Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.26 vasárnap, 00:08:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
322
323
324
325
326
327
328
[
329
]
330
331
332
333
334
335
336
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24317864 alkalommal)
Palermo
és 46 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16400 Dátum:
2008.10.12 vasárnap, 19:53:42 »
Idézetet írta: Joey88 - 2008.10.12 vasárnap, 19:34:25
Azthiszem én is hogy kettős záráson van. Akksit még megpróbálom. Rádió ha kéri a kódot akkor azt kell beütni ami a másik kulcson egy kék műanyaglapon van?
Vagy melyik kódot?
Bocs az idétlen kérdésekért!!
Egy 4 jegyű kód. Az külön lenne, a rádió papírjaival.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16401 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 06:39:00 »
Idézetet írta: Joey88 - 2008.10.12 vasárnap, 17:10:39
Ugyanis ma fater kiakarta cserélni a batrit de megsértette a fő áramkört és már nemműködik a kulcs.
Ez a batri az elem akar lenni? Ezek szerint szétszedte a kulcsot. Nekem az ilyen problémára szokott segíteni, hogy a kulcsban lévő érintkezőket kicsit kifelé hajlítom, mert időnként mintha kontakt hibásak lennének, és akkor megint működik a távirányító.
Aztán meg a kulcsot be lehet újra tanítani, keress rá a kulcs programozásra - ez már párszor előfordult itt a fórumon.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16402 Dátum:
2008.10.15 szerda, 19:31:58 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.15 szerda, 19:26:57
A jó akksi 12.3-12,5v feszt ad.
Ha 11volt a töltés, akkor NINCS IS TÖLTÉS!
Alapjáraton 14.2 v a helyes működésnél!Kötelező!!!!!!
Már nem is kommentálom a szakit aki ilyet mond nektek!!
Elképzelhető, hogy szénkefe, vagy gyűrű.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16403 Dátum:
2008.10.15 szerda, 19:32:45 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.15 szerda, 19:27:52
Elképzelhető, hogy szénkefe, vagy gyűrű.
Simitomi válasza:
99% !!!!!!!!!!!!
750 ft-az új kefe!!!!!!!!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Akidna
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16404 Dátum:
2008.10.15 szerda, 19:37:02 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.15 szerda, 19:32:45
Simitomi válasza:
99% !!!!!!!!!!!!
750 ft-az új kefe!!!!!!!!
És gondoljátok, hogy egy ilyen apróságot nem tudnak?
Komolyoan mondom, elmegyek és kitanulom a szakmát, akkor legalább tudom, hogy mi lehet, és nem dobnak át a palánkon.
Naplózva
Akidna
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16405 Dátum:
2008.10.15 szerda, 19:38:37 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.15 szerda, 19:37:02
És gondoljátok, hogy egy ilyen apróságot nem tudnak?
Komolyoan mondom, elmegyek és kitanulom a szakmát, akkor legalább tudom, hogy mi lehet, és nem dobnak át a palánkon.
Az a baj, hogy teljesen tanácstalan vagyok. Elvinném én János mesterhez a kocsit, de elég messze van tőlünk, mert ő legalább ért hozzá. Esetleg tudtok itt pesten jó elektromost ajánlani?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16406 Dátum:
2008.10.15 szerda, 20:09:45 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.15 szerda, 19:38:37
Az a baj, hogy teljesen tanácstalan vagyok. Elvinném én János mesterhez a kocsit, de elég messze van tőlünk, mert ő legalább ért hozzá. Esetleg tudtok itt pesten jó elektromost ajánlani?
Ezek a dolgok nagyon alapdolgok. Én itt mikin tudnám ajánlani a helyi csávót, de az a gond, hogy itt kell hagyni a generátort - anélkül meg az autó nem megy. De keress pesten egy generátorost, pikk-pakk megjavítja neked. Ez nem nagy ügy.
...és igenis van olyan, hogy a szerelő marhaságot mond, pl most a solymárinál.
Az akkutöltő teljesen felesleges beruházás. Nekem már kb 10 éve megvan, most használtam először.
A fiestánál volt rossz a generátor, de feltöltöttem az aksit, hogy el tudjunk menni a szerelőhöz.
A Shadow bátyja is javít generátort, ő biztosan olcsóbb lenne, mint a hivatalos szervíz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16407 Dátum:
2008.10.15 szerda, 20:10:25 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.15 szerda, 19:37:02
És gondoljátok, hogy egy ilyen apróságot nem tudnak?
Komolyoan mondom, elmegyek és kitanulom a szakmát, akkor legalább tudom, hogy mi lehet, és nem dobnak át a palánkon.
Nézd! Az ne nevezze magát villamossági szerelőnek, aki a 11 voltra azt mondja, hogy jó a generátor.És fodulaton jó a 13 v !
Vagy csak egyszerűen nem akartak az autóddal foglalkozni.Épeszű szerelő ilyet nem mond!Inkább azt mondta volna, hogy most nincs ideje megcsinálni,csak 3 hét múlva.Úgy is tudta volna, hogy elviszed akkor máshová.
Vagy alapból nem javítanak(nagyon sok dolgot nem javít a szagszervíz)generátort,de akkor felkellett volna kínálniuk újat vagy felújítottat.
És ez tényleg rutin meló lenne!
Ajánlanám én magam, de miután nem iparszerüen csinálom, nekem több gondot okoz a generátor kiépítése.Ha eljöttök, hozzám, én szívesen megmérem, hogy most mi van, de látatlanban mondom, gagyi a generátor.És utána úgy is elkéne vinnétek máshová.Persze ha letudod szedetni, akkor nem gond a javítása.
Én csak itt a mi környékünkön tudok megbízható autóvillamosságit 2-t is,ők sz.sz.mikin űzik az ipart.
Talán kérdezd meg Vik-et a Fortnál!
