Ford Mondeo Club Hungary
2025.08.27 szerda, 18:30:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1385
1386
1387
1388
1389
1390
1391
[
1392
]
1393
1394
1395
1396
1397
1398
1399
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23740001 alkalommal)
László
és 27 vendég van a témában
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69550 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 16:01:34 »
Üdvözletem a uraknak.
Hétvégén a hűtőventilátor vezérlő modul cseréjével töltöttem az időm, mikor a ventilátor kiemeléséhez próbáltam helyet csinálni, enyhe sziszegésre lettem figyelmes. Az egr és a turbót vezérlő solenoid szelepeket összekötő gumielosztón a vákuum pumpához tartozó részén kb2-3mm repedést vettem észre. Kicserélve az alkatrészt, az autón azt a változást tapasztaltam, hogy 2000es fordulat környékén megszűnt az a enyhe bizonytalan sebesség tartás és erőteljes gyorsításkor feltépő erőteljesebb teljesítmény ingadozás. Gondoltam leírom, hátha valakinek megoldást jelent ara az érdekes jelenségre, ami 2000es fordulat környékén jelentkezik. A gyorsításkori probléma fel se tűnt, most olyan egyenletesen húz a gép nem is tudom mikor volt ilyen utoljára.
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69551 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 17:46:59 »
Idézetet írta: Kacaj - 2016.09.05 hétfő, 16:01:34
Üdvözletem a uraknak.
Hétvégén a hűtőventilátor vezérlő modul cseréjével töltöttem az időm, mikor a ventilátor kiemeléséhez próbáltam helyet csinálni, enyhe sziszegésre lettem figyelmes. Az egr és a turbót vezérlő solenoid szelepeket összekötő gumielosztón a vákuum pumpához tartozó részén kb2-3mm repedést vettem észre. Kicserélve az alkatrészt, az autón azt a változást tapasztaltam, hogy 2000es fordulat környékén megszűnt az a enyhe bizonytalan sebesség tartás és erőteljes gyorsításkor feltépő erőteljesebb teljesítmény ingadozás. Gondoltam leírom, hátha valakinek megoldást jelent ara az érdekes jelenségre, ami 2000es fordulat környékén jelentkezik. A gyorsításkori probléma fel se tűnt, most olyan egyenletesen húz a gép nem is tudom mikor volt ilyen utoljára.
Illusztrálnád fényképpel? Az enyém is csinál néha ilyeneket, hátha.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69552 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 19:23:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.05 hétfő, 17:46:59
Illusztrálnád fényképpel? Az enyém is csinál néha ilyeneket, hátha.
AndyA
AndyA ha kíváncsi vagy mutatok képet a hibáról és annak kiküszöböléséről.
Mivel nem volt kéznél csere alkatrész így ideiglenesen így oldottam meg.
http://kepfeltoltes.hu/160905/hiba_proba_jav_t_sa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a repedés az alkatrészen, sehogy se tudtam rendesen lefotózni.
http://kepfeltoltes.hu/160905/reped_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezen szappanos vízzel levegőt fújtam bele, így látszik a bugyborékolás.
http://kepfeltoltes.hu/160905/szapanos_v_z_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69553 Dátum:
2016.09.06 kedd, 08:03:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.05 hétfő, 10:23:20
Olyan kell, ami az alut nem bántja. De manapság kb. mind olyan, úgyhogy nagyon nem tudsz mellényúlni.
Az ajánlott keverés szerint belövöd, vagy megnézeted, hogy ami az autóban van, mit bír (benzinkútnál megmondják), és aszerint töltesz hozzá.
AndyA
Koszi
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69554 Dátum:
2016.09.06 kedd, 18:51:17 »
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1298
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69555 Dátum:
2016.09.06 kedd, 19:34:49 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2016.09.06 kedd, 18:51:17
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!
Akkucsere, vagy sarulevétel után az autó pár km-ig újratanul bizonyos értékeket. Ha most neked rossz, akkor szerintem tanítsd újra és jó lesz.
Itt van egy leírás a régebbi modellhez, de szerintem így jó lesz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69556 Dátum:
2016.09.06 kedd, 19:37:53 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2016.09.06 kedd, 18:51:17
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!
Első körben valahol máshol tankolj tele mint ahol szoktál és próbáld megint. Rossz minőségű benzin okozhat ilyet.
