Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:48:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 [1530] 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21849268 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76450 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:59:56 »

Igen, azok rendben vannak, végignéztük. Nem lyukasak, mindegyik indul és csatlakozik is valahol. Hibakód nincs, illetve csak olyan, ami valószínűleg nem kapcsolódik ide: xenon szintérzékelő tápáramkör hibát jelez (ismert, évek óta), illetve néha az egyik ABS jeladó szerint kevés az akkufeszültség (de nem az).

Az ABS (keréksebesség érzékelő) jeladó hogyan tudja megállapítani, hogy alacsony az akkumulátor feszültség?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76451 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 20:01:21 »

és mi baja van a mostaninak?

Hat ha most mind leirnam, reggelig se fejeznem be. Smiley

De annyi hogy, szokasos dizel bajok, adagolo, porlasztok, izzitogyertyak stb. minimalis olajfolyasok. Mostanaban elojott hutoviz problema. Meg sorolhatnam valtoval, futomuvel is lehet valami gyorsitasnal erosen raz.

Mondjuk a futomu bajokat ha akarnam magam is megtudnam oldani hiszen van akna is es egy kicsit ertek is hozza.

Kipufogo se volt rajta, tavalyig, aztam vettem egy hatso dobot es otthon felraktam ra ugy ahogy kell. Hat meg tudnam sorolni karosszeria finoman szolva is csunya szegenyke.
Elozo gazdai nem voltak az biztos csak tulajai akik vezettek.

Raadasul pont arrol beszeltunk hogy amit most 1.2 arulnak 6szor volt balesete, mikozben amiben ulok is le vol zuzva elol hatul es nem kicsit, meg eppen nem kellett huzopadra tenni.

A kocsihoz kb 150e ert jutottam hozza par eve
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 20:07:24 írta bence1885 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76452 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 20:12:58 »

Nos, ezt gondolom, és így tapasztalom én is! Egy 17 éves autót gyári szervizbe vinni erősen rossz költség/haszon arányú lehet, a magán szerelők pedig vagy nincsenek, vagy nincsenek olyan jól felszerelve. Sajnos sok autóhoz kell egyedi szerszám, diagnosztikai felszerelés (úgy tudom, a Mondeo-hoz is akad egy-két ilyen), ezek hiánya is okozhat gondot. Az ideális lenne, ha bátran, bármilyen autót bevihetnél bármelyik szerelőhöz, de nemhogy közeledünk ehhez, hanem távolodunk tóle az egyre bonyolultabb technika miatt.


Nem a technika miatt, azt meg lehet ismerni/tanulni. Rendszerek vannak, ami valahol mindegyiknél azonos....legfeljebb a dolgok kialakítása, elhelyezkedése....stb. más.
A tudás hiányzik és a folyamatos fejlődési igény!  Nagyon sokan nem akarnak vagy képtelenek fejlődni és emiatt csak a régi autókhoz "értenek" és az újabbaknál legfeljebb olajat és fékbetétet cserélnek....kérdés, hogy megfelelően-e.
Valamint az eszközök használata és azok működése/ismerete hiányzik. Sok helyen vannak eszközök, műszerek....csak az ott dolgozók tufák hozzá.

ui: Lehet úgy érzed, hogy egy 17 éves autót -szerinted- nem éri meg (megfelelő) márkaszervizbe vinni. De rengeteg autó van, ami végül ott köt ki, mert 4-5-6... helyen már próbálkoztak vele, össze-vissza cserélgettek mindent, ráköltött a tulaj sok százezret és nem jó....na ekkor hozzák a márkaszervizbe! Aztán meg jajgatás megy, hogy mennyi ideje rossz és mennyibe került eddig (nyilván feleslegesen) és már nem akar rá költeni....persze az autó kellene.
Kap egy árat, ami után jó lesz az autója....és húzza a száját! Érdekes, máshol simán kifizetett többször ennyit úgy, hogy nem is lett jó az autója! Nos, akkor melyik variáció a jobb?

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #76453 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 20:20:00 »

Hat ha most mind leirnam, reggelig se fejeznem be. Smiley

De annyi hogy, szokasos dizel bajok, adagolo, porlasztok, izzitogyertyak stb. minimalis olajfolyasok. Mostanaban elojott hutoviz problema. Meg sorolhatnam valtoval, futomuvel is lehet valami gyorsitasnal erosen raz.

