Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 13:37:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
546
547
548
549
550
551
552
[
553
]
554
555
556
557
558
559
560
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24628237 alkalommal)
Petya
és 48 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27600 Dátum:
2011.02.11 péntek, 17:53:14 »
Idézetet írta: him007 - 2011.02.11 péntek, 17:48:51
Sziasztok!
Kérdezni szeretném, hogy milyen hibára kell gondolni akkor, amikor a kormánykereket elfordítom bármelyik irányba, és közben fémes-műanyagos súrlódó hangot hallok a kormánykerék közepétől...Esetleg a kürt mechanikus része kopott meg, és az adja ki azt a jellegzetes karcoló hangot???
Köszönöm!
van egy ilyen cikkünk, hátha segít:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27601 Dátum:
2011.02.11 péntek, 17:55:03 »
Idézetet írta: him007 - 2011.02.11 péntek, 17:48:51
Sziasztok!
Kérdezni szeretném, hogy milyen hibára kell gondolni akkor, amikor a kormánykereket elfordítom bármelyik irányba, és közben fémes-műanyagos súrlódó hangot hallok a kormánykerék közepétől...Esetleg a kürt mechanikus része kopott meg, és az adja ki azt a jellegzetes karcoló hangot???
Köszönöm!
Ebben nincs olyan csúszógyűrű, mint amire gondolsz. Egy spirálisan feltekert vezetékszalag viszi át az elektromos jeleket (duda, tempomat, légzsák) Egy műanyag házba van berakva. Elképzelhető, hogy az adja a hangot.
Több focusban ugyanez a hülyeség vékony cincogó hangot hallatott. Ott a WD40 segített.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27602 Dátum:
2011.02.11 péntek, 17:56:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.11 péntek, 17:53:14
van egy ilyen cikkünk, hátha segít:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf
Köszönöm!
A cikket ismerem, de sajna nem az a hibajelenségem...
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27603 Dátum:
2011.02.11 péntek, 17:58:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.02.11 péntek, 17:55:03
Ebben nincs olyan csúszógyűrű, mint amire gondolsz. Egy spirálisan feltekert vezetékszalag viszi át az elektromos jeleket (duda, tempomat, légzsák) Egy műanyag házba van berakva. Elképzelhető, hogy az adja a hangot.
Több focusban ugyanez a hülyeség vékony cincogó hangot hallatott. Ott a WD40 segített.
kérdezni szeretném, hogy akkor vegyem le a műanyag burkolatokat a kormánykerékről ill. a kormányrudazatot körülölelő burkolatot is??? aztán wd 40???
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27604 Dátum:
2011.02.11 péntek, 17:59:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 20:43:46
amúgy ez pályán tökjó dolog, de amúgy ha csak egyszer akarsz villantani és után kikapcsolnád akkor másik irányba is villog 3-at
anyira nem szeretem...
Ha a főoldalon lévő kütyüről beszélünk, az bizony ellenkező irányú billentéssel kikapcsolható. Nem villant a másik irányba hármat. Legjobb tudomásom szerint a gyári megoldás is ilyen. Ha nem, akkor ez a kütyü ilyen szempontból jobb.
Egyedi igény alapján 4, 5 vagy akárhány villantásos verzió is rendelhető.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27605 Dátum:
2011.02.11 péntek, 18:02:40 »
Idézetet írta: him007 - 2011.02.11 péntek, 17:58:32
kérdezni szeretném, hogy akkor vegyem le a műanyag burkolatokat a kormánykerékről ill. a kormányrudazatot körülölelő burkolatot is??? aztán wd 40???
Én csak a felső burkolatot pattintanám le. Utána szemrevételezéssel keresném az egymáson csúszó műanyag alkatrészeket.
Elvileg nem okozhat gondot, de saját felelősségre fújkodj bele. Én a focuson megcsináltam, nem volt probléma.
Egyébként a napokban én is hallottam hasonló hangot, úgyhogy a mondin is meg fogom csinálni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27606 Dátum:
2011.02.11 péntek, 18:06:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.02.11 péntek, 18:02:40
Én csak a felső burkolatot pattintanám le. Utána szemrevételezéssel keresném az egymáson csúszó műanyag alkatrészeket.
