Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:03:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 581 582 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 594 595 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21859637 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29350 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 18:42:13 »

Sziasztok!
-A következő gumit mindenkinek ajánlanám!
 4 dl/100km lett kevesebb a fogyasztásom vele!!!
 Kipróbálva 1300 kilóméteren.
 http://www.gumimarket.hu/Pirelli/Cinturato_P7_Ecoimpact/205/55/16/Gumiabroncs.aspx?id=3703
-Keresnék a mondeómhoz jobb hátsóajtót ajtót, ha tud valaki, kérem jelentkezzen. A kolágám meghúzott
 egy álló kamiont rinya

Üdv: KJ

Hello, örülök, hogy elégedett vagy, 4 dl 100 km-en számomra nem bizonyíték.
Elég, ha egy kis szakaszon szembe fúj a szél, ott 10-12 %-ot megnő a fogyasztásod. Hátszélnél meg csökken.
Azt lehet fogni gumira, vagy akármire, de sajnos kizárólag a gumik miatt nem szokott csökkenni a fogyasztás (kivéve amikor téliről váltasz nyárira). Pedig a kereskedők előszeretettel veszik elő a "fogyasztáscsökkentő" varázsszót immár a gumik esetében is. Jövőre lesz fogyasztáscsökkentő Hifi ?... azt mondjuk kivárom :-)
Egy kiváló gumi annyit dob a kerék/út kapcsolaton, hogy belelkesíti az embert, és a boldog embernek a lába is nehezebb lesz, akkor a kiváló gumi máskor meg éppen fogyasztás növelő?
Szerintem nem itt van a kutya elásva.
Másfelől a fizika szerint egy jól tapadó gumi elvileg növeli a fogyasztást a nagyobb súrlódó erők miatt.
Tehát egy rosszabbul tapadó gumi kisebb gördülési ellenállással bír, vagyis kevésbé terheli a motort = kisebb a tüzelőanyag fogyasztás.
Vagyis egy tré gumi csökkenti csak le a fogyasztást, egy kiváló gumi pedig megnöveli....?!?
Nézd a F-1-et, akkora a versenyautó légellenállása, hogy óriási tengelynyomást ébresszen, 130 km/óránál nem esne le a plafonról! Viszont ha kiteszik üresbe, meglepően hamar megáll, hisz nagyobb a légellenállása mint egy busznak. Ezért is kellenek oda brutál erős motorok, ezt az ellenállást leküzdeni...
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.28 csütörtök, 18:54:49 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #29351 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 19:19:01 »

OK. mindenben egyetértek amit irtál.
Tegnap tankoltam tele, az nálam kevesebb mint  két hét, 70% pálya 30% város arányban.
Utánna ismét megosztom a tapasztalatom, de bevallom birnám a jelenlegi állapotot. 5,6L
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #29352 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 19:22:27 »

Sziasztok!
-A következő gumit mindenkinek ajánlanám!
 4 dl/100km lett kevesebb a fogyasztásom vele!!!
 Kipróbálva 1300 kilóméteren.
 http://www.gumimarket.hu/Pirelli/Cinturato_P7_Ecoimpact/205/55/16/Gumiabroncs.aspx?id=3703
-Keresnék a mondeómhoz jobb hátsóajtót ajtót, ha tud valaki, kérem jelentkezzen. A kolágám meghúzott
 egy álló kamiont rinya

Üdv: KJ

nekem van egy ép jobb hátsóajtóm ha érdekel sötétkék, fóliázott üveg.( csak az maradt épen)
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.28 csütörtök, 19:34:22 írta Csalinger » Naplózva
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #29353 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 19:28:50 »

nekem van egy ép jobb hátsóajtóm ha érdekel sötétkék fóliázott üveg.( csak az maradt épen)

Köszi!
Elsősorban egy kopaszt keresnék, üveg stb. nélkűl, de légyszives küldjél árat egy PÜ-ben.

