Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 17:06:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
301
302
303
304
305
306
307
[
308
]
309
310
311
312
313
314
315
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24787729 alkalommal)
bigzso
és 51 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15350 Dátum:
2008.02.27 szerda, 19:32:59 »
Idézetet írta: transitpl - 2008.02.27 szerda, 19:01:38
sziasztok! lenne egy olyan kérdésem hogy a ford szervizbe elvittük a transitot (2000es tdci 125Le) izzitógyertya cserére és egr szelep tisztitásra, ez meg is történt de mikor hoztuk el a kocsit nem volt ereje... sokkal gyengébb volt mint mikor bevittük elötte, ez mitől lehet? előre is köszi a választ!
Vidd vissza!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15351 Dátum:
2008.02.27 szerda, 19:41:51 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.02.27 szerda, 19:31:24
Ameddig meg nem döglik benne az adagoló, mert akkor lehet zsebbe nyúlni. Én inkább 4 porlasztót vennék, mint 1 adagolót, ha választhatnék!
Nem döglik be(400e előtt normál estben) Nálad is csak azért, hogy a kivétel erősítse a szabályt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NitroTom
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15352 Dátum:
2008.02.27 szerda, 20:17:30 »
lenne egy olyan kérdésem a kézifékem nem áll a helyzet magaslatán.
1 nem lehet behúzni vagyis be lehet de nagyon kajak kell hozzá
2 ha sikerül behúzni akkor ha kiengedem a bal hátsó kerék nem enged el.
szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.
esetleg valami 5let
elöre is köszi
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15353 Dátum:
2008.02.27 szerda, 20:38:38 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.02.27 szerda, 20:17:30
lenne egy olyan kérdésem a kézifékem nem áll a helyzet magaslatán.
1 nem lehet behúzni vagyis be lehet de nagyon kajak kell hozzá
2 ha sikerül behúzni akkor ha kiengedem a bal hátsó kerék nem enged el.
szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.
esetleg valami 5let
elöre is köszi
Szerintem csak meg van nyúlva a kézifékkötél - az enyémhez 9000 Ft darabja, és persze párban illik cserélni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15354 Dátum:
2008.02.27 szerda, 20:40:52 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.02.27 szerda, 20:17:30
lenne egy olyan kérdésem a kézifékem nem áll a helyzet magaslatán.
1 nem lehet behúzni vagyis be lehet de nagyon kajak kell hozzá
2 ha sikerül behúzni akkor ha kiengedem a bal hátsó kerék nem enged el.
szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.
esetleg valami 5let
elöre is köszi
A facelif előttieknél berohad a féknyereg. Szétszedni, megtisztítani. A Zacci is ezzel köszködött.
Majd egyszer nem veszed észre, hogy nem engedte ki a kéziféket, és jól leég a féked.
Amúgy meg mi a fenének a kézifék. Én nem használom.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15355 Dátum:
2008.02.27 szerda, 20:41:18 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.02.27 szerda, 20:38:38
Szerintem csak meg van nyúlva a kézifékkötél - az enyémhez 9000 Ft darabja, és persze párban illik cserélni.
ha meg lenne nyúlva akkor plafonig fel tudnám húzni, de nem így van első ricnire e nagyon akkarja:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15356 Dátum:
2008.02.27 szerda, 20:42:51 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.27 szerda, 20:40:52
A facelif előttieknél berohad a féknyereg. Szétszedni, megtisztítani. A Zacci is ezzel köszködött.
Majd egyszer nem veszed észre, hogy nem engedte ki a kéziféket, és jól leég a féked.
Amúgy meg mi a fenének a kézifék. Én nem használom.
én se nagyon használom de nem szeretnék ugy járni mint az a szegény ember akinek beesett az autója a dunába a gyerekeivel:(
Naplózva
Tibi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15357 Dátum:
2008.02.27 szerda, 20:47:50 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.02.27 szerda, 20:17:30
lenne egy olyan kérdésem a kézifékem nem áll a helyzet magaslatán.
1 nem lehet behúzni vagyis be lehet de nagyon kajak kell hozzá
2 ha sikerül behúzni akkor ha kiengedem a bal hátsó kerék nem enged el.
szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.
esetleg valami 5let
elöre is köszi
én kb. 2 hónapja cseréltem a kézifékkötelet, azon se látszott semmi csak nehezen lehetett behuzni ha meg behúztad akkor nem engedett ki de csak a kézifékkötél volt a hibás a jobbos azóta tökéletes , csak mellesleg én minden megállásnál használom .
