Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.21 szombat, 04:57:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21332339 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2005.05.25 szerda, 21:55:00 »

Hi all !
 
A Ghia 2.0-asgepsarkanynal szeria a kiporgesgatlo ? Leirasban nem talaltam semmifele erre utalo nyomot, soot, meg azt sem emlitik, hogy egyaltalan Mondeoban letezne ilyen !?
Netrol toltottem le a gepkonyvet, es ott csak az ESP-rol beszel ami meg nem ua. mint az ASR.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2005.05.25 szerda, 22:28:00 »

Hi all !
 
A Ghia 2.0-asgepsarkanynal szeria a kiporgesgatlo ? Leirasban nem talaltam semmifele erre utalo nyomot, soot, meg azt sem emlitik, hogy egyaltalan Mondeoban letezne ilyen !?
Netrol toltottem le a gepkonyvet, es ott csak az ESP-rol beszel ami meg nem ua. mint az ASR.
 
bye
zacci
zacci,
 
nem ugyan az, de együtt van a kettő, létezik Mondeoban és facelift előtt széria volt a 2.0-ás Ghiában, utána már nem vagyok biztos benne!
 
bye
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2005.05.25 szerda, 22:33:00 »

MK III klimatisztítását hajtottam végre a délután.Zavart az az un."klimaszag",ami egy kicsit büdös,dohos stb,stb...Egy egyszerű klimatisztitó spray-vel csodát lehet tenni.A szakszerviz is évente ajánlja ezt a tisztitást elvégezni,kb. 10-12.ezer forintos áron.Célszerű utána pollenszűrőt is cserélni,majd ezt követően friss,tiszta illat áramlik a mondi belsejébe,enyhe citromos beütéssel.
 
Az egész munka kb.40-50 perc,az elkészült fotókat Scratch segitségével láthatjátok.Üdv.zsoel.
Első ülés alatti fúvókákat ki tetszett felejteni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2005.05.25 szerda, 23:38:00 »

Ez a MK3 műszerteszt kiírja az esetleges hibakódokat is?
 
- Kulcs be, de nem fordítjuk el.
- Napi kilométer nullázó gombját nyomjuk be, és tartsuk így.
- Motor indítása, de még mindig 10sec -ig tartsuk nyomva a gombot.
- A tesztüzemmódok között a nullázó gombbal lehet lépkedni.
- Kilépés: Motor leállítása.
 
Vagy ez nem az? Mert emléxem, az MK2 -nél is volt valami trükk, de ott a digit.klíma kijezője írta ki. MK3 -nál is létezik ez?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2005.05.25 szerda, 23:45:00 »

Nézegettem a kézikönyvet helyzetjelző égő csere ügybe, ott elég egyszerűen rajzolja le. Smiley Valóságban is csak ennyi, hogy hűtőrács két csavar ki, rács ki, lámpra rögíztés ki, és lámpa ki? Vagy kicsit tökölősebb? Smiley
 
Ilyen:
 

 

 
LED -es cuccnál mind1, hogy hogy teszem be a foglalatba? Számít a -/+ része, hogy melyik? Mondjuk nem mintha tudnám, de egyik szálán a LED -nek van egy kis ellenállás(?), ez akkor mind1 melyik oldalra esik?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 00:17:00 »

Scratch,
 
nem mindegy, hogyan teszd be. Az "Asembling"-nél írja is, hogy ha nem világít, cseréld meg a pólusokat.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 07:06:00 »

Első ülés alatti fúvókákat ki tetszett felejteni?
Nem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 07:10:00 »

Nézegettem a kézikönyvet helyzetjelző égő csere ügybe, ott elég egyszerűen rajzolja le. Smiley Valóságban is csak ennyi, hogy hűtőrács két csavar ki, rács ki, lámpra rögíztés ki, és lámpa ki? Vagy kicsit tökölősebb? Smiley
 
Ilyen:
 

 

 
LED -es cuccnál mind1, hogy hogy teszem be a foglalatba? Számít a -/+ része, hogy melyik? Mondjuk nem mintha tudnám, de egyik szálán a LED -nek van egy kis ellenállás(?), ez akkor mind1 melyik oldalra esik?
Scratch!
 