Köszönettel:  KJ
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #29354 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 19:32:42 »

Sziasztok!
A jobb hátsó ülés környékéről nyekergő hang jön rázkódós úton ami iszonyatosan idegesítő! falbav
Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Huh? Mk3 2.5 V6 kombiról van szó.
Még egy kérdés. V6-os motorban tudja valaki, hogy lehet gyertyákat cserélni???
 worship

Eddig azt hittem, hogy csak Nekem van ilyen gondom. Nálam csak akkor csinálja amikor ülnek azon az ülésen.
Fogja meg valaki a biztonsági öv kis bizgentyűjét, ami a tetőnél van. Nálam akkor megszűnt a hang, de még nem volt idő foglalkozni vele, hogy mi okozza.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #29355 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 19:38:54 »

Eddig azt hittem, hogy csak Nekem van ilyen gondom. Nálam csak akkor csinálja amikor ülnek azon az ülésen.
Fogja meg valaki a biztonsági öv kis bizgentyűjét, ami a tetőnél van. Nálam akkor megszűnt a hang, de még nem volt idő foglalkozni vele, hogy mi okozza.
Nekem volt egy 2001 kombi tddi-m, annál  én betekertem szigetelőszalaggal a azt a csonkot amire az ülés kattan, csatlakozik.
Amíg le nem kopott megszünt a nyikorgás.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #29356 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 19:43:58 »

Eddig azt hittem, hogy csak Nekem van ilyen gondom. Nálam csak akkor csinálja amikor ülnek azon az ülésen.
Fogja meg valaki a biztonsági öv kis bizgentyűjét, ami a tetőnél van. Nálam akkor megszűnt a hang, de még nem volt idő foglalkozni vele, hogy mi okozza.

Azt már Én is betekertem de sajna a hiba nem szünt meg.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #29357 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:06:44 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Egy jobb hátsó ajtónál van külömbség kombi és 4 ajtós között? 2003-2004 évjáratúak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29358 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:12:16 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Egy jobb hátsó ajtónál van külömbség kombi és 4 ajtós között? 2003-2004 évjáratúak.
szerintem igen,de Motorcraft biztos tudja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #29359 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:21:10 »

szerintem igen,de Motorcraft biztos tudja.
Köszönöm!
Megkeresem a kérdéssel.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29360 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:56:42 »

Köszönöm!
Megkeresem a kérdéssel.
Általában az első ajtóig egyforma utána szokott a különbségek előjönni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29361 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:00:31 »

Azt már Én is betekertem de sajna a hiba nem szünt meg.
Kapaszkodj bele az ülésekbe, erővel, próbáld ki, lehet-e kotyogtatni. Próbáld ki úgy is, hogy rajta ülsz. Nyisd fel, keress benne idegen tárgyat. nekem egyszer egy tescós bevásárlókocsi érme bújt meg az üléstartó sínben, és majdnem szétszedtem a kocsit, hogy mi csörög benne, sehogy se találtam meg az okát, majdnem egy álló napig tartott...
A kalaptartó is belenghet, és akkor különös hangja van. Tegyél rá vmi súlyt és úgy ellenőrizd.
Sőt, olyat is hallottam, hogy gyakorlatlan szerelő kiszedte a kárpitot a kalaptartó mellől, mert onnan akart hozzáférni a hátsó teleszkóp csúcsához....na az arra volt jó, hogy attól kezdve a kárpit nem ment vissza a helyére, és berezonált. Ennyi ötletem van hirtelen.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.28 csütörtök, 21:10:37 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29362 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:14:25 »

azta***... uglystupid2

Koszonom, koszonom...! :-)

Igyekszem, ahogy szereny tehetsegemtol telik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29363 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:17:10 »

Sziasztok!
-A következő gumit mindenkinek ajánlanám!
 4 dl/100km lett kevesebb a fogyasztásom vele!!!
 Kipróbálva 1300 kilóméteren.
 http://www.gumimarket.hu/Pirelli/Cinturato_P7_Ecoimpact/205/55/16/Gumiabroncs.aspx?id=3703
-Keresnék a mondeómhoz jobb hátsóajtót ajtót, ha tud valaki, kérem jelentkezzen. A kolágám meghúzott
 egy álló kamiont rinya

Üdv: KJ

Hetfo reggel megyek erte. :-)

Nyitrara, mert ott talaltam occoer' felnivel egyutt. Amire az egyik nemet mondott 970 Eurot, majd lemondta, mert nem volt raktaron, majd a masik nemet mondott 1140 Eurot, es az is lemondta, mert neki sem volt, azt megtalaltam Nyitran, Szlovakiaban 837 Euroert. 4 db Ronal LZ felni + 4 db P7 Cinturato Ecoimpact 94W sebessegindexszel, keszre szerelve. Szerintem nem tul rossz ar.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29364 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 23:15:06 »

szerintem igen,de Motorcraft biztos tudja.
van benne, kicsit másképp mennek a tetővonalak nyes

kombi:


