Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:28:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21848899 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2005.05.14 szombat, 22:10:00 »

Hi!
 
Ma talatam egy 2001-es TDCI kombi verdat. A kereskedo aztat mondta, hogy kintrol valo a verda es most jott es 1db porlasztot kell cserelni, amit meg eladas elott ki fog csereltetni. 68e km van benne ora szerint.  
Kerdes, mennyire gyakran nyiffan ki a porlaszto csucs ? Es mennyibe kerul ?
Egyebkent 2.69 milla az ara es ahhoz kepest egyben van. Osszesen 3 kifogasolni valot talatam rajta. 1. Az also futott szelvedorol lehuppant a visszapillanto tukor, es ilyen celuxal volt odaragasztva. Eleg gazul nezett ki Cool 2. A kezifek kar gombjarol teljesen lekopott a krom diszites. 3. A hatso ajto belso muanyag boritasa 2 helyen be volt torve. gondolom valamit szalitottak vele es az torte meg a muanyag boritast. Ami meg fura volt, hogy az auto elejen levo hutoracs felso mindket oldalan es a motorhazteto talakozasanal kulonbozo volt a hezag. Bal oldali talakozasnal kb. 3mm a jobb oldali talakozasnal meg ilyen booo 1cm. Szemmel lathato volt a kulonbseg. Ez esetleg toresre utalo nyom ? Kereskedo azt mondta, nem volt torve. Korbe jartam a verdat es nem talatam rajta toresre utalo nyomot, meg a motorterben sem. Esetleg picit benan raktak fel azt a muanyag hutoracsot ? Kivulrol a verda optikailag rendben talaltam. Meg mindig nemtom, hogy benyas vagy diesel verdat vegyek Cool Lassan bele fogok ooorulni Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2005.05.14 szombat, 22:23:00 »

Hi!
 
Ma talatam egy 2001-es TDCI kombi verdat. A kereskedo aztat mondta, hogy kintrol valo a verda es most jott es 1db porlasztot kell cserelni, amit meg eladas elott ki fog csereltetni. 68e km van benne ora szerint.  
Kerdes, mennyire gyakran nyiffan ki a porlaszto csucs ? Es mennyibe kerul ?
Egyebkent 2.69 milla az ara es ahhoz kepest egyben van. Osszesen 3 kifogasolni valot talatam rajta. 1. Az also futott szelvedorol lehuppant a visszapillanto tukor, es ilyen celuxal volt odaragasztva. Eleg gazul nezett ki Cool 2. A kezifek kar gombjarol teljesen lekopott a krom diszites. 3. A hatso ajto belso muanyag boritasa 2 helyen be volt torve. gondolom valamit szalitottak vele es az torte meg a muanyag boritast. Ami meg fura volt, hogy az auto elejen levo hutoracs felso mindket oldalan es a motorhazteto talakozasanal kulonbozo volt a hezag. Bal oldali talakozasnal kb. 3mm a jobb oldali talakozasnal meg ilyen booo 1cm. Szemmel lathato volt a kulonbseg. Ez esetleg toresre utalo nyom ? Kereskedo azt mondta, nem volt torve. Korbe jartam a verdat es nem talatam rajta toresre utalo nyomot, meg a motorterben sem. Esetleg picit benan raktak fel azt a muanyag hutoracsot ? Kivulrol a verda optikailag rendben talaltam. Meg mindig nemtom, hogy benyas vagy diesel verdat vegyek Cool Lassan bele fogok ooorulni Cool
 
bye
zacci
Benzin vs Diesel - ki vesz diesel autót? aki sokat megy mert meg akar takarítani az üzemanyagon. Ha az autó külföldi, tegyük fel német, olasz. Ki ad el 1 diesel autót 68K kilóméterrel amit azért vett, hogy spóroljon? - még nem hozta vissza az árát amivel többe került mint benzines. Nézz körül mobile.de oldalon nem olyan bonyolult ott a frankó futásteljesítményt adják meg. Abba az autóba igy látatlanba tuti több van főleg a kézifékgomb kopásból. "Egy százast kiveszünk az órából azt jól eladjuk"  hangzott el a kereskedésbe valamikor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2005.05.14 szombat, 23:02:00 »

A ferde hűtőrács utalhat törésre, kint egy profi Ford szervízben össze tudják úgy hozni a javítást, hogy ne látszódjon, csakhát ugye az utolsó darabnál jön ki a végleges "torzulás", ha a többi alkatrészt összesakkozták is. Smiley Menj rá legalább festékvastagság-mérővel. A 68e km tényleg nagyon kevés, kétségeim vannak a valódiságát illetően, főleg egy kinti dieselnél. A porlasztócsúcs, mint minden emberalkotta dolog, elromolhat bármikor. De  én nem biztos, hogy behoznék egy motorhibás autót, merthát ugye nem egyszerű visszavinni reklamálni. Mindenképp próbáld ki javítás után és próbálj valami garanciát kicsikani.
Az ára elég vaskos,ha ennyit kér, legyen tökéletes az autó Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2005.05.15 vasárnap, 11:02:00 »

