Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:03:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 473 474 475 476 477 478 479 [480] 481 482 483 484 485 486 487 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949255 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23950 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:17:42 »

1 kérdésem lenne: mennyit tervezel évente beletenni az autóba?
ha 20k alatt akkor nem kell félni a benzines fogyasztásától...

Na igen ez egy fontos szempont. Ha nem nyersz viszonylag sokat, akkor a diesel autó magasabb beker árát sem fogod tudni kitermelni az üzemanyag különbségen.

Üdv
Csaba
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23951 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:10:45 »

Igen, ezzel számolok én is. Viszont ha leírják, hogy 200k felett van a futásteljesítmény, akkor azt tudod, hogy annyi és bealkulálod.

A kérdés, az hogy a befecskendezőn és a mondjuk a kuplungon kívül a többi (elektronika, futómű kasztni, stb) meddig bírhatja...
Tdci-t egyértelműen akkor érdemes venni, ha sokat jársz vele. De ezt már milliószor kitárgyaltuk. Ha nagyon szét van hullva, tehát porlasztócsúcsot, kuplungot, kinyomót, lendkereket is kell cserélni akkor a kötelező olaj+szűrőcserés buli után még felpattint az ember egy szabadonfutót a generátorra, akkor a következő 150ezer problémamentes tud lenni.

Árak:
Porlasztócsúcs: valaki 100ezert írt de 50-ért meglehet kapni darabját.
Kettőstömegű lendkerék, kuplungszett kinyomócsapágy (a hatos váltóhoz drágább a kinyomó) LUK gyártmány: bolti ár 300e, de az egész fele annyiért is beszerezhető
Olajcsere gyári üzemanyagszűrővel, utángyártott lég, olaj és pollenszűrővel: 25ezerben megáll (cromax, nagyautó)
Én (ellenőrzött) 120ezernél vettem a mondimat, 150ezernél cseréltem porlasztókat, most 220ezernél jön a kuplung, lendkerék csere. Van szabadonfutós generátorom (12ezerért) most cseréltem a feszítőt és görgőket is, mondjuk ezt nagyon baráti áron sikerült megoldanom, amúgy kb.50ezer lett volna. De ami a lényeg, hogy sokat járok vele és így sokat is spórolok. Azt az 500ezer Ft-ot amivel a tdci-seket riogatják, azt már kétszeresen behozta nekem. Az én autómat majd érdemes lesz megvenni, mert nagyon rendben van mondjuk éppen ezért hülye lennék eladni!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 21:17:06 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23952 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:47:42 »

Én ha most vennék autót ,vennék egy lerohadt törésmentes f+st olcsón....szértburitanám darabokra teljes generál,amit kell csere ujra és nyugodtan aludnék egy ideig az tuti....
árban meg ott lennék mintha vettem volna ugyanannyiért egy "végig garázsban tartott,első női tulajos" ismeretlen csilivilit.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 22:21:05 írta Bunyek » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23953 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 07:55:36 »

Igen, ezzel számolok én is. Viszont ha leírják, hogy 200k felett van a futásteljesítmény, akkor azt tudod, hogy annyi és bealkulálod.

A kérdés, az hogy a befecskendezőn és a mondjuk a kuplungon kívül a többi (elektronika, futómű kasztni, stb) meddig bírhatja...

Ezek például?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-4077493
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-4075890
A 2.-at 1,3-ért elhoznám persze állapotfelmérés után.
Ahogy a Bunyek írta kb 700-at beleteszel még, kuplung, porlasztók, lengéscsillapítók, gumik, sok minden belefér stb és lesz egy jó járgányod szvsz  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23954 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 08:56:11 »

Én ha most vennék autót ,vennék egy lerohadt törésmentes f+st olcsón....szértburitanám darabokra teljes generál,amit kell csere ujra és nyugodtan aludnék egy ideig az tuti....
árban meg ott lennék mintha vettem volna ugyanannyiért egy "végig garázsban tartott,első női tulajos" ismeretlen csilivilit.... eplus2
Na erről beszélek én is, nyuszómuszó!  Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23955 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 09:59:16 »

fő a pozitív hozzáállás eplus2. amúgy meg egy benzines is le tud robbani, hogy csak tréler tudja haza hozni nyes(valaki majdnem így maradt horvátországban BENZINESSEL hehe).