Nagy vonalakban ennyi,én már cseréltem egy párszor.Ha kivetted a lámpát,akkor hátolról látsz egy fekete védő burkolatot,azt bajonettzár szerűen kell elforditani,és alatta ott lesz a helyzetjelző izzó.Elég keményen bennt ül a helyén,ha kézzel nem tudod kihuzni,használj fogót.Üdv.zsoel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 08:31:00 »

Hi !
 
Erno,
 
thx!
 
De hogyan tudhatnam meg, hogy a leendo verdamban van e ASR ? ESP-nel a konyv csak az ESP-t targyalja es egy kukkot nem ir az ASR-rol 8( Nekem nincs ESP-m. Attol meg lehet ASR-m ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 09:46:00 »

Hi !
 
Erno,
 
thx!
 
De hogyan tudhatnam meg, hogy a leendo verdamban van e ASR ? ESP-nel a konyv csak az ESP-t targyalja es egy kukkot nem ir az ASR-rol 8( Nekem nincs ESP-m. Attol meg lehet ASR-m ?
 
bye
zacci
Az esp csomag tartalmazza a mindenféle 3 betűs dolgot (tcs, asr). Ha van esp, van asr is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 09:47:00 »

zacci,
 
amiket felsorol az oldal is:
 
Fuel Volume
MPH
KPH
RPM
Fault Codes
Gauge Test
Light Test
Engine coolant temperature
Battery voltage
And much more
 
Kilépés: Leveszed a gyújtást. Smiley
Háj Scratch!
 
És ezek mit jelentenek?
Az enyém (TDCi, 2003, 130 LE) ezt írja ki, a gombnyomogatások alkalmával:
 
1. gage
2. bulb
3. <0108
4. Er0108 (ez hibakód, ha igen, milyen??)
5. E 01
6. db F38C
7. dtc One
8. SP0000
9. 5600035
.... stb.
 
Sajna, még valami: tegnap csak úgy LEÁLLT menet közben, minden előrejelzés nélkül! Eddig még sosem, azóta sem.
 
Please, help!!
 
pablo
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 09:49:00 »

Hi !
 
Erno,
 
thx!
 
De hogyan tudhatnam meg, hogy a leendo verdamban van e ASR ? ESP-nel a konyv csak az ESP-t targyalja es egy kukkot nem ir az ASR-rol 8( Nekem nincs ESP-m. Attol meg lehet ASR-m ?
 
bye
zacci
A csomagtartó nyitó gomb melletti a kikapcsolója! Ha nincs ilyen akkor...
 
Az ESP tartalmazza a kipörgésgátlót, tehát ha nincs ESP, akkor...
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:13:00 »

Scratch,
 
nem mindegy, hogyan teszd be. Az "Asembling"-nél írja is, hogy ha nem világít, cseréld meg a pólusokat.
maffy,
 
oké! Smiley
Gondoltam kipróbálom mennyire erős a fénye, de csak műszaki után... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:16:00 »

Scratch!
 
Nagy vonalakban ennyi,én már cseréltem egy párszor.Ha kivetted a lámpát,akkor hátolról látsz egy fekete védő burkolatot,azt bajonettzár szerűen kell elforditani,és alatta ott lesz a helyzetjelző izzó.Elég keményen bennt ül a helyén,ha kézzel nem tudod kihuzni,használj fogót.Üdv.zsoel.
zsoel,
 
ok, remélem sikerül majd! Köszi! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:19:00 »

Háj Scratch!
 
És ezek mit jelentenek?
Az enyém (TDCi, 2003, 130 LE) ezt írja ki, a gombnyomogatások alkalmával:
 
1. gage
2. bulb
3. <0108
4. Er0108 (ez hibakód, ha igen, milyen??)
5. E 01
6. db F38C
7. dtc One
8. SP0000
9. 5600035
.... stb.
 
Sajna, még valami: tegnap csak úgy LEÁLLT menet közben, minden előrejelzés nélkül! Eddig még sosem, azóta sem.
 
Please, help!!
 
pablo
pablo,
 
passz, nem tudom a kódok jelentését, én is majd itt akartam megkérdezni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:37:00 »

pablo,
 
passz, nem tudom a kódok jelentését, én is majd itt akartam megkérdezni. Smiley
Üdv,
 
és a leállásról tudsz valamit?
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:39:00 »

Háj Scratch!
 
