Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:33:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21913101 alkalommal)
0 Felhasználó és 229 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9850 Dátum: 2006.10.28 szombat, 00:27:00 »

Egy spec alakú vasdarabot kellett heggeszteni, amivel ki lehet lazítani a szíjfeszítőt. Ja, a szíjon nem lehet húzni... Ha a feszítő megadta magát, akkor megadta magát
Amúgy a szíj kifűzése nem olyan egyszerű, a feszítő cseréjéhez (erőteljesen javallt) a generátort is le kell szedni.
Valakik azt állítják, hogy a szíjcseréhez (pontosabban a motortartó bak alatti gorgő cseréjéhez) nem kellett kibuktatni a blokkot... Én szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban  
 
A klímakompresszor az ugye a "másik" oldalon van mint amiről én beszélek? (Tehát szemből nézve a motorteret, a jobboldali szíj hajtja?) Mert ha nem, akkor megint a baloldalon kell varázsolni?
A motort nem kell buktatni, a generátort nem kell leszedni. Nálam enélkül cserélték. A speckó feszítővel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9851 Dátum: 2006.10.28 szombat, 03:26:00 »

Szendre,a tiédet mikor frissítették? Jött ki új szoftver? Az enyémet a nyáron nézték, akkor nem volt frissebb verzió.
Valamikor januárban ha jól emlékszem
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9852 Dátum: 2006.10.28 szombat, 08:30:00 »

Egy spec alakú vasdarabot kellett heggeszteni, amivel ki lehet lazítani a szíjfeszítőt. Ja, a szíjon nem lehet húzni... Ha a feszítő megadta magát, akkor megadta magát
Amúgy a szíj kifűzése nem olyan egyszerű, a feszítő cseréjéhez (erőteljesen javallt) a generátort is le kell szedni.
Valakik azt állítják, hogy a szíjcseréhez (pontosabban a motortartó bak alatti gorgő cseréjéhez) nem kellett kibuktatni a blokkot... Én szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban  
 
A klímakompresszor az ugye a "másik" oldalon van mint amiről én beszélek? (Tehát szemből nézve a motorteret, a jobboldali szíj hajtja?) Mert ha nem, akkor megint a baloldalon kell varázsolni?
Totya
 
Ha jól néztem, akkor a generátor,klíma,hidr. szivattyú van a jobb oldalon. A balold. csak a vízszivattyú.
A szíj meg simán kifér a blokk és a sárvédő között.
Ha jól értem, akkor csak a rugó összenyomásával van agond. Ha azt megoldom, ki tudom cserélni én is.
Feszítőt+ szíjat v. kell még mást is?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Vendég
« Új hozzászólás #9853 Dátum: 2006.10.28 szombat, 08:37:00 »

Egy spec alakú vasdarabot kellett heggeszteni, amivel ki lehet lazítani a szíjfeszítőt. Ja, a szíjon nem lehet húzni... Ha a feszítő megadta magát, akkor megadta magát
Amúgy a szíj kifűzése nem olyan egyszerű, a feszítő cseréjéhez (erőteljesen javallt) a generátort is le kell szedni.
Valakik azt állítják, hogy a szíjcseréhez (pontosabban a motortartó bak alatti gorgő cseréjéhez) nem kellett kibuktatni a blokkot... Én szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban  
 
A klímakompresszor az ugye a "másik" oldalon van mint amiről én beszélek? (Tehát szemből nézve a motorteret, a jobboldali szíj hajtja?) Mert ha nem, akkor megint a baloldalon kell varázsolni?
A TIS is azt írja, hogy a generátort is le kell szedni, gyakorlatilag azzal kell kezdeni a szerelést. Kell hozzá egy x szögben meghajlított(hegesztett) cél feszítővas. Egy láma opeles szerelő (még én is láma voltam akkor, azért vittem oda) 2 órán át bányászta le róla az ékszíjat (és ha a motorral szemben állsz, akkor a baloldalit, mert a jobboldali 20 perc volt). Mivel neki nem volt szerszáma, a blokkot is meg kellett buktatnia, hogy az ékszíj kiférjen.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9854 Dátum: 2006.10.28 szombat, 08:44:00 »

