Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:58:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 306 307 [308] 309 310 311 312 313 314 315 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21899467 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15350 Dátum: 2008.02.27 szerda, 19:32:59 »

sziasztok! lenne egy olyan kérdésem hogy a ford szervizbe elvittük a transitot (2000es tdci 125Le) izzitógyertya cserére és egr szelep tisztitásra, ez meg is történt de mikor hoztuk el a kocsit nem volt ereje... sokkal gyengébb volt mint mikor bevittük elötte, ez mitől lehet? előre is köszi a választ!

Vidd vissza!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15351 Dátum: 2008.02.27 szerda, 19:41:51 »

Ameddig meg nem döglik benne az adagoló, mert akkor lehet zsebbe nyúlni. Én inkább 4 porlasztót vennék, mint 1 adagolót, ha választhatnék! Smiley
Nem döglik be(400e előtt normál estben) Nálad is csak azért, hogy a kivétel erősítse a szabályt. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #15352 Dátum: 2008.02.27 szerda, 20:17:30 »

lenne egy olyan kérdésem a kézifékem nem áll a helyzet magaslatán. falbav
1 nem lehet behúzni vagyis be lehet de nagyon kajak kell hozzá
2 ha sikerül behúzni akkor ha kiengedem a bal hátsó kerék nem enged el.

szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.


esetleg valami 5let
elöre is köszi
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #15353 Dátum: 2008.02.27 szerda, 20:38:38 »

lenne egy olyan kérdésem a kézifékem nem áll a helyzet magaslatán. falbav
1 nem lehet behúzni vagyis be lehet de nagyon kajak kell hozzá
2 ha sikerül behúzni akkor ha kiengedem a bal hátsó kerék nem enged el.

szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.


esetleg valami 5let
elöre is köszi


Szerintem csak meg van nyúlva a kézifékkötél - az enyémhez 9000 Ft darabja, és persze párban illik cserélni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15354 Dátum: 2008.02.27 szerda, 20:40:52 »

lenne egy olyan kérdésem a kézifékem nem áll a helyzet magaslatán. falbav
1 nem lehet behúzni vagyis be lehet de nagyon kajak kell hozzá
2 ha sikerül behúzni akkor ha kiengedem a bal hátsó kerék nem enged el.

szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.


esetleg valami 5let
elöre is köszi


A facelif előttieknél berohad a féknyereg. Szétszedni, megtisztítani. A Zacci is ezzel köszködött.
Majd egyszer nem veszed észre, hogy nem engedte ki a kéziféket, és jól leég a féked.
Amúgy meg mi a fenének a kézifék. Én nem használom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #15355 Dátum: 2008.02.27 szerda, 20:41:18 »

Szerintem csak meg van nyúlva a kézifékkötél - az enyémhez 9000 Ft darabja, és persze párban illik cserélni.
ha meg lenne nyúlva akkor plafonig fel tudnám húzni, de nem így van első ricnire e nagyon akkarja:)
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #15356 Dátum: 2008.02.27 szerda, 20:42:51 »

A facelif előttieknél berohad a féknyereg. Szétszedni, megtisztítani. A Zacci is ezzel köszködött.
Majd egyszer nem veszed észre, hogy nem engedte ki a kéziféket, és jól leég a féked.
Amúgy meg mi a fenének a kézifék. Én nem használom.
én se nagyon használom de nem szeretnék ugy járni mint az a szegény ember akinek beesett az autója a dunába a gyerekeivel:(
Naplózva
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #15357 Dátum: 2008.02.27 szerda, 20:47:50 »

lenne egy olyan kérdésem a kézifékem nem áll a helyzet magaslatán. falbav
1 nem lehet behúzni vagyis be lehet de nagyon kajak kell hozzá
2 ha sikerül behúzni akkor ha kiengedem a bal hátsó kerék nem enged el.

szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.


