Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 12:31:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 288 289 [290] 291 292 293 294 295 296 297 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21468973 alkalommal)
0 Felhasználó és 337 vendég van a témában
mernokur
Vendég
« Új hozzászólás #14450 Dátum: 2007.12.18 kedd, 18:16:07 »

Szasztok

Új tag vagyok, egy éve van egy 2001-es mondeom, (kombi dízel)
Voltak vele grimbuszok, de eddig mindet (na jó majdnem mindet) sikerült megoldani.
A legújabb heppje, hogy hideg időben, ami mostanság elég sőűrűn fordul elő, a csomagtérajtó zárja nem nyílik ki.
Pontosítok: Ajtókilincsre (mikrokapcsoló) nem, a középkonzolon lévő gombra nem, viszont a kulcson lévő távirányító gombjára igen.

Mi a hiba?

Köszi
Attila
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14451 Dátum: 2007.12.18 kedd, 20:02:21 »

Mi a hiba?

Azt meg lehet próbálni, hogy a zárat hátul kibontod, és a csatlakozót befújod WD40-nel. Az néha segít a hidegben előjövő zárproblémáknak. Sajnos már majdnem típushiba, többeknek előfordul a hidegben megbolonduló zár.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14452 Dátum: 2007.12.18 kedd, 20:14:17 »

Hűdebaba.... nyes
Lézergravír üvegkockába - MKIII
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #14453 Dátum: 2007.12.18 kedd, 22:25:35 »

eljen  Ilyen van Pécsen az Árkádban is
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #14454 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:02:17 »

Sziasztok, szélvédőfűtéssel kapcsolatban lenne kérdésem.
Ma próbáltam ki először, és azt vettem észre, hogy van 2-3 db 5-6 cm széles csík, ahol nem olvad le a jég. Illetve leolvad, mert az ablaktörlő letörli, de nem válik vízzé, mint a többi helyen. Ez hiba? Mennyire egyenletesen kellene leolvasztania?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #14455 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:13:31 »


A benzineshez tényleg 28e? eplus2

Ha ügyes vagy rászerkesztesz egy MKI termosztát házat és máris cserélhető lesz Wink 3000 ből
Igen!

De ez nem számít tákolásnak? Olyan mintha az egyszeri szökkenő az elveszett 710-es :-) alkatrészt monnyuk kecsöpös kupakkal helyettesítené!?. Cool
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #14456 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:15:13 »

Sziasztok, szélvédőfűtéssel kapcsolatban lenne kérdésem.
Ma próbáltam ki először, és azt vettem észre, hogy van 2-3 db 5-6 cm széles csík, ahol nem olvad le a jég. Illetve leolvad, mert az ablaktörlő letörli, de nem válik vízzé, mint a többi helyen. Ez hiba? Mennyire egyenletesen kellene leolvasztania?

Mindenhol egyenletesen kéne olvasztania. Ha a széle jeges maradt akkor nincs baj, mert ott nincs is fűtőszál, ha máshol nem olvaszt az pech. Együtt kell vele élni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #14457 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:22:26 »

Mindenhol egyenletesen kéne olvasztania. Ha a széle jeges maradt akkor nincs baj, mert ott nincs is fűtőszál, ha máshol nem olvaszt az pech. Együtt kell vele élni.

a szélén nem olyan vészes, a vezetőoldalon van egy kb. 6 centis sáv, mellette egy 2 centis, meg az utasoldalon két 6-8 centis egymás mellett. Akkor ezekszerint ott nem mennek a fűtőszálak. Végülis nem gáz, mert felmelegedik annyira, hogy az ablaktörlő simán letolja, nem marad az ablakra fagyva semmi, csak gondoltam tisztázom, hogy gyárilag ilyen vagy valami baja van.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14458 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:26:46 »

Közel hajolsz az ablakhoz akkor látod hol vannak a fűtőszálak. Azon területen ahol van ott kellene olvasztani ha nem teszi akkor megsérült a szál. Lehet kapni javító festéket hozzá. Nyilván ahol nincs szál ott nem kell olvasztania.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #14459 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:31:36 »

kapni javító festéket hozzá. Nyilván ahol nincs szál ott nem kell olvasztania.

lehet javítani? valahol olvastam, hogy a szálak 2 üvegréteg között vannak.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14460 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:38:43 »

Közel hajolsz az ablakhoz akkor látod hol vannak a fűtőszálak. Azon területen ahol van ott kellene olvasztani ha nem teszi akkor megsérült a szál. Lehet kapni javító festéket hozzá. Nyilván ahol nincs szál ott nem kell olvasztania.

sztem csak a hátsó javítható. az első a 2 összeragasztott üveglap között van ... legalábbis logikai úton ennek van értelme.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14461 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:41:37 »

sztem csak a hátsó javítható. az első a 2 összeragasztott üveglap között van ... legalábbis logikai úton ennek van értelme.
Tényleg. Igazad van. Akkor marad  a kalapács. eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14462 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:47:53 »

kapni javító festéket hozzá. Nyilván ahol nincs szál ott nem kell olvasztania.

lehet javítani? valahol olvastam, hogy a szálak 2 üvegréteg között vannak.

