Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 12:58:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
556
557
558
559
560
561
562
[
563
]
564
565
566
567
568
569
570
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24627333 alkalommal)
bigzso
és 49 vendég van a témában
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28100 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:48:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.23 szerda, 17:38:42
Nem nincs veled baj!!!!Amikor ezeket a fogyasztási dolgokat tárgyaljuk mindig elgondolkodok,hogy van egy átlag ami mindenkinek kijött és amit a másoké fogyaszt.Ha ettől nagyon eltér akkor müszaki gond van,ha kicsit vezetési különbség az oka.De ha megyek vele akkor előtérbe kerül az élvezet és ha autópályán vagy főuton vagyok Neharagudjatok de nem az jár a fejemben,hogy ha megelőzök valakit illettve a holváltsak el,hogy nefogyasszon párdecivel többet na ez megöli nekem a vezetés élményét.És ehez semmi köze milyen árban van az üzemanyag.Kifogy az üzemanyag tankolok és megyek tovább.A sok városi totyogás után ha kimehetek vele egy élmény,hogy tolhatom neki.Neharagudjatok rám ezért persze én is annak örülök ha kevesebb a fogyasztás de ergy bizonyos érték alá úgy sem megy.Nekem jó ez amit fogyaszt az enyém.Egy a rossz amikor kikell belőle szállni.Duzzogva de kibirom.
így vagyok ezzel kb én is .. mondjuk soha életemben nem voltam az a fajta aki száguldozik egy autóval nekem csak az a fontos hogy télen meleg legyen benne biztonságos legyen és ne hagyjon cserben. Persze nem árt ha nyáron meg hideg. Ha annyit eszik mint most (7,3 ) vagy ennél kevesebbet akkor engem nem mozgat. Előző kisebb benzines többet evett pedig csak 1.4-es volt meg 970kg.. Olyan még nem volt hogy ne tele tankoljam se ezt se előzőt...
Ha élvezkedni akarok arra ott a motor
de ott se nézem a fogyit pedig ha kicsit csapatok lehet többet eszik mint a mondeo
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28101 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:55:15 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.23 szerda, 17:48:55
így vagyok ezzel kb én is .. mondjuk soha életemben nem voltam az a fajta aki száguldozik egy autóval nekem csak az a fontos hogy télen meleg legyen benne biztonságos legyen és ne hagyjon cserben. Persze nem árt ha nyáron meg hideg. Ha annyit eszik mint most (7,3 ) vagy ennél kevesebbet akkor engem nem mozgat. Előző kisebb benzines többet evett pedig csak 1.4-es volt meg 970kg.. Olyan még nem volt hogy ne tele tankoljam se ezt se előzőt...
Ha élvezkedni akarok arra ott a motor
de ott se nézem a fogyit pedig ha kicsit csapatok lehet többet eszik mint a mondeo
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28102 Dátum:
2011.02.23 szerda, 18:02:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.23 szerda, 17:55:15
mondjuk már egy hónap alatt többet költöttem erre mint az offra sok év alatt pedig annak se volt műszaki baja arra figyeltem mindig de komolyan mondom ez az autó megéri
qrva jó vezetni amíg beteg volt(ü.a. pumpa) sógesz berlingójával jártam(1.6b) úristen de jó volt visszaülni a mondiba.
Mondom ezt úgy hogy azért a citóra se lehet egy rossz szavam sem mert az is kényelmes meg minden csak ez az autó inkább én vagyok... nem kell forgatni stabil az úton.. szeretem na
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28103 Dátum:
2011.02.23 szerda, 18:08:03 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.23 szerda, 18:02:48
mondjuk már egy hónap alatt többet költöttem erre mint az offra sok év alatt pedig annak se volt műszaki baja arra figyeltem mindig de komolyan mondom ez az autó megéri
qrva jó vezetni amíg beteg volt(ü.a. pumpa) sógesz berlingójával jártam(1.6b) úristen de jó volt visszaülni a mondiba.