Köszönöm Tompi!!! az auto datában néztem de egy kicsit bizonytalan voltam a lánc kérdésben....Néhány napja vásároltam egy tddi-t elég alkalmi vétel volt, egem igazán csak a Km érdekelt esztétikailag  kicsit gázos karcos ,,stb olyan használt autó...Még soha nem volt Fordom mindig valami sznob tipust választottam de ez a mondeo valami csodálatos autó!!! Amit még nem tudok néha gyorsításkor egy kis lyukat érzek a gázban pill megtorpan(nagyon kicsit) majd gyönyörűen gyorsul(60-80 körül)ill bal hátul kopog lehet ,hogy leng csill?vagy?Várnám a kedves sporik tanácsait....Köszönömm
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2005.05.16 hétfő, 01:12:00 »

Köszönöm Tompi!!! az auto datában néztem de egy kicsit bizonytalan voltam a lánc kérdésben....Néhány napja vásároltam egy tddi-t elég alkalmi vétel volt, egem igazán csak a Km érdekelt esztétikailag  kicsit gázos karcos ,,stb olyan használt autó...Még soha nem volt Fordom mindig valami sznob tipust választottam de ez a mondeo valami csodálatos autó!!! Amit még nem tudok néha gyorsításkor egy kis lyukat érzek a gázban pill megtorpan(nagyon kicsit) majd gyönyörűen gyorsul(60-80 körül)ill bal hátul kopog lehet ,hogy leng csill?vagy?Várnám a kedves sporik tanácsait....Köszönömm
freelives,
 
a lyuk, amit érzel a turbo lyuk lesz, normális.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2005.05.16 hétfő, 01:17:00 »

Tegnap neki áltam rendszámkeretet cserélni. Elöl sima ügy volt. Bár ennek a keretnek a lyuk kiosztása nem az igazi, nem pont középre esik így a rendszám, de nem feltünő, kb. 1cm -re van jobban az egyik oldalon.
Hátul viszont nem bírtam vele, mind2 csavar csak forog magába, hiába feszítem ki a keretet is, hogy húzza a csavart, az nem mozdul. Sad Mit lehetne ezzel csinálni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2005.05.16 hétfő, 16:23:00 »

Hi !
 
Honnan tudhatom meg, hogy az 5 ajtos ill. kombi MKIII-as mondeokba milyen meretu hangszorot lehet be epiteni a gyari helyere ? MKI-hez kepest kisebb, nagyobb, vagy ugyan akkora hangszoro kell bele ? Illetve az erdekelne, hogy mi van gyarilag benne ? Sony ? Pioneer ? Audioton ? Cool
Szal kene rola valami leiras, rajz stb.  
Kombi eseteben a hatso falba epitheto hangszoro is erdekelne!  
THX !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2005.05.17 kedd, 08:55:00 »

Hi!
 
Ma talatam egy 2001-es TDCI kombi verdat. A kereskedo aztat mondta, hogy kintrol valo a verda es most jott es 1db porlasztot kell cserelni, amit meg eladas elott ki fog csereltetni. 68e km van benne ora szerint.  
Kerdes, mennyire gyakran nyiffan ki a porlaszto csucs ? Es mennyibe kerul ?
Egyebkent 2.69 milla az ara es ahhoz kepest egyben van. Osszesen 3 kifogasolni valot talatam rajta. 1. Az also futott szelvedorol lehuppant a visszapillanto tukor, es ilyen celuxal volt odaragasztva. Eleg gazul nezett ki Cool 2. A kezifek kar gombjarol teljesen lekopott a krom diszites. 3. A hatso ajto belso muanyag boritasa 2 helyen be volt torve. gondolom valamit szalitottak vele es az torte meg a muanyag boritast. Ami meg fura volt, hogy az auto elejen levo hutoracs felso mindket oldalan es a motorhazteto talakozasanal kulonbozo volt a hezag. Bal oldali talakozasnal kb. 3mm a jobb oldali talakozasnal meg ilyen booo 1cm. Szemmel lathato volt a kulonbseg. Ez esetleg toresre utalo nyom ? Kereskedo azt mondta, nem volt torve. Korbe jartam a verdat es nem talatam rajta toresre utalo nyomot, meg a motorterben sem. Esetleg picit benan raktak fel azt a muanyag hutoracsot ? Kivulrol a verda optikailag rendben talaltam. Meg mindig nemtom, hogy benyas vagy diesel verdat vegyek Cool Lassan bele fogok ooorulni Cool
 
bye
zacci
2001 TDCI? porlasztóval??? Itt vmi nem fekszik. Hűtőrács akár törést is mutathat, vagy akár a rossz beállítást is... Visszapillantó ragasztó darabot, sztem bármelyik autós boltban kapsz!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2005.05.17 kedd, 08:59:00 »

