Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 12:56:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
538
539
540
541
542
543
544
[
545
]
546
547
548
549
550
551
552
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24627236 alkalommal)
bigzso
és 51 vendég van a témában
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27200 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 23:07:44 »
Egy esetleg hülye kérdés: gyenge, elhalóban lévő akksi esetleg tud egyenetlen alapjáratot okozni?
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27201 Dátum:
2011.02.01 kedd, 00:15:09 »
Idézetet írta: McRae - 2011.01.31 hétfő, 23:07:44
Egy esetleg hülye kérdés: gyenge, elhalóban lévő akksi esetleg tud egyenetlen alapjáratot okozni?
csak akkor, ha az index belever a karterba
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27202 Dátum:
2011.02.01 kedd, 00:23:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.01 kedd, 00:15:09
csak akkor, ha az index belever a karterba
és ha a dugattyú visszarántó rugó nem teszi a dolgát
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27203 Dátum:
2011.02.01 kedd, 06:51:18 »
Tud. Ha félig le van szakadva az egyik cella és néha átmegy rövidzárba. Akkor megrántja a generátort, az meg a motort.
Mi számít félig elhalónak? Indítózáskor mekkorka a feszej? 8.5V fölött még él.
Idézetet írta: McRae - 2011.01.31 hétfő, 23:07:44
Egy esetleg hülye kérdés: gyenge, elhalóban lévő akksi esetleg tud egyenetlen alapjáratot okozni?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27204 Dátum:
2011.02.01 kedd, 07:46:46 »
Tehát, a következő a történet:
Egyik reggel minden előjel nélkül az alapjárat elkezdett kalimpálni.. Be-be rángatja a motort, de egy minimális fordulatszám emelés után, mintha kisimulna. Hiba jelzés, tiltás nem volt. Pár napra az alapjárat ingadozás kezdetétől számítva egyik reggel autó nem indul. Izzítógyertyák ellenőrzését követően (1 teljesen rossz volt) 4 új Beru be a helyére, goszűrő csere (minden gyári). Autó nagy nehezen indul, nem úgy ahogy eddig, kicsit nehezebben. (go szűrő természetesen feltöltve került be). Régi Go szűrő leengedőcsavarján távozott 1 dl víz-kis mocsokdarabok!!!
(hozzáteszem, csak kúton és néha még prémium go.olajat is kap). Meglepő! Szóval, új szűrő, izzítók cseréje után, kis próba út: kigyorsításkor letilt (vészüzem) az alapjárat továbbra is be-be ránt, magasabb fordulaton ok. Tankolás+kis injektor tisztító. Az autó húz, kigyorsításnál, terhelésnél nem minden esetben (5-ből 1x) ismét megtorpan, vészüzemmód.(kb. 3 hete volt ilyen, akkor hibakód alapján üa.nyom probléma általános.) Kapott egy tisztítókúrát és teljesen megszűnt a probléma és épp megvettem a go szűrőt, hogy cserélem, elkezdődött az alapjárat probléma, illetve a vacak indítás. Fehér füst, vagy füstölés nincs(a gőzt leszámítva). Tegnap reggel ismét nem indult, akku kiszed, töltő, vissza és indítja. Ma ha tudok csináltatok diagot. Ezért kérdeztem az alapjárat akku összefüggést is. Diag után talán többet tudok...
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27205 Dátum:
2011.02.01 kedd, 08:44:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.31 hétfő, 20:12:11
azt próbáld ki, hogy mész vele, aztán valaki más próbálja meg kinyitni, de te ne nyitsd ki egyik ajtót sem. nekem így az offban nem nyitható a csomagtérajtó
Reggel kipróbáltam ,Vissza jöttem a sulijáratból beálltam az udvarba járómotor-zárt ajtó,jött anyukám pont és simán kinyitotta.Tehát nekem ez a funkció müködik és nyitható.Akkor elképzelhető,hogy ez programozás kérdés gyári műszerrel,vagy ahogy én gondolom rossz a kapcsoló???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Headoff
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27206 Dátum:
2011.02.01 kedd, 09:13:44 »
Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy hol, és kb. mennyiért tudnék beszerezni új vagy működő napszemüvegtartót MK3(2001) modellhez,
cseppet zavar, hogy folyamatosan nyitva van...
