Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:21:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 541 542 543 544 545 546 547 [548] 549 550 551 552 553 554 555 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21881853 alkalommal)
0 Felhasználó és 197 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27350 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 14:50:44 »

Sziasztok!!
Na voltam ma műszakin...senkinek nem ajánlom Pécsen az autós kft.-t ha még ezzel meg is sértek valakit, mert az megiont nem volt munka amit ott láttam...Igaz tényleg egy órán belül lett műszaki vizsgám mint ahogyan meghirdették...de hogy meg se nézték az autómat az valahogy nem fér össze, de hivatalos közlekedési felügyeletes pecsétet kaptam és a legjobb->zöld matricát  vigyor3
Begurultam a műszaki műhelybe ott megkérdezték mennyi idős a kocsi, én elmondtam hogy most lesz vmikor 4 és akkkor az a válasz jött, hogy felesleges alánézni ennyi idősen...fékteszt meg futóműteszt lezajlott és átgurultam a zöldkártyásba, mert ugye egy helyen van.
Kedves ember majdnem letépte a műszerfalam mert keresett valami obd csatlakozót hogy ő majd abból mindent kiderít  wow1 wow1 mondtam neki hogy segítek inkább mert tönkreteszi, aztán lehúztam megmutattam holvan ÉN és rácsatlakoztatta a gépére, ami neki azt kiírta hogy nekem nincsen hibakódom, de nem kommunikált az autóval szomoru1 szomoru1 hogy is van ez akkor??  vigyor3 Aztán agyon bőgette mert manuálisan ellenőriztünk mindent és a végeredmény az lett 5000/min fordulaton kielemezve hogy a károsanyag kibocsájtásom háromszorosa a megengedettnek  wow1 wow1 wow1
Holott ez az autó hidegen gőzölög, de még gázfröccsnél is alig dob pamacsot...szóval nem értem a dolgot, de izgalmas volt rendesek voltak és lett fél óra alatt műszakim és már tudom hogy egyedül én szennyezem Magyarország levegőjét a 4éves autómmal aminél még énis rosszabbat köhögök esetleg  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27351 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 14:59:19 »

Sziasztok!!
Na voltam ma műszakin...senkinek nem ajánlom Pécsen az autós kft.-t ha még ezzel meg is sértek valakit, mert az megiont nem volt munka amit ott láttam...Igaz tényleg egy órán belül lett műszaki vizsgám mint ahogyan meghirdették...de hogy meg se nézték az autómat az valahogy nem fér össze, de hivatalos közlekedési felügyeletes pecsétet kaptam és a legjobb->zöld matricát  vigyor3
Begurultam a műszaki műhelybe ott megkérdezték mennyi idős a kocsi, én elmondtam hogy most lesz vmikor 4 és akkkor az a válasz jött, hogy felesleges alánézni ennyi idősen...fékteszt meg futóműteszt lezajlott és átgurultam a zöldkártyásba, mert ugye egy helyen van.
Kedves ember majdnem letépte a műszerfalam mert keresett valami obd csatlakozót hogy ő majd abból mindent kiderít  wow1 wow1 mondtam neki hogy segítek inkább mert tönkreteszi, aztán lehúztam megmutattam holvan ÉN és rácsatlakoztatta a gépére, ami neki azt kiírta hogy nekem nincsen hibakódom, de nem kommunikált az autóval szomoru1 szomoru1 hogy is van ez akkor??  vigyor3 Aztán agyon bőgette mert manuálisan ellenőriztünk mindent és a végeredmény az lett 5000/min fordulaton kielemezve hogy a károsanyag kibocsájtásom háromszorosa a megengedettnek  wow1 wow1 wow1
Holott ez az autó hidegen gőzölög, de még gázfröccsnél is alig dob pamacsot...szóval nem értem a dolgot, de izgalmas volt rendesek voltak és lett fél óra alatt műszakim és már tudom hogy egyedül én szennyezem Magyarország levegőjét a 4éves autómmal aminél még énis rosszabbat köhögök esetleg  eplus2 eplus2

