Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:50:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 335 336 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21897246 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16400 Dátum: 2008.10.12 vasárnap, 19:53:42 »

Azthiszem én is hogy kettős záráson van. Akksit még megpróbálom. Rádió ha kéri a kódot akkor azt kell beütni ami a másik kulcson egy kék műanyaglapon van?Huh? Vagy melyik kódot?Huh?
Bocs az idétlen kérdésekért!!

Egy 4 jegyű kód. Az külön lenne, a rádió papírjaival.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #16401 Dátum: 2008.10.13 hétfő, 06:39:00 »

Ugyanis ma fater kiakarta cserélni a batrit de megsértette a fő áramkört és már nemműködik a kulcs.

Ez a batri az elem akar lenni? Ezek szerint szétszedte a kulcsot. Nekem az ilyen problémára szokott segíteni, hogy a kulcsban lévő érintkezőket kicsit kifelé hajlítom, mert időnként mintha kontakt hibásak lennének, és akkor megint működik a távirányító.
Aztán meg a kulcsot be lehet újra tanítani, keress rá a kulcs programozásra - ez már párszor előfordult itt a fórumon.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16402 Dátum: 2008.10.15 szerda, 19:31:58 »



A jó akksi 12.3-12,5v feszt ad.
Ha 11volt a töltés, akkor NINCS IS TÖLTÉS!
Alapjáraton 14.2 v a helyes működésnél!Kötelező!!!!!!
Már nem is kommentálom a szakit aki ilyet mond nektek!!

Elképzelhető, hogy szénkefe, vagy gyűrű.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16403 Dátum: 2008.10.15 szerda, 19:32:45 »

Elképzelhető, hogy szénkefe, vagy gyűrű.

Simitomi válasza:

99% !!!!!!!!!!!!


750 ft-az új kefe!!!!!!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #16404 Dátum: 2008.10.15 szerda, 19:37:02 »

Simitomi válasza:

99% !!!!!!!!!!!!


750 ft-az új kefe!!!!!!!!
És gondoljátok, hogy egy ilyen apróságot nem tudnak?  wow1 Komolyoan mondom, elmegyek és kitanulom a szakmát, akkor legalább tudom, hogy mi lehet, és nem dobnak át a palánkon.  gun
Naplózva
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #16405 Dátum: 2008.10.15 szerda, 19:38:37 »

És gondoljátok, hogy egy ilyen apróságot nem tudnak?  wow1 Komolyoan mondom, elmegyek és kitanulom a szakmát, akkor legalább tudom, hogy mi lehet, és nem dobnak át a palánkon.  gun
Az a baj, hogy teljesen tanácstalan vagyok. Elvinném én János mesterhez a kocsit, de elég messze van tőlünk, mert ő legalább ért hozzá. Esetleg tudtok itt pesten jó elektromost ajánlani?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16406 Dátum: 2008.10.15 szerda, 20:09:45 »

Az a baj, hogy teljesen tanácstalan vagyok. Elvinném én János mesterhez a kocsit, de elég messze van tőlünk, mert ő legalább ért hozzá. Esetleg tudtok itt pesten jó elektromost ajánlani?

Ezek a dolgok nagyon alapdolgok. Én itt mikin tudnám ajánlani a helyi csávót, de az a gond, hogy itt kell hagyni a generátort - anélkül meg az autó nem megy. De keress pesten egy generátorost, pikk-pakk megjavítja neked. Ez nem nagy ügy.
...és igenis van olyan, hogy a szerelő marhaságot mond, pl most a solymárinál.
Az akkutöltő teljesen felesleges beruházás. Nekem már kb 10 éve megvan, most használtam először.
A fiestánál volt rossz a generátor, de feltöltöttem az aksit, hogy el tudjunk menni a szerelőhöz.
A Shadow bátyja is javít generátort, ő biztosan olcsóbb lenne, mint a hivatalos szervíz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16407 Dátum: 2008.10.15 szerda, 20:10:25 »

És gondoljátok, hogy egy ilyen apróságot nem tudnak?  wow1 Komolyoan mondom, elmegyek és kitanulom a szakmát, akkor legalább tudom, hogy mi lehet, és nem dobnak át a palánkon.  gun




Nézd! Az ne nevezze magát villamossági szerelőnek, aki a 11 voltra azt mondja, hogy jó a generátor.És fodulaton jó a 13 v !

Vagy csak egyszerűen nem akartak az autóddal foglalkozni.Épeszű szerelő ilyet nem mond!Inkább azt mondta volna, hogy most nincs ideje megcsinálni,csak 3 hét múlva.Úgy is tudta volna, hogy elviszed akkor máshová.
Vagy alapból nem javítanak(nagyon sok dolgot nem javít a szagszervíz)generátort,de akkor felkellett volna kínálniuk újat vagy felújítottat.
És ez tényleg rutin meló lenne!


Ajánlanám én magam, de miután nem iparszerüen csinálom, nekem több gondot okoz a generátor kiépítése.Ha eljöttök, hozzám, én szívesen megmérem, hogy most mi van, de látatlanban mondom, gagyi a generátor.És utána úgy is elkéne vinnétek máshová.Persze ha letudod szedetni, akkor nem gond a javítása.
Én csak itt a mi környékünkön tudok megbízható autóvillamosságit 2-t is,ők sz.sz.mikin űzik az ipart.  

Talán kérdezd meg Vik-et a Fortnál!


Ja!Beütöd a google-be hogy generátor javítás és 15 céget feldob neked pesten.

