Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 10:25:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19764551 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2005.04.01 péntek, 12:31:00 »

Meg valószínűleg hosszabb szakaszokat mész, nem 1-2 km-t.
Így igaz.
Kb. 20 km oda, 20 vissza.
Viszont az városban, sokszor dugóban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2005.04.01 péntek, 16:56:00 »

Honnan lehetne olyan katalógus progit szerezni, aminek egy képernyőképe a #659 üz.-ben van???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2005.04.01 péntek, 17:10:00 »

Így igaz.
Kb. 20 km oda, 20 vissza.
Viszont az városban, sokszor dugóban.
Csak azért mondom, mert én a szomszéd városból járok be. Hosszú szakaszokat lámpa nélkül nem megyek, és soxor meg kell állni. Az MKI 1,8-as ezen a távon 10-et kapott be, míg a tdci 5,5-6,5 között (klíma nélkül mindkettő). De volt olyan, hogy többet ácsorogtam, így a tdci if fel tud szaladni 7-8 literre. Baromira nem mind1, milyenek a körülmények.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2005.04.01 péntek, 21:55:00 »

Csak azért mondom, mert én a szomszéd városból járok be. Hosszú szakaszokat lámpa nélkül nem megyek, és soxor meg kell állni. Az MKI 1,8-as ezen a távon 10-et kapott be, míg a tdci 5,5-6,5 között (klíma nélkül mindkettő). De volt olyan, hogy többet ácsorogtam, így a tdci if fel tud szaladni 7-8 literre. Baromira nem mind1, milyenek a körülmények.
Angel: Teljesen igazad van!
Kolnor: A programot eCat-nek hívják, a Ford fejleszti és az Infomedia által fejlesztett, általatok is ismert Microcat katalógus programnak az alternatívája.
Eléggé védve van, még nem láttam belőle működő törést.
Online kapcsolatban van a Ford központjával, a telepítő kódot is onnan kéri meg, az adatbázisa -elvileg- napi, automatikus frissítésű.
Sajnos a Microcat-nél sokkal nagyobb gépigénye van, mégis lényegesen lassabb, nehézkesebb.
Viszont szép és sokkal többet tud.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2005.04.02 szombat, 07:14:00 »

Devlin!
 
Nemrég lettem Mondeo tulaj, az autó külföldről lett behozva. Joe "kolléga" korábban említette, hogy Te tudsz segíteni a járgány külhoni és hazai előéletének felderítésében. Ha ez valóban így van és nem túl nagy teher, akkor megkeresnélek mailben, hogy segíts. Írj, hogy "zaklathatlak-e" ezzel! Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2005.04.02 szombat, 09:49:00 »

Devlin!
 
Nemrég lettem Mondeo tulaj, az autó külföldről lett behozva. Joe "kolléga" korábban említette, hogy Te tudsz segíteni a járgány külhoni és hazai előéletének felderítésében. Ha ez valóban így van és nem túl nagy teher, akkor megkeresnélek mailben, hogy segíts. Írj, hogy "zaklathatlak-e" ezzel! Köszi!
Sajnos, ez így ebben a formában nem igaz.
Én az autód itthoni, márkaszervízekben történt javítási eseményeit tudom megnézni.
A külföldihez -tudtommal- egyetlen márkaszervíznek sincs hozzáférése.
A hazait -természetesen- lekérdezhetem, ha akarod.
Küldd el a regisztrált mail címemre az autód alvázszámát!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2005.04.02 szombat, 11:59:00 »

10-11liter korul realisabb. A fogyasztasmerot meg lehet kalibralni.
Hogyan lehet kalibrálni a fogyasztás mérőt?Huh??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2005.04.02 szombat, 12:04:00 »

Kedves forum társak,segítsetek abban hogy néz ki egy MIII on a vonóhorog.Ha valakinek lenne képe róla szívesen fogadnám.Nagy dillemába vagyok ugyanis rakassak fel vagy ne rakassak fel ez itt a kérdés
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2005.04.02 szombat, 13:52:00 »