Mondom ezt úgy hogy azért a citóra se lehet egy rossz szavam sem mert az is kényelmes meg minden csak ez az autó inkább én vagyok... nem kell forgatni stabil az úton.. szeretem na
Egyik haver/fórumtárs is/Múltkor mondta a cégnél inkább fizet azért,hogy a saját mondijával menjen mint a céges oroszlánnal!!!Alig várta,hogy kiszéljon belőle.Hát igen ebbe én is hamar beleszerettem a régi tulajnak akitől vettem meg a szíve szakad meg mikor múltkor is látta míg beszélgettem vele.Ez a Mondeo.......................
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28104 Dátum:
2011.02.23 szerda, 18:49:02 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.23 szerda, 17:15:21
Szia!
Nálam egyszer a jobb első lötyögött és zörgött. A kapaszkodón van egy (vagy kettő) kis takarófedél alatta meg torx-os csavar, amit meghúztam és azóta rendben van.
Ez tuti, hogy nem segít!
Az egyik tartónál már lefittyent, azaz TŐBE kitörött!
Úgy tűnik, hogy a kárpit alatti résztől el is vált.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28105 Dátum:
2011.02.23 szerda, 18:58:22 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.02.23 szerda, 18:49:02
Ez tuti, hogy nem segít!
Az egyik tartónál már lefittyent, azaz TŐBE kitörött!
Úgy tűnik, hogy a kárpit alatti résztől el is vált.
Azért a fogantyút, ha megnézed látsz rajta csavar takaró fedelet, vagy csavarfészket? Most nem vagyok az autó közelében, hogy megnézzem mi is volt nálam.
Biztosan nem csak kiesett a csavar, amit tőben letöröttnek látsz?
Meg kéne kérdezni Motorcraft-ot, hogy ezek a kapaszkodók, hoogy vannak rögzítve, biztosan volt már dolga ezekkel.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28106 Dátum:
2011.02.23 szerda, 18:59:56 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.23 szerda, 18:58:22
Azért a fogantyút, ha megnézed látsz rajta csavar takaró fedelet, vagy csavarfészket? Most nem vagyok az autó közelében, hogy megnézzem mi is volt nálam.
Biztosan nem csak kiesett a csavar, amit tőben letöröttnek látsz?
Meg kéne kérdezni Motorcraft-ot, hogy ezek a kapaszkodók, hoogy vannak rögzítve, biztosan volt már dolga ezekkel.
Abban igazad van, hogy nem nagyon néztem meg!
Mivel már setét vala, és a drágám mostanság a csillaggarázsban áll, rendes garázs híjján, ezért nem tudom megnézni.
De holnap rálesek!
Köszi a biztatást!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28107 Dátum:
2011.02.23 szerda, 19:02:00 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.02.23 szerda, 18:59:56
Abban igazad van, hogy nem nagyon néztem meg!
Mivel már setét vala, és a drágám mostanság a csillaggarázsban áll, rendes garázs híjján, ezért nem tudom megnézni.
De holnap rálesek!
Köszi a biztatást!
No akkor lehet esélye annak amit én mondtam, hogy csak a rögzítő csavar eshetett ki
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28108 Dátum:
2011.02.23 szerda, 19:22:15 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.23 szerda, 10:14:13
Van olyan itt a fórumon, aki szinte csak, vagy nagyrészt városban használja az autóját? És nem arra gondolok, aki egy kisebb város egyik főutján, ahol beáll a zöldhullámra, és átér a városon váltás nélkül 4-ben, hanem aki tényleg városban lakik, városban dolgozik oda jár vele napi 10km-tert, és erre tud fogyasztást mondani???