5ajtós:


sedan:
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.28 csütörtök, 23:16:49 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29365 Dátum: 2011.04.29 péntek, 09:48:24 »

van benne, kicsit másképp mennek a tetővonalak nyes

kombi:


5ajtós:


sedan:



A második nem az én autóm?  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tamstth
Vendég
« Új hozzászólás #29366 Dátum: 2011.04.29 péntek, 10:25:55 »

Valaki nem tud V6 sedanba tempomatot?
Esetleg jobbkormányosból át lehet építeni?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #29367 Dátum: 2011.04.29 péntek, 12:42:03 »


A második nem az én autóm?  hehe

a harmadik meg biztos az enyém, amikor még fiatal volt...  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29368 Dátum: 2011.04.29 péntek, 13:02:11 »

Valaki nem tud V6 sedanba tempomatot?
Esetleg jobbkormányosból át lehet építeni?

Keresd Viket. Küldöm a számát pü.-ben.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29369 Dátum: 2011.04.29 péntek, 13:19:49 »

Valaki nem tud V6 sedanba tempomatot?
Esetleg jobbkormányosból át lehet építeni?
át lehet építeni, Maszatnak is voltak ilyen eladó cuccai...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #29370 Dátum: 2011.04.29 péntek, 13:52:03 »

Sziasztok!

Van nekem egy olyan problémám, hogy MK3-as mondeom csinál olyat menet közben kigyullad a kézifék- kipörgés gátló- abs visszajelző és onnantól elmegy az ABS teljesen (nem "darál" amikor nagyobbat fékezek). Elmentem haverhoz van neki egy Bosch olvasója amivel kiolvasta és valami olyat mondott, hogy egyik kerék nem annyit forog a központ szerint mint a másik. Ha leveszem a gyújtást és újra elindítom megszűnik a probléma egy ideig. Nem fix időközönként jelentkezik az eset. Azt vettem még észre, hogy emeli az alapjárati fordulatszámot is és amikor kanyarba megyek nagyon könnyel elforgatja a kereket is (persze nem állat módjára veszem a kanyart). Abs jeladót már cseréltem az első kerekekben, csatik is tökéletesek. Valaki találkozott hasonló problémával??? Köszönöm előre is
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #29371 Dátum: 2011.04.29 péntek, 16:38:04 »

Hali Mesterek,

a nyíregyházi Carmo Ford szervízről kinek mi a tapasztalatai? (nekem egy van, de más területen) Klímát kéne megnézetni, mert a tél alatt kiürült a gáz, és ismerős szerint jobb lenne, ha szerviz nézné meg. Szerdáig fontos lenne, mert megyek ki bécsbe. Am amikor megvizsgáltuk mennyi nyomás van benne, kb akkorát sziszegett, mintha egy buborékmentes ásványvizes palackot nyitott volna az ember, szóval alig-alig. A másik meg az, hogy talán amikor itt bontották a motort (mert még régebben szerelni kellet a motorját, fűzött alj csere) akkor nem-e hozzányúltak a klíma valamelyik csövéhez, hogy jobban hozzáférhessenek akármihez..? Ez is felmerült, mint lehetőség.

Előre is köszönöm, és várom a véleményeket, lehetséges megoldásokat, válaszokat.

Üdv.: Emunem

(u.i.: ez a szakszerviz fórumrészben is benne van, de ide is beillik egy kérdésnek.)
Naplózva
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #29372 Dátum: 2011.04.29 péntek, 18:23:47 »

Hali Mesterek,

a nyíregyházi Carmo Ford szervízről kinek mi a tapasztalatai? (nekem egy van, de más területen) Klímát kéne megnézetni, mert a tél alatt kiürült a gáz, és ismerős szerint jobb lenne, ha szerviz nézné meg. Szerdáig fontos lenne, mert megyek ki bécsbe. Am amikor megvizsgáltuk mennyi nyomás van benne, kb akkorát sziszegett, mintha egy buborékmentes ásványvizes palackot nyitott volna az ember, szóval alig-alig. A másik meg az, hogy talán amikor itt bontották a motort (mert még régebben szerelni kellet a motorját, fűzött alj csere) akkor nem-e hozzányúltak a klíma valamelyik csövéhez, hogy jobban hozzáférhessenek akármihez..? Ez is felmerült, mint lehetőség.