Elvileg nem okozhat gondot, de saját felelősségre fújkodj bele. Én a focuson megcsináltam, nem volt probléma.
Egyébként a napokban én is hallottam hasonló hangot, úgyhogy a mondin is meg fogom csinálni.
köszönöm, megnézem.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27607 Dátum:
2011.02.12 szombat, 09:02:29 »
Még az adalékokkal kapcsolatban, mert ugye épp a műhelyben áll az autóm és 4 porlasztócsúcs cserés lesz, én is próbáltam sok oldalról információt gyűjteni, hogy záros határidőn belül ne kelljen ismételnem ezt műveletet
http://bolthely.hu/webautoshop/id/00269_Liqui-Moly_Super_Diesel_adalek_250_ml____DIESEL__
Sok mondeo, focus, (tdci) motorral szerelt és főleg Delhi rendszerű üzemanyag-ellátó rendszer esetében a magyar gázolaj mellé sajnos muszáj kitalálni valamit.
Gondolom ezt már sokan olvastátok:
Delphi:
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.
A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.
Itt jöjjön a közhely:
Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz.
Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának.
A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.
A delphi injektorok javítása viszont nyitott kapu. Van hozzá alkatrész és technológia.
Hibák:
Magas résolaj:
Fúvóka, illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba. A kapcsolószelep okosabb, jobb megoldás mint a bosch golyófészkes, nyomópálcás rendszere.
Túl kevés-túl sok szállított mennyiség:
Fúvóka illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba.
Azért linkeltem ezt be, mert nekem levették a tankot, megnézték és gyönyörű tisztának bizonyult, amin meglepődtek a szervízben is (így talán még a szivattyú jó állapotban van). Én a csúcscserék után biztos, hogy valamilyen adalék használatát bevezetem és természetesen itt a fórumon sokszor elhangzott goszűrőt 10-15 e km-ként cserélni fogom.
A fentebb linkelt adalékról több tdci-s esetén jó visszajelzések voltak, ezért gondoltam bővítem vele az itt felsoroltakat.
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
rpisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
100 km utáni szervíz
«
Új hozzászólás #27608 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:18:44 »
Sziasztok, 100 ezer km utáni szervíznek mit kell tartalmaznia? Az autó 1.8 benzines alapmodel.
80 ezernél volt szervizelve Petrányinál, azóta van nálam az autó. Mire kell odafigyelni?
Van valahol leírás arra vonatkozóan mi az előírás?
Naplózva
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: 100 km utáni szervíz
«
Új hozzászólás #27609 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:26:43 »
Idézetet írta: rpisti - 2011.02.12 szombat, 11:18:44
Sziasztok, 100 ezer km utáni szervíznek mit kell tartalmaznia? Az autó 1.8 benzines alapmodel.
80 ezernél volt szervizelve Petrányinál, azóta van nálam az autó. Mire kell odafigyelni?
Van valahol leírás arra vonatkozóan mi az előírás?
Beírod az alvázszámod és valószínű meg tudod nézni...
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=04DA8DD79C5FD2895C8D30EC0DE08E0F.dulv0679
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: 100 km utáni szervíz
«
Új hozzászólás #27610 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:29:54 »
Idézetet írta: rpisti - 2011.02.12 szombat, 11:18:44
Sziasztok, 100 ezer km utáni szervíznek mit kell tartalmaznia? Az autó 1.8 benzines alapmodel.
80 ezernél volt szervizelve Petrányinál, azóta van nálam az autó. Mire kell odafigyelni?
Van valahol leírás arra vonatkozóan mi az előírás?