Egyébként meg sokminden lehet. Próbálj olvastatni kódot, hátha elmondja. Lehet tömődött benzinszűrő, lyukas vákuum cső de akár haldokló generátor is vagy dadogó ac pumpa. Kezd a tankolással.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69557 Dátum:
2016.09.06 kedd, 21:42:52 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2016.09.06 kedd, 18:51:17
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!
Alapjárati motor is lehet a problémája .
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 148
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69558 Dátum:
2016.09.06 kedd, 22:15:56 »
Sziasztok
Találkozott valaki olyannal, hogy nagy melegbenm amikor az autó rendesen átmelegszik, akkor nehezebben gyorsul? 32 fokos külső hőmérséklet, elindulok, minden rendeben, húz rendesen. Óra szerint 130-140, távolság kb. 70 km már érezni, hogy mint ha nem olyan mint indulásnál. Még 70 km, tankolás (nincs menetszél motortér átmelegszik), indulás és mint ha a régi 1.4 focus-omban ülnék. Pár prec után javul a helyzet, gondolom a szél lehűt a motortérben valamit, de továbbra sem olyan mint induláskor. Az átlag fogyasztás is emelkedik 4-5 decivel kijelző szerint. Megállok 2-3 órára és akkor már sokkal jobb. Most 22 fokos külső hőmérsékletnél megy mint a villám. Mi lehet vele?
Benzin, 1.8, 217.000 km. Mindig MOL-nál tankolok, ugyan ott evo-neo benzint.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Norbi29
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69559 Dátum:
2016.09.06 kedd, 23:39:33 »
Üdv. Olyan problémám volna, hogy ma jöttem a 8-ason hazafele, normál 100 körüli tempón, egyszercsak a vízhőfok mutatóm kifeküdt a 0 állsba, az erő meg elveszett az autóból. A 130 lóból kb úgy éreztem mintha csak 30 lenne meg. Az emelkedőn alig akart felmenni. Aztán Várpalotán megálltam egy 5 percre és utána eltűnt a hiba. Minden jó lett. Mitől lehetett ez? Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
MK2 1.8 TD 1998 kombi
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69560 Dátum:
2016.09.07 szerda, 07:34:07 »
Idézetet írta: momcrew - 2016.09.06 kedd, 22:15:56
Sziasztok
Találkozott valaki olyannal, hogy nagy melegbenm amikor az autó rendesen átmelegszik, akkor nehezebben gyorsul? 32 fokos külső hőmérséklet, elindulok, minden rendeben, húz rendesen. Óra szerint 130-140, távolság kb. 70 km már érezni, hogy mint ha nem olyan mint indulásnál. Még 70 km, tankolás (nincs menetszél motortér átmelegszik), indulás és mint ha a régi 1.4 focus-omban ülnék. Pár prec után javul a helyzet, gondolom a szél lehűt a motortérben valamit, de továbbra sem olyan mint induláskor. Az átlag fogyasztás is emelkedik 4-5 decivel kijelző szerint. Megállok 2-3 órára és akkor már sokkal jobb. Most 22 fokos külső hőmérsékletnél megy mint a villám. Mi lehet vele?
Benzin, 1.8, 217.000 km. Mindig MOL-nál tankolok, ugyan ott evo-neo benzint.
A hűtő ventilátor bekapcsol?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 148
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69561 Dátum:
2016.09.07 szerda, 07:56:19 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.07 szerda, 07:34:07
A hűtő ventilátor bekapcsol?
Nagy tempónál nem hallani, de hallottam már zúgni, ilyen garázsból ki/be állásnál.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69562 Dátum:
2016.09.07 szerda, 08:11:27 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2016.09.06 kedd, 18:51:17
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!
Írd be az aláírásodba az autód lényegesebb adatait.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69563 Dátum:
2016.09.07 szerda, 08:13:00 »
Idézetet írta: Norbi29 - 2016.09.06 kedd, 23:39:33
Üdv. Olyan problémám volna, hogy ma jöttem a 8-ason hazafele, normál 100 körüli tempón, egyszercsak a vízhőfok mutatóm kifeküdt a 0 állsba, az erő meg elveszett az autóból. A 130 lóból kb úgy éreztem mintha csak 30 lenne meg. Az emelkedőn alig akart felmenni. Aztán Várpalotán megálltam egy 5 percre és utána eltűnt a hiba. Minden jó lett. Mitől lehetett ez? Köszönöm a válaszokat.
