Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:49:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21910696 alkalommal)
0 Felhasználó és 180 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #10350 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:37:00 »

nem nagyon mennek az üzik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10351 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:39:00 »

Az elöbb 3 üzi is kimaradt.Szóval nekem menet közben zörög csak a szép magyar utakon haladva,nektek is így volt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10352 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 12:45:00 »

sopa007,
 
igen...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10353 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 21:15:00 »

nuh, szereztem egy ilyen CMP vezermutengely holtpont jeladot vagymit...Beszereltem, majd reggel meglassuk...A regit meg befogtam a satuba oszt addig tekertem, mig letort rola a muanyag burkolat. Ez egy tok ecceru indukcios tekercs. Nincs benne semmi mozgo alkatresz. De ha tenyleg ez okozta a reggeli fulladasos motorindulast, akkor nem ertem hogy a fenebe tud kipurcanni egy ilyen ecceru cucli ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10354 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 22:10:00 »

Az elöbb 3 üzi is kimaradt.Szóval nekem menet közben zörög csak a szép magyar utakon haladva,nektek is így volt?
Igen!
nagyon egyszerűen meg lehet oldani. Egy gyorskötöző és egy darab vastag erős szivacsszerű anyag kell hozzá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10355 Dátum: 2006.12.07 csütörtök, 22:27:00 »

nuh, szereztem egy ilyen CMP vezermutengely holtpont jeladot vagymit...Beszereltem, majd reggel meglassuk...A regit meg befogtam a satuba oszt addig tekertem, mig letort rola a muanyag burkolat. Ez egy tok ecceru indukcios tekercs. Nincs benne semmi mozgo alkatresz. De ha tenyleg ez okozta a reggeli fulladasos motorindulast, akkor nem ertem hogy a fenebe tud kipurcanni egy ilyen ecceru cucli ?
Hát nem semmi figura vagy, hallod-e Smiley)
Ugye legalább leteszetelted, hogy megy-e az újjal?
Elég bátran szétkaptad, de mi lesz, ha a másik nem lesz tökéletes, akkor most már vissza se tudod tenni a régit...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10356 Dátum: 2006.12.08 péntek, 00:28:00 »

nuh, szereztem egy ilyen CMP vezermutengely holtpont jeladot vagymit...Beszereltem, majd reggel meglassuk...A regit meg befogtam a satuba oszt addig tekertem, mig letort rola a muanyag burkolat. Ez egy tok ecceru indukcios tekercs. Nincs benne semmi mozgo alkatresz. De ha tenyleg ez okozta a reggeli fulladasos motorindulast, akkor nem ertem hogy a fenebe tud kipurcanni egy ilyen ecceru cucli ?
A mágnes a hő hatására elveszíti az erejét. A baj ennyi...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10357 Dátum: 2006.12.08 péntek, 08:41:00 »

Szappy,
 
Erdekelt, hogy mi van benne Cool Es ennel rosszabb tan nem lesz az ujal sem. Nem lett rosszabb, de ugy tunik jobb sem 8( De akkor mi okozhatja ezta reggeli hideginditasos alapjaratingadozast ? Es miert javult meg 1-2napra, mikor kiszedtem a regit es megpucoltam, odautogettem a mocihoz stb. ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10358 Dátum: 2006.12.08 péntek, 09:19:00 »

Nuh, tegnap kicsereltettem a lendkereket...Nagyon baba lett a gep. Amit az uj lendkerekkel tapasztalok, azaz, hogy kevesbe rangat valtaskor, tehat finomabb a valtasok kozti atmenet. Szinte eszrevehetetlenul lehet minden atmenet nelkul valtani. Ezen kivul joval halkabb lett az egesz szerkezet, egyaltalan nem csattog, es a kuplung pedalom sem zakatol mar. Jah es a motor morgasa is megszunt. Ez foleg terheleses uzemmodban volt erezheto, hallhato. A kuplung is hamarabb fog, es nem olyan remegosen indul, mint eddig, hanem szepen finoman kezd el gurulni a verda. Osszegezve nagyon popec lett a gep
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10359 Dátum: 2006.12.08 péntek, 10:03:00 »

jah, es a valto is finomabban muxik, bar ennek nem igazan ertem az osszefuggeset
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10360 Dátum: 2006.12.08 péntek, 12:19:00 »

