Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 18:42:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21925956 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2006.05.17 szerda, 16:21:00 »

Es akkor a Francia autokkal mi a helyzet ? Azoknal xarabbat meg nem hordott hatan a fold
Peugeot 307=ford TDCI motor!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2006.05.17 szerda, 16:23:00 »

Mármint a rozsdásodás elleni garira gondoltam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2006.05.17 szerda, 16:23:00 »

keki,
 
azt szerintem nem szoktak toltogetni. eleg, ha van pocset oszt jovan
A kérdés azért merül föl, mert ha nem érvényes a garancia, én sem dobok ki sok pénzt márkaszervizben, ha meg érvényes, akkor esetleg idővel érvényesíttetem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2006.05.17 szerda, 16:23:00 »

Peugeot 307=ford TDCI motor!?
Elnézést 307cc cabrio!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2006.05.17 szerda, 16:32:00 »

keki,
 
A TE esetedben ervenyes kell hogy legyen ! Gurulj el a Solymari szervizbe es mutasd meg a palacsintat. Innentol palacsintanak hijjuk az ajto rohadast, ok ?
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2006.05.17 szerda, 16:40:00 »

Más téma: klímafertőtlenítéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Meg lehet ezt házilag is csinálni? Nem mintha büdös lenne működés közben, csak eszembe jutott.
keki,
 
a hírek között találsz erről egy cikket, Zsoel egyik igen jó írása!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2006.05.17 szerda, 17:12:00 »

keki,
 
a hírek között találsz erről egy cikket, Zsoel egyik igen jó írása!
Köszi, elkerülte a figyelmemet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2006.05.17 szerda, 17:38:00 »

A büdöset úgy tudod eltüntetni, hogy veszel bármelyik autósboltban 2eHUF-ért egy olyan spray-t, amihez adnak egy kb. fél méteres múa. csövet. ezt a csövet be kell dugni az összes szellőzőnyílásba, és fel kell dugni a klíma kondenzvíz kifolyó csövén ameddig csak megy. És benyomni a fehér habot ami kijön a flakonból. Összes lyukba ki lehet nyomni az egészet.
Utána meg járatni a gépet pár percig.
Ennyit csinál a szervíz is 12ezerér. Már aki ad érte ennyit.
A Klíma ha nem hűt az más, oda gázt lefejteni, majd újratölteni kell. Az már sajna nem otthoni.
A klíma tisztításnak viszont úgy van értelme, ha a pollenszűrőt is cseréled
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2006.05.17 szerda, 17:42:00 »

Ha jól olvastam vissza, Szendre nem írta le a tegnapi hűtőproblémámat...
Tegnap du mentem haza, klíma bekapcsol, és nyomtam neki. 150-nél már kezdett kúszni felfele a hőmérő, szerintem ha nyomtam volna még neki, akkor fel is forrt volna...
Bementem sógoromhoz, akivel kicsit átnéztük a verdát.
Szóval a ventikörrel nincs semmi baj. Szépen megy mind2 fokozat.
A termosztát kinyit, mert a termoszát mind2 oldalán közel ugyanolyan a hőmérséklete a csőnek...
Viszont, ami parát észrevettünk, az a kiegyenlítő tartályba visszamenő kis vékony cső. Levettük, és üzemmeleg állapotban nem folyt rajta semmi. Megkértem Szendrét telefonon, hogy nézze meg, hogy neki "pisil-e" ott hűtővíz. Kiszállt az autóból, megfogta, és tűz forró volt, magyarul biztos, hogy neki ott folyik benne víz. Nekem viszont full "hideg".
 
Szóval a kérdés, hogy ott alapesetben üzemmeleg állapotban folynia kell-e a víznek?
Leszedtem a csövet és nyomkodtam a hűtő másik oldalán a csövet, és szépen folyt víz a csőből. Tehát nincs eldugulva a hűtőm.
 
