Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:36:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 638 639 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21849054 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #31550 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:04:29 »

Honnét lehet letölteni ezt a TIS progit kiváncsi vagyok rá mindenki erről beszél.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31551 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:11:41 »

Honnét lehet letölteni ezt a TIS progit kiváncsi vagyok rá mindenki erről beszél.

Nem lehet letolteni, online webes cucc. Illetve le is lehet tolteni, de abban pl. nem lesznek kapcsolai rajzok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31552 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:17:14 »

Nem lehet letolteni, online webes cucc. Illetve le is lehet tolteni, de abban pl. nem lesznek kapcsolai rajzok.

AndyA
a tis is online? az még program, nem? az eTis az online!
meg azt a microcat-et lehet letölteni, abban vannak még valami olajfestmények  Grin csak én nemtudtam mit kezdeni vele Lips Sealed
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mope86
Vendég
« Új hozzászólás #31553 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 16:29:15 »

Jó de nekem olyan verzió kéne amit hazsnálni is tudok.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31554 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 17:45:43 »

Jó de nekem olyan verzió kéne amit hazsnálni is tudok.

Manapsag az az eTIS.  Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31555 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:14:30 »

Nem lehet letolteni, online webes cucc. Illetve le is lehet tolteni, de abban pl. nem lesznek kapcsolai rajzok.

AndyA
TIS az nem online, angol nyelven elérhetőek a kapcsrajzok is benne facelift1-ig.

ETIS és ECAT az online.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31556 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:14:45 »

Manapsag az az eTIS.  Wink

AndyA
TIS-is simán használható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31557 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 20:31:00 »

Sajnos...
Olyan hangja van a turbónak, mint amikor a robotgép lapátja hozzáér az edény széléhez.  gun falbav
Vik is mondta már, hogy lóg a turbó tengelye. Igy jön a csere

Részvétem.
A hasonlat nagyon találó "robotgép lapátja hozzáér az edényhez"  eljen. Sajna ilyen nálam is van néha, ha hirtelen padlózok autópályán. Nálam is már lóg egy kicsit a tengely és gondolom ilyenkor a turbó felfutáskor nem marad középen a tengely, a kompresszorlapát beleér a házba. Normál gyorsításkor még nincs ilyen gondom.
A részleteket esetleg pü-ben megosztanád?  worship Mennyibe kerül, hol csináltatod? ilyenek érdekelnének  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31558 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 21:12:40 »

Részvétem.
A hasonlat nagyon találó "robotgép lapátja hozzáér az edényhez"  eljen. Sajna ilyen nálam is van néha, ha hirtelen padlózok autópályán. Nálam is már lóg egy kicsit a tengely és gondolom ilyenkor a turbó felfutáskor nem marad középen a tengely, a kompresszorlapát beleér a házba. Normál gyorsításkor még nincs ilyen gondom.
A részleteket esetleg pü-ben megosztanád?  worship Mennyibe kerül, hol csináltatod? ilyenek érdekelnének  worship
Motorcraft ad olcsón turbót, 10-ért meg felrakják. csak legyél ott, meg egy-két dolgot be kell tartani Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31559 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:16:35 »

Részvétem.
A hasonlat nagyon találó "robotgép lapátja hozzáér az edényhez"  eljen. Sajna ilyen nálam is van néha, ha hirtelen padlózok autópályán. Nálam is már lóg egy kicsit a tengely és gondolom ilyenkor a turbó felfutáskor nem marad középen a tengely, a kompresszorlapát beleér a házba. Normál gyorsításkor még nincs ilyen gondom.
A részleteket esetleg pü-ben megosztanád?  worship Mennyibe kerül, hol csináltatod? ilyenek érdekelnének  worship
ez miylen hang? mert az enyémnak is van valami csúnya hangja chip óta, de szerintem egészséges  Roll Eyes
az lehet hogy több neki a kipuff gáz mint amennyit elbírna? vagy hogyvanez? nagyobb furdulatú úgysem lehet mint amire tervezték, nem?
meg gondolom az az elektronyika is szabályoz valamikyen szinten
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31560 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:21:49 »

ez miylen hang? mert az enyémnak is van valami csúnya hangja chip óta, de szerintem egészséges  Roll Eyes
az lehet hogy több neki a kipuff gáz mint amennyit elbírna? vagy hogyvanez? nagyobb furdulatú úgysem lehet mint amire tervezték, nem?
meg gondolom az az elektronyika is szabályoz valamikyen szinten
mivel nagyobb nyomásod nem lett, ezért többet sem forog, mint előtte. ha megvan a nyomás, akkor eltolja az elektronika a geo-t.