Benzin vs Diesel - ki vesz diesel autót? aki sokat megy mert meg akar takarítani az üzemanyagon. Ha az autó külföldi, tegyük fel német, olasz. Ki ad el 1 diesel autót 68K kilóméterrel amit azért vett, hogy spóroljon? - még nem hozta vissza az árát amivel többe került mint benzines. Nézz körül mobile.de oldalon nem olyan bonyolult ott a frankó futásteljesítményt adják meg. Abba az autóba igy látatlanba tuti több van főleg a kézifékgomb kopásból. "Egy százast kiveszünk az órából azt jól eladjuk"  hangzott el a kereskedésbe valamikor.
Dízel = hatalmas nyomaték!SZVSZ
Pont egy éve hoztunk egy havernak egy dízelt 45ekm-rel. Három évesen... Inkább a korra gondolnék a csere oka keresgetésében, mint a km-re. Hogy miért azt vette az előző tulaj, lásd fent...;-)))))))
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2005.05.17 kedd, 09:25:00 »

Köszönöm Tompi!!! az auto datában néztem de egy kicsit bizonytalan voltam a lánc kérdésben....Néhány napja vásároltam egy tddi-t elég alkalmi vétel volt, egem igazán csak a Km érdekelt esztétikailag  kicsit gázos karcos ,,stb olyan használt autó...Még soha nem volt Fordom mindig valami sznob tipust választottam de ez a mondeo valami csodálatos autó!!! Amit még nem tudok néha gyorsításkor egy kis lyukat érzek a gázban pill megtorpan(nagyon kicsit) majd gyönyörűen gyorsul(60-80 körül)ill bal hátul kopog lehet ,hogy leng csill?vagy?Várnám a kedves sporik tanácsait....Köszönömm
Ilyen szilent szerű izé lesz az, és asszem, hogy pogácsának híííják. A haver TDDI-jén is most ez a bibi. Elég csúnya hangja van kátyúban... Kb. 8000HUF a nagyautónál, és erre a sövegre tudni is fogják, hogy miről beszélsz!:-)))))))))))
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2005.05.17 kedd, 09:45:00 »

freelives,
 
a lyuk, amit érzel a turbo lyuk lesz, normális.
Köszönöm  
 Scratch  és Joe ....Kicsit megnyugodtam a turbó miatt a kopogást pedig b.....meg az utadó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2005.05.17 kedd, 11:09:00 »

Dízel = hatalmas nyomaték!SZVSZ
Pont egy éve hoztunk egy havernak egy dízelt 45ekm-rel. Három évesen... Inkább a korra gondolnék a csere oka keresgetésében, mint a km-re. Hogy miért azt vette az előző tulaj, lásd fent...;-)))))))
 
Tisztelettel!
Külföldről okés, ott valószínű, hogy nem tekergetik az órát, nem hordják mindenféle szerelőhöz, hanem többnyire csak márkaszervízbe. Amiket itthon árulnak azok neccesek, kideríthetetlen, hogy esetleg törötten sok sok kilóméterrel lépett be az országba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2005.05.17 kedd, 11:11:00 »

Hi !
 
Honnan tudhatom meg, hogy az 5 ajtos ill. kombi MKIII-as mondeokba milyen meretu hangszorot lehet be epiteni a gyari helyere ? MKI-hez kepest kisebb, nagyobb, vagy ugyan akkora hangszoro kell bele ? Illetve az erdekelne, hogy mi van gyarilag benne ? Sony ? Pioneer ? Audioton ? Cool
Szal kene rola valami leiras, rajz stb.  
Kombi eseteben a hatso falba epitheto hangszoro is erdekelne!  
THX !
 
bye
zacci
A "6x9 hangszóró" topicba nézz körül, ND leszedte valakinek a kárpitot és igértek fényképet is róla méretekkel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2005.05.17 kedd, 11:18:00 »

Hi !
 
Joe,
 
passz, nem ertek a diezel cuccokhoz, de a motor fedo muanyag bigyon nem volt rairva, hogy tdci, csak az, hogy duratorq vagymi. A foszer lobogtatott valami behozatali papirt, amin viszont TDCI volt irva. Lehet elirtak ? Es TDDI a motor ? Cool
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2005.05.17 kedd, 11:22:00 »

Hi !
 
Joe,
 
passz, nem ertek a diezel cuccokhoz, de a motor fedo muanyag bigyon nem volt rairva, hogy tdci, csak az, hogy duratorq vagymi. A foszer lobogtatott valami behozatali papirt, amin viszont TDCI volt irva. Lehet elirtak ? Es TDDI a motor ? Cool
A TDCI-nek tudtommal még korai a 2001! És a TDCI-nek magasnyomású befecskendező fúvókái vannak, és nem porlasztója, mert már nem adagolós, mint a TDDI!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2005.05.17 kedd, 11:31:00 »

Hi!
 