Ha tehát ott folynia kell, akkor szinte biztos, hogy a vízpumpámmal van gond. Sad Viszont ahogy én láttam (és kérlek cáfoljatok meg, ha nem így van), a vízpumpa egyben van a szervoszivattyúval?!
Mert én egy öntvényben láttam. Ha előlről ránézel, akkor a motorhoz képest elöl, a jobb oldalon van a szervoszivattyú, és ebbe futnak be a hűtőcsövek is.
 
Szóval ha a vízpumpám ***, akkor az egészet tudom csak cserélni?!
 
Thx a válaszokat!
Kisbér!
 
Nekem is hasonló problémáim voltak,de Vic mester orvosolta: lekapta mindkét hűtőt és átmosta, azóta meg sem mozdul a hőfokjelző (lekopogtam), megáll fél alatt egy kicsivel.
Ez nem zat jelenti, hogy neked is ez a gond, de ha sokat ment a gép autópályán, sok bogár le tud rakódni a két hűtő között.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2006.05.17 szerda, 17:42:00 »

Köszi, elkerülte a figyelmemet.
Van egy másik módszar is, ha veszel egy klímatisztító sprayt (Auchan Cora, stb) ami nem habot fúj, hanem a belsőlevegő keringtetést használja. Felnyitod, belső keringtetésre állítod a klímát és ajtót becsukod. Kb 10 perc alatt kész.  
Én már többször csináltam, de szerintem a Zsoel féle hatékonyabb. Ahhoz is volt szerencsém:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2006.05.17 szerda, 17:44:00 »

És a klíma kondenzvíz cső merre található körülbelül?
Egyébként mikor érdemes fertőtleníteni? Ráér, amikor már büdös, vagy időnként érdemes rámenni az anyaggal?
Szerintem, ha télen is elindítod néhányszor, és tavasszal kap egy tisztítást az elég. Nekem eddig bevált.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:20:00 »

Angel, ne akarj már rábeszélni, hogy van benne 150e km Cheesy
Szóval most 2.5 éves. 1 év alatt a mostani tulajdonos beletett 35e km-t. Ez biztos!
Tehát 1.5 év alatt szerinted mennyit lehet beletenni egy normál használatú autóra?! 100e-et? Cheesy
Ne vicceljünk már Cheesy
Az előző tulaj azt mondja, hogy azért vitte el 10e-es szervízbe, mert neki azt mondták, hogy az első olajcserét érdemes korábban megcsinálni... A második olajcsere már nyilván a 10e-es miatt 30-ra kellett tenni...
Gyanítom, hogy a 10e-es 20e-nél, illetve a 30e-es 40e-nél volt.
De még akkoris azt mondom, hogy reális...
 
Nah, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy igazából akár 60-70e km-nél is megadhatja magát a porlasztócsúcs...
 
Jah, és a faszi folyamatosan a schell-nél tankol! Tehát még csak nem is pancsol a gázolajjal...
Ígértem erre képet:"Jah, és a faszi folyamatosan a schell-nél tankol! Tehát még csak nem is pancsol a gázolajjal... "
 
Az első képen balra ismeretlen eredetű gázolaj, jobbra "jó minőségű Shell gázolaj".
 
http://www.kismadar.hu/pics/2311/full/1928793a7608a7fb0e3a134edb19367b.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:23:00 »

A 2. és 3. kép kommentár nélkül:
Bocs a méretért.
 
http://www.kismadar.hu/pics/2311/full/ed12517b9b8a0e04b5de29faba4cc9a4.jpg
 
http://www.kismadar.hu/pics/2311/full/876c696a222c8aa1b5c69a6a17d194d2.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:25:00 »

Tuti a kútról van, mert az ember Shell kártyára tankol.
Természetesen a kút nem ismerte el a hibáját.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:31:00 »

Mi van abban ott alul?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:35:00 »

Hát igen, az ott maga a sokat emlegetett: "IZÉ".
 
Másnéven: Dízel gyilkos valamicsoda.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:39:00 »

Hát igen, az ott maga a sokat emlegetett: "IZÉ".
 