« Utoljára szerkesztve: 2008.10.15 szerda, 20:13:09 írta simitomi » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16408 Dátum: 2008.10.15 szerda, 20:14:48 »

Ja!Beütöd a google-be hogy generátor javítás és 15 céget feldob neked pesten.

Nekik szerintem a Szeles mester lenne a megoldás. Az valahol északon van. Szerintem ő is tud generátorjavítót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16409 Dátum: 2008.10.15 szerda, 20:28:19 »

Helló kulcskérdés nálam is!

A kulcsba épített távirányító egyik pillanatról a másikra megadta magát elemcsere érintkező igazgatás de semmi.
A zárban tökéletesen működik, és indításkor tökéletesen működik.
Programozzam újra Huh?  Vegyek másik kulcsot Huh?
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #16410 Dátum: 2008.10.15 szerda, 20:35:15 »

Az a baj, hogy teljesen tanácstalan vagyok. Elvinném én János mesterhez a kocsit, de elég messze van tőlünk, mert ő legalább ért hozzá. Esetleg tudtok itt pesten jó elektromost ajánlani?

Nézetssd meg akumulátorosnál terhelő villával az aksit. Lehet az is rossz. A kollégám astrájában 2 generátort is cseréltek, hasonló hibával, pedig az aksi volt a hunyó.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #16411 Dátum: 2008.10.15 szerda, 22:10:04 »

Elképzelhető, hogy szénkefe, vagy gyűrű.
A saját esetemből kiindulva nem lennék ebben 100%-osan biztos! A garis varta akksim meghalt. Jelenség: ha 2-3 napig nem indítottam el a kocsit akkor 3. nap már a központizár sem nyitott, csak kínlódott. A feszkó 10.x volt az akksin mérve kis műszerrel. Töltöttem egy fél délelőttig, majd visszaszerelés után elindítva a kocsit 13,4 - 13,6 volt között mértem. Majd 2-3 nap múlva ismét nem nyílt az ajtó sem. Akku kereskedőhöz elvittem, rámértek indítóáram alapján az akku jó, generátor jó. Elakartak hajtani, de mondtam itt hagynám pár napra az akksim, adjanak kőcssönbe valami "bontottat". Azzal két hétig teszteltem, hiba nélkül. Visszamentem, furcsán néztek rám, de adtak egy új akkut, amivel már több mint egy hónapja megvagyok elégedve. Tehát kis feszkó esetén akku hiba is lehet, nem fix hogy a generátor rossz!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16412 Dátum: 2008.10.15 szerda, 23:16:39 »

A saját esetemből kiindulva nem lennék ebben 100%-osan biztos! A garis varta akksim meghalt. Jelenség: ha 2-3 napig nem indítottam el a kocsit akkor 3. nap már a központizár sem nyitott, csak kínlódott. A feszkó 10.x volt az akksin mérve kis műszerrel. Töltöttem egy fél délelőttig, majd visszaszerelés után elindítva a kocsit 13,4 - 13,6 volt között mértem. Majd 2-3 nap múlva ismét nem nyílt az ajtó sem. Akku kereskedőhöz elvittem, rámértek indítóáram alapján az akku jó, generátor jó. Elakartak hajtani, de mondtam itt hagynám pár napra az akksim, adjanak kőcssönbe valami "bontottat". Azzal két hétig teszteltem, hiba nélkül. Visszamentem, furcsán néztek rám, de adtak egy új akkut, amivel már több mint egy hónapja megvagyok elégedve. Tehát kis feszkó esetén akku hiba is lehet, nem fix hogy a generátor rossz!


Nem fix, hogy mi rossz.De ezek nem misztikus dolgok.Minden mérhető,pontos határok vannak.Pontosan meghatározható a hiba.Akár akksi,akár generátor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16413 Dátum: 2008.10.15 szerda, 23:37:02 »

A saját esetemből kiindulva nem lennék ebben 100%-osan biztos! A garis varta akksim meghalt. Jelenség: ha 2-3 napig nem indítottam el a kocsit akkor 3. nap már a központizár sem nyitott, csak kínlódott. A feszkó 10.x volt az akksin mérve kis műszerrel. Töltöttem egy fél délelőttig, majd visszaszerelés után elindítva a kocsit 13,4 - 13,6 volt között mértem. Majd 2-3 nap múlva ismét nem nyílt az ajtó sem. Akku kereskedőhöz elvittem, rámértek indítóáram alapján az akku jó, generátor jó. Elakartak hajtani, de mondtam itt hagynám pár napra az akksim, adjanak kőcssönbe valami "bontottat". Azzal két hétig teszteltem, hiba nélkül. Visszamentem, furcsán néztek rám, de adtak egy új akkut, amivel már több mint egy hónapja megvagyok elégedve. Tehát kis feszkó esetén akku hiba is lehet, nem fix hogy a generátor rossz!

A dolog egyértelmű. Megnézed, mekkora áram szaladgál a generátorból az aksiba. Ha mondjuk 100A, és azért ilyen alacsony a feszültség, akkor OK.
Ha csak 10-20, akkor a generátorral van gond. Simán ki lehet mérni, nem kell találgatni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #16414 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 06:34:19 »

Nagyon szépen köszönöm a sok segítséget.  worship Első kanyarban akkor valószínűleg azt fogjuk csinálni, hogy a szomszédunk autókkal foglalkozik, szerel meg mindenfélét csinál. Valószínűleg meg fogom kérni, hogy kezdjünk el méricskélni, hátha utánna okosabbak leszünk. Aztán a mérési eredményektől függően haladunk tovább. Közben Wyctortól megtudtam, hogy egy új generátor nem olcsó játék, így jó lenne, ha mégis az döglődik, ha javítható lenne. Lehet, hogy még lesznek kérdéseim, számítok a segítségetekre a továbbiakban is!  help  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16415 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 11:59:33 »