Ma talatam egy 2001-es TDCI kombi verdat. A kereskedo aztat mondta, hogy kintrol valo a verda es most jott es 1db porlasztot kell cserelni, amit meg eladas elott ki fog csereltetni. 68e km van benne ora szerint.  
Kerdes, mennyire gyakran nyiffan ki a porlaszto csucs ? Es mennyibe kerul ?
Egyebkent 2.69 milla az ara es ahhoz kepest egyben van. Osszesen 3 kifogasolni valot talatam rajta. 1. Az also futott szelvedorol lehuppant a visszapillanto tukor, es ilyen celuxal volt odaragasztva. Eleg gazul nezett ki Cool 2. A kezifek kar gombjarol teljesen lekopott a krom diszites. 3. A hatso ajto belso muanyag boritasa 2 helyen be volt torve. gondolom valamit szalitottak vele es az torte meg a muanyag boritast. Ami meg fura volt, hogy az auto elejen levo hutoracs felso mindket oldalan es a motorhazteto talakozasanal kulonbozo volt a hezag. Bal oldali talakozasnal kb. 3mm a jobb oldali talakozasnal meg ilyen booo 1cm. Szemmel lathato volt a kulonbseg. Ez esetleg toresre utalo nyom ? Kereskedo azt mondta, nem volt torve. Korbe jartam a verdat es nem talatam rajta toresre utalo nyomot, meg a motorterben sem. Esetleg picit benan raktak fel azt a muanyag hutoracsot ? Kivulrol a verda optikailag rendben talaltam. Meg mindig nemtom, hogy benyas vagy diesel verdat vegyek Cool Lassan bele fogok ooorulni Cool
 
bye
zacci
2001-es TDCi? Az elég ritka. A TDCi inkább 2002-ben készült nagyobb számban. A TDCi-ben befecskendezőizék vannak, és asszem azokat együtt kell cserélni, mind a 4-et, a magasnyomású szivattyúval, nyomócsővel, ez valami 600k. A kézifékkar gombján lévő kopás szerintem inkább a 200k kilométert jelenti, vagy még többet. Hogy tdci, vagy tddi, azt az alábbiakból derítheted ki: motorkód, a tddi-n di jelzés, a tdci-n pedig tdci jelzés van a motor műanyagás. Ha leveszed a műanyagot (lehet, hogy ráraktak a DI-re egy tdci-ét), látni fogod, hogy ott van-e a közös nyomócső, vagy nem. A 2001-esben csak 130 lovas van. Ha 115-ös, akkor biztosan Di. Hátul ott kéne lenni a táblácskának (persze rá is rakhatják).
 
Ha az én véleményem kérded, ez egy TDDi, és lehet, hogy 200k van benne, és valami szállítására használták, és elképzelhető, hogy az eleje törve volt, bár valszeg márkaszervizben javítva )ezért nem látszik egyértelműen). Egy 4 évas autónl a németeknél inkább az évi 40-50e km-vel számolva 150-200k a várható futásteljesítménye. Persze az más tészta, hogy lehet, hogy nálunk 100k alatt is jobban kopik az autó, mint náluk 200 alatt...
 
Persze, ez mind szvsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2005.05.17 kedd, 13:50:00 »

Hi !
 
Thx az infot !
 
Hat a kereskedo inkabb dizellel foglalkozik, de azt se tudta mijaza tddi v. tdci. Hat kerdem tole, van valami papirja ? Jah, van - valaszolta. Elovette es hat TDCI vot rajairva Cool Hat mondom biztos Cool
De vegulis arra jutottam, hogy aki egy viszapillantot celuxal ragaszt az uvegre, attol sokan nem varhat az ember. Szal eza verda is ejtve vagyon.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2005.05.17 kedd, 13:53:00 »

Hi !
 
Az 1.8as 111 es 126LE-s gepjarmuvek kozt van erezheto kulonbseg ?
Rengeteg Ambientet arulnak keves km-el. Es hat en vennek olyat, de a moci kevesnek tunik (papiron). Ecceruen mostanaban nincs normalis aru/allagu trend/ghia, csak tomenytelen mennyisegu Ambient 8(
Mar ott tartok, hogy nem kell a ferde hatul, jo lesz a kombi is. Merthogy ferde hatut alig hirdetnek. Sedan meg felejto, mert nem lehet bele pakolaszni 8( Igy marad a kombi, de felek,hogy keves bele aza 111 paci.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2005.05.17 kedd, 13:57:00 »

Kerdes:
 
Adott egy kombi trend verda. Kereskedo azt mondja, hogy valami banktol vissza vett verda, mert a tulaj nem tudta fizetni, de nincs meg a szervizkonyve. Ilyenkor mit lehet csinalni ? Ki lehet nyomozni, hogy egylatalan volt e szervizkonyve (vagyis magyarorszagi) illetve be lehet e szerezni ujra a szervizkonyvet ?
Ezaz 1 normalis auto van. Allitolag 68e km 2002/9 havi trend kombi, 126paci szokasos szurkes metal vagymi. De mar az se erdekel, ha tehen foltos szinu, csak legyen mar valami normalis alapotu Cool
 
thx!
bye
zacc
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2005.05.17 kedd, 13:58:00 »

jah, 2.69milla az ara. Meg ez sem tunik draganak.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2005.05.17 kedd, 14:05:00 »

Kerdes:
 
Adott egy kombi trend verda. Kereskedo azt mondja, hogy valami banktol vissza vett verda, mert a tulaj nem tudta fizetni, de nincs meg a szervizkonyve. Ilyenkor mit lehet csinalni ? Ki lehet nyomozni, hogy egylatalan volt e szervizkonyve (vagyis magyarorszagi) illetve be lehet e szerezni ujra a szervizkonyvet ?
Ezaz 1 normalis auto van. Allitolag 68e km 2002/9 havi trend kombi, 126paci szokasos szurkes metal vagymi. De mar az se erdekel, ha tehen foltos szinu, csak legyen mar valami normalis alapotu Cool
 
thx!
bye
zacc
Az 1,8-as motorok 115, 125 és 130 lovasok.
 