Ja!Beütöd a google-be hogy generátor javítás és 15 céget feldob neked pesten.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.10.15 szerda, 20:13:09 írta simitomi
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16408 Dátum:
2008.10.15 szerda, 20:14:48 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.15 szerda, 20:10:25
Ja!Beütöd a google-be hogy generátor javítás és 15 céget feldob neked pesten.
Nekik szerintem a Szeles mester lenne a megoldás. Az valahol északon van. Szerintem ő is tud generátorjavítót.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
domino
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16409 Dátum:
2008.10.15 szerda, 20:28:19 »
Helló kulcskérdés nálam is!
A kulcsba épített távirányító egyik pillanatról a másikra megadta magát elemcsere érintkező igazgatás de semmi.
A zárban tökéletesen működik, és indításkor tökéletesen működik.
Programozzam újra
Vegyek másik kulcsot
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16410 Dátum:
2008.10.15 szerda, 20:35:15 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.15 szerda, 19:38:37
Az a baj, hogy teljesen tanácstalan vagyok. Elvinném én János mesterhez a kocsit, de elég messze van tőlünk, mert ő legalább ért hozzá. Esetleg tudtok itt pesten jó elektromost ajánlani?
Nézetssd meg akumulátorosnál terhelő villával az aksit. Lehet az is rossz. A kollégám astrájában 2 generátort is cseréltek, hasonló hibával, pedig az aksi volt a hunyó.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16411 Dátum:
2008.10.15 szerda, 22:10:04 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.15 szerda, 19:31:58
Elképzelhető, hogy szénkefe, vagy gyűrű.
A saját esetemből kiindulva nem lennék ebben 100%-osan biztos! A garis varta akksim meghalt. Jelenség: ha 2-3 napig nem indítottam el a kocsit akkor 3. nap már a központizár sem nyitott, csak kínlódott. A feszkó 10.x volt az akksin mérve kis műszerrel. Töltöttem egy fél délelőttig, majd visszaszerelés után elindítva a kocsit 13,4 - 13,6 volt között mértem. Majd 2-3 nap múlva ismét nem nyílt az ajtó sem. Akku kereskedőhöz elvittem, rámértek indítóáram alapján az akku jó, generátor jó. Elakartak hajtani, de mondtam itt hagynám pár napra az akksim, adjanak kőcssönbe valami "bontottat". Azzal két hétig teszteltem, hiba nélkül. Visszamentem, furcsán néztek rám, de adtak egy új akkut, amivel már több mint egy hónapja megvagyok elégedve. Tehát kis feszkó esetén akku hiba is lehet, nem fix hogy a generátor rossz!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16412 Dátum:
2008.10.15 szerda, 23:16:39 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.10.15 szerda, 22:10:04
A saját esetemből kiindulva nem lennék ebben 100%-osan biztos! A garis varta akksim meghalt. Jelenség: ha 2-3 napig nem indítottam el a kocsit akkor 3. nap már a központizár sem nyitott, csak kínlódott. A feszkó 10.x volt az akksin mérve kis műszerrel. Töltöttem egy fél délelőttig, majd visszaszerelés után elindítva a kocsit 13,4 - 13,6 volt között mértem. Majd 2-3 nap múlva ismét nem nyílt az ajtó sem. Akku kereskedőhöz elvittem, rámértek indítóáram alapján az akku jó, generátor jó. Elakartak hajtani, de mondtam itt hagynám pár napra az akksim, adjanak kőcssönbe valami "bontottat". Azzal két hétig teszteltem, hiba nélkül. Visszamentem, furcsán néztek rám, de adtak egy új akkut, amivel már több mint egy hónapja megvagyok elégedve. Tehát kis feszkó esetén akku hiba is lehet, nem fix hogy a generátor rossz!
Nem fix, hogy mi rossz.De ezek nem misztikus dolgok.Minden mérhető,pontos határok vannak.Pontosan meghatározható a hiba.Akár akksi,akár generátor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16413 Dátum:
2008.10.15 szerda, 23:37:02 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.10.15 szerda, 22:10:04
A saját esetemből kiindulva nem lennék ebben 100%-osan biztos! A garis varta akksim meghalt. Jelenség: ha 2-3 napig nem indítottam el a kocsit akkor 3. nap már a központizár sem nyitott, csak kínlódott. A feszkó 10.x volt az akksin mérve kis műszerrel. Töltöttem egy fél délelőttig, majd visszaszerelés után elindítva a kocsit 13,4 - 13,6 volt között mértem. Majd 2-3 nap múlva ismét nem nyílt az ajtó sem. Akku kereskedőhöz elvittem, rámértek indítóáram alapján az akku jó, generátor jó. Elakartak hajtani, de mondtam itt hagynám pár napra az akksim, adjanak kőcssönbe valami "bontottat". Azzal két hétig teszteltem, hiba nélkül. Visszamentem, furcsán néztek rám, de adtak egy új akkut, amivel már több mint egy hónapja megvagyok elégedve. Tehát kis feszkó esetén akku hiba is lehet, nem fix hogy a generátor rossz!
A dolog egyértelmű. Megnézed, mekkora áram szaladgál a generátorból az aksiba. Ha mondjuk 100A, és azért ilyen alacsony a feszültség, akkor OK.
Ha csak 10-20, akkor a generátorral van gond. Simán ki lehet mérni, nem kell találgatni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Akidna
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16414 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 06:34:19 »
Nagyon szépen köszönöm a sok segítséget.
Első kanyarban akkor valószínűleg azt fogjuk csinálni, hogy a szomszédunk autókkal foglalkozik, szerel meg mindenfélét csinál. Valószínűleg meg fogom kérni, hogy kezdjünk el méricskélni, hátha utánna okosabbak leszünk. Aztán a mérési eredményektől függően haladunk tovább. Közben Wyctortól megtudtam, hogy egy új generátor nem olcsó játék, így jó lenne, ha mégis az döglődik, ha javítható lenne. Lehet, hogy még lesznek kérdéseim, számítok a segítségetekre a továbbiakban is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16415 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 11:59:33 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.16 csütörtök, 06:34:19
Nagyon szépen köszönöm a sok segítséget.
