El van törve egy kis csap, ami ahogy nézem, korábban már volt "heftölgetve".
Szerintetek lehet valahogy okosan hegeszteni, vagy csak ezt a kis darabot cserélni?
Cserét nem találok bontóban, újonnan horror a teljes...


Naplózva

MK3 2.5 V6 2001 Ghia B4Y sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69361 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 19:02:01 »

Hali Sokat Látott Fórumtársak!

Van esetleg valami jó módszer a kombik csomagtartó rolójának oldalsó füleinek javítására? Kezdi elhagyni magát. Egyszer már megerősítettem. A kés kis "pöcs" öt ragasztóval kitöltöttem, de most a rolónál a szegecseknél kezd elrepedni.

Gombokért kapsz másikat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lazarus
Vendég
« Új hozzászólás #69362 Dátum: 2016.08.16 kedd, 09:10:01 »

Sziasztok,

most készülök vásárolni egy 2002.10. havi MK3-as FL előtti 1.8 benzines 110 LE-s 5 ajtós Mondeo Ambientét.

700.000 Ft-ot kér érte a mostani gazdája (kollégám). 156.000 km van az autóban, magyarországi, 10 éve van a srácnál és ez idő alatt 130.000-et rakott bele, gyakorlatilag csak munkába jár vele, meg 2 havonta egyszer a szüleihez (oda-vissza: 250 km).

A klíma hűtője lyukas, így cserélni kell; a kézifék bowdenje nagyon laza; a gyári rádió helyett egy Blaupunkt van benne, de az is cserés, mert "vonalkódos" a kijelzője; az első szélvédőn van 3 kőfelverődés (1 mélyebb), szerintem elég javíttatni, de majd meglátjuk.
Rozsda kezdemény a vezető oldali ajtó csücskében látható egyedül; futómű, kipufogó rendszer patika (Ford szervizben átvizsgáltattam), hibakód mentes és porszáraz a motor.

250.000 Ft-ot költött rá tavasszal (üzemanyag-, pollen-, levegő-, olajszűrő csere; váltóolaj csere; első stab. pálca csere; első-, hátó féktárcsa és fékbetétek csere; első-, hátsó gumifékcső csere; fékolaj csere; szelepfedél tömítés csere; 4 gyertya csere; 20 új kerékanya).
A komplett vezérlés 2 éve volt cserélve az autóban.

Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy jelen állapotában megér-e ennyit az autó, illetve milyen fejegységet lehet bele venni a rádió helyére (1DIN, 2DIN), mit ajánlatok?

Eddig csak G Astram és Toyota Corollam volt, így nem igazán vagyok képben a Fordokkal, de rosszat még nem hallottam a benzinesekről és a formájuk is tetszik, illetve 2 méteres és 105 kg-os ember lévén, végre kényelmesen elférnék. Smiley

Előre is köszönöm szépen a válaszokat és a segítséget!
Naplózva
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #69363 Dátum: 2016.08.16 kedd, 09:40:38 »

Szia,

A kézifék bowdenje valószínűleg nem laza, hanem valamelyik oldalon be van állva a kézifék mechanikája. Ki lehet tisztítani, és felújítani, de jó megoldást csak a csere jelent, ami sok tízezer forint. Az olajfogyasztásra kérdezz rá, ezekből a motorokból nem csepegni szokott az olaj, hanem szépen elfogy a belső kopás miatt (nézz be a benzinmotorok topicba), a végére akár 2-3 l/1000 km is elfogy belőlük, mire motorfelújítás lesz belőle.
Ha megbízható a srác, megérhet annyit az autó.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Lazarus
Vendég
« Új hozzászólás #69364 Dátum: 2016.08.16 kedd, 09:59:45 »

Szia,

köszönöm szépen a jó tanácsokat.
Megbízható a kolléga, az olajat nem eszi állítása szerint.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69365 Dátum: 2016.08.16 kedd, 10:00:43 »

Szia,

A kézifék bowdenje valószínűleg nem laza, hanem valamelyik oldalon be van állva a kézifék mechanikája. Ki lehet tisztítani, és felújítani, de jó megoldást csak a csere jelent, ami sok tízezer forint. Az olajfogyasztásra kérdezz rá, ezekből a motorokból nem csepegni szokott az olaj, hanem szépen elfogy a belső kopás miatt (nézz be a benzinmotorok topicba), a végére akár 2-3 l/1000 km is elfogy belőlük, mire motorfelújítás lesz belőle.
Ha megbízható a srác, megérhet annyit az autó.