Szerintem azért ez nem annyira kevés, bár én az ambientet hanyagolnám. Szerintem az 1,8-as ambientek jó része céges.
 
Azt meg meg lehet tudni, hol helyezték forgalomba, és ha itt, lehet szerezni hozzá szervízkönyvet. Ha magyar, akkor a 68 ezer hihető.
 
Én viszont direkt szedánt vettem (4 ajtós), hogy ne szállításra használjam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2005.05.17 kedd, 14:08:00 »

Hi !
 
Thx az infot !
 
Hat a kereskedo inkabb dizellel foglalkozik, de azt se tudta mijaza tddi v. tdci. Hat kerdem tole, van valami papirja ? Jah, van - valaszolta. Elovette es hat TDCI vot rajairva Cool Hat mondom biztos Cool
De vegulis arra jutottam, hogy aki egy viszapillantot celuxal ragaszt az uvegre, attol sokan nem varhat az ember. Szal eza verda is ejtve vagyon.
Méghogy a kereskedő nem tudja, mi a tddi és a tdci között a difi. Egy frászt. Ezek nagy zsiványok. Ha valódi tdci-t árulna, már fújná is, miért jobb mint a tddi. Szerintem azért játssza a hülyét, ha később kiderül, ő mondhassa azt, hogy nem tudta. A legnagyobb zsiványok az autókereskedők, meg az ingatlanosok
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2005.05.17 kedd, 14:10:00 »

Angel,
 
thx !
 
"Én viszont direkt szedánt vettem (4 ajtós), hogy ne szállításra használjam."
 
Najo, de nem fer bele a melynyomom Cool)))
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2005.05.17 kedd, 14:11:00 »

Benzin vs Diesel - ki vesz diesel autót? aki sokat megy mert meg akar takarítani az üzemanyagon. Ha az autó külföldi, tegyük fel német, olasz. Ki ad el 1 diesel autót 68K kilóméterrel amit azért vett, hogy spóroljon? - még nem hozta vissza az árát amivel többe került mint benzines. Nézz körül mobile.de oldalon nem olyan bonyolult ott a frankó futásteljesítményt adják meg. Abba az autóba igy látatlanba tuti több van főleg a kézifékgomb kopásból. "Egy százast kiveszünk az órából azt jól eladjuk"  hangzott el a kereskedésbe valamikor.
A dízel sokkal drágább egy régi elmélet, ma már általában nem igaz. Pl a 2.0-ás benzines, és a dízel között 150e ft különbség van, ami abban az időben meg volt spékelve a 600e-es tdci kedvezménnyel - azaz még olcsóbb is volt. Viszont, a külföldről behozott dízelekben valszeg több km van, mint a benyásban, ezzel maximálisan egyetértek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2005.05.17 kedd, 14:12:00 »

Angel,
 
thx !
 
"Én viszont direkt szedánt vettem (4 ajtós), hogy ne szállításra használjam."
 
Najo, de nem fer bele a melynyomom Cool)))
Gombhoz a kabátot? A 4 ajtósnak alacsonyabb a csomija? Ne má.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2005.05.17 kedd, 14:58:00 »

Angel,
 
A 4 ajtósnak alacsonyabb a csomija? Ne má.
 
Nem alacsony, csak kicsi a nyilasa Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2005.05.17 kedd, 16:32:00 »

Angel,
 
A 4 ajtósnak alacsonyabb a csomija? Ne má.
 
Nem alacsony, csak kicsi a nyilasa Cool
Kicsi a lyuk? Tágítsd...
 
Ha lehajtod a hátsó üléseket, máris befér a hangszóró, úgy jóval nagyobb a lyuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2005.05.17 kedd, 22:48:00 »

Szia Kibér!
 
Olvastam hogy neked is kiégett egy izzó a műszerfalban. Nem tudom, hogy sikerült-e megoldani porblémát, de ha igen, akkor áruld el légyszi, hogy hogyan kell kicseréni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2005.05.17 kedd, 22:49:00 »

Bocsi  Kibér=Kisbér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2005.05.20 péntek, 09:37:00 »

Sziasztok!
 
 
MKIII-as kombiba nem tudjátok hogy hol tudok venni olyan rácsot ami a kiskutyámat elszeparálja a csomagtartóban? Valami kultúrált megoldás kellene... Köszönöm előre is!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2005.05.20 péntek, 09:38:00 »

Ja az a utastértől kell elszeparálni:)))) tegát olyan rács kell ami az utastér és a csomagtartó között van:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2005.05.20 péntek, 10:54:00 »

Sziasztok!
 