A TIS is azt írja, hogy a generátort is le kell szedni, gyakorlatilag azzal kell kezdeni a szerelést. Kell hozzá egy x szögben meghajlított(hegesztett) cél feszítővas. Egy láma opeles szerelő (még én is láma voltam akkor, azért vittem oda) 2 órán át bányászta le róla az ékszíjat (és ha a motorral szemben állsz, akkor a baloldalit, mert a jobboldali 20 perc volt). Mivel neki nem volt szerszáma, a blokkot is meg kellett buktatnia, hogy az ékszíj kiférjen.
tomi3118
 
Talán különbözik a TDDI és a TDCi. Majd a mai talin megtekintjük.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Vendég
« Új hozzászólás #9855 Dátum: 2006.10.28 szombat, 09:54:00 »

Eladó egy garnitúra 16colos alufelni,Mondeora való(5 lukas)85.000ft-ért.Képet tudok küldeni e-mailban.0670-503-03-81
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9856 Dátum: 2006.10.28 szombat, 18:56:00 »

Köszönöm szépen a közreműködést!
Jelentem ma átvettem 5db dísztárcsát 5000 Ft-ért. Mivel ezek nem hibátlanok, ill kettőn van némi apró karc (padkához állás tipikus esete) azért adta oda ennyiért ill a +1 db ot ami egy picit repedt (de nem látszik csak ha nagyonmegnézi az ember)
Hétvégén repül fel a lemezfelni a díszítő elemekkel együtt!

én ma téliesítettem! szélvédő mosó is pont ma fogyott ki ezért az is téli!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9857 Dátum: 2006.10.28 szombat, 21:52:00 »

Sziasztok!
 
Egy kerdes merült fel bennem, ezekbe az ujabb diesel motorokba mit lehet tölteni? Ugy hallottam, hogy csak a legjobb gazolajat eszik meg? Pl. sima gazolaj egy kutnal mar nem jó? Gondolom az "egyeb" helyről származó cuccokat már nem illik ilyen autoba tölteni...
 
Hát már én is nagyon várom, hogy részt vehessek egy Mondeo talin.
Viszont most lehet, hogy csuszni fog a vásárlás, nehéz igy a kivitelezése, hogy nem vagyok otthon. De ha kivarom, amig végleg hazajövök, az február vége...
Persze ha becsuszik a egy "kihagyhatatlan ajánlat" akkor azt ki fogom használni. A fórumot azért követni fogom, addig is okosodok, meg gondolom még lesz kérdésem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9858 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 00:58:00 »

Sziasztok!
 
Egy kerdes merült fel bennem, ezekbe az ujabb diesel motorokba mit lehet tölteni? Ugy hallottam, hogy csak a legjobb gazolajat eszik meg? Pl. sima gazolaj egy kutnal mar nem jó? Gondolom az "egyeb" helyről származó cuccokat már nem illik ilyen autoba tölteni...
 
Hát már én is nagyon várom, hogy részt vehessek egy Mondeo talin.
Viszont most lehet, hogy csuszni fog a vásárlás, nehéz igy a kivitelezése, hogy nem vagyok otthon. De ha kivarom, amig végleg hazajövök, az február vége...
Persze ha becsuszik a egy "kihagyhatatlan ajánlat" akkor azt ki fogom használni. A fórumot azért követni fogom, addig is okosodok, meg gondolom még lesz kérdésem...
Dizelt a legjobb télen venni!
 
Ha a nagy hidegben is pöccre indul,akkor nagy baj nem lehet.Meg kell beszélni a kereskedővel,hogy mikor mész az autót megnézni.Van,hogy a rafináltja időre előmelegíti az autót,ezért célszerűbb 1 órával hamarabb érkezni!
És akkor a tényleges állapotot láthatod!-:)))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9859 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 08:53:00 »

Benyas urak !
 
