Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.10 péntek, 11:08:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
541
542
543
544
545
546
547
[
548
]
549
550
551
552
553
554
555
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24183652 alkalommal)
Mondeo93TDCI
és 33 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27350 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 14:50:44 »
Sziasztok!!
Na voltam ma műszakin...senkinek nem ajánlom Pécsen az autós kft.-t ha még ezzel meg is sértek valakit, mert az megiont nem volt munka amit ott láttam...Igaz tényleg egy órán belül lett műszaki vizsgám mint ahogyan meghirdették...de hogy meg se nézték az autómat az valahogy nem fér össze, de hivatalos közlekedési felügyeletes pecsétet kaptam és a legjobb->zöld matricát
Begurultam a műszaki műhelybe ott megkérdezték mennyi idős a kocsi, én elmondtam hogy most lesz vmikor 4 és akkkor az a válasz jött, hogy felesleges alánézni ennyi idősen...fékteszt meg futóműteszt lezajlott és átgurultam a zöldkártyásba, mert ugye egy helyen van.
Kedves ember majdnem letépte a műszerfalam mert keresett valami obd csatlakozót hogy ő majd abból mindent kiderít
mondtam neki hogy segítek inkább mert tönkreteszi, aztán lehúztam megmutattam holvan ÉN és rácsatlakoztatta a gépére, ami neki azt kiírta hogy nekem nincsen hibakódom, de nem kommunikált az autóval
hogy is van ez akkor??
Aztán agyon bőgette mert manuálisan ellenőriztünk mindent és a végeredmény az lett 5000/min fordulaton kielemezve hogy a károsanyag kibocsájtásom háromszorosa a megengedettnek
Holott ez az autó hidegen gőzölög, de még gázfröccsnél is alig dob pamacsot...szóval nem értem a dolgot, de izgalmas volt rendesek voltak és lett fél óra alatt műszakim és már tudom hogy egyedül én szennyezem Magyarország levegőjét a 4éves autómmal aminél még énis rosszabbat köhögök esetleg
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27351 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 14:59:19 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 14:50:44
Sziasztok!!
Na voltam ma műszakin...senkinek nem ajánlom Pécsen az autós kft.-t ha még ezzel meg is sértek valakit, mert az megiont nem volt munka amit ott láttam...Igaz tényleg egy órán belül lett műszaki vizsgám mint ahogyan meghirdették...de hogy meg se nézték az autómat az valahogy nem fér össze, de hivatalos közlekedési felügyeletes pecsétet kaptam és a legjobb->zöld matricát
Begurultam a műszaki műhelybe ott megkérdezték mennyi idős a kocsi, én elmondtam hogy most lesz vmikor 4 és akkkor az a válasz jött, hogy felesleges alánézni ennyi idősen...fékteszt meg futóműteszt lezajlott és átgurultam a zöldkártyásba, mert ugye egy helyen van.
Kedves ember majdnem letépte a műszerfalam mert keresett valami obd csatlakozót hogy ő majd abból mindent kiderít
mondtam neki hogy segítek inkább mert tönkreteszi, aztán lehúztam megmutattam holvan ÉN és rácsatlakoztatta a gépére, ami neki azt kiírta hogy nekem nincsen hibakódom, de nem kommunikált az autóval
hogy is van ez akkor??
Aztán agyon bőgette mert manuálisan ellenőriztünk mindent és a végeredmény az lett 5000/min fordulaton kielemezve hogy a károsanyag kibocsájtásom háromszorosa a megengedettnek
Holott ez az autó hidegen gőzölög, de még gázfröccsnél is alig dob pamacsot...szóval nem értem a dolgot, de izgalmas volt rendesek voltak és lett fél óra alatt műszakim és már tudom hogy egyedül én szennyezem Magyarország levegőjét a 4éves autómmal aminél még énis rosszabbat köhögök esetleg
IGen, én is hasonlót tapasztaltam tavaly Egerben. Lehet ugyan, hogy szigorodtak az előírások, de ugyanazokat a régi műszerek használják, amelyekkel mérni se lehet pontosan. Meg nekem se találták a diag csatiját....azt hittem az egyetlen Mondeo az enyém a megyében, merthogy még nem láttak ilyet.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27352 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 15:06:20 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.02.03 csütörtök, 14:59:19
IGen, én is hasonlót tapasztaltam tavaly Egerben. Lehet ugyan, hogy szigorodtak az előírások, de ugyanazokat a régi műszerek használják, amelyekkel mérni se lehet pontosan. Meg nekem se találták a diag csatiját....azt hittem az egyetlen Mondeo az enyém a megyében, merthogy még nem láttak ilyet.
