Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:02:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 588 589 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 601 602 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21855214 alkalommal)
0 Felhasználó és 285 vendég van a témában
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #29700 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 21:11:24 »

Teljesen be fog dögleni a kinyomód, ideje cserélni, mert ott fog hagyni a gép.. Wink

nem ocsó buli ez megint. A leírtak alapján biztos, hogy kinyomó? Mert akkor mehetek venni egyet.  rinya
házilag cserélhető,  célszerszám és akna kell hozzá?  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29701 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 21:23:34 »

Ilyen sem történt még velem az életben.

Felrobbant az aksim. Gyári Ford aksi, 5,5 éves. Mindig rendben működött, töltés 14V, meleg sincs még nagyon. Nap közben többször is indítottam, megálltam. Az utolsó indulásnál robbant egy nagyot, lerepedt a felső része a doboznak és kész, meg is halt menten.

Volt hasonló tapasztalatotok?
Hirtelen egy Bosch silver S3-at tudtam venni helyette, kicsit magasabb, de azért befért... Furák ezek a mértek, a Fordos laposabb, vagy a Bosch magasabb vajon a "normális" méretnél?
töltést mindenképp méresd meg,mert magától nem történik ilyesmi. csak zárlat esetén  vagy túltöltéskor.akkor meg az ecu is veszélyben van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29702 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 21:25:00 »

töltést mindenképp méresd meg,mert magától nem történik ilyesmi. csak zárlat esetén  vagy túltöltéskor.akkor meg az ecu is veszélyben van!
ahoz elég nagy zárlatnak kell lennie vigyor3

mondjuk villáskulcs a 2 pólus közzé nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29703 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 21:26:19 »

ahoz elég nagy zárlatnak kell lennie vigyor3

mondjuk villáskulcs a 2 pólus közzé nyes
nem.elég ha az akkuban pár cella összeér,mert mondjuk az egyik leszakadt a helyéről......

de az is lehet,hogy eldugultak a szellőzők és a gáz nem tudott távozni.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29704 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 21:29:25 »

nem.elég ha az akkuban pár cella összeér,mert mondjuk az egyik leszakadt a helyéről......
szomoru1

szembeszomszéd a villáskulccsal hozta össze. vigyor3

fogyasztó elvileg nem tud ilyen zárlatot csinálni, ugye ??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29705 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 21:29:54 »


de az is lehet,hogy eldugultak a szellőzők és a gáz nem tudott távozni.... Roll Eyes
olyan is van rajta wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #29706 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 22:04:57 »

Valaki megtenné, hogy lefotózza az olajcsere kártyát, matricát ami a motortérben van és elküli nekem a képet? Akarok csinálni egyet és kellene mintának. Előre is köszönöm.

osztán mégis mijjér kő neked ijen matrinca mi? csaktán nem valami zsiványság van a dologban?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #29707 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 22:32:13 »

osztán mégis mijjér kő neked ijen matrinca mi? csaktán nem valami zsiványság van a dologban?

Áááá nem kell rögtön rosszra gondolni. Csak annyi az egész, hogy én magam cseréltem le az olajt+a szűrőket és gondoltam szépen felírom a motortérbe is.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29708 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 22:49:45 »

Ilyen sem történt még velem az életben.

Felrobbant az aksim. Gyári Ford aksi, 5,5 éves. Mindig rendben működött, töltés 14V, meleg sincs még nagyon. Nap közben többször is indítottam, megálltam. Az utolsó indulásnál robbant egy nagyot, lerepedt a felső része a doboznak és kész, meg is halt menten.

Volt hasonló tapasztalatotok?
Hirtelen egy Bosch silver S3-at tudtam venni helyette, kicsit magasabb, de azért befért... Furák ezek a mértek, a Fordos laposabb, vagy a Bosch magasabb vajon a "normális" méretnél?
S3-at mi csak kis benzinesbe mertünk rakni. Nekem asszem S5 van most, méretben okés, azaz még tán kisebb is, mint a gyári volt.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #29709 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 08:52:19 »

S3-at mi csak kis benzinesbe mertünk rakni. Nekem asszem S5 van most, méretben okés, azaz még tán kisebb is, mint a gyári volt.
Az már én is néztem, hogy S4 és S5-ben is van olyan ami pont passzol a mondiba(315x175x175 mm)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #29710 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 12:44:36 »

Miután beraktam, a diaggal néztem, hogy 14V moccanatlanul a töltőfesz. Terhelve 13,4ig esett, ami jó.