 
MKIII-as kombiba nem tudjátok hogy hol tudok venni olyan rácsot ami a kiskutyámat elszeparálja a csomagtartóban? Valami kultúrált megoldás kellene... Köszönöm előre is!!!
KombiGhia,
 
van eredeti Ford rács, kifejezetten Mondeo -ba, nem olcsó, viszont jó. Ford kereskedésekbe kapható.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2005.05.20 péntek, 18:28:00 »

zacci:
Én próbáltam mindkét benzinest,5ajtóst, az 1.8 110LE-set és a 125 lovasat is..a 130 ugye az SCi ami elég ritka+az csak facelift.A 110 Le-s ,semmi különös,csendes, utazóautónak jó az is.A 125- Le azért már jobban megy és kb 1 decivel eszik többet Smiley ugyanolyan csendes,de azt csak Trend felszereltésgtől lehet kapni.Én sem ajánlom az ambientét,3-4 éves autónál már nem csinálnak ügyet abból,h Trend vagy Ambiente,de Te igenis csinálj ügyet belőle,mert a Trend sokkal jobb majdnem ugyanazért az árért.Belül is kellemsesebb,kívül is,+erősebb motor.Sok sikert!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2005.05.20 péntek, 22:18:00 »

Hi !
 
razsa,
 
thx ! Megvan az aldozat Cool))
5ajtos 2.0-as Ghia, bor es tempomat kivetelevel van benne minden foldi jo Cool
2001.5 havi 150e km van benne, van hozza szervizkonyv es ez igy 2.5 milla. Szerintem egesz jo ar erte. Ma kiprobaltam, es haaat, hogyismondjam, allaaaaat ! Huuuz mint akit segbe rugtak Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2005.05.20 péntek, 22:32:00 »

Egyedul 2 zavaro dolog volt. Az a 3 pedig...  
1. sarhanyo hianya. Ezt nem is ertem, Ghia felszereltseg es gyarilag nincs hozza sarhanyo. Namost ezaz elso kerek mogotti fenyezett reszen meg is latszik 8( A kavicsok fem tisztara koptattak a kerek iv talakozasanal a kasznit 8( De sebaj, mert ez meg orvosolhato. 2. Ma a proba uton egy kis ido utan bekapcsolt a venti, ami ugye termeszetes dolog. Viszont ilyenkor remeges erezheto a kormanyon. Nem veszes, de szerintem nem kene ennyire erezni a motort. Egyebkent a fordulatszam stabil alapjaraton. Kereskedo srac azt mondja ez ilyen, meg hogy ez azert egy 2 literes verda, szal... Nah, vegulis ez sem veszes, csak picit erdekes. Igaz nincs osszehasonlitai alapom, szal lehet ez teljesen normalis.
3. A fekek picit gyengusnak tunnek. Hozza szoktam az MKI satuzhatosagahoz, de itt picit mas a fek. Kiprobaltam ugy, hogy felgyorsultam jol es aztan satu. Vegulis hamar megallt, csak picit szokatlan. Lehet ezis normalis, mivel eddig MKI-em vot, es ofcoz ott teljesen mas a fek erzetre. Egyebkent roszdas volt a tarcsa, szal lehet ezert is ereztem picit inaktivabbnak a feket. Egyebkent a hatso tarcsa gyakorlatilag ujnak nez ki, az elsok is szepek, szal nem hinnem, hogy baja lenne. Szal ez ugy tunik ilyen...
Egyebkent a Konyves Kalman krt-i Auto Fortnal akadtam erre a verdara. Mar tobbszor is szemugyre vettem es ugy tunik jo lesz. Ma ala is neztem es teljesen rendben talaltam. Egyedul a bal hatso kerekhez meno fekcso (?) vagy bovden muanyag tarto pocke volt eltorve, igy picit jobban logott az a cso vagy bovden vagymi, mint a masik oldal. Ez ez igy kb. egy 20ft-os alkatresszel szinten orvosolhato. Osszesegeben jo alapotban van a verda. Motorja szepen jar, nem kerreg stb.
Szal tessek szurkolni, hogy elfogadjak a hitelkerelmem es akkor enis egy boldog MKIII tulaj leszek Cool
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2005.05.20 péntek, 23:57:00 »