azért annyi legyen a védelmükben hogy naponta megfordul náluk mondjuk 30 autó. Ez csak műszakira.. egy idő után biztos hogy megkeveredik az ember mert sajnos nincs két autó típus amiben egy helyen lenne a csati.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27353 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 15:14:59 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.03 csütörtök, 15:06:20
azért annyi legyen a védelmükben hogy naponta megfordul náluk mondjuk 30 autó. Ez csak műszakira.. egy idő után biztos hogy megkeveredik az ember mert sajnos nincs két autó típus amiben egy helyen lenne a csati.
Egyetértek. De az Opel Astrát meg a Suzuki Swift-et fennakadás nélkül megoldották, mondhatni kettesével szórták kifele....gondolom, mert azokból Dunát lehet rekeszteni. De azért a Fordokból is van szép számmal, több van, mint mondjuk Audiból vagy Mazdából, vagy nem?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27354 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 16:08:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 14:50:44
Kedves ember majdnem letépte a műszerfalam mert keresett valami obd csatlakozót hogy ő majd abból mindent kiderít
kielemezve hogy a károsanyag kibocsájtásom háromszorosa a megengedettnek
hat ez kiraly. Tudod kinek tegyek ra muszerre a kocsit
es ha van hibakod? hogy mondjuk *** a klima? akkor mizu? amugy az, hogy neked mennyire kormol, az nem feltetlenul egyenesen aranyos a karosanyag kibocsajtassal
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27355 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 16:09:16 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.02.03 csütörtök, 14:44:27
Ez nem ellenvélemény. Ez az "olajdoki" szerinted egy vérprofi? Hiszen óvatosságból elhárította a kérdést, és mellébeszélt, mert azt mégsem írhatja, hogy
"nem tudom a választ!"
.
Idézek az olajdokitól: "..
Semmiképp nem nevezném szükségesnek, hogy valaki 2T olajat öntsön a
gázolajba. Én nem tenném. Tisztában vagyok vele, hogy sokan csinálják, és az is biztos, hogy a leírt arányban semmiféle rövid távú problémát nem okoz. De sajnos arról nincs információja még azoknak sem, akik már évek óta használják, hogy vajon hogyan hat ez a motortisztaságra vagy a katalizátorra
Hát ez semmi válasz, olyan, h maradj a biztosnál, ne nyúlj semmihez, (hanem 150 ezer km-enként cseréld a porlasztócsúcsot 300 ezerért...)
Az a biztos, nem?
Ugyan már, ezek ha nem tudják a választ visszamennek a kályhához, elővesznek egy könyvet. Mit olvashat a Mazda gépkönyvben, na? Hogy ne nyúljon semmihez, ajánljuk a hivatalos Mazda szervizt.
Itt a pont.
Olvastam azt a fórumot már, van gumidoki is meg autódoki is....sőt hiteldoki meg kütyüdoki...ne röhögj, ez igaz! Majd nézd meg milyen szakmai színvonalat ütnek meg. Minden autóhoz értenek, ugyan már! Mi sokkal jobban értünk a saját autónkhoz, mint ők, az olvasott szöveget idézik, mert nincs saját tapasztalati tudásuk.
Az én forrásom egy olajkutató cégnél vegyészmérnök, aki a 2T olaj hátrányát nem tudja kimutatni, de az előnyét igen.