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15358 Dátum:
2008.02.27 szerda, 20:50:20 »
Idézetet írta: Tibi - 2008.02.27 szerda, 20:47:50
én kb. 2 hónapja cseréltem a kézifékkötelet, azon se látszott semmi csak nehezen lehetett behuzni ha meg behúztad akkor nem engedett ki de csak a kézifékkötél volt a hibás a jobbos azóta tökéletes , csak mellesleg én minden megállásnál használom .
azért jobb félni mint megijedni
Naplózva
Tibi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15359 Dátum:
2008.02.27 szerda, 20:52:06 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.02.27 szerda, 20:50:20
azért jobb félni mint megijedni
kívánom hogy csak ennyi legyen a baja.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15360 Dátum:
2008.02.27 szerda, 21:14:16 »
Idézetet írta: Tibi - 2008.02.27 szerda, 20:52:06
kívánom hogy csak ennyi legyen a baja.
köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15361 Dátum:
2008.02.27 szerda, 21:19:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.02.27 szerda, 19:41:51
Nem döglik be(400e előtt normál estben) Nálad is csak azért, hogy a kivétel erősítse a szabályt.
Kivételesen 2x!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Kisber
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15362 Dátum:
2008.02.27 szerda, 23:07:43 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.02.27 szerda, 20:17:30
szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.
esetleg valami 5let
elöre is köszi
A kézifék bowden végét - ahol a féknyereg (?)-hez csatlakozik - megfogod egy fogóval, és meghúzod kifele (hátrafelé) és megnézed, hogy milyen.
Ha ez simán kihúzható, akkor nincs bajod a bowdennel... Akkor valóban valamelyik fék lesz a gázos...
Ha nehezen jár, vagy nagyon le van kopva róla az a műanyag védőréteg, akkor csere. Én asszem 6e-ért vettem darabját Fox-tól...
Szerintem
Naplózva
Kisber
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15363 Dátum:
2008.02.27 szerda, 23:08:44 »
Idézetet írta: Kisber - 2008.02.27 szerda, 18:16:49
Sziasztok Srácok!
Remélem tudtok rajtam segíteni, igen-igen fontos lenne
Szóval szombaton mennék síelni, de tegnap óta szinte nincs fűtés az autómban
Auto klímáról van szó. Ha manuálistan beállítom 2-3-as fokozatra, akkor igencsak langyosat fúj, még akkor is, ha HI-re van a hőfok állítva. Ha autón van, akkor is ugyanazt produkálja.
Viszont minél magasabb ventilátor fokozatba kapcsolom, annál melegebbet fúj. Max ventillátor fokozaton már egészen kellemesen meleget fúj (de akkor lefújja a hajam, meg zajos is mint állat).
Arra gondoltam, hogy mindenképpen valami hőfok-jeladó mehetett tönkre, vagy maga a vezérlése a klímának.
Találkozott már valaki valami hasonló problémával?
Holnap megpróbálom levenni a kormány alatti műanyag védőt, elvileg alatta van a hőmérő, ami méri az autóklímának a belső hőmérsékletet. Lehetséges, hogy csak az van igen beporosodva? Küldök rá egy kis sürített levegőt? Ez segíteni szokott?
Illetve van-e valamilyen trükk annak a műanyagnak a levételére, vagy csak az a 3 csillagcsavar fogja, oszt ammen?
NAGYON NAGYON köszi a helpet előre is! Remélem nem kell 9OOkm-t végigfagyoskodnom Olaszországig
Üdv,
Kisbér
Szóval erre senkinek semmi 5lete?
(((
Nagyon kéne holnapra valami infó
(((
Naplózva
ms02
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15364 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 09:10:28 »
Idézetet írta: Kisber - 2008.02.27 szerda, 23:08:44
Szóval erre senkinek semmi 5lete?