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27207 Dátum:
2011.02.01 kedd, 09:19:28 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.01.31 hétfő, 21:51:45
Menet közben próbáld, úgy 60 nál, hogy valaki kintről megpróbálja kinyitni.
Erről számolj be!
keresek egy önkéntest a fent emltett próbára...
1 feltétel van, tudjon elég gyorrsan futni...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27208 Dátum:
2011.02.01 kedd, 09:24:20 »
Idézetet írta: Headoff - 2011.02.01 kedd, 09:13:44
Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy hol, és kb. mennyiért tudnék beszerezni új vagy működő napszemüvegtartót MK3(2001) modellhez,
cseppet zavar, hogy folyamatosan nyitva van...
Előre is köszönöm a segítséget!
Kérdezd meg Motorcraft-ot!!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27209 Dátum:
2011.02.01 kedd, 09:35:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.31 hétfő, 20:12:11
azt próbáld ki, hogy mész vele, aztán valaki más próbálja meg kinyitni, de te ne nyitsd ki egyik ajtót sem. nekem így az offban nem nyitható a csomagtérajtó
lol
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27210 Dátum:
2011.02.01 kedd, 09:37:19 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.02.01 kedd, 09:19:28
keresek egy önkéntest a fent emltett próbára...
1 feltétel van, tudjon elég gyorrsan futni...
tetőről! mint a filmekben!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27211 Dátum:
2011.02.01 kedd, 09:38:07 »
ja igen még1 gyors kérdés hogy lehet kiszedni a levegő befújó rácsot? középkonzolon... előző tulajnak volt benne valami gps vagy teló tartó és már csak a rács maradt ott ellenben kicsit akadályozza a befújó mozgatását... meg nekem nem is kell de persze bele van csavarozva vagy mi... középkonzol bal oldalán levegőbefújó és a műszerfalburkolat közé van beékelve valahogy...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27212 Dátum:
2011.02.01 kedd, 10:29:10 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.01 kedd, 09:38:07
ja igen még1 gyors kérdés hogy lehet kiszedni a levegő befújó rácsot? középkonzolon... előző tulajnak volt benne valami gps vagy teló tartó és már csak a rács maradt ott ellenben kicsit akadályozza a befújó mozgatását... meg nekem nem is kell de persze bele van csavarozva vagy mi... középkonzol bal oldalán levegőbefújó és a műszerfalburkolat közé van beékelve valahogy...
arra a levegőbefulyó rostélyre gondolsz ami a középkonzolon van és kettő van belőle ott középen? azt csak egyszerűen az egyik széle mellett benyúlsz egy lapos csavarhúzóval és kifeszegeted
nem kell nagyon feszegetni mert kiugrik úgyis előbb utóbb
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27213 Dátum:
2011.02.01 kedd, 10:44:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.01 kedd, 10:29:10
arra a levegőbefulyó rostélyre gondolsz ami a középkonzolon van és kettő van belőle ott középen? azt csak egyszerűen az egyik széle mellett benyúlsz egy lapos csavarhúzóval és kifeszegeted
nem kell nagyon feszegetni mert kiugrik úgyis előbb utóbb
jaja az lesz az.. köcce megyek neki is ugrok
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Headoff
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27214 Dátum:
2011.02.01 kedd, 16:08:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.01 kedd, 09:24:20
Kérdezd meg Motorcraft-ot!!!
Ok, köszönöm szépen!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27215 Dátum:
2011.02.01 kedd, 16:50:17 »
Ez kapocs hová való a homlokfalon?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27216 Dátum:
2011.02.01 kedd, 17:22:37 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.02.01 kedd, 16:50:17
Ez kapocs hová való a homlokfalon?
Ilyenekkel én akkor találkoztam amikor ködlámpát raktam be!!! És csak a motor alatti burkolatot szedtem le, szóval szerintem oda való valamelyik műanyagra lent a motor alatt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27217 Dátum:
2011.02.01 kedd, 18:30:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.01 kedd, 17:22:37
Ilyenekkel én akkor találkoztam amikor ködlámpát raktam be!!! És csak a motor alatti burkolatot szedtem le, szóval szerintem oda való valamelyik műanyagra lent a motor alatt
Szerintem ez tuti nem motorburkolat kapocs..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27218 Dátum:
2011.02.01 kedd, 18:31:38 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.01 kedd, 18:30:29
Szerintem ez tuti nem motorburkolat kapocs..
legalábbis az enyémben nem ilyen van. De lehetséges, h vmi műanyagot fog ha jobban megnézem..