Másnéven: Dízel gyilkos valamicsoda.
De ilyen mennyiségnél ez nekem nagyon soknak(sokk-nak)tünik!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:41:00 »

Az is. Ez csak ami a szűrőben volt, képzelheted mi volt a tankban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:52:00 »

Én mostanában csak shell-es olajat tankoltam,
úgy hogy rám hoztad az idegbajt!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2006.05.17 szerda, 21:22:00 »

Vik,
 
az ott az alján a V-Power! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2006.05.17 szerda, 21:23:00 »

Én mostanában csak shell-es olajat tankoltam,
úgy hogy rám hoztad az idegbajt!
badjo,
 
nekem eddig 243e km-t Shell-el ment le, és kopp-kopp, de semmi baja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2006.05.17 szerda, 21:33:00 »

badjo,
 
nekem eddig 243e km-t Shell-el ment le, és kopp-kopp, de semmi baja.
Scratch!
 
Akkor teljes a nyugalom:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2006.05.17 szerda, 21:41:00 »

Scratch!
 
Akkor teljes a nyugalom:)
badjo,
 
nálunk mind a 4 Mondeo Shell-el ment, és csak az MK2 lett adagolós, eltört a tengelye, de annak is 200e km felett.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 01:43:00 »

vik,
 
jeezusom, mijaza trutyi a flakon aljan ?
Jofajta adalek ?
Tablettas bor utan szabadon, itt a tablettas gazolaj ala shell
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 08:26:00 »

És a klíma kondenzvíz cső merre található körülbelül?
Egyébként mikor érdemes fertőtleníteni? Ráér, amikor már büdös, vagy időnként érdemes rámenni az anyaggal?
Alulról menetirányba állva középtől kicsit balra kb. 30cm-re fel az első hídtól. Egy nyomorék derékszögbe hajlított gumi cső, amivel spóroltak, így az egész futómúvet, és kipufogót áztatja a víz. Én azt most cserélem egy kb. 40m-es 3/4-es belsőjű szilikon csőre.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 08:32:00 »

Alulról menetirányba állva középtől kicsit balra kb. 30cm-re fel az első hídtól. Egy nyomorék derékszögbe hajlított gumi cső, amivel spóroltak, így az egész futómúvet, és kipufogót áztatja a víz. Én azt most cserélem egy kb. 40m-es 3/4-es belsőjű szilikon csőre.
40 m??? 3/4-es??
Körbe tekerted a Mondit? Akkor ez OFF! Irány az Optikai tuning!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 08:42:00 »

40 m??? 3/4-es??
Körbe tekerted a Mondit? Akkor ez OFF! Irány az Optikai tuning!
40cm-es az valójában.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 08:52:00 »

40cm-es az valójában.
Jóvanna!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 08:55:00 »

Agonstonb!-megvan a kért porlasztód..
ha aktuális lesz hívj vagy írj!
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 09:47:00 »

Skacok, fékezésnél bal hátul vmi kattog-nyüszög a gépen. Leginkább ha 20 km/h körül lépek rá a fékre. Most cseréltek hátul betéteket, vmit nem szorítottak meg rendesen?? Vagy a betét felülete nem egyenletes? Várjak vagy guruljak vissza a szervizbe?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 10:13:00 »

Skacok, fékezésnél bal hátul vmi kattog-nyüszög a gépen. Leginkább ha 20 km/h körül lépek rá a fékre. Most cseréltek hátul betéteket, vmit nem szorítottak meg rendesen?? Vagy a betét felülete nem egyenletes? Várjak vagy guruljak vissza a szervizbe?
Kattog? Mart a nyüszögésre azt javasoltam volna, húzd be a kéziféket, és menjél egy kört (esetleg hátrafelé), de a kattogás... az nem jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 10:56:00 »

Agonstonb!-megvan a kért porlasztód..
ha aktuális lesz hívj vagy írj!
üdv
Ok Fox már kersni akartalak az ügyben. Majd hívlak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 11:08:00 »