Én. Főleg városban, napi 2x10km, reggel egy része dugóban. Hőmérő nem éri el a függőlegest.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28109 Dátum:
2011.02.23 szerda, 19:28:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.22 kedd, 21:03:35
nincs valakinek egy szétnyílt egr-re menő turbócsöve??
ilyet keresnék:
Nekem van. Az sem biztos, hogy szétnyílt, mert lyukat nem találtam rajta, de kívülről olajos volt. Az is lehet, hogy a bilincsnél eresztett.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28110 Dátum:
2011.02.23 szerda, 19:29:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.02.23 szerda, 19:28:09
Nekem van. Az sem biztos, hogy szétnyílt, mert lyukat nem találtam rajta, de kívülről olajos volt. Az is lehet, hogy a bilincsnél eresztett.
saválló másolat elkészítéséhez kéne mintának...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28111 Dátum:
2011.02.23 szerda, 19:57:12 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.23 szerda, 17:38:04
5800 illetve 6800ft ez már viszont elég baráti na kövi hónapban rendelek hozzád egyet
Lehet, hogy én is
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28112 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:12:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.23 szerda, 19:29:30
saválló másolat elkészítéséhez kéne mintának...
Jó lenne, ha sikerül és tudnál még csináltatni, emberi áron én is vevő lennék egyre.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28113 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:34:41 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.23 szerda, 20:12:29
Jó lenne, ha sikerül és tudnál még csináltatni, emberi áron én is vevő lennék egyre.
vegyetek inkább teljes forge vagy samco szettet. A dolog csak akkor ér valamit, ha a teljes sort átépíted.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28114 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:35:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 20:34:41
vegyetek inkább teljes forge vagy samco szettet. A dolog csak akkor ér valamit, ha a teljes sort átépíted.
Mennyiben fáj egy ilyen szett?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28115 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:54:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 13:42:15
Igazad van találtam egy cikket
:
A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.
Ezt a padlógázas többlet nyomatékot érezni is lehet? Na mert ma próbálgattam, elkezdtem nyomni neki, majd csutira benyomtam, de semmi változás, ugyan abban a tempóban gyorsult tovább. Normális ez így?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
zsembes75
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28116 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:56:07 »
Skacok, ki tudja a megfejtést a következő jelenségre? A jobb elején a motortérből (anyóspajti oldala) hangos sziszegő, sistergő hang hallatszik. Közelebb hajoltam és a lánc környékéről jön, időnként inkább fémes csikorgó, nyüsszögő hang hallható. Olvastam korábban a sajtóban, hogy a vezérműlánc örökéletű. Ennek ellentmond, hogy írtak többen is cseréről 200ezer közelében. Szakszerű telefonos hibaleírásomra a szerelőm hosszbordásszíjra gyanaxik. Óra szerint 130, gyakorlatilag meg bármennyi lehet a vasban. Lehetséges a szíj, vagy esetleg a lánc kinyírtsága adja a hangot? Köszi előre is a tanácsokat...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28117 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:00:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 20:34:41
vegyetek inkább teljes forge vagy samco szettet. A dolog csak akkor ér valamit, ha a teljes sort átépíted.
jah, csak mtx75-höz nincs
tényleg, mennyi egy szett mmt6-ra?? elemenként is lehet rendelni, vagy csak szettben??
és pl nálam módosul a levegő cső alakja is...
a savállóból pedig meg lehet csinálni a teljes rendszert.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28118 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:12:25 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.23 szerda, 20:54:04
Ezt a padlógázas többlet nyomatékot érezni is lehet? Na mert ma próbálgattam, elkezdtem nyomni neki, majd csutira benyomtam, de semmi változás, ugyan abban a tempóban gyorsult tovább. Normális ez így?
Szia!
Ezt kiollóztam egy a főoldalon megtalálható: TDDi vagy TDCi anygból:
Elsıként ennél a motornál jelent meg az úgynevezett "overboost" funkció, azaz pillanatnyi
túltöltés: bizonyos motorfordulatszám, vízhıfok, illetve gázpedál állásnál az elektronika
rövid idıre megnöveli a turbó nyomását, ezzel mintegy 10% többlet teljesítményt és
nyomatékot biztosít a vezetı számára.
Nekem amióta van turbónyomás mérő órám szerintem látom ezt a működést. Szerintem ez egy nagyon rövid idejű 1-2 mp-es dolog.
