Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:17:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 516 517 518 519 520 521 522 [523] 524 525 526 527 528 529 530 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21874317 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #26100 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:51:34 »

Köszönöm a segítséget!  worship Furcsa hogy minimum alatt van...volt aki mondta errefele hogy azért van így mert hideg van, de ha megyek azért működés közben az az olaj is felmelegszik gondolom. Akkor szerzek olajat. Ha az a szervoszivattyú ami a motorral szemben állva jobb fent van akkor én ott láttam valami olajlerakódást azt hiszem bár nem néztem annyira. Csak leszoktam tisztítgatni a motort is amennyire hozzáférek és akkor vettem észre, de nem hogy csöpög hanem csak hogy van rá rakódva olaj. Szedegetm az éles kanyarokat de még nem ment el a szervó  vigyor3 pedig itt pécsnél M60 mikor fordul észak fele ott van egy szép csavar benne és ott szoktam lőni azért. Akkor a csöveket kellene átnézni és a szivattyút amit észre is vettem, ugye?

Köszönöm!  worship
Igen, nézd át a csöveket. Amúgy van egy cikk a főoldalon/szerviz a szervóolaj cseréről. Ilyen kormányszervó elmenést csak egyszer láttam, mikor a pécsi pláza parkolóban rodeóztak egy citroennel.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26101 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:54:27 »

Igen, nézd át a csöveket. Amúgy van egy cikk a főoldalon/szerviz a szervóolaj cseréről. Ilyen kormányszervó elmenést csak egyszer láttam, mikor a pécsi pláza parkolóban rodeóztak egy citroennel.
na jó, de az franszia  eplus2 azokat meg löhszharjuk eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26102 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:56:46 »

Igen, nézd át a csöveket. Amúgy van egy cikk a főoldalon/szerviz a szervóolaj cseréről. Ilyen kormányszervó elmenést csak egyszer láttam, mikor a pécsi pláza parkolóban rodeóztak egy citroennel.
Olvastam a cserefolyamatot, szerintem megcsinálom minél előbb! Ebból a hidraulika olajból potosan az a számú kell vagy vegyek ATF-III olajat?  Huh?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26103 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:57:21 »

na jó, de az franszia  eplus2 azokat meg löhszharjuk eplus2
lö há  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26104 Dátum: 2010.12.17 péntek, 21:58:57 »

http://forex.hu/atf-iii-1l.html

Ezt találtam, az van odaírva hogy ford is használja szervóolajnak is  nyes ez megfelelne vagy tovább?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #26105 Dátum: 2010.12.17 péntek, 22:01:27 »

Olvastam a cserefolyamatot, szerintem megcsinálom minél előbb! Ebból a hidraulika olajból potosan az a számú kell vagy vegyek ATF-III olajat?  Huh?
ATF-III kell, a ford specifikációt csak a precizség kedvéért írtam, de kérhet úgy is az olajshopban.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #26106 Dátum: 2010.12.18 szombat, 10:38:09 »

Tudjátok, hogy mennyi válla lehet az ékszíj vezetőgörgőinek? Az Én görgőim már igen kopottnak néznek ki, meg tele vannak gumimaradékkal. Ezeket le lehet kaparni, vagy cserélni a görgőket? A csapágy még mindegyikben tuti, de a felületük már nem az igazi...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #26107 Dátum: 2010.12.18 szombat, 13:24:50 »

Tudjátok, hogy mennyi válla lehet az ékszíj vezetőgörgőinek? Az Én görgőim már igen kopottnak néznek ki, meg tele vannak gumimaradékkal. Ezeket le lehet kaparni, vagy cserélni a görgőket? A csapágy még mindegyikben tuti, de a felületük már nem az igazi...
Én azt mondom amíg jó a csapágy (nincs hangja) addig ne foglalkozz vele. Bár elég meglepő amit írsz, mert a csapágy előbb szokott meghalni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #26108 Dátum: 2010.12.18 szombat, 14:18:31 »

Szevasz!