Igen, az 1.8-as motoroknál az olajfogyasztás az achilles ín, de nem motorkopás miatt, hanem mert úgymond "feltapad" az olajlehúzó gyűrű. Csak újragyűrűzés segít. Néhánynak segített egy parafines öblítés, de kétséges, hogy tartósan.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Lazarus
Vendég
« Új hozzászólás #69366 Dátum: 2016.08.16 kedd, 10:04:17 »

Igen, az 1.8-as motoroknál az olajfogyasztás az achilles ín, de nem motorkopás miatt, hanem mert úgymond "feltapad" az olajlehúzó gyűrű. Csak újragyűrűzés segít. Néhánynak segített egy parafines öblítés, de kétséges, hogy tartósan.

Köszönöm szépen. A biztonság kedvéért ránézetek erre is a Ford szervizes barátommal.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #69367 Dátum: 2016.08.16 kedd, 11:48:07 »

Gombokért kapsz másikat.

AndyA
Rolót vagy müanyag baszást?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #69368 Dátum: 2016.08.16 kedd, 13:00:27 »

Sziasztok!

Írtam már régebben, hogy a víz hőfok folyamat 101-102 fokos, emiatt megy mindig a ventilátor a legnagyobb fokozaton és nem hűti vissza. Akkor hűti vissza ha elkezdem taposni neki. Álló helyben is ha 4-5 ezernél tartom fordulatot pár másodpercig. Ilyenkor 100 alá le megy a hőfok és a ventilátor is leáll, de utána szinte egyből vissza megy 100 fölé. Azt hittem hogy a vízpumpa a rossz, kicseréltettem, nem változott semmit. Ami benne volt eddig semmi kopás, sérülés nem volt rajta. Azt javasolták, hogy cseréljem még ki a termosztátot, hátha az lenne a baja.
Előtte a hűtő ki lett szedve, ki lett takarítva.

Ami még nem rég jelentkezett probléma, hogy ingadozik az alapjárat, kb 600-1000 körül. Nem akar leállni, nem fulladozik. Kis idő után abba hagyja, ha már fordulatszám mérő nem mozog, de még attól lehet hallani, hogy ingadozik. Fél meleg, meleg motornál csinálja, de akkor sem mindig. Ha beindítom, meg még ha megyek vele és kiveszem üresbe akkor szokta csinálni. Alapjárati motort ki tisztítani?

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69369 Dátum: 2016.08.16 kedd, 13:07:13 »

Rolót vagy müanyag baszást?

Komplett rolót bontásból.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #69370 Dátum: 2016.08.16 kedd, 13:28:34 »

Sziasztok,

most készülök vásárolni egy 2002.10. havi MK3-as FL előtti 1.8 benzines 110 LE-s 5 ajtós Mondeo Ambientét.

700.000 Ft-ot kér érte a mostani gazdája (kollégám). 156.000 km van az autóban, magyarországi, 10 éve van a srácnál és ez idő alatt 130.000-et rakott bele, gyakorlatilag csak munkába jár vele, meg 2 havonta egyszer a szüleihez (oda-vissza: 250 km).

A klíma hűtője lyukas, így cserélni kell; a kézifék bowdenje nagyon laza; a gyári rádió helyett egy Blaupunkt van benne, de az is cserés, mert "vonalkódos" a kijelzője; az első szélvédőn van 3 kőfelverődés (1 mélyebb), szerintem elég javíttatni, de majd meglátjuk.
Rozsda kezdemény a vezető oldali ajtó csücskében látható egyedül; futómű, kipufogó rendszer patika (Ford szervizben átvizsgáltattam), hibakód mentes és porszáraz a motor.