Nekem mindegy igazabol, csak azert postoltam, mert van ilyen velemeny is. En eddig sem, es ezutan sem fogok beletenni, de nem a cikkek miatt.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27356 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 17:09:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.03 csütörtök, 16:08:06
hat ez kiraly. Tudod kinek tegyek ra muszerre a kocsit
es ha van hibakod? hogy mondjuk *** a klima? akkor mizu? amugy az, hogy neked mennyire kormol, az nem feltetlenul egyenesen aranyos a karosanyag kibocsajtassal
Hát de melyik műszakis műhelyben mérnek füstöt padlógázon, mert ez a baromarc azt csinálta
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27357 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 17:48:21 »
Amúgy lehet rámférne egy szívósor+egr takarítás hátha jobban lélegezne a mocc
mekkora meló az ci-nél? Így hogy gőzöm nincs róla nekiugorjak?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27358 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:01:40 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 17:48:21
Amúgy lehet rámférne egy szívósor+egr takarítás hátha jobban lélegezne a mocc
mekkora meló az ci-nél? Így hogy gőzöm nincs róla nekiugorjak?
Én is így kezdtem
Meg lehet simán csinálni..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27359 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:19:39 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.03 csütörtök, 18:01:40
Én is így kezdtem
Meg lehet simán csinálni..
Csak otthon így simán? Nem lehet elrontani vele semmitse?
Majd ha lágyabb lesz az időjárás akkor esetleg, de ilyekor még szabad levegőre sincs kedvem menni
De nagyon sajnálom szegény autómat még nálam nem volt padlógázon pörgetve üresben
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27360 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:19:11 »
Csak arra kell figyelni, hogy nehogy beejts valamit a motorba, ha levetted a szívótorkot.
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 17:48:21
Amúgy lehet rámférne egy szívósor+egr takarítás hátha jobban lélegezne a mocc
mekkora meló az ci-nél? Így hogy gőzöm nincs róla nekiugorjak?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27361 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:24:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 17:48:21
Amúgy lehet rámférne egy szívósor+egr takarítás hátha jobban lélegezne a mocc
mekkora meló az ci-nél? Így hogy gőzöm nincs róla nekiugorjak?
nekem kb 2 óra volt, úgy hogy akkor vettem le először
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27362 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:50:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 17:09:02
Hát de melyik műszakis műhelyben mérnek füstöt padlógázon, mert ez a baromarc azt csinálta
Magyarországon az összes olyan vizsgahelyen ahol betartják a nálunk érvényben lévő emissziós mérési előirásokat...köszönd ezt azoknak a nagyokosoknak akik a rendeleteket hozzák egy iróasztalnál....kb ennyit értenek az egészhez.
azért pörgette szét az autódat, mert lévén OBD-s diesel autó ezért kezdésnek 3 tisztitó gyorsitás van(parketta), utánna 3 mérési eredménynek kell megfelelnie a rendeletben előirthoz(3 parketta), és végül egy nulladik mérés ami a tényleges(parketta)...
Nem a vizsgahelyet kell szidni, ők próbálnak mindent az előirtak szerint tenni(ráadásul állandóan figyelik mikor hibáznak vagy játszanak), hanem akik ezt kitalálták hogy igy kell mérni egy autót...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27363 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:03:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.03 csütörtök, 19:50:44
Magyarországon az összes olyan vizsgahelyen ahol betartják a nálunk érvényben lévő emissziós mérési előirásokat...köszönd ezt azoknak a nagyokosoknak akik a rendeleteket hozzák egy iróasztalnál....kb ennyit értenek az egészhez.
azért pörgette szét az autódat, mert lévén OBD-s diesel autó ezért kezdésnek 3 tisztitó gyorsitás van(parketta), utánna 3 mérési eredménynek kell megfelelnie a rendeletben előirthoz(3 parketta), és végül egy nulladik mérés ami a tényleges(parketta)...
Nem a vizsgahelyet kell szidni, ők próbálnak mindent az előirtak szerint tenni(ráadásul állandóan figyelik mikor hibáznak vagy játszanak), hanem akik ezt kitalálták hogy igy kell mérni egy autót...