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27219 Dátum:
2011.02.01 kedd, 18:59:07 »
Tuti nem. Mert ez homlok fal kapocs.
A kérdés, hogy melyik részére való.
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.01 kedd, 18:31:38
legalábbis az enyémben nem ilyen van. De lehetséges, h vmi műanyagot fog ha jobban megnézem..
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27220 Dátum:
2011.02.01 kedd, 23:35:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.02.01 kedd, 18:59:07
Tuti nem. Mert ez homlok fal kapocs.
A kérdés, hogy melyik részére való.
nem a motortér zárat takaró műanyag? az is valami hasonló alakú..
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27221 Dátum:
2011.02.02 szerda, 07:37:24 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.02.01 kedd, 16:50:17
Ez kapocs hová való a homlokfalon?
Szia!
Ilyesmivel akkor találkoztam, amikor kiszedtem a lámpát, alatta van ehhez hasonló. Talán a lökhárító rögzítésénél van, ahogy a homlokfali részhez be kell tolni egy hosszabb profilt (a lökhárítóét) - sajna erről nincs képem és most nem is vagyok az autó közelében. Nézd meg a lökhárítod, amit beszereztél, talán sikerül úgy beazonasítani.
Valaki esetleg, aki ráér kivehetné a lámpáját, hátha nála is van ilyen és le tudná neked fotozni.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27222 Dátum:
2011.02.02 szerda, 07:56:40 »
Nagyon köszi.
Ez egészen valószínűnek hangzik.
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.02 szerda, 07:37:24
Szia!
Ilyesmivel akkor találkoztam, amikor kiszedtem a lámpát, alatta van ehhez hasonló. Talán a lökhárító rögzítésénél van, ahogy a homlokfali részhez be kell tolni egy hosszabb profilt (a lökhárítóét) - sajna erről nincs képem és most nem is vagyok az autó közelében. Nézd meg a lökhárítod, amit beszereztél, talán sikerül úgy beazonasítani.
Valaki esetleg, aki ráér kivehetné a lámpáját, hátha nála is van ilyen és le tudná neked fotozni.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27223 Dátum:
2011.02.02 szerda, 08:41:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.31 hétfő, 19:47:00
asszem ha nyitottátok a sofőr(vagy bármelyik másik ajtót) akkor utána engedni fogja. legalábbis offon így van
ehh megvan a megoldás....
Szóval ugye amikor elindulok az autóval akkor bezár a központi zár. Ellenben amikor megállok és pl kiszállok akkor nem old ki csak azok az ajtók nyílnak ki amiket használnak... ergo a csomagtér még központilag van zárva szerintem, ha az én ajtómon nyitom a központit akkor utána működik a dolog...
Őszintén azért is tartott eddig rájönni mert nekem nem volt rá szükségem csak bratyómnak.. de tegnap próbálkoztam kicsit és meg is lett az eredménye
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27224 Dátum:
2011.02.02 szerda, 08:46:11 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.02 szerda, 08:41:02
ehh megvan a megoldás....
Szóval ugye amikor elindulok az autóval akkor bezár a központi zár. Ellenben amikor megállok és pl kiszállok akkor nem old ki csak azok az ajtók nyílnak ki amiket használnak... ergo a csomagtér még központilag van zárva szerintem, ha az én ajtómon nyitom a központit akkor utána működik a dolog...
Őszintén azért is tartott eddig rájönni mert nekem nem volt rá szükségem csak bratyómnak.. de tegnap próbálkoztam kicsit és meg is lett az eredménye
Megallas utan a vezetoajto nyitasa mindent nyit, legalabbis a 2002-es Ghiaban. A tobbi ajto csak azt az egyet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27225 Dátum:
2011.02.02 szerda, 08:53:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.02 szerda, 08:46:11
Megallas utan a vezetoajto nyitasa mindent nyit, legalabbis a 2002-es Ghiaban. A tobbi ajto csak azt az egyet.