IGen, én is hasonlót tapasztaltam tavaly Egerben. Lehet ugyan, hogy szigorodtak az előírások, de ugyanazokat a régi műszerek használják, amelyekkel mérni se lehet pontosan. Meg nekem se találták a diag csatiját....azt hittem az egyetlen Mondeo az enyém a megyében, merthogy még nem láttak ilyet.  levele
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27352 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 15:06:20 »

IGen, én is hasonlót tapasztaltam tavaly Egerben. Lehet ugyan, hogy szigorodtak az előírások, de ugyanazokat a régi műszerek használják, amelyekkel mérni se lehet pontosan. Meg nekem se találták a diag csatiját....azt hittem az egyetlen Mondeo az enyém a megyében, merthogy még nem láttak ilyet.  levele

azért annyi legyen a védelmükben hogy naponta megfordul náluk mondjuk 30 autó. Ez csak műszakira.. egy idő után biztos hogy megkeveredik az ember mert sajnos nincs két autó típus amiben egy helyen lenne a csati.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27353 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 15:14:59 »

azért annyi legyen a védelmükben hogy naponta megfordul náluk mondjuk 30 autó. Ez csak műszakira.. egy idő után biztos hogy megkeveredik az ember mert sajnos nincs két autó típus amiben egy helyen lenne a csati.
Egyetértek. De az Opel Astrát meg a Suzuki Swift-et fennakadás nélkül megoldották, mondhatni kettesével szórták kifele....gondolom, mert azokból Dunát lehet rekeszteni. De azért a Fordokból is van szép számmal, több van, mint mondjuk Audiból vagy Mazdából, vagy nem?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27354 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 16:08:06 »

Kedves ember majdnem letépte a műszerfalam mert keresett valami obd csatlakozót hogy ő majd abból mindent kiderít  wow1 wow1  kielemezve hogy a károsanyag kibocsájtásom háromszorosa a megengedettnek  wow1 wow1 wow1

hat ez kiraly. Tudod kinek tegyek ra muszerre a kocsit  gun es ha van hibakod? hogy mondjuk *** a klima? akkor mizu? amugy az, hogy neked mennyire kormol, az nem feltetlenul egyenesen aranyos a karosanyag kibocsajtassal
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27355 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 16:09:16 »

Ez nem ellenvélemény. Ez az "olajdoki" szerinted egy vérprofi? Hiszen óvatosságból elhárította a kérdést, és mellébeszélt, mert azt mégsem írhatja, hogy "nem tudom a választ!".
Idézek az olajdokitól: "..Semmiképp nem nevezném szükségesnek, hogy valaki 2T olajat öntsön a
gázolajba. Én nem tenném. Tisztában vagyok vele, hogy sokan csinálják, és az is biztos, hogy a leírt arányban semmiféle rövid távú problémát nem okoz. De sajnos arról nincs információja még azoknak sem, akik már évek óta használják, hogy vajon hogyan hat ez a motortisztaságra vagy a katalizátorra


Hát ez semmi válasz, olyan, h maradj a biztosnál, ne nyúlj semmihez, (hanem 150 ezer km-enként cseréld a porlasztócsúcsot 300 ezerért...) smile Az a biztos, nem?
Ugyan már, ezek ha nem tudják a választ visszamennek a kályhához, elővesznek egy könyvet. Mit olvashat a Mazda gépkönyvben, na? Hogy ne nyúljon semmihez, ajánljuk a hivatalos Mazda szervizt.
Itt a pont.

Olvastam azt a fórumot már, van gumidoki is meg autódoki is....sőt hiteldoki meg kütyüdoki...ne röhögj, ez igaz! Majd nézd meg milyen szakmai színvonalat ütnek meg. Minden autóhoz értenek, ugyan már! Mi sokkal jobban értünk a saját autónkhoz, mint ők, az olvasott szöveget idézik, mert nincs saját tapasztalati tudásuk.