Nem lehet javitani. Megoldas: Csere.
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.19 szerda, 11:00:28 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #14463 Dátum: 2007.12.19 szerda, 10:49:05 »

Nem lehet javitani. Megoladas: Csere.

azért annyira nem rossz  Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14464 Dátum: 2007.12.19 szerda, 15:07:46 »

A helyi autósboltban érdeklődtem termosztát iránt, és nagyon meglepett mikor azt mondták, hogy csak 98 °C-os van.
20000  körüli áron. 

98°C- os?Huh??? Hülyék ezek?
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #14465 Dátum: 2007.12.19 szerda, 15:09:33 »

A helyi autósboltban érdeklődtem termosztát iránt, és nagyon meglepett mikor azt mondták, hogy csak 98 °C-os van.
20000  körüli áron. 

98°C- os?Huh??? Hülyék ezek?
Ezek szerint igen, mert vagy 88 vagy 92C-s van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14466 Dátum: 2007.12.19 szerda, 16:00:13 »

A helyi autósboltban érdeklődtem termosztát iránt, és nagyon meglepett mikor azt mondták, hogy csak 98 °C-os van.
20000  körüli áron. 

98°C- os?Huh??? Hülyék ezek?
Ezek szerint igen, mert vagy 88 vagy 92C-s van.

Win 98-as oprenceren fut a prog?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14467 Dátum: 2007.12.19 szerda, 19:27:17 »

A helyi autósboltban érdeklődtem termosztát iránt, és nagyon meglepett mikor azt mondták, hogy csak 98 °C-os van.
20000  körüli áron. 

98°C- os?Huh??? Hülyék ezek?
Ezek szerint igen, mert vagy 88 vagy 92C-s van.

Win 98-as oprenceren fut a prog?

Ezekszerint igen eljen eljen eljen eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #14468 Dátum: 2007.12.19 szerda, 21:16:42 »

meglepett mikor azt mondták, hogy csak 98 °C-os van.
20000  körüli áron. 
Vagy a 2 egybe abják 20000e-ért
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #14469 Dátum: 2007.12.21 péntek, 11:32:42 »

Es megvan meg ?
---Áthozat a nagyauto topicból.
Megvan, de vidéken (Majd visszakérem. Neked igértem egyébként is, tanulmányozásra.). Elvittem egy szakihoz, de azt mondta, hogy kb. annyiba kerül a felújítása, mint amennyibe a bontott kerül (csapágy, stb.). Ráadásul én rákérdeztem a típusra egy felújító szervízben is, és azt mondták, hogy feszültségszabályzó nem kapható hozzá. Ezért lett bontott. Akkor összegyűjtöttem néhány felújító címet is a facelift topic-ban (meg az Élményekben). Olvass vissza, november eleje.
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.21 péntek, 11:36:44 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14470 Dátum: 2007.12.21 péntek, 12:44:05 »

Es megvan meg ?
---Áthozat a nagyauto topicból.
Megvan, de vidéken (Majd visszakérem. Neked igértem egyébként is, tanulmányozásra.). Elvittem egy szakihoz, de azt mondta, hogy kb. annyiba kerül a felújítása, mint amennyibe a bontott kerül (csapágy, stb.). Ráadásul én rákérdeztem a típusra egy felújító szervízben is, és azt mondták, hogy feszültségszabályzó nem kapható hozzá. Ezért lett bontott. Akkor összegyűjtöttem néhány felújító címet is a facelift topic-ban (meg az Élményekben). Olvass vissza, november eleje.

