Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:51:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21948537 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23850 Dátum: 2010.08.14 szombat, 21:09:32 »

rugókon gyári a jelölés
Köszi!
A taöbbinél arra gondoltam,hogy esetleg kétszer volt fékolaj csere és mivel volt pcs csere is a szelepfedélen igy jelzik,de ez csak feltételezés.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23851 Dátum: 2010.08.14 szombat, 21:23:04 »

Üdv Mindekinek!

Új vagyok a fórumon és tanácsot szeretnék kérni. Autóvásárlás előtt állok és gyakorló tulajok tapasztalataira lennék kíváncsi. Amit keresgélek Mondeo 2.0 TDCI, 130 LE, kombi, faceliftes, automata. Néhányat már megnéztem, van köztük esélyes. Kíváncsi lennék a szervízeltetéssel kapcsolatos véleményekre, illetve hogy mire figyeljek oda.
Mivel sok - nem feltétlenül igaz - rosszat (is) olvastam erről motorról, felmerült bennem a 2.0 benzines is. Ennek a fogyasztásától egy picit tartok. Kinek a mi a tapasztalata városi, vegyes használatban, illetve a kasztni mozgatásában.

Szóval várok minden jótanácsot, amit egy leendő Ford Mondeo tulajnak tudtok adni!  worship
HENE
Szia!

Én nem bántam meg,hogy mondit vettem igaz ha használt autot veszel az mindig lutri ha diesel ha benzines.Nekem mindig diesel volt és sosem csalodtam benne,de ez  az autó nagyon belopta a szivünkbe magát.Nagy,erös,kényelmes,keveset fogyaszt(6,5 körül) és még jól is néz ki.Ha mégegyszer kocsit cserélek más szóba se jöhet.Igaz ahoz,hogy olyan legyen amilyennek én szeretném még rá  kell költenem némi pénzt és némi idöt ré szánni,de mind ettöl függetlenül nagyon szeretem. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23852 Dátum: 2010.08.14 szombat, 22:35:57 »

Üdv Mindekinek!

Új vagyok a fórumon és tanácsot szeretnék kérni. Autóvásárlás előtt állok és gyakorló tulajok tapasztalataira lennék kíváncsi. Amit keresgélek Mondeo 2.0 TDCI, 130 LE, kombi, faceliftes, automata. Néhányat már megnéztem, van köztük esélyes. Kíváncsi lennék a szervízeltetéssel kapcsolatos véleményekre, illetve hogy mire figyeljek oda.
Mivel sok - nem feltétlenül igaz - rosszat (is) olvastam erről motorról, felmerült bennem a 2.0 benzines is. Ennek a fogyasztásától egy picit tartok. Kinek a mi a tapasztalata városi, vegyes használatban, illetve a kasztni mozgatásában.

Szóval várok minden jótanácsot, amit egy leendő Ford Mondeo tulajnak tudtok adni!  worship
HENE

Én se bántam meg. Jól beilleszkedő családtag. Ha kell, "teherautó", másnap családi autó, holnapután sportos. Amire csak szükséged van. Közben mindvégig elegáns. Meg lehet vele jelenni, nem ciki. Grin
De alhattok is benne, ha nincs szállás. Tehát négy autót vettél egyszerre Smiley
Egy tankkal messzebb megy mint egy benzines autó, de úgy, hogy közben végig van benne tartalék dinamika.
És ezt jó érezni, tudni, hogy van egy ménesed, és úgy csordogálsz 90 km/h-val, hogy közben még alszik a ménes... mert ez neked csupán 1500-as fordulat, hatodikban!
Mivel nem voltál megalkuvó a márka kiválasztásánál, (legyen pl. 5 éves autód) soha többé nem kell megalkudnod az úton, a saját tempódat meheted! Van teljesítmény, erő, lendület, dinamika és biztonság a vasban! Ha kell, megindulsz, nem a körülötted lévők kegyelmére vagy szorítva, ha előznél.
Aki megalkudott egy szerényebb 5 éves típussal pl. Suzuki, Hyundai, Daewoo, de lehet Opel is (kisebb árban, méretben, stb.) az utána végig megalkuvásra kényszerül az utakon, ez a "büntetése". Kevés lesz az erő, poroszkálni kényszerül ha megtakarítani akar,utánfutó kell neki hogy hazavigyen egy villanyboylert....meg kütyüket ragasztgat mindehova, hogy többnek nézzen ki a verda, mint ami, ha csajhoz indul... hehe
Nincs is akkora biztonságban, a műanyagban ülve... Wink
 