Ford etis-ben
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: 100 km utáni szervíz
«
Új hozzászólás #27611 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:50:20 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.12 szombat, 11:29:54
Ford etis-ben
arra van esetleg lehetőség hogy alvázszám alapján visszakeressék/keressem hogy milyen javítások voltak elvégezve az autón? Persze Ford szervizbe volt hordva
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 100 km utáni szervíz
«
Új hozzászólás #27612 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:58:37 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.12 szombat, 11:50:20
arra van esetleg lehetőség hogy alvázszám alapján visszakeressék/keressem hogy milyen javítások voltak elvégezve az autón? Persze Ford szervizbe volt hordva
van amilyek kiadja és van amelyik nem, próbálkozni kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila0819
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27613 Dátum:
2011.02.12 szombat, 12:21:13 »
Volt már olyan akinek nyikorgott az autóban a kuplungpedál belül?
Én wd vel megfujtam kicsit kb 1 hétig jo volt most megint elkezdte. Annyira idegesítő nyikorgás.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: 100 km utáni szervíz
«
Új hozzászólás #27614 Dátum:
2011.02.12 szombat, 12:23:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 11:58:37
van amilyek kiadja és van amelyik nem, próbálkozni kell
remélem szerencsém lesz, de előbb még azt kell megtudnom melyik szervizbe is hordta az előző tulaj. Szerencsére volt olyan rendes és benne hagyta a nevét a kocsiban(és a kereskedő nem találta meg) így el tudtam érni de éppen külföldön volt csak a feleségével tudtam beszélni ő meg nem sokat tudott csak annyit hogy törve nem volt a kocsi amíg náluk volt egyszer volt meghúzva meg azt hogy folyamatosan márka szervizbe hordta a férje csak azt nem tudja melyikbe..
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27615 Dátum:
2011.02.12 szombat, 13:56:29 »
Idézetet írta: McRae - 2011.02.12 szombat, 09:02:29
Még az adalékokkal kapcsolatban, mert ugye épp a műhelyben áll az autóm és 4 porlasztócsúcs cserés lesz, én is próbáltam sok oldalról információt gyűjteni, hogy záros határidőn belül ne kelljen ismételnem ezt műveletet
http://bolthely.hu/webautoshop/id/00269_Liqui-Moly_Super_Diesel_adalek_250_ml____DIESEL__
Sok mondeo, focus, (tdci) motorral szerelt és főleg Delhi rendszerű üzemanyag-ellátó rendszer esetében a magyar gázolaj mellé sajnos muszáj kitalálni valamit.
Gondolom ezt már sokan olvastátok:
Delphi:
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.
A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.
Itt jöjjön a közhely:
Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz.
Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának.
A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.
A delphi injektorok javítása viszont nyitott kapu. Van hozzá alkatrész és technológia.
Hibák:
Magas résolaj:
Fúvóka, illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba. A kapcsolószelep okosabb, jobb megoldás mint a bosch golyófészkes, nyomópálcás rendszere.
Túl kevés-túl sok szállított mennyiség:
Fúvóka illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba.
Azért linkeltem ezt be, mert nekem levették a tankot, megnézték és gyönyörű tisztának bizonyult, amin meglepődtek a szervízben is (így talán még a szivattyú jó állapotban van). Én a csúcscserék után biztos, hogy valamilyen adalék használatát bevezetem és természetesen itt a fórumon sokszor elhangzott goszűrőt 10-15 e km-ként cserélni fogom.
A fentebb linkelt adalékról több tdci-s esetén jó visszajelzések voltak, ezért gondoltam bővítem vele az itt felsoroltakat.
hogy ez a cikk időről időre feljön....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27616 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:20:27 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.02.12 szombat, 12:21:13
Volt már olyan akinek nyikorgott az autóban a kuplungpedál belül?
Én wd vel megfujtam kicsit kb 1 hétig jo volt most megint elkezdte. Annyira idegesítő nyikorgás.
nekem is szokott ha kicsit vizes a cipőm talpa, de ha megszárad akkor minden ok
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27617 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:24:19 »
Ma kicserélték a kormányösszekötö gömbfejet és láss csodát teljes csönd van elöl!!
Viszont a belsö féltengely csuklónál(jobb oldali) van a gumiharang másik oldalán 1 müanyag ami úgy néz ki mint a gumi csak a másik oldalán van,a zsír jön ki belöle!