Nagyon szépen köszönöm a sok segítséget.  worship Első kanyarban akkor valószínűleg azt fogjuk csinálni, hogy a szomszédunk autókkal foglalkozik, szerel meg mindenfélét csinál. Valószínűleg meg fogom kérni, hogy kezdjünk el méricskélni, hátha utánna okosabbak leszünk. Aztán a mérési eredményektől függően haladunk tovább. Közben Wyctortól megtudtam, hogy egy új generátor nem olcsó játék, így jó lenne, ha mégis az döglődik, ha javítható lenne. Lehet, hogy még lesznek kérdéseim, számítok a segítségetekre a továbbiakban is!  help  worship



Ha kiderül, hogy a generátort javítani kell,és tudjátok nélkülözni az autót, és persze ha valahogy el tudnátok juttatni hozzám a generátort, akkor klubbkedvezménnyel térítésmentesen megjavítom!  Wink Persze kellhet egy-két alkatrész is.
Hja, én kérdeztem a cromaxba, a felújítottra mondtak valami 55-60-at,úajat pedig nem is tudnak szerezni.De máshol már hallottam újat 110-120ért.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16416 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 14:35:21 »

Nézetssd meg akumulátorosnál terhelő villával az aksit. Lehet az is rossz. A kollégám astrájában 2 generátort is cseréltek, hasonló hibával, pedig az aksi volt a hunyó.


A terhelő villa egy spec eszköz, de ugyanazt az eredmény éred, ha indítózás alatt mérsz feszültséget.Ilyenkor nem eshet 11volt alá a fesz.Ha mégis aláesik,akkor ellenőrizni kell a savsűrűséget cellánként az akkuban.(Autósboltokban kapható, hasonló mint a hagyományos fagyállómérő.)Abból egyértelműen kiderül,ha esetleg valamelyik cella zárlatos.Más hiba nem fordul elő az aksinál.Viszont, ha cellazárlatos, akkor mindenképp cserélni kell.És persze még utána minden esetben ellenőrizni kell, hogy a generátor tölt-e rendesen.
Aztán vannak fizikai jelei is a cellazárlatnak:ráakasztod a töltőre egy magas töltö áramra,a 6 cellából mondjuk 5 ben pezseg a folyadék a 6-odikban pedig nem.Vagy fordítva.Általában a pozitív kivezetés felőli első cella adja meg magát.

Ez az egész savas aksira vonatkozik!
És csak technikai komment volt, nem pont Akidna hibájához kapcsolódik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #16417 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 15:44:32 »



Ha kiderül, hogy a generátort javítani kell,és tudjátok nélkülözni az autót, és persze ha valahogy el tudnátok juttatni hozzám a generátort, akkor klubbkedvezménnyel térítésmentesen megjavítom!  Wink Persze kellhet egy-két alkatrész is.
Hja, én kérdeztem a cromaxba, a felújítottra mondtak valami 55-60-at,úajat pedig nem is tudnak szerezni.De máshol már hallottam újat 110-120ért.
Köszi szépen a segítséget előre is!  worship Beszéltünk a szomszéddal, segít megtalálni a hibát. Most el kellett mennie, de ha hazaért, azt mondja el kezdjük mérni. Utánna többet tudunk majd. Egyébként Wyctor 67 ezret mondott a generátorra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16418 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:01:38 »

Köszi szépen a segítséget előre is!  worship Beszéltünk a szomszéddal, segít megtalálni a hibát. Most el kellett mennie, de ha hazaért, azt mondja el kezdjük mérni. Utánna többet tudunk majd. Egyébként Wyctor 67 ezret mondott a generátorra.

Olvastam a másik topicban, hogy még garis az aksi.
Hát legyetek résen, mert ha kiderül, hogy az aksi azért ment tönkre, mert nem jó a generátor, akkor ugrott a garancia.

Persze nem kell megtudnia az aksisnak, hogy nem volt jó a töltés! Roll Eyes (ha ,nem jó a töltés.....)

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16419 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:03:56 »

Köszi szépen a segítséget előre is!  worship Beszéltünk a szomszéddal, segít megtalálni a hibát. Most el kellett mennie, de ha hazaért, azt mondja el kezdjük mérni. Utánna többet tudunk majd. Egyébként Wyctor 67 ezret mondott a generátorra.

Igazabul mi a jelenseg, mert valamiert nem talalom a diszkurzus elejet  fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16420 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:06:57 »

Igazabul mi a jelenseg, mert valamiert nem talalom a diszkurzus elejet  fejvakaras


Ez az egész a közép magyarországiból jött át, ott kaptunk a pofánkra........
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #16421 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:09:23 »

Olvastam a másik topicban, hogy még garis az aksi.
Hát legyetek résen, mert ha kiderül, hogy az aksi azért ment tönkre, mert nem jó a generátor, akkor ugrott a garancia.

Persze nem kell megtudnia az aksisnak, hogy nem volt jó a töltés! Roll Eyes (ha ,nem jó a töltés.....)


A Fordnál tették bele az aksit tavaly decemberben, mikor vettük a kocsit. Ott voltunk vele tegnap, mert ugye szerettük volna gariban cseréltetni, és ugye ott állapították meg, hogy semminek semmi baja.  szomoru1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16422 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:10:06 »


Ez az egész a közép magyarországiból jött át, ott kaptunk a pofánkra........