Első kanyarban akkor valószínűleg azt fogjuk csinálni, hogy a szomszédunk autókkal foglalkozik, szerel meg mindenfélét csinál. Valószínűleg meg fogom kérni, hogy kezdjünk el méricskélni, hátha utánna okosabbak leszünk. Aztán a mérési eredményektől függően haladunk tovább. Közben Wyctortól megtudtam, hogy egy új generátor nem olcsó játék, így jó lenne, ha mégis az döglődik, ha javítható lenne. Lehet, hogy még lesznek kérdéseim, számítok a segítségetekre a továbbiakban is!
Ha kiderül, hogy a generátort javítani kell,és tudjátok nélkülözni az autót, és persze ha valahogy el tudnátok juttatni hozzám a generátort, akkor klubbkedvezménnyel térítésmentesen megjavítom!
Persze kellhet egy-két alkatrész is.
Hja, én kérdeztem a cromaxba, a felújítottra mondtak valami 55-60-at,úajat pedig nem is tudnak szerezni.De máshol már hallottam újat 110-120ért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16416 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 14:35:21 »
Idézetet írta: Gyurka - 2008.10.15 szerda, 20:35:15
Nézetssd meg akumulátorosnál terhelő villával az aksit. Lehet az is rossz. A kollégám astrájában 2 generátort is cseréltek, hasonló hibával, pedig az aksi volt a hunyó.
A terhelő villa egy spec eszköz, de ugyanazt az eredmény éred, ha indítózás alatt mérsz feszültséget.Ilyenkor nem eshet 11volt alá a fesz.Ha mégis aláesik,akkor ellenőrizni kell a savsűrűséget cellánként az akkuban.(Autósboltokban kapható, hasonló mint a hagyományos fagyállómérő.)Abból egyértelműen kiderül,ha esetleg valamelyik cella zárlatos.Más hiba nem fordul elő az aksinál.Viszont, ha cellazárlatos, akkor mindenképp cserélni kell.És persze még utána minden esetben ellenőrizni kell, hogy a generátor tölt-e rendesen.
Aztán vannak fizikai jelei is a cellazárlatnak:ráakasztod a töltőre egy magas töltö áramra,a 6 cellából mondjuk 5 ben pezseg a folyadék a 6-odikban pedig nem.Vagy fordítva.Általában a pozitív kivezetés felőli első cella adja meg magát.
Ez az egész savas aksira vonatkozik!
És csak technikai komment volt, nem pont Akidna hibájához kapcsolódik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Akidna
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16417 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 15:44:32 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.16 csütörtök, 11:59:33
Ha kiderül, hogy a generátort javítani kell,és tudjátok nélkülözni az autót, és persze ha valahogy el tudnátok juttatni hozzám a generátort, akkor klubbkedvezménnyel térítésmentesen megjavítom!
Persze kellhet egy-két alkatrész is.
Hja, én kérdeztem a cromaxba, a felújítottra mondtak valami 55-60-at,úajat pedig nem is tudnak szerezni.De máshol már hallottam újat 110-120ért.
Köszi szépen a segítséget előre is!
Beszéltünk a szomszéddal, segít megtalálni a hibát. Most el kellett mennie, de ha hazaért, azt mondja el kezdjük mérni. Utánna többet tudunk majd. Egyébként Wyctor 67 ezret mondott a generátorra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16418 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:01:38 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.16 csütörtök, 15:44:32
Köszi szépen a segítséget előre is!
Beszéltünk a szomszéddal, segít megtalálni a hibát. Most el kellett mennie, de ha hazaért, azt mondja el kezdjük mérni. Utánna többet tudunk majd. Egyébként Wyctor 67 ezret mondott a generátorra.
Olvastam a másik topicban, hogy még garis az aksi.
Hát legyetek résen, mert ha kiderül, hogy az aksi azért ment tönkre, mert nem jó a generátor, akkor ugrott a garancia.
Persze nem kell megtudnia az aksisnak, hogy nem volt jó a töltés!
(ha ,nem jó a töltés.....)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16419 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:03:56 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.16 csütörtök, 15:44:32
Köszi szépen a segítséget előre is!
Beszéltünk a szomszéddal, segít megtalálni a hibát. Most el kellett mennie, de ha hazaért, azt mondja el kezdjük mérni. Utánna többet tudunk majd. Egyébként Wyctor 67 ezret mondott a generátorra.
Igazabul mi a jelenseg, mert valamiert nem talalom a diszkurzus elejet
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16420 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:06:57 »
Idézetet írta: zacci - 2008.10.16 csütörtök, 16:03:56
Igazabul mi a jelenseg, mert valamiert nem talalom a diszkurzus elejet
Ez az egész a közép magyarországiból jött át, ott kaptunk a pofánkra........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Akidna
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16421 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:09:23 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.16 csütörtök, 16:01:38
Olvastam a másik topicban, hogy még garis az aksi.
Hát legyetek résen, mert ha kiderül, hogy az aksi azért ment tönkre, mert nem jó a generátor, akkor ugrott a garancia.
Persze nem kell megtudnia az aksisnak, hogy nem volt jó a töltés!
(ha ,nem jó a töltés.....)
A Fordnál tették bele az aksit tavaly decemberben, mikor vettük a kocsit. Ott voltunk vele tegnap, mert ugye szerettük volna gariban cseréltetni, és ugye ott állapították meg, hogy semminek semmi baja.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16422 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:10:06 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.16 csütörtök, 16:06:57
Ez az egész a közép magyarországiból jött át, ott kaptunk a pofánkra........