Amit megfigyeltem, ha jobban rálépsz a gázra a turbónyomás mindig kicsap egy kicsit, majd vissza is áll egy állandósult értékre. Ez minden fokozatban látszik. Konkrétan egy nagyobb odalépésnél nekem felfut 1,5 bar-ig, majd szinte mindjárt visszább is jön 1,3 köré. Szerintem az állólapátok pozició változtatásával gyorsan feltölt a motor (ha van levegő lehet adni anyagot is) majd amikor már lódul a kocsi kicsit visszább is veszi, de ezáltal a turbólyúk nevű dolog jól kezelhető és az autó dinamikusan lódul meg.
Hogy a fix geosnál van-e esetleg egy késleltetés a lefúvatásban, vagy ott nincs is iyen jellegű nyomásváltozás, azt nem tudom.
Az előző autómban volt gyárilag turbónyomás mérőm (Fiat Tipo 1,9 TD Grand Turismo) de ott nem volt ilyen nyomásfelfutás a fix turbó miatt és ott érezhetően nagyobb is volt a turbólyúk.
Szerintem csak ennyi.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28119 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:15:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 20:34:41
vegyetek inkább teljes forge vagy samco szettet. A dolog csak akkor ér valamit, ha a teljes sort átépíted.
Vájá, vájá, most lendkerékre gyűjtök
Valóban nincs 60e ft-om turbócsövekre.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28120 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:21:34 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.23 szerda, 21:15:57
Vájá, vájá, most lendkerékre gyűjtök
Valóban nincs 60e ft-om turbócsövekre.
nekem első helyen, ahol kérdeztem savállóból a teljes rendszerre kb 30eft-ot mondtak, ha én viszem az anyagot, akkor óccób
jah és lehet polírozva is kérni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28121 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:26:29 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.23 szerda, 20:35:22
Mennyiben fáj egy ilyen szett?
53eFt postázva. de csak mmt6-os váltóhoz van, az autómatának nem tudom,milyen a csövezése.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28122 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:30:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.23 szerda, 21:00:45
jah, csak mtx75-höz nincs
tényleg, mennyi egy szett mmt6-ra?? elemenként is lehet rendelni, vagy csak szettben??
és pl nálam módosul a levegő cső alakja is...
a savállóból pedig meg lehet csinálni a teljes rendszert.
Teljes szett 53eFt, és csak mmt6-ra van. Elvileg lesz majd valamikor mtx75-re is, és csak szettben lehet rendelni.
savállóból mennyire jön ki?
Én azért szavaztam erre, mert az 1db k.rva cooler-egr cső 16eFt volt ( bele sem merek gondolni, hogy pl. a rezonátor csőszakasz mennyi lehet, mert azon még drót is van körben...
)
és nincs rá garancia, hogy 2 nap után nem durran-e el.
A savállóval az a gondom, hogy ha igazán jót akarok, akkor annak meg kell csinálni a helyét, felfogatását és még akkor sem biztos, hogy a gyárival azonos töltési karakterisztikája lesz, lévén a turbó vezérlése hozzá van állítva a levegőrendszerhez (átmérők, hosszak, stb).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28123 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:31:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.23 szerda, 21:21:34
nekem első helyen, ahol kérdeztem savállóból a teljes rendszerre kb 30eft-ot mondtak, ha én viszem az anyagot, akkor óccób
jah és lehet polírozva is kérni...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28124 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:32:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 21:30:36
Teljes szett 53eFt, és csak mmt6-ra van. Elvileg lesz majd valamikor mtx75-re is, és csak szettben lehet rendelni.
savállóból mennyire jön ki?
Én azért szavaztam erre, mert az 1db k.rva cooler-egr cső 16eFt volt ( bele sem merek gondolni, hogy pl. a rezonátor csőszakasz mennyi lehet, mert azon még drót is van körben...
)
és nincs rá garancia, hogy 2 nap után nem durran-e el.