Sajnos kényszer szülte helyzetben vettem az S3-at, nem volt más.
Utána olvastam és tényleg nem dícsérik, kivéve a gyártót  hehe

Fene tudja, talán kivegyem és vigyem vissza blokkostul?

A gyári valszleg hidrogént termelhetett, ki tudja miért. Indítás pillanatában robbant.

töltést mindenképp méresd meg,mert magától nem történik ilyesmi. csak zárlat esetén  vagy túltöltéskor.akkor meg az ecu is veszélyben van!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29711 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 13:56:09 »

Miután beraktam, a diaggal néztem, hogy 14V moccanatlanul a töltőfesz. Terhelve 13,4ig esett, ami jó.

Sajnos kényszer szülte helyzetben vettem az S3-at, nem volt más.
Utána olvastam és tényleg nem dícsérik, kivéve a gyártót  hehe

Fene tudja, talán kivegyem és vigyem vissza blokkostul?

A gyári valszleg hidrogént termelhetett, ki tudja miért. Indítás pillanatában robbant.


Kerek 14 egy picit keves, ha nincs rajta semmi nagyobb fogyaszto. Ha picit felporgeted a motort, akkor is annyi marad? 14,3-14,4-ig is felmehet, de 14,2-ig legalabb illene neki.

Terhelve sem illendo 13,6-13,7 ala mennie, pl. fenyszoro+osszes ablakfutes egyszerre rajta, picit felporgetve a motort, mondjuk 1500-ig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #29712 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 19:10:55 »

Az enyém ilyen kis visszafogottka. De nem tölt túl és itt ez a lényeg.
Más okozta a bajt.

Kerek 14 egy picit keves, ha nincs rajta semmi nagyobb fogyaszto. Ha picit felporgeted a motort, akkor is annyi marad? 14,3-14,4-ig is felmehet, de 14,2-ig legalabb illene neki.

Terhelve sem illendo 13,6-13,7 ala mennie, pl. fenyszoro+osszes ablakfutes egyszerre rajta, picit felporgetve a motort, mondjuk 1500-ig.

AndyA
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #29713 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 19:14:03 »

Áááá nem kell rögtön rosszra gondolni. Csak annyi az egész, hogy én magam cseréltem le az olajt+a szűrőket és gondoltam szépen felírom a motortérbe is.

amint a fotón is látható a távol keleti olajszűrőhöz (és nem az volt a leges legolcsóbb valami Ashika márkájú...) adtak olyan matrincát csak már elporladt, de a szándék megvolt bennük..
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #29714 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 19:31:57 »

Engem otthagyott az autó vidéken (jele nem volt), márkaszervizben 64e volt a munkadíj, a helyedben nem kezdenék bele.
218 096 volt a vége, lendkerék csere nélkül, a márkaszerviz kényszerválasztás volt.



nem ocsó buli ez megint. A leírtak alapján biztos, hogy kinyomó? Mert akkor mehetek venni egyet.  rinya
házilag cserélhető,  célszerszám és akna kell hozzá?  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29715 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 19:58:48 »

Kerek 14 egy picit keves, ha nincs rajta semmi nagyobb fogyaszto. Ha picit felporgeted a motort, akkor is annyi marad? 14,3-14,4-ig is felmehet, de 14,2-ig legalabb illene neki.

Terhelve sem illendo 13,6-13,7 ala mennie, pl. fenyszoro+osszes ablakfutes egyszerre rajta, picit felporgetve a motort, mondjuk 1500-ig.

AndyA
hmmmm.....1tized..... Roll Eyes
"7. A feszültséget leolvasni. A feszültségnek a 14,1 volt és a 15,1 volt közötti tartományban kell lennie. Ha a feszültség 2,5 volt-nál kisebb mértékben emelkedik az alapfeszültség fölé, akkor a terheléses ellenőrzést elvégezni. Ha a feszültségemelkedés nagyobb mint 2,5 volt, akkor LÁSD a WDS-t.