Egyedul 2 zavaro dolog volt. Az a 3 pedig...  
1. sarhanyo hianya. Ezt nem is ertem, Ghia felszereltseg es gyarilag nincs hozza sarhanyo. Namost ezaz elso kerek mogotti fenyezett reszen meg is latszik 8( A kavicsok fem tisztara koptattak a kerek iv talakozasanal a kasznit 8( De sebaj, mert ez meg orvosolhato. 2. Ma a proba uton egy kis ido utan bekapcsolt a venti, ami ugye termeszetes dolog. Viszont ilyenkor remeges erezheto a kormanyon. Nem veszes, de szerintem nem kene ennyire erezni a motort. Egyebkent a fordulatszam stabil alapjaraton. Kereskedo srac azt mondja ez ilyen, meg hogy ez azert egy 2 literes verda, szal... Nah, vegulis ez sem veszes, csak picit erdekes. Igaz nincs osszehasonlitai alapom, szal lehet ez teljesen normalis.
3. A fekek picit gyengusnak tunnek. Hozza szoktam az MKI satuzhatosagahoz, de itt picit mas a fek. Kiprobaltam ugy, hogy felgyorsultam jol es aztan satu. Vegulis hamar megallt, csak picit szokatlan. Lehet ezis normalis, mivel eddig MKI-em vot, es ofcoz ott teljesen mas a fek erzetre. Egyebkent roszdas volt a tarcsa, szal lehet ezert is ereztem picit inaktivabbnak a feket. Egyebkent a hatso tarcsa gyakorlatilag ujnak nez ki, az elsok is szepek, szal nem hinnem, hogy baja lenne. Szal ez ugy tunik ilyen...
Egyebkent a Konyves Kalman krt-i Auto Fortnal akadtam erre a verdara. Mar tobbszor is szemugyre vettem es ugy tunik jo lesz. Ma ala is neztem es teljesen rendben talaltam. Egyedul a bal hatso kerekhez meno fekcso (?) vagy bovden muanyag tarto pocke volt eltorve, igy picit jobban logott az a cso vagy bovden vagymi, mint a masik oldal. Ez ez igy kb. egy 20ft-os alkatresszel szinten orvosolhato. Osszesegeben jo alapotban van a verda. Motorja szepen jar, nem kerreg stb.
Szal tessek szurkolni, hogy elfogadjak a hitelkerelmem es akkor enis egy boldog MKIII tulaj leszek Cool
zacci,
 
1, ha van rajta sárvhányó, ugyan úgy rácsapódik ott a kő sajnos, és károkat okoz. Nekem van rajta, és mégis elég csúnyán néz ki a kövek miatt. Sad
2, Nekem igaz dízel, de nem remeg a kormányom, mikor megy a venti.
3, Majd megszokod. Smiley
4, Hajrá! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2005.05.21 szombat, 01:31:00 »

Hi !
 
Scratch,
 
thx az infot !
 
Sikerult kideriteni az eloeletet. Haaat, volt mit rajta szervizelni 8( Ugy tunik torve volt, mert a legutobbi javitas 2005.01 hoban tortent es a vegosszeg valami 700e huf volt. Annyiert mit lehet rajta osszetorni ? Cool Karosszeria javitas es fenyezes volt. De hogy pontosan mit csereltek, illetve javitottak azt egyelore homaly fedi. Alapvetoen nem gaz, ha torve volt es szakszervizben draga piizert javitottak meg, mert legalabb aza resze vadi uj, csak hat jo lenne tudni, pontosan mit kapott a verda...
Az elado srac multkor vegigjarta velem ilyen retegvastagsag merovel es azt deritettuk ki, hogy a motorhazteto valszeg javitva volt, illetve talan a vezeto oldali elso elem. A motorhazteton es az oldalso elemen ilyen kb. 200-260mikron korul volt a cucc. Nemtom mennyinek kell lennie gyarilag, de a srac szerint valszeg ott volt torve. ez azert is lehet igy, mert az elejen semmifele kavicsfelferodes nincs, pedig egy kb. 4 eves verdan ez elkerulhetetlen jelenseg. Egyebkent szepen nez ki a verda, motor latszolag egyben van, toresre, heggesztesre utalo nyomot nem talatunk. A huto kifogastalannak tunt, szal lehet csak lokharito es oldalso elem gyures lehetett ? Az lehet ilyen qrva draga Huh? 8( 700e az horror 8( Meg szerencse, hogy nem en fizettem Cool
 
Igazabol azt tapasztaltam igy hasznalt mondeo ugyben, hogy vagy torve volt es nincs szervizkonyv, ergo faxtudja mennyi kilometer van benne, vagy eppen torve volt, de legalabb szervizkonyves es szagszervizben lett megjavitva, nem ilyen sufnitunning modszerrel.
Nem igen talani ilyen 2.5milla korul normalis nem torott, relative kevesett futott verdat 8(
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2005.05.21 szombat, 01:33:00 »

jah, vagy eppen faxtudja, hogy torve volt-e es hogy mennyi km van benne.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2005.05.21 szombat, 01:34:00 »

vegulis aljunk pozitivan a dologhoz... Legalabb 700e forintnyi uj alkatresz van benne Cool))
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2005.05.21 szombat, 11:01:00 »

zacci: Tudsz róla képet mutatni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2005.05.21 szombat, 13:19:00 »

Hi !
 
razsa,
 
egyelore ezaz 1 kepem van rola:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/140140_1.jpg
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2005.05.21 szombat, 13:23:00 »

Nuh, megneztem ma meg 1x es semmi baja a verdanak.
Elso lokos biztos, hogy torve volt es ki lett cserelve, illetve a motorhazteto is, de nagyon szep gyari allpotu es 1 db kavics felverodes nincs rajta. ez pozitiv. Motor es klima huto teljesen rendben van. 1 karcolas sincs rajtuk. A karosszeria belso elemeit lemertuk es azok meg az eredeti gyariak, szal komoly utes nem erhette a verdat. Le is foglaloztam a kicsiket Cool
Futomuve rendben van. Nem akar elhuzni egyik iranyban sem. A hatso lokos volt cserelve, de azis gyari allapotu, szal latszik rajta, hogy szagszervizben lett javitva. Igy osszesegeben mar nem annyira gond, hogy torve volt.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2005.05.21 szombat, 14:14:00 »