Az én forrásom egy olajkutató cégnél vegyészmérnök, aki a 2T olaj hátrányát nem tudja kimutatni, de az előnyét igen.
Nekem mindegy igazabol, csak azert postoltam, mert van ilyen velemeny is. En eddig sem, es ezutan sem fogok beletenni, de nem a cikkek miatt.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27356 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 17:09:02 »

hat ez kiraly. Tudod kinek tegyek ra muszerre a kocsit  gun es ha van hibakod? hogy mondjuk *** a klima? akkor mizu? amugy az, hogy neked mennyire kormol, az nem feltetlenul egyenesen aranyos a karosanyag kibocsajtassal
Hát de melyik műszakis műhelyben mérnek füstöt padlógázon, mert ez a baromarc azt csinálta  gun falbav
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27357 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 17:48:21 »

Amúgy lehet rámférne egy szívósor+egr takarítás hátha jobban lélegezne a mocc  vigyor3 mekkora meló az ci-nél? Így hogy gőzöm nincs róla nekiugorjak?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #27358 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 18:01:40 »

Amúgy lehet rámférne egy szívósor+egr takarítás hátha jobban lélegezne a mocc  vigyor3 mekkora meló az ci-nél? Így hogy gőzöm nincs róla nekiugorjak?  Grin
Én is így kezdtem Smiley Meg lehet simán csinálni..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27359 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 18:19:39 »

Én is így kezdtem Smiley Meg lehet simán csinálni..
Csak otthon így simán? Nem lehet elrontani vele semmitse?  vigyor3 Majd ha lágyabb lesz az időjárás akkor esetleg, de ilyekor még szabad levegőre sincs kedvem menni  szomoru1  De nagyon sajnálom szegény autómat még nálam nem volt padlógázon pörgetve üresben  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27360 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 19:19:11 »

Csak arra kell figyelni, hogy nehogy beejts valamit a motorba, ha levetted a szívótorkot.

Amúgy lehet rámférne egy szívósor+egr takarítás hátha jobban lélegezne a mocc  vigyor3 mekkora meló az ci-nél? Így hogy gőzöm nincs róla nekiugorjak?  Grin
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27361 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 19:24:41 »

Amúgy lehet rámférne egy szívósor+egr takarítás hátha jobban lélegezne a mocc  vigyor3 mekkora meló az ci-nél? Így hogy gőzöm nincs róla nekiugorjak?  Grin
nekem kb 2 óra volt, úgy hogy akkor vettem le először
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27362 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 19:50:44 »

Hát de melyik műszakis műhelyben mérnek füstöt padlógázon, mert ez a baromarc azt csinálta  gun falbav

Magyarországon az összes olyan vizsgahelyen ahol betartják a nálunk érvényben lévő emissziós mérési előirásokat...köszönd ezt azoknak a nagyokosoknak akik a rendeleteket hozzák egy iróasztalnál....kb ennyit értenek az egészhez.
azért pörgette szét az autódat, mert lévén OBD-s diesel autó ezért kezdésnek 3 tisztitó gyorsitás van(parketta), utánna 3 mérési eredménynek kell megfelelnie a rendeletben előirthoz(3 parketta), és végül egy nulladik mérés ami a tényleges(parketta)...
Nem a vizsgahelyet kell szidni, ők próbálnak mindent az előirtak szerint tenni(ráadásul állandóan figyelik mikor hibáznak vagy játszanak), hanem akik ezt kitalálták hogy igy kell mérni egy autót... mf3
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27363 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:03:47 »

Magyarországon az összes olyan vizsgahelyen ahol betartják a nálunk érvényben lévő emissziós mérési előirásokat...köszönd ezt azoknak a nagyokosoknak akik a rendeleteket hozzák egy iróasztalnál....kb ennyit értenek az egészhez.
azért pörgette szét az autódat, mert lévén OBD-s diesel autó ezért kezdésnek 3 tisztitó gyorsitás van(parketta), utánna 3 mérési eredménynek kell megfelelnie a rendeletben előirthoz(3 parketta), és végül egy nulladik mérés ami a tényleges(parketta)...
Nem a vizsgahelyet kell szidni, ők próbálnak mindent az előirtak szerint tenni(ráadásul állandóan figyelik mikor hibáznak vagy játszanak), hanem akik ezt kitalálták hogy igy kell mérni egy autót... mf3
Ezt nem tudtam...akkor nemszóltam, de azt hittem hogy padló hogy kinyomja magából ami beragadt és utána félfordulat...de hogy a piccsbe lehet hogy ennyire füstöl??  szomoru1 nem olvasta a gépük úgyhogy bedugott egy valamit a nivohoz meg rátapsztott egy másik valamit a motorra manuális mérésnek hívta
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #27364 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:00:01 »