(((
Nagyon kéne holnapra valami infó
(((
Esetleg termosztát....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15365 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 09:15:40 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.02.27 szerda, 20:42:51
én se nagyon használom de nem szeretnék ugy járni mint az a szegény ember akinek beesett az autója a dunába a gyerekeivel:(
jah, azis fjord vot
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15366 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 09:17:22 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.27 szerda, 20:40:52
A facelif előttieknél berohad a féknyereg. Szétszedni, megtisztítani. A Zacci is ezzel köszködött.
Majd egyszer nem veszed észre, hogy nem engedte ki a kéziféket, és jól leég a féked.
Amúgy meg mi a fenének a kézifék. Én nem használom.
Ha rendszeresen hasznalod, akkor megvan ra az esely, hogy nem tud berohadni. Ha meg csak nagyon ritkan hasznalod, nah akkor eloferdulhet, hogy ugy marad
Persze ettol meg sajnos hajlamos berohadni
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15367 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 09:17:49 »
Angel,
Multkor emlitetted, hgoy megnezel valamit a generator kerdeskorben. Mire jutottal ?
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15368 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 10:42:13 »
Idézetet írta: zacci - 2008.02.28 csütörtök, 09:17:49
Angel,
Multkor emlitetted, hgoy megnezel valamit a generator kerdeskorben. Mire jutottal ?
Időproblémám van, így ez még csak az ígérgetés stádiumában van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15369 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 12:12:43 »
Idézetet írta: zacci - 2008.02.28 csütörtök, 09:17:22
Ha rendszeresen hasznalod, akkor megvan ra az esely, hogy nem tud berohadni. Ha meg csak nagyon ritkan hasznalod, nah akkor eloferdulhet, hogy ugy marad
Persze ettol meg sajnos hajlamos berohadni
Én minden megállásnál használom, semmi baja.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15370 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 12:17:34 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.02.28 csütörtök, 12:12:43
Én minden megállásnál használom, semmi baja.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15371 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 12:20:38 »
Idézetet írta: zacci - 2008.02.28 csütörtök, 09:17:22
Ha rendszeresen hasznalod, akkor megvan ra az esely, hogy nem tud berohadni. Ha meg csak nagyon ritkan hasznalod, nah akkor eloferdulhet, hogy ugy marad
Persze ettol meg sajnos hajlamos berohadni
De a faceliftesé nem szokott beállni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15372 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 12:34:00 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.28 csütörtök, 12:20:38
De a faceliftesé nem szokott beállni...
Mert az mar bugfixalt, es elvileg picit mas aza tengely, ami be tudna rohadni.
Naplózva
blah blah blah
Kisber
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15373 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 13:15:11 »
Hehe, srácok, megvan a fűtési parám megoldása
Valami miatt újra kell konfigurálni ilyen esetben az autoklímát.
Ezt úgy tudod megoldani, hogy leveszed az akksi sarut 10 percre.
Ha ezt nem akarod (pl riasztó, vagy rádiókód, vagy hasonló), akkor kiszeded a rádiót, és lyukon felnyúlva (2 műanyag cuccot felhajlítva) lehúzod 10 percre a kábeleket.
Most már van frankón forró levegőm
Juhejj
Naplózva
ms02
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15374 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 13:19:13 »
Idézetet írta: Kisber - 2008.02.28 csütörtök, 13:15:11
Hehe, srácok, megvan a fűtési parám megoldása
Valami miatt újra kell konfigurálni ilyen esetben az autoklímát.
Ezt úgy tudod megoldani, hogy leveszed az akksi sarut 10 percre.
Ha ezt nem akarod (pl riasztó, vagy rádiókód, vagy hasonló), akkor kiszeded a rádiót, és lyukon felnyúlva (2 műanyag cuccot felhajlítva) lehúzod 10 percre a kábeleket.
Most már van frankón forró levegőm
Juhejj
Király
De már úgysem kell a fűtés. Milyen síelés lesz ebből?
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15375 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 15:43:45 »
Idézetet írta: ms02 - 2008.02.28 csütörtök, 13:19:13
Király
Milyen síelés lesz ebből?
vizi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15376 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 16:12:21 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.28 csütörtök, 12:20:38
De a faceliftesé nem szokott beállni...
Nekem a facelift elötti se állt be.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15377 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 16:23:33 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.02.28 csütörtök, 16:12:21
Nekem a facelift elötti se állt be.