Soha nem szabad túlságosan megalkudni. Egyszerűen nem éri meg!
(Tehát a Mondeo elfogulttá tud tenni).
Mindig kiderül, hogy nem az autóm "hazudott", vagy "lázadt" fel. Valami emberi mulasztás történt. wave
Nálam jeles a bizonyítványa: Magatartás 5, Szorgalom 5. smile
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.14 szombat, 23:03:18 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23853 Dátum: 2010.08.14 szombat, 22:58:18 »

Sziasztok.

Kérnék pár ötletet. integet2
Ha jobbra vagy balra teljesen alászedem a kormányt és gurulok az autóval olyan mintha csirke csipogna valahol elől.
/Pedig nincs ott,már megnéztem/Balra szedve erősebb a hang. banplz

Mi a fene lehet vele?

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23854 Dátum: 2010.08.14 szombat, 23:27:14 »

oké bejött meg volt égve a csati de rá se volt dugva a csatlakozó de megcsináltam működik.Köszi

Lenne még egy kérdésem.Ha fékezek beráz a fék,érzem a kormányon és a fékpedál is mintha mozogna.Mind a 4 féktárcsa szabályozva lett és utána is csinálja.Esetleg hátha van rá tipped.?Köszi előre is!!!!!

király...teis jössz egy sörrel... eplus2
lassan összejön egy rekesz... eplus2

Fékszabályzásról az a véleményem hogy inkább hadjuk...sz+arból várat épiteni... falbav 
normális minőségi tárcsa+betét hozzá és ennyi...
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23855 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 13:15:59 »

én ott vettem a Mondim, ha gondolod rákérdezek a járgányra
Köszönöm, de közben tárgytalan lett.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #23856 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 13:17:16 »


Szerintem nagyon szép járgány, az enyém is hasonló felszereltségű, s csak ajánlani tudom. Solymárnál volt már családi tapasztalatunk, csak pozitív. A km szerintem egy 5 éves benzines autóban nem kevés egyáltalán...legalábbis hihető teljesen. Én dieselbe teszek 25 ezret évente...Meg kell nézni, esetleg valakivel megnézetni, nem elkapkodni, de az biztos, hogy ár-érték arányba egy ilyen szinten felszerelt mondi nagyon ott van!
Naplózva
balage27
Vendég
« Új hozzászólás #23857 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 13:17:36 »

Sziasztok! Mint már írtam van egy kis gondom a géppel! Nemtudom, hogy összefügg-e ,de 2ezres fordulat alatt rángat, és ha már éppen pirosba van a benzinszint jelző hidegen már nagyon nehezen indul. A diagnosztika nem mutatat semmit! Így elsőre arra gondoltam ,hogy kicserélem a gyertyákat+kábel és a benzinszűrőt!  2 hete van nálam a kocsi. 45Amperes aksi van benne, még arra is gondoltam ,hogy ez esetleg a kevés neki!???
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23858 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 13:19:40 »

ha tudsz csinálj már fotókat lécci
arról a klíma előtétellenálás-ról meg a háza kivülröl, belüröl ,hogy én is megtaláljam majd
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23859 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 13:34:49 »

Szerintem nagyon szép járgány, az enyém is hasonló felszereltségű, s csak ajánlani tudom. Solymárnál volt már családi tapasztalatunk, csak pozitív. A km szerintem egy 5 éves benzines autóban nem kevés egyáltalán...legalábbis hihető teljesen. Én dieselbe teszek 25 ezret évente...Meg kell nézni, esetleg valakivel megnézetni, nem elkapkodni, de az biztos, hogy ár-érték arányba egy ilyen szinten felszerelt mondi nagyon ott van!
Köszi! Én is ezt gondolom, de az após mégis egy 407-est vett.  idiot2
Van benne mindenféle extra kütyü amit csak el lehet lépzelni, még elektromos f...verő is, de akkor sem kéne. Mentem vele pár kört, 2.0-ás benzines. A váltó egy lötyögös ***, a motor szintén, talán a hdi-vel jobb lehet, de a mondival simán aláztam.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #23860 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 13:42:33 »

