Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:17:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 [1534] 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21848701 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #76650 Dátum: 2020.02.19 szerda, 18:44:03 »

Tehát, akkor a második alapján feltanítom az immót, az első alapján meg a központi zárat (távirányítót). Smiley
Amikor az immót tanítom a kulcsnak, a többit is fel kell tanítani, elfelejti a többit? A távirányítónál szintén meg kell csinálni az összes kulccsal (persze amelyik nem távirányítós, azzal nem.  nyes )?
Köszi

Nem közben megnéztem az immot (Pats) így kell programozni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24076.0
A te általad linkelt leírások csak a távirányítója vonatkoznak.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.19 szerda, 18:46:17 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #76651 Dátum: 2020.02.19 szerda, 20:01:37 »

Nem közben megnéztem az immot (Pats) így kell programozni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24076.0
A te általad linkelt leírások csak a távirányítója vonatkoznak.
Akkor a immo esetében nem szükséges az összes kulcsot újra programozni.
Az immo programozásához már beszereztem egy ilyet: https://kepkuldes.com/image/39GmXL
A kérdés, hogy mi a szerepe a kapcsolónak?  vigyor3
Csak kellene egy Extended Licence.  Wink
A Forscan-t innen letöltöttem: https://forscan.org/download.html
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.19 szerda, 20:14:31 írta bigzso » Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #76652 Dátum: 2020.02.19 szerda, 20:36:50 »

Akkor a immo esetében nem szükséges az összes kulcsot újra programozni.
Az immo programozásához már beszereztem egy ilyet: https://kepkuldes.com/image/39GmXL
A kérdés, hogy mi a szerepe a kapcsolónak?  vigyor3
Csak kellene egy Extended Licence.  Wink
A Forscan-t innen letöltöttem: https://forscan.org/download.html

MK3 esetében nincs sok szerepe a kapcsolónak.

Hát igényelj egy ingyenes Extended licence-t.
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=836
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.19 szerda, 20:38:49 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #76653 Dátum: 2020.02.19 szerda, 20:41:40 »

MK3 esetében nincs sok szerepe a kapcsolónak.

Hát igényelj egy ingyenes Extended licence-t.
https://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=836

Épp rajta vagyok.  worship
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76654 Dátum: 2020.02.19 szerda, 20:43:15 »

Csak egy észrevétel.....

Ha még azt sem tudod, hogy a kis "műanyag pöcök" mi, mire való egy HS CAN / MS CAN kapcsoló....mennyi kulcsot kell programozni egyszerre -minimum- és hogyan, de már extended license kell és programozni akarsz?
Hát te tudod.... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #76655 Dátum: 2020.02.19 szerda, 20:45:27 »

Csak egy észrevétel.....

Ha még azt sem tudod, hogy a kis "műanyag pöcök" mi, mire való egy HS CAN / MS CAN kapcsoló....mennyi kulcsot kell programozni egyszerre -minimum- és hogyan, de már extended license kell és programozni akarsz?
Hát te tudod.... wave

 party0038 lol002
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #76656 Dátum: 2020.02.19 szerda, 21:03:26 »

Csak egy észrevétel.....

Ha még azt sem tudod, hogy a kis "műanyag pöcök" mi, mire való egy HS CAN / MS CAN kapcsoló....mennyi kulcsot kell programozni egyszerre -minimum- és hogyan, de már extended license kell és programozni akarsz?
Hát te tudod.... wave
Igen, tudom.
Mert:
1. Nem vagyok Ford szakszervizes, hogy tudjam mi az a kis műanyag pöcök, se anyám hasából mindentudóként kibújó.
2. Persze a Googli a barátom, de valahogy itt kellemesebb környezetben tudhatom meg, amit amúgy az anyám hasában nem tanultam meg.
3. Időközben megtudtam a HS/MS CAN kapcsolók mibenlétét, innen: https://forscan.org/forum/viewtopic.php?t=4
4. A leírásokat elolvasva megértettem, hogy mikor hány kulcsot kell "programozni".
5. Informatikus vagyok, és tudok használni angol programokat és én valóban tudom, mi az hogy programozni.  vigyor3
6. Ezenkívül én nem szégyellek többször kérdezni, mert tudom, hogy elhamarkodni nem jó semmit.
De igazán meghatott az aggódásod.
Peace!  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.19 szerda, 21:12:51 írta bigzso » Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76657 Dátum: 2020.02.19 szerda, 21:14:41 »

Erre a beszámolóra nem volt semmi szükség.  vigyor3
Ezek szerint nem ment át a mondanivaló, ami el volt rejtve benne.  Cool
Vagyis, nem kell vele születni és Ford-osnak sem lenni. Elég ha ismersz, tudsz valakit, aki már csinált ilyet és vele megoldjátok.  eljen


ui: Kár volt elárulnod, hogy informatikus vagy. Sajnos ők a legfárasztóbb emberek, mert ők igen nagy arccal jönnek mindig, hogy ők aztán értenek az autóhoz. Aztán meg kiderül a mondás tartalma, hogy suszter a kaptafánál....  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.19 szerda, 21:44:02 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #76658 Dátum: 2020.02.19 szerda, 23:40:45 »

Erre a beszámolóra nem volt semmi szükség.  vigyor3
Ezek szerint nem ment a mondanivaló, ami el volt rejtve benne.  Cool
Vagyis, nem kell vele születni és Ford-osnak sem lenni. Elég ha ismersz, tudsz valakit, aki már csinált ilyet és vele megoldjátok.  eljen

ui: Kár volt elárulnod, hogy informatikus vagy. Sajnos ők a legfárasztóbb emberek, mert ők igen nagy arccal jönnek mindig, hogy ők aztán értenek az autóhoz. Aztán meg kiderül a mondás tartalma, hogy suszter a kaptafánál....  wave

Na, bakker, ez tényleg fárasztóan hosszú lett! De ne olvassátok el ha nem akarjátok, a döntés a tiétek, ne tegyetek szemrehányást nekem miatta. Én szóltam!  nyes

OFF kezdete:
Neked meg kár volt az utóiratban elárulnod, hogy előítéleteid vannak.