Nuh, tegnap kicsereltettem a lendkereket...Nagyon baba lett a gep. Amit az uj lendkerekkel tapasztalok, azaz, hogy kevesbe rangat valtaskor, tehat finomabb a valtasok kozti atmenet. Szinte eszrevehetetlenul lehet minden atmenet nelkul valtani. Ezen kivul joval halkabb lett az egesz szerkezet, egyaltalan nem csattog, es a kuplung pedalom sem zakatol mar. Jah es a motor morgasa is megszunt. Ez foleg terheleses uzemmodban volt erezheto, hallhato. A kuplung is hamarabb fog, es nem olyan remegosen indul, mint eddig, hanem szepen finoman kezd el gurulni a verda. Osszegezve nagyon popec lett a gep
Nem egy új verdát kaptál véletlenül? Cheesy
 
Hogyé' vetted a lendkereket? Cheesy
Mennyi km van a verdában? Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10361 Dátum: 2006.12.08 péntek, 12:42:00 »

Kisbér! A takaróműanyag alatt van tömítőanyag(festve), szedd ki,ott találod a menetet!szia
Jaaaa, hogy az egy olyan takaróizé... Azt nem is néztem, hogy lekaparható-e Smiley
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10362 Dátum: 2006.12.08 péntek, 17:17:00 »

Nuh, tegnap kicsereltettem a lendkereket...Nagyon baba lett a gep. Amit az uj lendkerekkel tapasztalok, azaz, hogy kevesbe rangat valtaskor, tehat finomabb a valtasok kozti atmenet. Szinte eszrevehetetlenul lehet minden atmenet nelkul valtani. Ezen kivul joval halkabb lett az egesz szerkezet, egyaltalan nem csattog, es a kuplung pedalom sem zakatol mar. Jah es a motor morgasa is megszunt. Ez foleg terheleses uzemmodban volt erezheto, hallhato. A kuplung is hamarabb fog, es nem olyan remegosen indul, mint eddig, hanem szepen finoman kezd el gurulni a verda. Osszegezve nagyon popec lett a gep
A lendkerék az nem csak fel van csavarozva valahová és az egyenletes járást biztosítja?? Mi mehet benne tönkre, hogy cserélni kell?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10363 Dátum: 2006.12.08 péntek, 17:22:00 »

Kisber,
 
jaja, megis neztem a rendszamot, hatha csak elcsereltek...
50k volt a lendkerek es most 173e-nel lett cserelve. Mintha uj lenne a verda
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10364 Dátum: 2006.12.08 péntek, 17:26:00 »

Koniman,
 
de tul keppen igen...A fotengelyre van csavarozva, es 12kilos darab. Allitolag el tud faradni, mert 2 resybol all, es akkor csattog terheles valtoyaskor. Nameg el tud kopni, mivel a kuplung tarcsa ennek feszul, ha fel van engedve a pedal. Tehat a jelenseg, csattog, es a kopas miatt mar nem jo a kiegyensulyoyas es razza az egesz mocit, meg hangos is lesz, de hogy mitol az kizart dolog mer nemtom, merhogy csapagy az nincs benne...mar ha jol lattam...jah, es a kopas miatt elindulasnal moroghat a moci illetve az egesz valtomu, gondolom, mert nem egyenletesen erkezik a tarcsa a lendkerekhez vagymi...nah, egy szo mint 100 hatarozottan erezheto a kulonbseg...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10365 Dátum: 2006.12.08 péntek, 20:58:00 »

Sziasztok!
Valaki egyszer lefényképezte a zörgö zsanérta mondiba és betette ide a fórumba.Ha valaki magára ismer vagy tudja valaki hogy melyik topikba volt a kép küldjön már egy üzit!
Az igazság én nézegettem a zsanért de semmi zörgöset lötyögőset nem találtam benne, úgyhogy meglesném a képet hogy is van ez.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10366 Dátum: 2006.12.08 péntek, 21:00:00 »