Ezt nem tudtam...akkor nemszóltam, de azt hittem hogy padló hogy kinyomja magából ami beragadt és utána félfordulat...de hogy a piccsbe lehet hogy ennyire füstöl??  szomoru1 nem olvasta a gépük úgyhogy bedugott egy valamit a nivohoz meg rátapsztott egy másik valamit a motorra manuális mérésnek hívta
Füstöl? Padlónál? Üresben? Nekem még gané porlasztással se füstölt üresben (terheletlenül). Az más kérdés, hogy kint megszalajtva okádta magából akkoriban..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27365 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:02:48 »

Füstöl? Padlónál? Üresben? Nekem még gané porlasztással se füstölt üresben (terheletlenül). Az más kérdés, hogy kint megszalajtva okádta magából akkoriban..
nem füstöl...csak kijön egy nagy pamacs amikor le van padlózva, de holnap megmutatom nektek!!! levideózom, sztem *** volt a gépük vagy én nemtom...nekem nemkell olajkályha  gun én azthiszem betartom azt a kevés dolgot amivel megóvhatom a befhosástól...dédelgetem  eplus2 eplus2
kivéve mikor nem...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27366 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:05:58 »

nem füstöl...csak kijön egy nagy pamacs amikor le van padlózva, de holnap megmutatom nektek!!! levideózom, sztem *** volt a gépük vagy én nemtom...nekem nemkell olajkályha  gun én azthiszem betartom azt a kevés dolgot amivel megóvhatom a befhosástól...dédelgetem  eplus2 eplus2
kivéve mikor nem...
ha nem hajtod, nincs elég kipufgáz nyomás, a korom lerakódik a kipufrendszeredben, majd egy nagyobb gáz kitakarítja onnan. ha én nem hajtom egy hétig 2000rpm fölé(városban nem nagyon kell eplus2) akkor utána padlózva húzza a koromcsíkot hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27367 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:11:20 »

ha nem hajtod, nincs elég kipufgáz nyomás, a korom lerakódik a kipufrendszeredben, majd egy nagyobb gáz kitakarítja onnan. ha én nem hajtom egy hétig 2000rpm fölé(városban nem nagyon kell eplus2) akkor utána padlózva húzza a koromcsíkot hehe
pályán asszem kidolgozhatné magából 2óra 2500as fordulaton utána kis pest és igazából ennyit közlekedek vele...de soha nincsen nekem beindítva 5percre, mert a legminimálisabb is fél óra, rövidtávokra meg ottvan a kotkoda  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27368 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:32:22 »

Ezt nem tudtam...akkor nemszóltam, de azt hittem hogy padló hogy kinyomja magából ami beragadt és utána félfordulat...de hogy a piccsbe lehet hogy ennyire füstöl??  szomoru1 nem olvasta a gépük úgyhogy bedugott egy valamit a nivohoz meg rátapsztott egy másik valamit a motorra manuális mérésnek hívta

amugy azok a mi műszereink,de azért érdekelne miért nem kommunikált a te kocsiddal...majd ránézek, tegnap voltam ott egésze nap...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27369 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:40:40 »

amugy azok a mi műszereink,de azért érdekelne miért nem kommunikált a te kocsiddal...majd ránézek, tegnap voltam ott egésze nap...
Na énmeg pont ma mentem... :S
majdnem leszaggatta az öreg a műszerfalamat  vigyor3 aztán rányomta a gépet és annyit tudott hozzátenni hogy hibakód nincs de nem kommunikál a gép a kocsimmal...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


peeti
Vendég
« Új hozzászólás #27370 Dátum: 2011.02.04 péntek, 08:29:13 »

egr szelep problémára van egy tuti megoldás! eddig mindig bevált.miután sokadjára is visszajött törlés után a hibakód. autópálya,taposd neki! meg gyógyul! én az M3on mire leérek gyöngyösig már meg is gyógyul, mivel a hibakódot az egr szelep lekormolódása okozza. próbáljátok ki,nekem mindig beválik. jah ezt csak benzineseknél próbáljátok,mert a dízel nem szereti ha fojamatosan pörög. szép napot.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #27371 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:12:45 »