AndyA
nekem nem... lehet hogy programozás kérdése? de csak akkor nyitja neked is ha leállt a motor nem? mert itt járó motorról van szó. bár szerintem nekem akkor sem nyit mindent ha leállítom a motort. Majd egyszer valami szaki segítségét kérem és addig zárogatjuk meg nyitogatjuk míg jó nem lesz
igaz így hogy már tudom mi a "gond" nem zavar a jelenség mert tudom hogy ki lehet nyitni.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27226 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:33:36 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.02 szerda, 08:53:49
nekem nem... lehet hogy programozás kérdése? de csak akkor nyitja neked is ha leállt a motor nem? mert itt járó motorról van szó. bár szerintem nekem akkor sem nyit mindent ha leállítom a motort. Majd egyszer valami szaki segítségét kérem és addig zárogatjuk meg nyitogatjuk míg jó nem lesz
igaz így hogy már tudom mi a "gond" nem zavar a jelenség mert tudom hogy ki lehet nyitni.
Bal első ajtózárat cseréled 36K-ért, és akkor sem lesz tökéletes hidegben! Nekem 3 éve iylen
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27227 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:46:19 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.02 szerda, 08:53:49
nekem nem... lehet hogy programozás kérdése? de csak akkor nyitja neked is ha leállt a motor nem? mert itt járó motorról van szó. bár szerintem nekem akkor sem nyit mindent ha leállítom a motort. Majd egyszer valami szaki segítségét kérem és addig zárogatjuk meg nyitogatjuk míg jó nem lesz
igaz így hogy már tudom mi a "gond" nem zavar a jelenség mert tudom hogy ki lehet nyitni.
nálam is a vezető ajtó nyitásánál minden ajtót kizár
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27228 Dátum:
2011.02.02 szerda, 09:56:03 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.02.02 szerda, 09:33:36
Bal első ajtózárat cseréled 36K-ért, és akkor sem lesz tökéletes hidegben! Nekem 3 éve iylen
háát 36k-ért húzgálom én a gombot szívesen még más autóján is
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27229 Dátum:
2011.02.02 szerda, 10:53:27 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.02 szerda, 08:41:02
ehh megvan a megoldás....
Szóval ugye amikor elindulok az autóval akkor bezár a központi zár. Ellenben amikor megállok és pl kiszállok akkor nem old ki csak azok az ajtók nyílnak ki amiket használnak... ergo a csomagtér még központilag van zárva szerintem, ha az én ajtómon nyitom a központit akkor utána működik a dolog...
Őszintén azért is tartott eddig rájönni mert nekem nem volt rá szükségem csak bratyómnak.. de tegnap próbálkoztam kicsit és meg is lett az eredménye
Én ha elindulok nekem nem zár meg minek is.Viszont én is kipróbáltam írtam is megy a motor mentem vele hazajöttem nem nyitottam ki semmit bennt ültem és anyukám simán kinyitotta a hátsó ajtót.nekem ilyen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27230 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:02:46 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.02 szerda, 10:53:27
Én ha elindulok nekem nem zár meg minek is.Viszont én is kipróbáltam írtam is megy a motor mentem vele hazajöttem nem nyitottam ki semmit bennt ültem és anyukám simán kinyitotta a hátsó ajtót.nekem ilyen.
igen de nekem az előző tulaj gondolom úgy programozta(kp zár programozás főoldalon) hogy amikor elindul az autó asszem' 3km/h fölött bezár minden ajtót gondolom hogy lámpánál ne tudjanak kirángatni a kocsiból vagy hogy ne nyúljanak be a hátsó ülésre dobott táskáért vagy ilyesmi.... a hiba inkább abban van(bár mostmár nem tekintem hibának) hogy csak akkor nyílik elindulás után a csomagtér ajtó ha központi zárral minden ajtót nyitok. Ebben van ráció azért sztem... mivel attól hogy te kiszállsz bentről még nem kell minden ajtót automatikusan nyitni.. mondjuk megállsz parkolóban kiszállsz tatyód hátsó ülésen jobb oldalt vagy anyós ülésen mivel mondjuk oda könnyű bedobni kis tolvaj odalép és mivel minden ajtó nyitva kinyitja kiveszi és elszalad... te meg vagy szaladsz utána ajtók nyitva.. vagy bezárod a kocsit és utána szaladsz... na ezt előzi meg ez a feature/bug
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27231 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:07:10 »
OFF
na MOST kell telerakni a tankot gázolajjal egy Szlovák kúton.!.