Mondjuk a futomu bajokat ha akarnam magam is megtudnam oldani hiszen van akna is es egy kicsit ertek is hozza.

Kipufogo se volt rajta, tavalyig, aztam vettem egy hatso dobot es otthon felraktam ra ugy ahogy kell. Hat meg tudnam sorolni karosszeria finoman szolva is csunya szegenyke.
Elozo gazdai nem voltak az biztos csak tulajai akik vezettek.

Raadasul pont arrol beszeltunk hogy amit most 1.2 arulnak 6szor volt balesete, mikozben amiben ulok is le vol zuzva elol hatul es nem kicsit, meg eppen nem kellett huzopadra tenni.

A kocsihoz kb 150e ert jutottam hozza par eve

2006-os 2.2-es elég jó felszereltségű és állapotú MK3-mat 6 évvel ezelőtt vettük 1,2-ért.
Egy másik szintén 2.2-es MK3-mat pár évvel ezelőtt 900 alatt tudott csak eladni a gazdája, pedig az aztán tényleg magyarországi, első tulajos, végig márkaszervizben szervizelt volt.

Szvsz, ma 1,2-t adni egy MK3-ért pénzszórás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76454 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 20:29:55 »

2006-os 2.2-es elég jó felszereltségű és állapotú MK3-mat 6 évvel ezelőtt vettük 1,2-ért.
Egy másik szintén 2.2-es MK3-mat pár évvel ezelőtt 900 alatt tudott csak eladni a gazdája, pedig az aztán tényleg magyarországi, első tulajos, végig márkaszervizben szervizelt volt.

Szvsz, ma 1,2-t adni egy MK3-ért pénzszórás.


Mindenki azt csinál, amit akar!  Ha neki megéri, akkor örül és kész!  Cool

Horgász cuccokért százezreket adni....na az a pénz szórás és úgy, hogy haza sem viszik sokan a halat!  Az ég világon semmi haszna!
Ehhez képest egy jó autó sokkal többet nyújt.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76455 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:02:09 »


Mindenki azt csinál, amit akar!  Ha neki megéri, akkor örül és kész!  Cool

Horgász cuccokért százezreket adni....na az a pénz szórás és úgy, hogy haza sem viszik sokan a halat!  Az ég világon semmi haszna!
Ehhez képest egy jó autó sokkal többet nyújt.  Wink
nyes

A horgászat (is) a mai világ áldozatává vált.Régen 0 ft-os hobby volt,egy Budapest bottal,meg pár méter zsinórral.
Ma iparág épült rá,mert egyre szélesebb pénzbevételi forrásként jelentkezett a "Dagobert" vállalkozások szemében.
Aztán rendesen kihasználják a buta embereket is, miszerint minél drágább a cucc,annál nagyobb horgásszá tudsz vállni.

Mindeközben egy aktív pihenés a szabadban,egy nagyon jó szórakozás a heverokkal,családdal.Csak sajnos a pénzéhes világ felemészti.
Jah,és olyan, hogy sporthorgász,...na az régen nem létezett. A horgász megfogta,megette.Nem többet,mint lehetett.De halat vissza nem dobott,csak a méreten aluliakat,és a mennyiségen felülieket.Vagy nem horgászott.Ma megkell csókolni őket,ponytymatracra kell tenni,hogy a kicsi száját belehessen fertőtleníteni a halacskának.Mindezt akár napi 50e ft-ért helyenként.

És, hogy ez hogy kapcsolódik az MK3 általánoshoz?Sehogy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76456 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:02:26 »

2006-os 2.2-es elég jó felszereltségű és állapotú MK3-mat 6 évvel ezelőtt vettük 1,2-ért.
Egy másik szintén 2.2-es MK3-mat pár évvel ezelőtt 900 alatt tudott csak eladni a gazdája, pedig az aztán tényleg magyarországi, első tulajos, végig márkaszervizben szervizelt volt.

Szvsz, ma 1,2-t adni egy MK3-ért pénzszórás.

Majd megkérdezem mennyit enged a feléből  nyes

Nem igazán van nagyon olyan mk3 most a piacon ami, fel kelti az érdeklődésem.
Volt kettő 2.0 benzines St Optikas 1 milla folott amit elvittek, mert totojaztam.
Volt egy 2.5V6 gyonyoru ilyen pezsgo szinben titanium felszereltsegű facelift minden ami kell szinten elkelt.