ha nekem a 200ekm-t futott bírja, akkor a tiednek is illene Grin jah és ebből nekem 10ekm 1.8-as nyomáson volt nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31561 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:24:10 »

mivel nagyobb nyomásod nem lett, ezért többet sem forog, mint előtte. ha megvan a nyomás, akkor eltolja az elektronika a geo-t.

ha nekem a 200ekm-t futott bírja, akkor a tiednek is illene Grin jah és ebből nekem 10ekm 1.8-as nyomáson volt nyes
szerintem a motor szívja össze a turbot  idiota
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31562 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:25:34 »

szerintem a motor szívja össze a turbot  idiota
vagy te nyomod ki a szemét eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31563 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:28:45 »

vagy te nyomod ki a szemét eplus2
nem nem, most nagyon visszafogtam magam  angel
a jobb fogyasztás érdekében  nyes mert nagyon büszke voltam a klímás pályás 5,8-ra/asszem annyi volt/
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31564 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:31:05 »

nem nem, most nagyon visszafogtam magam  angel
a jobb fogyasztás érdekében  nyes mert nagyon büszke voltam a klímás pályás 5,8-ra/asszem annyi volt/
kíváncsi leszek, hogy nekem hogy fog változni 225-tel vigyor3

melléraktam a 205-öst és kicsit szélesebb vigyor3

igaz csak hátra lesz most...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31565 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:39:43 »

kíváncsi leszek, hogy nekem hogy fog változni 225-tel vigyor3

melléraktam a 205-öst és kicsit szélesebb vigyor3

igaz csak hátra lesz most...
az úgy még jól is néz ki  nyes

ha tolom neki én simán csinálok vele 7-et, de ha nyugisan akkor akár 5,5-6  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31566 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:41:37 »

az úgy még jól is néz ki  nyes

ha tolom neki én simán csinálok vele 7-et, de ha nyugisan akkor akár 5,5-6  Grin
de akkor te vagy a leggyorsabb eplus2

nálam is hasonlóan szokott alakulni. 1,5tonnához, hogy dinamikusan menjen bizony anyag kell Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31567 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:43:29 »

de akkor te vagy a leggyorsabb eplus2

nálam is hasonlóan szokott alakulni. 1,5tonnához, hogy dinamikusan menjen bizony anyag kell Grin
mindig én vagyok a leggyorsabb  eplus2
pályán kívül én nem hagyom magam megelőzni, addig nyomom amég van benne kraft  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31568 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:58:22 »

mindig én vagyok a leggyorsabb  eplus2
pályán kívül én nem hagyom magam megelőzni, addig nyomom amég van benne kraft  eplus2
nyes

tegnap pislogott mögöttem az e39-es 5-ös dízel bömös tulaja, amikor elkezdett mögöttem lemaradni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31569 Dátum: 2011.09.09 péntek, 00:04:34 »

nyes

tegnap pislogott mögöttem az e39-es 5-ös dízel bömös tulaja, amikor elkezdett mögöttem lemaradni eplus2
ma betaláltam egy lexus-t, valami 450  Grin az úgy eltűnt előttem, hogy fel sem fogtam taps
200-ig ment, utánamentem bsszameg  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31570 Dátum: 2011.09.09 péntek, 00:09:15 »

ma betaláltam egy lexus-t, valami 450  Grin az úgy eltűnt előttem, hogy fel sem fogtam taps
200-ig ment, utánamentem bsszameg  eplus2
én egy rx450h-t fogtam egyszer meg így eplus2 biztos lesett, hogy honnan jött a kombi eplus2

multkor egy új 735d hogyott ott nagyon csúnyán.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31571 Dátum: 2011.09.09 péntek, 00:22:00 »

én egy rx450h-t fogtam egyszer meg így eplus2 biztos lesett, hogy honnan jött a kombi eplus2

multkor egy új 735d hogyott ott nagyon csúnyán.
hát ezek már gépek  nyes

mondjuk a lexus nekem egy kínai műanyagdarab, hiába raknak bele 6000ccm-es motort  gun

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31572 Dátum: 2011.09.09 péntek, 00:24:06 »

hát ezek már gépek  nyes

mondjuk a lexus nekem egy kínai műanyagdarab, hiába raknak bele 6000ccm-es motort  gun


há de hybrid vagy mifene eplus2 meg környezetkímélő hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31573 Dátum: 2011.09.09 péntek, 00:35:26 »

há de hybrid vagy mifene eplus2 meg környezetkímélő hehe
szerintem a mondi jobban kíméli a környezetet mint egy olyan kaksi  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #31574 Dátum: 2011.09.09 péntek, 09:46:25 »

Kicsit meglepődtem tegnap reggel. Nem jött ki a váltó a "P"-ből. A segédgombot nem hagyta benyomni a szentem. Kipiszkáltam a vészkulcs fedelet és úgy mentem egész nap. Este újra lecsekkoltam, akkor meg ment rendesen. Valami elpiszkolódhatott a reteszelő szerkezetben? Azóta megint műkszik...