269 az ÁJRÓ!!!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27232 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:09:53 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.02 szerda, 11:02:46
igen de nekem az előző tulaj gondolom úgy programozta(kp zár programozás főoldalon) hogy amikor elindul az autó asszem' 3km/h fölött bezár minden ajtót gondolom hogy lámpánál ne tudjanak kirángatni a kocsiból vagy hogy ne nyúljanak be a hátsó ülésre dobott táskáért vagy ilyesmi.... a hiba inkább abban van(bár mostmár nem tekintem hibának) hogy csak akkor nyílik elindulás után a csomagtér ajtó ha központi zárral minden ajtót nyitok. Ebben van ráció azért sztem... mivel attól hogy te kiszállsz bentről még nem kell minden ajtót automatikusan nyitni.. mondjuk megállsz parkolóban kiszállsz tatyód hátsó ülésen jobb oldalt vagy anyós ülésen mivel mondjuk oda könnyű bedobni kis tolvaj odalép és mivel minden ajtó nyitva kinyitja kiveszi és elszalad... te meg vagy szaladsz utána ajtók nyitva.. vagy bezárod a kocsit és utána szaladsz... na ezt előzi meg ez a feature/bug
Na így már más,erről én is hallottam csak eddig ezt a verziót még nemmondtátok.Én csak azt mondtam amit tapasztaltam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27233 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:10:28 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.02 szerda, 11:02:46
igen de nekem az előző tulaj gondolom úgy programozta(kp zár programozás főoldalon) hogy amikor elindul az autó asszem' 3km/h fölött bezár minden ajtót gondolom hogy lámpánál ne tudjanak kirángatni a kocsiból vagy hogy ne nyúljanak be a hátsó ülésre dobott táskáért vagy ilyesmi.... a hiba inkább abban van(bár mostmár nem tekintem hibának) hogy csak akkor nyílik elindulás után a csomagtér ajtó ha központi zárral minden ajtót nyitok. Ebben van ráció azért sztem... mivel attól hogy te kiszállsz bentről még nem kell minden ajtót automatikusan nyitni.. mondjuk megállsz parkolóban kiszállsz tatyód hátsó ülésen jobb oldalt vagy anyós ülésen mivel mondjuk oda könnyű bedobni kis tolvaj odalép és mivel minden ajtó nyitva kinyitja kiveszi és elszalad... te meg vagy szaladsz utána ajtók nyitva.. vagy bezárod a kocsit és utána szaladsz... na ezt előzi meg ez a feature/bug
nálam is dettó így van és nekem ez nem bug, rablásgátló fícsör
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27234 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:11:21 »
---megrendelni a legprofibb Mondi multimédiát E-bay on
a dodó 194 !!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27235 Dátum:
2011.02.02 szerda, 11:11:57 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.02.02 szerda, 07:56:40
Nagyon köszi.
Ez egészen valószínűnek hangzik.
Tééééényleggg, ott van a lámpa környékén Sorry
tudtam hogy lámpa lámpa csak nem hogy melyik!!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27236 Dátum:
2011.02.02 szerda, 12:26:31 »
Visszaolvastam több oldalt, és elgondolkodtam kicsit. Volna egy észrevételem a felmerült hibákhoz.
Szerintem csak azon alkatrészeknél van értelme a
km futásteljesítményre
hivatkozni, amelyek főleg mechanikai kopásnak vannak kitéve. De vannak ELEKTROMOS és TERMIKUS igénybevételnek kitett cuccok a járműben, jócskán - amelyeknél
az üzemórát
kellene figyelembe venni (hőterhelési anyagfáradás).
Ezt a kettőt külön kell nézni!
Ha főleg városon belül jártok, akkor ugyanahhoz a megtett km-hez sokkal több üzemóra fog tartozni. Ezért a km óra állást nézve nem is érthetjük, miért romlott el vmi "idejekorán". Szerintem kellene egy üzemóra mérő is beépítve, annak több volna az értelme!