Valamit rosszul csináltál! Bezzeg a Zaccié igen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15378 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 16:35:54 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.28 csütörtök, 16:23:33
Valamit rosszul csináltál! Bezzeg a Zaccié igen.
Az az enyémen sem rohadt be, de minden más igen.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15379 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 18:46:20 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.28 csütörtök, 12:20:38
De a faceliftesé nem szokott beállni...
A Tiédben ugyanolyan van mint a 2001-esekben 2004.10 hónap után vannak az új nyergesek.
Ennek nincs köze, hogy faceliftes, vagy nem, csak hogy mikori!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.02.28 csütörtök, 18:48:50 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15380 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 18:49:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.02.28 csütörtök, 18:46:20
A Tiédben ugyanolyan van mint a 2001-esekben 2004.10 hónap után vannak az új nyergesek.
Ennek nincs köze, hogy faceliftes, vagy nem, csak hogy mikori!
Hát majd kenegetem olajjal...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15381 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 18:53:14 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.02.27 szerda, 21:19:27
Kivételesen 2x!
és nem véletlenül 2X
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15382 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 18:56:11 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.28 csütörtök, 18:49:31
Hát majd kenegetem olajjal...
Nem kell, nincs azokkal sem több gond, csak régebbiek azért hallani már azoknál berohadtról. A rendszeres használat valóban megelőzi a berohadást.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15383 Dátum:
2008.02.28 csütörtök, 22:10:51 »
Idézetet írta: Angel - 2008.02.28 csütörtök, 16:23:33
Valamit rosszul csináltál! Bezzeg a Zaccié igen.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15384 Dátum:
2008.02.29 péntek, 12:55:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.02.28 csütörtök, 18:56:11
Nem kell, nincs azokkal sem több gond, csak régebbiek azért hallani már azoknál berohadtról. A rendszeres használat valóban megelőzi a berohadást.
Eccer nezd meg a valosagban, hogyan van megtervezve a nyereg, aztan mond, hogy nincs azzal semmi gond.
Naplózva
blah blah blah
srac
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15385 Dátum:
2008.03.02 vasárnap, 11:08:53 »
Tegnap délután napsütéses időben érkeztem a kórházhoz, 3 napos Lilla babámhoz és feleségemhez. Már félórája bentvoltam, amikor hirtelen jött a vihar és gyorsan be is tört egy ablakot az ötödiken. Olyan szél volt és olyan gáz a kórház szigetelése, hogy csukott ajtók és ablakok ellenére a folyóson is süvöltött a szél. Haveromékkal meg volt beszélve, hogy ők is jönnek babanézőbe. Egyszer csak hív haver, hogy ők most értek a Kútvölgyi parkolójába, és rohanjak le, mert egymás után törnek össze a kocsik. Lefutottam és mit látok: nyolc egymás mellett parkoló autóból kettő volt sértetlen, az enyém és apósomé. A többi hat autónak 2-3 ablaka is be volt törve.
Gyorsan arrébb parkoltam, némileg biztonságosabb helyre, és mondtam magamban, hogy milyen nagy szerencsém van. 2 órával később, amikor jöttem haza, tolatok hátrafelé az udvarban, és akkor veszem csak észre, hogy a jobbhátsó üveg tiszta pókhálós, vagyis össze van törve, de még viszonylag egyben van. Mint kiderült, kívülről nem volt látható annyira a kár, mert a sötétítő fólia ápolt és eltakart. Na mindegy, szóval egy üvegcsere vár még rám a héten, a sok baba-adminisztrációs feladat mellett - remélem addig nem fog beázni.
Cromax-nál 9500-ért van utángyártott és 17800-ért eredeti Ford balhátsó üveg. Érdemes még máshol is utánakérdeznem a dolognak? A Nagyautó gondolom Cromax árban lehet, illetve nem tudom, hogy melyik bontót érdemes felkeresnem ez ügyben? Tudtok esetleg mobilszámot adni? A bontóra egyébként nem is csak azért gondoltam, mert olcsóbb, hanem mert azonnal el tudnám hozni az üveget és nem kell rá 2-3 napot várni. Aztán persze még berakás előtt rá kell dobatnom valahol a 20-as Llumar fóliát is... (egyébként még szerencse, hogy nem a fűtőszálas szélvédő tört be)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15386 Dátum:
2008.03.02 vasárnap, 11:17:24 »
Idézetet írta: srac - 2008.03.02 vasárnap, 11:08:53
Sajnálom, de még mindig jobb mintha a Síp utcában parkoltál volna.