Koszonom szepen ! Majd jol megnezem... wave worship
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14471 Dátum: 2007.12.21 péntek, 13:46:05 »

---Áthozat a nagyauto topicból.

 worship Köszi eljen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #14472 Dátum: 2007.12.21 péntek, 23:34:39 »

Üdv!
Nem járt ma egy ST optikás, fekete, jól leültett, szép lexusdesign hátsólámpás MKIIImal az Ázsia centerben?
Nagyon ütős volt a gép!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

ihasznorbi
Vendég
« Új hozzászólás #14473 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 20:00:13 »

Sziasztok !
Van egy 3-as mondim , és a csomagtartó záramnál lévő műanyag dobozkában lévő kis egységem megszorult , így folyamatosan nyitva a csomagtartóm . Ezt a kis egységet szétszedtem , eléggé "száraz volt " a mechanikus része , bekentem , összetettem , egy darabig működött , és megint "beállt"
A kis dobozka tartalma egy pici villanymotor , egy kis fogaskerék , és egy kis "csigás" lökőrúd .
Ilyet keresnék ha valaki tudna segíteni nekem !!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14474 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 12:53:54 »

Üdv!
Nem járt ma egy ST optikás, fekete, jól leültett, szép lexusdesign hátsólámpás MKIIImal az Ázsia centerben?
Nagyon ütős volt a gép!

Ugye mennyivel szebb mint akármilyen BMW?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #14475 Dátum: 2007.12.25 kedd, 18:29:03 »

Sziasztok
tankolási kérdésem lenne. hogyan kell tankolni?  falbav
ha első kattanásig tankolok, akkor a mutató nem megy fel max-ig, hanem kb fél ossztás hiányzik. ez lehet az oka, hogy a computer 9,5 litert mutatott, a tankolás meg 8,7-et...
próbáltam már úgy is, hogy első kattanás után várok, amíg elmúlnak a bugyborékoló hangok és rátöltök, de így se megy a max csíkig a mutató, sőt, volt hogy kilocsoltam a benzint... rinya
tehát hány kattanásig kell tankolni és mennyit kell várni a kattanások között?

másik kérdés, hogy a fogyasztásmérő kinek mennyire pontos? mert ha az pontos, akkor végülis nem fog érdekelni a szintjelző, meg tankolásnál se fogom számolgatni a fogyasztást. (még a régi időkből maradt rám ez a szokás, az akkori autókban kiváló hibamutató volt, ha megemelkedett a fogyasztás, így aztán azóta tankoláskor mindig kiszámolom automatikusan)
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14476 Dátum: 2007.12.25 kedd, 18:52:22 »

Sziasztok
tankolási kérdésem lenne. hogyan kell tankolni?  falbav

Szerintem mindegy, csak mindig ugyanúgy tankolj. A fedcomp majdnem mindenkinek csal, hol fel, hol le. Ha tényleg érdekel a fogyasztásod, akkor tankolás alapján számold, az biztos.

Vagy hagyod a fenébe az egészet, és csak mész és tankolsz. nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14477 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:09:08 »

Sziasztok
tankolási kérdésem lenne. hogyan kell tankolni?  falbav
ha első kattanásig tankolok, akkor a mutató nem megy fel max-ig, hanem kb fél ossztás hiányzik. ez lehet az oka, hogy a computer 9,5 litert mutatott, a tankolás meg 8,7-et...
próbáltam már úgy is, hogy első kattanás után várok, amíg elmúlnak a bugyborékoló hangok és rátöltök, de így se megy a max csíkig a mutató, sőt, volt hogy kilocsoltam a benzint... rinya
tehát hány kattanásig kell tankolni és mennyit kell várni a kattanások között?

másik kérdés, hogy a fogyasztásmérő kinek mennyire pontos? mert ha az pontos, akkor végülis nem fog érdekelni a szintjelző, meg tankolásnál se fogom számolgatni a fogyasztást. (még a régi időkből maradt rám ez a szokás, az akkori autókban kiváló hibamutató volt, ha megemelkedett a fogyasztás, így aztán azóta tankoláskor mindig kiszámolom automatikusan)

Ahogy tomi írja: tankolj mindig ugyanúgy, azaz mondjuk az első kattanásig, majd a következő alkalommal is, és nézd meg, hány litert tankoltál.
Én tele szoktam tankolni az autót. Nyomom az első kattanásig, majd kihúzom, csurgatom lassan, addig, amíg meg nem jelenik fenn az üzemanyag.
Na ez egy kicsit pontosabb, mint az első kattanás.
Hogy mennyire alkalmas hétköznapokra? Nekem van hozzá türelmem... meg nyilván akkor kell ez, ha messzire akar az ember menni 1 tankolással.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14478 Dátum: 2007.12.26 szerda, 22:44:25 »

Köszönöm szépen a választ, 92 kw szerepel a forgalmiban, erre gondoltam az "erősebbel".