Ha hidegen beinditjatok a verdat, akkor az azonnal beall a fordulatszamra, vagy 1 esetleg 2sec erejeig ingadozik az alapjarat, mire megtalalja a helyet ?
pl. inditas pillanataban felugrik mondjuk 1300-ra, aztan visszaesik 1000-re, aztan fel 1200-ra es kb. ott meg is allapodik. Lehet, hogy a szamok nem pontosak, de jol mutatja a folyamatot...Nektek is ezt muveli ? Vagy moci indulasnal rogton pl. 1300 a fordulat es ott all mint covek ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9860 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 08:57:00 »

Benyas urak !
 
Ha hidegen beinditjatok a verdat, akkor az azonnal beall a fordulatszamra, vagy 1 esetleg 2sec erejeig ingadozik az alapjarat, mire megtalalja a helyet ?
pl. inditas pillanataban felugrik mondjuk 1300-ra, aztan visszaesik 1000-re, aztan fel 1200-ra es kb. ott meg is allapodik. Lehet, hogy a szamok nem pontosak, de jol mutatja a folyamatot...Nektek is ezt muveli ? Vagy moci indulasnal rogton pl. 1300 a fordulat es ott all mint covek ?
A dízelnél nem csinál ilyet, csak simán megemeli a fordulatot úgy 950-970-re a 875-ről. De azt stabilan tartja, csak a megfelelő hőmérséklet elérésekor engedi vissza a normál szintre. Szerintem benzinesnél se szabad a fordulatot így ingadoztatni.
 
Nem lehet, hogy a motor valamelyik forgó egységet (pl. genenrátor, vízpumpa, klímakompresszor stb.) hifegen nem tudja megforgatni rendesen, és az időnként lefogja a fordulatot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9861 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 08:58:00 »

A dízelnél nem csinál ilyet, csak simán megemeli a fordulatot úgy 950-970-re a 875-ről. De azt stabilan tartja, csak a megfelelő hőmérséklet elérésekor engedi vissza a normál szintre. Szerintem benzinesnél se szabad a fordulatot így ingadoztatni.
 
Nem lehet, hogy a motor valamelyik forgó egységet (pl. genenrátor, vízpumpa, klímakompresszor stb.) hifegen nem tudja megforgatni rendesen, és az időnként lefogja a fordulatot?
hifegen=hidegen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9862 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 09:03:00 »

A dízelnél nem csinál ilyet, csak simán megemeli a fordulatot úgy 950-970-re a 875-ről. De azt stabilan tartja, csak a megfelelő hőmérséklet elérésekor engedi vissza a normál szintre. Szerintem benzinesnél se szabad a fordulatot így ingadoztatni.
 
Nem lehet, hogy a motor valamelyik forgó egységet (pl. genenrátor, vízpumpa, klímakompresszor stb.) hifegen nem tudja megforgatni rendesen, és az időnként lefogja a fordulatot?
Ja, és mintha valaki hasonlót írt volna akkumulátor hibára. A rángatás, meg a nem egyenletes alapjárat lehet az áramellátó rendszer hibája is. melegen meg tudod tartani a fordulatot pl. 1500-on, üresben? Ott nincs ingadozás? Lehet, hogy a rángatás is amiatt van, mert a fordulatot nem tudja tartani.
 
Jó játék ez, mire kiderül, hogy mellik kütyü okozhat bajt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9863 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 09:05:00 »

Dizelt a legjobb télen venni!
 