Most van meg kettő 2.5V6 amit nézegetek, sajnos egyik 2001-es es majdnem 1 millio de zetec s optika stb. így látatlanban gondos tulajnak néz ki. Sajnos a fogyasztásával vívódok hogy kell e ez nekem.

SCI ből is van ami megérne egy pillantást de a direktbefecskendezés és tapasztalatai elbizonytalanítottak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76457 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:12:15 »

Ez volt a tokoli tesconal levo kereskedesnel ? Azt hiszem nyaron neztem vagy elotte hogy eltunt onnan. Akkor meg ST szerettem volna venni. De mar lejjebb adtam mivel szinte mindennapi maszkalos csaladi kocsinal vennem, es a mostani dizelembe is havi 35-40e-et tankolok.
Itt jársz Szigethalom környékén?
Az kb majdnem 2 tank gázolaj és kb 1500km.A benyással inkább 3tankolás, és bőven 50e lesz,főleg  V6-al.
Ismerem a közlekedési lehetőségeket errefelé...
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 21:37:16 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76458 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:18:31 »

Majd megkérdezem mennyit enged a feléből  nyes

Nem igazán van nagyon olyan mk3 most a piacon ami, fel kelti az érdeklődésem.
Volt kettő 2.0 benzines St Optikas 1 milla folott amit elvittek, mert totojaztam.
Volt egy 2.5V6 gyonyoru ilyen pezsgo szinben titanium felszereltsegű facelift minden ami kell szinten elkelt.

Most van meg kettő 2.5V6 amit nézegetek, sajnos egyik 2001-es es majdnem 1 millio de zetec s optika stb. így látatlanban gondos tulajnak néz ki. Sajnos a fogyasztásával vívódok hogy kell e ez nekem.

SCI ből is van ami megérne egy pillantást de a direktbefecskendezés és tapasztalatai elbizonytalanítottak.

Minden benzines direktbefecskendezéses. Nem véletlenül történik....
Közvetlen befecskendezés, ami ettől eltér.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #76459 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:31:33 »


Mindenki azt csinál, amit akar!  Ha neki megéri, akkor örül és kész!  Cool

Horgász cuccokért százezreket adni....na az a pénz szórás és úgy, hogy haza sem viszik sokan a halat!  Az ég világon semmi haszna!
Ehhez képest egy jó autó sokkal többet nyújt.  Wink

Nem horgászok.  hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76460 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:32:41 »

Az ABS (keréksebesség érzékelő) jeladó hogyan tudja megállapítani, hogy alacsony az akkumulátor feszültség?
Azt ne tőlem kérdezd :-) Majd megkeresem a másik gépen a hibakódot (azon van a Forscan), és megadom pontosan, de ez volt a leírása. Ráadásul valami olyat írt ki, hogy csak a jobb első szerint az  nyes
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76461 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:39:39 »

Nem a technika miatt, azt meg lehet ismerni/tanulni. [...]Nagyon sokan nem akarnak vagy képtelenek fejlődni és emiatt csak a régi autókhoz "értenek" és az újabbaknál legfeljebb olajat és fékbetétet cserélnek.

ui: Lehet úgy érzed, hogy egy 17 éves autót -szerinted- nem éri meg (megfelelő) márkaszervizbe vinni.  Érdekes, máshol simán kifizetett többször ennyit úgy, hogy nem is lett jó az autója! [...]Nos, akkor melyik variáció a jobb?
Igazad van, csak kétpólusú lesz a világ: vannak a "régivágásúak", akik jók és valóban javítanak, nem értenek annyira az új technikához, meg vannak, akik igen értenek hozzá, de a legtöbben inkább csak cserélgetnek...
Azt meg, hogy néha érdemes márkaszervizbe vinni, szintén aláírom. Csak azt nehéz eltalálni, mi az a probléma, amivel elsőre oda kellene menni! Az én esetem is ilyen, sokszor elég mondjuk kitisztítani a fojtószelepet, amiért a szerelőm elkér 2.000 Ft-ot, a márkaszervíz meg mondjuk tízszer ennyit. Utólag mindig könnyű okosnak lenni falbav
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76462 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:48:54 »

Itt jársz Szigethalom környékén?
Az kb majdnem 2 tank gázolaj és kb 1500km.A benyással inkább 3tankolás, és bőven 50e lesz,főleg  V6-al.
Ismerem a közlekedési lehetőségeket errefelé...