Igen valahogy sejtettem, hogy nem itt indult. De most komolyan. Ha mar valaki atpakol irasokat akkor legyen kedves oda irni, hogy honnan pakolta at, vagy pakolja at rendesen az egeszet, mert igy halal ertelmetlen az egesz. Fel oraig kerestem a tema elejet aztan feladtam, es csak ertetlenul neztem, hogy mi folyik itt ? fejvakaras
Ez igy nem jau  szomoru1
Es miert baj, ha a kozep magyarorszagiban indult a tema ? Miert es kit zavart ?
Kezd egy picit erdekesen mukodni ez a forum  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16423 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:12:54 »

Igen valahogy sejtettem, hogy nem itt indult. De most komolyan. Ha mar valaki atpakol irasokat akkor legyen kedves oda irni, hogy honnan pakolta at, vagy pakolja at rendesen az egeszet, mert igy halal ertelmetlen az egesz. Fel oraig kerestem a tema elejet aztan feladtam, es csak ertetlenul neztem, hogy mi folyik itt ? fejvakaras
Ez igy nem jau  szomoru1
Es miert baj, ha a kozep magyarorszagiban indult a tema ? Miert es kit zavart ?
Kezd egy picit erdekesen mukodni ez a forum  szomoru1


Nem nyilatkozom, de az is benne van a másik topicban!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16424 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:15:38 »


Nem nyilatkozom, de az is benne van a másik topicban!

De bazz legalabb moderaljon az aki ert is hozza  szomoru1 Nah mind1.  Igy lassan a forumok tele lesznek ertelmetlennek tuno felig megszakadt/elkezdett beirasokkal.
Naplózva

blah blah blah
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #16425 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 16:19:18 »

Igen valahogy sejtettem, hogy nem itt indult. De most komolyan. Ha mar valaki atpakol irasokat akkor legyen kedves oda irni, hogy honnan pakolta at, vagy pakolja at rendesen az egeszet, mert igy halal ertelmetlen az egesz. Fel oraig kerestem a tema elejet aztan feladtam, es csak ertetlenul neztem, hogy mi folyik itt ? fejvakaras
Ez igy nem jau  szomoru1
Es miert baj, ha a kozep magyarorszagiban indult a tema ? Miert es kit zavart ?
Kezd egy picit erdekesen mukodni ez a forum  szomoru1
Itt egy teljes leírás, amit Jánosmesternek küldtem el emailben:
Leírom az elejéről, hogy ne maradjon ki semmi fontos dolog. Tavaly decemberben vettük meg az MKIII-as f1 2.0i 5 ajtós Ghiat. A kereskedésben, mikor néztük le volt merűlve az aksija, be kellett bikázni. Akkor azt mondták sokat állt, hideg van, stb. Logikussan hangzott, nem foglalkoztunk vele, kaptunk bele új aksit. A kocsit ilyen 20 perc-1 órás utakon használjuk leginkább, néha egy-egy hosszabb úttal, és van, hogy egy hétig is áll a kocsi, nem használjuk minden nap. Nem volt vele gond egész nyárig. Nyáron egy alkalmmal mentünk volna Giorgioékhoz, amikor is a kocsi nem indult. Be kellett bikázni. Előtte a Zsolti itthon polírozgatta az autót, vagyis 3-5 alkalommal csak ki-be állt a garázsból, aztán meg pár napig állt az autó. Akkor elmentünk a Fordsolymárhoz, hogy ez történt, szerintünk gond lehet az aksival. Az előző autónk MKII, ugyanúgy benzines 2 literes volt, három évig volt meg, azt sem tudtuk, hogy van aksija, pedig azon utólag beszerelt riasztó volt, és ugyanígy használtuk. Szóval azt mondták, hogy semmi gond, valószínűleg a ki-be állások lemerítették az aksit, nem volt ideje utántölteni, tőltsük fel az aksit néha. Mivel azután nem volt vele gond, nem töltöttük fel az aksit, működött rendesen. Kb. 4-6 naponta mentünk vele. Múlt héten mentünk volna el, a kocsi akkor 9 napot állt elötte, még az ajtót sem tudtuk kinyitni. Feltöltöttük az aksit, és tegnap bent voltunk megint a Fordsolymárnál, hogy cseréljék ki az aksit, ami garanciális. Persze elötte meg kell vizsgálniuk, így vizsgálódtak. Az eredmények a következők lettek: az aksi feszültsége az 14 V (a volt, watt, amper, nem biztos, hogy jó helyre jót írok, de te biztosan tudod, milyen mértékegységről lehet szó, bocsi) körül volt, szóval azt megállapították, hogy az aksi jó. A kocsinál nem találtak semmi fogyasztót - minden a gyári benne - ami többlet energiát venne fel. Leállítás után 0,5 órával, mikor elalszik a rendszer a mért érték 0,05 w volt, azt mondták az ideális 0,01-0,03 között van, de 0,1-ig jó, szóval ott sincs semmi kiugró hiba. A generátor alapjáraton 11 , 2500-as fordulatnál 13 valamivel tölt. Ezt megnézték valami könyvben ami szerint ez még jó, és mondták, hogy a generátorok nem egyformák, mindegyik máshogy tölt, a töltésen állítani nem lehet, és csak próbálgatással lehet eltalálni, hogy melyik ad nagyobb áramot. Most itt tartunk, aksit nem cseréltek, mondván, hogy jó, hibát nem találtak, javasolták, hogy havonta egyszer töltsük fel az aksit.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #16426 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 17:20:50 »

A 14, 11, és 13-as (Volt) értékek nem megfelelőek, akármilyen könyvben is nézték. Nem értettél valamit félre?
A 0,05 (ami Amper ) az jó. Azt jelenti, hogy nem szívja semmi az akkumulátort.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16427 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 18:08:33 »

Továbra is tanácsot várok Huh?