hát az messze nem igényelte a trélert, 3 napig jártam vele úgy és még a szervízig is simán elment ami 25km-re volt. egy ismerősöm azt mondta nyugodtan haza is indulhattam volna úgy, de azt már tulzásnak tartom. igaz a benzines 3 hengeren is elketyeg, akkor már valszeg 12 liter lett volna a fogyi de akkor se kellene tréler...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23956 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 10:09:05 »

Na igen ez egy fontos szempont. Ha nem nyersz viszonylag sokat, akkor a diesel autó magasabb beker árát sem fogod tudni kitermelni az üzemanyag különbségen.

Üdv
Csaba
asszem ezért engem tegnap lehülyéztek, vagy mégsem?  wave
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23957 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 10:43:44 »

Tdci-t egyértelműen akkor érdemes venni, ha sokat jársz vele. De ezt már milliószor kitárgyaltuk. Ha nagyon szét van hullva, tehát porlasztócsúcsot, kuplungot, kinyomót, lendkereket is kell cserélni akkor a kötelező olaj+szűrőcserés buli után még felpattint az ember egy szabadonfutót a generátorra, akkor a következő 150ezer problémamentes tud lenni.

Árak:
Porlasztócsúcs: valaki 100ezert írt de 50-ért meglehet kapni darabját.
Kettőstömegű lendkerék, kuplungszett kinyomócsapágy (a hatos váltóhoz drágább a kinyomó) LUK gyártmány: bolti ár 300e, de az egész fele annyiért is beszerezhető
Olajcsere gyári üzemanyagszűrővel, utángyártott lég, olaj és pollenszűrővel: 25ezerben megáll (cromax, nagyautó)
Én (ellenőrzött) 120ezernél vettem a mondimat, 150ezernél cseréltem porlasztókat, most 220ezernél jön a kuplung, lendkerék csere. Van szabadonfutós generátorom (12ezerért) most cseréltem a feszítőt és görgőket is, mondjuk ezt nagyon baráti áron sikerült megoldanom, amúgy kb.50ezer lett volna. De ami a lényeg, hogy sokat járok vele és így sokat is spórolok. Azt az 500ezer Ft-ot amivel a tdci-seket riogatják, azt már kétszeresen behozta nekem. Az én autómat majd érdemes lesz megvenni, mert nagyon rendben van mondjuk éppen ezért hülye lennék eladni!  eplus2

Azert tegyuk hozza, hogy tovabbi 150e-ret nem fog elmenni problema mentesen. Mert hat ugye van meg ott magasnyomasu, turbo+elektronika es egyeb kopo alkatreszek. Egy ilyen verda nem csak pcsucsbol es kuplungbol all, hogy csak azt kelljen cserezni oszt josag van.
Naplózva

blah blah blah
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23958 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 11:15:23 »

asszem ezért engem tegnap lehülyéztek, vagy mégsem?  wave


Aki lehülyézett annak nem volt igaza. Szerintem elsődleges az autó vásárlásnál a gazdasági szempont. Ebben az esetben a drágább diesel (ugyan az az évjárat/km/felszereltség esetén) ára valahol meg kell térüljön. Ha kevés km-t megy el az ember, akkor az autó eladásáig nem fog megtérülni. Viszont ha még gond is lesz vele, akkor....

Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23959 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 11:18:23 »

A 2.-at 1,3-ért elhoznám persze állapotfelmérés után.
Ahogy a Bunyek írta kb 700-at beleteszel még, kuplung, porlasztók, lengéscsillapítók, gumik, sok minden belefér stb és lesz egy jó járgányod szvsz  eljen

Hali

+700, vagyis már 2M-nál vagy, de az autó még mindig csak 1.4M ér. Ezek után ha nem jársz vele mint egy taxis, akkor pénzkidobás volt a dolog. Viszont ha minden olyat kicserélsz ami probléma lehet, akkor nem áll meg a dolog 700-nál. Szerintem valamivel 1M fölött lesz és az már nagyon nem éri meg. Kivéve, ha érzelmi alapon vesz az ember autót Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23960 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 12:32:36 »

Aki lehülyézett annak nem volt igaza. Szerintem elsődleges az autó vásárlásnál a gazdasági szempont. Ebben az esetben a drágább diesel (ugyan az az évjárat/km/felszereltség esetén) ára valahol meg kell térüljön. Ha kevés km-t megy el az ember, akkor az autó eladásáig nem fog megtérülni. Viszont ha még gond is lesz vele, akkor....

Üdv
Csaba

A gazdasági szempontnál akkor azt is vedd figyelembe, hogy dízli el lehet adni, és ráadásul drágábban is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23961 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 12:35:13 »

A gazdasági szempontnál akkor azt is vedd figyelembe, hogy dízli el lehet adni, és ráadásul drágábban is...

A "jo" hire miatt egyaltalan nem biztos, hogy jobban el tod adni.
Naplózva

blah blah blah
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23962 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 12:55:32 »

A gazdasági szempontnál akkor azt is vedd figyelembe, hogy dízli el lehet adni, és ráadásul drágábban is...

Nem akarok rossz perceket okozni, de azok veszik, akik vagy diesel mániások vagy nagyon laikusok. Azok akiket ismerek és autó témában nagyon jártasak (köztük a szerelők is), 200eKm közelében lévő dieseleket nagyon kerülik, de 150ekm-esektől is óvnak. Ráadásúl ha megveszel egy 7 éves dieselt, 200eKm közelében, az egy drága játék. Én azt látom, hogy a kereskedésekben a benzonesek pörögnek a dieslek meg 3x annyi időt töltenek ott, mire elkelnek.

Én így látom.

Üdv
Csaba
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23963 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 13:02:34 »

Miért kell ilyesmin vitatkozni?  wave
Mindeni olyat vesz, amilyet akar, vagy amilyenre pénze van.
Én például azért vettem dízelt, mert egy kéttonnás utánfutót húzok vele. A benzines ezt nem nagyon szereti  smile
Ezen vitatkozni kicsit "gittrágásnak" tűnik számomra smile

Én nem vitatkoztam...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #23964 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 13:48:49 »

Simán elfogyhat sajna  rinya
Nyomáspróbázták a rendszert töltés előtt? 12 bar fél óráig megmutatja, hogy homogén-e a rendszered  eljen

Igen, nyomáspróba megvolt, sőt egy hét múlva is volt valami ellenőrzés, amire visszamentem, aszerint is minden okés volt. Talány, a tűzfal felé tartó cső jéghideg, tehát elvileg a kompresszor rendben működik. Lehet, hogy valahogy elkeveredik a meleg levegővel a 3 langyos rostélynál??? (az egyikből rendesen jön a hűtött cucc...) Senkinél nem fordult még elő ilyen hibajelenség?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23965 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:21:45 »

no hát azért nem 1,4millióra gondoltam egy lerohadt f+os-ért,hanem a felére kb...azért lerohadt.. eplus2
700-at nem érdemes rákölteni meg azért annyi mindent nembiztos hogy cserélni kell, akkor inkább hozatok egy komplett motort kintről 2-300-ért és a kettőből lessz egy penge....és van tartalék motyó is...
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23966 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:43:49 »

Csomót gondolkodtam, hogy mi gyakorlati haszna van a belső csomagtartó nyitó kapcsolónak. Régen mikor megvettem a kocsit, gondoltam arra jó, hogy biztonsági okokból kintről ne lehessen csak úgy kinyitni, ha pl. bent ülök a kocsiban egy parkolóban, nem veszem észre, stb.,  Aztán rájöttem, hogy kívülről ugye ott a mikrokapcsoló amivel ugyanúgy nyithatod, ergo szerintem akkor lenne a belülről történő nyitásnak tényleges értelme, ha vhogy beállítható lenne a külső gomb deaktiválása is. Ti hogy látjátok ezt a feature-t?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23967 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:47:50 »