Kattog? Mart a nyüszögésre azt javasoltam volna, húzd be a kéziféket, és menjél egy kört (esetleg hátrafelé), de a kattogás... az nem jó.
Frankón kattog...még nem hallottam ilyet. Nem csikorog mint rossz betétnél szokott. Várjak egy picit és hátha megszűnik? Fékkel nem szeretek játszani...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 11:44:00 »

Frankón kattog...még nem hallottam ilyet. Nem csikorog mint rossz betétnél szokott. Várjak egy picit és hátha megszűnik? Fékkel nem szeretek játszani...
Gurulj vissza lehet hogy a szerelő is kattog hogy kihagyott vmit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 13:15:00 »

Frankón kattog...még nem hallottam ilyet. Nem csikorog mint rossz betétnél szokott. Várjak egy picit és hátha megszűnik? Fékkel nem szeretek játszani...
Lehet, hogy hülyeséget írok, de nem lehet, hogy nincs rajt a betéten az a kis rugóizé?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 13:20:00 »

Valaki okos írja már meg nekem kérlek titeket, hogy a kiegyenlítő tartályba üzemmeleg állapotban folynia kell-e víznek (a felső kis csövön).  
Illetve annak nemfolyása esetén mi lehet a probléma?
Olyant, hogy vízpumpa lehet "tisztítani"? Cheesy
Thx! Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 13:24:00 »

Van valami cikk arról, hogy hogy lehet a műszerfalba kicserélni az izzókat? Cheesy Mert az egyik kiégett, és gondoltam kicserélem akkor már az összeset (tényleg, milyen kell hozzá?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 19:49:00 »

Lehet, hogy hülyeséget írok, de nem lehet, hogy nincs rajt a betéten az a kis rugóizé?
Asszem megvan a kattogás oka. A tárcsa mögött van egy rugós szerkezet. Asszem talán az ESP-hez tartozik. A rugó nyikorgott egy bizonyos pontnál egy kicsit megfújtam tárcsatiszt0tóval, holnap meglássuk mi a helyzet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 20:09:00 »

Van valami cikk arról, hogy hogy lehet a műszerfalba kicserélni az izzókat? Cheesy Mert az egyik kiégett, és gondoltam kicserélem akkor már az összeset (tényleg, milyen kell hozzá?)
Én már 2x csináltam!
Üveglábas nagy 3w-os és kicsi asszem 1.5W os kell bele. Sok csavart ki kell szedni. Ha egyszer csináltad utána már sötétben is menni fog. Ha gondolod segíthetek ha van időd összefutni valahol. 15 perc.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2006.05.19 péntek, 08:42:00 »

agostonb,
köszi az infót! Egyelőre semmi szag nincs működés közben, csak föl akarok készülni a dologra. Most jövök rá, hogy a kpondenzvíz csőbe minek kell cuccot nyomni, ott csak kifelé megy a szag, nem?
kpondenzvíz = kondenzvíz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2006.05.19 péntek, 08:42:00 »

Alulról menetirányba állva középtől kicsit balra kb. 30cm-re fel az első hídtól. Egy nyomorék derékszögbe hajlított gumi cső, amivel spóroltak, így az egész futómúvet, és kipufogót áztatja a víz. Én azt most cserélem egy kb. 40m-es 3/4-es belsőjű szilikon csőre.
agostonb,
köszi az infót! Egyelőre semmi szag nincs működés közben, csak föl akarok készülni a dologra. Most jövök rá, hogy a kpondenzvíz csőbe minek kell cuccot nyomni, ott csak kifelé megy a szag, nem?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2006.05.19 péntek, 08:48:00 »

hol talalhato a kondenzviz cso ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2006.05.19 péntek, 08:53:00 »

hol talalhato a kondenzviz cso ?
#7476
Mailt megkaptad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2006.05.19 péntek, 10:04:00 »