Írd be te is az autód adatait az aláírásodba.
Villogó izzításjelző volt (ha dízel)? Amikor villog, motor leállítás nélkül kell hibakódot olvasni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Norbi29
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69564 Dátum:
2016.09.07 szerda, 09:18:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.07 szerda, 08:13:00
Írd be te is az autód adatait az aláírásodba.
Villogó izzításjelző volt (ha dízel)? Amikor villog, motor leállítás nélkül kell hibakódot olvasni.
AndyA
Nem, nem villogott az izzításjelző meg egyáltalán semmi hibaüzenet. Egyszerűen csak elment az erő. Lehet, hogy a turbó? Mondjuk akkor nem értem miért feküdt ki a mutató.
Naplózva
MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
MK2 1.8 TD 1998 kombi
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69565 Dátum:
2016.09.07 szerda, 12:12:37 »
Idézetet írta: Norbi29 - 2016.09.07 szerda, 09:18:19
Nem, nem villogott az izzításjelző meg egyáltalán semmi hibaüzenet. Egyszerűen csak elment az erő. Lehet, hogy a turbó? Mondjuk akkor nem értem miért feküdt ki a mutató.
Hibakód nélkül inkább valami kontakt hiba.
Az autó szinte minden elektromos saruja rugós erősítésű, még ajtóátvezető kör terminálja is. Egy két helyen aranyozott érintkező, de az nem a motorvezérlés.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69566 Dátum:
2016.09.07 szerda, 15:02:59 »
Idézetet írta: Norbi29 - 2016.09.06 kedd, 23:39:33
Üdv. Olyan problémám volna, hogy ma jöttem a 8-ason hazafele, normál 100 körüli tempón, egyszercsak a vízhőfok mutatóm kifeküdt a 0 állsba, az erő meg elveszett az autóból. A 130 lóból kb úgy éreztem mintha csak 30 lenne meg. Az emelkedőn alig akart felmenni. Aztán Várpalotán megálltam egy 5 percre és utána eltűnt a hiba. Minden jó lett. Mitől lehetett ez? Köszönöm a válaszokat.
Hengerfej hőmérséklet érzékelő. Ugyan ez volt nekem is.... és nem ír be hiba kódot, ha csak nem abban a pillanatban teszed rá a gépet + vízhőfokot olvasod. 2500ft és a cseréje se egy nagy mutatvány.
http://mondeo.hu/index.php?topic=22197.msg1030999#msg1030999
Á
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.07 szerda, 15:05:20 írta akosm92
»
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69567 Dátum:
2016.09.07 szerda, 15:56:41 »
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mk3-ban hogyan kell a szervizesedékességi figyelmeztetést kitörölni?
Megköszönöm a válaszokat!
Szép napot!
Üdv
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69568 Dátum:
2016.09.07 szerda, 16:02:29 »
Idézetet írta: Tike - 2016.09.07 szerda, 15:56:41
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mk3-ban hogyan kell a szervizesedékességi figyelmeztetést kitörölni?
Megköszönöm a válaszokat!
Szép napot!
Üdv
ilyen van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69569 Dátum:
2016.09.07 szerda, 16:33:48 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.09.06 kedd, 19:34:49
Akkucsere, vagy sarulevétel után az autó pár km-ig újratanul bizonyos értékeket. Ha most neked rossz, akkor szerintem tanítsd újra és jó lesz.
Itt van egy leírás a régebbi modellhez, de szerintem így jó lesz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
Először is köszönöm a válaszokat!
Végül sikeresen megoldódott a jelenség. Az volt a baj, hogy vasárnap miután visszaraktam az akksit, utána alig 1 km-t mentem az autóval és nem volt ideje újratanulni. Levetettem újra, majd vissza és utána máris lett menve az autóval pár km. Ezalatt volt ideje mindent visszatanulni, így megszűnt a leállás kinyomott kuplungnál és üresben is.
Az 1 km-es út után le lett állítva, majd másnap hiába vittem el hosszabb útra, nem tanult tovább.
xrobe amit linkelt hasonlóképp volt csinálva, annyi kivétellel, hogy nem lett se gázfröccs, se padlógáz adva és a fordulat se volt tartva 1250-en. Szimplán hideg motor, kis bemelegedés és pár km megtétele.