esetleg valami 5let
elöre is köszi

én kb. 2 hónapja cseréltem a kézifékkötelet, azon se látszott semmi csak nehezen lehetett behuzni ha meg behúztad akkor nem engedett ki de csak  a kézifékkötél volt a hibás a jobbos azóta tökéletes , csak mellesleg én minden megállásnál használom .
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #15358 Dátum: 2008.02.27 szerda, 20:50:20 »

én kb. 2 hónapja cseréltem a kézifékkötelet, azon se látszott semmi csak nehezen lehetett behuzni ha meg behúztad akkor nem engedett ki de csak  a kézifékkötél volt a hibás a jobbos azóta tökéletes , csak mellesleg én minden megállásnál használom .
azért jobb félni mint megijedni
Naplózva
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #15359 Dátum: 2008.02.27 szerda, 20:52:06 »

azért jobb félni mint megijedni
kívánom hogy csak ennyi legyen a baja.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #15360 Dátum: 2008.02.27 szerda, 21:14:16 »

kívánom hogy csak ennyi legyen a baja.
köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15361 Dátum: 2008.02.27 szerda, 21:19:27 »

Nem döglik be(400e előtt normál estben) Nálad is csak azért, hogy a kivétel erősítse a szabályt. Wink

Kivételesen 2x! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #15362 Dátum: 2008.02.27 szerda, 23:07:43 »

szerintem a kézifék bowden nincsen berohadva(talán) aláfeküdtem meg leszedtem a höterelő lemezt nem láttam rajta semmit.
esetleg valami 5let
elöre is köszi

A kézifék bowden végét - ahol a féknyereg (?)-hez csatlakozik - megfogod egy fogóval, és meghúzod kifele (hátrafelé) és megnézed, hogy milyen.
Ha ez simán kihúzható, akkor nincs bajod a bowdennel... Akkor valóban valamelyik fék lesz a gázos...
Ha nehezen jár, vagy nagyon le van kopva róla az a műanyag védőréteg, akkor csere. Én asszem 6e-ért vettem darabját Fox-tól...

Szerintem Smiley
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #15363 Dátum: 2008.02.27 szerda, 23:08:44 »

Sziasztok Srácok!

Remélem tudtok rajtam segíteni, igen-igen fontos lenne Smiley
Szóval szombaton mennék síelni, de tegnap óta szinte nincs fűtés az autómban Sad

Auto klímáról van szó. Ha manuálistan beállítom 2-3-as fokozatra, akkor igencsak langyosat fúj, még akkor is, ha HI-re van a hőfok állítva. Ha autón van, akkor is ugyanazt produkálja.
Viszont minél magasabb ventilátor fokozatba kapcsolom, annál melegebbet fúj. Max ventillátor fokozaton már egészen kellemesen meleget fúj (de akkor lefújja a hajam, meg zajos is mint állat).

Arra gondoltam, hogy mindenképpen valami hőfok-jeladó mehetett tönkre, vagy maga a vezérlése a klímának.

Találkozott már valaki valami hasonló problémával?

Holnap megpróbálom levenni a kormány alatti műanyag védőt, elvileg alatta van a hőmérő, ami méri az autóklímának a belső hőmérsékletet. Lehetséges, hogy csak az van igen beporosodva? Küldök rá egy kis sürített levegőt? Ez segíteni szokott?
Illetve van-e valamilyen trükk annak a műanyagnak a levételére, vagy csak az a 3 csillagcsavar fogja, oszt ammen?