Ezt nem tudtam...akkor nemszóltam, de azt hittem hogy padló hogy kinyomja magából ami beragadt és utána félfordulat...de hogy a piccsbe lehet hogy ennyire füstöl??
nem olvasta a gépük úgyhogy bedugott egy valamit a nivohoz meg rátapsztott egy másik valamit a motorra manuális mérésnek hívta
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27364 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:00:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 20:03:47
Ezt nem tudtam...akkor nemszóltam, de azt hittem hogy padló hogy kinyomja magából ami beragadt és utána félfordulat...de hogy a piccsbe lehet hogy ennyire füstöl??
nem olvasta a gépük úgyhogy bedugott egy valamit a nivohoz meg rátapsztott egy másik valamit a motorra manuális mérésnek hívta
Füstöl? Padlónál? Üresben? Nekem még gané porlasztással se füstölt üresben (terheletlenül). Az más kérdés, hogy kint megszalajtva okádta magából akkoriban..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27365 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:02:48 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.03 csütörtök, 21:00:01
Füstöl? Padlónál? Üresben? Nekem még gané porlasztással se füstölt üresben (terheletlenül). Az más kérdés, hogy kint megszalajtva okádta magából akkoriban..
nem füstöl...csak kijön egy nagy pamacs amikor le van padlózva, de holnap megmutatom nektek!!! levideózom, sztem *** volt a gépük vagy én nemtom...nekem nemkell olajkályha
én azthiszem betartom azt a kevés dolgot amivel megóvhatom a befhosástól...dédelgetem
kivéve mikor nem...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27366 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:05:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 21:02:48
nem füstöl...csak kijön egy nagy pamacs amikor le van padlózva, de holnap megmutatom nektek!!! levideózom, sztem *** volt a gépük vagy én nemtom...nekem nemkell olajkályha
én azthiszem betartom azt a kevés dolgot amivel megóvhatom a befhosástól...dédelgetem
kivéve mikor nem...
ha nem hajtod, nincs elég kipufgáz nyomás, a korom lerakódik a kipufrendszeredben, majd egy nagyobb gáz kitakarítja onnan. ha én nem hajtom egy hétig 2000rpm fölé(városban nem nagyon kell
) akkor utána padlózva húzza a koromcsíkot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27367 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:11:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.03 csütörtök, 21:05:58
ha nem hajtod, nincs elég kipufgáz nyomás, a korom lerakódik a kipufrendszeredben, majd egy nagyobb gáz kitakarítja onnan. ha én nem hajtom egy hétig 2000rpm fölé(városban nem nagyon kell
) akkor utána padlózva húzza a koromcsíkot
pályán asszem kidolgozhatné magából 2óra 2500as fordulaton utána kis pest és igazából ennyit közlekedek vele...de soha nincsen nekem beindítva 5percre, mert a legminimálisabb is fél óra, rövidtávokra meg ottvan a kotkoda
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27368 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:32:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.03 csütörtök, 20:03:47
Ezt nem tudtam...akkor nemszóltam, de azt hittem hogy padló hogy kinyomja magából ami beragadt és utána félfordulat...de hogy a piccsbe lehet hogy ennyire füstöl??
nem olvasta a gépük úgyhogy bedugott egy valamit a nivohoz meg rátapsztott egy másik valamit a motorra manuális mérésnek hívta
amugy azok a mi műszereink,de azért érdekelne miért nem kommunikált a te kocsiddal...majd ránézek, tegnap voltam ott egésze nap...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27369 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:40:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.03 csütörtök, 21:32:22
amugy azok a mi műszereink,de azért érdekelne miért nem kommunikált a te kocsiddal...majd ránézek, tegnap voltam ott egésze nap...
Na énmeg pont ma mentem... :S
majdnem leszaggatta az öreg a műszerfalamat
aztán rányomta a gépet és annyit tudott hozzátenni hogy hibakód nincs de nem kommunikál a gép a kocsimmal...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
peeti
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27370 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:29:13 »
egr szelep problémára van egy tuti megoldás! eddig mindig bevált.miután sokadjára is visszajött törlés után a hibakód. autópálya,taposd neki! meg gyógyul! én az M3on mire leérek gyöngyösig már meg is gyógyul, mivel a hibakódot az egr szelep lekormolódása okozza. próbáljátok ki,nekem mindig beválik. jah ezt csak benzineseknél próbáljátok,mert a dízel nem szereti ha fojamatosan pörög. szép napot.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27371 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:12:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.03 csütörtök, 13:58:24
Leirasa szerint pont oda. Mondjuk az ara nem mellekes, mert 250 ml kerul 6400-ba, azaz 256 Ft egy 10 ml-es adag, amit 40 literhez - kb. egy atlagos tankolashoz - adni kell belole. Es 20 ml kell az elso 200 literhez a leiras szerint.