Én értem, mit értesz erősebb alatt...
A kérdés: milyen olaj van a motorban? Remélem, nem 10w... mert akkor egy szimpla olajcsere 5w30-ra, és esetleg megoldódott a probléma...
Ha nem, és mégis a szelepek csattognak, akkor szelephézagot kell állítani (és egyben te leszel az első, akinél ez előjött).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14479 Dátum: 2007.12.26 szerda, 23:23:46 »

Köszi a válaszod! smile

Remélem az előírt olajat rakták bele a márkaszervízben, de lassan kezdek kételkedni ebben is...
Tény, hogy más márkáknál ( főleg VW) tragikus tapasztalataim voltak a lehúzós próbálkozásokkal, és néha a hozzá nem értéssel, de nem akarok általánosítani.
A legnagyobb merénylet amit eddig majdnem elkövettek ellenem ( Opel volt), hogy nem húzták meg az első  kerékanyákat az egyik szervíz során, a városban közlekedve kanyarban rázott és "dübörgött", azt hittem féltengelyes lett, aztán az M3-on Mogyoródnál alig tudtam lehúzódni, amikor egyszercsak elkezdett brutálisan ide-oda menni a kocsi eleje, mivel már csak 2 tartó csavar volt a jobb első kerékben de már azok is csak félig...

Ezeket a "tudatos vagy tudatlanbakikat" az utóbbi években úgy igyekeztem kiküszöbölni, hogy csak olyan helyre vittem szervizelni az autókat, ahol bemehettem a szervízbe, és naív és bárgyú kérdéseket feltéve végig tudtam nézni, hogy mit csinálnak sz autóval.

Na de visszatérve a Ford-ra:

Ált szolgálati gépekkel járok, ez most a sajátom ( előtte volt egy 1-es még jó 12 éve, majd két 3-as szolgálati), ezért különösen odafigyeltem rá, viszont az újraeladhatóság miatt a garanciális pecséteket nem akartam megszakítani (mielőtt ezt a gépet vettem, megtapasztaltam, h mennyi bóvli van az autópiacon, ez volt az egyetlen ebből a típusból 3 hét alatt itthon, amelyiknek "valódi" szervízkönyve volt, leinformálva is,Nem is annyira a megbízható szervízek miatt, hanem azért, hogy legalább tudjam, hogy nagyjából mennyi van a motorban...), ezért a minimális előírt javításokat Fordéknál míveltettem.
Egyébként remek autó volt mindeddig a mindennapi strapa (átlag 7e km/hó)a relatív sok km ellenére, fékbetéteket kellett benne csak cserélni és párszor segített a WD40 szerelő ismerősömnél. Vele az ünnepek miatt csak telefonon tudtam beszélni, most, ő ugyanígy az olajra tippelt első körben, remélem tényleg csak ez a baja, bár ez a márkaszervíz oldaláról valódi szakmai dilettantizmus jele volna. ( vagy csak az esetleg Tesco-s olajé? Sad amit "esetleg" beletölthettek ott?...)

Nem vagyok mélyen műszaki gondolkkodású, de a logikus összefüggéseket nagyjából megértem a motorok esetében is, az egyetlen dolog, amit nem tudok hová tenni, a már korábban is jelentkező esetenkénti "rángatás" közepesnél nagyobb fordulatszámon, ez a most tárgyalt hiba előtt is jelentkezett néha, és most is érzem az autón. Mi lehet ez? Gyújtás, vagy vezérlés probléma?

Remélem, hogy tényleg csak az olaj lesz az oka a korábban leírt "hangjelenségeknek", és köszönöm a válaszod! wave

Köszönöm szépen a választ, 92 kw szerepel a forgalmiban, erre gondoltam az "erősebbel".

Én értem, mit értesz erősebb alatt...
A kérdés: milyen olaj van a motorban? Remélem, nem 10w... mert akkor egy szimpla olajcsere 5w30-ra, és esetleg megoldódott a probléma...
Ha nem, és mégis a szelepek csattognak, akkor szelephézagot kell állítani (és egyben te leszel az első, akinél ez előjött).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14480 Dátum: 2007.12.26 szerda, 23:46:06 »

Nem vagyok mélyen műszaki gondolkkodású, de a logikus összefüggéseket nagyjából megértem a motorok esetében is, az egyetlen dolog, amit nem tudok hová tenni, a már korábban is jelentkező esetenkénti "rángatás" közepesnél nagyobb fordulatszámon, ez a most tárgyalt hiba előtt is jelentkezett néha, és most is érzem az autón. Mi lehet ez? Gyújtás, vagy vezérlés probléma?

A rángatásrul... már a többiek leírták:célszerű a gyertya cseréjét kábelcserével összekötni. Ha rossz a gyertyakábel, az okozhat ilyet. Esetleg még trafó.
Aztán, ha pl az van, hogy nagy fordulaton elfogy az erő, és úgy rángat, az esetleg attól is lehet, hogy az AC nem szállít elég üzemanyagot.
Látni kéne, talán többet tudnánk mondani.
De. Ennél a motornál sajna van a szívósor-mizéria, ami 180e-nél már valószínű. Annak is klattyogó hangja van, hasonló, mint a szelepeké, de az nem szűnik meg bemelegedésre. Ezt mindenképpen nézzétek meg, a Zacci ennek nagy tudora, mert az rossz esetben motorgenerállá fajulhat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14481 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 00:09:19 »

Egyszerűen le tudnád írni nekem, h mi a szívósor mizéria?