Ha a nagy hidegben is pöccre indul,akkor nagy baj nem lehet.Meg kell beszélni a kereskedővel,hogy mikor mész az autót megnézni.Van,hogy a rafináltja időre előmelegíti az autót,ezért célszerűbb 1 órával hamarabb érkezni!
És akkor a tényleges állapotot láthatod!-:)))
jaja! most, mikor teherautót kerestünk, pont ugyanez volt. mondta a faszi, hogy 3 körül menjek, addigra ő is odaér.
odamentem 1-re, természetesen ő is ott volt már. az autó persze meg se nyekkent, aksinak kakukk. jön a bikázókiskocsi, majd azzal is nyektetve nagynehezen beindult.
gondolom ha 3-ra mentem volna, akkor ott ketyegett volna az udvaron.
amit viszont marhára nem értek. miért van az, hogy ha az ember egy kisteherautót akar beindíttatni a kereskedésekben, akkor azoknak 90%-uknál le van merülve az akksi.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9864 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 09:31:00 »

tomi3118,
 
uresben meg tom tartani a fordulatot. Akkor nincs semmi problema, csak inditasnal csinazza ezt, es nemtom,h goy ez igy normalis, vagy sem. Rangatni nem rangat, illetve hidegen, mintha nagyon enyhen csinazna olyan 1500-2000-res taromanyban, de annyira enyhen, hogy lehet nemis csinazza, csak en kepzelem be magamnak. Az aksi elvileg jau. Varta van benne es meg soha nem volt vele gondom. Azt vettem meg eszre, hogy neha, tok random szeruen ha pl. beallok egy benya kutra mondjuk cigit venni, az ugye kb. 2-5 perc. Meleg a moci...Beszallok, es nem akar beindulni...sokaig kell koszorulni mire beindul, de akkoris ugy, hogy beroffen olyan 800korul es onnan emelei a fordulatot 950-re. Tehat alulrol kozeliti meg a megfelelo fordulatszamot, nem pedig felulrol. Tehat, hogy ethetobb legyek nem ugy, hogy felroppent 1000-re es onnan ejt 950-re. De ezta jelenseget, mar mas benyas MKIII-nal is tapasznyaltam. Szal lehet ez utobbi majdhogynem normalis jelenseg...Ami igazabol zavar, aza hidegen valo inditas es az azt koveto 1-3sec, mire beall a megfelelo fordulatszamra. Nemtom, hogy szorulna-e valami...Igy hogy fent van az ekszij, minden szorul, mert nem birom elforgatni kezzel
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9865 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 09:32:00 »

tomi3118,
 
Az onindito nagyon konnyen porgeti a mocit, tehat ebbol kovetkeztetve nem utal semmi jel arra, hogy valami szorulna...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9866 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 09:45:00 »

tomi3118,
 
Mondjuk nemtom ennek a jelnsegnek lehet-e koze a szivo oldalhoz, mert a szivosorom kicsit beteg lett. Ki lett iktatva az orvenylap vezerles, mert valami klattyogott benne...
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9867 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 09:49:00 »

Sziasztok!
 
Egy kerdes merült fel bennem, ezekbe az ujabb diesel motorokba mit lehet tölteni? Ugy hallottam, hogy csak a legjobb gazolajat eszik meg? Pl. sima gazolaj egy kutnal mar nem jó? Gondolom az "egyeb" helyről származó cuccokat már nem illik ilyen autoba tölteni...
 
Hát már én is nagyon várom, hogy részt vehessek egy Mondeo talin.
Viszont most lehet, hogy csuszni fog a vásárlás, nehéz igy a kivitelezése, hogy nem vagyok otthon. De ha kivarom, amig végleg hazajövök, az február vége...
Persze ha becsuszik a egy "kihagyhatatlan ajánlat" akkor azt ki fogom használni. A fórumot azért követni fogom, addig is okosodok, meg gondolom még lesz kérdésem...
Ha jól tudom, Te TDDI szertnél, az még étolajjal is elmegy, a TDCI az más, ott tényleg kényes az üzemanyagra a gép.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9868 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 09:54:00 »

Ha jól tudom, Te TDDI szertnél, az még étolajjal is elmegy, a TDCI az más, ott tényleg kényes az üzemanyagra a gép.
Étolajjal csak akkor ajánlott járni, ha szereted a sültkrumpli szagú kipufogógázt.
 