NAGYON NAGYON köszi a helpet előre is! Remélem nem kell 9OOkm-t végigfagyoskodnom Olaszországig Cheesy

Üdv,
Kisbér

Szóval erre senkinek semmi 5lete? Sad(((
Nagyon kéne holnapra valami infó Sad(((
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #15364 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 09:10:28 »

Szóval erre senkinek semmi 5lete? Sad(((
Nagyon kéne holnapra valami infó Sad(((

Esetleg termosztát....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15365 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 09:15:40 »

én se nagyon használom de nem szeretnék ugy járni mint az a szegény ember akinek beesett az autója a dunába a gyerekeivel:(

jah, azis fjord vot  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15366 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 09:17:22 »

A facelif előttieknél berohad a féknyereg. Szétszedni, megtisztítani. A Zacci is ezzel köszködött.
Majd egyszer nem veszed észre, hogy nem engedte ki a kéziféket, és jól leég a féked.
Amúgy meg mi a fenének a kézifék. Én nem használom.

Ha rendszeresen hasznalod, akkor megvan ra az esely, hogy nem tud berohadni. Ha meg csak nagyon ritkan hasznalod, nah akkor eloferdulhet, hogy ugy marad  szomoru1
Persze ettol meg sajnos hajlamos berohadni  rinya
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15367 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 09:17:49 »

Angel,

Multkor emlitetted, hgoy megnezel valamit a generator kerdeskorben. Mire jutottal ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15368 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 10:42:13 »

Angel,

Multkor emlitetted, hgoy megnezel valamit a generator kerdeskorben. Mire jutottal ?

Időproblémám van, így ez még csak az ígérgetés stádiumában van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15369 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 12:12:43 »

Ha rendszeresen hasznalod, akkor megvan ra az esely, hogy nem tud berohadni. Ha meg csak nagyon ritkan hasznalod, nah akkor eloferdulhet, hogy ugy marad  szomoru1
Persze ettol meg sajnos hajlamos berohadni  rinya

Én minden megállásnál használom, semmi baja.  eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15370 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 12:17:34 »

Én minden megállásnál használom, semmi baja.  eljen

 eljen
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15371 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 12:20:38 »

Ha rendszeresen hasznalod, akkor megvan ra az esely, hogy nem tud berohadni. Ha meg csak nagyon ritkan hasznalod, nah akkor eloferdulhet, hogy ugy marad  szomoru1
Persze ettol meg sajnos hajlamos berohadni  rinya

De a faceliftesé nem szokott beállni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15372 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 12:34:00 »

De a faceliftesé nem szokott beállni...

Mert az mar bugfixalt, es elvileg picit mas aza tengely, ami be tudna rohadni.
Naplózva

blah blah blah
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #15373 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 13:15:11 »

Hehe, srácok, megvan a fűtési parám megoldása Smiley
Valami miatt újra kell konfigurálni ilyen esetben az autoklímát.
Ezt úgy tudod megoldani, hogy leveszed az akksi sarut 10 percre. Smiley
Ha ezt nem akarod (pl riasztó, vagy rádiókód, vagy hasonló), akkor kiszeded a rádiót, és lyukon felnyúlva (2 műanyag cuccot felhajlítva) lehúzod 10 percre a kábeleket.

Most már van frankón forró levegőm Smiley Juhejj Smiley
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #15374 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 13:19:13 »

Hehe, srácok, megvan a fűtési parám megoldása Smiley
Valami miatt újra kell konfigurálni ilyen esetben az autoklímát.
Ezt úgy tudod megoldani, hogy leveszed az akksi sarut 10 percre. Smiley
Ha ezt nem akarod (pl riasztó, vagy rádiókód, vagy hasonló), akkor kiszeded a rádiót, és lyukon felnyúlva (2 műanyag cuccot felhajlítva) lehúzod 10 percre a kábeleket.

Most már van frankón forró levegőm Smiley Juhejj Smiley
Király  eljen
De már úgysem kell a fűtés. Milyen síelés lesz ebből? szomoru1
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #15375 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 15:43:45 »

Király  eljen
Milyen síelés lesz ebből? szomoru1
vizi  nyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15376 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 16:12:21 »

De a faceliftesé nem szokott beállni...