Szétkapnám a váltóbotot, ha valaki meg tudja mondani, hogy lehet!?! help
Remélem nem alvázig kell bontani...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #31575 Dátum: 2011.09.09 péntek, 09:50:45 »

há de hybrid vagy mifene eplus2 meg környezetkímélő hehe
Mesélje már el nekem valaki hogy a Litium akksi ami adott töltés kisütést bír ki. Egyelőre maxiélettartam kb. 2-3 év. utána kuka. Na az nem környezetterhelő ? Vagy az nem számít mert nagyanyám kertjében el lehet ásni?  idiot2
Amúgy meg pont a Lexus hybridgenyokon szoktam röhögni amikor jön a 200 akkor megjött a betonfal is hiába van egy 3 feles V6-os motor alattuk. Szegény abba rokkan bele hogy nem bírja cipelni a dögnehéz akksit a hasán.
A bosch tanulmányára érdemes inkább odafigyelni. Egyelőre a dizel versenyképesebb mint a hybrid (még minden adóintézkedés ellenére is), erre jo pl pont a foka 105 lóval 1,6 Econetic TDCi valami 3,5 felet eszik, de ha a nagyobb teljesítménynél akkor a 2,2TDCi 200hp meg 6 litert átlagba úgy, hogy hála az égnek semmi ecobigyó turbogyilkos start-stop nincs benne.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31576 Dátum: 2011.09.09 péntek, 09:56:28 »

Mesélje már el nekem valaki hogy a Litium akksi ami adott töltés kisütést bír ki. Egyelőre maxiélettartam kb. 2-3 év. utána kuka. Na az nem környezetterhelő ? Vagy az nem számít mert nagyanyám kertjében el lehet ásni?  idiot2
Amúgy meg pont a Lexus hybridgenyokon szoktam röhögni amikor jön a 200 akkor megjött a betonfal is hiába van egy 3 feles V6-os motor alattuk. Szegény abba rokkan bele hogy nem bírja cipelni a dögnehéz akksit a hasán.
A bosch tanulmányára érdemes inkább odafigyelni. Egyelőre a dizel versenyképesebb mint a hybrid (még minden adóintézkedés ellenére is), erre jo pl pont a foka 105 lóval 1,6 Econetic TDCi valami 3,5 felet eszik, de ha a nagyobb teljesítménynél akkor a 2,2TDCi 200hp meg 6 litert átlagba úgy, hogy hála az égnek semmi ecobigyó turbogyilkos start-stop nincs benne.

Megint jo uton haladunk az OFF fele, inkabb ott valaszoltam a litium akksis problemara.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #31577 Dátum: 2011.09.09 péntek, 09:56:39 »

Mesélje már el nekem valaki hogy a Litium akksi ami adott töltés kisütést bír ki. Egyelőre maxiélettartam kb. 2-3 év. utána kuka. Na az nem környezetterhelő ? Vagy az nem számít mert nagyanyám kertjében el lehet ásni?  idiot2
Amúgy meg pont a Lexus hybridgenyokon szoktam röhögni amikor jön a 200 akkor megjött a betonfal is hiába van egy 3 feles V6-os motor alattuk. Szegény abba rokkan bele hogy nem bírja cipelni a dögnehéz akksit a hasán.
A bosch tanulmányára érdemes inkább odafigyelni. Egyelőre a dizel versenyképesebb mint a hybrid (még minden adóintézkedés ellenére is), erre jo pl pont a foka 105 lóval 1,6 Econetic TDCi valami 3,5 felet eszik, de ha a nagyobb teljesítménynél akkor a 2,2TDCi 200hp meg 6 litert átlagba úgy, hogy hála az égnek semmi ecobigyó turbogyilkos start-stop nincs benne.

és akkor hova lenne a láccat???
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31578 Dátum: 2011.09.09 péntek, 11:17:26 »

Sziasztok!

Egy kis ötletelés jól jönne. Valamelyik szíjhajtásomon kezd behalni egy alkatrész csapágya.