Igen valahogy sejtettem, hogy nem itt indult. De most komolyan. Ha mar valaki atpakol irasokat akkor legyen kedves oda irni, hogy honnan pakolta at, vagy pakolja at rendesen az egeszet, mert igy halal ertelmetlen az egesz. Fel oraig kerestem a tema elejet aztan feladtam, es csak ertetlenul neztem, hogy mi folyik itt ?
Ez igy nem jau
Es miert baj, ha a kozep magyarorszagiban indult a tema ? Miert es kit zavart ?
Kezd egy picit erdekesen mukodni ez a forum
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16423 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:12:54 »
Idézetet írta: zacci - 2008.10.16 csütörtök, 16:10:06
Igen valahogy sejtettem, hogy nem itt indult. De most komolyan. Ha mar valaki atpakol irasokat akkor legyen kedves oda irni, hogy honnan pakolta at, vagy pakolja at rendesen az egeszet, mert igy halal ertelmetlen az egesz. Fel oraig kerestem a tema elejet aztan feladtam, es csak ertetlenul neztem, hogy mi folyik itt ?
Ez igy nem jau
Es miert baj, ha a kozep magyarorszagiban indult a tema ? Miert es kit zavart ?
Kezd egy picit erdekesen mukodni ez a forum
Nem nyilatkozom, de az is benne van a másik topicban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16424 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:15:38 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.16 csütörtök, 16:12:54
Nem nyilatkozom, de az is benne van a másik topicban!
De bazz legalabb moderaljon az aki ert is hozza
Nah mind1. Igy lassan a forumok tele lesznek ertelmetlennek tuno felig megszakadt/elkezdett beirasokkal.
Naplózva
blah blah blah
Akidna
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16425 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:19:18 »
Idézetet írta: zacci - 2008.10.16 csütörtök, 16:10:06
Igen valahogy sejtettem, hogy nem itt indult. De most komolyan. Ha mar valaki atpakol irasokat akkor legyen kedves oda irni, hogy honnan pakolta at, vagy pakolja at rendesen az egeszet, mert igy halal ertelmetlen az egesz. Fel oraig kerestem a tema elejet aztan feladtam, es csak ertetlenul neztem, hogy mi folyik itt ?
Ez igy nem jau
Es miert baj, ha a kozep magyarorszagiban indult a tema ? Miert es kit zavart ?
Kezd egy picit erdekesen mukodni ez a forum
Itt egy teljes leírás, amit Jánosmesternek küldtem el emailben:
Leírom az elejéről, hogy ne maradjon ki semmi fontos dolog. Tavaly decemberben vettük meg az MKIII-as f1 2.0i 5 ajtós Ghiat. A kereskedésben, mikor néztük le volt merűlve az aksija, be kellett bikázni. Akkor azt mondták sokat állt, hideg van, stb. Logikussan hangzott, nem foglalkoztunk vele, kaptunk bele új aksit. A kocsit ilyen 20 perc-1 órás utakon használjuk leginkább, néha egy-egy hosszabb úttal, és van, hogy egy hétig is áll a kocsi, nem használjuk minden nap. Nem volt vele gond egész nyárig. Nyáron egy alkalmmal mentünk volna Giorgioékhoz, amikor is a kocsi nem indult. Be kellett bikázni. Előtte a Zsolti itthon polírozgatta az autót, vagyis 3-5 alkalommal csak ki-be állt a garázsból, aztán meg pár napig állt az autó. Akkor elmentünk a Fordsolymárhoz, hogy ez történt, szerintünk gond lehet az aksival. Az előző autónk MKII, ugyanúgy benzines 2 literes volt, három évig volt meg, azt sem tudtuk, hogy van aksija, pedig azon utólag beszerelt riasztó volt, és ugyanígy használtuk. Szóval azt mondták, hogy semmi gond, valószínűleg a ki-be állások lemerítették az aksit, nem volt ideje utántölteni, tőltsük fel az aksit néha. Mivel azután nem volt vele gond, nem töltöttük fel az aksit, működött rendesen. Kb. 4-6 naponta mentünk vele. Múlt héten mentünk volna el, a kocsi akkor 9 napot állt elötte, még az ajtót sem tudtuk kinyitni. Feltöltöttük az aksit, és tegnap bent voltunk megint a Fordsolymárnál, hogy cseréljék ki az aksit, ami garanciális. Persze elötte meg kell vizsgálniuk, így vizsgálódtak. Az eredmények a következők lettek: az aksi feszültsége az 14 V (a volt, watt, amper, nem biztos, hogy jó helyre jót írok, de te biztosan tudod, milyen mértékegységről lehet szó, bocsi) körül volt, szóval azt megállapították, hogy az aksi jó. A kocsinál nem találtak semmi fogyasztót - minden a gyári benne - ami többlet energiát venne fel. Leállítás után 0,5 órával, mikor elalszik a rendszer a mért érték 0,05 w volt, azt mondták az ideális 0,01-0,03 között van, de 0,1-ig jó, szóval ott sincs semmi kiugró hiba. A generátor alapjáraton 11 , 2500-as fordulatnál 13 valamivel tölt. Ezt megnézték valami könyvben ami szerint ez még jó, és mondták, hogy a generátorok nem egyformák, mindegyik máshogy tölt, a töltésen állítani nem lehet, és csak próbálgatással lehet eltalálni, hogy melyik ad nagyobb áramot. Most itt tartunk, aksit nem cseréltek, mondván, hogy jó, hibát nem találtak, javasolták, hogy havonta egyszer töltsük fel az aksit.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16426 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 17:20:50 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.16 csütörtök, 16:19:18
A 14, 11, és 13-as (Volt) értékek nem megfelelőek, akármilyen könyvben is nézték. Nem értettél valamit félre?