Előre is köszönöm, és várom a véleményeket, lehetséges megoldásokat, válaszokat.

Üdv.: Emunem

(u.i.: ez a szakszerviz fórumrészben is benne van, de ide is beillik egy kérdésnek.)
Üdv!

Jó a Carmo szervíz én is évek óta oda járok,gyorsak bár nem a legolcsóbbak, de nincs velük probléma.De ha a hűtőd  vagy valamelyik cső van repedve akkor ők csak cserélni fognak,ami biztos nem lesz kevés árban.Ellenben van egy maszek is Nyíregyházán, a Derű utcán.Tegnap voltam náluk sajnos nekem el volt repedve egy cső ezért elszállt a gáz,18000ft volt feltöltéssel együtt. Nem tudom jó ár volt e ,de hamar kész lett.Ha nem jön össze a Carmo írj szívesen megadom a számukat.
Naplózva
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #29373 Dátum: 2011.04.29 péntek, 18:54:16 »

Köszönöm a képeket, elég egyértelmű a külömbség.
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #29374 Dátum: 2011.04.29 péntek, 19:09:13 »

Sziasztok!

Van nekem egy olyan problémám, hogy MK3-as mondeom csinál olyat menet közben kigyullad a kézifék- kipörgés gátló- abs visszajelző és onnantól elmegy az ABS teljesen (nem "darál" amikor nagyobbat fékezek). Elmentem haverhoz van neki egy Bosch olvasója amivel kiolvasta és valami olyat mondott, hogy egyik kerék nem annyit forog a központ szerint mint a másik. Ha leveszem a gyújtást és újra elindítom megszűnik a probléma egy ideig. Nem fix időközönként jelentkezik az eset. Azt vettem még észre, hogy emeli az alapjárati fordulatszámot is és amikor kanyarba megyek nagyon könnyel elforgatja a kereket is (persze nem állat módjára veszem a kanyart). Abs jeladót már cseréltem az első kerekekben, csatik is tökéletesek. Valaki találkozott hasonló problémával??? Köszönöm előre is

Én így jártam még az MKII-es mondimmal. Úgy oldottam meg, hogy letisztítottam a jeladóknál lévő "fogaskerekeket". Ezek előtt van pontosan a jeladó. Tisztítás után megszűnt a hiba. Arra következtettem, hogy a piszok és a fékpor miatt a jeladó nem vette megfelelően a mágneses térben bekövetkező változásokat (egy-egy ütem kimaradhatott  levele), a fedkomp meghülyült tőle!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29375 Dátum: 2011.04.29 péntek, 19:46:52 »

Én így jártam még az MKII-es mondimmal. Úgy oldottam meg, hogy letisztítottam a jeladóknál lévő "fogaskerekeket". Ezek előtt van pontosan a jeladó. Tisztítás után megszűnt a hiba. Arra következtettem, hogy a piszok és a fékpor miatt a jeladó nem vette megfelelően a mágneses térben bekövetkező változásokat (egy-egy ütem kimaradhatott  levele), a fedkomp meghülyült tőle!
ja csak itt a "fogaskerék" az bele van integrálva a csapágyba!Még csak véletlenül sem fér hozzá.
Abban viszont lehet,hogy igazad van,hogy kerékcsapágyat kell ott cserélni,ahová a jeladóhibát tárolja a hibatároló.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29376 Dátum: 2011.04.29 péntek, 19:48:15 »

Sziasztok!

Van nekem egy olyan problémám, hogy MK3-as mondeom csinál olyat menet közben kigyullad a kézifék- kipörgés gátló- abs visszajelző és onnantól elmegy az ABS teljesen (nem "darál" amikor nagyobbat fékezek). Elmentem haverhoz van neki egy Bosch olvasója amivel kiolvasta és valami olyat mondott, hogy egyik kerék nem annyit forog a központ szerint mint a másik. Ha leveszem a gyújtást és újra elindítom megszűnik a probléma egy ideig. Nem fix időközönként jelentkezik az eset. Azt vettem még észre, hogy emeli az alapjárati fordulatszámot is és amikor kanyarba megyek nagyon könnyel elforgatja a kereket is (persze nem állat módjára veszem a kanyart). Abs jeladót már cseréltem az első kerekekben, csatik is tökéletesek. Valaki találkozott hasonló problémával??? Köszönöm előre is
olvastass hibakódot!utána pontosan lehet tudni,hogy mellik keréknél van a gond.vagy jeladó vagy kerékcsapágy csere megoldja a problémát!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #29377 Dátum: 2011.04.29 péntek, 20:10:58 »

olvastass hibakódot!utána pontosan lehet tudni,hogy mellik keréknél van a gond.vagy jeladó vagy kerékcsapágy csere megoldja a problémát!