Komolyan: a TDDI tényleg kevésbé érzékeny az üzemanyagra, ugyanakkor a jó dízelolajjal érezhetően jobban megy, és pláne csendesebben jár. A TDDI-nél az bizony szempont, mertmivelhogy kopogósocska a drágám!
Nekem most az Agip BluDiesel jö be, olcsóbb, mint a V_Power, de az autóm ugyanúgy megy vele és ugyanolyan hangja van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9869 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 10:10:00 »

tomi3118,
 
Mondjuk nemtom ennek a jelnsegnek lehet-e koze a szivo oldalhoz, mert a szivosorom kicsit beteg lett. Ki lett iktatva az orvenylap vezerles, mert valami klattyogott benne...
Hát nekem sajnos nincs több ötletem.
Talán ha az agytröszt többi tagja is felébred, lesz hasznos tanács.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9870 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 10:23:00 »

Benyas urak !
 
Ha hidegen beinditjatok a verdat, akkor az azonnal beall a fordulatszamra, vagy 1 esetleg 2sec erejeig ingadozik az alapjarat, mire megtalalja a helyet ?
pl. inditas pillanataban felugrik mondjuk 1300-ra, aztan visszaesik 1000-re, aztan fel 1200-ra es kb. ott meg is allapodik. Lehet, hogy a szamok nem pontosak, de jol mutatja a folyamatot...Nektek is ezt muveli ? Vagy moci indulasnal rogton pl. 1300 a fordulat es ott all mint covek ?
Szia Zacci!
Olvastam hozzászólásod, L is mentem a garázsba, már 2 nap(u)ja nem volt beindítva. Indítás, fordulat 1200, aztán ott marad kb 10 másodpercig, majd lassan esik vissza 950-re, ez még kb. + 5-6 sec. De nem ingadozik.  

Még azt nem tudom biztosra, hogy a kormány elektro, vagy sima "régiszervo"-s? Tekerem a kormányt, és nem piszkálja az alapfordulatszámot. ( a IV-es Mondeo kapcsán vetődött fel, hogy már az új elektro-szervo-t rakják bele. És akkor ebben? )
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9871 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 10:31:00 »

MondESU,
 
Szerintem nalad mar ilyen elektro-hidraulikus  szervo van vagmi.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9872 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 10:31:00 »

MondESU,
 
THX, hogy kiproszaltad...Szerintem nalam is igy kene mukodnie..Mar csak arra kene rajonji, hogy nalam miljeza pillanatnyi elmezavar Miota nalam van a kicsike, ezt csinazza...Mikor ki lett pucolaszva a tank es ki lett cserelve a benya pumpa jobb lett a helyzet, de nem mult el teljesen. Most meg, hogy itt a "hideg" megint kicsit jobban elojon a jelenseg...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9873 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 10:42:00 »

MondESU,
 
THX, hogy kiproszaltad...Szerintem nalam is igy kene mukodnie..Mar csak arra kene rajonji, hogy nalam miljeza pillanatnyi elmezavar Miota nalam van a kicsike, ezt csinazza...Mikor ki lett pucolaszva a tank es ki lett cserelve a benya pumpa jobb lett a helyzet, de nem mult el teljesen. Most meg, hogy itt a "hideg" megint kicsit jobban elojon a jelenseg...
Sziasztok!Nálam hasonló a helyzet.A fordulatot 3-4 perc alatt éri el amig beáll rendesen.Főleg hidegben,de ha hidegen inditom akkor enyhén rángat is.Ha hidegen beinditom és elforditom a gyujtás pillanatában a kormányt, azt nem szereti sőt le is áll...Egyébként nálam is most cseréltek üzemanyag punmpát.(Igazából okosat nem tudok mondani csak szerettem volna jelezni hogy nekem is csinálja.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9874 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 10:49:00 »

Hali!
 