A távirányítós kulcsom egyik napról a másikra megadta magát.   Elemet cseréltem de semmi siker.
Ha sima kulcsként használom akkor tökéletesen működik nyit zár riasztót bekapcsol indít .

Lehet ezen javítani, vagy új távirányítót kell vennem?

Ötet tanács esetleg beszerzési forrás?
A CROMAXOT tudom ott 17 000 körül van. Esetleg be tudom szerezni olcsóbban , vagy bontott járgányé jó lehet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16428 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 18:17:14 »

Továbra is tanácsot várok Huh?

A távirányítós kulcsom egyik napról a másikra megadta magát.   Elemet cseréltem de semmi siker.
Ha sima kulcsként használom akkor tökéletesen működik nyit zár riasztót bekapcsol indít .

Lehet ezen javítani, vagy új távirányítót kell vennem?

Ötet tanács esetleg beszerzési forrás?
A CROMAXOT tudom ott 17 000 körül van. Esetleg be tudom szerezni olcsóbban , vagy bontott járgányé jó lehet?


Van valahol pesten olyan riasztós aki javít távirányítókat,konkrétabbat nem tudok.Viszont ha nyitja az ajtókat és indítja az autót , akkor tényleg a távirányítót kéne megnézetni.Szerintem szagszervízben nem javítanak csak cserélnek.
Nem tudom pontosan fordéknál ez hogy van, nekem az ódinál a bicskakulcsot elemcsere után felkellett ismertetni a rendszerrel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16429 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 18:31:30 »


Ez az egész a közép magyarországiból jött át, ott kaptunk a pofánkra........

Jogosan! Smiley Hiszen elötte 1-2 nappal igértétek meg, hogy ott nem folyik technikai jellegű beszélgetés.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16430 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 19:00:34 »

Jogosan! Smiley Hiszen elötte 1-2 nappal igértétek meg, hogy ott nem folyik technikai jellegű beszélgetés.

Ok.Pü-ment
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #16431 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 19:07:59 »


A terhelő villa egy spec eszköz, de ugyanazt az eredmény éred, ha indítózás alatt mérsz feszültséget.Ilyenkor nem eshet 11volt alá a fesz.Ha mégis aláesik,akkor ellenőrizni kell a savsűrűséget cellánként az akkuban.(Autósboltokban kapható, hasonló mint a hagyományos fagyállómérő.)Abból egyértelműen kiderül,ha esetleg valamelyik cella zárlatos.Más hiba nem fordul elő az aksinál.Viszont, ha cellazárlatos, akkor mindenképp cserélni kell.És persze még utána minden esetben ellenőrizni kell, hogy a generátor tölt-e rendesen.
Aztán vannak fizikai jelei is a cellazárlatnak:ráakasztod a töltőre egy magas töltö áramra,a 6 cellából mondjuk 5 ben pezseg a folyadék a 6-odikban pedig nem.Vagy fordítva.Általában a pozitív kivezetés felőli első cella adja meg magát.

Ez az egész savas aksira vonatkozik!
És csak technikai komment volt, nem pont Akidna hibájához kapcsolódik.

 taps Ez tényleg egy szép technikai komment volt.   eljen  ezért itt a helye.
Sőt irok ide Akkumulátor akksihiba nem indul generátor akku keresőszavakat is.  vigyor3 
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.16 csütörtök, 19:17:18 írta hoobii » Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16432 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 19:17:55 »


Szia!
Ez az akksis téma érdekes dolgokat produkál.
Még előző Fordunkkal történt meg, hogy jöttünk-mentünk vele, semmi jelét nem adta, hogy itt bizony elindult a visszaszámlálás az élettartamot illetően. Sem a gyújtáskor, hogy jelentősen elhalványodnának a visszajelző piktogramok.
Párom előző nap beállt a garázsba, minden oké.
Másnap dél körül csak kellett az autó, nyitnám a távirányítót, meg se nyekken...Tyűha, itt valami geba van!
Kulccsal nyitottam a vezetőoldali ajtót, indítanám, halvány pislákolás, aztán setétség előttem. Na, ez kész van! Próbáltam a gyorstöltőt ráadni, vagy 1h-t töltöttem. Így éppen hogy beindult, mentem vele egy 30km-s kört, de leállítani nem mertem, csak a garázsban. Aztán már nem is indult be.
Akksi csere következett.
Ilyenkor viszont nem szabad ezen spórolni, érdemesebb a jobb minőséget választani!
Üdv:)
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16433 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 19:31:46 »