Jeladót már cseréltem az első kerekeknél de lehet, hogy ez a probléma.  Tényleg csak kerékcsapágy cserével lehet orvosolni a dolgot!?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29378 Dátum: 2011.04.29 péntek, 20:42:19 »

Jeladót már cseréltem az első kerekeknél de lehet, hogy ez a probléma.  Tényleg csak kerékcsapágy cserével lehet orvosolni a dolgot!?
hát a jeladó másik fele abban van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #29379 Dátum: 2011.04.29 péntek, 21:02:06 »

hát a jeladó másik fele abban van!

Na most lehet, hogy én mondok hülyeséget,de elvileg nem úgy van, hogy az első kerékagyat vagyis inkább a csapágyat lehet külön is cserélni és a hátsó keréknél csak kompletten kerékaggyal együtt lehet csak?! Ha ez így van akkor az elsőnél csapágyat kell csak cserélni?
Naplózva
n@dy
Vendég
« Új hozzászólás #29380 Dátum: 2011.04.29 péntek, 21:11:13 »

Hali Mesterek,

a nyíregyházi Carmo Ford szervízről kinek mi a tapasztalatai? (nekem egy van, de más területen) Klímát kéne megnézetni, mert a tél alatt kiürült a gáz, és ismerős szerint jobb lenne, ha szerviz nézné meg. Szerdáig fontos lenne, mert megyek ki bécsbe. Am amikor megvizsgáltuk mennyi nyomás van benne, kb akkorát sziszegett, mintha egy buborékmentes ásványvizes palackot nyitott volna az ember, szóval alig-alig. A másik meg az, hogy talán amikor itt bontották a motort (mert még régebben szerelni kellet a motorját, fűzött alj csere) akkor nem-e hozzányúltak a klíma valamelyik csövéhez, hogy jobban hozzáférhessenek akármihez..? Ez is felmerült, mint lehetőség.

Előre is köszönöm, és várom a véleményeket, lehetséges megoldásokat, válaszokat.

Üdv.: Emunem

(u.i.: ez a szakszerviz fórumrészben is benne van, de ide is beillik egy kérdésnek.)

Hali!
Nemrég jártam náluk hasonló problémával,gyorsak ügyesek voltak,valami nyomjelző folyadékot is töltöttek bele,ami a csekély szivárgást is megmutatja. Így a töltéssel és munkadíjjal együtt kb.:13 forint volt cakk-pakk.
A szervízvezetőt Vass Sándornak hívják (+36/30 978 2068),a munkát egy fiatal srác végezte talán v.milyen Zoli
de ez már nem biztos,a hozzáállásával és a munkájával viszont elégedett voltam. integet2 integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29381 Dátum: 2011.04.29 péntek, 21:32:05 »

Na most lehet, hogy én mondok hülyeséget,de elvileg nem úgy van, hogy az első kerékagyat vagyis inkább a csapágyat lehet külön is cserélni és a hátsó keréknél csak kompletten kerékaggyal együtt lehet csak?! Ha ez így van akkor az elsőnél csapágyat kell csak cserélni?
Off autóban is az első kerékcsapágy a jeladóval eggyütt volt sajnos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #29382 Dátum: 2011.04.29 péntek, 22:48:33 »

Hali!
Nemrég jártam náluk hasonló problémával,gyorsak ügyesek voltak,valami nyomjelző folyadékot is töltöttek bele,ami a csekély szivárgást is megmutatja. Így a töltéssel és munkadíjjal együtt kb.:13 forint volt cakk-pakk.
A szervízvezetőt Vass Sándornak hívják (+36/30 978 2068),a munkát egy fiatal srác végezte talán v.milyen Zoli
de ez már nem biztos,a hozzáállásával és a munkájával viszont elégedett voltam. integet2 integet2

Köszönöm szépen a válaszod n@dy / Tibi.