A klattyogás pl reggel, hidegen kifejezetten erős, ahhoz képest csendesedik, de nem szűnik meg, nekem mondjuk nagyon feltűnő, mert korábban gyönyörű duruzsoló "alig" hangja volt a kocsinak.
Meg egy dolgot észrevettem, a hidegekkel egyetemben most borzalmasan lassan melegszik ( 20-30 km néha, persze hidegen soha nem nyomom...), ha fúteni próbálok ilyenkor pillanarok alatt lerántja a hűtővíz hőmérsékletet, de gondolom ez termosztát lehet.

Azért vagyok ennyire rajta ezen a kattogás "témán", mert reggel indulnék síelni a családdal, és nem vagyok nyugodt, hogy nem lesz gond, ha ezzel a géppel megyünk... Angry

Nem vagyok mélyen műszaki gondolkkodású, de a logikus összefüggéseket nagyjából megértem a motorok esetében is, az egyetlen dolog, amit nem tudok hová tenni, a már korábban is jelentkező esetenkénti "rángatás" közepesnél nagyobb fordulatszámon, ez a most tárgyalt hiba előtt is jelentkezett néha, és most is érzem az autón. Mi lehet ez? Gyújtás, vagy vezérlés probléma?

A rángatásrul... már a többiek leírták:célszerű a gyertya cseréjét kábelcserével összekötni. Ha rossz a gyertyakábel, az okozhat ilyet. Esetleg még trafó.
Aztán, ha pl az van, hogy nagy fordulaton elfogy az erő, és úgy rángat, az esetleg attól is lehet, hogy az AC nem szállít elég üzemanyagot.
Látni kéne, talán többet tudnánk mondani.
De. Ennél a motornál sajna van a szívósor-mizéria, ami 180e-nél már valószínű. Annak is klattyogó hangja van, hasonló, mint a szelepeké, de az nem szűnik meg bemelegedésre. Ezt mindenképpen nézzétek meg, a Zacci ennek nagy tudora, mert az rossz esetben motorgenerállá fajulhat.
Naplózva
bigalexander
Vendég
« Új hozzászólás #14482 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 00:13:43 »

Köszi a válaszod! smile

Ha nem, és mégis a szelepek csattognak, akkor szelephézagot kell állítani (és egyben te leszel az első, akinél ez előjött).
[/quote]

Szia.
Nekem mostnában volt ilyen gondom hátha ad némi infot de visszakeresheted a kérdések topicban.

Szelep csattogás szerü hangot hallottam a motorbol olajat cseréltem és halkabb lett lehet azért mert hallkabbnak
akartam hallani de tény ,hogy hidegen hangosabb volt melegen halkabb.
Itt a fiuk hozzászolásai alapján (és ismét köszönöm nekik) ellenöriztettem a szivosort és megállapitották ,hogy
csere azonnal (fél centit kotyogott vmi tengely vmi müanyag házban) pedig régi ismerösöm a szervizvezetö ezért
nem hinném ,hogy rámtukmálták a szivosort.173500 km van az autoban 1.8.

Viszont nem rángatott semmilyen fordulaton.
Keress rá itt a keresöben a szivosor szora van rola info.

bye.
Naplózva
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14483 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 00:21:35 »

Köszönöm szépen a tanácsod! Wink

Köszi a válaszod! smile

Ha nem, és mégis a szelepek csattognak, akkor szelephézagot kell állítani (és egyben te leszel az első, akinél ez előjött).

Szia.
Nekem mostnában volt ilyen gondom hátha ad némi infot de visszakeresheted a kérdések topicban.

Szelep csattogás szerü hangot hallottam a motorbol olajat cseréltem és halkabb lett lehet azért mert hallkabbnak
akartam hallani de tény ,hogy hidegen hangosabb volt melegen halkabb.
Itt a fiuk hozzászolásai alapján (és ismét köszönöm nekik) ellenöriztettem a szivosort és megállapitották ,hogy
csere azonnal (fél centit kotyogott vmi tengely vmi müanyag házban) pedig régi ismerösöm a szervizvezetö ezért
nem hinném ,hogy rámtukmálták a szivosort.173500 km van az autoban 1.8.