agostonb,
köszi az infót! Egyelőre semmi szag nincs működés közben, csak föl akarok készülni a dologra. Most jövök rá, hogy a kpondenzvíz csőbe minek kell cuccot nyomni, ott csak kifelé megy a szag, nem?
Azért kell oda is nyomni, mer ott a lényeg. Ugyanis az egy olyan térbe nyílik ahol a hűtőradiátor van. Na ott keletkezik a víz. És ha ez egy visz-lag zárt tér, akkor ott megy a legnagyon bakterizálódás. A szobaklímáknál is a hűtőradiátort fújkálják a szakik serényen. Kértem is tőlük mikor nálunk jártak, végülis szerintem az a lötty, hipós víz. Ez a hab ez is hasonló lehet, csak barátibb szaggal és kezelhetőbb kiszerelésben, felhordhatósággal.
Persze a pollenszűrőcsere is fontos egyidőben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2006.05.19 péntek, 10:07:00 »

agostonb,
köszi az infót! Egyelőre semmi szag nincs működés közben, csak föl akarok készülni a dologra. Most jövök rá, hogy a kpondenzvíz csőbe minek kell cuccot nyomni, ott csak kifelé megy a szag, nem?
Azon a nettó 4mm-es lyukon sztem szag nemigen megy ki. Örüljünk ha el nem dugul a trutymótól.
Egyébként is főleg akkor szokott szag lenni az utastérbe, amikor kikapcsolod a klímát. Akkor jön a bűz, meg a szélvédőpárásodáskinemlátásrajta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2006.05.19 péntek, 10:08:00 »

ismeri valaki ezt az autót?
2003-as februári st220, 3,19 M-re tartják de a lámpája faceliftes. Az eladó szerint magyarországi. Nekem gyanúsan olcsónak tűnik:
ST 220
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2006.05.19 péntek, 10:34:00 »

ismeri valaki ezt az autót?
2003-as februári st220, 3,19 M-re tartják de a lámpája faceliftes. Az eladó szerint magyarországi. Nekem gyanúsan olcsónak tűnik:
ST 220
Igen az ár nagyon jónak(tünik),szerintem ez 1 agyonvágot,xarrá hajtott st220!!A küszöb spoiler képen keresztül is cudarul áll+ ennek az autónak minden 1-es porcikája össze volt törve,ezért kerül ennyibe,ez majdnem biztos!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2006.05.19 péntek, 10:36:00 »

Azért kell oda is nyomni, mer ott a lényeg. Ugyanis az egy olyan térbe nyílik ahol a hűtőradiátor van. Na ott keletkezik a víz. És ha ez egy visz-lag zárt tér, akkor ott megy a legnagyon bakterizálódás. A szobaklímáknál is a hűtőradiátort fújkálják a szakik serényen. Kértem is tőlük mikor nálunk jártak, végülis szerintem az a lötty, hipós víz. Ez a hab ez is hasonló lehet, csak barátibb szaggal és kezelhetőbb kiszerelésben, felhordhatósággal.
Persze a pollenszűrőcsere is fontos egyidőben.
Igaz, erre nem gondoltam. Bár a beszívó nyílásba nyomott hab is ugyanoda kerül. Szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2006.05.19 péntek, 10:44:00 »

Én már 2x csináltam!
Üveglábas nagy 3w-os és kicsi asszem 1.5W os kell bele. Sok csavart ki kell szedni. Ha egyszer csináltad utána már sötétben is menni fog. Ha gondolod segíthetek ha van időd összefutni valahol. 15 perc.
Endre, valószínű, hogy igénybe fogom venni a segítséged... Illetve ha részletesen leírod, hogy hogyan kell szétszerelni a műszerfalat, nekem az is jó... (aztán majd csinálok róla képeket, és írok hozzá egy kis cikket - hogy más ne szívjon vele)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2006.05.19 péntek, 10:53:00 »

Igen az ár nagyon jónak(tünik),szerintem ez 1 agyonvágot,xarrá hajtott st220!!A küszöb spoiler képen keresztül is cudarul áll+ ennek az autónak minden 1-es porcikája össze volt törve,ezért kerül ennyibe,ez majdnem biztos!!!
Jó szemed van, hogy ilyen képről ezt így meg tudod állapítani... Láttál már ilyen autót a valóságban is vagy csak képen... (na jó ez csak poén volt...)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.