A 0,05 (ami Amper ) az jó. Azt jelenti, hogy nem szívja semmi az akkumulátort.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
domino
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16427 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 18:08:33 »
Továbra is tanácsot várok
A távirányítós kulcsom egyik napról a másikra megadta magát. Elemet cseréltem de semmi siker.
Ha sima kulcsként használom akkor tökéletesen működik nyit zár riasztót bekapcsol indít .
Lehet ezen javítani, vagy új távirányítót kell vennem?
Ötet tanács esetleg beszerzési forrás?
A CROMAXOT tudom ott 17 000 körül van. Esetleg be tudom szerezni olcsóbban , vagy bontott járgányé jó lehet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16428 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 18:17:14 »
Idézetet írta: domino - 2008.10.16 csütörtök, 18:08:33
Továbra is tanácsot várok
A távirányítós kulcsom egyik napról a másikra megadta magát. Elemet cseréltem de semmi siker.
Ha sima kulcsként használom akkor tökéletesen működik nyit zár riasztót bekapcsol indít .
Lehet ezen javítani, vagy új távirányítót kell vennem?
Ötet tanács esetleg beszerzési forrás?
A CROMAXOT tudom ott 17 000 körül van. Esetleg be tudom szerezni olcsóbban , vagy bontott járgányé jó lehet?
Van valahol pesten olyan riasztós aki javít távirányítókat,konkrétabbat nem tudok.Viszont ha nyitja az ajtókat és indítja az autót , akkor tényleg a távirányítót kéne megnézetni.Szerintem szagszervízben nem javítanak csak cserélnek.
Nem tudom pontosan fordéknál ez hogy van, nekem az ódinál a bicskakulcsot elemcsere után felkellett ismertetni a rendszerrel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16429 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 18:31:30 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.16 csütörtök, 16:06:57
Ez az egész a közép magyarországiból jött át, ott kaptunk a pofánkra........
Jogosan!
Hiszen elötte 1-2 nappal igértétek meg, hogy ott nem folyik technikai jellegű beszélgetés.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16430 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 19:00:34 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.10.16 csütörtök, 18:31:30
Jogosan!
Hiszen elötte 1-2 nappal igértétek meg, hogy ott nem folyik technikai jellegű beszélgetés.
Ok.Pü-ment
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hoobii
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16431 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 19:07:59 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.16 csütörtök, 14:35:21
A terhelő villa egy spec eszköz, de ugyanazt az eredmény éred, ha indítózás alatt mérsz feszültséget.Ilyenkor nem eshet 11volt alá a fesz.Ha mégis aláesik,akkor ellenőrizni kell a savsűrűséget cellánként az akkuban.(Autósboltokban kapható, hasonló mint a hagyományos fagyállómérő.)Abból egyértelműen kiderül,ha esetleg valamelyik cella zárlatos.Más hiba nem fordul elő az aksinál.Viszont, ha cellazárlatos, akkor mindenképp cserélni kell.És persze még utána minden esetben ellenőrizni kell, hogy a generátor tölt-e rendesen.
Aztán vannak fizikai jelei is a cellazárlatnak:ráakasztod a töltőre egy magas töltö áramra,a 6 cellából mondjuk 5 ben pezseg a folyadék a 6-odikban pedig nem.Vagy fordítva.Általában a pozitív kivezetés felőli első cella adja meg magát.
Ez az egész savas aksira vonatkozik!
És csak technikai komment volt, nem pont Akidna hibájához kapcsolódik.
Ez tényleg egy szép technikai komment volt.
ezért itt a helye.
Sőt irok ide Akkumulátor akksihiba nem indul generátor akku keresőszavakat is.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.10.16 csütörtök, 19:17:18 írta hoobii
»
Naplózva
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16432 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 19:17:55 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.16 csütörtök, 16:19:18
Szia!
Ez az akksis téma érdekes dolgokat produkál.
Még előző Fordunkkal történt meg, hogy jöttünk-mentünk vele, semmi jelét nem adta, hogy itt bizony elindult a visszaszámlálás az élettartamot illetően. Sem a gyújtáskor, hogy jelentősen elhalványodnának a visszajelző piktogramok.
Párom előző nap beállt a garázsba, minden oké.
Másnap dél körül csak kellett az autó, nyitnám a távirányítót, meg se nyekken...Tyűha, itt valami geba van!
Kulccsal nyitottam a vezetőoldali ajtót, indítanám, halvány pislákolás, aztán setétség előttem. Na, ez kész van! Próbáltam a gyorstöltőt ráadni, vagy 1h-t töltöttem. Így éppen hogy beindult, mentem vele egy 30km-s kört, de leállítani nem mertem, csak a garázsban. Aztán már nem is indult be.
Akksi csere következett.
Ilyenkor viszont nem szabad ezen spórolni, érdemesebb a jobb minőséget választani!