Hogyan lehet kalibrálni a fogyasztás mérőt?Huh??
Sehogy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2005.04.02 szombat, 19:25:00 »

Vonóhorog visszajelző szerintetek van a gyári müszerfal egységben vagy külön kell beletenni ledet????Tud nekem segíteni valaki???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2005.04.02 szombat, 22:13:00 »

Vonóhorog visszajelző szerintetek van a gyári müszerfal egységben vagy külön kell beletenni ledet????Tud nekem segíteni valaki???
Szerintem van vonóhorgos visszajelző. Sőt, valószínűleg a vonóhoroghoz kész a kábelezés is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2005.04.02 szombat, 23:19:00 »

Kedves forum társak,segítsetek abban hogy néz ki egy MIII on a vonóhorog.Ha valakinek lenne képe róla szívesen fogadnám.Nagy dillemába vagyok ugyanis rakassak fel vagy ne rakassak fel ez itt a kérdés
Nézd meg ebben a topicban a #345-ös hozzászólást. Ott láthatod vonóhoroggal és anélkül is a kocsimat (ez gyári, levehető fejes horog).
A visszajelző része a dolognak nem egyszerű: ha be van szerelve a vonóhorog-modul, akkor elvileg semmi gond sincs, ugyanis ez alapból ellátja a visszajelző funkciót is a rendes irányjelző-visszajelzőn keresztül (csak az a baj, hogy műszaki vizsgán ezt nem nagyon tudják, így ragaszkodnak a plussz visszajelzőhöz), ha viszont nincs meg a modul, akkor nem biztos, hogy tökéletes lesz a dolog, ugyanis a nagyobb terhelés megkavarhatja a GEM modult (ez villogtatja az irányjelzőket, mást is csinál, de itt ez a lényeg)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 11:20:00 »

Nézd meg ebben a topicban a #345-ös hozzászólást. Ott láthatod vonóhoroggal és anélkül is a kocsimat (ez gyári, levehető fejes horog).
A visszajelző része a dolognak nem egyszerű: ha be van szerelve a vonóhorog-modul, akkor elvileg semmi gond sincs, ugyanis ez alapból ellátja a visszajelző funkciót is a rendes irányjelző-visszajelzőn keresztül (csak az a baj, hogy műszaki vizsgán ezt nem nagyon tudják, így ragaszkodnak a plussz visszajelzőhöz), ha viszont nincs meg a modul, akkor nem biztos, hogy tökéletes lesz a dolog, ugyanis a nagyobb terhelés megkavarhatja a GEM modult (ez villogtatja az irányjelzőket, mást is csinál, de itt ez a lényeg)
Petya, nálad az igazság!
Annyit tennék még hozzá, hogy a hagyományos vonóhorog visszajelző az úgynevezett BUS rendszer miatt kavarja meg a GEM modult. (És még mást is.)
A BUS rendszer azt jelenti, hogy például az index kábelén párhuzamosan komputer jelek is mennek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 18:38:00 »

Help Barátaim! Mondeo III-hoz tud valaki nekem küldeni magnó bekötés rajzot?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 18:53:00 »

Petya, nálad az igazság!
Annyit tennék még hozzá, hogy a hagyományos vonóhorog visszajelző az úgynevezett BUS rendszer miatt kavarja meg a GEM modult. (És még mást is.)
A BUS rendszer azt jelenti, hogy például az index kábelén párhuzamosan komputer jelek is mennek.
Devlin, Petya! Szeretném lecserélni az irányjelző ízzóit ledekre. Ezzel az a baj, hogy az kb 1W, aztán meg olyan gyorsan villog, mint a stroboskóp. Lehet venni olyan ellenállást, ami 21w-os, és így tökéletesen jó. Van ennél egyszerűbb megoldás? Gondolom, ebben nem termoelektromos úton van az impulzus, azaz nem lehet az automatát megbuherálni, mert a villogást a számítógép csinálja. Nem lehet valahogy átállítani más teljesítményű ízzóra?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 19:12:00 »