A savállóval az a gondom, hogy ha igazán jót akarok, akkor annak meg kell csinálni a helyét, felfogatását és még akkor sem biztos, hogy a gyárival azonos töltési karakterisztikája lesz, lévén a turbó vezérlése hozzá van állítva a levegőrendszerhez (átmérők, hosszak, stb).
nekem szerintem 50-esből lesz végig...
vagy 40-esből az eleje, de ezt még meg kell méregetnem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28125 Dátum:
2011.02.23 szerda, 23:01:49 »
Idézetet írta: zsembes75 - 2011.02.23 szerda, 20:56:07
Skacok, ki tudja a megfejtést a következő jelenségre? A jobb elején a motortérből (anyóspajti oldala) hangos sziszegő, sistergő hang hallatszik. Közelebb hajoltam és a lánc környékéről jön, időnként inkább fémes csikorgó, nyüsszögő hang hallható. Olvastam korábban a sajtóban, hogy a vezérműlánc örökéletű. Ennek ellentmond, hogy írtak többen is cseréről 200ezer közelében. Szakszerű telefonos hibaleírásomra a szerelőm hosszbordásszíjra gyanaxik. Óra szerint 130, gyakorlatilag meg bármennyi lehet a vasban. Lehetséges a szíj, vagy esetleg a lánc kinyírtsága adja a hangot? Köszi előre is a tanácsokat...
Szerintem ez nem lánc lesz. de ez csak szvsz. hasonló jelenség van nálam is, kicseréltem már minden görgőt, feszítőt, a főszíjtárcsa és a klímakompresszor irányából jön a hang, ha leguggolok a jobb első kerék mellé, erősebben is hallom.
plusz: nap elején még nem (kb. a 3-4. indításig minden ok) de utána minden indulásnál mikor a motor beröffen egy század másodpercre nyikkanást hallok. ezekből én a főszíjtárcsára következtetek. Van is benne egy leheletnyi 8-as
30 körül lehet kapni, én most arra gyűjtök. csak előbb kocsirészlet, kötelező, bla bla
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28126 Dátum:
2011.02.23 szerda, 23:19:16 »
Viszont még van egy dolog ami miatt aggódom: a motor felől főleg jobboldalról hallani alulról egy ilyen "bubu" kopogó bubugó hangot, ahogy jár a motor. belülről semmi, csak a kocsi jobb elejénél. lendkerék? vagy ez is a főszíjtárcsa? vagy valami más ötlet?
aztán: hátul kombinál melyik lengőkar szokott leggyakrabban elhasználódni? most vhogy nincs kedvem mindet cserélni 2 oldalra. lenne vagy 100ezer a mutatvány...
még vmi: előre nézek gátlókat. a gyárira olajost dob ki, de van olcsóbb gázos is. mi a lényegi különbség? keményebb a gázos? vagy élettartam?
BIG THX
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28127 Dátum:
2011.02.23 szerda, 23:26:02 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.02.23 szerda, 23:19:16
Viszont még van egy dolog ami miatt aggódom: a motor felől főleg jobboldalról hallani alulról egy ilyen "bubu" kopogó bubugó hangot, ahogy jár a motor. belülről semmi, csak a kocsi jobb elejénél. lendkerék? vagy ez is a főszíjtárcsa? vagy valami más ötlet?
aztán: hátul kombinál melyik lengőkar szokott leggyakrabban elhasználódni? most vhogy nincs kedvem mindet cserélni 2 oldalra. lenne vagy 100ezer a mutatvány...
még vmi: előre nézek gátlókat. a gyárira olajost dob ki, de van olcsóbb gázos is. mi a lényegi különbség? keményebb a gázos? vagy élettartam?
BIG THX
Szerintem a morgóhang a feszítő hangja ami alapból ilyen.Ha kifogod cserélni akkor csöndesebb lesz de nemsokáig.Itt próbálkoztak aluminiummal nekem is más van a feszítőben szilent helyett .Először csüöndes aztán újra hangosodik.Nekem nemzavaró.Ha felteszel szabadonfutót akkor csendes lesz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28128 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 09:33:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.23 szerda, 21:32:35
nekem szerintem 50-esből lesz végig...
vagy 40-esből az eleje, de ezt még meg kell méregetnem...