Nekem a facelift elötti se állt be. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15377 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 16:23:33 »

Nekem a facelift elötti se állt be. Smiley

Valamit rosszul csináltál! Bezzeg a Zaccié igen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15378 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 16:35:54 »

Valamit rosszul csináltál! Bezzeg a Zaccié igen.
Az az enyémen sem rohadt be, de minden más igen. beka3
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15379 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 18:46:20 »

De a faceliftesé nem szokott beállni...
A Tiédben ugyanolyan van mint a 2001-esekben 2004.10 hónap után vannak az új nyergesek. Wink wave
Ennek nincs köze, hogy faceliftes, vagy nem, csak hogy mikori! smile
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.28 csütörtök, 18:48:50 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15380 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 18:49:31 »

A Tiédben ugyanolyan van mint a 2001-esekben 2004.10 hónap után vannak az új nyergesek. Wink wave
Ennek nincs köze, hogy faceliftes, vagy nem, csak hogy mikori! smile

Hát majd kenegetem olajjal...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15381 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 18:53:14 »

Kivételesen 2x! Smiley
és nem véletlenül 2X Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15382 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 18:56:11 »

Hát majd kenegetem olajjal...
Nem kell, nincs azokkal sem több gond, csak régebbiek azért hallani már azoknál berohadtról. A rendszeres használat valóban megelőzi a berohadást.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15383 Dátum: 2008.02.28 csütörtök, 22:10:51 »

Valamit rosszul csináltál! Bezzeg a Zaccié igen.

Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15384 Dátum: 2008.02.29 péntek, 12:55:37 »

Nem kell, nincs azokkal sem több gond, csak régebbiek azért hallani már azoknál berohadtról. A rendszeres használat valóban megelőzi a berohadást.

Eccer nezd meg a valosagban, hogyan van megtervezve a nyereg, aztan mond, hogy nincs azzal semmi gond. szomoru1
Naplózva

blah blah blah
srac
Vendég
« Új hozzászólás #15385 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 11:08:53 »

Tegnap délután napsütéses időben érkeztem a kórházhoz, 3 napos Lilla babámhoz és feleségemhez. Már félórája bentvoltam, amikor hirtelen jött a vihar és gyorsan be is tört egy ablakot az ötödiken. Olyan szél volt és olyan gáz a kórház szigetelése, hogy csukott ajtók és ablakok ellenére a folyóson is süvöltött a szél. Haveromékkal meg volt beszélve, hogy ők is jönnek babanézőbe. Egyszer csak hív haver, hogy ők most értek a Kútvölgyi parkolójába, és rohanjak le, mert egymás után törnek össze a kocsik. Lefutottam és mit látok: nyolc egymás mellett parkoló autóból kettő volt sértetlen, az enyém és apósomé. A többi hat autónak 2-3 ablaka is be volt törve.

Gyorsan arrébb parkoltam, némileg biztonságosabb helyre, és mondtam magamban, hogy milyen nagy szerencsém van. 2 órával később, amikor jöttem haza, tolatok hátrafelé az udvarban, és akkor veszem csak észre, hogy a jobbhátsó üveg tiszta pókhálós, vagyis össze van törve, de még viszonylag egyben van. Mint kiderült, kívülről nem volt látható annyira a kár, mert a sötétítő fólia ápolt és eltakart. Na mindegy, szóval egy üvegcsere vár még rám a héten, a sok baba-adminisztrációs feladat mellett - remélem addig nem fog beázni.

Cromax-nál 9500-ért van utángyártott és 17800-ért eredeti Ford balhátsó üveg. Érdemes még máshol is utánakérdeznem a dolognak? A Nagyautó gondolom Cromax árban lehet, illetve nem tudom, hogy melyik bontót érdemes felkeresnem ez ügyben? Tudtok esetleg mobilszámot adni? A bontóra egyébként nem is csak azért gondoltam, mert olcsóbb, hanem mert azonnal el tudnám hozni az üveget és nem kell rá 2-3 napot várni. Aztán persze még berakás előtt rá kell dobatnom valahol a 20-as Llumar fóliát is... (egyébként még szerencse, hogy nem a fűtőszálas szélvédő tört be)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15386 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 11:17:24 »

Sajnálom, de még mindig jobb mintha a Síp utcában parkoltál volna.  szomoru1 Ott a tetőt vitte a kocsikra.