De csak épphogy van ott zsír.....
Érdekelne,hogy mi a teendö???
üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27618 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:26:54 »
Idézetet írta: balko - 2011.02.12 szombat, 14:24:19
Ma kicserélték a kormányösszekötö gömbfejet és láss csodát teljes csönd van elöl!!
Viszont a belsö féltengely csuklónál(jobb oldali) van a gumiharang másik oldalán 1 müanyag ami úgy néz ki mint a gumi csak a másik oldalán van,a zsír jön ki belöle!
De csak épphogy van ott zsír.....
Érdekelne,hogy mi a teendö???
üdv
asszem a féltengely gumiharangról beszélsz
meg kell csinálni, hogy ne jöjjön ki a zsír, mert különben nem lesz ott kenés!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27619 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:32:51 »
Valaki próbálta már a gázpedál tuningot? /Sprint Booster/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27620 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:33:55 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.12 szombat, 14:32:51
Valaki próbálta már a gázpedál tuningot? /Sprint Booster/
te tényleg hiszel ezekben??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27621 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:35:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 14:33:55
te tényleg hiszel ezekben??
nemis tuning az...maximum azt a pókméteret csinázzák érzékenyebbre, nem? De attól a motor még ugyanaz marad, szóval drága dísz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27622 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:40:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 14:35:44
nemis tuning az...maximum azt a pókméteret csinázzák érzékenyebbre, nem? De attól a motor még ugyanaz marad, szóval drága dísz
nincs abban semmi felé potméter sem, csak felerősíti a gázpedál jeleit...
pontosan a motor attól ugyan olyan marad, nem lesz semmivel sem erősebb...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27623 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:48:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 14:40:03
nincs abban semmi felé potméter sem, csak felerősíti a gázpedál jeleit...
pontosan a motor attól ugyan olyan marad, nem lesz semmivel sem erősebb...
akkor így
egyszer néztem offhoz mert annak aztán rendesen elbszták a gázát, mert olyan mint egy reumás csiga...mire az reagál addigra 5ször megelőznek...mondiék sztem korrekt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27624 Dátum:
2011.02.12 szombat, 15:15:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 14:48:52
akkor így
egyszer néztem offhoz mert annak aztán rendesen elbszták a gázát, mert olyan mint egy reumás csiga...mire az reagál addigra 5ször megelőznek...mondiék sztem korrekt
szerintem is. főleg chip óta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27625 Dátum:
2011.02.12 szombat, 15:23:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 15:15:09
szerintem is. főleg chip óta
na jóvan...úgy könnyűű
Különben meg rájöttem hogy tényleg füstölök...ha 4 ben rendesen odalépek akkor bizony látok valamit magam mögött
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27626 Dátum:
2011.02.12 szombat, 15:27:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 15:23:05
na jóvan...úgy könnyűű
Különben meg rájöttem hogy tényleg füstölök...ha 4 ben rendesen odalépek akkor bizony látok valamit magam mögött
ha meghajtod és még mindig csinálja, akkor nézdd át a turbócsöveket, lehet, hogy az van kihasadva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27627 Dátum:
2011.02.12 szombat, 15:35:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.12 szombat, 13:56:29
hogy ez a cikk időről időre feljön....
Valószínű, hogy azért, mert mi "újak" (bár én 2 éve hajtom az autóm) is előbb-utóbb megtapasztaljuk a dolgok másik felét is
Én pl. igyekeztem sokat olvasni itt a fórumon, mindenről, de ugye amíg nem kellett, nem mélyedtem bele a probléma leírásokba.... de azért sok-sok kérdésre megkaptam a választ...
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27628 Dátum:
2011.02.12 szombat, 15:51:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 15:27:04
ha meghajtod és még mindig csinálja, akkor nézdd át a turbócsöveket, lehet, hogy az van kihasadva
agyon vissza pörgetem mostanában had kormolódjon, de tényleg csinálja...hogyan veszem azt észre ha kilyukadt a csövem?? minden nézegessem át?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27629 Dátum:
2011.02.12 szombat, 17:27:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 14:26:54
asszem a féltengely gumiharangról beszélsz
meg kell csinálni, hogy ne jöjjön ki a zsír, mert különben nem lesz ott kenés!!