Leirasa szerint pont oda. Mondjuk az ara nem mellekes, mert 250 ml kerul 6400-ba, azaz 256 Ft egy 10 ml-es adag, amit 40 literhez - kb. egy atlagos tankolashoz - adni kell belole. Es 20 ml kell az elso 200 literhez a leiras szerint.

AndyA
Na szereztem metabondot 5200 volt a bárdiban 20% kedvezménnyel.Csak azt nem tudom,hogy elötte cseréljek go szüröt vagy utánna?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27372 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:16:46 »

Na szereztem metabondot 5200 volt a bárdiban 20% kedvezménnyel.Csak azt nem tudom,hogy elötte cseréljek go szüröt vagy utánna?

na ezzel én is bajban vagyok... jó kérdés Cheesy ott figyel a polcon a gázolajszűrő mellett..
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27373 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:20:39 »

Na szereztem metabondot 5200 volt a bárdiban 20% kedvezménnyel.Csak azt nem tudom,hogy elötte cseréljek go szüröt vagy utánna?
Én utána cserélnék, ha a tankba öntöd!

Amennyiben go szűrőbe akkor természetesen az új szűrőbe önteném be, de hozzáteszem nem tudom ez hasonló-e a protec-hez vagy a spurihoz?!  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27374 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:26:59 »

Na szereztem metabondot 5200 volt a bárdiban 20% kedvezménnyel.Csak azt nem tudom,hogy elötte cseréljek go szüröt vagy utánna?

Ha sima ü.a. adalékot szereztél (megasel) akkor szerintem tökmind1. Ha tisztító akkor én utána cserélnék szűrőt.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27375 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:27:36 »

Én utána cserélnék, ha a tankba öntöd!

Amennyiben go szűrőbe akkor természetesen az új szűrőbe önteném be, de hozzáteszem nem tudom ez hasonló-e a protec-hez vagy a spurihoz?!  szomoru1


gondolom igen csak ez német gyártmány
ami elgondolkoztat az az hogy rá írva az üzemanyagban lévő vizet emulzióba hozza a gázolajjal na most ha a szűrőben már felgyülemlett egy kis emulzió az nem biztos hogy jó ha még azt kioldja onnan,
másik oldalról meg ha kicsit kitakarítja az üzemanyag csöveket a szűrő előtt akkor jobb ha a régi szűrőt retkeli össze nem az újat
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27376 Dátum: 2011.02.04 péntek, 11:46:46 »

http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=9nw2n9vjc8xugujk&submenu=0jtjlp5db5ee95ew
http://spuri-adalek.hu/content/view/12/37/
http://www.metabond.hu/metabondnet2/
viszont e 3 közül én mindenképpen a metabondot választanám még akkor is ha árban jóval a többi fölött áll. Lehet hogy nem fogok pénzt megtakarítani, de nem is ez az elsődleges cél hanem az hogy az autó hosszú távon is megbízható legyen. A spuri nálam ott esett ki hogy
ugyanaz a termék van gázolajhoz és benzinhez....
A  pro-tec esetében leginkább a cetánszám növelést favorizálják de arra nem sok szükségünk van amíg mást nem változtatunk az autón.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 11:58:12 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27377 Dátum: 2011.02.04 péntek, 13:15:47 »

http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=9nw2n9vjc8xugujk&submenu=0jtjlp5db5ee95ew
http://spuri-adalek.hu/content/view/12/37/
http://www.metabond.hu/metabondnet2/
viszont e 3 közül én mindenképpen a metabondot választanám még akkor is ha árban jóval a többi fölött áll. Lehet hogy nem fogok pénzt megtakarítani, de nem is ez az elsődleges cél hanem az hogy az autó hosszú távon is megbízható legyen. A spuri nálam ott esett ki hogy
ugyanaz a termék van gázolajhoz és benzinhez....
A  pro-tec esetében leginkább a cetánszám növelést favorizálják de arra nem sok szükségünk van amíg mást nem változtatunk az autón.
A Gunk-ot ismered?
http://www.gunk.com/dieseladds.asp
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27378 Dátum: 2011.02.04 péntek, 14:18:23 »