Egy ilyen kódot találtam:FD 500A  2  M124886

gyári kódom ez 1344.  követtem az utasítást a könyvből ,de lehet a kód lett megváltoztatva.
Köszönöm előre a segítséged további parádés napot!
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26109 Dátum: 2010.12.18 szombat, 14:52:33 »

Sziasztok.
Ugy tudom, hogy termosztatcsere utan a rendszer kilevegozteti magat. Megis mikor kibontottuk a fokori termosztat hazat keves viz folyt ki. nem tobb mint 3 dl. Szerintem ez keves. Nem lehet a levegoztatest kivulrol segiteni. valameik csovet levenni vagy egyebb megoldas nem letezik?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #26110 Dátum: 2010.12.18 szombat, 16:26:45 »

Szevasz!

Egy ilyen kódot találtam:FD 500A  2  M124886

gyári kódom ez 1344.  követtem az utasítást a könyvből ,de lehet a kód lett megváltoztatva.
Köszönöm előre a segítséged további parádés napot!
A kód az jó.
Így kell megadni: 1-es gomb egyszer, 2-es háromszor megnyomva, 3-as négyszer, 4-es négyszer megnyomva. A végén az 5-ös gomb,ez menti.
Ha lock10 vagy lock13-at ír, akkor leblokkolt.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #26111 Dátum: 2010.12.18 szombat, 16:31:56 »

HELP!

Urak segitséget szeretnék kérni, a probléma a következő:
Nem találom a tálálom az autó távírányítos kulcsát. Be van riasztva. A sima pótkulccsal, ha kinyitom szól a riasztó, hogyan tudnám hatástalanitani?
Naplózva
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #26112 Dátum: 2010.12.18 szombat, 16:42:44 »

Úgy csináltam ahogy írtad,de nekem ezt írja wait 30:00 és utána számol vissza majd code 6 ismét beütöm és megint számol vissza 30 perc-től.
Egyenlőre ez van!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26113 Dátum: 2010.12.18 szombat, 16:54:36 »

HELP!

Urak segitséget szeretnék kérni, a probléma a következő:
Nem találom a tálálom az autó távírányítos kulcsát. Be van riasztva. A sima pótkulccsal, ha kinyitom szól a riasztó, hogyan tudnám hatástalanitani?
ha leveszed az akksisarut az nem segít??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #26114 Dátum: 2010.12.18 szombat, 17:03:29 »

Én azt mondom amíg jó a csapágy (nincs hangja) addig ne foglalkozz vele. Bár elég meglepő amit írsz, mert a csapágy előbb szokott meghalni.

Mit mondjak, engem is meglepett, hogy az egyik görgőnek kb. 1mm-es válla van, és a felülete totál göröngyös. Ezelőtt nem is láttam ilyet.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #26115 Dátum: 2010.12.18 szombat, 18:59:45 »

Sziasztok.
Ugy tudom, hogy termosztatcsere utan a rendszer kilevegozteti magat. Megis mikor kibontottuk a fokori termosztat hazat keves viz folyt ki. nem tobb mint 3 dl. Szerintem ez keves. Nem lehet a levegoztatest kivulrol segiteni. valameik csovet levenni vagy egyebb megoldas nem letezik?

Szia!

Mind a kettő volt előtte cserélve, vagy csak a főköri? Ha csak a főköri, akkor szerintem ki kéne légtelenedjen, de ha az olajkörit is cserélted (akkor jobban leürült) nem ártana a vízpumpa házán lévő csavaros légtelenitő segítségével eltávolítani az esetleges légdugót a centrifugál szivattyú házából.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26116 Dátum: 2010.12.18 szombat, 19:04:48 »

Szia!

Mind a kettő volt előtte cserélve, vagy csak a főköri? Ha csak a főköri, akkor szerintem ki kéne légtelenedjen, de ha az olajkörit is cserélted (akkor jobban leürült) nem ártana a vízpumpa házán lévő csavaros légtelenitő segítségével eltávolítani az esetleges légdugót a centrifugál szivattyú házából.
Hello.
Volt cserelve az olajkori is de az kb 2 hete. A fokorit azert csereltem mert mikor 100km/h  rol levettem 50 km/hra visszaesett 62-65 fokra a vizhofok. Meg ezzel nem probaltam hogy mit produkal igy.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #26117 Dátum: 2010.12.18 szombat, 19:32:10 »