Hello Smiley
 
Alvázszámnál mik a jelölések évjárat nál pl:2001-2002 es mondeoknal Huh? Valaki Smiley
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 19:14:00 »

Hello Smiley
 
Alvázszámnál mik a jelölések évjárat nál pl:2001-2002 es mondeoknal Huh? Valaki Smiley
A Régi honlapon megtalálod az alvázszám kódjait...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 19:15:00 »

Köszike szépen Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 21:36:00 »

Üdvözlök minden régi Clubtagot!
Új belépöként szeretném megkérdezni, hogy szereltetett e valaki közületek BOSAL gyártmányú levehetö vonóhorgot Mondeo III ra és ez miatt ki kellett e vágni a hátsó lökhárítót?
Köszönöm a segítséget...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 07:46:00 »

Help Barátaim! Mondeo III-hoz tud valaki nekem küldeni magnó bekötés rajzot?
Hali Bandnews!
Mail ment.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 10:04:00 »

Devlin!
 
Nemrég lettem Mondeo tulaj, az autó külföldről lett behozva. Joe "kolléga" korábban említette, hogy Te tudsz segíteni a járgány külhoni és hazai előéletének felderítésében. Ha ez valóban így van és nem túl nagy teher, akkor megkeresnélek mailben, hogy segíts. Írj, hogy "zaklathatlak-e" ezzel! Köszi!
Bocsánat! Ezexerint rosszul tudtam...
De vhol vki említett egy e-mail címet ahol ez megtehető!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 10:27:00 »

Devlin, Petya! Szeretném lecserélni az irányjelző ízzóit ledekre. Ezzel az a baj, hogy az kb 1W, aztán meg olyan gyorsan villog, mint a stroboskóp. Lehet venni olyan ellenállást, ami 21w-os, és így tökéletesen jó. Van ennél egyszerűbb megoldás? Gondolom, ebben nem termoelektromos úton van az impulzus, azaz nem lehet az automatát megbuherálni, mert a villogást a számítógép csinálja. Nem lehet valahogy átállítani más teljesítményű ízzóra?
Angel
 
Tudomásom szerint az izzó teljesítménye nem programozható.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 10:35:00 »

Üdv!
Sürgös!
Probalt mar valaki Tiptronicos MkIII-at TDCi motorral? Benyomasok?
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 10:40:00 »

Meg1. Mekkora a különbseg erzesben meg mindenben a 115 es a 130 LE-s TDCi motorok között?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 10:46:00 »

Üdv!
Sürgös!
Probalt mar valaki Tiptronicos MkIII-at TDCi motorral? Benyomasok?
Köszi!
Hali Kahuna!
 
Kényelmes, pontosan és gyorsan vált. A kézi üzemmódban oda kell figyelni nagyon a fordulatszámra, mert hamar fel tudod pörgetni a nem ajánlott tartományba.  
 
Amúgy nem tiptronic, hanem DuraShift a neve.
 
Végeredmény: Ha egyszer veszek új Mondeo-t, akkor biztos, hogy ezzel a váltóval fogom rendelni!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 11:31:00 »

Devlin, Petya! Szeretném lecserélni az irányjelző ízzóit ledekre. Ezzel az a baj, hogy az kb 1W, aztán meg olyan gyorsan villog, mint a stroboskóp. Lehet venni olyan ellenállást, ami 21w-os, és így tökéletesen jó. Van ennél egyszerűbb megoldás? Gondolom, ebben nem termoelektromos úton van az impulzus, azaz nem lehet az automatát megbuherálni, mert a villogást a számítógép csinálja. Nem lehet valahogy átállítani más teljesítményű ízzóra?
Már beszéltünk róla, van aki megcsinálja Smiley))
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 11:57:00 »

Az elöbbiben az elsö ?-et keretik ignoralni, nem tudom, mi van velem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 11:57:00 »

Hali Kahuna!
 