4. A kombinált műszerben található töltésellenőrző lámpa működését ellenőrizni. Normál működésnek számítanak az alábbiak:

A töltőrendszer normál feszültségei
Gyújtáskapcsoló helyzet   I áramkör   Generátor B+ áramkör   Akkumulátor   Motortól az akkumulátor-testhez   Töltésellenőrző lámpa működése
0 helyzet                                0V             10-12V             10-12V            0V                                             OFF (KIKAPCSOLVA)
II helyzet                                0V             10-12V             10-12V            0V                                             Világít
II helyzet járó motornál             13-15V             13-15V             13-15V            0V                                             OFF (KIKAPCSOLVA)

Az alapfeszültség 13V!

Generátor a gépkocsiban ellenőrzések - terheléses ellenőrzés

    1. Járó motornál a klímaberendezést (ha van) bekapcsolni, a ventilátormotort nagy sebességre, a fényszórókat távolsági fényre kapcsolni.

    2. A motorfordulatszámot 2000 1/min fordulatszámra növelni. A feszültségnek legalább 0,5 volttal az alapfeszültség felett kell lennie. Ha a feszültség nem növekszik a fent leírtak szerint, akkor LÁSD a WDS-t. Ha a feszültség-emelkedés a megadottnak megfelelő, a töltőrendszer megfelelően tölt. LÁSD a Hibakereső Táblázatot."
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.23 hétfő, 20:09:16 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #29716 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 21:19:27 »

Sziasztok! Van egy sima master, meg egy távirányítós kulcsom. Szeretnék egy másik távirányítósat, mert már döglődnek a gombok rajta.
Van, aki le tudná zongorázni a dolgot a rátanítással együtt? Relhist esetleg?
Köszi!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29717 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 22:24:21 »

Sziasztok! Van egy sima master, meg egy távirányítós kulcsom. Szeretnék egy másik távirányítósat, mert már döglődnek a gombok rajta.
Van, aki le tudná zongorázni a dolgot a rátanítással együtt? Relhist esetleg?
Köszi!

Ha csak a gomb a baja, akkor csak mikrokapcsolót kell cserélni, és kész pár 100 forint
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Gregusz
Vendég
« Új hozzászólás #29718 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 23:12:48 »

Sziasztok!

2003-as MK3 kapcsán (már az új belsős) tudna valaki tippet adni, hogy mit lehet kezdeni azzal, ha a műszerfal közepén az anyósülés felé levő kinyitható italtartót nem lehet becsukni? (nem akad be)
Nem is bírom szétszedni: próbáltam leszedni azt a "szálcsiszolt műanyag" takarót ami a váltótól megy fel a magnó aljáig  (ez van az italtartó körül is) de nem tudom kipattintani a magnó felé eső résznél, esetleg ehhez is szívesen fogadok valami tippet, hogy mi a trükkje.
köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29719 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 23:31:27 »

Miután beraktam, a diaggal néztem, hogy 14V moccanatlanul a töltőfesz. Terhelve 13,4ig esett, ami jó.

Sajnos kényszer szülte helyzetben vettem az S3-at, nem volt más.
Utána olvastam és tényleg nem dícsérik, kivéve a gyártót  hehe

Fene tudja, talán kivegyem és vigyem vissza blokkostul?

A gyári valszleg hidrogént termelhetett, ki tudja miért. Indítás pillanatában robbant.

A 13.4 nem jó.Igazából nem szabad leesni a töltőfesznek akkor sem ha terheled.14.4 volt ha mindkét esetben ugyan annyi akkor tuti.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #29720 Dátum: 2011.05.24 kedd, 07:18:31 »

Khmm.. akkor mit szabad csinálnia a töltőfesznek?
15-20A terhelés alatt (lámpa, fék, ködlámpa) sem marad ugyanannyi, mint terheletlenül, nem is kell. Mindent rápakolva (lámpa, fék, ködlámpa, ablakfűtés, vészvillogó, ülésfűtés, hajszárító, kertiszivattyú, kenyérpirító smile) 50A fölé is simán mehet. A töltőfeszt 12,6V alá még nem tudtam vinni, valszleg lekapcsolgat dolgokat olyankor.

A savas aksik nagy ellensége mélykisütés és a túltöltés is.
A 14V sztem - és a leírás szerint is - megteszi. Éppenséggel télen, sokat indulgatva okozhatna gondot, hogy nem táplál vissza elég ménkűt, de soha nem volt gondom az indítással.