Viszont nem rángatott semmilyen fordulaton.
Keress rá itt a keresöben a szivosor szora van rola info.

bye.
[/quote]
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14484 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 00:22:54 »

Egyszerűen le tudnád írni nekem, h mi a szívósor mizéria?

A klattyogás pl reggel, hidegen kifejezetten erős, ahhoz képest csendesedik, de nem szűnik meg, nekem mondjuk nagyon feltűnő, mert korábban gyönyörű duruzsoló "alig" hangja volt a kocsinak.
Meg egy dolgot észrevettem, a hidegekkel egyetemben most borzalmasan lassan melegszik ( 20-30 km néha, persze hidegen soha nem nyomom...), ha fúteni próbálok ilyenkor pillanarok alatt lerántja a hűtővíz hőmérsékletet, de gondolom ez termosztát lehet.

Azért vagyok ennyire rajta ezen a kattogás "témán", mert reggel indulnék síelni a családdal, és nem vagyok nyugodt, hogy nem lesz gond, ha ezzel a géppel megyünk... Angry

A szívósorban van egy tengely, ami kikopik, és elszabadulhat, a motor beszippantja... na ez a motor vége is egyben.
Én nem tudom neked megmondani, ez valóban a szívósor-e. Azt sem, hogy így mehetsz síelni, vagy nem. Ezt neked kell eldöntened.
A hideg motor a termosztát miatt van, de az nem veszélyes. Szimpla csere, nem bonyolult.
A rángatásnak ehhez nincs köze. Az egy más tészta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14485 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 00:43:22 »

Hmmm. Értem...
Úgy hiszem más autóval kell mennünk, nem kockáztatok.

Nagyon köszönöm az önzetlen  segítséget, autós fórumon most voltam első alkalommal, de a kezdeti "tapogatózások után" úgy hiszem, hogy ez fórum nagyon rendben van!

Mindenképp megírom Januárban hogy mi volt a gond, ha a hiba végére sikerült járni.

Minden jót addig is Fordosok! worship

Jó éjszakát!


Egyszerűen le tudnád írni nekem, h mi a szívósor mizéria?

A klattyogás pl reggel, hidegen kifejezetten erős, ahhoz képest csendesedik, de nem szűnik meg, nekem mondjuk nagyon feltűnő, mert korábban gyönyörű duruzsoló "alig" hangja volt a kocsinak.
Meg egy dolgot észrevettem, a hidegekkel egyetemben most borzalmasan lassan melegszik ( 20-30 km néha, persze hidegen soha nem nyomom...), ha fúteni próbálok ilyenkor pillanarok alatt lerántja a hűtővíz hőmérsékletet, de gondolom ez termosztát lehet.

Azért vagyok ennyire rajta ezen a kattogás "témán", mert reggel indulnék síelni a családdal, és nem vagyok nyugodt, hogy nem lesz gond, ha ezzel a géppel megyünk... Angry

A szívósorban van egy tengely, ami kikopik, és elszabadulhat, a motor beszippantja... na ez a motor vége is egyben.
Én nem tudom neked megmondani, ez valóban a szívósor-e. Azt sem, hogy így mehetsz síelni, vagy nem. Ezt neked kell eldöntened.
A hideg motor a termosztát miatt van, de az nem veszélyes. Szimpla csere, nem bonyolult.
A rángatásnak ehhez nincs köze. Az egy más tészta.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14486 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 10:38:28 »

Ace,

Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14487 Dátum: 2007.12.29 szombat, 13:46:58 »

Ace,

Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Egyébként az 1.8 duratec nem korongos, hanem tőkés!
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14488 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 18:04:57 »

Benyas kollegak !

Nos mar reg ota eszre vettem, de most mar rakerdezek...Szal motor jar alapjaraton. Motorteto nyitva. (nemis ertem minek eza teto, nem lehetne motor teto nelkuli autokat csinazni ? akkor nem kene allandoan nyitogatassal bajlodnom Cool ) Motor leallit, es a leallast kovetoen ilyen fujo vagy szivo mitomen hangot hallat. Mintha nyoszorogne par masodpercig, aztan szepen elhal a hang. Ez vajon normalis ? kb. olyan mint mikor egy mozdony megall, es fuj 1et, hogy vegre megerkeztunk  vigyor3
Közben rájöttem mi is ez a szuttyogó hang.
A gyujtáselosztó alatt van egy vákuumos himbilimbi, aminek a rúdja az örvénylapokat szabályozza. Amikor alapjáraton jár a moci, akkor ugye zárva tartja a lapokat, de ha kézzel gázt adsz, látod hogy mozgatja szívósorból kiálló kis műanyag gömb végű ( gondolom ez a tengely vége) bizgentyűt. Na ez a szár szokott nekem mindig lejönni a helyéről, így nem működteti a lapokat sem.
A lényeg, mikor leállítod az mocit ez a vákuumos himbilimbi, visszaáll alphelyzetbe, ez adja a hangot.
Én meg ha majd termosztátot cserélek, úgyis ott van valahol gondolom, meg lesz bontva jobban hozzáférek, és majd akkor rögzítem valami gyorsbilincsel, hogy ne csússzon le a vákuumnak a szára a tengely végéről.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14489 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 19:11:41 »

Üdv mindenkinek!