Sziasztok!
Valaki egyszer lefényképezte a zörgö zsanérta mondiba és betette ide a fórumba.Ha valaki magára ismer vagy tudja valaki hogy melyik topikba volt a kép küldjön már egy üzit!
Az igazság én nézegettem a zsanért de semmi zörgöset lötyögőset nem találtam benne, úgyhogy meglesném a képet hogy is van ez.
Szendre volt az, őt keresd.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10367 Dátum: 2006.12.08 péntek, 21:26:00 »

Szendre volt az, őt keresd.
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10368 Dátum: 2006.12.09 szombat, 22:03:00 »

Úgy néz ki, hogy csatlakozom a porlasztótcsúcs cserélők egyre népesebb táborához.  
Ugyanis villog az izzításvisszajelző kontroll lámpa. Eddigi hibajelenségek a következőek: indításkor villog a kontroll, teljesítmény kb 40% (füstölést nem láttam, ui. fél órája történt az eset, sötét van Smiley), leállítottam kis szünet után újra beindítom: továbbra is villog, de mintha valamivel erősebb lenne. Haza jöttem vele, mégeccer beindítom és most nem villog.
Szerintem ezek egyértelműen porlasztócsúcs hibára utalnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10369 Dátum: 2006.12.09 szombat, 22:10:00 »

Úgy néz ki, hogy csatlakozom a porlasztótcsúcs cserélők egyre népesebb táborához.  
Ugyanis villog az izzításvisszajelző kontroll lámpa. Eddigi hibajelenségek a következőek: indításkor villog a kontroll, teljesítmény kb 40% (füstölést nem láttam, ui. fél órája történt az eset, sötét van Smiley), leállítottam kis szünet után újra beindítom: továbbra is villog, de mintha valamivel erősebb lenne. Haza jöttem vele, mégeccer beindítom és most nem villog.
Szerintem ezek egyértelműen porlasztócsúcs hibára utalnak.
Ne gondolj a a legrosszabra.Lehet,hogy a turbócsővel van valami.
 
Amúgy mennyi van reálisan az autóban!
 
Injektortisztítót szoktál használni
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10370 Dátum: 2006.12.09 szombat, 22:26:00 »

Úgy néz ki, hogy csatlakozom a porlasztótcsúcs cserélők egyre népesebb táborához.  
Ugyanis villog az izzításvisszajelző kontroll lámpa. Eddigi hibajelenségek a következőek: indításkor villog a kontroll, teljesítmény kb 40% (füstölést nem láttam, ui. fél órája történt az eset, sötét van Smiley), leállítottam kis szünet után újra beindítom: továbbra is villog, de mintha valamivel erősebb lenne. Haza jöttem vele, mégeccer beindítom és most nem villog.
Szerintem ezek egyértelműen porlasztócsúcs hibára utalnak.
Ilyenen már átestem én is. Nekem reggel hidegindításnál csinálta. Egyből leállította, hogy a szívem után tudjak kapni. Bementem a lakásba lenyugodni 2 percre és mikor indítottam már semmi problem nem volt. Szerintem valami trutymó juthat a rendszerbe ilyenkor. A hibajelnség óta már elmentem legalább 20ezer km-t és semmi gond.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10371 Dátum: 2006.12.09 szombat, 22:34:00 »

Zsoel
Nem szoktam semmi ilyesmit használni, ugyanis az ilyen "prolong" féle termékektől borsódzik a hátam. De lehet hogy most kipróbálom, mi a neve a cuccnak?
2002 szeptemberi gyártás, no szervízkönyv Sad, Ford szervízben átnézték mielőtt megvettem durván egy éve, véleményem szerint 110nél több semmiképp sem lehet benne, én egy huszast tekertem bele mindeféle gond nélkül. Órában 76 szerepel.
Ticu, próféta szóljon belőled.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #10372 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 00:13:00 »

Zsoel
Nem szoktam semmi ilyesmit használni, ugyanis az ilyen "prolong" féle termékektől borsódzik a hátam. De lehet hogy most kipróbálom, mi a neve a cuccnak?
2002 szeptemberi gyártás, no szervízkönyv Sad, Ford szervízben átnézték mielőtt megvettem durván egy éve, véleményem szerint 110nél több semmiképp sem lehet benne, én egy huszast tekertem bele mindeféle gond nélkül. Órában 76 szerepel.
Ticu, próféta szóljon belőled.
Protec dízelrendszer tisztitó 375 ml common rail rendszerhez. 2366 ft-ért vettem a Cromaxnál.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #10373 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 02:25:00 »