Nekem nem azért buktattuk ki a blokkot, hogy a szíj kiférjen
Hanem hogy az ábrán 3-assal jelölt vezetőgörgőt ki lehessen szedni . Ha már cseréltem a szíjat, az összes görgőt cserélni akartam...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9875 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 12:05:00 »

nuh csinaltam az inditasrol egy videjot. Sajna USB-n keresztul eleg *** minosegben tudtam leszedni, de azert lathato es hallhato a lenyeg.
 
Mondeo hideginditas
 
Velemeny ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9876 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 12:17:00 »

ami megfigyelheto a videjon, hogy a masodik inditasnal mar szerintem tok normalisan muxik.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9877 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 16:39:00 »

Az enyém is tökre ilyen!!Zakatol ,aztán szépen beáll normális fordulatra.
De ettől a biztonsági öv bekapcsoló szirénától lassan megőrülök az enyémben is .Érdekes volt itt is hallani,mert ugyanúgy mint  az énkocsimban itt is sik ideg lettem tőle pedig ez csak a videód volt..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9878 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 20:29:00 »

bocsi, ha ennyire felzaklatott a kis home videom
Lehet, most hulyenek fox nezni, de en szandekosan kapcsoltam be az ovfigyelmeztetot
Szerintem igy tok hitech Multkor meg is jegyezte egy yaris-os holgyike, hogy mennyi minden csipog ebben az autooooban...Naja, pittyegett a bizti ov figyelmezteto, aztan csippant 1et a kihangosito, es vegul megszolalt a radio is Ocseeem, ez nem holmi japan xar. Ez egy urhajo vazzeg
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9879 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 20:33:00 »

Az enyém is tökre ilyen!!Zakatol ,aztán szépen beáll normális fordulatra.
De ettől a biztonsági öv bekapcsoló szirénától lassan megőrülök az enyémben is .Érdekes volt itt is hallani,mert ugyanúgy mint  az énkocsimban itt is sik ideg lettem tőle pedig ez csak a videód volt..
Tehat akkor ezexerint TDCI-nel is elofordul eza problema...hmmm. ez akkor azt jelenti, hogy mind2 mocinal valceg ugyanaz okozza a jelenseget, tehat nem benya vagy diesel specifikus...Meg kene talalni a vezerlesben/erzekelok kozt az azonossagokat...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9880 Dátum: 2006.10.29 vasárnap, 22:33:00 »

bocsi, ha ennyire felzaklatott a kis home videom
Lehet, most hulyenek fox nezni, de en szandekosan kapcsoltam be az ovfigyelmeztetot
Szerintem igy tok hitech Multkor meg is jegyezte egy yaris-os holgyike, hogy mennyi minden csipog ebben az autooooban...Naja, pittyegett a bizti ov figyelmezteto, aztan csippant 1et a kihangosito, es vegul megszolalt a radio is Ocseeem, ez nem holmi japan xar. Ez egy urhajo vazzeg
Hogy is lehet bekapcsolni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9881 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 08:19:00 »

woooow, most nezem, hogy enyime vot a 10000-ik hozzaszolas !
Ezert jar valami ajandek ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9882 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 08:21:00 »

mleslie,
 
Haaat asszem konyebb birkavesevel foldrenges megelozni, mint bekapcsozni a pittyegest En asszem WDS segitseget hivtam
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9883 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 08:22:00 »

Senki mas nem tud hozzaszolni az en kis home videjomhoz ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9884 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 09:17:00 »

mleslie,
 
Haaat asszem konyebb birkavesevel foldrenges megelozni, mint bekapcsozni a pittyegest En asszem WDS segitseget hivtam
A biztonságiöv-figyelmeztetés ki-be kapcsolása megtalálható a www.mondeo.hu-n valahol.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9885 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 09:20:00 »

Senki mas nem tud hozzaszolni az en kis home videjomhoz ?
Zacci,
ha nem felejtem el, szerdán reggel indítom a gépet legközelebb, és megfigyelem a jelenséget. Mintha nekem is csinált volna ilyet, de nem rendszeresen, és nem zavaróan (legalábbis az ingerküszöbömet nem érte még el ). Ellenben a forró motor indítása nálam is némi köszörülést igényel, és nekem is alacsony fordulatról kúszik fel normál alapjáratra. Eddig mondjuk még mindig beindult, de mehetne pöccre is.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9886 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 09:23:00 »