Üdv:)
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16433 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 19:31:46 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.16 csütörtök, 16:19:18
Itt egy teljes leírás, amit Jánosmesternek küldtem el emailben:
Leírom az elejéről, hogy ne maradjon ki semmi fontos dolog. Tavaly decemberben vettük meg az MKIII-as f1 2.0i 5 ajtós Ghiat. A kereskedésben, mikor néztük le volt merűlve az aksija, be kellett bikázni. Akkor azt mondták sokat állt, hideg van, stb. Logikussan hangzott, nem foglalkoztunk vele, kaptunk bele új aksit. A kocsit ilyen 20 perc-1 órás utakon használjuk leginkább, néha egy-egy hosszabb úttal, és van, hogy egy hétig is áll a kocsi, nem használjuk minden nap. Nem volt vele gond egész nyárig. Nyáron egy alkalmmal mentünk volna Giorgioékhoz, amikor is a kocsi nem indult. Be kellett bikázni. Előtte a Zsolti itthon polírozgatta az autót, vagyis 3-5 alkalommal csak ki-be állt a garázsból, aztán meg pár napig állt az autó. Akkor elmentünk a Fordsolymárhoz, hogy ez történt, szerintünk gond lehet az aksival. Az előző autónk MKII, ugyanúgy benzines 2 literes volt, három évig volt meg, azt sem tudtuk, hogy van aksija, pedig azon utólag beszerelt riasztó volt, és ugyanígy használtuk. Szóval azt mondták, hogy semmi gond, valószínűleg a ki-be állások lemerítették az aksit, nem volt ideje utántölteni, tőltsük fel az aksit néha. Mivel azután nem volt vele gond, nem töltöttük fel az aksit, működött rendesen. Kb. 4-6 naponta mentünk vele. Múlt héten mentünk volna el, a kocsi akkor 9 napot állt elötte, még az ajtót sem tudtuk kinyitni. Feltöltöttük az aksit, és tegnap bent voltunk megint a Fordsolymárnál, hogy cseréljék ki az aksit, ami garanciális. Persze elötte meg kell vizsgálniuk, így vizsgálódtak. Az eredmények a következők lettek: az aksi feszültsége az 14 V (a volt, watt, amper, nem biztos, hogy jó helyre jót írok, de te biztosan tudod, milyen mértékegységről lehet szó, bocsi) körül volt, szóval azt megállapították, hogy az aksi jó. A kocsinál nem találtak semmi fogyasztót - minden a gyári benne - ami többlet energiát venne fel. Leállítás után 0,5 órával, mikor elalszik a rendszer a mért érték 0,05 w volt, azt mondták az ideális 0,01-0,03 között van, de 0,1-ig jó, szóval ott sincs semmi kiugró hiba. A generátor alapjáraton 11 , 2500-as fordulatnál 13 valamivel tölt. Ezt megnézték valami könyvben ami szerint ez még jó, és mondták, hogy a generátorok nem egyformák, mindegyik máshogy tölt, a töltésen állítani nem lehet, és csak próbálgatással lehet eltalálni, hogy melyik ad nagyobb áramot. Most itt tartunk, aksit nem cseréltek, mondván, hogy jó, hibát nem találtak, javasolták, hogy havonta egyszer töltsük fel az aksit.
Szia!
Az autóm vasárnap délután ment utoljára, azóta nem volt elindítva, most(5 perce) rámértem kíváncsiságból, nyugalmi helyzetben 12,6 volt fesz van benne:
Arra viszont emlékszem, hogy akár alpjáraton és akár fordulaton, mindenhol 14,4-et tölt, és ez így is van jól.
Azok az értékek nagyon sántítanak amit leírtál. 3 év körüli az akkum.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.10.16 csütörtök, 19:33:34 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16434 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 19:59:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.10.16 csütörtök, 19:31:46
Szia!
Az autóm vasárnap délután ment utoljára, azóta nem volt elindítva, most(5 perce) rámértem kíváncsiságból, nyugalmi helyzetben 12,6 volt fesz van benne
Arra viszont emlékszem, hogy akár alpjáraton és akár fordulaton, mindenhol 14,4-et tölt, és ez így is van jól.
Azok az értékek nagyon sántítanak amit leírtál. 3 év körüli az akkum.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16435 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 20:07:43 »
Idézetet írta: simitomi - 2008.10.16 csütörtök, 19:59:56
De nem? Hát egyértelműen rosszul tölt a generátor, és ezt nem javítják meg?(ha jól mondta azokat a 11 és 13 értékeket)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16436 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 20:55:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.10.16 csütörtök, 20:07:43
De nem? Hát egyértelműen rosszul tölt a generátor, és ezt nem javítják meg?(
ha jól mondta azokat a 11 és 13 értékeket)
Ezen akadtam ki én is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Akidna
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16437 Dátum:
2008.10.17 péntek, 07:39:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.10.16 csütörtök, 20:07:43
De nem? Hát egyértelműen rosszul tölt a generátor, és ezt nem javítják meg?(ha jól mondta azokat a 11 és 13 értékeket)
Szuper kép, köszönöm!
Tegnap mértünk, meg közben Jánosmesterrel is váltottam levelet. Amit írtam neki azt idéztem be nektek a teljes storit. A válasz:
Szerintem akksi gond.
Ha nincs "plussz fogyasztó"(a mérések szerint nincs) akkor generátor, vagy akksi hiba lesz.
A FORD-nál tudni kellene nekik, hogy ez a töltési rendszer ami ebben az autóban van, "inteligens"(a szerelőknél is inteligensebb) ami azt jelenti, hogy a töltési feszültséget, és az áramot is a számítógép állítja, a TERHELÉS FÜGGVÉNYÉBEN. Ezért ha a töltő feszültség emelkedik a világítás,klíma,és egyéb fogyasztók bekapcsolásával, akkor a generátor jó.
Én ezzel kezdeném. A töltő fesz 14-14,7V körül kellene lenni.
Ha az akksi "nem veszi a töltést", vagy kicsi a belső ellenállása (hibás),akkor is kicsi a töltőfeszültség.A ti esetetekben még hibakódnak is kellene lenni.(DTC)
Cseréljetek valakivel akksit, és kiderűl,hogy mi a baj,de a terheléses mérés is utalhat rá.
Jó szerelést.
Üdv.:
János
A válaszom:
Köszönöm szépen gyors válaszodat!