Szép napot!
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Norbi29
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69570 Dátum:
2016.09.07 szerda, 16:44:00 »
Idézetet írta: akosm92 - 2016.09.07 szerda, 15:02:59
Hengerfej hőmérséklet érzékelő. Ugyan ez volt nekem is.... és nem ír be hiba kódot, ha csak nem abban a pillanatban teszed rá a gépet + vízhőfokot olvasod. 2500ft és a cseréje se egy nagy mutatvány.
http://mondeo.hu/index.php?topic=22197.msg1030999#msg1030999
Á
Köszi a választ.
Naplózva
MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
MK2 1.8 TD 1998 kombi
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69571 Dátum:
2016.09.07 szerda, 20:23:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.07 szerda, 16:02:29
ilyen van?
Van!
Asszonykámnak van egy utolsó szériás 2006-os mk3 Mondeoja, bizony jelzi!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69572 Dátum:
2016.09.07 szerda, 21:07:19 »
Valaki árulja el nekem, mi az értelme a kettős zárásnak? Azon kívül, hogy ha jól értem kettős zárás esetén belülről nem nyitható...
Ha csak egyszer zárom nem élesedik a riasztó, vagy mi?
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69573 Dátum:
2016.09.07 szerda, 21:11:40 »
Idézetet írta: Tike - 2016.09.07 szerda, 20:23:40
Van!
Asszonykámnak van egy utolsó szériás 2006-os mk3 Mondeoja, bizony jelzi!
akkor az talán dpf-es is,és azért tudja csak.fék gáz gyujtáson 1xrre vagy fél percig.ha nem jön be,akkor diagcuccal 2másodperc alatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69574 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 10:54:29 »
Sziasztok!
Szelep fedél tömítés cserénél, ki kell venni a porlasztókat?
Vagy anélkül is elvégezhető?
Illetve olvastam valahol, hogy ilyenkor ildomos valamilyen réz alátéteket cserélni a porlasztók körül!
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69575 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 11:18:27 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.09.08 csütörtök, 10:54:29
Sziasztok!
Szelep fedél tömítés cserénél, ki kell venni a porlasztókat?
Vagy anélkül is elvégezhető?
Illetve olvastam valahol, hogy ilyenkor ildomos valamilyen réz alátéteket cserélni a porlasztók körül!
nem kell kivenni őket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69576 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 20:52:07 »
Üdv,olyan gondom lenne,hogy az ablakmosót/törlő biztije elszállt,csere után minden oké volt,de már a viz megint nem jön.Hol van a szivattyú?vagy mit csináljak?
Naplózva
2001 1.8 Trend 125LE
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69577 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 21:04:12 »
Idézetet írta: gabat - 2016.09.08 csütörtök, 20:52:07
Üdv,olyan gondom lenne,hogy az ablakmosót/törlő biztije elszállt,csere után minden oké volt,de már a viz megint nem jön.Hol van a szivattyú?vagy mit csináljak?
A tartály és a szivattyú tudtommal a jobb első sárvédője mögött van, de lehet h valaki tutira megmondja!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
gggloria
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
érdeklődés
«
Új hozzászólás #69578 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 22:38:02 »
ÜDV.
tud vki eladó váltó 6gangos gombot eladót illetve felni érdekelne
mail.tulok.jozsef@t-online.hu
köszi gg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69579 Dátum:
2016.09.09 péntek, 09:07:49 »
Idézetet írta: gabat - 2016.09.08 csütörtök, 20:52:07
Üdv,olyan gondom lenne,hogy az ablakmosót/törlő biztije elszállt,csere után minden oké volt,de már a viz megint nem jön.Hol van a szivattyú?vagy mit csináljak?
Az első lököst le kell venni, ha hozzá akarsz férni.
Alul egyszerű kibontani, de két oldalt macerás. Gyárilag egy hatszög alakú lyukba préselt anyába tekerik a csavart, ami időven berohad, és amikor ki akarod tekerni, elnyírja a hatszöget a lemezben és annyi. Szóval ellene kell tartani. A fényszóró helyén ill. a kerékjárati burkolat leszedése után nőgyógyász módszekerrel megoldható, és dupla toldóval alulról fel lehet nyúlni a kulccsal a csavarig.