Ui.: Nem, valóban nem jött át a rejtett mondanivaló, azóta is keresem a soraid között az "Elég ha ismersz, tudsz valakit, aki már csinált ilyet és vele megoldjátok." mondat logikai nyomait, de nem találom. Informatikus vagyok és férfi, szóval szeretem az egyenes beszédet. Az asszonnyal is folyton összeveszünk azon, hogy én nem találom ki a sorok közötti mondanivalóját. Légy szíves, ne legyél olyan mint az asszony, elég belőle itthon egy is.  Cheesy

Kár, hogy előítélettel viseltetsz az informatikusok iránt. Bizonyára igen sokunkkal kapcsolatban volt olyan, általad leírt tapasztalatod, amelyet említettél (nagyképűek, fárasztóak). Kicsit a véleményed hajaz az ebben a cikkben leírtakra: https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/10/12/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye/

Ha a korábbi hozzászólásaimat megnézed, nem tűnök a te fogalmaid szerinti "informatikusnak".  nyes Csak most, hogy elárultam. Mit hibáztam!  falbav Nem. Nem bánom, nem fogok a kardomba dőlni.   Grin

Remélem az átjött, hogy azért írtam ilyen hosszú OFF-ot, mert úgy alapból elítélem az előítéletet, mert általánosításon alapszik, ami meg a szűklátókörűségen. De ezt ne vedd magadra, véletlenül sem hiszem, hogy te ilyen lennél, mivel nem ismerlek. Csupán azt állítom, amire van bizonyítékom, és ezáltal egyáltalán nem ítéllek meg ok nélkül, hogy előítéleteid vannak az informatikusokkal szemben. nyes

Mindezek után nem szeretném a fórumot szét OFF-olni, de te kezdtél ténylegesen személyeskedni ("Kár volt elárulnod, hogy informatikus vagy. Sajnos ők a legfárasztóbb emberek, mert ők igen nagy arccal jönnek mindig, hogy ők aztán értenek az autóhoz."), aminek szerintem nincs helye egy "szakmai" fórumon.

Valószínűleg a felsorolásom ülhette meg a gyomrodat, amiért ezennel bocsánatodat kérem, bevallom fáradt és kissé zaklatott voltam keresetlen szavaidat olvasván, valahogy a stílus nem "jött át".  hehe Persze ez az én problémám, te olyan vagy amilyen vagy, én megpróbállak elfogadni, és tartózkodni a személyed minősítésétől, mert én meg ilyen vagyok.  taps

S mivel tudom, úgysem hagyod annyiban, csak annyit írok, hogy bármit írsz ezek után, elfogadom, mint véleményedet és nem fogok rá reagálni, főleg ha tényleg személyeskedés lesz megint.
OFF vége.

Röviden tehát (ha valaki kihagyta az előző részeket és rögtön ide ugrott), nem arcosságból úgy gondolom, képes vagyok két rendkívüli alapossággal megírt leírás (minden tisztelet Zsolteey és HZsolt92) és némi számítógépes program felhasználásával, valamint néhány segítőkész fórumtárs segítségével megoldani egy problémát. Főleg azért,mert a fórumtársak javaslatai és a leírások - amelyek emiatt készültek - pontosan ilyen amatőröknek segít, mint mi. Az Isten szabad akaratot adott, és én élek vele.  eplus2

És igen, tudom, hogy azt fogod mondani, hogy te, akinek ez a szakmája, csak jót akartál, csupán csak meg akartál óvni attól, hogy én, mint amatőr, ne barmolja szét a kocsiját.

Erre csak annyit mondok, időközben megszereztem azokat az infókat, amelyeket te leplezetlen fellengzősséggel számon kértél ("Ha még azt sem tudod, hogy a kis "műanyag pöcök" mi, mire való egy HS CAN / MS CAN kapcsoló....mennyi kulcsot kell programozni egyszerre -minimum- és hogyan, de már extended license kell és programozni akarsz?") és ígérem, a leírást szóról szóra fogom követni, nem nyúlkálok olyan menübe, amiről azt sem tudom eszik-e, vagy isszák, illetve ha látom, hogy meghaladja a tudásom a dolog, szégyenkezés nélkül abbahagyom az egészet.  taps

« Utoljára szerkesztve: 2020.02.19 szerda, 23:54:19 írta bigzso » Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #76659 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 07:08:29 »

Akkor a immo esetében nem szükséges az összes kulcsot újra programozni.
Az immo programozásához már beszereztem egy ilyet: https://kepkuldes.com/image/39GmXL
A kérdés, hogy mi a szerepe a kapcsolónak?  vigyor3
Csak kellene egy Extended Licence.  Wink
A Forscan-t innen letöltöttem: https://forscan.org/download.html

Nem olyan ördöngösség a patch ,mint látszik, főleg meg már mostanában.