Zsoel
Nem szoktam semmi ilyesmit használni, ugyanis az ilyen "prolong" féle termékektől borsódzik a hátam. De lehet hogy most kipróbálom, mi a neve a cuccnak?
2002 szeptemberi gyártás, no szervízkönyv Sad, Ford szervízben átnézték mielőtt megvettem durván egy éve, véleményem szerint 110nél több semmiképp sem lehet benne, én egy huszast tekertem bele mindeféle gond nélkül. Órában 76 szerepel.
Ticu, próféta szóljon belőled.
Én a biztonság kedvéért csinálnék egy hibakód olvasást.Nekem is villogot az izzitás utána abbahagyta ,nem is foglalkoztam vele.De rá 2hónapra megint csinálta.Akkor olvastattam ki a hibát.Most meg vakarom a fejem mert elszált a magasnyomásuszivattyum.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10374 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 11:57:00 »

Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kéne nagyon odafigyelni, ha én is Mondeos akarnék lenni.
Márpedig akarnék!
Kiszemelve:
4 ajtó, TDCI Gia 130 lú
2002 12 ho
2 év müszaki
140000km
itthoni
téli-nyári felnikkel
jó álapot
mennyit szabad fizetni érte?
Egyenlőre ennyi.
Köszönöm
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10375 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 12:14:00 »

Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kéne nagyon odafigyelni, ha én is Mondeos akarnék lenni.
Márpedig akarnék!
Kiszemelve:
4 ajtó, TDCI Gia 130 lú
2002 12 ho
2 év müszaki
140000km
itthoni
téli-nyári felnikkel
jó álapot
mennyit szabad fizetni érte?
Egyenlőre ennyi.
Köszönöm
Ehez látni kéne azért, hogy árat tudjunk mondani.Amire nem árt, ha ránézel: Az ajtók alsó éleinek a korodálása, sajnos típushiba, ha viszont van szervízkönyve, akkor 12 év gari van rá
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10376 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 14:28:00 »

Tanácsot szeretnék kérni, hogy mire kéne nagyon odafigyelni, ha én is Mondeos akarnék lenni.
Márpedig akarnék!
Kiszemelve:
4 ajtó, TDCI Gia 130 lú
2002 12 ho
2 év müszaki
140000km
itthoni
téli-nyári felnikkel
jó álapot
mennyit szabad fizetni érte?
Egyenlőre ennyi.
Köszönöm
Killer keress engem én eladnám az enyémet ... beújjítok az enyém megfelel a követelményeknek + vajbőr ... fekete ... stb
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10377 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 14:40:00 »

Killer keress engem én eladnám az enyémet ... beújjítok az enyém megfelel a követelményeknek + vajbőr ... fekete ... stb
Mégis amit beírtam autónak mennyi lenne a reális tól-ig ára?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10378 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 14:43:00 »

Zsoel
Nem szoktam semmi ilyesmit használni, ugyanis az ilyen "prolong" féle termékektől borsódzik a hátam. De lehet hogy most kipróbálom, mi a neve a cuccnak?
2002 szeptemberi gyártás, no szervízkönyv Sad, Ford szervízben átnézték mielőtt megvettem durván egy éve, véleményem szerint 110nél több semmiképp sem lehet benne, én egy huszast tekertem bele mindeféle gond nélkül. Órában 76 szerepel.
Ticu, próféta szóljon belőled.
Én ezt használom:
 
http://spuri-adalek.hu/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10379 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 14:56:00 »

Mégis amit beírtam autónak mennyi lenne a reális tól-ig ára?
Ez sok mindentől függ vannak ebben a kategóriában  már 2,2m. ért is autók amiknek a színe . felszereltsége  stb , nem éppen versenyképes plussz még a nagy lutri az előélet vannak drágábbak is amik nem feltétlenűl azért drágák , mert az eladó ebből akar meggazdagodni , hanem mert jó az autó +a felszereltségezek az autók ezekkel a paraméterekkel 3 milla körül vannak ,,, tehát a számtani közép ami neked irányt adhat ... én újból mondeót veszek de meg sem fogom nézni a nagy alkalmi vételeket ... sok szerencsét!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10380 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 15:11:00 »