És ezek mit jelentenek?
Az enyém (TDCi, 2003, 130 LE) ezt írja ki, a gombnyomogatások alkalmával:
 
1. gage
2. bulb
3. <0108
4. Er0108 (ez hibakód, ha igen, milyen??)
5. E 01
6. db F38C
7. dtc One
8. SP0000
9. 5600035
.... stb.
 
Sajna, még valami: tegnap csak úgy LEÁLLT menet közben, minden előrejelzés nélkül! Eddig még sosem, azóta sem.
 
Please, help!!
 
pablo
Pablo,
 
én is küzdőm a leállásos próblémával, ugyan olyan autóval. Egy hónapja voltam vele Solymáron, ahol a diag után új soft-ot kapott és azzal váltunk el, hogy ha még 2x leáll azt rögzíti a computer és menjek vissza. Azóta most csinálta a hétvégén először.
Együttérzésem, k...va xar érzés mikor menetközben leáll alattad. Igaz, nekem eddig kb 5-10 perc várakozás után mindig beindult és folytathattam az útam.
Üdv, Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:45:00 »

Pablo,
 
én is küzdőm a leállásos próblémával, ugyan olyan autóval. Egy hónapja voltam vele Solymáron, ahol a diag után új soft-ot kapott és azzal váltunk el, hogy ha még 2x leáll azt rögzíti a computer és menjek vissza. Azóta most csinálta a hétvégén először.
Együttérzésem, k...va xar érzés mikor menetközben leáll alattad. Igaz, nekem eddig kb 5-10 perc várakozás után mindig beindult és folytathattam az útam.
Üdv, Zürich
Üdv Zurich!
 
Háááát, igen. Nem egyszerű. Nem szeretném, ha egyszer a kis családom alatt állna le, pl. az autópályán... Keressük a poroblémát tovább. Én október környékén megyek szervízbe (ajánlhatnál vami jót) és akkor megnézetem én is, feltéve, ha addig nem jelentkezik ism. a porbléma.
 
Én azonnal indítottam, és mentem tovább...
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:46:00 »

Üdv,
 
és a leállásról tudsz valamit?
 
pablo
Nálam olyan probléma volt,hogy előzéskor egyszerre csak elkezdtem lassitani,mindössze alapjáratom maradt.A kódkiolvasás megállapitotta,hogy a gázpedál jeladónak kontakthibája volt.Nekem is feltöltötték az új soft-ot,kitörölve előtte a hibakódot.Azóta nincs problémám.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 14:25:00 »

Üdv Zurich!
 
Háááát, igen. Nem egyszerű. Nem szeretném, ha egyszer a kis családom alatt állna le, pl. az autópályán... Keressük a poroblémát tovább. Én október környékén megyek szervízbe (ajánlhatnál vami jót) és akkor megnézetem én is, feltéve, ha addig nem jelentkezik ism. a porbléma.
 
Én azonnal indítottam, és mentem tovább...
 
pablo
Pablo,
az autópályánál egy féle képpen már csak a Ferihegyi gyorsforgalmi roszabb, mert ha ott leáll, öregem, nincs menekvés és az "Anyád 100-at csuklik". Nekem sajnos mindig azon kell mennem, mert Üllőn lakom és mikor rámegyek előtte egy imát mondok el, majd ha gond nélkül megusztam egy csókot adok a kormányra.
Üdv. Zürich
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 14:39:00 »

Pablo,
az autópályánál egy féle képpen már csak a Ferihegyi gyorsforgalmi roszabb, mert ha ott leáll, öregem, nincs menekvés és az "Anyád 100-at csuklik". Nekem sajnos mindig azon kell mennem, mert Üllőn lakom és mikor rámegyek előtte egy imát mondok el, majd ha gond nélkül megusztam egy csókot adok a kormányra.
Üdv. Zürich
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 15:44:00 »

Megnéztem ezt a műszertesztet, eredmény:
 
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206
er0206 (ez gondolom hibakód, de mi a 0206?)
e 01
d?a 250
dtc none
sp0000
sp0000
560016 vagy S60016 Smiley
?a0894
?600b2
od000
f 125
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c
0160c6
ba?144
pa- 46
pb- 20
pe- 00
ph- 10
pp- 50
p5- 70
8?- 43
a0- c6
a1- c6
a2- c6
a3- c6
a4- c6
a5- c6
a6- c6
a7- c6
p1 48
p2 00
p3 00
p4 00
 
Ahol ? jel van az egy fordított F betűnek felel meg, azt nem tudtam érelmezni, hogy mi akar lenni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 15:49:00 »

Üdv,
 
és a leállásról tudsz valamit?
 
pablo
pablo,
 
talán mintha azt olvastam volna, hogy újra kell programozni a befecsekendzőjét, de nem tudom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 15:58:00 »

Háj Scratch!
 