Köszi! Én is ezt gondolom, de az após mégis egy 407-est vett.  idiot2
Van benne mindenféle extra kütyü amit csak el lehet lépzelni, még elektromos f...verő is, de akkor sem kéne. Mentem vele pár kört, 2.0-ás benzines. A váltó egy lötyögös ***, a motor szintén, talán a hdi-vel jobb lehet, de a mondival simán aláztam.

Édesanyámnak is oroszlános autója van... hát nem kéne! Mondjuk neki városba 1.4-es 307-es tökéletes, de összehasonlíthatatlan! És ez a linkelt autó pedig tényleg top szériás MKIII!
Naplózva
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23861 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 14:03:26 »

arról a klíma előtétellenálás-ról meg a háza kivülröl, belüröl ,hogy én is megtaláljam majd
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100815/P1110647_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100815/P1110646_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100815/P1110645_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100815/P1110644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100815/P1110642_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100815/P1110641_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100815/P1110640_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100815/P1110639_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Remélem ezzel tudtam segíteni.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23862 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 14:28:05 »

Édesanyámnak is oroszlános autója van... hát nem kéne! Mondjuk neki városba 1.4-es 307-es tökéletes, de összehasonlíthatatlan! És ez a linkelt autó pedig tényleg top szériás MKIII!
Valóban nagyon ott van az a mondi, de az öreg aszonta, nem tetszik neki, mert bőrös az ülés, a 407-ben meg plüss. Hát, kinek mi a szempont... Konvolyabn jöttünk haza pestről, neki 8.8-at fogyasztott benzinből, nekem 5.5-öt. gázolajból. Hát nekem inkább ez...
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23863 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 15:18:13 »

Én se bántam meg. Jól beilleszkedő családtag. Ha kell, "teherautó", másnap családi autó, holnapután sportos. Amire csak szükséged van. Közben mindvégig elegáns. Meg lehet vele jelenni, nem ciki. Grin
De alhattok is benne, ha nincs szállás. Tehát négy autót vettél egyszerre Smiley
Egy tankkal messzebb megy mint egy benzines autó, de úgy, hogy közben végig van benne tartalék dinamika.
És ezt jó érezni, tudni, hogy van egy ménesed, és úgy csordogálsz 90 km/h-val, hogy közben még alszik a ménes... mert ez neked csupán 1500-as fordulat, hatodikban!
Mivel nem voltál megalkuvó a márka kiválasztásánál, (legyen pl. 5 éves autód) soha többé nem kell megalkudnod az úton, a saját tempódat meheted! Van teljesítmény, erő, lendület, dinamika és biztonság a vasban! Ha kell, megindulsz, nem a körülötted lévők kegyelmére vagy szorítva, ha előznél.
Aki megalkudott egy szerényebb 5 éves típussal pl. Suzuki, Hyundai, Daewoo, de lehet Opel is (kisebb árban, méretben, stb.) az utána végig megalkuvásra kényszerül az utakon, ez a "büntetése". Kevés lesz az erő, poroszkálni kényszerül ha megtakarítani akar,utánfutó kell neki hogy hazavigyen egy villanyboylert....meg kütyüket ragasztgat mindehova, hogy többnek nézzen ki a verda, mint ami, ha csajhoz indul... hehe
Nincs is akkora biztonságban, a műanyagban ülve... Wink
 
Soha nem szabad túlságosan megalkudni. Egyszerűen nem éri meg!
(Tehát a Mondeo elfogulttá tud tenni).
Mindig kiderül, hogy nem az autóm "hazudott", vagy "lázadt" fel. Valami emberi mulasztás történt. wave
Nálam jeles a bizonyítványa: Magatartás 5, Szorgalom 5. smile

Fogadok, hogy valami jutalék van a dologban  Grin ilyen jó megfogalmazás, reklámokat kellene írnod  Grin De nagyon igazad van  taps
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23864 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 15:54:49 »