Jók a leírások, csak nem követik a forscan fejlődésében és funkcióiban bekövetkezte változásokat.
A mostani forscan program, már az Outcode-Incode generálást maga megcsinálja nem kell külön ezzel foglalkozni.
Én annak idején az összes kulcsot újra tanítottam biztonság kedvéért, mert ha véletlen lett volna csellengő kulcs (egy kulcsom volt, de kettőt mutatót a patch ) , akkor azt már ne tudják használni

Ha meg meg van a 2 db gyári kulcsod akkor még forscan se kell meg elm327-se
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76660 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 07:38:34 »

Na, bakker, ez tényleg fárasztóan hosszú lett! De ne olvassátok el ha nem akarjátok, a döntés a tiétek, ne tegyetek szemrehányást nekem miatta. Én szóltam!  nyes

OFF kezdete:
Neked meg kár volt az utóiratban elárulnod, hogy előítéleteid vannak.

Ui.: Nem, valóban nem jött át a rejtett mondanivaló, azóta is keresem a soraid között az "Elég ha ismersz, tudsz valakit, aki már csinált ilyet és vele megoldjátok." mondat logikai nyomait, de nem találom. Informatikus vagyok és férfi, szóval szeretem az egyenes beszédet. Az asszonnyal is folyton összeveszünk azon, hogy én nem találom ki a sorok közötti mondanivalóját. Légy szíves, ne legyél olyan mint az asszony, elég belőle itthon egy is.  Cheesy

Kár, hogy előítélettel viseltetsz az informatikusok iránt. Bizonyára igen sokunkkal kapcsolatban volt olyan, általad leírt tapasztalatod, amelyet említettél (nagyképűek, fárasztóak). Kicsit a véleményed hajaz az ebben a cikkben leírtakra: https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/10/12/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye/

Ha a korábbi hozzászólásaimat megnézed, nem tűnök a te fogalmaid szerinti "informatikusnak".  nyes Csak most, hogy elárultam. Mit hibáztam!  falbav Nem. Nem bánom, nem fogok a kardomba dőlni.   Grin

Remélem az átjött, hogy azért írtam ilyen hosszú OFF-ot, mert úgy alapból elítélem az előítéletet, mert általánosításon alapszik, ami meg a szűklátókörűségen. De ezt ne vedd magadra, véletlenül sem hiszem, hogy te ilyen lennél, mivel nem ismerlek. Csupán azt állítom, amire van bizonyítékom, és ezáltal egyáltalán nem ítéllek meg ok nélkül, hogy előítéleteid vannak az informatikusokkal szemben. nyes

Mindezek után nem szeretném a fórumot szét OFF-olni, de te kezdtél ténylegesen személyeskedni ("Kár volt elárulnod, hogy informatikus vagy. Sajnos ők a legfárasztóbb emberek, mert ők igen nagy arccal jönnek mindig, hogy ők aztán értenek az autóhoz."), aminek szerintem nincs helye egy "szakmai" fórumon.

Valószínűleg a felsorolásom ülhette meg a gyomrodat, amiért ezennel bocsánatodat kérem, bevallom fáradt és kissé zaklatott voltam keresetlen szavaidat olvasván, valahogy a stílus nem "jött át".  hehe Persze ez az én problémám, te olyan vagy amilyen vagy, én megpróbállak elfogadni, és tartózkodni a személyed minősítésétől, mert én meg ilyen vagyok.  taps

S mivel tudom, úgysem hagyod annyiban, csak annyit írok, hogy bármit írsz ezek után, elfogadom, mint véleményedet és nem fogok rá reagálni, főleg ha tényleg személyeskedés lesz megint.
OFF vége.

Röviden tehát (ha valaki kihagyta az előző részeket és rögtön ide ugrott), nem arcosságból úgy gondolom, képes vagyok két rendkívüli alapossággal megírt leírás (minden tisztelet Zsolteey és HZsolt92) és némi számítógépes program felhasználásával, valamint néhány segítőkész fórumtárs segítségével megoldani egy problémát. Főleg azért,mert a fórumtársak javaslatai és a leírások - amelyek emiatt készültek - pontosan ilyen amatőröknek segít, mint mi. Az Isten szabad akaratot adott, és én élek vele.  eplus2

És igen, tudom, hogy azt fogod mondani, hogy te, akinek ez a szakmája, csak jót akartál, csupán csak meg akartál óvni attól, hogy én, mint amatőr, ne barmolja szét a kocsiját.

Erre csak annyit mondok, időközben megszereztem azokat az infókat, amelyeket te leplezetlen fellengzősséggel számon kértél ("Ha még azt sem tudod, hogy a kis "műanyag pöcök" mi, mire való egy HS CAN / MS CAN kapcsoló....mennyi kulcsot kell programozni egyszerre -minimum- és hogyan, de már extended license kell és programozni akarsz?") és ígérem, a leírást szóról szóra fogom követni, nem nyúlkálok olyan menübe, amiről azt sem tudom eszik-e, vagy isszák, illetve ha látom, hogy meghaladja a tudásom a dolog, szégyenkezés nélkül abbahagyom az egészet.  taps



Ajjajj.....

Kedves bigzso!

Ebben nem volt ennyi, hogy még ennyit kelljen írogatni utána.  Wink
Személyeskedés sem volt benne. Ha te nem veszed fel az inget, akkor nem a tiéd! Nem is értem miért próbálgatod.....  wave
Nem előítéleteim voltak/vannak és nem veled szemben! Ne hülyéztem le senkit és nem előítéleteskedtem.  integet2
Utótapasztalatok és nem is veled, hanem azokkal akik a korábban leírt módon viselkedtek.  Sajnos te ezt magadénak érezted.
A sok írásból nem feltétlenül a magabiztosság sugárzott, hanem az egyre mélyebb bizonytalanság és ez az egy pont, ami kicsit személyes. De azt talán belátod (remélem), hogy ha valami nem sikerül, akkor nem túl jó abban az állapotba kerülni, amikor nem indul az autó.  Cool
Amit pedig írtam, azt azért és segítőszándékkal, hogy talán célszerűbb....gyorsabb.....biztosabb olyannal vagy olyan társaságában csinálni, aki már tudja mi merre!
wave

Szóval, ami nem a te ruhád azt ne vedd fel és ne is akard!  vigyor3

Mivel látom, csak átment!  eljen

"És igen, tudom, hogy azt fogod mondani, hogy te, akinek ez a szakmája, csak jót akartál, csupán csak meg akartál óvni attól, hogy én, mint amatőr, ne barmolja szét a kocsiját."