És ezek mit jelentenek?
Az enyém (TDCi, 2003, 130 LE) ezt írja ki, a gombnyomogatások alkalmával:
 
1. gage
2. bulb
3. <0108
4. Er0108 (ez hibakód, ha igen, milyen??)
5. E 01
6. db F38C
7. dtc One
8. SP0000
9. 5600035
.... stb.
 
Sajna, még valami: tegnap csak úgy LEÁLLT menet közben, minden előrejelzés nélkül! Eddig még sosem, azóta sem.
 
Please, help!!
 
pablo
pablo,
 
Megvan a kód:
 
0108: Manifold Absolute Presssure/BARO Sensor High Input
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 16:01:00 »

Megnéztem ezt a műszertesztet, eredmény:
 
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206
er0206 (ez gondolom hibakód, de mi a 0206?)
e 01
d?a 250
dtc none
sp0000
sp0000
560016 vagy S60016 Smiley
?a0894
?600b2
od000
f 125
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c
0160c6
ba?144
pa- 46
pb- 20
pe- 00
ph- 10
pp- 50
p5- 70
8?- 43
a0- c6
a1- c6
a2- c6
a3- c6
a4- c6
a5- c6
a6- c6
a7- c6
p1 48
p2 00
p3 00
p4 00
 
Ahol ? jel van az egy fordított F betűnek felel meg, azt nem tudtam érelmezni, hogy mi akar lenni.
Enyém meg:
 
0206: Cylinder #6 - Injector Circuit Malfunction
 
Roszabbul hangzik. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 17:24:00 »

pablo,
 
Megvan a kód:
 
0108: Manifold Absolute Presssure/BARO Sensor High Input
Háj Scratch!
 
A tiéd rosszabul hangzik? Mért az enyém hogy? Shocked)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 17:25:00 »

pablo,
 
talán mintha azt olvastam volna, hogy újra kell programozni a befecsekendzőjét, de nem tudom.
Az egyik haverom zsír új Alfáján is szoftverfrissítés kellet csinálni, 20ekm után.  
 
Az enyémben elvileg, 68ekm van.  Német..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 17:28:00 »

Mindenkinek:
 
Sajnálom, hogy lemnaradtam a találkozóról. Jó lett volna ezeket személyesen megbeszélni. Shocked(
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 17:40:00 »

Hi !
 
ugye ez aleallosdi dolog csak a dizel mondikat erinti ? Eleg gaz ezt hallani, hogy menet kozben leall a moci 8( Minoseg, megbizhatosag ? Fjord !? 8(( Azert egy ilyen menet kozbeni leallas igencsak eletveszelyes ! Szerintem ez mar siman visszahivasnak minosulne !
Mondjuk nekem benyas lesz a verda, de pont aze vettem Mondeot, mert megbizhatonak, kenyelmesnek es biztonsagosnak tarttom. Namost, ha majda gyerkocom hatul ul a verdaban es a moci egy elozeskor leall, akkor aszem kibaxom mint macskat xarni 8( Marmint nem a gyerkocot Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 17:49:00 »

Hi !
 
ugye ez aleallosdi dolog csak a dizel mondikat erinti ? Eleg gaz ezt hallani, hogy menet kozben leall a moci 8( Minoseg, megbizhatosag ? Fjord !? 8(( Azert egy ilyen menet kozbeni leallas igencsak eletveszelyes ! Szerintem ez mar siman visszahivasnak minosulne !
Mondjuk nekem benyas lesz a verda, de pont aze vettem Mondeot, mert megbizhatonak, kenyelmesnek es biztonsagosnak tarttom. Namost, ha majda gyerkocom hatul ul a verdaban es a moci egy elozeskor leall, akkor aszem kibaxom mint macskat xarni 8( Marmint nem a gyerkocot Cool
Hát, ja. Én is aszhittem, hogy mi-meg-ford, de:
 