Tegnap este a szomszéd sráccal lemértük, mielött bármihez nyúltunk volna a kocsi 1,5 napi állása után volt az aksiban a feszültség 12,7 V volt, ami alacsony. Ahogy a Zsolti beindította a kocsit, abban a másodpercben a töltés felugrott 13,8 V-ra, és akár mit csináltunk, az összes fogyasztót rákapcsoltuk, alapjáraton, túráztatva, szóval kicsit gyötörtük, az értéket, mintha odaragasztották volna, gyönyörűen tartotta a 13,8 V-ot. Mondta a Zoli (szomszéd srác), hogy biztos, hogy jó a generátor és a szabályzó is, hiszen bármit csinálunk az érték egyenletes, vagyis dolgozik rendesen a kocsi. Most elkezdjük tesztelni az aksit, mindig mérjük, és lehet, hogy amikor tudjuk, hogy nem megyünk sehova, egy huzamosabb időre le is akasztjuk a kocsiról, hogy önmagában fogy-e belőle az energia? Szóval egyenlőre hálistennek úgy tűnik, hogy "csak" aksi gond lesz az mégis. Csak a Fordnál ráakasztottak az aksira valami műszert, ami azt pötyögte ki, hogy az aksi jó. De mondta Zoli, hogy előfordulhat olyan, hogy az aksiban leválnak valami kis lemezkék, amik a cellák között tudnak zárlatot okozni, ami elszívja az energiát, de ahogy megmozdul a kocsi, a kis úszó lemezke odébb kerűl, és már nincs is hiba. Szóval most kisérletezgetünk, megfigyelünk. Nem tudom, lehet még annak is utánna járok, hogy mennyiért szakértenek meg egy aksit, és ha ott a bibi, akkor a Fordnál valakinek a fejéhez fogom vágni azt hiszem.
) Hibakód nem volt az autóban, azt kiolvasták a Fordnál.
Szóval egyenlőre itt tartunk, most indul a tesztelgetés, megfigyelés, másik aksi berakása, stb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16438 Dátum:
2008.10.17 péntek, 08:13:32 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.17 péntek, 07:39:39
Igazából nem lenne egyszerűbb ezt a fórumon tárgyalni eleve?
Szerintem egyszerűbb, mint másolgatni, ráadásul egy privát üzenetet nem is annyira célszerű.
Nyugalmi állapotban a 12,7V nem kevés, nekem is kb. ennyi, de 12,4V is szokott lenni, és gond nélküli az autó mióta nálam van. Ha megy a generátor, 13,7-14V körül van nálam is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48611
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16439 Dátum:
2008.10.17 péntek, 08:15:10 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.10.17 péntek, 07:39:39
Szuper kép, köszönöm!
Tegnap mértünk, meg közben Jánosmesterrel is váltottam levelet. Amit írtam neki azt idéztem be nektek a teljes storit. A válasz:
Szerintem akksi gond.
Ha nincs "plussz fogyasztó"(a mérések szerint nincs) akkor generátor, vagy akksi hiba lesz.
A FORD-nál tudni kellene nekik, hogy ez a töltési rendszer ami ebben az autóban van, "inteligens"(a szerelőknél is inteligensebb) ami azt jelenti, hogy a töltési feszültséget, és az áramot is a számítógép állítja, a TERHELÉS FÜGGVÉNYÉBEN. Ezért ha a töltő feszültség emelkedik a világítás,klíma,és egyéb fogyasztók bekapcsolásával, akkor a generátor jó.
Én ezzel kezdeném. A töltő fesz 14-14,7V körül kellene lenni.
Ha az akksi "nem veszi a töltést", vagy kicsi a belső ellenállása (hibás),akkor is kicsi a töltőfeszültség.
A ti esetetekben még hibakódnak is kellene lenni.(DTC)
Cseréljetek valakivel akksit, és kiderűl,hogy mi a baj,de a terheléses mérés is utalhat rá.
Jó szerelést.
Üdv.:
János
A válaszom:
Köszönöm szépen gyors válaszodat!
Tegnap este a szomszéd sráccal lemértük, mielött bármihez nyúltunk volna a kocsi 1,5 napi állása után volt az aksiban a feszültség 12,7 V volt, ami alacsony. Ahogy a Zsolti beindította a kocsit, abban a másodpercben a töltés felugrott 13,8 V-ra, és akár mit csináltunk, az összes fogyasztót rákapcsoltuk, alapjáraton, túráztatva, szóval kicsit gyötörtük, az értéket, mintha odaragasztották volna, gyönyörűen tartotta a 13,8 V-ot. Mondta a Zoli (szomszéd srác), hogy biztos, hogy jó a generátor és a szabályzó is, hiszen bármit csinálunk az érték egyenletes, vagyis dolgozik rendesen a kocsi. Most elkezdjük tesztelni az aksit, mindig mérjük, és lehet, hogy amikor tudjuk, hogy nem megyünk sehova, egy huzamosabb időre le is akasztjuk a kocsiról, hogy önmagában fogy-e belőle az energia? Szóval egyenlőre hálistennek úgy tűnik, hogy "csak" aksi gond lesz az mégis. Csak a Fordnál ráakasztottak az aksira valami műszert, ami azt pötyögte ki, hogy az aksi jó.
De mondta Zoli, hogy előfordulhat olyan, hogy az aksiban leválnak valami kis lemezkék, amik a cellák között tudnak zárlatot okozni, ami elszívja az energiát, de ahogy megmozdul a kocsi, a kis úszó lemezke odébb kerűl, és már nincs is hiba.
Szóval most kisérletezgetünk, megfigyelünk.
Nem tudom, lehet még annak is utánna járok, hogy mennyiért szakértenek meg egy aksit,
és ha ott a bibi, akkor a Fordnál valakinek a fejéhez fogom vágni azt hiszem.
) Hibakód nem volt az autóban, azt kiolvasták a Fordnál.
Szóval egyenlőre itt tartunk, most indul a tesztelgetés, megfigyelés, másik aksi berakása, stb.
Hali!
A 13.8v töltöfesz még mindig nem megfelelő érték, de mivel állandó(tehát nem változik a terhelés változás folyamán), valószínű,hogy a generátor jó lehet.
Leválhatnak oxidrétegek a lemezek felületéről amik okozhatnak időleges cellazárlatot.Ezek főleg indítózáskor(terheléskor) okozhatnak problémát.