Értem is, meg nem is, hogy minek kell savállóból álló légrendszer, csak egy pár kérdésem lenne, mert kíváncsi vagyok...
Nem lesz így nagyobb a kocsi tömege?
Hogyan lesznek tömítve a csatlakozások? Nem jár ez nagyobb rezgésekkel? Mert ugye a motor néga kimozdul a nyugalmi pozícióból, és akkor a csúrendszernek elég rugalmasnak kell lennie, hogy kövesse, mert pl. az intercooler már a kasztnihoz van rögzítve...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28129 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 11:25:57 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.02.23 szerda, 23:19:16
Viszont még van egy dolog ami miatt aggódom: a motor felől főleg jobboldalról hallani alulról egy ilyen "bubu" kopogó bubugó hangot, ahogy jár a motor. belülről semmi, csak a kocsi jobb elejénél. lendkerék? vagy ez is a főszíjtárcsa? vagy valami más ötlet?
aztán: hátul kombinál melyik lengőkar szokott leggyakrabban elhasználódni? most vhogy nincs kedvem mindet cserélni 2 oldalra. lenne vagy 100ezer a mutatvány...
még vmi: előre nézek gátlókat. a gyárira olajost dob ki, de van olcsóbb gázos is. mi a lényegi különbség? keményebb a gázos? vagy élettartam?
BIG THX
A gázos csillapító ugyanúgy olajos csak van benne egy plusz gázréteg ami csak teljes összenyomódáskor játszik szerepet így javítva a komfort érzetet.
szerk:
http://www.telostudor.hu/olajvagygaz.html
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.24 csütörtök, 12:27:21 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28130 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 12:28:35 »
A féknyereg festéséhez elég olyan festék ami +700C-ig hőálló?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28131 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 13:55:06 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2011.02.24 csütörtök, 12:28:35
A féknyereg festéséhez elég olyan festék ami +700C-ig hőálló?
IGEN. A "hagyományos" ötvözetek 600°C körül jelentösen veszítenek a szilárdságukból (kb 50%-a a 20°C-os értéknek), így ha jobban felmelegszik, akkor egyéb problémád lesz, nem az, hogy a festés leég...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28132 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 14:08:39 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.24 csütörtök, 09:33:59
Értem is, meg nem is, hogy minek kell savállóból álló légrendszer, csak egy pár kérdésem lenne, mert kíváncsi vagyok...
Nem lesz így nagyobb a kocsi tömege?
Hogyan lesznek tömítve a csatlakozások? Nem jár ez nagyobb rezgésekkel? Mert ugye a motor néga kimozdul a nyugalmi pozícióból, és akkor a csúrendszernek elég rugalmasnak kell lennie, hogy kövesse, mert pl. az intercooler már a kasztnihoz van rögzítve...
hát úgy, hogy a kanyarokban szilikon könyökök lesznek + kell bele néhány szilikon szakasz a csillapítás miatt. Jó megoldás, ha ki van számolva a töltőrendszer paramétere és a turbó ennek megfelelően van beállítva (pl. hosszab csövön több idő kell, míg felépül a nyomás, így mikor az ecu ráadja a többlet üzemanyagot a gyorsítás miatt, nem az előre kigondolt és beprogramozott ütemben érkezik a légfelesleg, ami miatt veszíthet a hatásfokából a motor).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28133 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:28:27 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.24 csütörtök, 09:33:59
Értem is, meg nem is, hogy minek kell savállóból álló légrendszer, csak egy pár kérdésem lenne, mert kíváncsi vagyok...
Nem lesz így nagyobb a kocsi tömege?