1. DuraShift: 70-90 között néha rángat (még jó, hogy 210-nél nem);
2. 5 ajtóból, négy rozsdásodik;
3. tegnap leállt;
 
2003-as, szervízelve, új ár extrákkal 9 misi felett! Megőrülnék, ha az újonnan vásárolt autóm két évesen ilyeneket csinálna. Így egy kicsit más.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 18:04:00 »

Hi !
 
pablo,
 
De a tied dizel ? Vagy ez a betegseg benyas valtozatnal is fenn all ?
Jah, egyebkent ezeknel a benyas motoroknal is lehet hasznalni injektor tisztitot ?
Az ajto rozsdasodas tenyleg gaz. De csak az ajto elso-also sarkaban rozsdasodik. Holnap mikor atveszem a verdat, veszek hozza ilyen javito stiftet, oszt lekenem. Nem latszik, csak ha kinzitom teljesen az elso anyos ajtot. Jol odapacsmagolok a stifttel oszt nem fog tobbet rozsdalodni Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 18:05:00 »

Egyebkent 12ev atrozsdasodasi garit adnak a kasztnira, szal elvileg lehetne reklamalni ez ugyben, vagy nem ? Nem hinnem, hogy a most 4 eves rozsdasodo ajto kibirna meg 8 evig ebben az alapotaban.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 18:17:00 »

Egyebkent 12ev atrozsdasodasi garit adnak a kasztnira, szal elvileg lehetne reklamalni ez ugyben, vagy nem ? Nem hinnem, hogy a most 4 eves rozsdasodo ajto kibirna meg 8 evig ebben az alapotaban.
Holnap veszed át az "új" autódat?? Tök jó! Drakula hozzá!
 
Igen, diesel. Én is próbálkozom majd valami befecskendező tisztítóval a héten, nátha jó lesz.  
 
Még nem volt időm szervízben megnézetni, de az ajtókat szerintem cserélniük kellene, pont a 12 év miatt (szájhősök!!) de min. javítani, persze ingyér.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 18:40:00 »

pablo,
 
jah, aztat mondta kereskedo, hogy holnap mehetek verdaert Cool)) Remelem legalabb annyira megbizhato lesz, mint az MKI-es verdam es legalabb annyira fogjuk szeretni Cool
 
Ha megtekintes utan nem szereltek ki belole semmit, akkor egy 2littyos Ghia lesz a kicsike Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 18:52:00 »

Háj zacci!
 
Az mokka. Majdnem oylan jó mint az enyém! Shocked)))
 
Sok balesetmenteset!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 19:00:00 »

Hát, ja. Én is aszhittem, hogy mi-meg-ford, de:
 
1. DuraShift: 70-90 között néha rángat (még jó, hogy 210-nél nem);
2. 5 ajtóból, négy rozsdásodik;
3. tegnap leállt;
 
2003-as, szervízelve, új ár extrákkal 9 misi felett! Megőrülnék, ha az újonnan vásárolt autóm két évesen ilyeneket csinálna. Így egy kicsit más.
Pablo! Szerintem a rozsdásodás garis dolog. Hogy amotor leáll, az finoman szólva nem normális. Lehet pl az elektromos gázpedál, de szerintem a szervízben ki tudják deríteni. A rángatás sem normális. A befecskendezőtisztítót meg hanyagolni kéne. Lehet, hogy jóval nagyobb kárt fogsz vele csinálni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 19:05:00 »

Pablo! Szerintem a rozsdásodás garis dolog. Hogy amotor leáll, az finoman szólva nem normális. Lehet pl az elektromos gázpedál, de szerintem a szervízben ki tudják deríteni. A rángatás sem normális. A befecskendezőtisztítót meg hanyagolni kéne. Lehet, hogy jóval nagyobb kárt fogsz vele csinálni.
Én úgy tudom,hogy a "sima" rozsdásodás sajnos nem tartozik a garanciális problémákhoz!(Legalábbis a mi kis hazánkban:(((((()Több ismerőstől halottam, hogy szépen elhajtották, mondván jöjjön vissza ha már lyukas a lemez! Szvsz!
 
Üdv:
Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 19:08:00 »

Pablo! Szerintem a rozsdásodás garis dolog. Hogy amotor leáll, az finoman szólva nem normális. Lehet pl az elektromos gázpedál, de szerintem a szervízben ki tudják deríteni. A rángatás sem normális. A befecskendezőtisztítót meg hanyagolni kéne. Lehet, hogy jóval nagyobb kárt fogsz vele csinálni.
Angel!
 