AndyA
Na szereztem metabondot 5200 volt a bárdiban 20% kedvezménnyel.Csak azt nem tudom,hogy elötte cseréljek go szüröt vagy utánna?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27372 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:16:46 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.04 péntek, 10:12:45
Na szereztem metabondot 5200 volt a bárdiban 20% kedvezménnyel.Csak azt nem tudom,hogy elötte cseréljek go szüröt vagy utánna?
na ezzel én is bajban vagyok... jó kérdés
ott figyel a polcon a gázolajszűrő mellett..
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27373 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:20:39 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.04 péntek, 10:12:45
Na szereztem metabondot 5200 volt a bárdiban 20% kedvezménnyel.Csak azt nem tudom,hogy elötte cseréljek go szüröt vagy utánna?
Én utána cserélnék, ha a tankba öntöd!
Amennyiben go szűrőbe akkor természetesen az új szűrőbe önteném be, de hozzáteszem nem tudom ez hasonló-e a protec-hez vagy a spurihoz?!
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27374 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:26:59 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.04 péntek, 10:12:45
Na szereztem metabondot 5200 volt a bárdiban 20% kedvezménnyel.Csak azt nem tudom,hogy elötte cseréljek go szüröt vagy utánna?
Ha sima ü.a. adalékot szereztél (megasel) akkor szerintem tökmind1. Ha tisztító akkor én utána cserélnék szűrőt.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27375 Dátum:
2011.02.04 péntek, 10:27:36 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.04 péntek, 10:20:39
Én utána cserélnék, ha a tankba öntöd!
Amennyiben go szűrőbe akkor természetesen az új szűrőbe önteném be, de hozzáteszem nem tudom ez hasonló-e a protec-hez vagy a spurihoz?!
gondolom igen csak ez német gyártmány
ami elgondolkoztat az az hogy rá írva az üzemanyagban lévő vizet emulzióba hozza a gázolajjal na most ha a szűrőben már felgyülemlett egy kis emulzió az nem biztos hogy jó ha még azt kioldja onnan,
másik oldalról meg ha kicsit kitakarítja az üzemanyag csöveket a szűrő előtt akkor jobb ha a régi szűrőt retkeli össze nem az újat
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27376 Dátum:
2011.02.04 péntek, 11:46:46 »
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=9nw2n9vjc8xugujk&submenu=0jtjlp5db5ee95ew
http://spuri-adalek.hu/content/view/12/37/
http://www.metabond.hu/metabondnet2/
viszont e 3 közül én mindenképpen a metabondot választanám még akkor is ha árban jóval a többi fölött áll. Lehet hogy nem fogok pénzt megtakarítani, de nem is ez az elsődleges cél hanem az hogy az autó hosszú távon is megbízható legyen. A spuri nálam ott esett ki hogy
ugyanaz a termék van gázolajhoz és benzinhez....
A pro-tec esetében leginkább a cetánszám növelést favorizálják de arra nem sok szükségünk van amíg mást nem változtatunk az autón.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 11:58:12 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27377 Dátum:
2011.02.04 péntek, 13:15:47 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.04 péntek, 11:46:46
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=9nw2n9vjc8xugujk&submenu=0jtjlp5db5ee95ew
http://spuri-adalek.hu/content/view/12/37/
http://www.metabond.hu/metabondnet2/
viszont e 3 közül én mindenképpen a metabondot választanám még akkor is ha árban jóval a többi fölött áll. Lehet hogy nem fogok pénzt megtakarítani, de nem is ez az elsődleges cél hanem az hogy az autó hosszú távon is megbízható legyen. A spuri nálam ott esett ki hogy
ugyanaz a termék van gázolajhoz és benzinhez....
A pro-tec esetében leginkább a cetánszám növelést favorizálják de arra nem sok szükségünk van amíg mást nem változtatunk az autón.