Kényelmes, pontosan és gyorsan vált. A kézi üzemmódban oda kell figyelni nagyon a fordulatszámra, mert hamar fel tudod pörgetni a nem ajánlott tartományba.  
 
Amúgy nem tiptronic, hanem DuraShift a neve.
 
Végeredmény: Ha egyszer veszek új Mondeo-t, akkor biztos, hogy ezzel a váltóval fogom rendelni!!
Csocso:
Koszi az infot? Te mennyire szeretsz valtani? Mert en nagyon, es a motorfek is kedves a szivemnek Smiley Ilyen szempontbol is ismered az eszkozt?
Fogyasztas?
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 12:14:00 »

Csocso:
Koszi az infot? Te mennyire szeretsz valtani? Mert en nagyon, es a motorfek is kedves a szivemnek Smiley Ilyen szempontbol is ismered az eszkozt?
Fogyasztas?
Köszi!
Hali!
 
nekem kézi váltós MkI-em van jelenleg, de az egyik "szolgálati autóm" ez a DuraShift-es Mondi, amíg Joe haverja meg nem veszi.
 
Tehát, automatán szinte azonnal leesik alapjáratra a fordulat ha elveszed a gázt, kézi üzemben ugyanúgy fogja az autót, mint a kézi váltós. Nagy fordulatnál viszont, ha úgy gondolja, nem hajlandó visszaváltani, csak ha (asszem, még soha nem jegyeztem fel) 3000 alá esik a fordulat.
Fogyasztása városban, klímával 9-9,5 l körül alakul, de ebben nagyon-nagyon sok budapesti dugóban araszolás van.
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 12:55:00 »

Köszi, de eladtak Sad Azert hasznos ez az info
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 12:58:00 »

Ujabb kerdesek, he-he Smiley
Mindegyik MkIII-as kombi szintszabalyzos?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 13:47:00 »

Elló!
Nekem alkalmam volt kipróbálni a Durashiftes TDCi-t és meg kell mondjam, bizony nem voltam jó barátságban vele, egész negatív tapasztalatom lett a végére. Tötymörögni jól lehet vele, kényelmes, mikor automata módban van. De sokat vár egy hirtelen gázadásnál, mire felpörgeti a motort, de úgy, hogy egy "hajh, mi van már" hagyta el a számat Smiley Pöckölgetős üzemmódban ugyan ez a jelenség, csak itt ugye lehet egy olyat csinálni, hogy  előre gondolkozom és ahogy közeledik a kívánt fordulathoz, megnyomom a gombot/a váltót, hogy mire odaér, már váltson. Nade ez elég stresszes, vagy komoly megszokást igényel.Előfordult olyan is, hogy megtoltam a váltókart, majd mivel nem kapcsolt fel/le, még egyszer megtoltam, de így már két sebességet ugrott, ugyanis csak annyi volt, nem győztem kivárni az első váltást.Azonkívül én speciel sokkal lomhábbnak ítéltem meg, mint a kéziváltós dieselt. Ebben most 6 sebességes manuális PPP (pontos,precíz,patent Smiley)) ) váltó van, amivel szerintem jóval alacsonyabb fogyasztás is előidézhető. Igen, ennek kissé rövidek a fokozatai, sokat kell váltogatni, de aki szereti a lendületes autózást, annak ez csak öröm Smiley Viszont így nagyobb sebességnél, gyorsításoknál nem kell visszakapcsolni.
Azt el kell mondjam, hogy egy BMW X5 tiptronicjához képest jobb a Fordé, mert az asztán tényleg laaaassssúúúúú. Smiley
 
by
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 13:49:00 »

Jahhh, az elfelejtettem a fogyasztással kapcsolatban, Csocso 9-9,5L-ével szemben azonos körülmények között egy 7-7.5L
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 14:03:00 »