Lehet, hogy nem is befecskendező tisztítót, csak valami adalékot kellene a gézolajhoz adni, nem? Vagy 1×, 2× Evo olajat tankolni, és elmúlna a rángatás. Fene sem tudja, olyan k. érzékenyek ezek a zúj modotok. Kivárok.  
A többit én is úgy gondolom, csak lenne időm utánajárni. Na, nátha fövő hét után. Majd beszámolok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 19:12:00 »

Én úgy tudom,hogy a "sima" rozsdásodás sajnos nem tartozik a garanciális problémákhoz!(Legalábbis a mi kis hazánkban:(((((()Több ismerőstől halottam, hogy szépen elhajtották, mondván jöjjön vissza ha már lyukas a lemez! Szvsz!
 
Üdv:
Hovono
Hovono!
 
Szemetek, ha így viselkednek. Szerintem túl sokáig állt a raktárban a félkész ajtó, beszerelés előtt, és vizet, ill. párát kaphatott. Attól ilyen. Kiváncsi leszek mit mondanak, de én sem vagyok túl bizakodó, népünket ismerve.  
Szerintem nem lenne gond nem idehaza, de még így puniós (h.gy.) tagként sem fog menni a dolog
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 20:30:00 »

Hi !
 
En ugy latom, hogy 3bol 2 mondinal rozsdasodik az ajto sarka belul. Ezt szerintem siman nevezhetjuk tipushibanak. En inkabb nem gorcsolok a kereskedovel, inkabb veszek ilyen javito cuccot, es lekenem, akkor tuti jo lesz. Ami meg szerintem tipushibanak vehetunk, aza sarhanyo hianyabol adodo kavicsfelferodesbol szarmazo femtisztara koptatott kaszni az elso kerek mogott. Nalam ez eleg gaz, mert egy ilyen 10-10cm-es darabon gyakorlatilag fenyesre kopott a cucc. Majd nyar vegen lefenyeztetem azt a reszt es veszek ra sarfogot vagymit.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 20:49:00 »

Hi Zacci!
Az enyémnél is leverték a kavicsok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 20:51:00 »

Ok. Próbáld ki, és referálj, hogy milyen. Aztán, én jövök.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 22:49:00 »

Angel!
 
Lehet, hogy nem is befecskendező tisztítót, csak valami adalékot kellene a gézolajhoz adni, nem? Vagy 1×, 2× Evo olajat tankolni, és elmúlna a rángatás. Fene sem tudja, olyan k. érzékenyek ezek a zúj modotok. Kivárok.  
A többit én is úgy gondolom, csak lenne időm utánajárni. Na, nátha fövő hét után. Majd beszámolok.
Nekem dizel autóm volna meggondolnám, hogy a traktorba való gázolajból tankolok, vagy inkább elmegyek a sogorék kúthálózatának helyi kereskedelmi egységébe.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 22:54:00 »

Megnéztem ezt a műszertesztet, eredmény:
 
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206
er0206 (ez gondolom hibakód, de mi a 0206?)
e 01
d?a 250
dtc none
sp0000
sp0000
560016 vagy S60016 Smiley
?a0894
?600b2
od000
f 125
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c
0160c6
ba?144
pa- 46
pb- 20
pe- 00
ph- 10
pp- 50
p5- 70
8?- 43
a0- c6
a1- c6
a2- c6
a3- c6
a4- c6
a5- c6
a6- c6
a7- c6
p1 48
p2 00
p3 00
p4 00
 
Ahol ? jel van az egy fordított F betűnek felel meg, azt nem tudtam érelmezni, hogy mi akar lenni.
A jelzések megfejtése (már amit tudok):
 
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet  
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását  
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását  
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindit írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 vagy S60016 Smiley
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4 V)
pa- 46
pb- 20
pe- 00
ph- 10
pp- 50
p5- 70
8?- 43
a0- c6
a1- c6
a2- c6
a3- c6
a4- c6
a5- c6
a6- c6
a7- c6
p1 48
p2 00
p3 00
p4 00
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 22:57:00 »

EVO üzemanyag meg ugyanaz mint a sima csak ki van belőle vonva a kén. Jön valami környezetvédelmi szabály és utána már csak ólom meg kénmentes üzemanyagot lehet árusítani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 23:22:00 »

Zurich, Pablo!
 