A 13.4 nem jó.Igazából nem szabad leesni a töltőfesznek akkor sem ha terheled.14.4 volt ha mindkét esetben ugyan annyi akkor tuti.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29721 Dátum: 2011.05.24 kedd, 09:11:19 »

Khmm.. akkor mit szabad csinálnia a töltőfesznek?
15-20A terhelés alatt (lámpa, fék, ködlámpa) sem marad ugyanannyi, mint terheletlenül, nem is kell. Mindent rápakolva (lámpa, fék, ködlámpa, ablakfűtés, vészvillogó, ülésfűtés, hajszárító, kertiszivattyú, kenyérpirító smile) 50A fölé is simán mehet. A töltőfeszt 12,6V alá még nem tudtam vinni, valszleg lekapcsolgat dolgokat olyankor.

A savas aksik nagy ellensége mélykisütés és a túltöltés is.
A 14V sztem - és a leírás szerint is - megteszi. Éppenséggel télen, sokat indulgatva okozhatna gondot, hogy nem táplál vissza elég ménkűt, de soha nem volt gondom az indítással.

Én ezt azért írtam mert tapasztalazból mondom mikor akksit cseréltem mindkét esetben megmértem és ugyan annyi volt.Örültem is neki.Plussz még ezért vettem nagy akksit,hogy gondom se legyen és nincs is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29722 Dátum: 2011.05.24 kedd, 09:14:56 »

A 13.4 nem jó.Igazából nem szabad leesni a töltőfesznek akkor sem ha terheled.14.4 volt ha mindkét esetben ugyan annyi akkor tuti.
csavaros.... magnó ki, csavar ki, takaró le.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29723 Dátum: 2011.05.24 kedd, 09:18:02 »

Sziasztok! Van egy sima master, meg egy távirányítós kulcsom. Szeretnék egy másik távirányítósat, mert már döglődnek a gombok rajta.
Van, aki le tudná zongorázni a dolgot a rátanítással együtt? Relhist esetleg?
Köszi!

nekem csak bicskakulcsom van eladó. Vagy segítsek normál mk3 kulcs beszerzésében?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29724 Dátum: 2011.05.24 kedd, 10:46:16 »

Sziasztok!

2003-as MK3 kapcsán (már az új belsős) tudna valaki tippet adni, hogy mit lehet kezdeni azzal, ha a műszerfal közepén az anyósülés felé levő kinyitható italtartót nem lehet becsukni? (nem akad be)
Nem is bírom szétszedni: próbáltam leszedni azt a "szálcsiszolt műanyag" takarót ami a váltótól megy fel a magnó aljáig  (ez van az italtartó körül is) de nem tudom kipattintani a magnó felé eső résznél, esetleg ehhez is szívesen fogadok valami tippet, hogy mi a trükkje.
köszi
valszeg szétment benne a mechanika. ha cserélni kell, akkor arra figyelj, hogy csak balkormányosé jó bele, az angol nem.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29725 Dátum: 2011.05.24 kedd, 10:46:38 »

csavaros.... magnó ki, csavar ki, takaró le.
ezt mellényomtad Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29726 Dátum: 2011.05.24 kedd, 10:51:12 »

Sziasztok!

2003-as MK3 kapcsán (már az új belsős) tudna valaki tippet adni, hogy mit lehet kezdeni azzal, ha a műszerfal közepén az anyósülés felé levő kinyitható italtartót nem lehet becsukni? (nem akad be)
Nem is bírom szétszedni: próbáltam leszedni azt a "szálcsiszolt műanyag" takarót ami a váltótól megy fel a magnó aljáig  (ez van az italtartó körül is) de nem tudom kipattintani a magnó felé eső résznél, esetleg ehhez is szívesen fogadok valami tippet, hogy mi a trükkje.
köszi

A valtotakarot egyszeruen huzod hatrafele, majd egy kicsit fel a hatso veget, es siman kipattan a helyebol. Utana lecsavarod a valtogombot es le tudod akasztani az egesz szoknyat a botrol.