Jahhh, az elfelejtettem a fogyasztással kapcsolatban, Csocso 9-9,5L-ével szemben azonos körülmények között egy 7-7.5L
Ernő,
 
ez a hatsebességes fogyasztása?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 17:08:00 »

Aha. Szoval a 2000-es-fordulatig-semmi-se-törtenest tovabb negativizalja. En most a hetvegen probaltam egy kezi 5 sebesseges kombit, es hat meg kellene szokni. Foleg hogy a 2000-4000 tartomany gyorsan elfogy.
Nem beszelve az elindulasrol, negyedszerre sikerult kitalalnom a kertkapun Smiley De hat ez az en nyomoroncsagombol adodik.
Megosztanam viszont az erzest: tenyleg megindul az auto ahogy megvan a turbonyomas, de en a tesztek/masok elmondasa alapjan intenzivebb tolast vartam. Ezelott 3 evvel, friss jogsival (=semmi prekoncepcio) sokkal erdekesebbnek tunt a dolog, bar az a gep 5 ajtos volt, azert joval konnyebb (asszem).
Az is gond lehet, hogy legutobb vegre beulhettem egy Impreza WRX-be. Nem fair az osszehasonlitas. Mondjuk az nem is 6-7-et eszik.
Ami + egy kicsit (nagyon) zavart, az a konyoktamasz: pont olyan magassagban van, hogy beleutkoztem 2. es 4. kapcsolasakor. Felhajtottam, mindjart rozsaszinu lett a vilag Smiley
 
Tovabbi kerdesek: mennyire szivacs a börkarpit ülesfütes nelkül telen? Lehet-e ezt utolag beszereltetni?
Es ESP-t?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 17:34:00 »

A 2000 az inkább 1600, mert a nyomatékmaximum van 1800-on, és 1600-nál a nyomaték legalább 90%-a megvan. A bőrülésfűtés szerintem kell, sőt, én az ülésklímát is megvenném (meg is vettem), mert nem baj az, ha nem izzadsz bele az ülésbe. Utólag biztosab macerásabb beépíteni az ülésfűtést.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 17:41:00 »

Hááát...1800 papíron, mert érzésre bizony 2000 körül van az a maximum. De mutass egy autót, (legyen akár benzines vagy dízel), ami 2000 alatt is bivaly, kategórián belül!! és kifordítom sarkaiból a világot! Smiley
 
Kahuna...próbálj ki egy hasonló Peugeot, Opel...dieselt és meglátod, hogy megy azért az a Mondeo Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 17:55:00 »

Ernö: valami öreg V8-as lehet, hogy mar elindul 900-tol Smiley
Ne is emlitsd a PUG-ot... Remalmaim vannak, ha apam 406-osanak a valtojara meg a kuplungjara gondolok.
 
Angel: nem uj lenne a gep, szoval adottsagok vannak, nem kivansagok Smiley Akkor inkabb plüss, mi?
A fordulatszam konzultaciohoz ujra csatlakozva, az igencsak 2000 volt (abban a kocsiban). Chip segithet valamit?
ESP utolagosanrol tudtok vmit?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 19:16:00 »

Ernö: valami öreg V8-as lehet, hogy mar elindul 900-tol Smiley
Ne is emlitsd a PUG-ot... Remalmaim vannak, ha apam 406-osanak a valtojara meg a kuplungjara gondolok.
 
Angel: nem uj lenne a gep, szoval adottsagok vannak, nem kivansagok Smiley Akkor inkabb plüss, mi?
A fordulatszam konzultaciohoz ujra csatlakozva, az igencsak 2000 volt (abban a kocsiban). Chip segithet valamit?
ESP utolagosanrol tudtok vmit?
Ha új az autó, akkor igaz amit írtam. Ha meg nem, hát biztosan nem olyan nagy baj, hogy nincs benne ülésfűtés. Legfeljebb nem veted le rögtön a kabátot. A plüssnél szerintem kevésbé zavaró az ülésfűtés hiánya, de szerintem autóvásárlásnál még talán a szín is fontosabb, mint hogy van-e benne ülésfűtés. Aztán meg kérdezzük meg a fázós szekciót (Zsoel)...
 