Ez sok mindentől függ vannak ebben a kategóriában  már 2,2m. ért is autók amiknek a színe . felszereltsége  stb , nem éppen versenyképes plussz még a nagy lutri az előélet vannak drágábbak is amik nem feltétlenűl azért drágák , mert az eladó ebből akar meggazdagodni , hanem mert jó az autó +a felszereltségezek az autók ezekkel a paraméterekkel 3 milla körül vannak ,,, tehát a számtani közép ami neked irányt adhat ... én újból mondeót veszek de meg sem fogom nézni a nagy alkalmi vételeket ... sok szerencsét!!
Köszi, okosodok lassan.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10381 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 17:02:00 »

Egy Mondeo Ghia-m van, kombi. CSak távirányítóval tudom kinyitni a csomagtartót, belülről nem. Nagy baj van ilyenkor? Vigyem inkább szervízbe vagy én is tudok vele valamit kezdeni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10382 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 17:33:00 »

Tudja valaki hogyan kell leszedni a kulso tukor fenyezett boritasat ?
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10383 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 17:35:00 »

Tudja valaki hogyan kell leszedni a kulso tukor fenyezett boritasat ?
Ha valaki akkor Zsoel biztos Smiley De szerintem sima pattintós, kis csavarhúzóval lepattintod és kész....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10384 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 17:36:00 »

Angel,
 
Ma megvettem az ajtokat az Abertirsai karoszeriastol. Nemsoka viszem fenyeztetni Nala volt a legolcsobb. 22e/db
Koszi a tippet !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10385 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 17:37:00 »

Wyctor,
 
Igen, ugy lattam pattintos, de jo lenne valami instrukcio, nehogy letorjem tobol a tukrot
Nos, akkor Zsoel kollega, nyilatkozz !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10386 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 19:20:00 »

Tudja valaki, hogy benyas MKIII-nal hogyan lehet ledugozni az EGR szelepet ? Hamarosan szivosort cserelek, es az ujat nem vagyok hajlando ossze taknyozni korommal
Azt lattam, hogy a szivosoron van egy lyuk, ahol bemegy a visszavezetett kipufgaz. Ha oda rakok egy fem lemezt, abbol lehet valami baj ? Pl. az EGR-nel tulnyomas keletkezik stb. vagy visszadolgozik a kipufgaz a kipufogo szelepeknel ? Bar ha jol selytem, ezaz EGr szelep csak annyit csinal, hogy eccer atengedi magan a kipuf gazt, maskor meg nem ? Tehat ebbol elvileg nem lehet ilyen nyomasos gond ugye ?
 
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10387 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 19:22:00 »

selytem=sejtem bocsi Cool
 
Lehet, hogy a kerdesek topicba kellett volna irnom ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10388 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 19:50:00 »

Egy Mondeo Ghia-m van, kombi. CSak távirányítóval tudom kinyitni a csomagtartót, belülről nem. Nagy baj van ilyenkor? Vigyem inkább szervízbe vagy én is tudok vele valamit kezdeni?
vagy sok pénzt elköltessz egy központi modul cserére vagy vársz tavaszig amikor a meleg miatt megint normálisan fog működni! akkor aztán szétszedni es mindent újra bezsírozni v beolajozni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10389 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 20:43:00 »

Egy Mondeo Ghia-m van, kombi. CSak távirányítóval tudom kinyitni a csomagtartót, belülről nem. Nagy baj van ilyenkor? Vigyem inkább szervízbe vagy én is tudok vele valamit kezdeni?
Nekem is volt ilyen probléma egy darabig fújogattam wd40-nel a bal elsö zárban lévö mikrokapcsolót és 3 napig jóvolt de ezt meguntam és vettem bele egy bal elsö zárszerkezetet, mert nem javítható komplett csere. 22k körül van az ára és azóta jól müködik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10390 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 20:53:00 »

Sziasztok,
 
Ford szervizben azt mondják, hogy az MKIII automata váltójában nem kell soha olajat cserélni, az gondozásmentes. Mi igaz ebből?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10391 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 20:56:00 »