A Gunk-ot ismered?
http://www.gunk.com/dieseladds.asp
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27378 Dátum:
2011.02.04 péntek, 14:18:23 »
Idézetet írta: peeti - 2011.02.04 péntek, 08:29:13
egr szelep problémára van egy tuti megoldás! eddig mindig bevált.miután sokadjára is visszajött törlés után a hibakód. autópálya,taposd neki! meg gyógyul! én az M3on mire leérek gyöngyösig már meg is gyógyul, mivel a hibakódot az egr szelep lekormolódása okozza. próbáljátok ki,nekem mindig beválik. ......j
ah ezt csak benzineseknél próbáljátok,mert a dízel nem szereti ha fojamatosan pörög. szép napot.
Nem szereti a dízel, ha folyamatosan pörög?
Most mi van?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 14:32:22 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27379 Dátum:
2011.02.04 péntek, 15:03:09 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.02.04 péntek, 14:18:23
Nem szereti a dízel, ha folyamatosan pörög?
Most mi van?
na itt legalább van választék, lehet csemegézni
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27380 Dátum:
2011.02.04 péntek, 16:06:31 »
A gödöllői diesel javító műhellyel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
http://www.dieselgodollo.hu/
Többnyire személyes érdekelne,nem "a bátyám húgának a nagymamájának az unokatestvérének a fia mondta"
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
combi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27381 Dátum:
2011.02.04 péntek, 16:33:46 »
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy mk3-as combi komfort moduljában a kék csatlakozó/ az öt közül/ hova megy? Ha kihúzom nem merül az aksim. 400mA veszteség. Vagy kapcsolási rajzot honnan lehetne szerezni? Várom segítségeteket, előre is köszi.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27382 Dátum:
2011.02.04 péntek, 16:51:04 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.02.04 péntek, 14:18:23
Nem szereti a dízel, ha folyamatosan pörög?
Most mi van?
Akkor az enyém nem is dízel?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27383 Dátum:
2011.02.04 péntek, 18:03:41 »
Küldtem levelet
Sz.G.
Idézetet írta: combi - 2011.02.04 péntek, 16:33:46
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy mk3-as combi komfort moduljában a kék csatlakozó/ az öt közül/ hova megy? Ha kihúzom nem merül az aksim. 400mA veszteség. Vagy kapcsolási rajzot honnan lehetne szerezni? Várom segítségeteket, előre is köszi.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27384 Dátum:
2011.02.04 péntek, 18:52:57 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.02.04 péntek, 13:15:47
A Gunk-ot ismered?
http://www.gunk.com/dieseladds.asp
Van választék
csak az a probléma,hogy egy kukkot nem beszélek,olvasok inglisül,dajcsul meg csak olvasni kicsit.Beleraktam a metabondot a tankba mondjuk probaképp kb50l-hez 15 ml-t,40km tapasztalat mintha (mondom mintha!!!!) csendesebb lenne a motor és hiányoztak az 1200-1300,1700-2000 rpm körüli enyhe kopogó hang.Holnap többet megyek és reggeli hideg inditás is érdekel,ha lesz időm megirom a tapasztalatot.Mostanába keveset használjuk kb havonta 500-1000km-ert ugy,hogy a tapasztalás viszonylag sokáig fog tartani.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27385 Dátum:
2011.02.04 péntek, 19:39:09 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.01.27 csütörtök, 13:06:09
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy MK3-s TDCI kombi 2003.dec trend felszereltség amiben van szélvédő fűtés, az ablakmosó fúvókákat fűti-e? Illetve ki lehet-e cserélni olyanra ami nem 2 pontra spricceli,hanem sávban mint pl: skoda octávia?