Senki mas nem tud hozzaszolni az en kis home videjomhoz ?
De... nekem is így bimbamol a biztiövem
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9887 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 09:24:00 »

A biztonságiöv-figyelmeztetés ki-be kapcsolása megtalálható a www.mondeo.hu-n valahol.
Ha ez kérdés volt, akkor igen, fent van.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #9888 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 09:33:00 »

Ha ez kérdés volt, akkor igen, fent van.
Nem, válasz volt Zaccinak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9889 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 09:38:00 »

Nem, válasz volt Zaccinak.
Illetve Mleslienek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9890 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 09:58:00 »

Sziasztok!
 
Idöközben felmerült bennem, hogy megnezem a benzineseket is, es azt allapitottam meg, hogy kb 3-400e Ft-al olcsobbak. Szoval most ki akarom szamolni, melyik erne meg jobban, es ehhez szeretnek kerni Töletek egy diesel, es egy benzines (1.8, vagy 2.0) atlagfogyasztast, vegyes hasznalat mellett.  
 
Köszi elöre is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9891 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:08:00 »

Sziasztok!
 
Idöközben felmerült bennem, hogy megnezem a benzineseket is, es azt allapitottam meg, hogy kb 3-400e Ft-al olcsobbak. Szoval most ki akarom szamolni, melyik erne meg jobban, es ehhez szeretnek kerni Töletek egy diesel, es egy benzines (1.8, vagy 2.0) atlagfogyasztast, vegyes hasznalat mellett.  
 
Köszi elöre is.
Nekem év eleje óta van meg a kocsim, kb. 1/3-1/3 arányban város, autópálya (140 km/h), országút (100 km/h) használattal, két-három személlyel, nyáron klímával, télen fűtéssel Smiley 7,3-7,6 l körül jön ki a fogyasztás, igaz, ez 2,5 bar-os guminyomással elől-hátul (az elején 2,3-at fújtam bele, úgy kb, 0,5-0,7 l-rel nagyobb a fogyasztás). Viszonylag nyugodtan szoktam vezetni, ez a városi fogyasztást erősen csökkenti (ez kb. 9 liter, ha óvatos vagy, dinamikusabb vezetésnél simán 11 fölé csúszik). Országúton, 90-100 km/h körül, 7 l alá is lehet menni, ha nem kell sokat gyorsítani. Olajfogyasztás 0
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9892 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:23:00 »

keki,
 
nah, ezaz. 0 olaj fogyi ! Ehhez kepest a diesel 6littyos olajfogyasztasa rengeteg
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9893 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:29:00 »

keki,
 
nah, ezaz. 0 olaj fogyi ! Ehhez kepest a diesel 6littyos olajfogyasztasa rengeteg
Hát igen, és traktorhang sincs . Persze ez az elején az OFF Astra ON után okozott gondokat...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9894 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:35:00 »

Nekem év eleje óta van meg a kocsim, kb. 1/3-1/3 arányban város, autópálya (140 km/h), országút (100 km/h) használattal, két-három személlyel, nyáron klímával, télen fűtéssel Smiley 7,3-7,6 l körül jön ki a fogyasztás, igaz, ez 2,5 bar-os guminyomással elől-hátul (az elején 2,3-at fújtam bele, úgy kb, 0,5-0,7 l-rel nagyobb a fogyasztás). Viszonylag nyugodtan szoktam vezetni, ez a városi fogyasztást erősen csökkenti (ez kb. 9 liter, ha óvatos vagy, dinamikusabb vezetésnél simán 11 fölé csúszik). Országúton, 90-100 km/h körül, 7 l alá is lehet menni, ha nem kell sokat gyorsítani. Olajfogyasztás 0
Hmm...2 ezres benzines motorral 7 literre lehet faragni a fogyasztast? Ez nagyon jol hangzik. Gondolom a diesel 5,5-6 körül lehet...
Ha ennyire nincs nagy különbseg, akkor sok minden a benzines mellett szol
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9895 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:40:00 »