Igen Miklósi lakos vagyok, közlekedés egy katasztrófa.
Hányingerem van a sok autótól, szeremcsére én reggel fél4kor màr indulok dolgozni és este fél 10-kor indulok haza.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76463 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 21:51:00 »

Azt ne tőlem kérdezd :-) Majd megkeresem a másik gépen a hibakódot (azon van a Forscan), és megadom pontosan, de ez volt a leírása. Ráadásul valami olyat írt ki, hogy csak a jobb első szerint az  nyes


Ne fáradj vele..... ilyen kódot/leírást biztosan nem találsz. Ha igen, jó messzire dobd el az a készüléket!  hehe
A vezérlő modul tudja mérni a tápfeszültséget, amiből egy van és nem a keréknél.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76464 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:09:19 »

Igazad van, csak kétpólusú lesz a világ: vannak a "régivágásúak", akik jók és valóban javítanak, nem értenek annyira az új technikához, meg vannak, akik igen értenek hozzá, de a legtöbben inkább csak cserélgetnek...
Azt meg, hogy néha érdemes márkaszervizbe vinni, szintén aláírom. Csak azt nehéz eltalálni, mi az a probléma, amivel elsőre oda kellene menni! Az én esetem is ilyen, sokszor elég mondjuk kitisztítani a fojtószelepet, amiért a szerelőm elkér 2.000 Ft-ot, a márkaszervíz meg mondjuk tízszer ennyit. Utólag mindig könnyű okosnak lenni falbav

Nem kétpólusú a világ!
A "régivágásúak" valóban javítanak? Mit? Garanciával?  Ha lehetséges!
A mai világban mindenre kialakult garancia igény...még az olcsó stupek "javításra" is, még ha olcsó is! Ezt otthon magadnak vagy havernak fél nap alatt vagy egy hétvégén el is lehet "játszani", és lehet olcsóbban megjavítottad a valami-t (ki tudja meddig lesz jó), de 1-2 napba tellett. Az mennyi munkaidő?
Vagy 1-2 óra szakszerű javítás/csere és egy új alkatrész(sokáig jó lesz), amire van alkatrész garancia és az elvégzett munkára is. Melyik a megnyugtatóbb, biztonságosabb?
Az otthoni stupekot kiszámolnád ráfordított időben sokkal több lenne a vége, mint a kevesebb munkaidővel és új alkatrésszel végzett javítás.
Amikor szolgáltatást nyújtasz, akkor bizony más mintha magadnak bütykölsz időt nem számolva és azt sem, hogy vajon meddig lesz jó az. Nem kéred számon magad.

Akik értenek a technikához, hát pont azok tudnak megfelelően JAVÍTANI (Ami sokszor az alkatrész cseréje, na de melyik!), mert kellő műszerezettséggel és tudással képesek megállapítani a hibát/hibás alkatrészt. (Nyilván nem egy izzó...hogy jó/nem jó) Akik nem értenek hozzá, azok cserélgetnek hasraütésszerűen ezt-azt.


Hát a szerelőd kitisztítja 2000-ért, akkor vagy olyan is....vagy hülye.
Ami tisztítószer kell hozzá, hát az jóval többe kerül, és az ideje is rámegy.  Szinte deficitbe dolgozik vagy csak elnagyolja...ennyiért.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76465 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:10:05 »

Igen Miklósi lakos vagyok, közlekedés egy katasztrófa.
Hányingerem van a sok autótól, szeremcsére én reggel fél4kor màr indulok dolgozni és este fél 10-kor indulok haza.


Arra a kis időre minek mész haza?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76466 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:22:25 »


Arra a kis időre minek mész haza?  hehe

Mert másnap otthon vagyok.  vigyor3
Naplózva
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76467 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:23:50 »


Hát a szerelőd kitisztítja 2000-ért, akkor vagy olyan is....vagy hülye.
Ami tisztítószer kell hozzá, hát az jóval többe kerül, és az ideje is rámegy.  Szinte deficitbe dolgozik vagy csak elnagyolja...ennyiért.