Csomót gondolkodtam, hogy mi gyakorlati haszna van a belső csomagtartó nyitó kapcsolónak. Régen mikor megvettem a kocsit, gondoltam arra jó, hogy biztonsági okokból kintről ne lehessen csak úgy kinyitni, ha pl. bent ülök a kocsiban egy parkolóban, nem veszem észre, stb.,  Aztán rájöttem, hogy kívülről ugye ott a mikrokapcsoló amivel ugyanúgy nyithatod, ergo szerintem akkor lenne a belülről történő nyitásnak tényleges értelme, ha vhogy beállítható lenne a külső gomb deaktiválása is. Ti hogy látjátok ezt a feature-t?
baxus ez kuva 1szerű, ülsz a Penny parkolójába hallgatod a rádiót, mert az asszonyt beküldted 3rekesz sörért, most csak azért hadd ne kelljen kiszállnom, hogy kinyissam a csomagtér ajtaját, na!  pias pias
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23968 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:48:20 »

Csomót gondolkodtam, hogy mi gyakorlati haszna van a belső csomagtartó nyitó kapcsolónak. Régen mikor megvettem a kocsit, gondoltam arra jó, hogy biztonsági okokból kintről ne lehessen csak úgy kinyitni, ha pl. bent ülök a kocsiban egy parkolóban, nem veszem észre, stb.,  Aztán rájöttem, hogy kívülről ugye ott a mikrokapcsoló amivel ugyanúgy nyithatod, ergo szerintem akkor lenne a belülről történő nyitásnak tényleges értelme, ha vhogy beállítható lenne a külső gomb deaktiválása is. Ti hogy látjátok ezt a feature-t?
Az enyémben volt ilyen fícsör, de aztán kicseréltem a mikrokapcsolót... hehe
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23969 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:56:57 »

baxus ez kuva 1szerű, ülsz a Penny parkolójába hallgatod a rádiót, mert az asszonyt beküldted 3rekesz sörért, most csak azért hadd ne kelljen kiszállnom, hogy kinyissam a csomagtér ajtaját, na!  pias pias

Értem én, de akkor a fuxon kívül minek van belső kapcsoló?  vigyor3
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23970 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 17:55:45 »

És attól mi változott?
Hát attól kezdve kívülről is ki lehetett nyitni. Mivel be volt rohadva a hátsó ajtóban mikrokapcsoló.  vigyor3
Na de a viccet félretéve, zárásnál leveszi az áramot arról a hátsó mikrokapcsolóról. Azt kéne megtalálni, hogy a központizár vezérlő hol kapcsolódik a hátsóajtó nyitóhoz, mert akkor oda be kell építeni egy kapcsolót.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23971 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:09:16 »

Nem akarok rossz perceket okozni, de azok veszik, akik vagy diesel mániások vagy nagyon laikusok. Azok akiket ismerek és autó témában nagyon jártasak (köztük a szerelők is), 200eKm közelében lévő dieseleket nagyon kerülik, de 150ekm-esektől is óvnak. Ráadásúl ha megveszel egy 7 éves dieselt, 200eKm közelében, az egy drága játék. Én azt látom, hogy a kereskedésekben a benzonesek pörögnek a dieslek meg 3x annyi időt töltenek ott, mire elkelnek.

Én így látom.

Üdv
Csaba
Akkor kérdezd is meg a kereskedőt!
Benzinest nem hozatnak be csak dizilt,mert azt veszik meg tőlük!Benyást egyik tipusban sem hoznak be ,csak rendelésre.A kis benyások meg csere autóként állnak a kirakatban.Szóval még mindig a dízelt tartja eladhatónak a díler társadalom,és azon van a haszon is,némi tekergetés után.
"bármilyen" tipusról beszélek!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23972 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 19:10:16 »

Értem én, de akkor a fuxon kívül minek van belső kapcsoló?  vigyor3
de ha benne van a kulcs a gyújtáskapcsolóban és mondjuk a gyújtás is rajta van,(vagy jár a motor) nem tudod a kulcsról nyitni a csomagtér ajtót, marad a belső nyitogató
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23973 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:27:16 »

Akkor kérdezd is meg a kereskedőt!
Benzinest nem hozatnak be csak dizilt,mert azt veszik meg tőlük!Benyást egyik tipusban sem hoznak be ,csak rendelésre.A kis benyások meg csere autóként állnak a kirakatban.Szóval még mindig a dízelt tartja eladhatónak a díler társadalom,és azon van a haszon is,némi tekergetés után.
"bármilyen" tipusról beszélek!