A jelenség: indításkor (főként hideg motornál) időnként fémes csikorgó hang (hasonló a szíj csúszáshoz, de sokkal fémesebb) a napokban az alapjáratot is egyszer megtorpantotta egy pillanatra, majd szépen abbamarad, idönként még "becsippan", fel-fel sír, de csak az első pár percben.
Üzemközben egy búgó hang jelent meg, minden fokozatban 1500-1600 1/min-től fölfelé, ami az üzemelés során szépen lassan aztán elhalkul.
Leállításkor nagyon rövid ideig érces, sercegő hang míg megáll a forgó alkatrészek mozgása. Generátor szíjtárcsa szabadonfutós!
Kérdésem: leállításkor a főtengely azonnal megáll? Ha igen akkor csak a generátornak és a szíjtárcsájának van esélye tovább pörögni.

Terv: hosszú szíj le, motor beindít, ha a jelenség megszűnik akkor ott kell keresni.
A klíma kuplung, illetve csapágyazásnak a hibája milyen jelenségeket produkál? Van ott valami cserélhető rész, vagy egyben kell majd bontott kompresszorban gondolkodni?

Kösz, ha van ötletetek, tippetek  worship

Sziasztok!

Meglett a "bűnős". Sajna a generátor szabadonfutós ZEN tárcsa ennyit bírt  szomoru1
Levéve a szíjhajtást és kézzel megpörgetve, szabadonfutós üzemben igen igen száraz, besurrogó csapágyhang. Miután le is lett véve látszik rajta, hogy a hátsó oldalon távozott a kenőanyag belőle, sugárirányban végig szétszoródás nyomok. Ment vissza a gyári fix tárcsa és megszűntek a hangok.
Amit bírt: ~ 1,1 év, ~26 ezer km.
Alf, ha igényt tartasz rá, boncolás, tapasztalat szerzés kapcsán, akár a talira is elvihetem  Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31579 Dátum: 2011.09.09 péntek, 15:58:43 »

Sziasztok!

Meglett a "bűnős". Sajna a generátor szabadonfutós ZEN tárcsa ennyit bírt  szomoru1
Levéve a szíjhajtást és kézzel megpörgetve, szabadonfutós üzemben igen igen száraz, besurrogó csapágyhang. Miután le is lett véve látszik rajta, hogy a hátsó oldalon távozott a kenőanyag belőle, sugárirányban végig szétszoródás nyomok. Ment vissza a gyári fix tárcsa és megszűntek a hangok.
Amit bírt: ~ 1,1 év, ~26 ezer km.
Alf, ha igényt tartasz rá, boncolás, tapasztalat szerzés kapcsán, akár a talira is elvihetem  Wink
Érdekes, mert a di állítólag nem strapálja annyira a segédszíjrendszert.
Azért 26eKm nem rossz, tekintve hogy az én TDCi-men a 100eFt felett cserélt teljes cucc 3eKmig volt csendben.
Mikor felment a szabadonfutó, mást is cseréltél?
Amúgy meg: még egy kör? Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31580 Dátum: 2011.09.09 péntek, 16:58:09 »

Érdekes, mert a di állítólag nem strapálja annyira a segédszíjrendszert.
Azért 26eKm nem rossz, tekintve hogy az én TDCi-men a 100eFt felett cserélt teljes cucc 3eKmig volt csendben.
Mikor felment a szabadonfutó, mást is cseréltél?
Amúgy meg: még egy kör? Smiley

Szia Ákos!

Igen mikor felkerült, minden lett cserélve, hát ez ennyit bírt. Az érdekes az, hogy látszott a tárcsa generátor felőli oldalán, hogy kiszórta a kenőanyagát  wow1, de, hogy ezt miért tette? Működött most is, csak amikor szabadonfutó üzemmódba került a bent lévő golyók, vagy gőrgők a kenőanyag hiánya miatt nagyon szárazon futottak, néha hidegen csikorgó hangjuk is volt már a héten.
Szerintem a szíjam előtte sem remegett, a levett feszítőm még megvan, nincs is különösebben kiverődve (a görgője viszont kivolt), pedig óra szerint 150 ezer volt akkor benne (+a nepper óratekergetése, amikor vettem).
A meghibásodás kapcsán viszont hallani lehetett, hogy alapjáraton, hol van hajtás, hol kicsit szabadonfutózik a szíjtárcsa - tehát van funkciója.
Az ajánlatot kösz, de azt hiszem kihagyom (mármint az újabb kört), mostanában egyébb dolgokra is sokat sikerült költenem (első ablakok átfóliáztatása, kézifékkötél, szélvédőcsere, kipuff rendszer ...és még nincs vége)

Üdv: Tamás  integet2
Naplózva
ralliart
Vendég
« Új hozzászólás #31581 Dátum: 2011.09.09 péntek, 21:17:37 »