A pohartarto mechanikajahoz csak ugy fersz hozza, ha kiveszed az egesz konzolt. A dupla kapcsolok aljan nyulj be vekony csavarhuzoval, es pattintsd ki az egesz kapcsolot. Le tudod venni kulon a gombokat is, ugy jobban hozzafersz, de nem muszaj. Azutan 6 csavarod lesz osszesen. Ketto folul, a ket supla kapcsolo alatt, ketto a radio helyen benyulva oldalt, es ketto alul, a kiszedett valtotakaro alatt benyulva. Utana az aljat kicsit kihuzod, es legfelul a ket patentot is kiugrasztod. Kozben le kell kotni az osszes drotot is a hatuljarol. Ezeket nem baj, ha megjegyzed, hova valok. :-)

Azutan kezedben az egesz kozepkonzol, es meg tudod nezni, mi baja a pohartartonak. Tovabb tartott leirni, mint amennyi ido alatt kijon a helyebol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29727 Dátum: 2011.05.24 kedd, 11:26:14 »

ezt mellényomtad Wink
nem kicsit.  falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29728 Dátum: 2011.05.24 kedd, 11:33:14 »

nem kicsit.  falbav
néztem is, hogy a töltőfeszhez miért kell kivenni a rádiót vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #29729 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:54:22 »

nekem csak bicskakulcsom van eladó. Vagy segítsek normál mk3 kulcs beszerzésében?
Talán egy új mk3 kulcs kellene, a ház és a kulcs is kopott már. A bicskakulcs is jóság, de 20K-t most nem szánnék erre  Roll Eyes vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29730 Dátum: 2011.05.24 kedd, 18:48:28 »

A 13.4 nem jó.Igazából nem szabad leesni a töltőfesznek akkor sem ha terheled.14.4 volt ha mindkét esetben ugyan annyi akkor tuti.
terhelve igen.lentebb idéztem a ford istenségétől...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29731 Dátum: 2011.05.25 szerda, 20:35:09 »

Hali

Az lenne a kérdésem hogy 6000km után normális-e hogy megeszik a kocsi 1 liter olajat?
Nem tudtam megfejteni miért esik vissza a fordulat és áll le a motor ha üresben gurulok álló helyzetbe nem normális volt az alapjárat.... aztán megnéztem az olajat és a minimum alatt volt :S :S
beletöltöttem amit kell és most minden ok...
De nemtudom hogy most ez mennyire normális-e...
2 hónap alatt hajtottam bele 6000ret, a motorban van erő nincs olajfolt a kocsi alatt de nem is nagon figyeltem (ezután fogom)
... Huh? ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29732 Dátum: 2011.05.25 szerda, 21:22:49 »

Hali

Az lenne a kérdésem hogy 6000km után normális-e hogy megeszik a kocsi 1 liter olajat?
Nem tudtam megfejteni miért esik vissza a fordulat és áll le a motor ha üresben gurulok álló helyzetbe nem normális volt az alapjárat.... aztán megnéztem az olajat és a minimum alatt volt :S :S
beletöltöttem amit kell és most minden ok...
De nemtudom hogy most ez mennyire normális-e...
2 hónap alatt hajtottam bele 6000ret, a motorban van erő nincs olajfolt a kocsi alatt de nem is nagon figyeltem (ezután fogom)
... Huh? ?
a benyásoknál előfordul,de szerintem ott sem normális az ennyire észrevehető olajfogyasztás....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #29733 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 07:36:23 »

Kérdés:
Mitől lehet, hogy ha gyorsításkor kinyomom a kuplungot (váltáshoz), akkor egy rövid "süvítő" szerű hangot hallani.
A hang max annyi ideig szól míg kinyomom a kuplungot, kinyomott állapotban nem szól, ha nem gyorsítok hanem állandó sebességgel haladok vagy finoman gyorsítok, akkor nincs hang. Alapjáraton nincs hang. Csak terhelésnél jön elő, máskülönben nem lehet előidézni. Kinyomócsapágy, lendkerék és kuplungszerkezet 32e km-el ezelőtt lett cserélve gyári alkatrészekkel. Viszont vezérműtengely szimering nem lett sajnos cserélve (egyszerűen elfeledkeztem róla) és mostanság van némi olaj szivárgásom onnan. Összefüggésben lehet a kettő, Illetve mitől lehet ez a hang?
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #29734 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 09:02:33 »

Tutti, hogy nem a turbót hallod?
Próbáld a következőt! Gyorsítasz és gázvisszavétellel kuplung nélkül kiteszed üresbe. Picit próbálgatod és sikerül anélkül, hogy a váltót szétgyötörnéd. Ha így is hallaod, akkor nem kinyomó lesz.