egr szelep problémára van egy tuti megoldás! eddig mindig bevált.miután sokadjára is visszajött törlés után a hibakód. autópálya,taposd neki! meg gyógyul! én az M3on mire leérek gyöngyösig már meg is gyógyul, mivel a hibakódot az egr szelep lekormolódása okozza. próbáljátok ki,nekem mindig beválik. ......jah ezt csak benzineseknél próbáljátok,mert a dízel nem szereti ha fojamatosan pörög. szép napot.
Nem szereti a dízel, ha folyamatosan pörög?  wow1  Most mi van?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 14:32:22 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27379 Dátum: 2011.02.04 péntek, 15:03:09 »

Nem szereti a dízel, ha folyamatosan pörög?  wow1  Most mi van?  Roll Eyes

na itt legalább van választék, lehet csemegézni Shocked
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27380 Dátum: 2011.02.04 péntek, 16:06:31 »

A gödöllői diesel javító műhellyel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

http://www.dieselgodollo.hu/

Többnyire személyes érdekelne,nem "a bátyám húgának a nagymamájának az unokatestvérének a fia mondta" Grin
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
combi
Vendég
« Új hozzászólás #27381 Dátum: 2011.02.04 péntek, 16:33:46 »

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy mk3-as combi komfort moduljában a kék csatlakozó/ az öt közül/ hova megy? Ha kihúzom nem merül az aksim. 400mA veszteség. Vagy kapcsolási rajzot honnan lehetne szerezni? Várom segítségeteket, előre is köszi.  help
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27382 Dátum: 2011.02.04 péntek, 16:51:04 »

Nem szereti a dízel, ha folyamatosan pörög?  wow1  Most mi van?  Roll Eyes


Akkor az enyém nem is dízel?  eplus2 falbav falbav nyes
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #27383 Dátum: 2011.02.04 péntek, 18:03:41 »

Küldtem levelet

Sz.G.

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy mk3-as combi komfort moduljában a kék csatlakozó/ az öt közül/ hova megy? Ha kihúzom nem merül az aksim. 400mA veszteség. Vagy kapcsolási rajzot honnan lehetne szerezni? Várom segítségeteket, előre is köszi.  help
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #27384 Dátum: 2011.02.04 péntek, 18:52:57 »

Van választék wow1 csak az a probléma,hogy egy kukkot nem beszélek,olvasok inglisül,dajcsul meg csak olvasni kicsit.Beleraktam a metabondot a tankba mondjuk probaképp kb50l-hez 15 ml-t,40km tapasztalat mintha (mondom mintha!!!!) csendesebb lenne a motor és hiányoztak az 1200-1300,1700-2000 rpm körüli enyhe kopogó hang.Holnap többet megyek és reggeli hideg inditás is érdekel,ha lesz időm megirom a tapasztalatot.Mostanába keveset használjuk kb havonta 500-1000km-ert ugy,hogy a tapasztalás viszonylag sokáig fog tartani.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27385 Dátum: 2011.02.04 péntek, 19:39:09 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy MK3-s TDCI kombi 2003.dec trend felszereltség amiben van szélvédő fűtés, az ablakmosó fúvókákat fűti-e? Illetve ki lehet-e cserélni olyanra ami nem 2 pontra spricceli,hanem sávban mint pl: skoda octávia?