Úgy csináltam ahogy írtad,de nekem ezt írja wait 30:00 és utána számol vissza majd code 6 ismét beütöm és megint számol vissza 30 perc-től.
Egyenlőre ez van!
Sajnos ennél többet nem tudok segíteni, mert a kód jó és ezek szerint a bevitel is.  szomoru1
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26118 Dátum: 2010.12.18 szombat, 20:52:37 »

ha leveszed az akksisarut az nem segít??
Szerintem nem,mert ha visszateszed rá a sarut újra elkezd riasztani.Abból indulok ki,hogy a másik kocsim így müködik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26119 Dátum: 2010.12.18 szombat, 20:55:40 »

HELP!

Urak segitséget szeretnék kérni, a probléma a következő:
Nem találom a tálálom az autó távírányítos kulcsát. Be van riasztva. A sima pótkulccsal, ha kinyitom szól a riasztó, hogyan tudnám hatástalanitani?
Én nemtudom milyen a ghyári riasztó,de nincs hozzá valamilyen szervíz kulcs amivel ha tudod hol van a kocsiban tudnád hatástalanítani?Ez csak egy ötlet.A régebbi kocsimban a riasztóhoz volt ilyen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #26120 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:03:29 »

Én nemtudom milyen a ghyári riasztó,de nincs hozzá valamilyen szervíz kulcs amivel ha tudod hol van a kocsiban tudnád hatástalanítani?Ez csak egy ötlet.A régebbi kocsimban a riasztóhoz volt ilyen.

Nekem gyári cucc van benne. Ha távirányítóval élesítem, kulccsal kinyithatom, nem rinyál. Ha a motorházat nyitom, akkor igen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26121 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:04:46 »

Sziasztok.
Ugy tudom, hogy termosztatcsere utan a rendszer kilevegozteti magat. Megis mikor kibontottuk a fokori termosztat hazat keves viz folyt ki. nem tobb mint 3 dl. Szerintem ez keves. Nem lehet a levegoztatest kivulrol segiteni. valameik csovet levenni vagy egyebb megoldas nem letezik?
a főköri termot pozícióba kell beépíteni,mert a tetején kell legyen a kis szelepecske vagy a golyócska.ez fogja lelégteleníteni.a levegőt benyomja a tágulásiba-automatikusan megtörténik.
Segíteni 1 helyen lehet-de nem szükséges ilyen esetben-,az pedig a vízszivattyú házán lévő csavar fellazításával történhet.Megnyitod,picit,aztán visszazárod.de mondom ez inkább a komplett folyadékcserekor számít igazán,hogy a pumpa ne forogjon szárazon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26122 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:05:52 »

HELP!

Urak segitséget szeretnék kérni, a probléma a következő:
Nem találom a tálálom az autó távírányítos kulcsát. Be van riasztva. A sima pótkulccsal, ha kinyitom szól a riasztó, hogyan tudnám hatástalanitani?
Nekem gyári cucc van benne. Ha távirányítóval élesítem, kulccsal kinyithatom, nem rinyál. Ha a motorházat nyitom, akkor igen.
pedig nekem is nyit rinyálás nélkül a kulcs...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26123 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:13:12 »

Skacok!

Hol is lehet kapni nájtbrékert? Praktikär? OBI?

H7 kell a tompítottba, ugye? Sosenem cseréltem még, de ma elhalálozott az egyik. Persze csak ezért vettem észre, mert defektem lett, és kiszálltam miközben fel volt kapcsolvaja lámpa  falbav falbav  fáká...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26124 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:26:44 »

Skacok!

Hol is lehet kapni nájtbrékert? Praktikär? OBI?