Én nem bántam meg,igaz nekem nem automata.Nagyon megy,vegyes használatnál /90% város nekem még nem fogyasztott 6.8-nál többet.Diesel-t csak akkor vegyél ha sokat mész vele mert akkor jobban megéri.Én munkára is használom így a benzines szóba sem jöhet.Szervizelése drágább/P csúcs,Szivattyú/ de megéri és ajánlani tudom nagyon.Nekem bejött.A váltóról kérdezz mást arról nincs tapasztalatom.A kasznit mozgatja nagyon jól ugrik,még 5 személlyel sincs gond.Én csak diesel-t vennék nekem tuti. eljen

Köszönöm az eddigi válaszokat. Eddig egy olyan autót láttam személyesen, amit érdemes lehet megvenni. (állapotfelmérésre mindeképpen elviszem azt is). a tulaj idősebb férfi, elmondása szerint cserélve voltak a porlasztócsúcsok az autóban. 2003/12 havi, óra szerint 146.000 van az autóban, No-i. szervízkönve van, de lehet, hogy valóságban picit több van benne. Mentünk vele egy kört, nekem meggyőző volt. Állítólag az Ivanicsnál szervizelték.
Arra gondoltam, hogy a budaörsi Ford Petrányihoz viszem el átnézetni vásárlás előtt. Van valami tapasztalatotok ezekről a szervízekről? Vagy tudtok ajánlani valakit Érd közelében?
 
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23865 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 16:17:33 »


Remélem ezzel tudtam segíteni.
óóó dankebitte, a vendéged vagyok pár sörre Wink, már közeleg az olaj csere, meg minden csere napja oszt akkor neki esek a kocsinak, hogy az csak na
Naplózva
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23866 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 16:24:44 »

Volt már valakinek 1251-es hibakódja?Belsőhőmérséklet-érzékelő áramköre szakadt.Mit jelenthet?És az elakadásjelző gomb nem akar bennt maradni,nem tudok rájönni miért.Valakinek akinek működik rakhatna egy fotót fel,tuti hiányzik valami rugó az enyémből.Na kösz előre is a sok segítséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23867 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:30:44 »

Volt már valakinek 1251-es hibakódja?Belsőhőmérséklet-érzékelő áramköre szakadt.Mit jelenthet?És az elakadásjelző gomb nem akar bennt maradni,nem tudok rájönni miért.Valakinek akinek működik rakhatna egy fotót fel,tuti hiányzik valami rugó az enyémből.Na kösz előre is a sok segítséget.
az elakadásjelző gomja nem marad bent csak kattan egyet és kapcsolja az izzókat
a belsőhőmérséklet érzékelő a jobb térdednél van
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
ebben megtallálod, hogy férsz hozzá wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23868 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:44:23 »

Sziasztok.

Kérnék pár ötletet. integet2
Ha jobbra vagy balra teljesen alászedem a kormányt és gurulok az autóval olyan mintha csirke csipogna valahol elől.
/Pedig nincs ott,már megnéztem/Balra szedve erősebb a hang. banplz

Mi a fene lehet vele?


Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23869 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:06:04 »

Köszönöm az eddigi válaszokat. Eddig egy olyan autót láttam személyesen, amit érdemes lehet megvenni. (állapotfelmérésre mindeképpen elviszem azt is). a tulaj idősebb férfi, elmondása szerint cserélve voltak a porlasztócsúcsok az autóban. 2003/12 havi, óra szerint 146.000 van az autóban, No-i. szervízkönve van, de lehet, hogy valóságban picit több van benne. Mentünk vele egy kört, nekem meggyőző volt. Állítólag az Ivanicsnál szervizelték.
Arra gondoltam, hogy a budaörsi Ford Petrányihoz viszem el átnézetni vásárlás előtt. Van valami tapasztalatotok ezekről a szervízekről? Vagy tudtok ajánlani valakit Érd közelében?
 