Szeretném tempomatosítani a 2003.06 2.0 TDCI TREND Mondimat.
Nincs benne fed. comp. Ettől még mehet? Mi kell hozzá? Olvastam a leírást de ott a dizel nincs nagyon kifejtve. A kormány kapcs-ot meg a pedál kapcs-okat értem. Még valami kell hozzá?

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14490 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 19:17:17 »

Üdv mindenkinek!

Szeretném tempomatosítani a 2003.06 2.0 TDCI TREND Mondimat.
Nincs benne fed. comp. Ettől még mehet? Mi kell hozzá? Olvastam a leírást de ott a dizel nincs nagyon kifejtve. A kormány kapcs-ot meg a pedál kapcs-okat értem. Még valami kell hozzá?



Néhány vezeték, és egy ember aki beteszi. Keresd VIK-et
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14491 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 10:30:21 »

Üdv mindenkinek!

Szeretném tempomatosítani a 2003.06 2.0 TDCI TREND Mondimat.
Nincs benne fed. comp. Ettől még mehet? Mi kell hozzá? Olvastam a leírást de ott a dizel nincs nagyon kifejtve. A kormány kapcs-ot meg a pedál kapcs-okat értem. Még valami kell hozzá?



Néhány vezeték, és egy ember aki beteszi. Keresd VIK-et

Ma megnézegettem a kábeleket a verdában. A pedál kapcsolókhoz vezető kábel nincs meg és nem is hasonlít a leírásban szereplőhöz. Van egy vastag kábel korbács ami a motorház felé tűnik el és abból ágazik le a kuplung kapcsolóhoz 2 ér meg a fék kapcsolóhoz 2 ér. (Na meg a gázpedálhoz vagy 10 ér). Csatlakozó a közelben sincs. Gondolom az autó darabokraszedésével azért ez a kábel is kicserélhető. Smiley
Megnéztem a kormányt is. A hátulján valóban ott van a két csavar hely, de én 2 féle csavarhúzóval sem tudtam beletaláni, úgyhogy a kormányban a kábelt nem tudtam megnézni. Ötletek?
Nem tud valaki egy szakit aki ennek ellenére elválalná a tempomatosítást? (Lehetőleg szeged környékén, bár a világ végéig is elmegyek érte)
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14492 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 10:41:21 »

Ma megnézegettem a kábeleket a verdában. A pedál kapcsolókhoz vezető kábel nincs meg és nem is hasonlít a leírásban szereplőhöz. Van egy vastag kábel korbács ami a motorház felé tűnik el és abból ágazik le a kuplung kapcsolóhoz 2 ér meg a fék kapcsolóhoz 2 ér.
Az enyémben sem úgy volt, ahogy a leírásban. Nem volt csatlakozó, ahová a pedálkapcsolók rövid kábele jön, hanem fixen ki volt vezetve az összes szükséges kábel és csatlakozó. Ha nálad nincs 4 szál a kuplungpedál kapcsoló csatlakozójában, és nincs kivezetve a második fékpedál kapcsoló csatija, akkor az elég munkás lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14493 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 11:54:46 »

Ma megnézegettem a kábeleket a verdában. A pedál kapcsolókhoz vezető kábel nincs meg és nem is hasonlít a leírásban szereplőhöz. Van egy vastag kábel korbács ami a motorház felé tűnik el és abból ágazik le a kuplung kapcsolóhoz 2 ér meg a fék kapcsolóhoz 2 ér.
Az enyémben sem úgy volt, ahogy a leírásban. Nem volt csatlakozó, ahová a pedálkapcsolók rövid kábele jön, hanem fixen ki volt vezetve az összes szükséges kábel és csatlakozó. Ha nálad nincs 4 szál a kuplungpedál kapcsoló csatlakozójában, és nincs kivezetve a második fékpedál kapcsoló csatija, akkor az elég munkás lesz.

Vajon az a vastag kábelköteg honnan jön? Nagyon bonyolult kicserélni?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14494 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 12:53:27 »


Vajon az a vastag kábelköteg honnan jön? Nagyon bonyolult kicserélni?