Utána már sima ügy. Az szokott a gond lenni, hogy szivárog a lé, egyenesen bele a motorba. Olyankor O-gyűrű csere (
www.o-ring.hu
) és a motor javítása vagy cseréje szokott segíteni. De ha szerencséd van, akkor csak a cső csúszott le.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69580 Dátum:
2016.09.09 péntek, 12:07:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.09 péntek, 09:07:49
Az első lököst le kell venni, ha hozzá akarsz férni.
Alul egyszerű kibontani, de két oldalt macerás. Gyárilag egy hatszög alakú lyukba préselt anyába tekerik a csavart, ami időven berohad, és amikor ki akarod tekerni, elnyírja a hatszöget a lemezben és annyi. Szóval ellene kell tartani. A fényszóró helyén ill. a kerékjárati burkolat leszedése után nőgyógyász módszekerrel megoldható, és dupla toldóval alulról fel lehet nyúlni a kulccsal a csavarig.
Utána már sima ügy. Az szokott a gond lenni, hogy szivárog a lé, egyenesen bele a motorba. Olyankor O-gyűrű csere (
www.o-ring.hu
) és a motor javítása vagy cseréje szokott segíteni. De ha szerencséd van, akkor csak a cső csúszott le.
AndyA
Nagyon köszönöm a részletes útmutatót:-) Imádlak titeket,mindig kapok jó tippet itt tőletek a fórumon ha vmi gondom van:-)
Naplózva
2001 1.8 Trend 125LE
Atlasz
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69581 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:22:05 »
Sziasztok!
2002-es diesel mk3 ford mondeo-m van, és olyan problémáim vannak, hogy
menet közben a kilométer óra mutatója leesik nullára
, a fordulatszámból szoktam tippelni, hogy mennyivel megyek!
Van amikor lenullázza az összes kilométer adatot, magától elkezd fűteni,
a kijelzőn hiába nincs bekapcsolva semmi!
Voltam autóvillamossági szerelőknél, azt mondják megcsinálták rajta a tesztet, nem mutat hibát, nem tudják mi a baja!
Találkozott már valaki ilyen problémával? Örülnék ha tudna valaki segíteni, mert már nem tudom hány helyen voltam, de mindegyik csak azt mondta nem tudom! Lehet hogy valami vezérlőegység elektronikai probléma?!
Köszönöm!
Naplózva
Atlasz
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69582 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:28:38 »
Vagy csak biztosíték hiba lenne?
Ja, meg az üzemanyagszint jelző is össze vissza ugrál, csipog!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69583 Dátum:
2016.09.09 péntek, 16:11:20 »
Idézetet írta: Atlasz - 2016.09.09 péntek, 14:28:38
Vagy csak biztosíték hiba lenne?
Ja, meg az üzemanyagszint jelző is össze vissza ugrál, csipog!
akku halál,testkábel hiba,generátor...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69584 Dátum:
2016.09.10 szombat, 08:22:06 »
Idézetet írta: Atlasz - 2016.09.09 péntek, 14:22:05
Sziasztok!
2002-es diesel mk3 ford mondeo-m van, és olyan problémáim vannak, hogy
menet közben a kilométer óra mutatója leesik nullára
, a fordulatszámból szoktam tippelni, hogy mennyivel megyek!
Van amikor lenullázza az összes kilométer adatot, magától elkezd fűteni,
a kijelzőn hiába nincs bekapcsolva semmi!
Voltam autóvillamossági szerelőknél, azt mondják megcsinálták rajta a tesztet, nem mutat hibát, nem tudják mi a baja!
Találkozott már valaki ilyen problémával? Örülnék ha tudna valaki segíteni, mert már nem tudom hány helyen voltam, de mindegyik csak azt mondta nem tudom! Lehet hogy valami vezérlőegység elektronikai probléma?!
Köszönöm!
Elkezd futeni a kilometerora ?
Naplózva
blah blah blah
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69585 Dátum:
2016.09.10 szombat, 11:20:38 »
Idézetet írta: zacci - 2016.09.10 szombat, 08:22:06
Elkezd futeni a kilometerora ?