Üdv
Robee

Na közben előreléptem a témában. Az új Skoda Fábia (2007-tól) abalakmosófúvókáját be lehet tenni a Mondeoba és ha van át is lehet tenni a fűtőszálat a Mondeo eredeti szélvédőmosófúvókájából(sajnos csak roncsolással). Ha beteszed a fűtöszálat(én hőpisztolyot használtam, és így sajtoltam bele) a Skoda fúvókájának a széllességéből nagyon picit kell lereszelni (kb 0,4-0,6mm-t) és így simán minden feszegetés nélkül belemegy a motorháztetőbe. Nekem jobban tetszik mert rögtön az egész szélvédőt bespricceli nem úgy mint a gyári. Ja és az ára türhető:910Ft/db ha nem akarsz a fűtőszál áthelyezésével szórakozni akkor vehetsz fűtöttet is az 4800Ft/db áron van, de a csati nem tudom hogy stimmel-e de ua. az gyártója. Szóval aki kedvetkapot annka jó bütykölgetést.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27386 Dátum: 2011.02.04 péntek, 19:50:27 »

Na közben előreléptem a témában. Az új Skoda Fábia (2007-tól) abalakmosófúvókáját be lehet tenni a Mondeoba és ha van át is lehet tenni a fűtőszálat a Mondeo eredeti szélvédőmosófúvókájából(sajnos csak roncsolással). Ha beteszed a fűtöszálat(én hőpisztolyot használtam, és így sajtoltam bele) a Skoda fúvókájának a széllességéből nagyon picit kell lereszelni (kb 0,4-0,6mm-t) és így simán minden feszegetés nélkül belemegy a motorháztetőbe. Nekem jobban tetszik mert rögtön az egész szélvédőt bespricceli nem úgy mint a gyári. Ja és az ára türhető:910Ft/db ha nem akarsz a fűtőszál áthelyezésével szórakozni akkor vehetsz fűtöttet is az 4800Ft/db áron van, de a csati nem tudom hogy stimmel-e de ua. az gyártója. Szóval aki kedvetkapot annka jó bütykölgetést.
képet tudsz róla felrakni?? pályatempónál hogy szuperál??

ma néztem, a mondijé 140-nél a szélvédő legeslegalját locsolja és a hagyomásnyos ablaktörlő elemelkedik a szélvédőről vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #27387 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:04:18 »

egr szelep problémára van egy tuti megoldás! eddig mindig bevált.miután sokadjára is visszajött törlés után a hibakód. autópálya,taposd neki! meg gyógyul! én az M3on mire leérek gyöngyösig már meg is gyógyul, mivel a hibakódot az egr szelep lekormolódása okozza. próbáljátok ki,nekem mindig beválik. jah ezt csak benzineseknél próbáljátok,mert a dízel nem szereti ha fojamatosan pörög. szép napot.

Világit a motor visszajelző lámpám. Van rá példa, hogy 3-4 napig kialszik aztán megint világít 1hétig. Tök mind1 hol tankolok.Ez mitől van?
Új gyertya, kábelek és trafó is van a kocsiban. Előtte is ezt csinálta. Lehet nekem is meg kellene hajtanom?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #27388 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:06:12 »

Világit a motor visszajelző lámpám. Van rá példa, hogy 3-4 napig kialszik aztán megint világít 1hétig. Tök mind1 hol tankolok.Ez mitől van?
Új gyertya, kábelek és trafó is van a kocsiban. Előtte is ezt csinálta. Lehet nekem is meg kellene hajtanom?

Szerintem elötte olvastass hibakodot!!!!Ki tudja mi sz@rt be!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #27389 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:41:49 »

Tegnap óta azt csinálja a kocsi, hogy menet közben bezárnak az ajtók (ez eddig az elvár működés), viszont megállás után nem tudom kinyitni kézzel.
Pontosabban a sofőr ajtó belső kilincse lereteszelődik (mintha riasztva lenne a kocsi) és nem tudom kinyitni a kis kallantyúval.
Egyféle módon tudok kiszállni a kocsiból: kiriasztom a távirányítóval. Viszont ha csak úgy beülök és kézzel ki-be zárogatom a kilincset akkor működik minden, a menet közbeni bezárásra romlik el a dolog.