1800: ez a gyári adat, én is megnéztem már, és tényleg 1800-tól (asszem ez pontosabban 1750) kzdődik a lórúgás, de ha 1800-nál lépsz rá, előfordulhat, hogy felszalad akár 2000-re, mire felépül a turbónyomás. Ha már mondjuk 1400-nál lepadlózod, akkor más a helyzet. A konkurrenciánál elég sok helyen inkább 2000 a maximum, azaz te 2200-nak fogod érezni. Az audi 3.0 TDi-jénél asszem 1400-nál van a maximum, vagy legalábbis onnan húz. Engem meg nem zavar ez az alapjárati nyomatékszegényessége, ha megszokod, nem fura. A benzines sem megy jól alapjárattól, az meg 3000-től húz.
 
A chip mindenféleképpen segít, mert az megemeli a turbónyomást, ami kiszélesíti a bika tartományt, azaz előbb kezdi el, és később hagyja abba - de én kategorikusan állítom, hogy ez nem jó a motornak.
 
ESP-t biztosan nem éri meg utólag beépíteni, ülésfűtést még talán.
 
És még annyit a mondeo motorjáról, hogy a 130 lovas kombi vs 150 lovas vectra kombi, amiben azért a mondeo egy kicsit nagyobb, de legalábbis nem kisebb. Na 0-100-ra 9,8 mindkettő, míg 0-400m vagy fél másodpercel jobbat megy a mondeo, de elég sok más konkurenst is elpáholt
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2005.04.05 kedd, 09:04:00 »

Ernö: valami öreg V8-as lehet, hogy mar elindul 900-tol Smiley
Ne is emlitsd a PUG-ot... Remalmaim vannak, ha apam 406-osanak a valtojara meg a kuplungjara gondolok.
 
Angel: nem uj lenne a gep, szoval adottsagok vannak, nem kivansagok Smiley Akkor inkabb plüss, mi?
A fordulatszam konzultaciohoz ujra csatlakozva, az igencsak 2000 volt (abban a kocsiban). Chip segithet valamit?
ESP utolagosanrol tudtok vmit?
Az ülésfűtést 5000HUF-ért bevarják+fűtésszál...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2005.04.06 szerda, 12:40:00 »

Az ülésfűtést 5000HUF-ért bevarják+fűtésszál...
HOL HOL HOL Huh?Huh?
 
életemet és véremet egy ülésfűtésért!!!  
 
Bőrülésbe is ennyi? Mert ha igen, már rendelem is az alkatrészeket!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2005.04.06 szerda, 13:52:00 »

HOL HOL HOL Huh?Huh?
 
életemet és véremet egy ülésfűtésért!!!  
 
Bőrülésbe is ennyi? Mert ha igen, már rendelem is az alkatrészeket!
Bemásolom Xtria-nak írt levelemet:
 
Szia!
 
Én ezt Esztegomban tudom, ahol lakom, és egy barátomnak már több  
alkalommal csinálták. Az utobbinál légzsákos ülésbe varták, és ugyan  
úgy 5000HUF/db volt a munkadíj (a két ülést kb. 7-8h alatt csinálta). A  
fűtőszál neki az itteni gyárból esett le...(gondolom tudod,
hogy honnan)  
Nem tudom, hogy hogyé, de biztos nem vót 10e fölött. Én egy síma  
egyszerű fűthető üléshuzat fűtőszáljait
terveztem belevarratni, de nem  
jutottam el odáig, és most nem olyan fontos... Azt hogy bőrt is
varr-e,  
azt meg kell kérdezni. Egyébként ez az illető egy egyszerű
kárpitos!  
Érdemes lenne feléd is utánnanézni a kárpitosoknak, vagy rászánni  
plusz pár ezer HUF üzemanyagot, és eljönni ide az említett kárpitoshoz.
 
 
Tisztelettel!
 