Kérdés:
Mitől lehet, hogy ha gyorsításkor kinyomom a kuplungot (váltáshoz), akkor egy rövid "süvítő" szerű hangot hallani.
A hang max annyi ideig szól míg kinyomom a kuplungot, kinyomott állapotban nem szól, ha nem gyorsítok hanem állandó sebességgel haladok vagy finoman gyorsítok, akkor nincs hang. Alapjáraton nincs hang. Csak terhelésnél jön elő, máskülönben nem lehet előidézni. Kinyomócsapágy, lendkerék és kuplungszerkezet 32e km-el ezelőtt lett cserélve gyári alkatrészekkel. Viszont vezérműtengely szimering nem lett sajnos cserélve (egyszerűen elfeledkeztem róla) és mostanság van némi olaj szivárgásom onnan. Összefüggésben lehet a kettő, Illetve mitől lehet ez a hang?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29735 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 11:26:20 »

Kérdés:
Mitől lehet, hogy ha gyorsításkor kinyomom a kuplungot (váltáshoz), akkor egy rövid "süvítő" szerű hangot hallani.
A hang max annyi ideig szól míg kinyomom a kuplungot, kinyomott állapotban nem szól, ha nem gyorsítok hanem állandó sebességgel haladok vagy finoman gyorsítok, akkor nincs hang. Alapjáraton nincs hang. Csak terhelésnél jön elő, máskülönben nem lehet előidézni. Kinyomócsapágy, lendkerék és kuplungszerkezet 32e km-el ezelőtt lett cserélve gyári alkatrészekkel. Viszont vezérműtengely szimering nem lett sajnos cserélve (egyszerűen elfeledkeztem róla) és mostanság van némi olaj szivárgásom onnan. Összefüggésben lehet a kettő, Illetve mitől lehet ez a hang?
szerintem csúszik valamelyik segédszíj. Ha kinyomod a kuplugnot váltáshoz, visszaveszed a gázt is, amitől leesik a fordulatszám. Gondolom, a generátoron már fent van a szabdonfutó, így ott ez nem játszik (kivéve a feszítő görgőit) de pl. a szervónál lehet ílyen gond.
Vagy esetleg klíma csapágy is lehet, a terhelésváltozás hatására.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29736 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 14:27:56 »

Hali

Az lenne a kérdésem hogy 6000km után normális-e hogy megeszik a kocsi 1 liter olajat?
Nem tudtam megfejteni miért esik vissza a fordulat és áll le a motor ha üresben gurulok álló helyzetbe nem normális volt az alapjárat.... aztán megnéztem az olajat és a minimum alatt volt :S :S
beletöltöttem amit kell és most minden ok...
De nemtudom hogy most ez mennyire normális-e...
2 hónap alatt hajtottam bele 6000ret, a motorban van erő nincs olajfolt a kocsi alatt de nem is nagon figyeltem (ezután fogom)
... Huh? ?

VW csoport autoinal az 1l/1000 km meg "normalis" olajfogyasztas...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29737 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 16:05:48 »

asszem Stealt cucca is tud PATS-t progizni.... Roll Eyes
ahogy nézem a feature list-et, nem tud.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #29738 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 17:15:34 »

Szép napot mindenkinek! Segítségért fordulnék hozzátok. MK3 tdci-n kell szervószivattyút cserélnem, mennyire kell megbontani az autót?Hozzá merjek kezdeni, vagy inkább vigyem el szerelőhöz? Ha valaki cserélt már ilyet, kérem segítsen egy néhány soros leírással! Előre is kösz Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29739 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 19:18:10 »

ahogy nézem a feature list-et, nem tud.
lehet,de én úgy emlékszem,hogy mégis....lehet rosszul. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #29740 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 22:39:45 »

Tutti, hogy nem a turbót hallod?
Próbáld a következőt! Gyorsítasz és gázvisszavétellel kuplung nélkül kiteszed üresbe. Picit próbálgatod és sikerül anélkül, hogy a váltót szétgyötörnéd. Ha így is hallaod, akkor nem kinyomó lesz.


Köszönöm a tippet, holnap megpróbálom!
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #29741 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 22:48:22 »

szerintem csúszik valamelyik segédszíj. Ha kinyomod a kuplugnot váltáshoz, visszaveszed a gázt is, amitől leesik a fordulatszám. Gondolom, a generátoron már fent van a szabdonfutó, így ott ez nem játszik (kivéve a feszítő görgőit) de pl. a szervónál lehet ílyen gond.
Vagy esetleg klíma csapágy is lehet, a terhelésváltozás hatására.