Pesten Sztáray M. Ford bontó telszáma: 2 0 9 2 3 4 8 4 4

A lényeg az, hogy a baba mama jól van  wave
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #15387 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 11:19:48 »

Srac!

A hasznaltautó.hu-n \ alkatrészek nézted már?
Ott van egy halom bontó.
De az is jó szokott lenni amit Stealt javasolt.
Naplózva
srac
Vendég
« Új hozzászólás #15388 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 11:20:59 »

Stealt: köszönöm a segítséget! Amúgy nagyon igazad van ám!!!  wave worship

Scratch: Neked is köszi a tippet!  worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15389 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 21:45:16 »

...a sok baba-adminisztrációs feladat mellett...

Na abba simán bele lehet őszülni...

Válasz
Cromax-nál 9500-ért van utángyártott és 17800-ért eredeti Ford balhátsó üveg.
Írj a wyctornak. Ő a Nagyautó embere, jó áron tud hozni mindent.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.03 hétfő, 15:46:54 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15390 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:02:21 »

Most szólok, akinek 200 000 km körül van az autójába és benyás, az gondolkozzon el az eladáson, mert az enyémban 180 van és elég vásottak a gyűrűk a dugattyúkon. Nálunk , igaz németben is a Fordnál csak fűzött félmotor kapható, ez cirka 350e pénz, nem biztos hogy megéri kínlódni ezekkel. Itthon pedig SEHOL nem lehet kapni. Nekem sikerült, egy a fordnak beszállító cégtől (németország) dugattyúgyűrűket szerezni ehhez a típushoz, és innem olyan visszajelzés érkezett, hogy ezek a típúsok 200 000 km-nél nem nagyon bírnak többet. Ezt konkrétan a gyűrűkre értették.  rinya rinya
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15391 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:06:52 »

Most szólok, akinek 200 000 km körül van az autójába és benyás, az gondolkozzon el az eladáson, mert az enyémban 180 van és elég vásottak a gyűrűk a dugattyúkon. Nálunk , igaz németben is a Fordnál csak fűzött félmotor kapható, ez cirka 350e pénz, nem biztos hogy megéri kínlódni ezekkel. Itthon pedig SEHOL nem lehet kapni. Nekem sikerült, egy a fordnak beszállító cégtől (németország) dugattyúgyűrűket szerezni ehhez a típushoz, és innem olyan visszajelzés érkezett, hogy ezek a típúsok 200 000 km-nél nem nagyon bírnak többet. Ezt konkrétan a gyűrűkre értették.  rinya rinya

Kivalo. Igy kell egy egyebkent tartos motort nullara vagni  levele
Nos, akkor kene nekunk a gyuruk beszerzesenek forrasa Cool

200e-nel egy gyuruzes, es szelepszarszimering csere talan meg nem olyan gazos...talan..

Egy ilyen jellegu akcio kb. mibe fajhat ?
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.03 hétfő, 15:09:18 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15392 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:17:07 »

Kivalo. Igy kell egy egyebkent tartos motort nullara vagni  levele
Nos, akkor kene nekunk a gyuruk beszerzesenek forrasa Cool

200e-nel egy gyuruzes, es szelepszarszimering csere talan meg nem olyan gazos...talan..

Egy ilyen jellegu akcio kb. mibe fajhat ?