Ha szemben állok vele és alá megyek az autónak akkor ugye a bal oldalról beszélünk és Én pontosan arról beszélek,hogy van a gumiharang utána a csukló és utána egy müanyag fedés ami pont a tükörképe a gumiharangnak!!!!És ott találtunk zsirt.....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27630 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:06:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 15:51:24
agyon vissza pörgetem mostanában had kormolódjon, de tényleg csinálja...hogyan veszem azt észre ha kilyukadt a csövem?? minden nézegessem át?
kövesd le a turbótól a szívósorig a csöveket, ahol a csöveken és környékén olajpárát találsz ott lesz kihasadva...
általában a szívósor alatti függőleges cső szokta megadni magát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27631 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:11:04 »
Idézetet írta: balko - 2011.02.12 szombat, 17:27:51
Ha szemben állok vele és alá megyek az autónak akkor ugye a bal oldalról beszélünk és Én pontosan arról beszélek,hogy van a gumiharang utána a csukló és utána egy müanyag fedés ami pont a tükörképe a gumiharangnak!!!!És ott találtunk zsirt.....
Ha a gumi harangal baj van,szakadt akkor a lyukon bejut a por,viz,stb és tönkre teszi a féltengely csuklót és környékét ezért mielöbb ki kell cserélni a gumi harangot.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27632 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:13:57 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.12 szombat, 18:11:04
Ha a gumi harangal baj van,szakadt akkor a lyukon bejut a por,viz,stb és tönkre teszi a féltengely csuklót és környékét ezért mielöbb ki kell cserélni a gumi harangot.
igen és ha a víz kimossa a zsírt vagy egyszerűen a gravitációnak köszönhetően kihordja belőle, akkor is így jár
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27633 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:15:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 18:06:21
kövesd le a turbótól a szívósorig a csöveket, ahol a csöveken és környékén olajpárát találsz ott lesz kihasadva...
általában a szívósor alatti függőleges cső szokta megadni magát
de a hangja oylan mint volt meg húz is, csak füstöl mellette de csak mikor gyorsítok...este veszem észre amikor jön valaki mögöttem és odalépek és látom a visszapillantóban hogy füstölök.
De ez nem lehet attól hogy retkes a szívósor?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27634 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:16:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 18:15:43
de a hangja oylan mint volt meg húz is, csak füstöl mellette de csak mikor gyorsítok...este veszem észre amikor jön valaki mögöttem és odalépek és látom a visszapillantóban hogy füstölök.
De ez nem lehet attól hogy retkes a szívósor?
lehet attól is, xar egr-től is...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27635 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:21:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 18:16:54
lehet attól is, xar egr-től is...
ja de akkor más nincs nagyon amitől füstölhetek mint turbocsólyukadás egr fhos vagy mocskos a szívósor, ugye?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27636 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:22:20 »
tudja valaki hogy MKIII-nála gázpedál miben különbözik a diesel és benzinesnél.....
Lényegében az érdekelne megvan e a helye a bowdennek a dieselesen is e?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27637 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:27:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.12 szombat, 18:22:20
tudja valaki hogy MKIII-nála gázpedál miben különbözik a diesel és benzinesnél.....
Lényegében az érdekelne megvan e a helye a bowdennek a dieselesen is e?
nem hiszem, hogy emiatt lenne külön tűzfal...
ha benézel, akkor nem látsz ott semmi lyukat sem??
szerintem Motorcraft meg tudja mondani, hogy hol megy át a benzinesé, és akkor meg tudod nézni, hogy neked megvan-e.
vagy ha valakimás lefotózza, hogy hol megy a bowden...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Maszat
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27638 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:32:18 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy hidegen mikor beindítom az autót nincs alapjárat, azonnal leáll, ha én nyomkodom a gázpedált ugy jár a motor...
Ha bemelegszik akkor meg semmi baja. mi lehet a gond?! alapjárati motor?!