Én csak néhány kereskedést néztem meg a mondi vásárlásakor és akkor azt mondták a kereskedők, hogy első sorban a dieselt nézik, mert az a keresett, de hoznak be benzineset is. Azóta én nem néztem, de ettől még majdnem 100% (99.99%), hogy használt dieselt nem fogok venni, csak nagyon-nagyon kevés kilóméterrel.

Üdv
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23974 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:28:15 »

Én csak néhány kereskedést néztem meg a mondi vásárlásakor és akkor azt mondták a kereskedők, hogy első sorban a dieselt nézik, mert az a keresett, de hoznak be benzineset is. Azóta én nem néztem, de ettől még majdnem 100% (99.99%), hogy használt dieselt nem fogok venni, csak nagyon-nagyon kevés kilóméterrel.

Üdv
Csaba
ezt mondom! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23975 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:33:26 »

de ha benne van a kulcs a gyújtáskapcsolóban és mondjuk a gyújtás is rajta van,(vagy jár a motor) nem tudod a kulcsról nyitni a csomagtér ajtót, marad a belső nyitogató

Olyankor tényleg nem tudom a kulcsról nyitni, de kívülről a mikrokapcsolóval igen, azaz elveszik a belső kapcsoló lényege.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23976 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:51:46 »

ezt mondom! Wink

oksa Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23977 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:03:05 »

de ha benne van a kulcs a gyújtáskapcsolóban és mondjuk a gyújtás is rajta van,(vagy jár a motor) nem tudod a kulcsról nyitni a csomagtér ajtót, marad a belső nyitogató
Ez igaz tökéletesen,de ekkor még mindig kitudok szállni és kinyitni a mikró kapcsolóval nemde.Ez szerintem egy kényelmi dologÉn abban látom a logikát ha tönkremegy a mikrókapcsoló akkor bentről tudod  nyitni a míg nem javítják meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #23978 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:19:29 »

Sziasztok!

a vezető oldali lámpamosómnál elég erősen nyomja ki a vizet az ablakmosó feltöltése után, majd folyamatosan csöpög 2-3 napig is.
A csatlakozót ellenőriztem, a mosó müanyag házán van egy kis luk és abból jön...
csere vagy van valami tőmítés amit ki tudnák cserélni?
köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23979 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:23:44 »

Én csak néhány kereskedést néztem meg a mondi vásárlásakor és akkor azt mondták a kereskedők, hogy első sorban a dieselt nézik, mert az a keresett, de hoznak be benzineset is. Azóta én nem néztem, de ettől még majdnem 100% (99.99%), hogy használt dieselt nem fogok venni, csak nagyon-nagyon kevés kilóméterrel.

Üdv
Csaba
Viszont,ha kevés a km benne és eladják minek vették meg.Csak úgy éri meg dieselt venni ha mennek is vele.Tudom lutri egy vásárlás,de a kevés km sem garancia semmire.Egy kocsit hamar is tönkre lehet tenni,de lehet rá nagyon hosszútávon is vigyázzni rá.Ez embere válogatja,hogy vigyázz rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23980 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 23:00:12 »

Viszont,ha kevés a km benne és eladják minek vették meg.Csak úgy éri meg dieselt venni ha mennek is vele.Tudom lutri egy vásárlás,de a kevés km sem garancia semmire.Egy kocsit hamar is tönkre lehet tenni,de lehet rá nagyon hosszútávon is vigyázzni rá.Ez embere válogatja,hogy vigyázz rá.