Nem szeretnék vitatkozni veled, csak erre reagálnék: ahhoz, hogy ilyen véleményt tudj mondani, ismerni kell a körülményeket. A srác csak ismerősöknek dolgozik, hobbiból, nem a megélhetés miatt. Ráadásul hosszú évek óta ismerem, minden autót hozzá viszek, van más kapcsolat is. Autósboltja van, beszerzési áron kapok meg tőle mindent, de például egy téli-nyári gumi csere könnyűfém felnin le-fel szereléssel, centrírozással négyezer. Szóval van ilyen szerelő :-)
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76468 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:26:06 »

Elnagyolni sem tudja, egyrészt imádja az autókat, másrészt mint írtam, csak szűk körben dolgozik és ezért a becsülete is többet ér. Ráadásul a legtöbbször ott állok mellette  hehe
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76469 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:30:49 »

Nem szeretnék vitatkozni veled, csak erre reagálnék: ahhoz, hogy ilyen véleményt tudj mondani, ismerni kell a körülményeket. A srác csak ismerősöknek dolgozik, hobbiból, nem a megélhetés miatt. Ráadásul hosszú évek óta ismerem, minden autót hozzá viszek, van más kapcsolat is. Autósboltja van, beszerzési áron kapok meg tőle mindent, de például egy téli-nyári gumi csere könnyűfém felnin le-fel szereléssel, centrírozással négyezer. Szóval van ilyen szerelő :-)

De ugye belátod, hogy nem ez a NORMÁLIS.
Felőlem dolgozhat ingyen is, sőt meg is tankolhatja az ügyfelek autóját és adhatja ingyen is az alkatrészt. Az ő dolga, ha nem pénzből él...

De ne ehhez hasonlítsd a világot, mert az nem ez!   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #76470 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:38:27 »

De ugye belátod, hogy nem ez a NORMÁLIS.

Nem, de te meg általánosítottál  worship és csak arra reagáltam.
Én meg ezért nem mentem egyből márkaszervizbe ezzel a problémával. De megértem és tiszteletben tartom, hogy neki is van egy pont, amikor már nem akar ezzel foglalkozni. Lehet, hogy elviszem egy félhavi, havi fizetésért gyári szervizbe. Aztán ők vagy meg tudják oldani a problémát, vagy nem.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76471 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 22:44:01 »

Nem, de te meg általánosítottál  worship és csak arra reagáltam.
Én meg ezért nem mentem egyből márkaszervizbe ezzel a problémával. De megértem és tiszteletben tartom, hogy neki is van egy pont, amikor már nem akar ezzel foglalkozni. Lehet, hogy elviszem egy félhavi, havi fizetésért gyári szervizbe. Aztán ők vagy meg tudják oldani a problémát, vagy nem.

Nem általánosítottam, csak simán róla írtam.  vigyor3
Mert ugye az sem általános, hogy valaki hobbi szerelget, mert egyébként nem kell neki a pénz.  wave

Nekem mindegy, hogy ki és mit csinál.... de amikor többe került a hús, mint a leves....akkor oda kell állni a tükör elé ott panaszkodni.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76472 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 17:35:38 »

Hello!
Valaki megtudna nekem nézni, hogy a ford 1671713 jó e az én automhoz?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76473 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 17:37:34 »

Hello!
Valaki megtudna nekem nézni, hogy a ford 1671713 jó e az én automhoz?
Megnevezés:
KLÍMAHŰTŐ MON.01-
Bruttó listaár:
162.723 Ft
Kedvezmény:
12.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:
143.196 Ft
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76474 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 19:53:27 »

Megnevezés:
KLÍMAHŰTŐ MON.01-
Bruttó listaár:
162.723 Ft
Kedvezmény:
12.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:
143.196 Ft

Köszi, de ez jó a 2006. 2.0 tdci automhoz ami digit klímás?
10-ért adják, zsír új gyári, gondoltam vennék egyet tartalekba?!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76475 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 20:18:27 »

Köszi, de ez jó a 2006. 2.0 tdci automhoz ami digit klímás?
10-ért adják, zsír új gyári, gondoltam vennék egyet tartalekba?!
gyanítom, hogy az összes mk3ban egyforma van.Mielőtt megveszed alvázszám alapján is rákell kerestetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76476 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 20:45:25 »

gyanítom, hogy az összes mk3ban egyforma van.Mielőtt megveszed alvázszám alapján is rákell kerestetni.

Köszönöm, holnap ranezetek valamelyik ford szervizzel
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #76477 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 21:16:23 »

Köszönöm, holnap ranezetek valamelyik ford szervizzel

Ha írsz egy alvázszámot, ránézek picicicában.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76478 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 21:19:47 »

Ha írsz egy alvázszámot, ránézek picicicában.