Ha bármilyen okból leáll a motor, akkor a PCM MINDÍG (!!!) tárolja az éppen fennálló hibakódot, és erre NEM megoldás az új szoftver, mert ekkor simán törlik a kódot, de nem derítik ki az okát.
 
Ja, Pablo, NE várj a hiba kiderítésével októberig (én nem tenném és nem használnék semmilyen adalékot):  
1,3 hiba: összefügg (ahogy fentebb írtam)
2 /ez zacci-nak és Mylo-nak is szól/: az én TDCi-m 2001/12 havi gyártás, és sehol sincs rozsda rajta (azt hiszem, hogy a Scratch-én sincs), sőt sárvédő toldat sem volt rajt az elmúlt 121.000 km alatt (én tettem rá amikor megvettem, 21.000 km-rel ezelőtt) és NINCS lekopva a festés.
 
Fusim Misi!
 
Ezzel meg az a baj, hogy ami felénk van "osztrák" kút (egészen pontosan Karcagon, ami elég messze van az osztrák határtól) 8 Ft-tal (!!!) olcsób a gázolaj mint a hivatalos MOL ár. Ez önmagában nem lenne gond, de ilyen távolságra már nem olcsó szállítás, és így is ennyivel olcsóbb lehet az üzemanyag?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 23:42:00 »

Háj Scratch!
 
A tiéd rosszabul hangzik? Mért az enyém hogy? Shocked)
pablo,
 
a Tied, csak egy kis szenzor probléma. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 23:46:00 »

A jelzések megfejtése (már amit tudok):
 
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (LED -ek tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet  
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását  
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását  
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindit írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 vagy S60016 Smiley
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4 V)
pa- 46
pb- 20
pe- 00
ph- 10
pp- 50
p5- 70
8?- 43
a0- c6
a1- c6
a2- c6
a3- c6
a4- c6
a5- c6
a6- c6
a7- c6
p1 48
p2 00
p3 00
p4 00
Petya,
 
köszönöm, akkor ezt jól elnéztem, és nincs is hibakódom. Smiley
Na kellet nekem okoskodni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 23:50:00 »

Zurich, Pablo!
 
Ha bármilyen okból leáll a motor, akkor a PCM MINDÍG (!!!) tárolja az éppen fennálló hibakódot, és erre NEM megoldás az új szoftver, mert ekkor simán törlik a kódot, de nem derítik ki az okát.
 
Ja, Pablo, NE várj a hiba kiderítésével októberig (én nem tenném és nem használnék semmilyen adalékot):  
1,3 hiba: összefügg (ahogy fentebb írtam)
2 /ez zacci-nak és Mylo-nak is szól/: az én TDCi-m 2001/12 havi gyártás, és sehol sincs rozsda rajta (azt hiszem, hogy a Scratch-én sincs), sőt sárvédő toldat sem volt rajt az elmúlt 121.000 km alatt (én tettem rá amikor megvettem, 21.000 km-rel ezelőtt) és NINCS lekopva a festés.
 
Fusim Misi!
 
Ezzel meg az a baj, hogy ami felénk van "osztrák" kút (egészen pontosan Karcagon, ami elég messze van az osztrák határtól) 8 Ft-tal (!!!) olcsób a gázolaj mint a hivatalos MOL ár. Ez önmagában nem lenne gond, de ilyen távolságra már nem olcsó szállítás, és így is ennyivel olcsóbb lehet az üzemanyag?
Petya,
 
így van enyém se rozsdás, kivéve a kőfelcsapódások helyein, de az érthető miért...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2005.05.27 péntek, 00:00:00 »

Petya,
 
köszönöm, akkor ezt jól elnéztem, és nincs is hibakódom. Smiley
Na kellet nekem okoskodni. Smiley
"dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindit írja ki)"
 
A hangsúly a zárójelben lévő mondaton van: nem ír ki minden DTC-t (nem tudom, hogy milyen rendszer szerint válogat), így mindenképpen kell a WDS diagnosztika, ha valami hibajelenség van.  
Nálad lenni kell valamilyen gondnak a magas fogyasztás miatt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.