250.000 Ft-ot költött rá tavasszal (üzemanyag-, pollen-, levegő-, olajszűrő csere; váltóolaj csere; első stab. pálca csere; első-, hátó féktárcsa és fékbetétek csere; első-, hátsó gumifékcső csere; fékolaj csere; szelepfedél tömítés csere; 4 gyertya csere; 20 új kerékanya).
A komplett vezérlés 2 éve volt cserélve az autóban.

Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy jelen állapotában megér-e ennyit az autó, illetve milyen fejegységet lehet bele venni a rádió helyére (1DIN, 2DIN), mit ajánlatok?

Eddig csak G Astram és Toyota Corollam volt, így nem igazán vagyok képben a Fordokkal, de rosszat még nem hallottam a benzinesekről és a formájuk is tetszik, illetve 2 méteres és 105 kg-os ember lévén, végre kényelmesen elférnék. Smiley

Előre is köszönöm szépen a válaszokat és a segítséget!


Először is mire szeretnéd használni? Rövid, vagy hosszú út? Én a helyedben máshol is szét néznék, hátha ennyi pénzért "jobbra" is akadnál. Most tudod, hogy hogyan néz ki a kollégádé, így tudsz mihez hasonlítani.

Amúgy ami engem elgondolkodtat, hogyha már ennyit ráköltött mi a fenének adja el? Eladta volna mondjuk 400 ezerért és nem kellett volna ennyit bajlódni vele. Hmmm elgondolkodtató  wow1 wow1 wow1
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.16 kedd, 13:32:29 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Lazarus
Vendég
« Új hozzászólás #69371 Dátum: 2016.08.16 kedd, 13:41:46 »

Először is mire szeretnéd használni? Rövid, vagy hosszú út? Én a helyedben máshol is szét néznék, hátha ennyi pénzért "jobbra" is akadnál. Most tudod, hogy hogyan néz ki a kollégádé, így tudsz mihez hasonlítani.

Amúgy ami engem elgondolkodtat, hogyha már ennyit ráköltött mi a fenének adja el? Eladta volna mondjuk 400 ezerért és nem kellett volna ennyit bajlódni vele. Hmmm elgondolkodtató  wow1 wow1 wow1

Kihasználatlanná vált a jármű, mert apóstól kapott egy 10 éves Octaviat és csak azt használja. Előtte csináltatta meg a srác, mikor még nem volt képben az ajándék verda.
Munkába járnék vele (Bp-Biatorbágy-Bp.: napi 40 km), illetve havi 1x szüleimhez- és párom szüleihez haza (Bp-Veszprém-Bp: 250 km + Bp-Szolnok-Bp: 270 km), ergo ca. 1300 km menne bele havonta. Városban tömegközlekedést használok, így ott nem veszem elő a kocsit.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #69372 Dátum: 2016.08.16 kedd, 13:52:25 »

Kihasználatlanná vált a jármű, mert apóstól kapott egy 10 éves Octaviat és csak azt használja. Előtte csináltatta meg a srác, mikor még nem volt képben az ajándék verda.
Munkába járnék vele (Bp-Biatorbágy-Bp.: napi 40 km), illetve havi 1x szüleimhez- és párom szüleihez haza (Bp-Veszprém-Bp: 250 km + Bp-Szolnok-Bp: 270 km), ergo ca. 1300 km menne bele havonta. Városban tömegközlekedést használok, így ott nem veszem elő a kocsit.