Meglett a bekapcsolt klímánál alapjáraton kattogás oka,a feszítő kezdi a végét járni,mondjuk csoda,hogy a gyári ennyi évig jó volt...
A szabadonfutósítást érdemes ilyenkor kivitelezni egy körben???
Alkatrészt valaki tud hozzá?illetve aki elvállalja a melót,itthon kevés a szerszámom,apróbb dolgokat megcsinálok,de ezt gyakorlott szakira bíznám...
Budapest vagy környéke lenne jó....
Én kedvelem a mondeot, itthon nagy kategóriában jó döntés,de azért pár hozzászóláson nevetgéltem vigyor3
Kövezzetek meg,de azért nem álmaim autója...racionális döntés,még szerethető is,de azért
egy GS450H-hoz képest maga a vicc...de most egy példa,persze hogy nem egy kategória....
És most senki ne jöjjön a költségekkel,meg a mi lesz ha elromlik,stb...
Volt szerencsém párat jobban átnézni,menni is,hmm... finom
http://www.youtube.com/watch?v=cbv1i6GvE7s
A nyugalom a csend,a dinamika,a váltásokat nem érezni,a megannyi finom kényeztető apró részlet.....
És kint már egy "kifutó"széria,jön az új...
Sajnos itthon egy kisebb is drága,de ez nem az autó hibája,annyi adó,költség jön rá....hozzá jön még az üzemanyagok ára,alkatrész is ezért drágább...
Persze,védeni kell az EU piacot,mert ha beengednék USA vagy távolkeleti árakon,
bezárhatnának az itteni gyárak....
Azért mókás lenne egy TDCI fókát választani egy IS350-el szemben vagy egy IS250AWD....
Vagy egy C-max-t egy Highlanderrel szemben....
Régen mindenki nevetett,hogy miért kezdik gyártani a hibrid autókat,van jobb megoldás,de ez
most itt van,sorozatérett modell,működik sok 100e km-nél is....
Minden nagy gyártó igyekszik a lépést tartani,vagy liszencet venni,stb...
Pár éve szintén nevettek a 8fokozatú váltón,most a merci,bmw,audi is ezt rakja a felső modelljeikbe,majd
sorba jönnek a kategóriák....
http://www.youtube.com/watch?v=p6D7S2rcyIQ
És én elismeréssel adózom egy gyártó előtt aki "megalkot" egy LS600H-t, egy LFA-t,de akár egy Evo-t,Imrezat,GTR-t,Mustangot,Corvette,NSX,stb...stb...
Mind más kategória,nincs értelme az árral,vagy a csomagtartó méretével foglalkozni,
csak azért ami mást és nem ismerjük nem feltétlen jelenti a gagyit....
Bárcsak néhány említett modell a garázsban "porosodna" Grin
Legjobbakat Mindenkinek:)





Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31582 Dátum: 2011.09.09 péntek, 21:53:40 »

Érdekes, mert a di állítólag nem strapálja annyira a segédszíjrendszert.
Azért 26eKm nem rossz, tekintve hogy az én TDCi-men a 100eFt felett cserélt teljes cucc 3eKmig volt csendben.
Mikor felment a szabadonfutó, mást is cseréltél?
Amúgy meg: még egy kör? Smiley
ti mennyit mentetek "zen"-gő, bongó testvérünkkel? én kb 24e km-nél vagyok.. és már lestoppoltam egy újat, ha netán cserére szorulok.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31583 Dátum: 2011.09.09 péntek, 22:00:16 »

Sziasztok!

Meglett a "bűnős". Sajna a generátor szabadonfutós ZEN tárcsa ennyit bírt  szomoru1
Levéve a szíjhajtást és kézzel megpörgetve, szabadonfutós üzemben igen igen száraz, besurrogó csapágyhang. Miután le is lett véve látszik rajta, hogy a hátsó oldalon távozott a kenőanyag belőle, sugárirányban végig szétszoródás nyomok. Ment vissza a gyári fix tárcsa és megszűntek a hangok.
Amit bírt: ~ 1,1 év, ~26 ezer km.
Alf, ha igényt tartasz rá, boncolás, tapasztalat szerzés kapcsán, akár a talira is elvihetem  Wink
köszi,szerintem nem bontható.így felesleges. Wink

amúgy ha távozott velőle a kenőanyag,akkor nem csoda.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31584 Dátum: 2011.09.09 péntek, 23:10:41 »