H7 kell a tompítottba, ugye? Sosenem cseréltem még, de ma elhalálozott az egyik. Persze csak ezért vettem észre, mert defektem lett, és kiszálltam miközben fel volt kapcsolvaja lámpa  falbav falbav  fáká...
vagy metro, autósbolt, osram minta bolt...

obi-ban nem tom, hogy van-e
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #26125 Dátum: 2010.12.18 szombat, 21:46:20 »

pedig nekem is nyit rinyálás nélkül a kulcs...... Roll Eyes

Köszi szépen! 4 órányi keresgélés után megtaláltam a kulcsot! Probléma megoldodott! worship
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #26126 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 00:14:53 »

a főköri termot pozícióba kell beépíteni,mert a tetején kell legyen a kis szelepecske vagy a golyócska.ez fogja lelégteleníteni.a levegőt benyomja a tágulásiba-automatikusan megtörténik.
Segíteni 1 helyen lehet-de nem szükséges ilyen esetben-,az pedig a vízszivattyú házán lévő csavar fellazításával történhet.Megnyitod,picit,aztán visszazárod.de mondom ez inkább a komplett folyadékcserekor számít igazán,hogy a pumpa ne forogjon szárazon.
ű
ű
És azt hogy lehet leellenőrizni, hogy a vízköri termosztát hány foknál nyit, de főleg, hogy zár-e egyáltalán?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26127 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 00:26:25 »

vagy metro, autósbolt, osram minta bolt...

obi-ban nem tom, hogy van-e

thx! osram mintabolt lesz sztem  wave
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #26128 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 08:26:57 »

thx! osram mintabolt lesz sztem  wave
Cora-ban is láttam.Tegnap venni akartam,a miskolciból kifogyott!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #26129 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 09:25:29 »

Esetleg a Tungsram fényerőnövelt izzókról van valami tapasztalat?
A barátnőm autójába vettem a Bárdi Autónál egy párat, és érdekelne a dolog...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #26130 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 09:36:25 »

A megalight ultrát vettem bele, kb. fél éve.
Nos világít. Ennél többet nem is várok egy izzópártól. Picit fehérebb a normál izzónál talán.

Esetleg a Tungsram fényerőnövelt izzókról van valami tapasztalat?
A barátnőm autójába vettem a Bárdi Autónál egy párat, és érdekelne a dolog...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #26131 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 11:43:32 »

vagy metro, autósbolt, osram minta bolt...

obi-ban nem tom, hogy van-e

tegnap az unixnál is láttam, de aztán megláttam a tungsram 55wattost 735ft-ért,  és nem tudom miért, de mégis azt választottam... üdv a sanyi tickedoff
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26132 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:37:31 »

Köszi szépen! 4 órányi keresgélés után megtaláltam a kulcsot! Probléma megoldodott! worship
nyes eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26133 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:46:19 »

ű
ű
És azt hogy lehet leellenőrizni, hogy a vízköri termosztát hány foknál nyit, de főleg, hogy zár-e egyáltalán?
azt,hogy zár-e,csak úgy,hogy bekaccsolod a teszt üzemmódot,és amikor még csak 60-70fokos a vized (nyitott motorháztetőnél),akkor megfogod a vastag csövet ,ami a hűtőre megy.Na annak olyankor még nem szabad forrónak lennie.Picit meglangyosodik,de csak annyira,amennyit a légtelenítőszelep átenged a főkörin.Ekkor kb a zárt állapot.
A nyitott állapotban  pedig felmelegszik a vastag cső.ez kb  92foknál kell bekövetkezzen.

A másik módszer,amikor kiszeded a termót,és berakod a forrásban lévő vízbe,és teszteled,miközben méred a víz hőmérsékletét folyamatosan(ehhez műszer vagy hőmérő kell).látni fogod,mikor nyit ki,és mikor zár be.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #26134 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 13:19:36 »

Holnapra ígértek egy német utángyártott termosztátot. 3.8eHUF, a gyári meg 7 fölött...
Megéri?
azt,hogy zár-e,csak úgy,hogy bekaccsolod a teszt üzemmódot,és amikor még csak 60-70fokos a vized (nyitott motorháztetőnél),akkor megfogod a vastag csövet ,ami a hűtőre megy.Na annak olyankor még nem szabad forrónak lennie.Picit meglangyosodik,de csak annyira,amennyit a légtelenítőszelep átenged a főkörin.Ekkor kb a zárt állapot.
A nyitott állapotban  pedig felmelegszik a vastag cső.ez kb  92foknál kell bekövetkezzen.