Ok, így érthető nyes De azért mégis néz szét a piacon, megéri. Főleg Pest környékén van mit nézni  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Lazarus
Vendég
« Új hozzászólás #69373 Dátum: 2016.08.16 kedd, 13:59:31 »

Ok, így érthető nyes De azért mégis néz szét a piacon, megéri. Főleg Pest környékén van mit nézni  wave

Jogos-jogos. worship Teljesen igazad van.
DE nálam sokat nyom a latba, hogy ismerős/kolléga, láttam a kocsit, vezettem a kocsit (1 napra kölcsön kaptam és azzal jöttem-mentem melóba/melóból), ültem benne, mint utas is és 10 éve van egy embernél, aki nem hajtotta szénné...  Wink és az igazat megvallva, ezek olyan kondíciók, amik mellett nehezen megyek el.
Legfeljebb lealkudok még belőle 50 ropit.  Wink

Apropó, a rádióval kapcsolatban tudnál segíteni, hogy mi menne bele? 1DIN, 2DIN? Az autóhifis csóka azt mondta, hogy ez 1DIN-es egységet tud fogadni.
Én meg full laikus vagyok és nem értek hozzá, de a jelenlegi Blaupunkt egység nekem 2DIN-esnek tűnik, bár szemre vétel alapján mondom ezt.  Wink
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #69374 Dátum: 2016.08.16 kedd, 14:21:55 »

Jogos-jogos. worship Teljesen igazad van.
DE nálam sokat nyom a latba, hogy ismerős/kolléga, láttam a kocsit, vezettem a kocsit (1 napra kölcsön kaptam és azzal jöttem-mentem melóba/melóból), ültem benne, mint utas is és 10 éve van egy embernél, aki nem hajtotta szénné...  Wink és az igazat megvallva, ezek olyan kondíciók, amik mellett nehezen megyek el.
Legfeljebb lealkudok még belőle 50 ropit.  Wink

Apropó, a rádióval kapcsolatban tudnál segíteni, hogy mi menne bele? 1DIN, 2DIN? Az autóhifis csóka azt mondta, hogy ez 1DIN-es egységet tud fogadni.
Én meg full laikus vagyok és nem értek hozzá, de a jelenlegi Blaupunkt egység nekem 2DIN-esnek tűnik, bár szemre vétel alapján mondom ezt.  Wink
Szia!
Szerintem amiket írtál, az alapján simán megvehető az autó. Sokkal jobbat, szebbet, olcsóbbat nem fogsz kapni. Az 1,8-as motor olajfogyasztóssá tud válni, ahogy azt korábban is írták. Ha ilyet (ezt) választod, legyen fejben, zsebben az az összeg amit rá kellhet költeni. A hibákat amit írtál nem nagy összeg megcsináltatni, amennyiben zavaró (szélvédő) vagy hiányzik (klíma). A rádió ebben az évjáratban 1,5 dines volt. Ilyenek voltak az MkII-ben is. 10000 ft körüli összegért tudsz egy lemezes cds gyári rádiót venni (6000CD, ezt a formát keresd https://www.google.hu/search?q=ford+6000+cd&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&imgil=tdOvB9-WSoaOxM%253A%253BN_BI-bLXoKNsfM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fbolhapiac.interneten.net%25252Fcsere-bere-vetel-eladas%25252Fhiradastechnika%25252Fford-radio-magno-cd-dekodolas&source=iu&pf=m&fir=tdOvB9-WSoaOxM%253A%252CN_BI-bLXoKNsfM%252C_&usg=__rHUqw8KJKBOYcoayK_vfJxaDxA0%3D&ved=0ahUKEwj_0vvT9cXOAhVL7BQKHSpqD_EQyjcIKA&ei=swSzV7-tKsvYU6rUvYgP#imgrc=tdOvB9-WSoaOxM%3A), és ha van kormánytávvezérlőd akkor még azt is tudja vezérelni. Nagy hangélményt ne várj tőle, de ha háttérnek kell, arra tökéletesen elég. Ha normális hangszórók (gyáriból voltak jobbak, azok elegendők) vannak benne, azért bőven hallgatható.
Ha tavasszal féket cseréltek benne, akkor sztem a féknyergek nem lehetnek berohadva, de persze lehet. Ez valóban típushiba volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lazarus
Vendég
« Új hozzászólás #69375 Dátum: 2016.08.16 kedd, 14:42:51 »