Hmm...2 ezres benzines motorral 7 literre lehet faragni a fogyasztast? Ez nagyon jol hangzik. Gondolom a diesel 5,5-6 körül lehet...
Ha ennyire nincs nagy különbseg, akkor sok minden a benzines mellett szol
Országúton a dízli 90-100 körül szerintem simán a 4l-t nyaldossa...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9896 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:52:00 »

Országúton a dízli 90-100 körül szerintem simán a 4l-t nyaldossa...
Ez így igaz, én már mentem kombi dizlivel 225 gumákkal 4 liter/100 km. A dizelek fentartása olcsóbb, ha sokat mész, főleg városban, de Angel kérdezdd ezügyben Ő pontosabb kimutatást tud
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9897 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:53:00 »

keki,
 
nah, ezaz. 0 olaj fogyi ! Ehhez kepest a diesel 6littyos olajfogyasztasa rengeteg
Azért a benyásba is kell olaj nem? A két szervíz között, meg nekem sem kell egy csepp olaj sem.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9898 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:56:00 »

KaoszNagymester,
 
Azt kell elsosorban eldontened, hogy mennyit mennel a verdaval. Ha havi 1000, illetve evi 15e km korul, akkor nem feltetlenul eri meg diesel-t venni. A masik ami ennel emg fontosabb, hogy ujonnan vagy hasznaltan szeretnel autot venni ?
Ez azert fontos kerdes, mert ha veszel egy 100e km-t futott hasznalt dieselt, ott majdnem 100%, hogy komoly kiadasokra kell szamitanod ami a porlasztocsucsokat illeti. Tehat ha van pl. 2.5-ert egy benays es egy dizli, akkor en a helyedben beyansat vennek. A dizlinel a tapasztalatok alapjan 1-3honapon belul cserelned kell porlasztokat. Ha szerencsed van 1et, ha nincs, akkor mind a 4et, ami nem kis osszeg. Min. 40-50e/db. Ezzel sajnos szamolnod kell.
Egyebkent is hasznalt auto vetelnel legalabb egy 100-ast ra kell kolteni, hogy a megfelelo muszaki szinten tartsd. Nah, ezt fejeli meg a porlaszto csucs ara. Benzines autonal nincs eza +osszeg. Ott jo esetben szuroket, olajat, esetleg gyertyat cserelsz oszt jovan. Ketsegtelenul igenytelenebb, mint a diesel.
Ha ujjonan akarsz venni, akkor viszont a diesel eri meg a kisebb fogyi miatt.
Es igen, benyasnal is lehet jo fogyit osszeharacsolni. Nalam egy hosszabb ut (500-700km) soran kb. 7-7.5-et eszik. Ebben 90% otopalya, 10% varos. De mint mondottam, azt kell eldontened, hogy uj vagy hasznalt gep kell, es hogy mennyit tucc raszanni az eletbentartasara.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9899 Dátum: 2006.10.30 hétfő, 10:59:00 »

Hmm...2 ezres benzines motorral 7 literre lehet faragni a fogyasztast? Ez nagyon jol hangzik. Gondolom a diesel 5,5-6 körül lehet...
Ha ennyire nincs nagy különbseg, akkor sok minden a benzines mellett szol
Persze ez óvatos gyorsításokkal, üres országúton, kevés lakott területre értendő. Egy Bp-Paks-Bp útvonalon (6-os út, kb. 240 km) mértem, valamikor tavasszal, 205-ös nyári gumikkal, két fővel. Szóval ez az alsó érték, autópályán azért 7,6-7,8 köré mászik, vegyesben a 7,5 tartható, ha városban nem kap el a versenyszellem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.