Köszönöm előre is!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27639 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:41:20 »
Idézetet írta: Maszat - 2011.02.12 szombat, 18:32:18
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy hidegen mikor beindítom az autót nincs alapjárat, azonnal leáll, ha én nyomkodom a gázpedált ugy jár a motor...
Ha bemelegszik akkor meg semmi baja. mi lehet a gond?! alapjárati motor?!
Köszönöm előre is!
Itt nem az MAP szenzor a gond? vagy olyan nincs is?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Maszat
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27640 Dátum:
2011.02.12 szombat, 18:57:30 »
Nemtudom...nem értek hozzá.
Azért várom a tippeket
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27641 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:23:49 »
nagyon érdekes dolgokra bukkantam most hogy nézegettem a motort lyukas turbocsövet keresve...
ezek szemből nézve balról a 4. porlasztónál készültek, frankón olajos az alja...
Ez a blokk...tiszta olaj hengerfejtömítésnél ott szemből nézve a blokk jobb oldala:
Blokk szemből
Bocs a képekért lesz még, mert vannak kérdéseim...
Szóval ezekről mit gondoltok??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27642 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:32:14 »
Egr alatti cső, most akkor ezt nevezzük olajsárnak??
A blokkom lent olyan mintha rozsdás lenne
ilyen frankón pirosas mintha ázna évek óta
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27643 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:45:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 19:32:14
Egr alatti cső, most akkor ezt nevezzük olajsárnak??
A csúcsnál és a turbócsőnél a kutya füle esete áll fenn!
A hengerfejed a szelepdekli tömítése körüli szivárgás miatt olajos.
Fogj egy 10es kiskrovát,és húzd újra az összes csavart a szelepdeklin körbe!
Mosd le a mocit a dzsuvától,és meglepődsz majd,hogy milyen tiszta a motorod!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27644 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:46:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 19:32:14
Egr alatti cső, most akkor ezt nevezzük olajsárnak??
ez szerintem csak por...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27645 Dátum:
2011.02.12 szombat, 19:48:04 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 19:45:26
A csúcsnál és a turbócsőnél a kutya füle esete áll fenn!
A hengerfejed a szelepdekli tömítése körüli szivárgás miatt olajos.
Fogj egy 10es kiskrovát,és húzd újra az összes csavart a szelepdeklin körbe!
Mosd le a mocit a dzsuvától,és meglepődsz majd,hogy milyen tiszta a motorod!
De az dzsuva?
olyan mintha pirosra lenne festve vagy én nemtom...
Csúcshoz hogyan került oda az az olja? Viszont ha nem repedt a cső akkor fogom aztán kipucolom az egész szívósort egerestől holnap!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27646 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:03:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 19:48:04
De az dzsuva?
olyan mintha pirosra lenne festve vagy én nemtom...
Csúcshoz hogyan került oda az az olja? Viszont ha nem repedt a cső akkor fogom aztán kipucolom az egész szívósort egerestől holnap!!
piros...ilyen az öntvényed.
hogy kerül oda az olaj?Nemtom,oda vitte a cica......hidde el bagatel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27647 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:07:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 20:03:11
piros...ilyen az öntvényed.
hogy kerül oda az olaj?Nemtom,oda vitte a cica......hidde el bagatel!
Ja de amúgy meg hüle vagyok
az nem hengerfej hanem szelepfedél
Nyugodt vagyok már, holnap szívósort pucálok és remélem minde OK lesz :
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27648 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:11:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 20:07:50
Ja de amúgy meg hüle vagyok
az nem hengerfej hanem szelepfedél
Nyugodt vagyok már, holnap szívósort pucálok és remélem minde OK lesz :
benzin, gumikesztyű, rongy legyen
és nem árt valami flexibilis kefe sem.
dugót is adj neki, ha már arra szerelgetsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27649 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:11:40 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 20:03:11
piros...ilyen az öntvényed.
hogy kerül oda az olaj?Nemtom,oda vitte a cica......hidde el bagatel!
az nem go ott??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
546
547
548
549
550
551
552
[
553
]
554
555
556
557
558
559
560
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