Ennyi volt ebben!
Szép napot!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.20 csütörtök, 07:42:13 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76661 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 09:31:22 »

Üdv!
Sikerült beszereznem egy ilyet: https://www.ebay.com/itm/3-Button-433MHz-4D60-Chip-Flip-Fob-Remote-Key-for-FORD-Mondeo-Focus-Fiesta-C-Max/283147998253?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
Szépen megreszeltetem egy kulcsmásolóval.
Remélem jó az autómhoz (FL 2004. Mk3). Meg van az eredeti két kulcs is még (egy távirányítós és egy sima kulcs).
Ezt is simán fel lehet tanítani az autóhoz, vagy kell hozzá az a henger alakú valami (csak mert a csomagban nem volt ilyen)?
Továbbá mi az a kis műanyag pöcök, amit mellékeltek a kulcshoz, tudja valaki?
Kép a kulcsról: https://kepkuldes.com/image/39Y6e5
Ezeket a leírásokat alkalmaznám:
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=R%C3%A1di%C3%B3frekvenci%C3%A1s_kulcs_programoz%C3%A1sa
http://mondeo.hu/index.php?topic=5096.0



Jó lesz, a 433 MHz és a 4D60 passzos az autódhoz.

Ha szétszeded a régi kulcsod, abban van egy üvegkapszula, az az immo chip. Ha azt átteszed az újba, akkor azt nem kell tanítani, simán működik, ahogyan eddig. Ennek van helye is az új kulcsban, a paneltól jobbra az a hosszúkás forma mélyedés.

A távirányító elektronikát is átteheted a régi kulcsból, ha passzos a panel alakja és jó helyen vannak a gombok. Akkor azt sem kell tanítani, hiszen csak a mechanikus rész változott. Mi anno ezt csináltuk, direkt olyan bicskakulcsot vettünk, ami teljesen üres volt, és úgy voltak benne a gombok, hogy át lehessen pakolni bele a régi kulcs cuccait. Ha jól emlékszem, 115 vagy 118 darab kelt el belőle itt a fórumon, kétszer kellett utánrendelni. Smiley

A kis pöcök egy új immo chip, amire csak akkor van szükség, ha a régi kulcsot is meg akarod tartani. Akkor ezt rakod bele az újba, és akkor ezt fel kell tanítani az autónak. Ehhez a távhoz amúgy inkább az üvegkapszulás chip lenne való, de mindegy. Próbáld minél előbbre, minél közelebb tenni a kulcsszárhoz, és úgy, hogy a keskenyedő vége előre mutasson, párhuzamosan a kulcsszárral. Akár egy csöpp melegtakonnyal is rögzítheted a helyén, hogy ne másszon el onnan. Azután ha sikerül feltanítani, akkor nyertél. Nem látszik jól a képen, de nem lehetetlen, hogy ennek a fajta chipnek is van valahol egy pont neki passzos helye a kulcsszár tövében, vagy éppen a kulcsszárat tartalmazó részben, ezt nézd majd meg alaposan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76662 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 09:34:43 »

Erre a beszámolóra nem volt semmi szükség.  vigyor3
Ezek szerint nem ment át a mondanivaló, ami el volt rejtve benne.  Cool
Vagyis, nem kell vele születni és Ford-osnak sem lenni. Elég ha ismersz, tudsz valakit, aki már csinált ilyet és vele megoldjátok.  eljen


ui: Kár volt elárulnod, hogy informatikus vagy. Sajnos ők a legfárasztóbb emberek, mert ők igen nagy arccal jönnek mindig, hogy ők aztán értenek az autóhoz. Aztán meg kiderül a mondás tartalma, hogy suszter a kaptafánál....  wave

Na, azért arcméretben egyes autóreszelők sem maradnak el sokkal a kockafejű ámítástechnikusoktól...

Max. annyival, hogy nekik kerek az arcuk ott, ahol azoknak kocka, így a sarka nekik kiáll a tiéd mögül. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76663 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 09:37:20 »

Ajjajj.....

Kedves bigzso!

Ebben nem volt ennyi, hogy még ennyit kelljen írogatni utána.  Wink


Oszt' mégis irogatsz... Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76664 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 10:30:49 »

Jó lesz, a 433 MHz és a 4D60 passzos az autódhoz.

Ha szétszeded a régi kulcsod, abban van egy üvegkapszula, az az immo chip. Ha azt átteszed az újba, akkor azt nem kell tanítani, simán működik, ahogyan eddig. Ennek van helye is az új kulcsban, a paneltól jobbra az a hosszúkás forma mélyedés.