Üdv
Robee
Na közben előreléptem a témában. Az új Skoda Fábia (2007-tól) abalakmosófúvókáját be lehet tenni a Mondeoba és ha van át is lehet tenni a fűtőszálat a Mondeo eredeti szélvédőmosófúvókájából(sajnos csak roncsolással). Ha beteszed a fűtöszálat(én hőpisztolyot használtam, és így sajtoltam bele) a Skoda fúvókájának a széllességéből nagyon picit kell lereszelni (kb 0,4-0,6mm-t) és így simán minden feszegetés nélkül belemegy a motorháztetőbe. Nekem jobban tetszik mert rögtön az egész szélvédőt bespricceli nem úgy mint a gyári. Ja és az ára türhető:910Ft/db ha nem akarsz a fűtőszál áthelyezésével szórakozni akkor vehetsz fűtöttet is az 4800Ft/db áron van, de a csati nem tudom hogy stimmel-e de ua. az gyártója. Szóval aki kedvetkapot annka jó bütykölgetést.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27386 Dátum:
2011.02.04 péntek, 19:50:27 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.04 péntek, 19:39:09
Na közben előreléptem a témában. Az új Skoda Fábia (2007-tól) abalakmosófúvókáját be lehet tenni a Mondeoba és ha van át is lehet tenni a fűtőszálat a Mondeo eredeti szélvédőmosófúvókájából(sajnos csak roncsolással). Ha beteszed a fűtöszálat(én hőpisztolyot használtam, és így sajtoltam bele) a Skoda fúvókájának a széllességéből nagyon picit kell lereszelni (kb 0,4-0,6mm-t) és így simán minden feszegetés nélkül belemegy a motorháztetőbe. Nekem jobban tetszik mert rögtön az egész szélvédőt bespricceli nem úgy mint a gyári. Ja és az ára türhető:910Ft/db ha nem akarsz a fűtőszál áthelyezésével szórakozni akkor vehetsz fűtöttet is az 4800Ft/db áron van, de a csati nem tudom hogy stimmel-e de ua. az gyártója. Szóval aki kedvetkapot annka jó bütykölgetést.
képet tudsz róla felrakni?? pályatempónál hogy szuperál??
ma néztem, a mondijé 140-nél a szélvédő legeslegalját locsolja és a hagyomásnyos ablaktörlő elemelkedik a szélvédőről
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomi20
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27387 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:04:18 »
Idézetet írta: peeti - 2011.02.04 péntek, 08:29:13
egr szelep problémára van egy tuti megoldás! eddig mindig bevált.miután sokadjára is visszajött törlés után a hibakód. autópálya,taposd neki! meg gyógyul! én az M3on mire leérek gyöngyösig már meg is gyógyul, mivel a hibakódot az egr szelep lekormolódása okozza. próbáljátok ki,nekem mindig beválik. jah ezt csak benzineseknél próbáljátok,mert a dízel nem szereti ha fojamatosan pörög. szép napot.
Világit a motor visszajelző lámpám. Van rá példa, hogy 3-4 napig kialszik aztán megint világít 1hétig. Tök mind1 hol tankolok.Ez mitől van?
Új gyertya, kábelek és trafó is van a kocsiban. Előtte is ezt csinálta. Lehet nekem is meg kellene hajtanom?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27388 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:06:12 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.02.04 péntek, 20:04:18
Világit a motor visszajelző lámpám. Van rá példa, hogy 3-4 napig kialszik aztán megint világít 1hétig. Tök mind1 hol tankolok.Ez mitől van?
Új gyertya, kábelek és trafó is van a kocsiban. Előtte is ezt csinálta. Lehet nekem is meg kellene hajtanom?
Szerintem elötte olvastass hibakodot!!!!Ki tudja mi sz@rt be!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27389 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:41:49 »
Tegnap óta azt csinálja a kocsi, hogy menet közben bezárnak az ajtók (ez eddig az elvár működés), viszont megállás után nem tudom kinyitni kézzel.
Pontosabban a sofőr ajtó belső kilincse lereteszelődik (mintha riasztva lenne a kocsi) és nem tudom kinyitni a kis kallantyúval.
Egyféle módon tudok kiszállni a kocsiból: kiriasztom a távirányítóval. Viszont ha csak úgy beülök és kézzel ki-be zárogatom a kilincset akkor működik minden, a menet közbeni bezárásra romlik el a dolog.
Mi ez? Mibe rúgjak bele, hogy megjavuljon?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27390 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:47:02 »
Idézetet írta: KIZS - 2011.02.04 péntek, 20:41:49
Tegnap óta azt csinálja a kocsi, hogy menet közben bezárnak az ajtók (ez eddig az elvár működés), viszont megállás után nem tudom kinyitni kézzel.