Ez igaz, de egy fiatal keveset futott autóra inkább költök, mert sokáig használom, mint egy idős, sokat futott autóra, emire biztos, hogy sokat kell költeni. Valamelyik topic-ban írtam is, hogy részemről a diesel-t csak akkor venném ha 0km-es.

Amúgy vannak keveset futott autók eladáson, mert a cégeknél, ha valakit elküldenek, akkor a legtöbb esetben az autót értékesítik, mert a következő embernek 0km-est vesznek. Így azért lehet kifogni/szerezni jó autót kevés km-el.

Üdv
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23981 Dátum: 2010.08.20 péntek, 09:22:21 »

Ez igaz, de egy fiatal keveset futott autóra inkább költök, mert sokáig használom, mint egy idős, sokat futott autóra, emire biztos, hogy sokat kell költeni. Valamelyik topic-ban írtam is, hogy részemről a diesel-t csak akkor venném ha 0km-es.

Amúgy vannak keveset futott autók eladáson, mert a cégeknél, ha valakit elküldenek, akkor a legtöbb esetben az autót értékesítik, mert a következő embernek 0km-est vesznek. Így azért lehet kifogni/szerezni jó autót kevés km-el.

Üdv
Csaba
1évesen vettem az autómat 57e km-rel féláron az eredetihez képest.most 6 éves.Neharagudj meg,de bolond ember vesz 0km-es autót,meg a cégek,vagy aki válalkozásba használja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23982 Dátum: 2010.08.20 péntek, 09:59:37 »

Ez igaz tökéletesen,de ekkor még mindig kitudok szállni és kinyitni a mikró kapcsolóval nemde.Ez szerintem egy kényelmi dologÉn abban látom a logikát ha tönkremegy a mikrókapcsoló akkor bentről tudod  nyitni a míg nem javítják meg.
igen de mi van ha én nem akarok kiszállni a kocsiból hanem azt akarom, hogy más rakodja meg akkor nem szállok ki csak belülről kinyitom neki, nem de?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23983 Dátum: 2010.08.20 péntek, 10:51:17 »

1évesen vettem az autómat 57e km-rel féláron az eredetihez képest.most 6 éves.Neharagudj meg,de bolond ember vesz 0km-es autót,meg a cégek,vagy aki válalkozásba használja.

A tiéd a szerencsés változat. Én meg annyit mondtam, hogy dieselben 0km-eset. Azért a te szerencséd nem minden napos. nem minden autó ilyen a kereskedésben.

Üdv
Csaba
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23984 Dátum: 2010.08.20 péntek, 10:57:20 »

1évesen vettem az autómat 57e km-rel féláron az eredetihez képest.most 6 éves.Neharagudj meg,de bolond ember vesz 0km-es autót,meg a cégek,vagy aki válalkozásba használja.
De azt te is tudod, hogy minden használt dizel 53 és 68ekm között áll a kereskedésben szervízkönyvel. Inkább bolond ember aki ezt ezt elhiszi hogy ez igaz. Ahhoz ismerni is kell a típust, hogy szerencséje is legyen valakinek, ami azért nem általános. Meg ne feledkezzünk meg azokról sem akik elvből nem vesznek soha használtat. Ismerek ilyet.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23985 Dátum: 2010.08.20 péntek, 10:58:37 »

 help
mitől lehet hogy a fék pofák nem egyszerre kopnak? Egyszerre lett cserélve  tárcsa és betét, fékkötél, féknyereg javító szett. ....
Hidraulika eltömődik? a tárcsák közül valamelyik mindig hozzá ér a tárcsához... ez jól fel is melegíti a kereket.... szomoru1
 Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23986 Dátum: 2010.08.20 péntek, 11:01:18 »

help
mitől lehet hogy a fék pofák nem egyszerre kopnak? Egyszerre lett cserélve  tárcsa és betét, fékkötél, féknyereg javító szett. ....
Hidraulika eltömődik? a tárcsák közül valamelyik mindig hozzá ér a tárcsához... ez jól fel is melegíti a kereket.... szomoru1
 Roll Eyes
Azért mert az úszó féknyereg ilyen. Soha nem fog egyenletesen kopni, kárpótlásúl olcsó  és egyszerű.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23987 Dátum: 2010.08.20 péntek, 11:02:26 »

help
mitől lehet hogy a fék pofák nem egyszerre kopnak? Egyszerre lett cserélve  tárcsa és betét, fékkötél, féknyereg javító szett. ....
Hidraulika eltömődik? a tárcsák közül valamelyik mindig hozzá ér a tárcsához... ez jól fel is melegíti a kereket.... szomoru1
 Roll Eyes