Mi ez? Mibe rúgjak bele, hogy megjavuljon?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27390 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:47:02 »

Tegnap óta azt csinálja a kocsi, hogy menet közben bezárnak az ajtók (ez eddig az elvár működés), viszont megállás után nem tudom kinyitni kézzel.
Pontosabban a sofőr ajtó belső kilincse lereteszelődik (mintha riasztva lenne a kocsi) és nem tudom kinyitni a kis kallantyúval.
Egyféle módon tudok kiszállni a kocsiból: kiriasztom a távirányítóval. Viszont ha csak úgy beülök és kézzel ki-be zárogatom a kilincset akkor működik minden, a menet közbeni bezárásra romlik el a dolog.

Mi ez? Mibe rúgjak bele, hogy megjavuljon?
ilyen a mondeok zárja sajna, a hideg idővel megbolondulnak, automatizálják magukat, elég sokaknak ilyen, állítólag a bal1-es zár cseréje megoldja, de az asszem 36eft szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #27391 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:53:35 »

ilyen a mondeok zárja sajna, a hideg idővel megbolondulnak, automatizálják magukat, elég sokaknak ilyen, állítólag a bal1-es zár cseréje megoldja, de az asszem 36eft szomoru1
Rugjon bele de nagyon!!Vagy marad a lakat. nyes
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27392 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:56:07 »

Rugjon bele de nagyon!!Vagy marad a lakat. nyes
jah nyes

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27393 Dátum: 2011.02.04 péntek, 20:56:37 »

képet tudsz róla felrakni?? pályatempónál hogy szuperál??

ma néztem, a mondijé 140-nél a szélvédő legeslegalját locsolja és a hagyomásnyos ablaktörlő elemelkedik a szélvédőről vigyor3

Pályatempónál nem próbálatam még, csak 100-nál de ott még jó, majd holnap úgyis utazunk és akkor megnézem hogy szuperál 140-nél:) és beszámolok majd róla. Addig is itt van pár kép:
Ford:
Skoda:
Fűtőszál:
Fűtószál+Skoda:
Beépítve:
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27394 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:03:57 »

Pályatempónál nem próbálatam még, csak 100-nál de ott még jó, majd holnap úgyis utazunk és akkor megnézem hogy szuperál 140-nél:) és beszámolok majd róla. Addig is itt van pár kép:...
na ilyet fogok én is keríteni, ha jól működik pályán is worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27395 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:06:37 »

na ilyet fogok én is keríteni, ha jól működik pályán is worship
tekerünk az ablakmosó motorján  eplus2 rakunk arra is egy kis nyomást azt lemossa még a mögöttem haladóét is Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27396 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:08:29 »

tekerünk az ablakmosó motorján  eplus2 rakunk arra is egy kis nyomást azt lemossa még a mögöttem haladóét is Grin
gondoltam már rá, hogy a hátsót megcsinálom úgy, hogy hátrafelé locsoljon, így le lehetne rázni a sok túl közel haladót eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27397 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:09:28 »

tekerünk az ablakmosó motorján  eplus2 rakunk arra is egy kis nyomást azt lemossa még a mögöttem haladóét is Grin
Csak vigyázz nehogy lyukat fújjon az első szélvédődre:nyes:
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27398 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:11:27 »

gondoltam már rá, hogy a hátsót megcsinálom úgy, hogy hátrafelé locsoljon, így le lehetne rázni a sok túl közel haladót eplus2

Villants párat a hátsó ködlámpáddal mintha fékeznél(vagy tappos picit a fékre párszor, hogy kigyulladjon a lámpa) és máris lekopnak mögülled nyes
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27399 Dátum: 2011.02.04 péntek, 21:11:47 »

gondoltam már rá, hogy a hátsót megcsinálom úgy, hogy hátrafelé locsoljon, így le lehetne rázni a sok túl közel haladót eplus2
én a bicikliseket szoktam spriccelni is meg leszedni a haját olyan közel ahogy csak lehet és olyan gyorsan ahogy csak lehet  eplus2 eplus2
Na jó de csak azzal akin biciklis ruha van és ha nem egyesével mennek hanem ketten egymás mellett  gun gun
Azokat ki nem állom, me akinek nincs más az biciklizzen, de aki csak úgy elállja az utat a szarjával az vesszen...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 541 542 543 544 545 546 547 [548] 549 550 551 552 553 554 555 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.