A távirányító elektronikát is átteheted a régi kulcsból, ha passzos a panel alakja és jó helyen vannak a gombok. Akkor azt sem kell tanítani, hiszen csak a mechanikus rész változott. Mi anno ezt csináltuk, direkt olyan bicskakulcsot vettünk, ami teljesen üres volt, és úgy voltak benne a gombok, hogy át lehessen pakolni bele a régi kulcs cuccait. Ha jól emlékszem, 115 vagy 118 darab kelt el belőle itt a fórumon, kétszer kellett utánrendelni. Smiley

A kis pöcök egy új immo chip, amire csak akkor van szükség, ha a régi kulcsot is meg akarod tartani. Akkor ezt rakod bele az újba, és akkor ezt fel kell tanítani az autónak. Ehhez a távhoz amúgy inkább az üvegkapszulás chip lenne való, de mindegy. Próbáld minél előbbre, minél közelebb tenni a kulcsszárhoz, és úgy, hogy a keskenyedő vége előre mutasson, párhuzamosan a kulcsszárral. Akár egy csöpp melegtakonnyal is rögzítheted a helyén, hogy ne másszon el onnan. Azután ha sikerül feltanítani, akkor nyertél. Nem látszik jól a képen, de nem lehetetlen, hogy ennek a fajta chipnek is van valahol egy pont neki passzos helye a kulcsszár tövében, vagy éppen a kulcsszárat tartalmazó részben, ezt nézd majd meg alaposan.

AndyA

AdminA, te is nézelődj kicsit mielőtt írsz. Karaktert és időt spórolsz. Egyből tolod a sablont.... wave
A korábban linkelt kulcsházba nem rakható be az üveg chip, ahogy a tojás kulcs távirányító panelja sem.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.20 csütörtök, 10:40:51 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76665 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 10:39:23 »

Na, azért arcméretben egyes autóreszelők sem maradnak el sokkal a kockafejű ámítástechnikusoktól...

Max. annyival, hogy nekik kerek az arcuk ott, ahol azoknak kocka, így a sarka nekik kiáll a tiéd mögül. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Nem értetted a lényeget.
Amit írsz, szintén előfordul. Viszont ami a különbség, hogy az autószerelő nem okoskodik az ámítástechnikusnál.  wave
Értem én, hogy szerinted nagy a pofám..... (ez már tényleg személyeskedés volt), de ezt az gondolja így, aki így értelmi azt, ha valaki elmagyaráz valamit!
Aki meg nem üldözési mániás és nem vesz magára minden inget, az meg megköszöni. Remélem érzed a különbséget!  Cool


ui: Amúgy meg onnan indult az egész, hogy enyhe aggodalmat fejeztem ki. Remélem ez nem probléma.  
      Ahogy szoktam volt mondani, hogy felőlem mindenki azr csinál az autójával, amit akar.
      Úgy javítja, úgy rontja ahogy neki jól esik!  wave


     bigzso, nem a te inged!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.20 csütörtök, 15:53:32 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #76666 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 15:30:31 »

Erre a beszámolóra nem volt semmi szükség.  vigyor3
Ezek szerint nem ment át a mondanivaló, ami el volt rejtve benne.  Cool
Vagyis, nem kell vele születni és Ford-osnak sem lenni. Elég ha ismersz, tudsz valakit, aki már csinált ilyet és vele megoldjátok.  eljen


ui: Kár volt elárulnod, hogy informatikus vagy. Sajnos ők a legfárasztóbb emberek, mert ők igen nagy arccal jönnek mindig, hogy ők aztán értenek az autóhoz. Aztán meg kiderül a mondás tartalma, hogy suszter a kaptafánál....  wave

Ennél már csak az informatikához "értő" autószerelők a rosszabbak  eplus2 hehe nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #76667 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 20:25:43 »

sziasztok.
klimaval kapcsolatos kerdesem lenne.... kiolvastam a hibat.... B1242 Főtésterelılap motor áramköri hiba, belsı keringetés ezt a hibát irja. találkozott már valaki ilyennel? klimában a gáz megfelelő mennyiségű. valamiért a meleg levegőt nyomja be mégis.... ötletek h merre s hogyan induljak el? vagy ez komplett klimabox csere?
koszonom elore is!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #76668 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 20:41:02 »

sziasztok.
klimaval kapcsolatos kerdesem lenne.... kiolvastam a hibat.... B1242 Főtésterelılap motor áramköri hiba, belsı keringetés ezt a hibát irja. találkozott már valaki ilyennel? klimában a gáz megfelelő mennyiségű. valamiért a meleg levegőt nyomja be mégis.... ötletek h merre s hogyan induljak el? vagy ez komplett klimabox csere?
koszonom elore is!
"valamiért a meleg levegőt nyomja be " >>>>>>"Főtésterelőlap motor áramköri hiba"  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #76669 Dátum: 2020.02.20 csütörtök, 22:35:06 »

"valamiért a meleg levegőt nyomja be " >>>>>>"Főtésterelőlap motor áramköri hiba"  Roll Eyes
okes de ez akk allitomotor csere gondolom ez oke. merre van ez? oke klimabox joooo.... de ehez le kell bontani a joistent is
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #76670 Dátum: 2020.02.21 péntek, 05:11:05 »

okes de ez akk allitomotor csere gondolom ez oke. merre van ez? oke klimabox joooo.... de ehez le kell bontani a joistent is

kesztyűtartót kell és ott van
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #76671 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 13:34:25 »

Szevasztok.Elképzelhető,hogy porlasztó csere után többet eszik a kocsi??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76672 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 14:12:48 »

Befecskendező csere nélkül is elképzelhető.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #76673 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 14:30:39 »

Befecskendező csere nélkül is elképzelhető.
Most lett felújítva a nagynyomású és a porlasztók.Ma jöttem vele 500 km és fél literrel többet eszik százon mint előtte.Ez vajon beáll majd vagy marad ennyi a fogyasztás??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76674 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 15:27:22 »

Most lett felújítva a nagynyomású és a porlasztók.Ma jöttem vele 500 km és fél literrel többet eszik százon mint előtte.Ez vajon beáll majd vagy marad ennyi a fogyasztás??