Szia!
Szerintem amiket írtál, az alapján simán megvehető az autó. Sokkal jobbat, szebbet, olcsóbbat nem fogsz kapni. Az 1,8-as motor olajfogyasztóssá tud válni, ahogy azt korábban is írták. Ha ilyet (ezt) választod, legyen fejben, zsebben az az összeg amit rá kellhet költeni. A hibákat amit írtál nem nagy összeg megcsináltatni, amennyiben zavaró (szélvédő) vagy hiányzik (klíma). A rádió ebben az évjáratban 1,5 dines volt. Ilyenek voltak az MkII-ben is. 10000 ft körüli összegért tudsz egy lemezes cds gyári rádiót venni (6000CD, ezt a formát keresd https://www.google.hu/search?q=ford+6000+cd&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&imgil=tdOvB9-WSoaOxM%253A%253BN_BI-bLXoKNsfM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fbolhapiac.interneten.net%25252Fcsere-bere-vetel-eladas%25252Fhiradastechnika%25252Fford-radio-magno-cd-dekodolas&source=iu&pf=m&fir=tdOvB9-WSoaOxM%253A%252CN_BI-bLXoKNsfM%252C_&usg=__rHUqw8KJKBOYcoayK_vfJxaDxA0%3D&ved=0ahUKEwj_0vvT9cXOAhVL7BQKHSpqD_EQyjcIKA&ei=swSzV7-tKsvYU6rUvYgP#imgrc=tdOvB9-WSoaOxM%3A), és ha van kormánytávvezérlőd akkor még azt is tudja vezérelni. Nagy hangélményt ne várj tőle, de ha háttérnek kell, arra tökéletesen elég. Ha normális hangszórók (gyáriból voltak jobbak, azok elegendők) vannak benne, azért bőven hallgatható.
Ha tavasszal féket cseréltek benne, akkor sztem a féknyergek nem lehetnek berohadva, de persze lehet. Ez valóban típushiba volt.


Nagyon szépen köszönöm a segítséged. eljen
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #69376 Dátum: 2016.08.16 kedd, 16:47:48 »

Udv fiuk!
Nem ide tartozik....
2013 ford focus ki szeretnem kapcsolni a biztonsagi ov csipogasat!
Tudtok segiteni?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #69377 Dátum: 2016.08.16 kedd, 16:58:14 »

Beragadt a kesztyűtartó zárja. Van valami trükk, hogy ki lehessen nyitni roncsolásmentesen? A nyitófogantyú is be van ragadva.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #69378 Dátum: 2016.08.16 kedd, 17:03:39 »

Üdv.

2006-os 4 ajtós. Intenzívebb esőben a jobb hátsó majrévason
csöpög a víz.  wow1 falbav
Hol kéne tömíteni? Tetőcsomagtartó rögzítő menetnél?
Nem nagyon szeretném lebontani a tetőkárpitot. vigyor3

Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv. Nody
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #69379 Dátum: 2016.08.16 kedd, 18:26:30 »

Udv fiuk!
Nem ide tartozik....
2013 ford focus ki szeretnem kapcsolni a biztonsagi ov csipogasat!
Tudtok segiteni?

Néz be ide:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5060.0

 wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69380 Dátum: 2016.08.16 kedd, 19:22:10 »

Üdv.

2006-os 4 ajtós. Intenzívebb esőben a jobb hátsó majrévason
csöpög a víz.  wow1 falbav
Hol kéne tömíteni? Tetőcsomagtartó rögzítő menetnél?
Nem nagyon szeretném lebontani a tetőkárpitot. vigyor3

Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv. Nody
pedig szét kell majd szedni és figyelni, hogy hol jön be a víz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #69381 Dátum: 2016.08.16 kedd, 20:17:32 »

Beragadt a kesztyűtartó zárja. Van valami trükk, hogy ki lehessen nyitni roncsolásmentesen? A nyitófogantyú is be van ragadva.
Szia.
Holnap estére valószinű,hogy hazaérek,ès akkor elküldöm a "trükköt" ha addig tudsz vàrni.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69382 Dátum: 2016.08.16 kedd, 22:23:13 »

Beragadt a kesztyűtartó zárja. Van valami trükk, hogy ki lehessen nyitni roncsolásmentesen? A nyitófogantyú is be van ragadva.