Hogyan lesznek tömítve a csatlakozások? Nem jár ez nagyobb rezgésekkel? Mert ugye a motor néga kimozdul a nyugalmi pozícióból, és akkor a csúrendszernek elég rugalmasnak kell lennie, hogy kövesse, mert pl. az intercooler már a kasztnihoz van rögzítve...
növelve lesz a nyomás, ésa gyári csövek nem bírják
szilikon rezgéselnyelős elemekkel lesz összerakva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28134 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:36:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.24 csütörtök, 16:28:27
növelve lesz a nyomás, ésa gyári csövek nem bírják
szilikon rezgéselnyelős elemekkel lesz összerakva
Na így már világosabb a kép. A csatlakozások akkor "hagyományos" bilincsesek lesznek?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28135 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:45:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.24 csütörtök, 14:08:39
hát úgy, hogy a kanyarokban szilikon könyökök lesznek + kell bele néhány szilikon szakasz a csillapítás miatt. Jó megoldás, ha ki van számolva a töltőrendszer paramétere és a turbó ennek megfelelően van beállítva (pl. hosszab csövön több idő kell, míg felépül a nyomás, így mikor az ecu ráadja a többlet üzemanyagot a gyorsítás miatt, nem az előre kigondolt és beprogramozott ütemben érkezik a légfelesleg, ami miatt veszíthet a hatásfokából a motor).
hosszra nem nagyon fog változni, átmérőben lesznek különbségek.
a gyári 37mm átmérőjű, a saválló 40 vagy 50mm lesz
ha 3m-re számolom a térfogatát(szerintem ennél rövidebb...), akkor:
gyári:12,9L
saválló:
40-es csővel 14L
50-es csővel:23,5L
a gyári legvékonyabb pontjával számoltam, de pl a coolerre 58mm-es cső érkezik, a szívósorra pedig 50-es, szóval a gyári nem ekkora térfogatú, hanem valamennyivel nagyobb.(szerintem az valahol 15-16L környékén van...)
cooler:
gyári: 3,83L
ami lesz: 6,68L
nyomás:
gyári: 1,3bar
nálam: 1,8bar lesz
szóval ha 40mm-es csőből lesz, akkor nem nagyon fog változni(~0,8L, max 1L), 50-es csőnél 10,5-11L különbség lehet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28136 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:46:46 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.24 csütörtök, 16:36:06
Na így már világosabb a kép. A csatlakozások akkor "hagyományos" bilincsesek lesznek?
az elején biztos, de később szerintem speciális bilincsek lesznek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28137 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 16:48:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.24 csütörtök, 14:08:39
hát úgy, hogy a kanyarokban szilikon könyökök lesznek + kell bele néhány szilikon szakasz a csillapítás miatt. Jó megoldás, ha ki van számolva a töltőrendszer paramétere és a turbó ennek megfelelően van beállítva (pl. hosszab csövön több idő kell, míg felépül a nyomás, így mikor az ecu ráadja a többlet üzemanyagot a gyorsítás miatt, nem az előre kigondolt és beprogramozott ütemben érkezik a légfelesleg, ami miatt veszíthet a hatásfokából a motor).
a kanyarok heggesztve lesznek, a coolerre menők, a szívósorra menők, és a turbótól a coolerig ilyenek lesznek benne:
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28138 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:32:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.24 csütörtök, 16:45:32
hosszra nem nagyon fog változni, átmérőben lesznek különbségek.
a gyári 37mm átmérőjű, a saválló 40 vagy 50mm lesz
ha 3m-re számolom a térfogatát(szerintem ennél rövidebb...), akkor:
gyári:12,9L
saválló:
40-es csővel 14L
50-es csővel:23,5L
a gyári legvékonyabb pontjával számoltam, de pl a coolerre 58mm-es cső érkezik, a szívósorra pedig 50-es, szóval a gyári nem ekkora térfogatú, hanem valamennyivel nagyobb.(szerintem az valahol 15-16L környékén van...)
cooler:
gyári: 3,83L
ami lesz: 6,68L
nyomás:
gyári: 1,3bar
nálam: 1,8bar lesz
szóval ha 40mm-es csőből lesz, akkor nem nagyon fog változni(~0,8L, max 1L), 50-es csőnél 10,5-11L különbség lehet
Milyen anyagból csináltatod? 1.4401, 1.4404 ...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28139 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:42:10 »
Van itt valaki a fórumtársak közül, Vas megyéből?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28140 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 19:26:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.23 szerda, 19:29:30
saválló másolat elkészítéséhez kéne mintának...