Fél liter?  laugh

Gondolom méterre ugyanazt az utat járod, mint előtte. Ugyanott és akkor váltasz, akkor lesz piros a lámpa, mint korábban....stb...stb.
Ilyen vicces és nem probléma miatt kár ide írni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76675 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 15:49:46 »

Most lett felújítva a nagynyomású és a porlasztók.Ma jöttem vele 500 km és fél literrel többet eszik százon mint előtte.Ez vajon beáll majd vagy marad ennyi a fogyasztás??

Ne viccelj már... Bp-München között csak attól tud plusz-mínusz fél litert változni a fogyasztás, hogy merről fúj a szél, vagy hogy esik-e az eső.

Majd úgy 5-6 tank és pár ezer km után nézd meg az átlagot, hogy mit mutat a korábbi átlaghoz képest.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.24 hétfő, 07:27:35 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #76676 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 18:58:58 »

Ne viccelj már... Bp-München között csak attól tud plusz-mínusz fél litert változni a fogyasztás, hogy merről fúj a szél, vagy hogy esik-e az eső.

Majd úgy 5-6 tank és pár ezer km után nézd meg az átlagot, hogy mit mutat a korábbi átlaghoz képest.

AndyA
Rendben,köszi a választ.Tudom,hogy vannak ettől fontosabb kérdések is itt.Van egy kis kopogás alapjáraton,akkor az miatt se aggódjak??
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.24 hétfő, 07:27:44 írta AndyA » Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76677 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 07:28:46 »

Rendben,köszi a választ.Tudom,hogy vannak ettől fontosabb kérdések is itt.Van egy kis kopogás alapjáraton,akkor az miatt se aggódjak??

Amikor új kódokat kap a motorvezérlés, kell neki pár száz vagy 1-2 ezer km, hogy "megtanulja" az új porlasztókat. Ha annyi után sem múlik el, majd akkor kell foglalkozni vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76678 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 07:39:55 »

Amikor új kódokat kap a motorvezérlés, kell neki pár száz vagy 1-2 ezer km, hogy "megtanulja" az új porlasztókat. Ha annyi után sem múlik el, majd akkor kell foglalkozni vele.

AndyA

Ez így nem teljesen igaz.
Ha nem rossz egy befecskendező és a hozzátartozó kódot beírod a vezérlőbe, akkor az azonnal megfelelően működik.
Ha rossz/kopott a befecskendező már, akkor is beírod a kódot (amit még a jó állapotában generált a teszt pad, tehát nem a kopott állapotához) és ezután igazodik majd a motorüzemben az adaptáció, mivel a kód "nem illik" a befecskendező tulajdonságához.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76679 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 07:56:21 »

Ez így nem teljesen igaz.
Ha nem rossz egy befecskendező és a hozzátartozó kódot beírod a vezérlőbe, akkor az azonnal megfelelően működik.
Ha rossz/kopott a befecskendező már, akkor is beírod a kódot (amit még a jó állapotában generált a teszt pad, tehát nem a kopott állapotához) és ezután igazodik majd a motorüzemben az adaptáció, mivel a kód "nem illik" a befecskendező tulajdonságához.

Írta, hogy most újíttatta fel. Remélhetőleg ezek után nem kopott, rossz...  wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76680 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 08:39:08 »

Írta, hogy most újíttatta fel. Remélhetőleg ezek után nem kopott, rossz...  wow1

AndyA

Akkor nincs mit megtanuljon a PCM.
Be kell írni a kódokat helyesen és kész.

Azt azért írtam, hogy megértsd miért írtál rosszat a tanulással....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #76681 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 18:23:28 »

Akkor nincs mit megtanuljon a PCM.
Be kell írni a kódokat helyesen és kész.

Azt azért írtam, hogy megértsd miért írtál rosszat a tanulással....  wave
Először felújított porlasztókat rakattam bele mivel nekem 2 rossz lett.Akkor is volt kicsi kopogása a motornak de nem volt vészes.Gondoltam majd beáll.Majd rá 2 hétre bevizsgáltattam a nagynyomásút amire azt mondták,hogy rossz állapotban volt.Kaptam helyette egy felújítottat,de újra bevizsgáltattam a porlasztókat biztos ami biztos,és arra azt mondták,hogy jók!Összerakták,megkapta a kódokat és kész.A kopogás viszont megmaradt.Csak alapjáraton hallom.Vajon ez majd megszűnik vagy újra kéne kódolni??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #76682 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 19:48:38 »

Sziasztok!

Váltó olajat milyen sűrűn kellene/ illendő cserélni? Sima kézi 5-ös.
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #76683 Dátum: 2020.02.25 kedd, 08:07:47 »

Sziasztok!

Váltó olajat milyen sűrűn kellene/ illendő cserélni? Sima kézi 5-ös.