 
Joe
 
Azóta annyit válaszoltam még, hogy utánna nézek az illető elérhetőségének...
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2005.04.06 szerda, 15:12:00 »

Bemásolom Xtria-nak írt levelemet:
 
Szia!
 
Én ezt Esztegomban tudom, ahol lakom, és egy barátomnak már több  
alkalommal csinálták. Az utobbinál légzsákos ülésbe varták, és ugyan  
úgy 5000HUF/db volt a munkadíj (a két ülést kb. 7-8h alatt csinálta). A  
fűtőszál neki az itteni gyárból esett le...(gondolom tudod,
hogy honnan)  
Nem tudom, hogy hogyé, de biztos nem vót 10e fölött. Én egy síma  
egyszerű fűthető üléshuzat fűtőszáljait
terveztem belevarratni, de nem  
jutottam el odáig, és most nem olyan fontos... Azt hogy bőrt is
varr-e,  
azt meg kell kérdezni. Egyébként ez az illető egy egyszerű
kárpitos!  
Érdemes lenne feléd is utánnanézni a kárpitosoknak, vagy rászánni  
plusz pár ezer HUF üzemanyagot, és eljönni ide az említett kárpitoshoz.
 
 
Tisztelettel!
 
 
Joe
 
Azóta annyit válaszoltam még, hogy utánna nézek az illető elérhetőségének...
 
 
Tisztelettel!
Ez nagyon olcsó, de félek az ilyen ügyektől.
 
Egyébként kb 30 körül lehet komplett ülésfűtést kapni kapcsolóval és minden jóval, és kb 10-ért bármibe bőr, szövet, fa, műanyag berakják.
 
Üdv:
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2005.04.06 szerda, 23:01:00 »

Itt van egy ehhez kapcsolódó cikk.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2005.04.08 péntek, 12:25:00 »

Üdv!
Sürgös!
Probalt mar valaki Tiptronicos MkIII-at TDCi motorral? Benyomasok?
Köszi!
Háj Kahuna!
 
Én most vettem egy 2003-as, 130 lovas, DuraShift váltósat. Nagyon kényelmes, de tényleg nem egy villám gyorsaságú. Nekem épp jó, és a fogyasztása sem ment még 7,6 fölé. (klíma+belvárosi forgalom, autópálya 180 km/h körül).
 
Üdv:
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2005.04.09 szombat, 20:03:00 »

sziasztok mkIII műszertesztnél kiír egy csomó betű-szám kombinációt, aminek nyilván van értelme, csak jó lenne tudni, hogy mi? nem tudja valaki, hogy hol lehet hozzájutni a kódok jelentéséhez?
köszike...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2005.04.09 szombat, 20:22:00 »

sziasztok mkIII műszertesztnél kiír egy csomó betű-szám kombinációt, aminek nyilván van értelme, csak jó lenne tudni, hogy mi? nem tudja valaki, hogy hol lehet hozzájutni a kódok jelentéséhez?
köszike...
tepsy itt nem szeretik hozzászólások duplázását, sőtt triplázását... Ezért a moderátor nagymester biztos lekapja rólad a keresztvizet. Nem láttod a sárga keretes piros szöveget a monitorod felső harmadában?! Elég lett volna ide beírnod!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2005.04.09 szombat, 20:53:00 »

bocs bakker ezt elszabtam de tényleg nem láttam azt a keretes szöveget gondoltam több topic több esély :-(
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2005.04.09 szombat, 21:33:00 »

bocs bakker ezt elszabtam de tényleg nem láttam azt a keretes szöveget gondoltam több topic több esély :-(
Az a helyzet, tepsy, hogy azt szoktuk csinálni, hogy az ilyen duplázós hozzászólásokat mind kitöröljük, egyet sem hagyva benn. Szóval, én javaslom, csak egy helyre írd be...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2005.04.09 szombat, 21:40:00 »

jól van na, már kaptam a képembe elegt és nem is vitatom a jogosságát :-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.