A piramisban volt javítva a kocsi. a 7 kilós számla azért volt mert biztosítós volt, vedd meg nyugodtan Wink
 
-Első háccsó lökös volt cserélve
-Motorháztető
-Két első lámpatest
-Ködlámpák
-Első hűtőmaszk + zárszerkezet
 
Zsákok nem nyíltak, nyúlványok sem sérültek. Tulképp szerencsétlen volt az ember. Előlről rágurult egy kisteher, amit a sofőr emyhe alkoholos befolyásoltság miatt nem rögzített...
 
 
De ezeket Te nem tudhatod ugye tudod??? Smiley)))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2005.05.21 szombat, 16:01:00 »

Hi !
 
Netuddki,
 
BIG THX !!!
 
"De ezeket Te nem tudhatod ugye tudod??? Smiley)))"
 
Eeenn nem tok semmit Cool Nem is ertem mirol beszelsz Cool))
 
meg 1x thx !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2005.05.21 szombat, 16:11:00 »

netuddki,
 
na es TE honna tucc ilyenekrol ? Cool)
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2005.05.21 szombat, 18:09:00 »

Sziasztok!
 
Van itt valami rutinos emberke, aki meg tuggya ondani, hogy hogyan lehet a belső tükröt szaxerűen leszerelni?Huh? Nem akarok eltörni semmit, mert bár ugyan én nem használom semmire, de ha eladom a kocsit még kellhet:)))
 
Fényre sötétedő, a vezetékeket már kiszedtem:))) csak a tükör áll mint Katiban a lurkó:)
 
Köszi az infóT!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2005.05.21 szombat, 21:21:00 »

Sziasztok!
 
Van itt valami rutinos emberke, aki meg tuggya ondani, hogy hogyan lehet a belső tükröt szaxerűen leszerelni?Huh? Nem akarok eltörni semmit, mert bár ugyan én nem használom semmire, de ha eladom a kocsit még kellhet:)))
 
Fényre sötétedő, a vezetékeket már kiszedtem:))) csak a tükör áll mint Katiban a lurkó:)
 
Köszi az infóT!
Acélszállal kell levágni a ragasztótappancsot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2005.05.21 szombat, 22:52:00 »

Szia Misi!
 
 
És a rögzítőtappancstól nem lehet a tükröt elválasztani??? Mert nekem nagyon úgy tűnik, mintha a tükrő lehetne cserélni / esetünkben levenni / anélkül hogy a ragasztás sérülne. Mondjuk szerintem ez egy ilyen elektromos tükörnél célravezető is lenne, mivel ami elromolhat, az el is romlik... És nem biztos, hogy a szélvédő sérülésének kockázatának terhe mellett a Te általad említett módszer  lenne a szervízgyakorlat...
 
 
De ha nincs más... Akkor baxxa meg levágom...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2005.05.21 szombat, 23:01:00 »

Szia Misi!
 
 
És a rögzítőtappancstól nem lehet a tükröt elválasztani??? Mert nekem nagyon úgy tűnik, mintha a tükrő lehetne cserélni / esetünkben levenni / anélkül hogy a ragasztás sérülne. Mondjuk szerintem ez egy ilyen elektromos tükörnél célravezető is lenne, mivel ami elromolhat, az el is romlik... És nem biztos, hogy a szélvédő sérülésének kockázatának terhe mellett a Te általad említett módszer  lenne a szervízgyakorlat...
 
 
De ha nincs más... Akkor baxxa meg levágom...
Hidd el le kell vágni a ragasztót, gitárhúrral ami a tükrön vagy a szélvédőn marad lemosni alkohollal matrica eltávolítóval citromlével denszesszel akármivel. Az új tükörhöz jár kétoldatal ragasztó fólia 3m gyártmány. Az új szélvédőn a tükör helye védőfóliával van védve azt le kell szedni ragasztás előtt. tükörtalpat zsírtalanítani feltenni oda a ragasztótappancsot és a helyére nyomni 5 percet ottartani és kész.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2005.05.21 szombat, 23:06:00 »

Szia Misi!
 
 
És a rögzítőtappancstól nem lehet a tükröt elválasztani??? Mert nekem nagyon úgy tűnik, mintha a tükrő lehetne cserélni / esetünkben levenni / anélkül hogy a ragasztás sérülne. Mondjuk szerintem ez egy ilyen elektromos tükörnél célravezető is lenne, mivel ami elromolhat, az el is romlik... És nem biztos, hogy a szélvédő sérülésének kockázatának terhe mellett a Te általad említett módszer  lenne a szervízgyakorlat...
 
 
De ha nincs más... Akkor baxxa meg levágom...
A tükör egy sínre van rátolva, így le is lehet venni mégpedig felfele, tehát a tető felé kell nyomni (egy acél rugólap fixálja), így a tükör alapját NEM kell levágni az üvegről.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.