Szia!
Wf05xxgbb56u31969

Köszönöm szépen
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76479 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 21:33:04 »

gyanítom, hogy az összes mk3ban egyforma van.Mielőtt megveszed alvázszám alapján is rákell kerestetni.

2004.12 -től változás van.
A szóban forgó cikkszám már az újabb.

Van vékony csövezésű kondenzátor és van vastagabb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76480 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 21:33:20 »

Szia!
Wf05xxgbb56u31969

Köszönöm szépen


Jó az autódhoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76481 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 21:37:05 »

2004.12 -től változás van.
A szóban forgó cikkszám már az újabb.

Van vékony csövezésű kondenzátor és van vastagabb.
igen,közben megtaláltam a vázszám alapján én is a váltást.

« Utoljára szerkesztve: 2020.01.13 hétfő, 07:34:26 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #76482 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 22:24:24 »

Szia!
Wf05xxgbb56u31969

Köszönöm szépen

A többiek gyorsabbak voltak  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76483 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 04:41:06 »

Mennyire szoktak ezek tönkre menni?
Jó ha van belőle tartalék vagy tök felesleges megvenni?
Mindenkinek nagyon köszönöm a gyors segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.13 hétfő, 04:46:17 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76484 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 07:40:38 »

Mennyire szoktak ezek tönkre menni?
Jó ha van belőle tartalék vagy tök felesleges megvenni?
Mindenkinek nagyon köszönöm a gyors segítséget!


Az esetek túlnyomó részében mechanikai sérülés miatt lesz hibás.
Valamint a csatlakozásoknál szivároghat, ami tömítés probléma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76485 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 07:53:45 »


Az esetek túlnyomó részében mechanikai sérülés miatt lesz hibás.
Valamint a csatlakozásoknál szivároghat, ami tömítés probléma.

Köszi, láttam nemrég sárgás zöldes cseppet az alján, ami valószínűleg tömítés lesz. Szerelhető roncsolas nélkül vagy általában kell hozzá cserélni a radiátort is?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #76486 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 21:25:00 »

Sziasztok!
Egy kissé bonyolult kérdéssel fordulnék hozzátok. Már az autóvásárlás előtt rákattantam erre a xenon fényszóró dologra, az lett volna a terv hogy olyan veszek majd amiben gyárilag van. Sajnos azt nem sikerült kifognom, viszont sikerült mélyen áron alul vennem (650 ezerért) egy 2004-es FL-es 2.0 ghia-t. Nem eszi az olajat, porszáraz a motor, a váltó, gyakorlatilag rozsdamentes, és nagyon szép állapotú. Figyelmes gazdái lehettek eddig (én egy fiatal sráctól vettem). Egészen jól felszerelt példány, bár azért Ghián belül is vannak jobbak. Fűthető szélvédő, fűthető és hűthető ülések, esőszenzor. Viszont halogén izzós lámpa van benne. Azonban az előző srác utólagos xenonnal ellátta, amivel gyönyörűen látok, nem is vakít, de tudom hogy ez nem túl szabályos.

Szóval a kérdésem az lenne, hogy a gyári xenont (és segédberendezéseit) utólag mennyire macera berakni, illetve be lehet-e egyáltalán? Valamint foglalkozik-e innen bárki ilyen jellegű munkával? Illetve megelégednék azzal is, ha a fényszórómosót utólag be lehetne kötni, illetve a projektoros lámpatestet be lehetne rakni, a szintező annyira nem is érdekes számomra.

A másik kérdés: gyári tempomatot be lehet-e utólag szerelni? Ez a két dolog érdekelne igazából.

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76487 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 22:01:38 »

Sziasztok!
Egy kissé bonyolult kérdéssel fordulnék hozzátok. Már az autóvásárlás előtt rákattantam erre a xenon fényszóró dologra, az lett volna a terv hogy olyan veszek majd amiben gyárilag van. Sajnos azt nem sikerült kifognom, viszont sikerült mélyen áron alul vennem (650 ezerért) egy 2004-es FL-es 2.0 ghia-t. Nem eszi az olajat, porszáraz a motor, a váltó, gyakorlatilag rozsdamentes, és nagyon szép állapotú. Figyelmes gazdái lehettek eddig (én egy fiatal sráctól vettem). Egészen jól felszerelt példány, bár azért Ghián belül is vannak jobbak. Fűthető szélvédő, fűthető és hűthető ülések, esőszenzor. Viszont halogén izzós lámpa van benne. Azonban az előző srác utólagos xenonnal ellátta, amivel gyönyörűen látok, nem is vakít, de tudom hogy ez nem túl szabályos.