A Fordwikiben mintha lenne rá megoldás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #69383 Dátum: 2016.08.17 szerda, 08:19:05 »

Szia.
Holnap estére valószinű,hogy hazaérek,ès akkor elküldöm a "trükköt" ha addig tudsz vàrni.
Találtam én is egy videót. Sikerült is kinyitni. Esetleg innen a fórumról rakta fel valaki?
https://youtu.be/no6On49D-0w

AndyA, köszi megnézem azért azt is.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #69384 Dátum: 2016.08.17 szerda, 18:56:10 »

Találtam én is egy videót. Sikerült is kinyitni. Esetleg innen a fórumról rakta fel valaki?
https://youtu.be/no6On49D-0w

AndyA, köszi megnézem azért azt is.
Akkor sikerült,de azért belinkelem  vigyor3
Nem ez de a lényeg u.a.
nekem ez van elmentve:  https://www.youtube.com/watch?v=CI_Dc6godEU
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #69385 Dátum: 2016.08.17 szerda, 22:37:55 »

Akkor sikerült,de azért belinkelem  vigyor3
Nem ez de a lényeg u.a.
nekem ez van elmentve:  https://www.youtube.com/watch?v=CI_Dc6godEU
Igen, most már ezt is tudom. Remélem nem lesz rá sokszor szükség. Végülis Aliexpress-ről rendeltem 6,5 USD-ért komplett zárszerkezetet. Ha ideér kiderül milyen. Köszi a segítséget!  worship
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #69386 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 11:27:23 »

Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni ,találkozott már valaki azzal a hibával ,hogy meleg motornál 2000-es fordulatszámon van egy "daráló" hangja a motornak?
Csak meleg motornál és csak 2000 körüli fordulatszámon,alatta és felette csönd van.
1.8 benzin.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69387 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 12:08:30 »

Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni ,találkozott már valaki azzal a hibával ,hogy meleg motornál 2000-es fordulatszámon van egy "daráló" hangja a motornak?
Csak meleg motornál és csak 2000 körüli fordulatszámon,alatta és felette csönd van.
1.8 benzin.

Valami berezonál. Ha bowdenes a fojtószeleped, akkor nyitott motorháztetőnél pörgesd fel kézzel és fülelj. Jó eséllyel hátul a leömlő hőpajzs felső része rezonál. Az egyik tartófüle le szokott törni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #69388 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 14:47:31 »

Sziasztok!

Szervóolaj dilemmában vagyok.
Helyi autós boltban csak egy féle piros olaj kapható 4500 Ft/L-es áron, semmi specifikáció nincs megadva rajta.
Holnap a helyi márka kereskedésben ott azt mondták, hogy 8000 Ft/L-es áron tudnak adni raktárból olajat, ami biztosan megfelel az autómba.

Megvehetem az olcsóbbat, esetleg van más alternatíva? Szeretném a rendszert is átmosni, arra van valami olcsóbb megoldás? A 3 L 8e Ft-os olajat sokallom.

Köszi a segítséget!
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #69389 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 19:43:55 »

Sziasztok!

Szervóolaj dilemmában vagyok.
Helyi autós boltban csak egy féle piros olaj kapható 4500 Ft/L-es áron, semmi specifikáció nincs megadva rajta.
Holnap a helyi márka kereskedésben ott azt mondták, hogy 8000 Ft/L-es áron tudnak adni raktárból olajat, ami biztosan megfelel az autómba.

Megvehetem az olcsóbbat, esetleg van más alternatíva? Szeretném a rendszert is átmosni, arra van valami olcsóbb megoldás? A 3 L 8e Ft-os olajat sokallom.

Köszi a segítséget!
Szia.
Castrol oldalon ezt dobta ki:  Transmax Dex III Multivehicle
http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulator
Nem kötelezö,de ezt dobta be a kalkulátor.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69390 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 19:54:29 »

Sziasztok!