A műszercsoportnak köze van a fűtés elinduláshoz.Ha gyujtáson van a kocsi(a kedvedért:nem tűz/nyiltláng,stb.) és a műszercsoport nincs csatlakozva,akkor elkezd fűteni.Kontakt hiba a csatlakozó lábaknàl a gond.Szerintem.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Nyírimondi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69586 Dátum:
2016.09.10 szombat, 13:37:18 »
Sziasztok! A minap Nyíregyházáról Debrecenbe tettünk egy kis kiruccanást és arra lettem figyelmes, hogy akárhányszor sebességet váltottam, mindig 2 alkalommal berángatott az autó és füst jött ki a kipufogóból. 5-ösben sem nagyon húzott a motor (mondjuk úgy, mintha erőtlen lett volna), ugyanúgy füstölt, ráadásul fehéret. Ma voltam az egyik Fordos ismerősömhöz, ma már nem tudták megnézni, így maradt a jövőhét. Azt mondta, így első hallásra porlasztócsúcs lehet. Ahogy visszaértünk Nyíregyházára, a városban már kevésbé lehetett ezt érezni és nem sűrűn csinálja, azt, amit csinált. Van valami tippetek?
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69587 Dátum:
2016.09.10 szombat, 15:21:39 »
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni, nem megy a hűtő ventilátorom, kiszereltem és van mellette egy hűtőbordás doboz ami elektronikát tartalmaz.
A bemenetnél megvan a 12v, és a ventilátornak ha közvetlenül adok 12v-ot működik.
Hogy tudom kiszűrni a hibát, az elektronika rossz vagy nem kap vezérlést?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69588 Dátum:
2016.09.10 szombat, 19:16:32 »
Idézetet írta: jancsoj - 2016.09.10 szombat, 15:21:39
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni, nem megy a hűtő ventilátorom, kiszereltem és van mellette egy hűtőbordás doboz ami elektronikát tartalmaz.
A bemenetnél megvan a 12v, és a ventilátornak ha közvetlenül adok 12v-ot működik.
Hogy tudom kiszűrni a hibát, az elektronika rossz vagy nem kap vezérlést?
Előre is köszönöm a segítséget.
Annó az én TDCi mondeomban /2005-ös 131 lovas volt/ az akku alatt húzódó vezeték volt megtörve. 5.000-ért megtudtam
Nézd végig a vezetéket a hűtőventilátortól ameddig csak tudod, hátha neked is a vezeték van megtörve.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.10 szombat, 19:18:27 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69589 Dátum:
2016.09.10 szombat, 20:08:09 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.10 szombat, 19:16:32
Annó az én TDCi mondeomban /2005-ös 131 lovas volt/ az akku alatt húzódó vezeték volt megtörve. 5.000-ért megtudtam
Nézd végig a vezetéket a hűtőventilátortól ameddig csak tudod, hátha neked is a vezeték van megtörve.
Köszönöm de nekem a vezérlőig elmegy a 12v
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69590 Dátum:
2016.09.10 szombat, 20:15:35 »
Idézetet írta: jancsoj - 2016.09.10 szombat, 20:08:09
Köszönöm de nekem a vezérlőig elmegy a 12v
Hát akkor már elég jól le van szűkítve.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69591 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 00:35:38 »
Idézetet írta: Robin - 2016.09.07 szerda, 21:07:19
Valaki árulja el nekem, mi az értelme a kettős zárásnak? Azon kívül, hogy ha jól értem kettős zárás esetén belülről nem nyitható...
Ha csak egyszer zárom nem élesedik a riasztó, vagy mi?
pontosan az a lényege a kettős zárásnak.Ha egyre zárod akkor is élesedik csak nem villan fel az irányjelző.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69592 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 06:25:09 »
Idézetet írta: coboy - 2016.09.11 vasárnap, 00:35:38
pontosan az a lényege a kettős zárásnak.Ha egyre zárod akkor is élesedik csak nem villan fel az irányjelző.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak akkor a kettős zárás még egy + mechanikus reteszt is működtet, hogy nehezebb legyen a zárat feltörni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wisky17
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69593 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 18:50:50 »
Üdv kérdésem az lenne hogy van egy 2001 mk3 fl előtti autóm, és lehetséges e hogy fl utáni középkonzolt szereljek bele? Köszönettel
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69594 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 19:58:47 »
Idézetet írta: wisky17 - 2016.09.11 vasárnap, 18:50:50
Üdv kérdésem az lenne hogy van egy 2001 mk3 fl előtti autóm, és lehetséges e hogy fl utáni középkonzolt szereljek bele? Köszönettel
Lehetséges, de a klíma panel csatlakozóiban teljesen át kell cserélgetni a vezetékeket, át kell cserélni az alsó középkonzolt is, meg az alsó oldalsó takaró elemeket is a lábténél. Meg még talán pár dolog, csináltak itt már páran ilyet, majd ők részletesebben leírják, de egyáltalán nem lehetetlen.