Nagyon.
Ha hiányzik pár vezeték, azt inkább pótolni kell. Amúgy a motorvezérlő kompjúterbe mennek a kábelek. Ott van a motortérben az anyós oldali A oszlop tövében.
Van TIS CD-d? Aban benne vannak a kapcsolási rajzok, vezeték színekkel, csatlakozó kiosztásokkal együtt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14495 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 13:11:05 »


Vajon az a vastag kábelköteg honnan jön? Nagyon bonyolult kicserélni?

Nagyon.
Ha hiányzik pár vezeték, azt inkább pótolni kell. Amúgy a motorvezérlő kompjúterbe mennek a kábelek. Ott van a motortérben az anyós oldali A oszlop tövében.
Van TIS CD-d? Aban benne vannak a kapcsolási rajzok, vezeték színekkel, csatlakozó kiosztásokkal együtt.

Van egy TIS DVD-m, de túl hülye vagyok hozzá. Volt már amit megtaláltam benne, de a legtöbb dolgot nem.
Ez a behúzás is nagyon bonyolultnak tűnik. Le kell szedni, hozzá gondolom az egész műszerfalat. Meghaladja a képességeimet, és az általam ismert szerelők képességét is. (Ennél egyszerűbb dolgokba is beletört már a bicskájuk)
Gondolom a hivatalos szervíz sem csinálná meg vagy csak egy vagyonért.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14496 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 15:04:08 »


Vajon az a vastag kábelköteg honnan jön? Nagyon bonyolult kicserélni?

Nagyon.
Ha hiányzik pár vezeték, azt inkább pótolni kell. Amúgy a motorvezérlő kompjúterbe mennek a kábelek. Ott van a motortérben az anyós oldali A oszlop tövében.
Van TIS CD-d? Aban benne vannak a kapcsolási rajzok, vezeték színekkel, csatlakozó kiosztásokkal együtt.

Megnéztem a kormányt egy tükörel meg egy zseblámpával. Torx-os. Szét kell szednem, hogy megnézzem, hogy a kormány kapcsolók vezetékei megvannak-e, ugye?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14497 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 16:28:28 »

Köszönöm a tanácsokat, leraktam a gépet a szerelő ismerősömnél, másik autóval utaztunk.
A héten szerelik, mindenképp megírom, h mi volt a hiba végül, amint tudni fogom.

BUÉK, Minden Jót! mf1

Ace,

Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14498 Dátum: 2008.01.02 szerda, 15:46:02 »

Ace,

Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Egyébként az 1.8 duratec nem korongos, hanem tőkés!

Nyugi, korongos. Mar ha MKIIIrol van szo. Marpedig az 1.8 meg a durrancstech MKIII-ban vanik.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14499 Dátum: 2008.01.02 szerda, 15:55:39 »

Benyas kollegak !

Nos mar reg ota eszre vettem, de most mar rakerdezek...Szal motor jar alapjaraton. Motorteto nyitva. (nemis ertem minek eza teto, nem lehetne motor teto nelkuli autokat csinazni ? akkor nem kene allandoan nyitogatassal bajlodnom Cool ) Motor leallit, es a leallast kovetoen ilyen fujo vagy szivo mitomen hangot hallat. Mintha nyoszorogne par masodpercig, aztan szepen elhal a hang. Ez vajon normalis ? kb. olyan mint mikor egy mozdony megall, es fuj 1et, hogy vegre megerkeztunk  vigyor3
Közben rájöttem mi is ez a szuttyogó hang.
A gyujtáselosztó alatt van egy vákuumos himbilimbi, aminek a rúdja az örvénylapokat szabályozza. Amikor alapjáraton jár a moci, akkor ugye zárva tartja a lapokat, de ha kézzel gázt adsz, látod hogy mozgatja szívósorból kiálló kis műanyag gömb végű ( gondolom ez a tengely vége) bizgentyűt. Na ez a szár szokott nekem mindig lejönni a helyéről, így nem működteti a lapokat sem.
A lényeg, mikor leállítod az mocit ez a vákuumos himbilimbi, visszaáll alphelyzetbe, ez adja a hangot.
Én meg ha majd termosztátot cserélek, úgyis ott van valahol gondolom, meg lesz bontva jobban hozzáférek, és majd akkor rögzítem valami gyorsbilincsel, hogy ne csússzon le a vákuumnak a szára a tengely végéről.

Ahum, igen lehet ez csinazza ezta szuttyogo hangot Cool
A termo a moci masik vegeben van. Amit ott latsz az orvenylap szabalyzo vakuum dob mellett, azaz EGR szelep ! Cool
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 288 289 [290] 291 292 293 294 295 296 297 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.347 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.