Itt egy teljes leírás, amit Jánosmesternek küldtem el emailben:
Leírom az elejéről, hogy ne maradjon ki semmi fontos dolog. Tavaly decemberben vettük meg az MKIII-as f1 2.0i 5 ajtós Ghiat. A kereskedésben, mikor néztük le volt merűlve az aksija, be kellett bikázni. Akkor azt mondták sokat állt, hideg van, stb. Logikussan hangzott, nem foglalkoztunk vele, kaptunk bele új aksit. A kocsit ilyen 20 perc-1 órás utakon használjuk leginkább, néha egy-egy hosszabb úttal, és van, hogy egy hétig is áll a kocsi, nem használjuk minden nap. Nem volt vele gond egész nyárig. Nyáron egy alkalmmal mentünk volna Giorgioékhoz, amikor is a kocsi nem indult. Be kellett bikázni. Előtte a Zsolti itthon polírozgatta az autót, vagyis 3-5 alkalommal csak ki-be állt a garázsból, aztán meg pár napig állt az autó. Akkor elmentünk a Fordsolymárhoz, hogy ez történt, szerintünk gond lehet az aksival. Az előző autónk MKII, ugyanúgy benzines 2 literes volt, három évig volt meg, azt sem tudtuk, hogy van aksija, pedig azon utólag beszerelt riasztó volt, és ugyanígy használtuk. Szóval azt mondták, hogy semmi gond, valószínűleg a ki-be állások lemerítették az aksit, nem volt ideje utántölteni, tőltsük fel az aksit néha. Mivel azután nem volt vele gond, nem töltöttük fel az aksit, működött rendesen. Kb. 4-6 naponta mentünk vele. Múlt héten mentünk volna el, a kocsi akkor 9 napot állt elötte, még az ajtót sem tudtuk kinyitni. Feltöltöttük az aksit, és tegnap bent voltunk megint a Fordsolymárnál, hogy cseréljék ki az aksit, ami garanciális. Persze elötte meg kell vizsgálniuk, így vizsgálódtak. Az eredmények a következők lettek: az aksi feszültsége az 14 V (a volt, watt, amper, nem biztos, hogy jó helyre jót írok, de te biztosan tudod, milyen mértékegységről lehet szó, bocsi) körül volt, szóval azt megállapították, hogy az aksi jó. A kocsinál nem találtak semmi fogyasztót - minden a gyári benne - ami többlet energiát venne fel. Leállítás után 0,5 órával, mikor elalszik a rendszer a mért érték 0,05 w volt, azt mondták az ideális 0,01-0,03 között van, de 0,1-ig jó, szóval ott sincs semmi kiugró hiba. A generátor alapjáraton 11 , 2500-as fordulatnál 13 valamivel tölt. Ezt megnézték valami könyvben ami szerint ez még jó, és mondták, hogy a generátorok nem egyformák, mindegyik máshogy tölt, a töltésen állítani nem lehet, és csak próbálgatással lehet eltalálni, hogy melyik ad nagyobb áramot. Most itt tartunk, aksit nem cseréltek, mondván, hogy jó, hibát nem találtak, javasolták, hogy havonta egyszer töltsük fel az aksit.
Szia!
Az autóm vasárnap délután ment utoljára, azóta nem volt elindítva, most(5 perce) rámértem kíváncsiságból, nyugalmi helyzetben 12,6 volt fesz van benne:

Arra viszont emlékszem, hogy akár alpjáraton és akár fordulaton, mindenhol 14,4-et tölt, és ez így is van jól.
Azok az értékek nagyon sántítanak amit leírtál. 3 év körüli az akkum.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.16 csütörtök, 19:33:34 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16434 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 19:59:56 »

Szia!
Az autóm vasárnap délután ment utoljára, azóta nem volt elindítva, most(5 perce) rámértem kíváncsiságból, nyugalmi helyzetben 12,6 volt fesz van benne

Arra viszont emlékszem, hogy akár alpjáraton és akár fordulaton, mindenhol 14,4-et tölt, és ez így is van jól.
Azok az értékek nagyon sántítanak amit leírtál. 3 év körüli az akkum.



 worship worship Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16435 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 20:07:43 »



 worship worship Wink

De nem? Hát egyértelműen rosszul tölt a generátor, és ezt nem javítják meg?(ha jól mondta azokat a 11 és 13 értékeket) falbav
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16436 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 20:55:03 »


De nem? Hát egyértelműen rosszul tölt a generátor, és ezt nem javítják meg?(ha jól mondta azokat a 11 és 13 értékeket) falbav



Ezen akadtam ki én is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #16437 Dátum: 2008.10.17 péntek, 07:39:39 »


De nem? Hát egyértelműen rosszul tölt a generátor, és ezt nem javítják meg?(ha jól mondta azokat a 11 és 13 értékeket) falbav
Szuper kép, köszönöm!  worship
Tegnap mértünk, meg közben Jánosmesterrel is váltottam levelet. Amit írtam neki azt idéztem be nektek a teljes storit. A válasz:

Szerintem akksi gond.
Ha nincs "plussz fogyasztó"(a mérések szerint nincs) akkor generátor, vagy akksi hiba lesz.
A FORD-nál tudni kellene nekik, hogy ez a töltési rendszer ami ebben az autóban van, "inteligens"(a szerelőknél is inteligensebb) ami azt jelenti, hogy a töltési feszültséget, és az áramot is a számítógép állítja, a TERHELÉS FÜGGVÉNYÉBEN. Ezért ha a töltő feszültség emelkedik a világítás,klíma,és egyéb fogyasztók bekapcsolásával, akkor a generátor jó.
Én ezzel kezdeném. A töltő fesz 14-14,7V körül kellene lenni.
Ha az akksi "nem veszi a töltést", vagy kicsi a belső ellenállása (hibás),akkor is kicsi a töltőfeszültség.A ti esetetekben még hibakódnak is kellene lenni.(DTC)
Cseréljetek valakivel akksit, és kiderűl,hogy mi a baj,de a terheléses mérés is utalhat rá.
Jó szerelést.
 