Ott a tetőt vitte a kocsikra.
Pesten Sztáray M. Ford bontó telszáma: 2 0 9 2 3 4 8 4 4
A lényeg az, hogy a baba mama jól van
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15387 Dátum:
2008.03.02 vasárnap, 11:19:48 »
Srac!
A hasznaltautó.hu-n \ alkatrészek nézted már?
Ott van egy halom bontó.
De az is jó szokott lenni amit Stealt javasolt.
Naplózva
srac
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15388 Dátum:
2008.03.02 vasárnap, 11:20:59 »
Stealt: köszönöm a segítséget! Amúgy nagyon igazad van ám!!!
Scratch: Neked is köszi a tippet!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15389 Dátum:
2008.03.02 vasárnap, 21:45:16 »
Idézetet írta: srac - 2008.03.02 vasárnap, 11:08:53
...a sok baba-adminisztrációs feladat mellett...
Na abba simán bele lehet őszülni...
Válasz
Cromax-nál 9500-ért van utángyártott és 17800-ért eredeti Ford balhátsó üveg.
Írj a wyctornak. Ő a Nagyautó embere, jó áron tud hozni mindent.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.03.03 hétfő, 15:46:54 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15390 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:02:21 »
Most szólok, akinek 200 000 km körül van az autójába és benyás, az gondolkozzon el az eladáson, mert az enyémban 180 van és elég vásottak a gyűrűk a dugattyúkon. Nálunk , igaz németben is a Fordnál csak fűzött félmotor kapható, ez cirka 350e pénz, nem biztos hogy megéri kínlódni ezekkel. Itthon pedig SEHOL nem lehet kapni. Nekem sikerült, egy a fordnak beszállító cégtől (németország) dugattyúgyűrűket szerezni ehhez a típushoz, és innem olyan visszajelzés érkezett, hogy ezek a típúsok 200 000 km-nél nem nagyon bírnak többet. Ezt konkrétan a gyűrűkre értették.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15391 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:06:52 »
Idézetet írta: Billy - 2008.03.03 hétfő, 15:02:21
Most szólok, akinek 200 000 km körül van az autójába és benyás, az gondolkozzon el az eladáson, mert az enyémban 180 van és elég vásottak a gyűrűk a dugattyúkon. Nálunk , igaz németben is a Fordnál csak fűzött félmotor kapható, ez cirka 350e pénz, nem biztos hogy megéri kínlódni ezekkel. Itthon pedig SEHOL nem lehet kapni. Nekem sikerült, egy a fordnak beszállító cégtől (németország) dugattyúgyűrűket szerezni ehhez a típushoz, és innem olyan visszajelzés érkezett, hogy ezek a típúsok 200 000 km-nél nem nagyon bírnak többet. Ezt konkrétan a gyűrűkre értették.
Kivalo. Igy kell egy egyebkent tartos motort nullara vagni
Nos, akkor kene nekunk a gyuruk beszerzesenek forrasa
200e-nel egy gyuruzes, es szelepszarszimering csere talan meg nem olyan gazos...talan..
Egy ilyen jellegu akcio kb. mibe fajhat ?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.03.03 hétfő, 15:09:18 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15392 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:17:07 »
Idézetet írta: zacci - 2008.03.03 hétfő, 15:06:52
Kivalo. Igy kell egy egyebkent tartos motort nullara vagni
Nos, akkor kene nekunk a gyuruk beszerzesenek forrasa
200e-nel egy gyuruzes, es szelepszarszimering csere talan meg nem olyan gazos...talan..
Egy ilyen jellegu akcio kb. mibe fajhat ?
Ha elkezdi enni az olajat, az emiatt lehet.
Gyűrűszett hazafuvarral, kb. 30e. pénz.
www.trost.de
(hazafuvarról a
www.dpd.hu
gondoskodik) Szelepszárszimmeringek, a gyári emlékeim szerint 8000, de van utángyártott is (ami azért jobban rászorul a szelepszárra) 6000. Hengerfejtömcsi 11000 + olaj, olajszűrő szerelés+ a *** sok idegeskedés.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.03.03 hétfő, 15:26:26 írta Billy
»
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15393 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:32:19 »
Idézetet írta: Billy - 2008.03.03 hétfő, 15:17:07
Ha elkezdi enni az olajat, az emiatt lehet.