Vidd el Vik-hez őt ajánlják a pestiek.Nemtudom hol dolgozik melyik szervizben.Azért kérdezdmeg a csúcsok újjak-e vagy felújítottak?Kérdezd meg még mivolt cserélve rajta?!Írd meg hol lehet megnézni a kocsit a neten megnézném,érdekel.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.15 vasárnap, 22:59:56 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23870 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:17:57 »

Vidd el vik-hez őt ajánlják a pestiek.Nemtudom hol dolgozik melyik szervizben.Azért kérdezdmeg a csúcsok újjak-e vagy felújítottak?Kérdezd meg még mivolt cserélve rajta?!Írd meg hol lehet megnézni a kocsit a neten megnézném,érdekel.

Csak nem le akarod cserélni a tied?  nyes
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-3908185
Cserélték még benne a sebváltóban az első sebesség fogaskerekét. Szakszervízben is betesznek felújított csúcsot?
Egy komplett motor generál kb mennyibe kerül?

Kíváncsi lennék a 2.0 benzines fogyasztására...
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23871 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:46:52 »

Csak nem le akarod cserélni a tied?  nyes
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-3908185
Cserélték még benne a sebváltóban az első sebesség fogaskerekét. Szakszervízben is betesznek felújított csúcsot?
Egy komplett motor generál kb mennyibe kerül?

Kíváncsi lennék a 2.0 benzines fogyasztására...
Nem az enyém jó!Ezt már láttam a hirdetésben.Azért mindig megnézem őket,milyenek vannak eladók.A navigációhoz ha nincs magyar lemez,akkor a kocsi hirdetések között szokott lenni.Legutoljára 1000ft-t láttam.Akkor ha megengedik,hogy te vidd az alkatrészt szerintem igen.De hallottam már,hogy sok helyen nem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.15 vasárnap, 21:50:15 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23872 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:56:07 »


Hát első körben kerékcsapágy szokott lenni, de az nem csipog, hanem inkább morog. Szerintem írd le részletesebben a hibajelenséget, mert a kormányműtől kezdve a futóművön/féken keresztül a kerékcsapágyig bármi lehet. Ilyenre gondolok, hogy állóhelyzetben/menetközben tekergetve/rángatva, végállásban stb.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
brumi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #23873 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:00:02 »

Sziasztok integet2, 2003-as mondeom van 1,8-as két hibajelenségem van gázadásnál csörög a motor majd ha eléri a magasabb fordulatot akkor abbahagyja próbáltam már esetleg máshol is tankolni de nem változott semmi. A másik hiba akkumlátor cserénél 6006-os rádió kéri a kódot  amit sajnos nem tudok .
Előre is köszönöm a segítségeteket. worship
Naplózva

MK4 2.0tdci 2009
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23874 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:07:02 »

Hát első körben kerékcsapágy szokott lenni, de az nem csipog, hanem inkább morog. Szerintem írd le részletesebben a hibajelenséget, mert a kormányműtől kezdve a futóművön/féken keresztül a kerékcsapágyig bármi lehet. Ilyenre gondolok, hogy állóhelyzetben/menetközben tekergetve/rángatva, végállásban stb.

Tekergetve minden ok. Csak ha nagyon alászedem és elkezdek gurulni akkor hallom a "nyikorgást".
A fékre gyanakszom.De miért csak akkor csinálja?/nem morgó hang/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23875 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:07:22 »

Egy komplett motor generál kb mennyibe kerül?

Kíváncsi lennék a 2.0 benzines fogyasztására...
Motorogenerárról még nem igazán hallottam, dugattyú ki tud lyukadni a rossz porlasztótól, esetleg hajtókartörés, de ez sem jellemző. A generál, vagyis felfúrás, főtengely és dugattyú csere, ne adj isten vezérműtengely cseréről pedig nem igazán beszélt még senki. Ráadásul ez egy láncos motor, az meg örökös (4-500ezer km-ről beszélnek).
A benzines 8-10 liter körül eszik, az automata persze többet, a dizel 5-6. De vannak ettől eltérő esetek is pluszban és mínuszban is.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23876 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:08:59 »