Pontosabban a sofőr ajtó belső kilincse lereteszelődik (mintha riasztva lenne a kocsi) és nem tudom kinyitni a kis kallantyúval.
Egyféle módon tudok kiszállni a kocsiból: kiriasztom a távirányítóval. Viszont ha csak úgy beülök és kézzel ki-be zárogatom a kilincset akkor működik minden, a menet közbeni bezárásra romlik el a dolog.
Mi ez? Mibe rúgjak bele, hogy megjavuljon?
ilyen a mondeok zárja sajna, a hideg idővel megbolondulnak, automatizálják magukat, elég sokaknak ilyen, állítólag a bal1-es zár cseréje megoldja, de az asszem 36eft
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27391 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:53:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 20:47:02
ilyen a mondeok zárja sajna, a hideg idővel megbolondulnak, automatizálják magukat, elég sokaknak ilyen, állítólag a bal1-es zár cseréje megoldja, de az asszem 36eft
Rugjon bele de nagyon!!Vagy marad a lakat.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27392 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:56:07 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.04 péntek, 20:53:35
Rugjon bele de nagyon!!Vagy marad a lakat.
jah
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27393 Dátum:
2011.02.04 péntek, 20:56:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 19:50:27
képet tudsz róla felrakni?? pályatempónál hogy szuperál??
ma néztem, a mondijé 140-nél a szélvédő legeslegalját locsolja és a hagyomásnyos ablaktörlő elemelkedik a szélvédőről
Pályatempónál nem próbálatam még, csak 100-nál de ott még jó, majd holnap úgyis utazunk és akkor megnézem hogy szuperál 140-nél:) és beszámolok majd róla. Addig is itt van pár kép:
Ford:
Skoda:
Fűtőszál:
Fűtószál+Skoda:
Beépítve:
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27394 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:03:57 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.04 péntek, 20:56:37
Pályatempónál nem próbálatam még, csak 100-nál de ott még jó, majd holnap úgyis utazunk és akkor megnézem hogy szuperál 140-nél:) és beszámolok majd róla. Addig is itt van pár kép:...
na ilyet fogok én is keríteni, ha jól működik pályán is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27395 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:06:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:03:57
na ilyet fogok én is keríteni, ha jól működik pályán is
tekerünk az ablakmosó motorján
rakunk arra is egy kis nyomást azt lemossa még a mögöttem haladóét is
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27396 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:08:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.04 péntek, 21:06:37
tekerünk az ablakmosó motorján
rakunk arra is egy kis nyomást azt lemossa még a mögöttem haladóét is
gondoltam már rá, hogy a hátsót megcsinálom úgy, hogy hátrafelé locsoljon, így le lehetne rázni a sok túl közel haladót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27397 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:09:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.04 péntek, 21:06:37
tekerünk az ablakmosó motorján
rakunk arra is egy kis nyomást azt lemossa még a mögöttem haladóét is
Csak vigyázz nehogy lyukat fújjon az első szélvédődre:nyes:
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27398 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:11:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:08:29
gondoltam már rá, hogy a hátsót megcsinálom úgy, hogy hátrafelé locsoljon, így le lehetne rázni a sok túl közel haladót
Villants párat a hátsó ködlámpáddal mintha fékeznél(vagy tappos picit a fékre párszor, hogy kigyulladjon a lámpa) és máris lekopnak mögülled
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27399 Dátum:
2011.02.04 péntek, 21:11:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.04 péntek, 21:08:29
gondoltam már rá, hogy a hátsót megcsinálom úgy, hogy hátrafelé locsoljon, így le lehetne rázni a sok túl közel haladót
én a bicikliseket szoktam spriccelni is meg leszedni a haját olyan közel ahogy csak lehet és olyan gyorsan ahogy csak lehet
Na jó de csak azzal akin biciklis ruha van és ha nem egyesével mennek hanem ketten egymás mellett
Azokat ki nem állom, me akinek nincs más az biciklizzen, de aki csak úgy elállja az utat a szarjával az vesszen...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
541
542
543
544
545
546
547
[
548
]
549
550
551
552
553
554
555
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