Szóval a kérdésem az lenne, hogy a gyári xenont (és segédberendezéseit) utólag mennyire macera berakni, illetve be lehet-e egyáltalán? Valamint foglalkozik-e innen bárki ilyen jellegű munkával? Illetve megelégednék azzal is, ha a fényszórómosót utólag be lehetne kötni, illetve a projektoros lámpatestet be lehetne rakni, a szintező annyira nem is érdekes számomra.

A másik kérdés: gyári tempomatot be lehet-e utólag szerelni? Ez a két dolog érdekelne igazából.

Előre is köszönöm a válaszokat!
a másik válasz,igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #76488 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 22:09:31 »

a másik válasz,igen.

Akkor az első az offos?  rinya vigyor3
A másodiknál mi a feltétele hogy bele lehessen rakni? Egy srác most azt mondta h nincs előre kábelezve a tempomat, pedig Ghia a kocsi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76489 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 22:28:33 »

Akkor az első az offos?  rinya vigyor3
A másodiknál mi a feltétele hogy bele lehessen rakni? Egy srác most azt mondta h nincs előre kábelezve a tempomat, pedig Ghia a kocsi.
Dehogy.A xenont is belehet építeni utólag.Csak kell hozzá szintező,és mosó is a lökösbe.Épp csak azt nem tudom megmondani,mennyire költséges.
És azt sem, hogy ki csinálja meg neked.

Ha nincs bekábelezve,hát bekell.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Benzines_tempomat_bekotese
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76490 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 22:33:34 »

Köszi, láttam nemrég sárgás zöldes cseppet az alján, ami valószínűleg tömítés lesz. Szerelhető roncsolas nélkül vagy általában kell hozzá cserélni a radiátort is?

Nem, a zöldes-sárgás csepp UV-val színezett klíma olaj.... nem tömítés.  vigyor3
Azt kell megnézni, hogy honnan szivárog. Ha a csatlakozások környéke, akkor lehet elég a tömítés, ha nem onnan, akkor is kell tömítés és másik kondenzátor.


ui: Előtte le kell fejteni a rendszerben lévő hűtőközeget.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #76491 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 23:27:13 »

Dehogy.A xenont is belehet építeni utólag.Csak kell hozzá szintező,és mosó is a lökösbe.Épp csak azt nem tudom megmondani,mennyire költséges.
És azt sem, hogy ki csinálja meg neked.

Ha nincs bekábelezve,hát bekell.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Benzines_tempomat_bekotese

hmm na igen, bontottan igazából minden beszerezhető hozzá... csak sztem nincs aki megcsinálná Cheesy viszont csak a lámpatestet projektorosra cserélni azt azért könnyebb megcsinálni nem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76492 Dátum: 2020.01.14 kedd, 06:20:39 »

Dehogy.A xenont is belehet építeni utólag.Csak kell hozzá szintező,és mosó is a lökösbe.Épp csak azt nem tudom megmondani,mennyire költséges.
És azt sem, hogy ki csinálja meg neked.

Ha nincs bekábelezve,hát bekell.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Benzines_tempomat_bekotese

Erről erősen megoszlanak a vélemények. Mivel gyári, típusazonos a cucc, nem egyértelmű, hogy tilos lenne használni. Ez igazából egy szürke zóna.

Vizsgára esetleg vissza lehet tenni a halogént. Bár nekem átment legutóbb is simán a gyári lámpával, hogy a szintező nincs bekötve, és a mosó is csak ott van a helyén, de kihúztam a relét, mert rengeteg lét fogyasztott kb. értelmetlenül. Az 99,999% biztos, hogy az út szélén a rendőr, ha meglátja a gyári lámpát, nem fog szórakozni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #76493 Dátum: 2020.01.14 kedd, 09:36:44 »

Dehogy.A xenont is belehet építeni utólag.Csak kell hozzá szintező,és mosó is a lökösbe.Épp csak azt nem tudom megmondani,mennyire költséges.
És azt sem, hogy ki csinálja meg neked.