A másik módszer,amikor kiszeded a termót,és berakod a forrásban lévő vízbe,és teszteled,miközben méred a víz hőmérsékletét folyamatosan(ehhez műszer vagy hőmérő kell).látni fogod,mikor nyit ki,és mikor zár be.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26135 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:01:55 »

Holnapra ígértek egy német utángyártott termosztátot. 3.8eHUF, a gyári meg 7 fölött...
Megéri?
a főkörire igen.olajkörit csak gyárit kapsz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26136 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 18:44:11 »

na vettem NB-t, és be is tettem. Tényleg sokkal fehérebb a fénye mint a réginek, de el nem ájultam, csak mivel annyit mondtátok milyen király, már szinte kezdem elhinni  Grin
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26137 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:06:34 »

Koszi Alf. Meg nem voltam vele eleg tavol hogy teljesen felmelegedjem a moci. Csak itt a faluba. De ugy erzem, hogy most mar hamarabb adja a langyosat is. de meg ha most sem tokeletes megnezem a levegoztetest ahogy irtad.  wave
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #26138 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 08:41:51 »

szeretnék tanácsot kérni, mi lehet ez? hideg motornál, ezekben a nagy hidegekben álló helyzetben 900-1000 fordulat között ugrál a fordulatszámmérő mutatója (és vele együtt a fordulatszám is) fel-le, fel-le, viszonylag gyorsan. elég idegesítő... miből eredhet ez?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #26139 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 09:05:12 »

szeretnék tanácsot kérni, mi lehet ez? hideg motornál, ezekben a nagy hidegekben álló helyzetben 900-1000 fordulat között ugrál a fordulatszámmérő mutatója (és vele együtt a fordulatszám is) fel-le, fel-le, viszonylag gyorsan. elég idegesítő... miből eredhet ez?

A beporlasztás tökéletlensége okozza, ha nagyon durván csinálja, akkor porlasztócsúcs probléma lehet, bár én nem aggódnék emiatt, ha csak hideg motornál csinálja. Az enyém is így indul, bár a mutató nem leng ki 1000-ig. Elindíthatod teszt módban, akkor látod a tényleges fordulatszám ingadozást.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #26140 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 10:02:59 »

A beporlasztás tökéletlensége okozza, ha nagyon durván csinálja, akkor porlasztócsúcs probléma lehet, bár én nem aggódnék emiatt, ha csak hideg motornál csinálja. Az enyém is így indul, bár a mutató nem leng ki 1000-ig. Elindíthatod teszt módban, akkor látod a tényleges fordulatszám ingadozást.
Nekem hidegen rögtön beindulás után úgy 1000-1100 körül kezdi és szép lassan visszamegy 750-800 közé,de nem ugrál az alapjárat.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #26141 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 10:24:05 »

tegnap, tobb mint 1 hetes allas utan menni akartam az autoval. Csak harmadszori izzitas-inditas utan indult el, akkor is csak kohecselve. Szerencsere az akksi birta a strapat. Ez ennyire normalis dolog?
A fust amit okadott inditozas kozben erosen uzemanyag szagu volt.

Utana ment minden rendben.

Erdekes modon, allo helyzetben (futottem a pujakat) neha neha elindult a venti, de csak 10-20 masodpercre. Ekkor a vizhofok-mutati meg mindig nem volt fuggoleges helyzetben.

Az hutok ele tettem 2 darab 3mm-es polisztirol lapot, meg ez sem eleg hogy a motor elerje az uzemi hofokot, emelkedon felmegy majdnem maximumig, de aztan sik uton visszaesik az elso es a masodik vonal koze. A fokori termo mar meg van rendelve, remelem meg az iden kezhez kapom es be is tudom rakni.