Üdv.:
János

A válaszom:

Köszönöm szépen gyors válaszodat!
Tegnap este a szomszéd sráccal lemértük, mielött bármihez nyúltunk volna a kocsi 1,5 napi állása után volt az aksiban a feszültség 12,7 V volt, ami alacsony. Ahogy a Zsolti beindította a kocsit, abban a másodpercben a töltés felugrott 13,8 V-ra, és akár mit csináltunk, az összes fogyasztót rákapcsoltuk, alapjáraton, túráztatva, szóval kicsit gyötörtük, az értéket, mintha odaragasztották volna, gyönyörűen tartotta a 13,8 V-ot. Mondta a Zoli (szomszéd srác), hogy biztos, hogy jó a generátor és a szabályzó is, hiszen bármit csinálunk az érték egyenletes, vagyis dolgozik rendesen a kocsi. Most elkezdjük tesztelni az aksit, mindig mérjük, és lehet, hogy amikor tudjuk, hogy nem megyünk sehova, egy huzamosabb időre le is akasztjuk a kocsiról, hogy önmagában fogy-e belőle az energia? Szóval egyenlőre hálistennek úgy tűnik, hogy "csak" aksi gond lesz az mégis. Csak a Fordnál ráakasztottak az aksira valami műszert, ami azt pötyögte ki, hogy az aksi jó. De mondta Zoli, hogy előfordulhat olyan, hogy az aksiban leválnak valami kis lemezkék, amik a cellák között tudnak zárlatot okozni, ami elszívja az energiát, de ahogy megmozdul a kocsi, a kis úszó lemezke odébb kerűl, és már nincs is hiba. Szóval most kisérletezgetünk, megfigyelünk. Nem tudom, lehet még annak is utánna járok, hogy mennyiért szakértenek meg egy aksit, és ha ott a bibi, akkor a Fordnál valakinek a fejéhez fogom vágni azt hiszem. Shocked) Hibakód nem volt az autóban, azt kiolvasták a Fordnál.

Szóval egyenlőre itt tartunk, most indul a tesztelgetés, megfigyelés, másik aksi berakása, stb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16438 Dátum: 2008.10.17 péntek, 08:13:32 »



Igazából nem lenne egyszerűbb ezt a fórumon tárgyalni eleve? Smiley Szerintem egyszerűbb, mint másolgatni, ráadásul egy privát üzenetet nem is annyira célszerű.
Nyugalmi állapotban a 12,7V nem kevés, nekem is kb. ennyi, de 12,4V is szokott lenni, és gond nélküli az autó mióta nálam van. Ha megy a generátor, 13,7-14V körül van nálam is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16439 Dátum: 2008.10.17 péntek, 08:15:10 »

Szuper kép, köszönöm!  worship
Tegnap mértünk, meg közben Jánosmesterrel is váltottam levelet. Amit írtam neki azt idéztem be nektek a teljes storit. A válasz:

Szerintem akksi gond.
Ha nincs "plussz fogyasztó"(a mérések szerint nincs) akkor generátor, vagy akksi hiba lesz.
A FORD-nál tudni kellene nekik, hogy ez a töltési rendszer ami ebben az autóban van, "inteligens"(a szerelőknél is inteligensebb) ami azt jelenti, hogy a töltési feszültséget, és az áramot is a számítógép állítja, a TERHELÉS FÜGGVÉNYÉBEN. Ezért ha a töltő feszültség emelkedik a világítás,klíma,és egyéb fogyasztók bekapcsolásával, akkor a generátor jó.
Én ezzel kezdeném. A töltő fesz 14-14,7V körül kellene lenni.
Ha az akksi "nem veszi a töltést", vagy kicsi a belső ellenállása (hibás),akkor is kicsi a töltőfeszültség.A ti esetetekben még hibakódnak is kellene lenni.(DTC)
Cseréljetek valakivel akksit, és kiderűl,hogy mi a baj,de a terheléses mérés is utalhat rá.
Jó szerelést.
 
Üdv.:
János

A válaszom:

Köszönöm szépen gyors válaszodat!
Tegnap este a szomszéd sráccal lemértük, mielött bármihez nyúltunk volna a kocsi 1,5 napi állása után volt az aksiban a feszültség 12,7 V volt, ami alacsony. Ahogy a Zsolti beindította a kocsit, abban a másodpercben a töltés felugrott 13,8 V-ra, és akár mit csináltunk, az összes fogyasztót rákapcsoltuk, alapjáraton, túráztatva, szóval kicsit gyötörtük, az értéket, mintha odaragasztották volna, gyönyörűen tartotta a 13,8 V-ot. Mondta a Zoli (szomszéd srác), hogy biztos, hogy jó a generátor és a szabályzó is, hiszen bármit csinálunk az érték egyenletes, vagyis dolgozik rendesen a kocsi. Most elkezdjük tesztelni az aksit, mindig mérjük, és lehet, hogy amikor tudjuk, hogy nem megyünk sehova, egy huzamosabb időre le is akasztjuk a kocsiról, hogy önmagában fogy-e belőle az energia? Szóval egyenlőre hálistennek úgy tűnik, hogy "csak" aksi gond lesz az mégis. Csak a Fordnál ráakasztottak az aksira valami műszert, ami azt pötyögte ki, hogy az aksi jó. De mondta Zoli, hogy előfordulhat olyan, hogy az aksiban leválnak valami kis lemezkék, amik a cellák között tudnak zárlatot okozni, ami elszívja az energiát, de ahogy megmozdul a kocsi, a kis úszó lemezke odébb kerűl, és már nincs is hiba. Szóval most kisérletezgetünk, megfigyelünk. Nem tudom, lehet még annak is utánna járok, hogy mennyiért szakértenek meg egy aksit, és ha ott a bibi, akkor a Fordnál valakinek a fejéhez fogom vágni azt hiszem. Shocked) Hibakód nem volt az autóban, azt kiolvasták a Fordnál.

Szóval egyenlőre itt tartunk, most indul a tesztelgetés, megfigyelés, másik aksi berakása, stb.


Hali!


A 13.8v töltöfesz még mindig nem megfelelő érték, de mivel állandó(tehát nem változik a terhelés változás folyamán), valószínű,hogy a generátor jó lehet.