Nekem, akkor megosztom, annyi volt a tapasztalatom, hogy Vass Sándor úr megpróbálja a legköltségesebb utat beetetni az emberrel, és a legvégén, ha már az ügyfél kezdi elveszíteni a türelmét mondja el a járhatóbb utat, ami pénz, és idő spórolóbb. Magyarán, mint egy valamirevaló kereskedő, rábeszélné az embert a drágább dologra. Ez nem feltétlen probléma, hiszen legtöbbször a magas ár jobb minőséggel jár, de számomra az értelmetlenül drága alkatrészek megvásárlása tiszta pocséklás. A Mihály nevű szerelő, aki a kocsin dolgozott szimpatikusabb volt, ő legalább érthetőbben mondta el a szaki dolgokat, hogy a laikus is megértse, nem bonyolított, elmondta a lehetőségeket a földön maradva.
Am a Vagép szervizbe szoktam járni, csak most szabadságon van a klímás srác... Sad 2 hétig, és nekem szerdán már kéne a kocsi.
Holnap felhívom akkor a Carmo-t, és meglátjuk, lesz-e időpont hétfőre, vagy keddre. Már beszéltem am a nyírszőlősi Benyó szervízzel, elvileg ők is jók a klímában, róluk esetleg valaki valamit tud?

Üdv.: Emunem
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #29383 Dátum: 2011.04.30 szombat, 07:44:55 »

ja csak itt a "fogaskerék" az bele van integrálva a csapágyba!Még csak véletlenül sem fér hozzá.
Abban viszont lehet,hogy igazad van,hogy kerékcsapágyat kell ott cserélni,ahová a jeladóhibát tárolja a hibatároló.... vigyor3

 falbav worship nyes wow1 worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29384 Dátum: 2011.04.30 szombat, 10:59:11 »

Na most lehet, hogy én mondok hülyeséget,de elvileg nem úgy van, hogy az első kerékagyat vagyis inkább a csapágyat lehet külön is cserélni és a hátsó keréknél csak kompletten kerékaggyal együtt lehet csak?! Ha ez így van akkor az elsőnél csapágyat kell csak cserélni?
így van.feltételezve,hogy a jeladók jók! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29385 Dátum: 2011.04.30 szombat, 17:51:40 »

tegnap ültem egy 100/a6 audiban és a mondihoz képest nagyon könnyű volt a kormány nekem a mondiban azért nem 1 ujjas a kormány persze nem nehéz tekerni csak furcsa volt az offban mennyire könnyű nektek milyen? persze így nem lehet összehasonlítani csak arra gondolok hogy nagyon könnyű vagy inkább csak annyira hogy kényelmesen lehessen tekerni
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29386 Dátum: 2011.04.30 szombat, 18:00:38 »

tegnap ültem egy 100/a6 audiban és a mondihoz képest nagyon könnyű volt a kormány nekem a mondiban azért nem 1 ujjas a kormány persze nem nehéz tekerni csak furcsa volt az offban mennyire könnyű nektek milyen? persze így nem lehet összehasonlítani csak arra gondolok hogy nagyon könnyű vagy inkább csak annyira hogy kényelmesen lehessen tekerni

azért mert mondeo alatt egy futómű van az audi alatt meg egy f+s....
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #29387 Dátum: 2011.04.30 szombat, 18:56:09 »

tegnap ültem egy 100/a6 audiban és a mondihoz képest nagyon könnyű volt a kormány nekem a mondiban azért nem 1 ujjas a kormány persze nem nehéz tekerni csak furcsa volt az offban mennyire könnyű nektek milyen? persze így nem lehet összehasonlítani csak arra gondolok hogy nagyon könnyű vagy inkább csak annyira hogy kényelmesen lehessen tekerni

miaza "offban"?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29388 Dátum: 2011.04.30 szombat, 18:59:46 »

miaza "offban"?
Hát az ódiban... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #29389 Dátum: 2011.04.30 szombat, 19:11:22 »