Nekem is ilyen volt. A gond az, hogy nem volt kitisztítva rendesen a vájat, amiben a fékpofa közlekedik. Ebben megszorul. Nekem pl a bal hátsó fék külső fékpofája fémig lekopott a jobb meg 50%-os volt. Szerencsére a Vik megcsinálta.

Üdv
Csaba
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23988 Dátum: 2010.08.20 péntek, 11:04:57 »

Nekem is ilyen volt. A gond az, hogy nem volt kitisztítva rendesen a vájat, amiben a fékpofa közlekedik. Ebben megszorul. Nekem pl a bal hátsó fék külső fékpofája fémig lekopott a jobb meg 50%-os volt. Szerencsére a Vik megcsinálta.

Üdv
Csaba
akkor következő szerelésnél arra is jobban odafigyelünk mit ügyködik ott a szervizes....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23989 Dátum: 2010.08.20 péntek, 11:07:55 »

De azt te is tudod, hogy minden használt dizel 53 és 68ekm között áll a kereskedésben szervízkönyvel. Inkább bolond ember aki ezt ezt elhiszi hogy ez igaz. Ahhoz ismerni is kell a típust, hogy szerencséje is legyen valakinek, ami azért nem általános. Meg ne feledkezzünk meg azokról sem akik elvből nem vesznek soha használtat. Ismerek ilyet.
én sem vennék használtat,ha megtehetném.De azért 1 évesen korrekt lehet az 57e km.És nem 8millába volt,csak 3,9be.És tudjuk,hogy ez a futásteljesítmény még csak meg sem kottyan ezeknek.
1évesen 50%os áron azért jó vétel szerintem bármelyik.Nagyon nincs leharcolva biztosan.Persze van esélye,hogy behúz a díler,de keveseb mint amikor az ember 1 idősebbet akar választani.
Az,meg hogy te mindig 0km est veszel,az azért(is) van,mert bele esel abba a kategóriába,aki az autójával végzi a munkáját.Gyakorlatilag majdnem nevezhetjük cégautónak is.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23990 Dátum: 2010.08.20 péntek, 11:13:12 »

én sem vennék használtat,ha megtehetném.De azért 1 évesen korrekt lehet az 57e km.És nem 8millába volt,csak 3,9be.És tudjuk,hogy ez a futásteljesítmény még csak meg sem kottyan ezeknek.
1évesen 50%os áron azért jó vétel szerintem bármelyik.Nagyon nincs leharcolva biztosan.Persze van esélye,hogy behúz a díler,de keveseb mint amikor az ember 1 idősebbet akar választani.
Az,meg hogy te mindig 0km est veszel,az azért(is) van,mert bele esel abba a kategóriába,aki az autójával végzi a munkáját.Gyakorlatilag majdnem nevezhetjük cégautónak is.....

Alf, jelen esetben igazad van, de szerintem is szerencsés vagy. Az ilyen jellegű autókból nincs sok és tényleg sok a visszatekert zsákbamacska. Valamint az is tény, hogy a javítási költségek a diesel esetében sokkal nagyobbak, mint benzinesnél. Én pl örültem volna egy 2.2-es dieselnek automata váltóval, de akkor nem futotta ilyenre, mert azt csak 0Km-esen mertem volna bevállalni, vagy 1 évesen. Amikor autót kellett vennem, akkor erre nem volt keret, de mondeo kellett. Ha nem ismerem az autót akkor sok km-el nem merek dieselt bevállalni.