Naplózva
malcolm
Vendég
« Új hozzászólás #26142 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 11:07:18 »

Sziasztok segítségre volna szükségem

Olyan problémája volna az autómnak hogy nagyon sok idő mire elkezd fűteni tehát az autó megy gyönyörűen de amíg a motor nem melegszik fel teljes üzemi hőmérsékletre addig az utastérbe nem engedi be a fűtést és lássuk be -14 -ben ez nagyon rossz mikor fél órát nem fűt az autó
viszont ha egyszer elkezdett fűteni onnantól nincsen gond ha áll akár egy másfél órát akkor is utána rendesen fűt ahogy az kell csak hosszú állás után akarja nagyon nehezen felmelegíteni a bent ülőket:)
Az ötleteket azért várom hogy nehogy átverjenek a szervizbe mert nem akarok egy 70.000-es fűtés motort kifizetni mikor annak semmi baja
előre is köszönöm
MKIII TDDI
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26143 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 11:16:17 »

Sziasztok segítségre volna szükségem

Olyan problémája volna az autómnak hogy nagyon sok idő mire elkezd fűteni tehát az autó megy gyönyörűen de amíg a motor nem melegszik fel teljes üzemi hőmérsékletre addig az utastérbe nem engedi be a fűtést és lássuk be -14 -ben ez nagyon rossz mikor fél órát nem fűt az autó
viszont ha egyszer elkezdett fűteni onnantól nincsen gond ha áll akár egy másfél órát akkor is utána rendesen fűt ahogy az kell csak hosszú állás után akarja nagyon nehezen felmelegíteni a bent ülőket:)
Az ötleteket azért várom hogy nehogy átverjenek a szervizbe mert nem akarok egy 70.000-es fűtés motort kifizetni mikor annak semmi baja
előre is köszönöm
MKIII TDDI

A TDDI/TDCI-k lassan fűtenek ilyenkor télen,mert a motor az energiát nem hőtermelésre pazarolja,hanem mozgássá alakítja...Ez a "hátránya" ezeknek a motoroknak.
Naplózva
malcolm
Vendég
« Új hozzászólás #26144 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 11:22:09 »

A TDDI/TDCI-k lassan fűtenek ilyenkor télen,mert a motor az energiát nem hőtermelésre pazarolja,hanem mozgássá alakítja...Ez a "hátránya" ezeknek a motoroknak.

OK de nekem nem rémlik hogy tavaly fél órán keresztül ennyire hideget nyomott Sad sőt tavaly előtt sem:(
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26145 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 11:29:15 »

OK de nekem nem rémlik hogy tavaly fél órán keresztül ennyire hideget nyomott Sad sőt tavaly előtt sem:(

Nekem automata allasban mar akkor rakezd az orkan ereju futesre, amikor eppen csak kimozdul a hofokmutato a minimum osztasrol.
Naplózva
malcolm
Vendég
« Új hozzászólás #26146 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 11:30:45 »

Nekem automata allasban mar akkor rakezd az orkan ereju futesre, amikor eppen csak kimozdul a hofokmutato a minimum osztasrol.
igen nekem is így rémlik tavalyról ezért is kérdem hátha valakinek van ötlete mi lehet a hiba
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #26147 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 13:01:46 »

igen nekem is így rémlik tavalyról ezért is kérdem hátha valakinek van ötlete mi lehet a hiba


nekem szépen fokozatosan fújja a meleget ahogy motor is melegszik
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
teo
Vendég
« Új hozzászólás #26148 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 18:40:41 »

szeretnék tanácsot kérni, mi lehet ez? hideg motornál, ezekben a nagy hidegekben álló helyzetben 900-1000 fordulat között ugrál a fordulatszámmérő mutatója (és vele együtt a fordulatszám is) fel-le, fel-le, viszonylag gyorsan. elég idegesítő... miből eredhet ez?

Némileg lehet azért aggódni, mert idővel kifejlődik a dolog, és bedobja a vészüzemet. Nekem is ez volt pár hete, már tavaly télen (<+100C) is küszködtem vele. Melegen semmi gond. Enyhébb esetben Pcs kalibráció is elegendő lehet.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26149 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 19:13:06 »

Üdv.

Az a fajta klímám van amin csak az ON/OFF gomb van és nincs rajta hőfokmutató. Láttam hogy az automata klíma is ugyanígy néz ki egy plusz AUTO-gombbal. Ha én olyat szeretnék akkor elég megvenni azt a műszert? Vagy van még vele más teendő is?
A térdnél jobb elöl van egy hőérzékelő vagy micsoda, meg fent az olvasólámpánál is van egy ugyanolyan kis rácsos dolog. Az milehet, az is klímaalkatrész?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 516 517 518 519 520 521 522 [523] 524 525 526 527 528 529 530 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.