Hát az ódiban... Wink
hümmmm, biztos én vagyok az ódivatú  grognon
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29390 Dátum: 2011.04.30 szombat, 19:48:43 »

tegnap ültem egy 100/a6 audiban és a mondihoz képest nagyon könnyű volt a kormány nekem a mondiban azért nem 1 ujjas a kormány persze nem nehéz tekerni csak furcsa volt az offban mennyire könnyű nektek milyen? persze így nem lehet összehasonlítani csak arra gondolok hogy nagyon könnyű vagy inkább csak annyira hogy kényelmesen lehessen tekerni
vw-ben nekünk is rohadt könnyű a szervó, utálom is. szerintem mondeo-ban pont jó eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29391 Dátum: 2011.04.30 szombat, 23:59:38 »

vw-ben nekünk is rohadt könnyű a szervó, utálom is. szerintem mondeo-ban pont jó eljen

Ja, a VW-Audi autókban baromi könnyű a kormány. Nekem túl nőies, a barátnőmnek a Mondi túl férfias...
Bár ő leginkább a sebváltóra panaszkodik. Mostanában elég darabos...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29392 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 00:01:30 »

Ja, a VW-Audi autókban baromi könnyű a kormány. Nekem túl nőies, a barátnőmnek a Mondi túl férfias...
Bár ő leginkább a sebváltóra panaszkodik. Mostanában elég darabos...
mazda b2500-ban meg olyan kormány van hogy igazából kisujjas és nyugodtan el lehet tekerni mert mint a vaj...meg az összes traktor, persze azok kormányrúdtól mentesek is  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29393 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 00:19:45 »

Ja, a VW-Audi autókban baromi könnyű a kormány. Nekem túl nőies, a barátnőmnek a Mondi túl férfias...
Bár ő leginkább a sebváltóra panaszkodik. Mostanában elég darabos...
nekem is túl könnyű...

az új váltód darabos?? Shocked
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29394 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 00:46:03 »

nekem is túl könnyű...

az új váltód darabos?? Shocked

Nem a váltó lesz itt a gond, hanem a kuplung. Valahogy nem emel ki rendesen, és a váltó valamennyire mindig terhelés alatt vált. Nem szeretném szétveretni...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29395 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 01:10:32 »

Nem a váltó lesz itt a gond, hanem a kuplung. Valahogy nem emel ki rendesen, és a váltó valamennyire mindig terhelés alatt vált. Nem szeretném szétveretni...
ez egyszerűen kideríthető:
felmeled az autó elejét mind2 oldalon, alábakolod, beindítod, és ha benyomott kuplungnál is forog a kerék sebességben, akkor valszeg az lesz a baja, amit írtál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29396 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 05:55:31 »

Ja, a VW-Audi autókban baromi könnyű a kormány. Nekem túl nőies, a barátnőmnek a Mondi túl férfias...
Bár ő leginkább a sebváltóra panaszkodik. Mostanában elég darabos...

szóval akkor a lényeg az hogy az enyém normálisan az meg túl van szervózva  nyes
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29397 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 10:38:42 »

Ja, a VW-Audi autókban baromi könnyű a kormány. Nekem túl nőies, a barátnőmnek a Mondi túl férfias...
Bár ő leginkább a sebváltóra panaszkodik. Mostanában elég darabos...

Octaviaban volt olyan, hogy gyakorlatilag nem volt visszajelzesem az utrol, ha nagyobbat huppant az auto, folyton elrantottam a kormanyt, ahogy a kezeim lendultek egyet. Utaltam is nagyon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29398 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 11:07:44 »

szóval akkor a lényeg az hogy az enyém normálisan az meg túl van szervózva  nyes

A Focusnak is nagyon puha a kormány,legalábbis a Mondihoz képest...Fura is volt a hétvégén visszaülni bele Cheesy
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #29399 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 15:10:11 »

Egy ideje nagyon jön be az utastérbe a kipufogógáz, ha a ventilátorok működnek. Viszont ha a levegőztető rendszer ki van kapcsolva, vagy belső keringtetésre állítva, akkor nem. Ez mitől lehet? Tudtommal a levegő főleg a vezetőülés előtti lukacsos műanyag takarón keresztül jut el pollenszűrőhöz, az meg a motorházon kívül van. Arra gondolok, hogy a motortérből is szívhat be valamennyit a pollenszűrőn keresztül. De azt nem tudom, hogy milyen csöveket kéne megnéznem. Felnyitott motorháztetővel, járó motornál szabad szemmel semmi nem látszik. Tippek?   
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak: 1 ... 581 582 583 584 585 586 587 [588] 589 590 591 592 593 594 595 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.