Én általában 50-60 ezer km-ént cserélem, így biztos kímélem a váltót Wink
Naplózva

mondejó 2.5 V6
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #76684 Dátum: 2020.02.25 kedd, 08:37:24 »

Nos, sikerült végre tegnap megreszeltetnem a nyers kulcsot. Érdekes volt a lakatos megnyilvánulása. Kérdi:"Biztosan akarom ezt a kulcsot rendszeresen használni?" Mondom: "Miért?" Válasz:" Mert nagyon gyenge anyagból van a fém része." Gondoltam, ja, kínai occó gagyi, de még mindig jobban megéri mint a ki tudja hány ezer forintos gyári kulcs. Legfeljebb két év múlva beújítok egy másikra.  nyes 2000 forinttal könnyebben távoztam.
S mivel volt időm, még jó alaposan utána néztem a Forscan használatának. Ezek után éreztem magamban az erőt és az elhivatottságot, no meg persze az újdonság izgalmát és neki veselkedtem a PATS programozásnak szigorúan Zsolteey tollából íródott leírás alapján.
Szépen le is futottak a dolgok, a program kiírta, hogy a PATS programozásban hiba nincs, de a kulcsok száma mégsem nőtt. Maradt a 2 kulcs a listában.
Na mondom, ennek fele sem tréfa, nem lesz jó az immo chip?
Már elkezdtem azon agyalni, hogy beszerzek egy 4D63-ast, de valahogy nem hagyott nyugodni a dolog.
A pót kulcs felvétele a rendszerbe engedélyezve volt. Gondoltam egy merészet és ezt az opciót ki és majd vissza kapcsoltam és láss csodát, ezután csont nélkül sikerült a 3. kulcs regisztrálása.
Úgy, hogy öhöm é' bódottá.
Köszönöm mindenkinek aki érdemben tényleges információkkal segített ezen rögös út megtételén.
 worship  worship  worship
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76685 Dátum: 2020.02.25 kedd, 08:47:09 »

Sziasztok!

Váltó olajat milyen sűrűn kellene/ illendő cserélni? Sima kézi 5-ös.

Elvileg sosem kell, a gyakorlatban mondjuk 10 évente és/vagy 250 ezrenként nem árt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #76686 Dátum: 2020.02.25 kedd, 16:08:10 »

Elvileg sosem kell, a gyakorlatban mondjuk 10 évente és/vagy 250 ezrenként nem árt.

AndyA
Youtube feldobott egy videót, ezért kérdeztem meg, és elgondolkodtam hogy az enyémben kb mikor is lehetett vagy volt-e már egyáltalán, 270k van benne, nincs baja a váltónak de egy frissítés nem árthat, mennyi olaj van ezekben a váltókban?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76687 Dátum: 2020.02.25 kedd, 16:29:08 »

Youtube feldobott egy videót, ezért kérdeztem meg, és elgondolkodtam hogy az enyémben kb mikor is lehetett vagy volt-e már egyáltalán, 270k van benne, nincs baja a váltónak de egy frissítés nem árthat, mennyi olaj van ezekben a váltókban?

Nekem MMT6-os váltóm van, ha a tiedben az MTX75 nem pont ugyanígy működik, akkor sorry, majd valaki megmondja a tuttit. Smiley

Vegyél 2 db literes dobozzal. Nem fog mind kelleni, marad pár deci. Ha For dkereskedésben veszed, akkor elég drága, literenként 7-8 ezer rémlik. Ha itt visszalapozol a fórumban, találsz alkalmas helyettesító termékeket fele ennyiért.

A segédkeretnél elöl van a leeresztőcsavar, és fölötte egy másik, amihez elég nehéz hozzáférni a segédkerettől, pont ott van előtte. Legrosszabb esetben egy rövidebbre levágott imbusszal ki tudod nyitni (8-as imbusz rémlik). Előbb a felső csavart nyisd ki, addig ne ereszd le az olajat, amíg biztos nem vagy benne, hogy fel is tudod tölteni... Smiley

A feltöltést vagy ezen a felső csavaron keresztül tudod intézni egy csővel + tölcsérrel a cső túlsó végén, vagy a váltó tetején is van csavar, amit ki tudsz szedni a feltöltéshez. A lényeg mindenesetre az, hogy amikor ennél a nehezen hozzáférhető csavarnál a leeresztő fölött elkezd folyni kifelé az olaj, akkor vagy szinten. Ez kb. 1,7 liter lesz.

Átmosni meg ilyenekre nincs szükség. Régi olaj le, új feltölt, és örül, hogy ezután már hideg váltónál is vissza lehet kapcsolni hármasból kettesbe.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #76688 Dátum: 2020.02.26 szerda, 19:55:02 »

Szép estét mindenkinek.Tudna valaki segíteni vagy ajánlani valakit Veszprém környékén aki újra beírná a porlasztó kódokat??Irtam,hogy alapjáraton kopog és gondoltam talán segítene valamit.Köszi
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #76689 Dátum: 2020.02.28 péntek, 14:16:10 »

Sziasztok!

Egy üzemanyag szivattyút mennyire nehéz házi körülmények között kicserélni? Én magam is kitudom ha van egy kis kézügyességem?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76690 Dátum: 2020.02.28 péntek, 14:35:08 »

Sziasztok!

Egy üzemanyag szivattyút mennyire nehéz házi körülmények között kicserélni? Én magam is kitudom ha van egy kis kézügyességem?