Sziasztok integet2, 2003-as mondeom van 1,8-as két hibajelenségem van gázadásnál csörög a motor majd ha eléri a magasabb fordulatot akkor abbahagyja próbáltam már esetleg máshol is tankolni de nem változott semmi. A másik hiba akkumlátor cserénél 6006-os rádió kéri a kódot  amit sajnos nem tudok .
Előre is köszönöm a segítségeteket. worship

rádióra: kiveszed 4db 60-as szöggel, sorozatszámát leolvasod, az alapján ki lehet számolni a kódját.
csörgésre: örvénylapok ellenőrzése, gyertya, kábel, trafó csere, esetleg EGR szelep és lambda szonda ellenőrzés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
brumi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #23877 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:16:51 »

rádióra: kiveszed 4db 60-as szöggel, sorozatszámát leolvasod, az alapján ki lehet számolni a kódját.
csörgésre: örvénylapok ellenőrzése, gyertya, kábel, trafó csere, esetleg EGR szelep és lambda szonda ellenőrzés.
A sorozat száma meg van az M-el kezdödő kell.
Naplózva

MK4 2.0tdci 2009
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23878 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:17:23 »

Tekergetve minden ok. Csak ha nagyon alászedem és elkezdek gurulni akkor hallom a "nyikorgást".
A fékre gyanakszom.De miért csak akkor csinálja?/nem morgó hang/
Akkor a kormánymű és a kerékcsapágy kizárva. Ha nincs ropogó-kopogó hang akkor nem felfüggesztés, tehát a fék lehet. Szedd le a kereket és ellenőrizd a fékpofákat nincsenek-e félrekopva a tárcsa nem deformált-e, az sem jó ha már nagyon hullámos a féktárcsa. Lehet, hogy szorulnak a fékbetétek a féknyeregben ebben az esetben ki kell tisztítani a féknyeregben a hornyokat. Nem égetted meg mostanság a fékbetéteket? Mert akkor fel tud "üvegesedni". Ezt a felületet le kell csiszolni. Hát nagyjából ennyi az otthon is könnyen elvégezhető dolgok listája.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23879 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:21:05 »

A sorozat száma meg van az M-el kezdödő kell.
Igen az.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23880 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:30:23 »

Akkor a kormánymű és a kerékcsapágy kizárva. Ha nincs ropogó-kopogó hang akkor nem felfüggesztés, tehát a fék lehet. Szedd le a kereket és ellenőrizd a fékpofákat nincsenek-e félrekopva a tárcsa nem deformált-e, az sem jó ha már nagyon hullámos a féktárcsa. Lehet, hogy szorulnak a fékbetétek a féknyeregben ebben az esetben ki kell tisztítani a féknyeregben a hornyokat. Nem égetted meg mostanság a fékbetéteket? Mert akkor fel tud "üvegesedni". Ezt a felületet le kell csiszolni. Hát nagyjából ennyi az otthon is könnyen elvégezhető dolgok listája.


50.000km van mind a 4kerék tárcsájában és betétjében is.Sajnos én nem merem szétszedni mert még sosem csináltam ilyet.A betétek szemre még elég vastagnak tünnek. Nem égettem meg mert semmi nagy esemény nem történt mostanában.Az viszont igaz,hogy 140 felett nagyobb fékezésnél érezhetően ráz.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23881 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:35:59 »


50.000km van mind a 4kerék tárcsájában és betétjében is.Sajnos én nem merem szétszedni mert még sosem csináltam ilyet.A betétek szemre még elég vastagnak tünnek. Nem égettem meg mert semmi nagy esemény nem történt mostanában.Az viszont igaz,hogy 140 felett nagyobb fékezésnél érezhetően ráz.
Nem tűnik soknak a km, féktárcsa esetén meg főleg, de ez ugye használatfüggő dolog. Szerintem bármelyik szerelő 15 perc alatt meg tudja reparálni ezt a hibát. Ha máshogy nem, hát fétbetét cserével.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23882 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:39:47 »

Nem tűnik soknak a km, féktárcsa esetén meg főleg, de ez ugye használatfüggő dolog. Szerintem bármelyik szerelő 15 perc alatt meg tudja reparálni ezt a hibát. Ha máshogy nem, hát fétbetét cserével.

Van valami féktisztító SPRAI ha azzal befújom szerinted segíthet valamit?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23883 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:42:46 »

Van valami féktisztító SPRAI ha azzal befújom szerinted segíthet valamit?
A féktisztító az csak zsírtalanít, szerintem itt inkább a ráégett fékpor lehet a gond. De ártani nem árthat...
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23884 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:44:46 »

A féktisztító az csak zsírtalanít, szerintem itt inkább a ráégett fékpor lehet a gond. De ártani nem árthat...