Fordwikin is van cikk róla, ha angol megy.
Naplózva
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69595 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:15:08 »
A klímakompresszor cseréje óta fütyülve-sípolva fújja be a levegőt a szellőztetőrendszer. Mivel semmi összefüggést nem láttam, morogva bár, de sz.rtam rá, de igyekeztem nem használni ha nem muszáj.
Tegnap elfogyott a türelmem, ma nekiálltam körbenézni, és ezt találtam a pollenszűrő mögött:
http://www.kephost.com/image/c1NF
Azért kiakadtam rendesen. Azt nem tudom hogy mikor került oda, de elég újszerű a bevásárlószatyor, és kifejezetten klímajavítás után lett hangja. Most nem tudom hogy előre kitervelt szervizlátogatást találtak ki nekem, vagy ez hogy történhetett?
Kapcsolódó kérdés: a műanyag sínnek a szélvédőre kellene ragasztva lennie? Lejött egyben a fedéllel...
Nem kapcsolódó megjegyzés: telekomnál van némi dns probléma, az oldal elérése nehézkes.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69596 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:34:10 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.11 vasárnap, 20:15:08
A klímakompresszor cseréje óta fütyülve-sípolva fújja be a levegőt a szellőztetőrendszer. Mivel semmi összefüggést nem láttam, morogva bár, de sz.rtam rá, de igyekeztem nem használni ha nem muszáj.
Tegnap elfogyott a türelmem, ma nekiálltam körbenézni, és ezt találtam a pollenszűrő mögött:
http://www.kephost.com/image/c1NF
Azért kiakadtam rendesen. Azt nem tudom hogy mikor került oda, de elég újszerű a bevásárlószatyor, és kifejezetten klímajavítás után lett hangja. Most nem tudom hogy előre kitervelt szervizlátogatást találtak ki nekem, vagy ez hogy történhetett?
Kapcsolódó kérdés: a műanyag sínnek a szélvédőre kellene ragasztva lennie? Lejött egyben a fedéllel...
Nem kapcsolódó megjegyzés: telekomnál van némi dns probléma, az oldal elérése nehézkes.
igen,ragasztva volt a szélvédő ajára.így beázol a pollenszűrőnél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69597 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 21:03:15 »
Idézetet írta: Atlasz - 2016.09.09 péntek, 14:22:05
Sziasztok!
2002-es diesel mk3 ford mondeo-m van, és olyan problémáim vannak, hogy
menet közben a kilométer óra mutatója leesik nullára
, a fordulatszámból szoktam tippelni, hogy mennyivel megyek!
Van amikor lenullázza az összes kilométer adatot, magától elkezd fűteni,
a kijelzőn hiába nincs bekapcsolva semmi!
Voltam autóvillamossági szerelőknél, azt mondják megcsinálták rajta a tesztet, nem mutat hibát, nem tudják mi a baja!
Találkozott már valaki ilyen problémával? Örülnék ha tudna valaki segíteni, mert már nem tudom hány helyen voltam, de mindegyik csak azt mondta nem tudom! Lehet hogy valami vezérlőegység elektronikai probléma?!
Köszönöm!
Ha szerencséd van, akkor csak kontakthiba a műszercsoport hátán, a csatlakozónál.
Ha nincs, akkor akku és/vagy generátor is lehet. A leeső mutató általában feszültségi problémákra szokott utalni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69598 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 22:38:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 20:34:10
igen,ragasztva volt a szélvédő ajára.így beázol a pollenszűrőnél.
Van tapasztalat hogy mivel érdemes ragasztani? Valami spéci cél-ragasztó?
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69599 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 07:41:11 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.11 vasárnap, 22:38:39
Van tapasztalat hogy mivel érdemes ragasztani? Valami spéci cél-ragasztó?
szélvédő ragasztó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
1385
1386
1387
1388
1389
1390
1391
[
1392
]
1393
1394
1395
1396
1397
1398
1399
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