Sziasztok,
 
Ford szervizben azt mondják, hogy az MKIII automata váltójában nem kell soha olajat cserélni, az gondozásmentes. Mi igaz ebből?
Elvileg igaz...gyakorlatilag meg a fene tudja..ártani nem árt.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10392 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:00:00 »

Sziasztok,
 
Ford szervizben azt mondják, hogy az MKIII automata váltójában nem kell soha olajat cserélni, az gondozásmentes. Mi igaz ebből?
Az MKI-II automatájánál is gondozásmentes az olaj. Max ellenőrizni a szintet és esetleg utántölteni, ha kell.
Én azt mondom felesleges a csere.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10393 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:08:00 »

És az nem az elhasznált olajtól lehet, hogy néha hülyéskedik a váltóm? Pl megcsúszik 2 fokozat között, vagy 4-ben alacsony fordulaton erősebb gáznál megrázza az autót...
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10394 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:20:00 »

És az nem az elhasznált olajtól lehet, hogy néha hülyéskedik a váltóm? Pl megcsúszik 2 fokozat között, vagy 4-ben alacsony fordulaton erősebb gáznál megrázza az autót...
Tudsz biztos futásteljesítményt?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10395 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:32:00 »

Tudja valaki, hogy benyas MKIII-nal hogyan lehet ledugozni az EGR szelepet ? Hamarosan szivosort cserelek, es az ujat nem vagyok hajlando ossze taknyozni korommal
Azt lattam, hogy a szivosoron van egy lyuk, ahol bemegy a visszavezetett kipufgaz. Ha oda rakok egy fem lemezt, abbol lehet valami baj ? Pl. az EGR-nel tulnyomas keletkezik stb. vagy visszadolgozik a kipufgaz a kipufogo szelepeknel ? Bar ha jol selytem, ezaz EGr szelep csak annyit csinal, hogy eccer atengedi magan a kipuf gazt, maskor meg nem ? Tehat ebbol elvileg nem lehet ilyen nyomasos gond ugye ?
 

MKI nél az a recept, hogy veszel egy rendes EGR tömítést felrajzolod egy alu lapra kivágod és a középső nagy lyukat elfelejted kifúrni - csak a 2 kicsit. Beszerelés az alulemez dugó és az új tömítés kombinációjával történik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10396 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:46:00 »

Tudsz biztos futásteljesítményt?
Nem, de a szerviz szerint (meg az autó állapota szerint) 180-200e-re saccolom (no szervizkönyv)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10397 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 08:28:00 »

gcser,
 
Lendkerek ? Nekem akkor razta be a verdat kis sebessegnel, vagy terhelesnel. Most meg mint egy urhajo
Valto olajat erdemes csereltetni. Az igaz, hogy azt mondjak orok eletu, de tudjuk, hgoy semmi sem tart orokke. Amen
En nemreg csereltettem valto olajat es hat erezni a kulonbseget.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10398 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 08:29:00 »

Fusim,
 
Ok, de pontosan hova rakom ezta lapot ? Ha jol lattam az egr-be megy hutoviz is Ebbol kiindulva meg nem mertem leszerelni...Es mi van akkro, ha ecceruen lehuzom az elektromos csatijat ? Akkor nem kapcsol elvileg, ugye ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10399 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 08:50:00 »

Tudja valaki, hogy benyas MKIII-nal hogyan lehet ledugozni az EGR szelepet ? Hamarosan szivosort cserelek, es az ujat nem vagyok hajlando ossze taknyozni korommal
Azt lattam, hogy a szivosoron van egy lyuk, ahol bemegy a visszavezetett kipufgaz. Ha oda rakok egy fem lemezt, abbol lehet valami baj ? Pl. az EGR-nel tulnyomas keletkezik stb. vagy visszadolgozik a kipufgaz a kipufogo szelepeknel ? Bar ha jol selytem, ezaz EGr szelep csak annyit csinal, hogy eccer atengedi magan a kipuf gazt, maskor meg nem ? Tehat ebbol elvileg nem lehet ilyen nyomasos gond ugye ?
 

Zacci!
Valaki rakott erről fel képeket nem is oly rég.
Ha jól Mléxem alulemez kivág, kilukaszt, berak.  
Üdv:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.