Az akksi tesztelés savsűrűségméréssel, ill.terheléses méréssel egyértelműen kimutatja az esetleges cellazárlatot (még az időleges cellazárlatot is).Nyugalmi állapotban a 12,7 volt az jó érték!(ettől még lehet cellazárlat)
Szerintem a másik akksi jó ötlet,összehasonlítómérésekkel sok minden kiderülhet abból is.Mondjuk felkéne mennie a töltöfesznek 14.3v-ra, akkor rá lehetne mondani látatlanban, hogy az előző akksi ratyi.Aztán jöhet a rossz világ a sólymáriakra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16440 Dátum:
2008.10.17 péntek, 08:47:37 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.10.16 csütörtök, 18:31:30
Jogosan!
Hiszen elötte 1-2 nappal igértétek meg, hogy ott nem folyik technikai jellegű beszélgetés.
De miert nem folyhat egy topicban technikai beszelgetes ? Ezt nem vagom
Es akkor mirol lehet beszelgetni ? A mosogato gep uzemeltetesevel kapcsolatos tapasztalatok meg belefer vagymi ?
Naplózva
blah blah blah
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16441 Dátum:
2008.10.17 péntek, 08:58:11 »
A töltésnek folyamatos értékünek kell lennie,ezért van a feszszabályzó.
Szerintem benéztek valamit a szervizben ha alapjáraton 11-et tölt.Lehet hogy nem érintkezett rendesen a műszer.
Ugy is ki lehet szürni a hibás cellát hogy,kitekered a cella kupakokat,és a multiméter érintkezőjét az egymás melleti cella savba lógatod,2,2volt körüli értéknek kell lenni.A +- érintkezőn kivűl,nem kell a fémes érintkezés.Fontos hogy még csak véletlenül se érjen a lemezekhez,csak az elektrolithoz mert ettöl is levélhatnak darabok,ami késöbb cella zárlatot okoz.Egyébként ha zárlatos az akksi akkor elötte,ki szoktak menni biztositékok,kiégnek izzok.Ha egy párszor már rá is inditottál a lemerült akksira akor az már végérvényesen ki is lett nyirva.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16442 Dátum:
2008.10.17 péntek, 09:49:26 »
Idézetet írta: zacci - 2008.10.17 péntek, 08:47:37
De miert nem folyhat egy topicban technikai beszelgetes ? Ezt nem vagom
Es akkor mirol lehet beszelgetni ? A mosogato gep uzemeltetesevel kapcsolatos tapasztalatok meg belefer vagymi ?
Nem nem folyhat, ez kérés csak mindenkinak a saját érdekében.
Jobban kap választ egy megfelelő topic-ban, amit többen olvasnak, mint egy szűk régiósban. Lehet pl. egy szegedit is érdekelnek ezek a dolgok, ő meg nem jár a közép topic-ba.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16443 Dátum:
2008.10.17 péntek, 10:17:14 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.10.17 péntek, 09:49:26
Nem nem folyhat, ez kérés csak mindenkinak a saját érdekében.
Jobban kap választ egy megfelelő topic-ban, amit többen olvasnak, mint egy szűk régiósban. Lehet pl. egy szegedit is érdekelnek ezek a dolgok, ő meg nem jár a közép topic-ba.
ok eztet ertem, de ez nem muxik, hisz nem mindenki jar mindenhova.
Naplózva
blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16444 Dátum:
2008.10.17 péntek, 10:26:50 »
Idézetet írta: zacci - 2008.10.17 péntek, 10:17:14
ok eztet ertem, de ez nem muxik, hisz nem mindenki jar mindenhova.
kicsit nehéz vagy, de pont erről van szó. gumikérdést a gumis topicba, és ne a szegedibe mert a győriek lehet nem olvassák.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16445 Dátum:
2008.10.17 péntek, 10:37:41 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.17 péntek, 10:26:50
kicsit nehéz vagy, de pont erről van szó. gumikérdést a gumis topicba, és ne a szegedibe mert a győriek lehet nem olvassák.
ok van ilyen, hogy akksi topic ?
Naplózva
blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16446 Dátum:
2008.10.17 péntek, 10:40:08 »
Idézetet írta: zacci - 2008.10.17 péntek, 10:37:41
ok van ilyen, hogy akksi topic ?
Hibák ... szerinted nem megfelelő az akksit kitárgyalni?
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16447 Dátum:
2008.10.17 péntek, 10:47:03 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.17 péntek, 10:40:08
Hibák ... szerinted nem megfelelő az akksit kitárgyalni?
Csak hogy tisztán lássak!A kérdések,hibák,mondeo3,vagy a tddi/tdci topicban kérdezek a tddi-m keregő hangjáról?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16448 Dátum:
2008.10.17 péntek, 10:53:06 »
Idézetet írta: gostrada - 2008.10.17 péntek, 10:47:03
Csak hogy tisztán lássak!A kérdések,hibák,mondeo3,vagy a tddi/tdci topicban kérdezek a tddi-m keregő hangjáról?
Azt szerintem a "kerrego tddi" c. topicba kene
Egyebkent jogos a kerdes
«
Utoljára szerkesztve: 2008.10.17 péntek, 10:57:04 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #16449 Dátum:
2008.10.17 péntek, 10:56:30 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.17 péntek, 10:40:08
Hibák ... szerinted nem megfelelő az akksit kitárgyalni?
Es mi van, ha csak par embernek teszi fel a kerdest, vagy osztja meg a gondjat bajat, mert o ugy gondolja ? Ott is kapott valaszt forum tarsaktol. De nem is ezzel van elsosorban gond, hanem a modszerrel. Hiba lett atrakva raadasul az MKIII topicba es nem a kerdesek topicba, ha eccer total erthetetlen volt az egesz, mert xarul lett atrakva. Es ez sajna nem egyedi esett, hanem gyakorlat.
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
322
323
324
325
326
327
328
[
329
]
330
331
332
333
334
335
336
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