Ha elkezdi enni az olajat, az emiatt lehet.
Gyűrűszett hazafuvarral, kb. 30e. pénz. www.trost.de  (hazafuvarról a www.dpd.hu gondoskodik)  Szelepszárszimmeringek, a gyári emlékeim szerint 8000, de van utángyártott is (ami azért jobban rászorul a szelepszárra) 6000.  Hengerfejtömcsi 11000 + olaj, olajszűrő szerelés+ a *** sok idegeskedés.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.03 hétfő, 15:26:26 írta Billy » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15393 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:32:19 »

Ha elkezdi enni az olajat, az emiatt lehet.
Gyűrűszett hazafuvarral, kb. 30e. pénz. www.trost.de  (hazafuvarról a www.dpd.hu gondoskodik)  Szelepszárszimmeringek, a gyári emlékeim szerint 8000, de van utángyártott is (ami azért jobban rászorul a szelepszárra) 6000.  Hengerfejtömcsi 11000 + olaj, olajszűrő szerelés+ a *** sok idegeskedés.

Tehat a szelepszarszimering szett 8e ?
Igy osszesen 50bol megvan az anyag+szereles+idegeskedes.

ok, ezt akartam tudni.
Nekem mar 193e vana gepben, es kb. 10e km alatt ugy 1 max. 2dl olajat eszik. Foleg akkor ha palyan nyomom neki, mint suket a csengettyut.
thx!!!
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15394 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:34:37 »

Tehat a szelepszarszimering szett 8e ?
Igy osszesen 50bol megvan az anyag+szereles+idegeskedes.

ok, ezt akartam tudni.
Nekem mar 193e vana gepben, es kb. 10e km alatt ugy 1 max. 2dl olajat eszik. Foleg akkor ha palyan nyomom neki, mint suket a csengettyut.
thx!!!

Ha csak annyit eszik, eszedbe ne jusson ilyet csinálni. Nekem 100 km-en evett 1 litert nyes
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15395 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:39:58 »

Ha csak annyit eszik, eszedbe ne jusson ilyet csinálni. Nekem 100 km-en evett 1 litert nyes

tyuha, atment dizlibe ? Cool Az megy olajjal  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15396 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:48:41 »

és innem olyan visszajelzés érkezett, hogy ezek a típúsok 200 000 km-nél nem nagyon bírnak többet. Ezt konkrétan a gyűrűkre értették.  rinya rinya

Én ezt nem hiszem el, hogy csak 200-at bírna ez a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15397 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:51:13 »

Én ezt nem hiszem el, hogy csak 200-at bírna ez a motor.
Extrém esetekben, de ahhoz nagyon szíjjel kéne nyomni. Legalább 3-500.000-et kéne menni generál nélkül
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15398 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:58:15 »

Extrém esetekben, de ahhoz nagyon szíjjel kéne nyomni. Legalább 3-500.000-et kéne menni generál nélkül

Én is 4-500-ra tippelnék.

Zacci! Csak azért, mert lehet új gyűrűt venni, még nem bontsd meg a motort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15399 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 15:59:25 »

Én ezt nem hiszem el, hogy csak 200-at bírna ez a motor.
A gyűrűk vásnak, a motor többi része olyan mint a gyári. Se a dugón, se a hengerfalon nem látni különösebb kopást.
Biztos hogy nekem is elment volna még, ha nem ragadnak le az olajlehúzóim. Azt hogy miért ragadtak le, az egy más kérdés. De mivel meg lett bontva a motor, meg kellett bele gyűrűszett, gondoltam leírom, mit is mondtak nekem.
A gyűrűk kopása télleg jelentős. Miért mondanék hülyeséget? Nyílván a legolcsóbb alkatrészt csinálják a legszarabb anyagból, amit valahol meg is értek, mert inkább gyűrűt kelljen cserélni mint dugót vagy hengerperselyt. Itt a baj azzal van, hogy nem lehet kapni, csak fűzött blokkot kompletten. Az a fenti netcím amit megadtam, 2 napomba, meg kb 8000 telefonköltségembe került.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 306 307 [308] 309 310 311 312 313 314 315 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.