Kb. 75 %-ban lakott területen kívül autózom, és csak keveset városban, ez meglátszik a fogyasztási adatokon. A kopási elhasználódásom viszont "normális", de a termikus vonalon semmi gondom nincs (persze eddig). Ezért nem is értettem, hogy mit paráztok a pl. termosztáton ennyit.
Csak futó gondolat...
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27237 Dátum:
2011.02.02 szerda, 12:44:41 »
ez is csak annak a bizonyiteka hogy hosszu utas hasznalat kevesebbet art a kocsinak mint a rovid tavu furikazas varosban pl. Es ez szinte minden autora ervenyes.
Az uzemora hasznalatos dolog pl offroad berkekben, ahol a megtett kilometer / fogyasztas arany nem mervado!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27238 Dátum:
2011.02.02 szerda, 12:55:30 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.02.02 szerda, 12:44:41
ez is csak annak a bizonyiteka hogy hosszu utas hasznalat kevesebbet art a kocsinak mint a rovid tavu furikazas varosban pl. Es ez szinte minden autora ervenyes.
Az uzemora hasznalatos dolog pl offroad berkekben, ahol a megtett kilometer / fogyasztas arany nem mervado!
Akkor az enyém szolgál még ha tényleg így van...nekem az elkövetkező 3 év megtett km-ek számának 80%-a pálya lesz 300km egyhuzam és én nem hajtom!! pályán
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27239 Dátum:
2011.02.02 szerda, 13:59:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.02 szerda, 12:55:30
Akkor az enyém szolgál még ha tényleg így van...nekem az elkövetkező 3 év megtett km-ek számának 80%-a pálya lesz 300km egyhuzam és én nem hajtom!! pályán
..pedig kéne. mer elllustulll
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27240 Dátum:
2011.02.02 szerda, 14:18:05 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2011.02.02 szerda, 13:59:57
..pedig kéne. mer elllustulll
én nem száguldozok pályán...fölöslegesnek tartom! általában 2500-on megy a motor és az fél dordulat és azt gondolom ott nem fog ellustulni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27241 Dátum:
2011.02.02 szerda, 14:28:17 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.02 szerda, 14:18:05
én nem száguldozok pályán...fölöslegesnek tartom! általában 2500-on megy a motor és az fél dordulat és azt gondolom ott nem fog ellustulni
Az enyem csak 5 gangos, az autopalyatemponal kicsivel 3000 alatt forog, 2800-2900 kornyeke lehet. A kerek 3000 mar eppen a 30 ezres kategoria, inkabb nem szoktam megkockaztatni. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27242 Dátum:
2011.02.02 szerda, 14:36:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.02 szerda, 14:28:17
Az enyem csak 5 gangos, az autopalyatemponal kicsivel 3000 alatt forog, 2800-2900 begin_of_the_skype_highlighting 2800-2900 end_of_the_skype_highlighting kornyeke lehet. A kerek 3000 mar eppen a 30 ezres kategoria, inkabb nem szoktam megkockaztatni.-)
AndyA
így van, 2500 az pontosan 125 óra szerint az 5-ös váltón vagyis nálam így van
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27243 Dátum:
2011.02.02 szerda, 14:37:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.02 szerda, 14:28:17
Az enyem csak 5 gangos, az autopalyatemponal kicsivel 3000 alatt forog, 2800-2900 kornyeke lehet. A kerek 3000 mar eppen a 30 ezres kategoria, inkabb nem szoktam megkockaztatni. :-)
AndyA
145-ig nincs gond pályán,tehát mehet a 3000-es fordulat.15km utáni túllépésnél van az első gond az a 30000ft-os kategória.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27244 Dátum:
2011.02.02 szerda, 14:42:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.02 szerda, 14:37:16
145-ig nincs gond pályán,tehát mehet a 3000-es fordulat.15km utáni túllépésnél van az első gond az a 30000ft-os kategória.