Szervóolaj dilemmában vagyok.
Helyi autós boltban csak egy féle piros olaj kapható 4500 Ft/L-es áron, semmi specifikáció nincs megadva rajta.
Holnap a helyi márka kereskedésben ott azt mondták, hogy 8000 Ft/L-es áron tudnak adni raktárból olajat, ami biztosan megfelel az autómba.

Megvehetem az olcsóbbat, esetleg van más alternatíva? Szeretném a rendszert is átmosni, arra van valami olcsóbb megoldás? A 3 L 8e Ft-os olajat sokallom.

Köszi a segítséget!

Webshopban kapsz belevalót, futár másnapra kiviszi.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sum1elz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #69391 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 21:47:56 »

Jogos-jogos. worship Teljesen igazad van.
DE nálam sokat nyom a latba, hogy ismerős/kolléga, láttam a kocsit, vezettem a kocsit (1 napra kölcsön kaptam és azzal jöttem-mentem melóba/melóból), ültem benne, mint utas is és 10 éve van egy embernél, aki nem hajtotta szénné...  Wink és az igazat megvallva, ezek olyan kondíciók, amik mellett nehezen megyek el.
Legfeljebb lealkudok még belőle 50 ropit.  Wink

Apropó, a rádióval kapcsolatban tudnál segíteni, hogy mi menne bele? 1DIN, 2DIN? Az autóhifis csóka azt mondta, hogy ez 1DIN-es egységet tud fogadni.
Én meg full laikus vagyok és nem értek hozzá, de a jelenlegi Blaupunkt egység nekem 2DIN-esnek tűnik, bár szemre vétel alapján mondom ezt.  Wink

én nem rég cseréltem a gyári 6006e rettenetet, 1 DIN-es Pioneer-re (cd, usb, aux, bluetooth + kihangosító).
Ebay-ről rendeltem hozzá beépítőkeretet illetve adapterkábelt csomagot, ezáltal működik a kormánytávvezérlő is szépen. :-)
http://www.ebay.de/itm/401081309398?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Kicsit viszont bütykölni kell a keretet mert Fóka 1-hez való!
Az egész mutatvány kijön 50e alatt, és SZVSZ elég sokat hozzáad az autó használati értékéhez.
Naplózva

MK3 2.5 V6 2001 Ghia B4Y sedan
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #69392 Dátum: 2016.08.19 péntek, 09:17:20 »

én nem rég cseréltem a gyári 6006e rettenetet, 1 DIN-es Pioneer-re (cd, usb, aux, bluetooth + kihangosító).
Ebay-ről rendeltem hozzá beépítőkeretet illetve adapterkábelt csomagot, ezáltal működik a kormánytávvezérlő is szépen. :-)
http://www.ebay.de/itm/401081309398?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Kicsit viszont bütykölni kell a keretet mert Fóka 1-hez való!
Az egész mutatvány kijön 50e alatt, és SZVSZ elég sokat hozzáad az autó használati értékéhez.

Szia!
Dobnál fel egy képet, hogy hogy néz ki az átalakítás után az autó ezzel a kerettel? Mennyire kellett a keretet faragni? Stabilan a helyén van, nem recseg ropog ilyesmi? Én is már nagyon régóta szeretném a gyári fejegységet kihajítani. Eddig nem találtam megfelelő megoldást rá hogy a kormánytáv is működjön és a pénztárcám se sírjon, mert itthon elég borsos áron adják az adaptert + a madzagot az átalakításhoz.
Köszi!  worship  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69393 Dátum: 2016.08.19 péntek, 12:41:59 »

Szia!
Dobnál fel egy képet, hogy hogy néz ki az átalakítás után az autó ezzel a kerettel? Mennyire kellett a keretet faragni? Stabilan a helyén van, nem recseg ropog ilyesmi? Én is már nagyon régóta szeretném a gyári fejegységet kihajítani. Eddig nem találtam megfelelő megoldást rá hogy a kormánytáv is működjön és a pénztárcám se sírjon, mert itthon elég borsos áron adják az adaptert + a madzagot az átalakításhoz.
Köszi!  worship  worship

Nem nekem írtad, de nekem így néz ki, ha érdekel. Nem faragtam, nem recseg, nem ropog és a kormánytáv is hibátlanul működik.