Gyűrűszett hazafuvarral, kb. 30e. pénz.
www.trost.de
(hazafuvarról a
www.dpd.hu
gondoskodik) Szelepszárszimmeringek, a gyári emlékeim szerint 8000, de van utángyártott is (ami azért jobban rászorul a szelepszárra) 6000. Hengerfejtömcsi 11000 + olaj, olajszűrő szerelés+ a *** sok idegeskedés.
Tehat a szelepszarszimering szett 8e ?
Igy osszesen 50bol megvan az anyag+szereles+idegeskedes.
ok, ezt akartam tudni.
Nekem mar 193e vana gepben, es kb. 10e km alatt ugy 1 max. 2dl olajat eszik. Foleg akkor ha palyan nyomom neki, mint suket a csengettyut.
thx!!!
Naplózva
blah blah blah
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15394 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:34:37 »
Idézetet írta: zacci - 2008.03.03 hétfő, 15:32:19
Tehat a szelepszarszimering szett 8e ?
Igy osszesen 50bol megvan az anyag+szereles+idegeskedes.
ok, ezt akartam tudni.
Nekem mar 193e vana gepben, es kb. 10e km alatt ugy 1 max. 2dl olajat eszik. Foleg akkor ha palyan nyomom neki, mint suket a csengettyut.
thx!!!
Ha csak annyit eszik, eszedbe ne jusson ilyet csinálni. Nekem 100 km-en evett 1 litert
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15395 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:39:58 »
Idézetet írta: Billy - 2008.03.03 hétfő, 15:34:37
Ha csak annyit eszik, eszedbe ne jusson ilyet csinálni. Nekem 100 km-en evett 1 litert
tyuha, atment dizlibe ?
Az megy olajjal
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15396 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:48:41 »
Idézetet írta: Billy - 2008.03.03 hétfő, 15:02:21
és innem olyan visszajelzés érkezett, hogy ezek a típúsok 200 000 km-nél nem nagyon bírnak többet. Ezt konkrétan a gyűrűkre értették.
Én ezt nem hiszem el, hogy csak 200-at bírna ez a motor.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15397 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:51:13 »
Idézetet írta: Angel - 2008.03.03 hétfő, 15:48:41
Én ezt nem hiszem el, hogy csak 200-at bírna ez a motor.
Extrém esetekben, de ahhoz nagyon szíjjel kéne nyomni. Legalább 3-500.000-et kéne menni generál nélkül
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15398 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:58:15 »
Idézetet írta: Murmucka - 2008.03.03 hétfő, 15:51:13
Extrém esetekben, de ahhoz nagyon szíjjel kéne nyomni. Legalább 3-500.000-et kéne menni generál nélkül
Én is 4-500-ra tippelnék.
Zacci! Csak azért, mert lehet új gyűrűt venni, még nem bontsd meg a motort.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #15399 Dátum:
2008.03.03 hétfő, 15:59:25 »
Idézetet írta: Angel - 2008.03.03 hétfő, 15:48:41
Én ezt nem hiszem el, hogy csak 200-at bírna ez a motor.
A gyűrűk vásnak, a motor többi része olyan mint a gyári. Se a dugón, se a hengerfalon nem látni különösebb kopást.
Biztos hogy nekem is elment volna még, ha nem ragadnak le az olajlehúzóim. Azt hogy miért ragadtak le, az egy más kérdés. De mivel meg lett bontva a motor, meg kellett bele gyűrűszett, gondoltam leírom, mit is mondtak nekem.
A gyűrűk kopása télleg jelentős. Miért mondanék hülyeséget? Nyílván a legolcsóbb alkatrészt csinálják a legszarabb anyagból, amit valahol meg is értek, mert inkább gyűrűt kelljen cserélni mint dugót vagy hengerperselyt. Itt a baj azzal van, hogy nem lehet kapni, csak fűzött blokkot kompletten. Az a fenti netcím amit megadtam, 2 napomba, meg kb 8000 telefonköltségembe került.
Naplózva
Oldalak:
1
...
301
302
303
304
305
306
307
[
308
]
309
310
311
312
313
314
315
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