Így igaz, a szabadonfutóban már van 9 ezer kilométer  vigyor3, a feszítőkben 29e van.
Szervó szíjat hogy tudom ellenőrizni, hogy csúszik-e?
Ha klíma csapágy, akkor csak abban az esetben kell jelentkeznie, ha be van kapcsolva a klíma vagy kikapcsolt állapotban is? Holnap kipróbálom mit lép erre!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29742 Dátum: 2011.05.27 péntek, 00:03:49 »

indítás után nektek is még világít a légzsák lámpa kb. 2-3mp- ig???
Most vettem észre...szerintem eddig nem volt, de gondoltam jobb ha megkérdem...amúgy az a fordulat megtartós dolog magától elmúlt  nemtudom
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29743 Dátum: 2011.05.27 péntek, 00:14:23 »

indítás után nektek is még világít a légzsák lámpa kb. 2-3mp- ig???
Most vettem észre...szerintem eddig nem volt, de gondoltam jobb ha megkérdem...amúgy az a fordulat megtartós dolog magától elmúlt  nemtudom
Igen,ő alszik el utoljára.Addig ne agódj míg elalszik,ha majd nemfog.na akkor.........
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29744 Dátum: 2011.05.27 péntek, 00:15:03 »

Igen,ő alszik el utoljára.Addig ne agódj míg elalszik,ha majd nemfog.na akkor.........
Akkor jólvan, eddig nem figyeltem  smile
Ha nem alszik el akkor mi a baj?? nem van légzsák?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29745 Dátum: 2011.05.27 péntek, 01:09:45 »

Akkor jólvan, eddig nem figyeltem  smile
Ha nem alszik el akkor mi a baj?? nem van légzsák?  Grin
Akkor valamelyik érzékelő vagy légzsákveZérLő  hibás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #29746 Dátum: 2011.05.27 péntek, 07:25:43 »

Nagy baj lenne, ha 9ezer után megadná magát a szabadonfutó...
A szíj csúszást a megfelelő feszesség megoldja, ellenőrizd le! Ha nagyon szutykos, mondjuk valami ráfolyott, akkor csúszhat, ha a felülete kifényesedett, akkor is, ha meg töredezett, akkor amúgy is megérett a cserére.

Így igaz, a szabadonfutóban már van 9 ezer kilométer  vigyor3, a feszítőkben 29e van.
Szervó szíjat hogy tudom ellenőrizni, hogy csúszik-e?
Ha klíma csapágy, akkor csak abban az esetben kell jelentkeznie, ha be van kapcsolva a klíma vagy kikapcsolt állapotban is? Holnap kipróbálom mit lép erre!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29747 Dátum: 2011.05.27 péntek, 15:26:00 »

Indítás után valami szíj nyikkan egyet, az milehet??
Meg ha lassan gurulok hallom hogy a bal hátuljánál valami sztem a fékben lehet...olyan mintha kopna...az a kopásjelző szarnak van ilyen hangja  Grin
lehet 163e-nél illene kicsit átvizsgálódni a kocsi körül  hehe nem csak száguldozni vele
Gyári fék a Ford márkájú? vagy miféle?
Szerintem akkor lesz 4 új tárcsa meg új betétek...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #29748 Dátum: 2011.05.27 péntek, 15:36:15 »

Indítás után valami szíj nyikkan egyet, az milehet??
Meg ha lassan gurulok hallom hogy a bal hátuljánál valami sztem a fékben lehet...olyan mintha kopna...az a kopásjelző ***nak van ilyen hangja  Grin
lehet 163e-nél illene kicsit átvizsgálódni a kocsi körül  hehe nem csak száguldozni vele
Gyári fék a Ford márkájú? vagy miféle?
Szerintem akkor lesz 4 új tárcsa meg új betétek...

A szíjas cuccot passzolom...
A fék esetében, ha fémes surlódó hangot hallasz, akkor az biza a kopásjelző!
Fékbetét csere, oszt jóvan!
A tárcsákat nem hiszem hogy le kell cserélni, ha az állapotuk nem indokolja!
Ha jól tudom a gyári az Motorcraft. De lehet, hogy tévedek!

Vik a barátod!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #29749 Dátum: 2011.05.27 péntek, 15:38:21 »

Vik a barátod!

Most látom ,hogy pécsi vagy...
Hát lehet, hogy vik akkor egy kicsit távoli barátod lesz...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Oldalak: 1 ... 588 589 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 601 602 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.