Leválhatnak oxidrétegek a lemezek felületéről amik okozhatnak időleges cellazárlatot.Ezek főleg indítózáskor(terheléskor) okozhatnak problémát.

Az akksi tesztelés savsűrűségméréssel, ill.terheléses méréssel egyértelműen kimutatja az esetleges cellazárlatot (még az időleges cellazárlatot is).Nyugalmi állapotban a 12,7 volt az jó érték!(ettől még lehet cellazárlat)

Szerintem a másik akksi jó ötlet,összehasonlítómérésekkel sok minden kiderülhet abból is.Mondjuk felkéne mennie a töltöfesznek 14.3v-ra, akkor rá lehetne mondani látatlanban, hogy az előző akksi ratyi.Aztán jöhet a rossz világ a sólymáriakra! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16440 Dátum: 2008.10.17 péntek, 08:47:37 »

Jogosan! Smiley Hiszen elötte 1-2 nappal igértétek meg, hogy ott nem folyik technikai jellegű beszélgetés.

De miert nem folyhat egy topicban technikai beszelgetes ? Ezt nem vagom  fejvakaras
Es akkor mirol lehet beszelgetni ? A mosogato gep uzemeltetesevel kapcsolatos tapasztalatok meg belefer vagymi ?
Naplózva

blah blah blah
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16441 Dátum: 2008.10.17 péntek, 08:58:11 »

A töltésnek folyamatos értékünek kell lennie,ezért van a feszszabályzó.
Szerintem benéztek valamit a szervizben ha alapjáraton 11-et tölt.Lehet hogy nem érintkezett rendesen a műszer.
Ugy is ki lehet szürni a hibás cellát hogy,kitekered a cella kupakokat,és a multiméter érintkezőjét az egymás melleti cella savba lógatod,2,2volt körüli értéknek kell lenni.A +- érintkezőn kivűl,nem kell a fémes érintkezés.Fontos hogy még csak véletlenül se érjen a lemezekhez,csak az elektrolithoz mert ettöl is levélhatnak darabok,ami késöbb cella zárlatot okoz.Egyébként ha zárlatos az akksi akkor elötte,ki szoktak menni biztositékok,kiégnek izzok.Ha egy párszor már rá is inditottál a lemerült akksira akor az már végérvényesen ki is lett nyirva.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16442 Dátum: 2008.10.17 péntek, 09:49:26 »

De miert nem folyhat egy topicban technikai beszelgetes ? Ezt nem vagom  fejvakaras
Es akkor mirol lehet beszelgetni ? A mosogato gep uzemeltetesevel kapcsolatos tapasztalatok meg belefer vagymi ?

Nem nem folyhat, ez kérés csak mindenkinak a saját érdekében.
Jobban kap választ egy megfelelő topic-ban, amit többen olvasnak, mint egy szűk régiósban. Lehet pl. egy szegedit is érdekelnek ezek a dolgok, ő meg nem jár a közép topic-ba.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16443 Dátum: 2008.10.17 péntek, 10:17:14 »

Nem nem folyhat, ez kérés csak mindenkinak a saját érdekében.
Jobban kap választ egy megfelelő topic-ban, amit többen olvasnak, mint egy szűk régiósban. Lehet pl. egy szegedit is érdekelnek ezek a dolgok, ő meg nem jár a közép topic-ba.

ok eztet ertem, de ez nem muxik, hisz nem mindenki jar mindenhova.
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16444 Dátum: 2008.10.17 péntek, 10:26:50 »

ok eztet ertem, de ez nem muxik, hisz nem mindenki jar mindenhova.

kicsit nehéz vagy, de pont erről van szó. gumikérdést a gumis topicba, és ne a szegedibe mert a győriek lehet nem olvassák.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16445 Dátum: 2008.10.17 péntek, 10:37:41 »

kicsit nehéz vagy, de pont erről van szó. gumikérdést a gumis topicba, és ne a szegedibe mert a győriek lehet nem olvassák.

ok van ilyen, hogy akksi topic ?
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16446 Dátum: 2008.10.17 péntek, 10:40:08 »

ok van ilyen, hogy akksi topic ?

Hibák ... szerinted nem megfelelő az akksit kitárgyalni?
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16447 Dátum: 2008.10.17 péntek, 10:47:03 »

Hibák ... szerinted nem megfelelő az akksit kitárgyalni?
Csak hogy tisztán lássak!A kérdések,hibák,mondeo3,vagy a tddi/tdci topicban kérdezek a tddi-m keregő hangjáról?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16448 Dátum: 2008.10.17 péntek, 10:53:06 »

Csak hogy tisztán lássak!A kérdések,hibák,mondeo3,vagy a tddi/tdci topicban kérdezek a tddi-m keregő hangjáról?

Azt szerintem a "kerrego tddi" c. topicba kene  vigyor3

Egyebkent jogos a kerdes  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.17 péntek, 10:57:04 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16449 Dátum: 2008.10.17 péntek, 10:56:30 »

Hibák ... szerinted nem megfelelő az akksit kitárgyalni?

Es mi van, ha csak par embernek teszi fel a kerdest, vagy osztja meg a gondjat bajat, mert o ugy gondolja ? Ott is kapott valaszt forum tarsaktol. De nem is ezzel van elsosorban gond, hanem a modszerrel. Hiba lett atrakva raadasul az MKIII topicba es nem a kerdesek topicba, ha eccer total erthetetlen volt az egesz, mert xarul lett atrakva. Es ez sajna nem egyedi esett, hanem gyakorlat.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 335 336 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.