Meglett a bekapcsolt klímánál alapjáraton kattogás oka,a feszítő kezdi a végét járni,mondjuk csoda,hogy a gyári ennyi évig jó volt...
A szabadonfutósítást érdemes ilyenkor kivitelezni egy körben???
Alkatrészt valaki tud hozzá?illetve aki elvállalja a melót,itthon kevés a szerszámom,apróbb dolgokat megcsinálok,de ezt gyakorlott szakira bíznám...
Budapest vagy környéke lenne jó....
Én kedvelem a mondeot, itthon nagy kategóriában jó döntés,de azért pár hozzászóláson nevetgéltem vigyor3
Kövezzetek meg,de azért nem álmaim autója...racionális döntés,még szerethető is,de azért
egy GS450H-hoz képest maga a vicc...de most egy példa,persze hogy nem egy kategória....
És most senki ne jöjjön a költségekkel,meg a mi lesz ha elromlik,stb...
Volt szerencsém párat jobban átnézni,menni is,hmm... finom
http://www.youtube.com/watch?v=cbv1i6GvE7s
A nyugalom a csend,a dinamika,a váltásokat nem érezni,a megannyi finom kényeztető apró részlet.....
És kint már egy "kifutó"széria,jön az új...
Sajnos itthon egy kisebb is drága,de ez nem az autó hibája,annyi adó,költség jön rá....hozzá jön még az üzemanyagok ára,alkatrész is ezért drágább...
Persze,védeni kell az EU piacot,mert ha beengednék USA vagy távolkeleti árakon,
bezárhatnának az itteni gyárak....
Azért mókás lenne egy TDCI fókát választani egy IS350-el szemben vagy egy IS250AWD....
Vagy egy C-max-t egy Highlanderrel szemben....
Régen mindenki nevetett,hogy miért kezdik gyártani a hibrid autókat,van jobb megoldás,de ez
most itt van,sorozatérett modell,működik sok 100e km-nél is....
Minden nagy gyártó igyekszik a lépést tartani,vagy liszencet venni,stb...
Pár éve szintén nevettek a 8fokozatú váltón,most a merci,bmw,audi is ezt rakja a felső modelljeikbe,majd
sorba jönnek a kategóriák....
http://www.youtube.com/watch?v=p6D7S2rcyIQ
És én elismeréssel adózom egy gyártó előtt aki "megalkot" egy LS600H-t, egy LFA-t,de akár egy Evo-t,Imrezat,GTR-t,Mustangot,Corvette,NSX,stb...stb...
Mind más kategória,nincs értelme az árral,vagy a csomagtartó méretével foglalkozni,
csak azért ami mást és nem ismerjük nem feltétlen jelenti a gagyit....
Bárcsak néhány említett modell a garázsban "porosodna" Grin
Legjobbakat Mindenkinek:)Na ehez én is mondok.Nekem azért van mondeo kombim  mert a munkámhoz kell és mivel ebbe lehet pakolni számomra az említett Lexus a vicc!!!!Ők azt mondták nekik nem tetszik.Valóban nem egy kategória de itt mindenki tudja  de neked is azért van ez és nem az mert arra nincs pénzed gondolom.Azért a prémium kategóriát messze nem veri meg de nem is ez a lényeg.Akinek tetszik az ugyis megveszi.De azért bőven kevés van belőle.És nem azért mert aki ebben az ár fekvésben vásárolgat nincs rá pénze.






Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31585 Dátum: 2011.09.09 péntek, 23:19:56 »

Szia Ákos!

Igen mikor felkerült, minden lett cserélve, hát ez ennyit bírt. Az érdekes az, hogy látszott a tárcsa generátor felőli oldalán, hogy kiszórta a kenőanyagát  wow1, de, hogy ezt miért tette? Működött most is, csak amikor szabadonfutó üzemmódba került a bent lévő golyók, vagy gőrgők a kenőanyag hiánya miatt nagyon szárazon futottak, néha hidegen csikorgó hangjuk is volt már a héten.
Szerintem a szíjam előtte sem remegett, a levett feszítőm még megvan, nincs is különösebben kiverődve (a görgője viszont kivolt), pedig óra szerint 150 ezer volt akkor benne (+a nepper óratekergetése, amikor vettem).
A meghibásodás kapcsán viszont hallani lehetett, hogy alapjáraton, hol van hajtás, hol kicsit szabadonfutózik a szíjtárcsa - tehát van funkciója.
Az ajánlatot kösz, de azt hiszem kihagyom (mármint az újabb kört), mostanában egyébb dolgokra is sokat sikerült költenem (első ablakok átfóliáztatása, kézifékkötél, szélvédőcsere, kipuff rendszer ...és még nincs vége)

Üdv: Tamás  integet2
Tamás,
értem. A porvédője rajta volt? mert akkor is be tud halni, ha nincs jól rajta a porvédő.

Viszont ez a helyzet is megerősíti a munkahipotézist: elég 12-13eFt-os zen tárcsákat cserélgetni 30-40eKmként, nem kell a teljes segédszíj rendszert. A teljes rendszer 80-100eFt-os csereköltségéből 6 zen jön ki, ami 25eKm futással számolva 150eKm.