Én nem merném ezt kockáztatni, próbáltam már sokféle dolgot de nem vettem észre hogy gyorsabban odaérnék ha 140-el veretek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27245 Dátum:
2011.02.02 szerda, 15:09:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.02 szerda, 14:42:50
Én nem merném ezt kockáztatni, próbáltam már sokféle dolgot de nem vettem észre hogy gyorsabban odaérnék ha 140-el veretek
én még nem is mentem vele autópályán
de valószínűnek tartom én is inkább a 2500-as fordulatot részesítem előnyben... astrámmal is volt hogy tényleg siettem szegénynek kinyomtam a szemét(~160) hogy odaérjek egy boltba zárás előtt aztán hazafelé már olyan kényelmesen elvonatoztam egy kamion mögött 30-40 méterrel 80as tempóval hogy csak na... és kb 10 perccel volt lassabb igaz csak 40km-es táv volt de akkor is.. 20km-es távon járok dolgozni de ha egyedül vagyok reggel akkor simán van hogy 70km/h körül kóricálok aztán amikor a 3. teherautó kerül ki akkor eszembe jut hogy lehet lassú vagyok és belelépek a gázba 90-ig
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27246 Dátum:
2011.02.02 szerda, 15:09:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.02 szerda, 14:42:50
Én nem merném ezt kockáztatni, próbáltam már sokféle dolgot de nem vettem észre hogy gyorsabban odaérnék ha 140-el veretek
100km-en nem éri meg, de mondjuk 500km-en már van értelme mert ott észrevehető...
500km 130-al 3.8 óra (3 óra 48perc)
500km 140-el 3.57 óra (3 óra 34 perc)
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27247 Dátum:
2011.02.02 szerda, 15:13:31 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.02.02 szerda, 15:09:55
100km-en nem éri meg, de mondjuk 500km-en már van értelme mert ott észrevehető...
500km 130-al 3.8 óra (3 óra 48perc)
500km 140-el 3.57 óra (3 óra 34 perc)
és ez megéri?
az a baj a magyar autópályákkal hogy vagy 80km/h vagy 190 és még akkor is levillognak... autópályát pl M3 miskolc után szeretem szoboszló felé mert ott nincs semmi forgalom és lehet normálisan egy tempóban közlekedni de pl tőlünk pest felé az M3 majdnem akkor küzdés mint ha a 3-as főúton mennék éppen csak a szembe forgalom nincs(jó esetben)
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27248 Dátum:
2011.02.02 szerda, 15:13:53 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.02.02 szerda, 15:09:55
100km-en nem éri meg, de mondjuk 500km-en már van értelme mert ott észrevehető...
500km 130-al 3.8 óra (3 óra 48perc)
500km 140-el 3.57 óra (3 óra 34 perc)
Hm. Csakhogy a két sebesség között bár csak 7 % különbség van - de ez légellenállásban már 16 %!!
Ami fogyasztásban is 0,8-1 literrel több lesz! 500 km-re (a te példádban) ez már 4 liter!
Szóval egyáltalán nem éri meg a 140 km/óra a 130 helyett! 14 percet nyerhetünk 500 km távon, de + 4 liter elfogy.
Most pedig 59 liter gázolajból indulok ki.
A legnagyobb távolság 6 gangos váltóval akkor érhető el, ha végig 80 km/órával haladunk, tartósan, kb. ez a legkisebb légellenállásnál, még tartható fordulatszámmal. Olyankor a fogyasztás a 4 és 5 liter között van. Egy tank üzemanyaggal így elérhető a 1200 km is. Nekem már többször sikerült.
Úgy saccolom 5-ös váltóval kb. 65 km/óra lehet a legkisebb még tartható sebesség, tartósan, ami kb. 960 km távolságra jön ki, maximum.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 15:34:45 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27249 Dátum:
2011.02.02 szerda, 15:32:34 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.02.02 szerda, 15:13:53
A legnagyobb távolság 6 gangos váltóval akkor érhető el, ha végig 80 km/órával haladunk, tartósan, kb. ez a legkisebb légellenállásnál, még tartható fordulatszámmal. Olyankor a fogyasztás a 4 és 5 liter között van. Egy tank üzemanyaggal így elérhető a 1200 km is. Nekem már többször sikerült.
Úgy saccolom 5-ös váltóval kb. 65 km/óra lehet a legkisebb még tartható sebesség, tartósan, ami kb. 960 km távolságra jön ki, maximum.
Ugyan annyira kell kijönnie, sőt az 5-ös váltó ebben az esetben amit felvázoltál a nyerő, hiszen kisebb légellenálláshoz tartozik az optimális sebesség!!
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Oldalak:
1
...
538
539
540
541
542
543
544
[
545
]
546
547
548
549
550
551
552
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