Üdv
Csaba
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23991 Dátum: 2010.08.20 péntek, 11:41:05 »

Én pl örültem volna egy 2.2-es dieselnek automata váltóval, de akkor nem futotta ilyenre, mert azt csak 0Km-esen mertem volna bevállalni, vagy 1 évesen. Amikor autót kellett vennem, akkor erre nem volt keret, de mondeo kellett. Ha nem ismerem az autót akkor sok km-el nem merek dieselt bevállalni.

Üdv
Csaba
kis pontosítás: a fordnak nem volt , nincs és előreláthatólag nem is lesz 2,2-es dizele automata váltóval csak manuálissal
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23992 Dátum: 2010.08.20 péntek, 11:50:59 »

kis pontosítás: a fordnak nem volt , nincs és előreláthatólag nem is lesz 2,2-es dizele automata váltóval csak manuálissal

akkor nekem nem lesz mondeo diesel-em Sad
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23993 Dátum: 2010.08.20 péntek, 12:56:36 »

akkor nekem nem lesz mondeo diesel-em Sad
Bánni fogod,de egyszer próbáld ki felejthetetlen hidd el.Én amióta megvan nem akarok kiszállni belőle,de muszáj.A volt tulajjal tartom a kapcsolatot,ő meg vissza sírja.Ilyen a kényszer eladás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23994 Dátum: 2010.08.20 péntek, 13:01:34 »

akkor nekem nem lesz mondeo diesel-em Sad
Biztos igazad van, de autópályán én pl gyakorlatilag nem használom a váltót csak a tempomatot piszkálom így nagyon nem érzem a hiányát.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23995 Dátum: 2010.08.20 péntek, 13:06:27 »

Biztos igazad van, de autópályán én pl gyakorlatilag nem használom a váltót csak a tempomatot piszkálom így nagyon nem érzem a hiányát.
az autópálya nem a sok váltásról híres....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23996 Dátum: 2010.08.20 péntek, 13:35:39 »

Az én 2ezres automatám sok öröm forrása Shocked) ha nincs 2.2-es, nosza vegyél 2.0-t és csippeltesd meg. Lesz 155 ló, 400Nm és ugyanott vagy...
Én pl örültem volna egy 2.2-es dieselnek automata váltóval...
Üdv
Csaba
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23997 Dátum: 2010.08.20 péntek, 14:23:14 »

Az én 2ezres automatám sok öröm forrása Shocked) ha nincs 2.2-es, nosza vegyél 2.0-t és csippeltesd meg. Lesz 155 ló, 400Nm és ugyanott vagy...

Jaja, csak jelenleg nincs rá HUF erőforrás az akcióra.

Üdv
Csaba
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23998 Dátum: 2010.08.20 péntek, 19:34:23 »

Csomót gondolkodtam, hogy mi gyakorlati haszna van a belső csomagtartó nyitó kapcsolónak. Régen mikor megvettem a kocsit, gondoltam arra jó, hogy biztonsági okokból kintről ne lehessen csak úgy kinyitni, ha pl. bent ülök a kocsiban egy parkolóban, nem veszem észre, stb.,  Aztán rájöttem, hogy kívülről ugye ott a mikrokapcsoló amivel ugyanúgy nyithatod, ergo szerintem akkor lenne a belülről történő nyitásnak tényleges értelme, ha vhogy beállítható lenne a külső gomb deaktiválása is. Ti hogy látjátok ezt a feature-t?
És az hogy van,hogy láttam egy eladó mondit 2006/10 évjáratu hirdetést képen,de ott nem volt benne a kombi hátsó ajtó belső nyitója?Egy üres rajznélküli fedél volt a helyén.Ilyet még nem láttam
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23999 Dátum: 2010.08.21 szombat, 07:55:35 »

Akkor mindegy, hogy 2.0-t, vagy 2.2-t nem veszel... szomoru1
Jaja, csak jelenleg nincs rá HUF erőforrás az akcióra.

Üdv
Csaba
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Oldalak: 1 ... 473 474 475 476 477 478 479 [480] 481 482 483 484 485 486 487 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.