Az alapjárati kapcsolás-oldás jelensége az enyémen is van, ebből látszik, hogy mennyire pontatlan az alapjárat. A pontatlan alapjárat fix tárcsával pedig öli a rezgéscsillapító alkatrészeket.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31586 Dátum: 2011.09.10 szombat, 07:46:30 »

Tamás,
értem. A porvédője rajta volt? mert akkor is be tud halni, ha nincs jól rajta a porvédő.

Viszont ez a helyzet is megerősíti a munkahipotézist: elég 12-13eFt-os zen tárcsákat cserélgetni 30-40eKmként, nem kell a teljes segédszíj rendszert. A teljes rendszer 80-100eFt-os csereköltségéből 6 zen jön ki, ami 25eKm futással számolva 150eKm.

Az alapjárati kapcsolás-oldás jelensége az enyémen is van, ebből látszik, hogy mennyire pontatlan az alapjárat. A pontatlan alapjárat fix tárcsával pedig öli a rezgéscsillapító alkatrészeket.
igen.ez bennem is felmerült,hogy nem-e esett le a vízvédő az elejéről.....? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #31587 Dátum: 2011.09.10 szombat, 08:18:18 »

Sziasztok!

Meglett a "bűnős". Sajna a generátor szabadonfutós ZEN tárcsa ennyit bírt  szomoru1
Levéve a szíjhajtást és kézzel megpörgetve, szabadonfutós üzemben igen igen száraz, besurrogó csapágyhang. Miután le is lett véve látszik rajta, hogy a hátsó oldalon távozott a kenőanyag belőle, sugárirányban végig szétszoródás nyomok. Ment vissza a gyári fix tárcsa és megszűntek a hangok.
Amit bírt: ~ 1,1 év, ~26 ezer km.
Alf, ha igényt tartasz rá, boncolás, tapasztalat szerzés kapcsán, akár a talira is elvihetem  Wink
Sziasztok!Én csak annyit szeretnék hozáfüzni,hogy amikor generátorral szórakoztam akkor vettem észre,hogy a zen szabadon futó elég zajosan/marósan dolgozik ezért döntöttem az ina gyártmányú mellet azt hiszem kb 17-e ft volt áfa nélkül.A hosszabb távú tapasztalatokat majd megosztom.A beszerzésnél az volt furcsa,hogy a boltban nem tartottak ZEN-t mert állitólag sok volt a garanciás probléma,de ettöl fügetlenül lehet jó választás!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31588 Dátum: 2011.09.10 szombat, 18:26:38 »

igen.ez bennem is felmerült,hogy nem-e esett le a vízvédő az elejéről.....? Roll Eyes

A porvédő hibátlanul a helyén volt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31589 Dátum: 2011.09.10 szombat, 19:27:22 »

A porvédő hibátlanul a helyén volt.
akkor pedig Mörfi volt szinte biztos! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31590 Dátum: 2011.09.10 szombat, 19:57:24 »

akkor pedig Mörfi volt szinte biztos! vigyor3

Remélhetőleg csak én jártam/járok így, kívánom másnak ne legyen ilyen gondja és tudja sok ezer km-en keresztúl megelégedetten használni.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #31591 Dátum: 2011.09.10 szombat, 20:37:43 »

Remélhetőleg csak én jártam/járok így, kívánom másnak ne legyen ilyen gondja és tudja sok ezer km-en keresztúl megelégedetten használni.

A többi alkatrész hogy bírta a kiképzést? Csak a sz. f. tárcsa szállt szét?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31592 Dátum: 2011.09.10 szombat, 20:44:03 »

Remélhetőleg csak én jártam/járok így, kívánom másnak ne legyen ilyen gondja és tudja sok ezer km-en keresztúl megelégedetten használni.
nekem is az a véleményem,hogy ez a legolcsóbb pontja a rendszernek.inkább ez,mint  a szíjtárcsa, vagy a feszítő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31593 Dátum: 2011.09.10 szombat, 21:16:00 »

A többi alkatrész hogy bírta a kiképzést? Csak a sz. f. tárcsa szállt szét?

Igen csak az adta meg magát, a többi rendben van.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #31594 Dátum: 2011.09.10 szombat, 23:25:56 »

Igen csak az adta meg magát, a többi rendben van.