Honnan tudhatnánk, hogy te ki tudod-e cserélni?  nyes

Nem nehéz, mivel külső tápszivattyú.
Nézz körül a FAQ-ban, hátha van ehhez kapcsolódóan valami.
Vagy használd a zinternetet.  Cool


https://youtu.be/v3gpxiuW3GE
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.28 péntek, 14:38:55 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #76691 Dátum: 2020.02.28 péntek, 15:54:17 »

Honnan tudhatnánk, hogy te ki tudod-e cserélni?  nyes

Nem nehéz, mivel külső tápszivattyú.
Nézz körül a FAQ-ban, hátha van ehhez kapcsolódóan valami.
Vagy használd a zinternetet.  Cool


https://youtu.be/v3gpxiuW3GE
  worship worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #76692 Dátum: 2020.02.28 péntek, 16:20:22 »

Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy minap volt fényszóró állítás a paripámon.mert a jobb oldali lámpa kompletten cserélve lett (megfejelte egy nagy kutya) ripityára tört.  falbav Beállította és utána ezt mondta a szerelő,hogy "ez a lámpa angolba van állítva,de van belül egy izé amivel átlehet állítani európaira" .Ez mennyire lehet igaz? Ha így van akkor mi az az izé és a lámpatesten belül hol találom? A válaszokat előre is köszönöm  vigyor3
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #76693 Dátum: 2020.02.28 péntek, 18:02:28 »

Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy minap volt fényszóró állítás a paripámon.mert a jobb oldali lámpa kompletten cserélve lett (megfejelte egy nagy kutya) ripityára tört.  falbav Beállította és utána ezt mondta a szerelő,hogy "ez a lámpa angolba van állítva,de van belül egy izé amivel átlehet állítani európaira" .Ez mennyire lehet igaz? Ha így van akkor mi az az izé és a lámpatesten belül hol találom? A válaszokat előre is köszönöm  vigyor3

Szia!

1. Tehát angol lámpád van.
2. Xenonnál van benne állító, de nem lesz tőle EU vetítési szög. (\__ ilyen most és ilyen lesz ____ de ilyennek kellene lennie __/)
3. Halogénnél nincs állítási lehetőség.
4. Miért nem állította át, mielött beállította?
5. Ha rendeset akasz vegyél Eu lámpát.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #76694 Dátum: 2020.02.28 péntek, 18:12:42 »

Szia!

1. Tehát angol lámpád van.
2. Xenonnál van benne állító, de nem lesz tőle EU vetítési szög. (\__ ilyen most és ilyen lesz ____ de ilyennek kellene lennie __/)
3. Halogénnél nincs állítási lehetőség.
4. Miért nem állította át, mielött beállította?
5. Ha rendeset akasz vegyél Eu lámpát.

Ottó

Szia! 4. Miért nem állította át, mielött beállította? -azt mondta ,hogy ő nem tudja,googlén megtudom nézni hogyan és mit kell csinálni. Akkor mihamarabb veszek rendeset.Az az EU-s lámpát. Köszi a gyors választ.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76695 Dátum: 2020.02.28 péntek, 19:56:06 »

Szia!

1. Tehát angol lámpád van.
2. Xenonnál van benne állító, de nem lesz tőle EU vetítési szög. (\__ ilyen most és ilyen lesz ____ de ilyennek kellene lennie __/)
3. Halogénnél nincs állítási lehetőség.
4. Miért nem állította át, mielött beállította?
5. Ha rendeset akasz vegyél Eu lámpát.

Ottó


Az angol lámpa is EU lámpa.  vigyor3
Van bal oldali közlekedés és jobb oldali közlekedés.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #76696 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 09:58:57 »

Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy minap volt fényszóró állítás a paripámon.mert a jobb oldali lámpa kompletten cserélve lett (megfejelte egy nagy kutya) ripityára tört.  falbav Beállította és utána ezt mondta a szerelő,hogy "ez a lámpa angolba van állítva,de van belül egy izé amivel átlehet állítani európaira" .Ez mennyire lehet igaz? Ha így van akkor mi az az izé és a lámpatesten belül hol találom? A válaszokat előre is köszönöm  vigyor3

Át lehet reszelni az árnyékoló lemezt, de nehéz jól megcisnálni. Kell egy EU lámpa, vagy kompletten, vagy abból kell átrakni az árnyékoló lemezt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Adigodus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #76697 Dátum: 2020.03.03 kedd, 10:34:24 »

Sziasztok valakinek volt már hasonló problémája? Központi zár csak a hátsó 2 ajtót zárja első kettőt nem! Ha kulcsal zárom be (zárba elfordítva) akkor az elsőt és a hátsó kettőt zárja!
Ez motorhiba jeladó vagy mi lehet? valakinek ötlet?
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi hatchback 2002/04 B5Y
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #76698 Dátum: 2020.03.03 kedd, 11:08:04 »

Sziasztok valakinek volt már hasonló problémája? Központi zár csak a hátsó 2 ajtót zárja első kettőt nem! Ha kulcsal zárom be (zárba elfordítva) akkor az elsőt és a hátsó kettőt zárja!
Ez motorhiba jeladó vagy mi lehet? valakinek ötlet?

A központi zárnak mi köze van a motorhibához?  vigyor3

A leírásod pontatlan.
Kulccsal csak a vezető ajtó záródik vagy a jobb első is?
A vezető nyilván záródik, mechanikusan.

Ha a jobb első sehogy, akkor az első ajtózárak vagy vezeték(ek) hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Adigodus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #76699 Dátum: 2020.03.03 kedd, 11:12:43 »

A központi zárnak mi köze van a motorhibához?  vigyor3

A leírásod pontatlan.
Kulccsal csak a vezető ajtó záródik vagy a jobb első is?
A vezető nyilván záródik, mechanikusan.

Ha a jobb első sehogy, akkor az első ajtózárak vagy vezeték(ek) hiba.

Ajtóban lévő motorra gondoltam Cheesy
szóval: kulcsal a vezető oladli illetve a hátsó ajtók zárodnak az anyós oldali viszont nem! Tehát a távirányító csak a hátsókat zárja illetve nyitja! az anyós oldali sehogy csak ha benyomom a reteszt belülről! Vezető oldali csak kulcsal viszont az vezérli a hátsókat is!
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi hatchback 2002/04 B5Y
Oldalak: 1 ... 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 [1534] 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.