Ha értejössz, akkor viheted. XI. vagy XXII. ker.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mferkó
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28141 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 19:32:49 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.24 csütörtök, 17:42:10
Van itt valaki a fórumtársak közül, Vas megyéből?
Aha, Gyöngyösfaluból...
Naplózva
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Kérdés: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28142 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 20:36:43 »
Sziasztok,a ma reggeli indításnál a fedcomputer helyén csak vízszintes vonalak voltak.Volt már máskor is általában nulla fok alatt. Indításkor egy kicsit magasabbra felszökik a fordulat de csak egy másodpercre.Egyedül a külső hőmérsékletet méri.Ja ez csak a baloldali kijelzőre vonatkozik.Ötleteket kérek ha van valakinek.
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Kérdés: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28143 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 21:03:55 »
Hőmérséklet szenzor hiba.
Nekem Opelban rendszeresen csinálta 0 fok alatt.
Idézetet írta: luim75 - 2011.02.24 csütörtök, 20:36:43
Sziasztok,a ma reggeli indításnál a fedcomputer helyén csak vízszintes vonalak voltak.Volt már máskor is általában nulla fok alatt. Indításkor egy kicsit magasabbra felszökik a fordulat de csak egy másodpercre.Egyedül a külső hőmérsékletet méri.Ja ez csak a baloldali kijelzőre vonatkozik.Ötleteket kérek ha van valakinek.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Kérdés: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28144 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 21:26:35 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.02.24 csütörtök, 21:03:55
Hőmérséklet szenzor hiba.
Nekem Opelban rendszeresen csinálta 0 fok alatt.
Ha hőmérséklet szenzor rossz akkor miért csak a hőmérsékletet mutatja.Nem mutatja a fogyasztást a megtehető km-t stb.ill a kilométeróra sem működik. A fordulatszámmérő az frankó. Ha bemelegszik és újra indítóm akkor már akár működhet is .
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Kérdés: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28145 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 21:28:51 »
Idézetet írta: luim75 - 2011.02.24 csütörtök, 21:26:35
Ha hőmérséklet szenzor rossz akkor miért csak a hőmérsékletet mutatja.Nem mutatja a fogyasztást a megtehető km-t stb.ill a kilométeróra sem működik. A fordulatszámmérő az frankó. Ha bemelegszik és újra indítóm akkor már akár működhet is .
ha három vízszintes vonal van az modul hibára utal.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: Kérdés: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28146 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 21:45:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.24 csütörtök, 21:28:51
ha három vízszintes vonal van az modul hibára utal.
Marmint a homerot kell kicserelni, nem erintkezesi hiba?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Kérdés: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28147 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 21:54:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.24 csütörtök, 21:45:45
Marmint a homerot kell kicserelni, nem erintkezesi hiba?
AndyA
Én úgyértelmeztem mit írt ,hogy a hőmérő jó csak a fedcomp adatai nincsenek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: Kérdés: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28148 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 21:59:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.24 csütörtök, 21:54:15
Én úgyértelmeztem mit írt ,hogy a hőmérő jó csak a fedcomp adatai nincsenek.
En is, azert csodalkoztam kicsit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Kérdés: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28149 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 22:19:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.24 csütörtök, 21:28:51
ha három vízszintes vonal van az modul hibára utal.
Igen,három vízszintes vonal,de ha másodszor-harmadszor indítók akkor esetleg jó ill. csak hidegben csinálja.
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Oldalak:
1
...
556
557
558
559
560
561
562
[
563
]
564
565
566
567
568
569
570
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