Ez bíztató. Esetleg egy más gyártmánnyal meg lehet próbálni.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31595 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 07:30:11 »

Tisztelt Fórumtársak!
Én azért még nem irnám le a ZEN szabadonfutót. Nagyon sok, tőle független tényezőtől függ az élettartamma. PL milyen állapotban vannak a beszereléskor a generátor szijhajtás alkatrészei, milyen stabil a motor alapjárata, hogyan hajtják vagy kimélik azt a gépet, stb. Én az átalakitásnál minden tapasztalatot figyelembe véve, a teljes rendszert felujitva, a szijfeszitőt az Alf féle alupogácsával átalakitva épitettem be. Nekem kifogástalanul teszi a dolgát, és semmmi rendellenességet nem tapasztaltam eddig. Egyébbként a ZEN gyári minőségü alkatrészeket gyárt, csak nem beszállitója a Fordnak. A más gyártmány mellet érvelőknek, meg kellene várni DomeSL fórumtárs tapasztalatát a német szabadon futóval kapcsolatban. A barátom Passát-jában, 9 éve teszi a dolgát a szabadonfutó minden hiba nélkül. Én Alf véleményét támogatom, hogy ami elromolhat az el is romlik. Ha jól tudom van már olyan fórumtárs akinek a gépében már a 40 000 km is teljesitette a ZEN szabadonfutó.Tisztellettel László!
 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31596 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 07:40:51 »

Tisztelt Fórumtársak!
Én azért még nem irnám le a ZEN szabadonfutót. Nagyon sok, tőle független tényezőtől függ az élettartamma. PL milyen állapotban vannak a beszereléskor a generátor szijhajtás alkatrészei, milyen stabil a motor alapjárata, hogyan hajtják vagy kimélik azt a gépet, stb...
Tisztellettel László!

Szia!

Remélem nem az jött le, hogy én leszóltam a ZEN szabadonfutót, mert semmi ilyen szándékom nem volt!
Én a TDDi-n 9 évig és óra szerint 150 ezer km + a nepper órapörgetése (összesen ~200 körül) használtam a gyári szíjrendszert és mikor tönkrement a főtengelyi szíjtárcsa, a klíma kuplung részén kívül mindent cserélve (Ford-nál vett gyári alkatrészek) építettem be a ZEN tárcsát is.
Nálam ez így alakul, és csak a tapasztalatomat szerettem volna megírni. Talán csak azért, ha jelentkeznek hasonló száraz, enyhén fémes nyekergő hanghatások a motortérből, akkor erre is lehet gondolni - csak ennyi.
 worship
Az, hogy ez nálam nem bírta nem jelenti azt, hogy ez ne lenne egy jó dolog!!!!  integet2

Ja és a teljesség kedvéért:
Nagyon köszönöm Relhist-nek, hogy anno postán SOS-ben küldte a ZEN tárcsát, nagyon segítőkész volt és erre a mai napig szívesen gondolok vissza.  worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.11 vasárnap, 07:45:08 írta V.Tamás » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31597 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 08:27:42 »

Tisztelt Fórumtársak!
Én azért még nem irnám le a ZEN szabadonfutót. Nagyon sok, tőle független tényezőtől függ az élettartamma. PL milyen állapotban vannak a beszereléskor a generátor szijhajtás alkatrészei, milyen stabil a motor alapjárata, hogyan hajtják vagy kimélik azt a gépet, stb. Én az átalakitásnál minden tapasztalatot figyelembe véve, a teljes rendszert felujitva, a szijfeszitőt az Alf féle alupogácsával átalakitva épitettem be. Nekem kifogástalanul teszi a dolgát, és semmmi rendellenességet nem tapasztaltam eddig. Egyébbként a ZEN gyári minőségü alkatrészeket gyárt, csak nem beszállitója a Fordnak. A más gyártmány mellet érvelőknek, meg kellene várni DomeSL fórumtárs tapasztalatát a német szabadon futóval kapcsolatban. A barátom Passát-jában, 9 éve teszi a dolgát a szabadonfutó minden hiba nélkül. Én Alf véleményét támogatom, hogy ami elromolhat az el is romlik. Ha jól tudom van már olyan fórumtárs akinek a gépében már a 40 000 km is teljesitette a ZEN szabadonfutó.Tisztellettel László!
 
Én INA-t építettem be...ezek is tönkre mennek idővel, egy toledóban és egy Caddy-ban cseréltem már INA-t az egyikben 220 ezer a másikban 250 ezer km körül bírt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #31598 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 09:55:46 »

Asszem ez a ZEN szabadonfutó nálam is halódik. Pontosan ugyanaz a jelenség, mint Tamásnál. De még nem szedtem szét.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #31599 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 10:53:42 »

Asszem ez a ZEN szabadonfutó nálam is halódik. Pontosan ugyanaz a jelenség, mint Tamásnál. De még nem szedtem szét.
Te mennyit mentél vele?
Én pont most gondolkodom rajta, hogy végre beszereltetem.
Azt is kezdem sejteni, hogy miért nincs gyárilag szabadonfutóval szerelve...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 638 639 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.