Köszi.

Most úgyis szabin vagyok elviszem valami szakihoz,hogy nézze meg.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #23885 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:45:18 »

Fogadok, hogy valami jutalék van a dologban  Grin ilyen jó megfogalmazás, reklámokat kellene írnod  Grin De nagyon igazad van  taps
Nem jutalék  Roll Eyes
Hanem szerelem  hehe
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23886 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 23:04:10 »

Csak nem le akarod cserélni a tied?  nyes
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-3908185
Cserélték még benne a sebváltóban az első sebesség fogaskerekét. Szakszervízben is betesznek felújított csúcsot?
Egy komplett motor generál kb mennyibe kerül?

Kíváncsi lennék a 2.0 benzines fogyasztására...
[/quoteAzt nézd meg,hogy meglegyen a 2db kulcs,1db szerviz kulcs és a hozzávaló kód,ha elveszted és rendelni kell!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23887 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 09:00:46 »

Motorogenerárról még nem igazán hallottam, dugattyú ki tud lyukadni a rossz porlasztótól, esetleg hajtókartörés, de ez sem jellemző. A generál, vagyis felfúrás, főtengely és dugattyú csere, ne adj isten vezérműtengely cseréről pedig nem igazán beszélt még senki. Ráadásul ez egy láncos motor, az meg örökös (4-500ezer km-ről beszélnek).
A benzines 8-10 liter körül eszik, az automata persze többet, a dizel 5-6. De vannak ettől eltérő esetek is pluszban és mínuszban is.

Rosszul tettem fel a kérdést. A porlasztócsúcs-csere, meg az ehhez kapcsolódó (pl.: nagynyomású szivattyú, stb) dolgokra gondoltam. Eddig benzines autóim voltak, így ezek még új dolgok nekem...
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23888 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 09:27:24 »

Rosszul tettem fel a kérdést. A porlasztócsúcs-csere, meg az ehhez kapcsolódó (pl.: nagynyomású szivattyú, stb) dolgokra gondoltam. Eddig benzines autóim voltak, így ezek még új dolgok nekem...
A porlasztócsúcs kb. 150 ezernél cserés, költségileg 200-250 ezer pénz. Ezt kb.30 ezer km alatt meg lehet spórolni a benzineshez képest (olcsóbb a gázolaj amiből kevesebbet is eszik). Nagynyomású szivattyú csere pedig megint csak nem jellemző. Annyi a titka a dieselnek, hogy legalább 20 ezrenként olajcsere és összes szűrőcsere. A gázolajszűrőből pedig csakis gyárit szabad betenni, mondjuk 60 ezret írnak csereperiódusként, de ha nem kénmentest tankolsz, akkor érdemes azt is 20-nál cserélni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23889 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 10:09:28 »

Csak nem le akarod cserélni a tied?  nyes
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-3908185
Cserélték még benne a sebváltóban az első sebesség fogaskerekét. Szakszervízben is betesznek felújított csúcsot?
Egy komplett motor generál kb mennyibe kerül?

Kíváncsi lennék a 2.0 benzines fogyasztására...

2.0 benzines...
http://www.spritmonitor.de/en/detail/384084.html
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23890 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 10:26:31 »


Köszi, szép összeállítás. Engem főleg a városi használat érdekel, mert elsősorban ott használnám. ezek szerint nálad 8-9 literrel elmegy ott? A kocsi dinamizmusa milyen?
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23891 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 12:44:09 »

Köszi, szép összeállítás. Engem főleg a városi használat érdekel, mert elsősorban ott használnám. ezek szerint nálad 8-9 literrel elmegy ott? A kocsi dinamizmusa milyen?