Ha nincs bekábelezve,hát bekell.
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Benzines_tempomat_bekotese

Nekem kell mosó, és szintező, elég ha az utastérből állítható a magasság, nekem az előző MK3 így volt átalakítva, NKH-t hívtam ők mondták, illetve nem volt gond a műszakin soha.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #76494 Dátum: 2020.01.14 kedd, 17:21:38 »

Nem, a zöldes-sárgás csepp UV-val színezett klíma olaj.... nem tömítés.  vigyor3
Azt kell megnézni, hogy honnan szivárog. Ha a csatlakozások környéke, akkor lehet elég a tömítés, ha nem onnan, akkor is kell tömítés és másik kondenzátor.


ui: Előtte le kell fejteni a rendszerben lévő hűtőközeget.

Köszi, megnezetem valami klimassal.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #76495 Dátum: 2020.01.14 kedd, 21:39:37 »

Nekem kell mosó, és szintező, elég ha az utastérből állítható a magasság, nekem az előző MK3 így volt átalakítva, NKH-t hívtam ők mondták, illetve nem volt gond a műszakin soha.

Tehát akkor "elég" ha csak belerakatok egy projektoros lámpatested? A lámpám nekem is állítható belülről, most is úgy van hogy a legalsó poziban van, hogy ne vakítson. Ez szerintetek így megoldható? A lámpatest egy az egyben cseréjéhez mi kell pontosan? Át kell ott kábelezni valamit, meg a komputerben átprogramozni kell-e valamit?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #76496 Dátum: 2020.01.14 kedd, 22:23:25 »

Tehát akkor "elég" ha csak belerakatok egy projektoros lámpatested? A lámpám nekem is állítható belülről, most is úgy van hogy a legalsó poziban van, hogy ne vakítson. Ez szerintetek így megoldható? A lámpatest egy az egyben cseréjéhez mi kell pontosan? Át kell ott kábelezni valamit, meg a komputerben átprogramozni kell-e valamit?

A csatlakozót kell átalakítani ,pontosabban ráoperálni pluszba a  xenonos csatlakozót a sima csatlakozó mellé, más nem kell csinálni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #76497 Dátum: 2020.01.15 szerda, 10:07:19 »

Tehát akkor "elég" ha csak belerakatok egy projektoros lámpatested? A lámpám nekem is állítható belülről, most is úgy van hogy a legalsó poziban van, hogy ne vakítson. Ez szerintetek így megoldható? A lámpatest egy az egyben cseréjéhez mi kell pontosan? Át kell ott kábelezni valamit, meg a komputerben átprogramozni kell-e valamit?

Az egyik oldalra kell új csati, mert nem azonos a halogénnel. Illetve ami nekem gond volt, hogy az akkutól távolabbi nem mindig kapcsolt be, ide vagy vastagabb kábel, vagy késleltés kell, de én ezzel nem foglalkoztam, jó akkuval 10-ből 9x kapcsolt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76498 Dátum: 2020.01.15 szerda, 10:12:16 »

Az egyik oldalra kell új csati, mert nem azonos a halogénnel. Illetve ami nekem gond volt, hogy az akkutól távolabbi nem mindig kapcsolt be, ide vagy vastagabb kábel, vagy késleltés kell, de én ezzel nem foglalkoztam, jó akkuval 10-ből 9x kapcsolt.

Mindkét oldalra kell új csati.

Járó motornál kell próbálni, simán alaojárati akkufeszről, 12,7-12,8V-ról nem szeret a jobbos bekapcsolni. Ha jár a motor, villog egy kicsit, de utána simán felkapcsol.

Így télidőben, amikor kicsit felhúzza a dizli a töltőfeszt 14,6-14,7V-ig, van, hogy gondolkodás és villogás nélkül azonnal elkezd rendesen működni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #76499 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 19:17:43 »

Mindkét oldalra kell új csati.

Járó motornál kell próbálni, simán alaojárati akkufeszről, 12,7-12,8V-ról nem szeret a jobbos bekapcsolni. Ha jár a motor, villog egy kicsit, de utána simán felkapcsol.

Így télidőben, amikor kicsit felhúzza a dizli a töltőfeszt 14,6-14,7V-ig, van, hogy gondolkodás és villogás nélkül azonnal elkezd rendesen működni.

AndyA

Az egyik oldalról levágott csati pont jó a másik oldalba, így csak egy új kell. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 [1530] 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.