A keret amit vettem:
http://www.ebay.co.uk/itm/FP-07-08-FORD-MONDEO-1993-2003-BLACK-FASCIA-FACIA-PANEL-ADAPTOR-FREE-PC5-83-KEYS-/381506170116?fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item58d38a2d04:m:mEWLgeX7aAIl_aZh67a80og

ISO kábelköteg, távirányító adapterrel (vásárláskor ki kell választani milyen márkájú rádióhoz kéred):
http://www.ebay.co.uk/itm/CTSFO001-2-FORD-MONDEO-UP-TO-2004-STEERING-WHEEL-STALK-CONTROL-INTERFACE-LEAD-/381534925859?var=&hash=item58d540f423:m:m5xJAqWF0vrkbxlorXpXCYg





Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69394 Dátum: 2016.08.19 péntek, 12:49:13 »

én nem rég cseréltem a gyári 6006e rettenetet, 1 DIN-es Pioneer-re (cd, usb, aux, bluetooth + kihangosító).
Ebay-ről rendeltem hozzá beépítőkeretet illetve adapterkábelt csomagot, ezáltal működik a kormánytávvezérlő is szépen. :-)
http://www.ebay.de/itm/401081309398?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Kicsit viszont bütykölni kell a keretet mert Fóka 1-hez való!
Az egész mutatvány kijön 50e alatt, és SZVSZ elég sokat hozzáad az autó használati értékéhez.

gyari keretet itthon is kapsz. Emlekeim szerint nem volt veszes arban es nem kell kokanyolni. Nekem az van es tok jau.
Naplózva

blah blah blah
Lazarus
Vendég
« Új hozzászólás #69395 Dátum: 2016.08.19 péntek, 14:34:18 »

én nem rég cseréltem a gyári 6006e rettenetet, 1 DIN-es Pioneer-re (cd, usb, aux, bluetooth + kihangosító).
Ebay-ről rendeltem hozzá beépítőkeretet illetve adapterkábelt csomagot, ezáltal működik a kormánytávvezérlő is szépen. :-)
http://www.ebay.de/itm/401081309398?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Kicsit viszont bütykölni kell a keretet mert Fóka 1-hez való!
Az egész mutatvány kijön 50e alatt, és SZVSZ elég sokat hozzáad az autó használati értékéhez.

Köszönöm szépen a válaszod. worship
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #69396 Dátum: 2016.08.19 péntek, 16:15:57 »


Köszönöm a képet! Kép alapján nekem is teljesen megfelelne valami hasonló. Van is itthon egy Sony fejegységem ami mindent tud amire nekem szükségem van. Kíváncsi leszek, mennyiben változik a hangzás. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.19 péntek, 18:14:58 írta alf » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #69397 Dátum: 2016.08.19 péntek, 17:33:35 »

Köszönöm a képet! Kép alapján nekem is teljesen megfelelne valami hasonló. Van is itthon egy Sony fejegységem ami mindent tud amire nekem szükségem van. Kíváncsi leszek, mennyiben változik a hangzás. vigyor3

Kell venni egy ilyen konzolt!  nyes nyes

Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #69398 Dátum: 2016.08.19 péntek, 17:39:07 »

Kell venni egy ilyen konzolt!  nyes nyes

[img width=360 height=600]https://scontent.fbud1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/13957552_10206979305937489_1047575095_n.jpg?oh=4931fcd4aa19e3b163b4031662b2cd11&oe=57B91929

Ami igaz az igaz!  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.19 péntek, 18:14:43 írta alf » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #69399 Dátum: 2016.08.19 péntek, 19:37:20 »

Ami igaz az igaz!  nyes

Nem rossz, de legalább jó drága nyes nyes nyes
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Oldalak: 1 ... 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 [1388] 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.