Mivel én Dunakesziről járok be a 3. kerületbe dolgozni nekem minden nap van benne autóút (M2,M0) és városi közlekedés is, igaz ritkán ülök dugóban...
Országúton volt már asszem 6.7 literes fogyim is. Autópályán is havonta megteszek kb. 400km és ott 140 körül szoktam menni 8 liter alatti fogyival ha nem klímázok.
Kimondottan városi fogyasztást nem tudok neked mondani, de szerintem 9 felett nem lenne.
Én meg vagyok vele elégedve. Nagy autó, van súlya, de ha odalépek akkor megy. Én egy F Astrából ültem ebbe amiben 10 pacival volt kevesebb de az szerintem valamennyivel jobban gyorsult (kb. 150kg súlykülöbmség).
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23892 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 14:54:51 »

Köszi, szép összeállítás. Engem főleg a városi használat érdekel, mert elsősorban ott használnám. ezek szerint nálad 8-9 literrel elmegy ott? A kocsi dinamizmusa milyen?
Budapesten megeszi a 10-11-et nyáron klímával dugóban.
A 8-9 liter városi nálam inkább hétvégi forgalomnál reális.
A fentiek az én tapasztalataim.

Már többször írtam, de leírom még egyszer.
Tavaly a Bakonyba mentünk négyen +  csomagok + 4 bicaj a tetőn, rendesen megpakoltuk az autót. Budapest, majd országúton Bakonybélbe, illetve vissza, végig betartva a megengedett sebesség + 10-15% elvet 8,2 lett a fogyi. Ez nagyon kevés szerintem a fenti paraméterekkel. Ésszerűen vezettem, de nem óvatoskodva vezettem.

A dinamizmusa nekem bőven elég. Nem sportautó, de szerintem elég a tudása. Azért nagyon sok gyengébb autó van a forgalomban.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23893 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 20:47:28 »

Köszi, szép összeállítás. Engem főleg a városi használat érdekel, mert elsősorban ott használnám. ezek szerint nálad 8-9 literrel elmegy ott? A kocsi dinamizmusa milyen?
Most,hogy ennyi  féle választ kaptál neked kell dönteni,de nefeledd,ha diesel-ha benzin ha elakar romlani el is fog!!!!
Biztosan jól fogsz dönteni,már eleve a kezdés,hogy MONDEO már tuti.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23894 Dátum: 2010.08.17 kedd, 09:26:19 »

Most,hogy ennyi  féle választ kaptál neked kell dönteni,de nefeledd,ha diesel-ha benzin ha elakar romlani el is fog!!!!
Biztosan jól fogsz dönteni,már eleve a kezdés,hogy MONDEO már tuti.

Köszi a biztatást!  worship Remélem tényleg sikerül egy jó példányt kifogni!  Wink
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23895 Dátum: 2010.08.17 kedd, 10:36:04 »

Köszi a biztatást!  worship Remélem tényleg sikerül egy jó példányt kifogni!  Wink
Biztosan csak most legyél türelmes és körültekintő  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #23896 Dátum: 2010.08.17 kedd, 15:11:28 »

Fura dolog történt a járgány klímájával: 3 év óta először  voltam klímásnál gázt feltölteni júniusban, majd 2 hónapig teljesen rendben hűtött. Tegnap óta viszont csak 1 rostélyból jön az elvárható hideg levegő, míg a többiből csak langyos (érzésem szerint nem hűtött) levegő fújdogál. Ez hogy lehet? Mert ha egyszer bekakukkol valami, akkor mindenhonnan langyosnak kellene érkeznie, vagy mi... Ötlet?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23897 Dátum: 2010.08.17 kedd, 19:14:47 »

Az olaj leeresztő csavart tényleg minden oil cserénél cserélni kellene? (akkor lehet azért adják ilyen drágán azt a kis xart). Van ennek valami értelme?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23898 Dátum: 2010.08.17 kedd, 19:34:15 »

Az olaj leeresztő csavart tényleg minden oil cserénél cserélni kellene? (akkor lehet azért adják ilyen drágán azt a kis xart). Van ennek valami értelme?
nem kell azt mindegyiknél, elég ha megkopott a tömítős része. nekem olyankor szokott szólni a szerelő, hogy legközelebb hozzak.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23899 Dátum: 2010.08.17 kedd, 20:05:46 »

nem kell azt mindegyiknél, elég ha megkopott a tömítős része. nekem olyankor szokott szólni a szerelő, hogy legközelebb hozzak.
én meg kicserélem benne az 10ft-os  "zó" gyűrűt..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.