Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 05:20:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 626 627 628 629 630 631 632 [633] 634 635 636 637 638 639 640 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20669971 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31600 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 11:21:42 »

Szia!

Remélem nem az jött le, hogy én leszóltam a ZEN szabadonfutót, mert semmi ilyen szándékom nem volt!
Én a TDDi-n 9 évig és óra szerint 150 ezer km + a nepper órapörgetése (összesen ~200 körül) használtam a gyári szíjrendszert és mikor tönkrement a főtengelyi szíjtárcsa, a klíma kuplung részén kívül mindent cserélve (Ford-nál vett gyári alkatrészek) építettem be a ZEN tárcsát is.
Nálam ez így alakul, és csak a tapasztalatomat szerettem volna megírni. Talán csak azért, ha jelentkeznek hasonló száraz, enyhén fémes nyekergő hanghatások a motortérből, akkor erre is lehet gondolni - csak ennyi.
 worship
Az, hogy ez nálam nem bírta nem jelenti azt, hogy ez ne lenne egy jó dolog!!!!  integet2

Ja és a teljesség kedvéért:
Nagyon köszönöm Relhist-nek, hogy anno postán SOS-ben küldte a ZEN tárcsát, nagyon segítőkész volt és erre a mai napig szívesen gondolok vissza.  worship worship worship
szerintem semmi ilyesmiről nincs szó.egyszerűen semmi sem tart örökké.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31601 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 11:25:00 »

Te mennyit mentél vele?
Én pont most gondolkodom rajta, hogy végre beszereltetem.
Azt is kezdem sejteni, hogy miért nincs gyárilag szabadonfutóval szerelve...
nyilván a rendellenes rezgések hamar-hamarabb tönkreteszik,mint pl egy benyásban.
De ha belegondolsz,egy feszítő is megadja magát kevesebb egy év alatt-el kezd berregni a rendszer,és az nem 12 hanem 30-40e ft.
Sokkal rosszabb cserélgetni bármi mást a generátoroldalon,mint csak a szabadonfutót.
Amúgy neked a 900as fordulaton majdnem örök életű lenne.... vigyor3
Mk4?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31602 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 13:09:54 »

Szia!

Remélem nem az jött le, hogy én leszóltam a ZEN szabadonfutót, mert semmi ilyen szándékom nem volt!
Én a TDDi-n 9 évig és óra szerint 150 ezer km + a nepper órapörgetése (összesen ~200 körül) használtam a gyári szíjrendszert és mikor tönkrement a főtengelyi szíjtárcsa, a klíma kuplung részén kívül mindent cserélve (Ford-nál vett gyári alkatrészek) építettem be a ZEN tárcsát is.
Nálam ez így alakul, és csak a tapasztalatomat szerettem volna megírni. Talán csak azért, ha jelentkeznek hasonló száraz, enyhén fémes nyekergő hanghatások a motortérből, akkor erre is lehet gondolni - csak ennyi.
 worship
Az, hogy ez nálam nem bírta nem jelenti azt, hogy ez ne lenne egy jó dolog!!!!  integet2

Ja és a teljesség kedvéért:
Nagyon köszönöm Relhist-nek, hogy anno postán SOS-ben küldte a ZEN tárcsát, nagyon segítőkész volt és erre a mai napig szívesen gondolok vissza.  worship worship worship
Kedves Fórumtárs!
Megsem fordult a fejemben. Csupán arra hivnám fel a figyelmet, a hozzá szólásommal, hogy várjuk meg a tömeges meghibásodásokat, amiből konkrét tapasztalatokat lehet levonni. Sajnálom, hogy ilyen hamar megadta magát a szabadonfutód. Remélem a következő hiba nélkül teszi majd a dolgát.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #31603 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 13:59:00 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki a következő jelenség okát?
Lefulladtam a kocsival,gyújtás le utána vissza.Meg vártam az izzítást és a narancssárga és a piros hópihe nem tünt el és nem indult az autó.Félre toltam 2perc és indult.Huh?Huh?Huh??

Köszönöm.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31604 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 14:37:13 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki a következő jelenség okát?
Lefulladtam a kocsival,gyújtás le utána vissza.Meg vártam az izzítást és a narancssárga és a piros hópihe nem tünt el és nem indult az autó.Félre toltam 2perc és indult.Huh?Huh?Huh??

Köszönöm.
próbálj csinálni egy műszertesztet és ott nézd meg van-e hibakód! ilyet én még nem hallottam  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #31605 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 15:45:48 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki a következő jelenség okát?
Lefulladtam a kocsival,gyújtás le utána vissza.Meg vártam az izzítást és a narancssárga és a piros hópihe nem tünt el és nem indult az autó.Félre toltam 2perc és indult.Huh?Huh?Huh??

Köszönöm.
A hópihékre nem tudok választ, de leáll, nem indul, két perc múlva mégis... Ilyen nekem a CMP halála előtt volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31606 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 16:09:54 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki a következő jelenség okát?
Lefulladtam a kocsival,gyújtás le utána vissza.Meg vártam az izzítást és a narancssárga és a piros hópihe nem tünt el és nem indult az autó.Félre toltam 2perc és indult.Huh?Huh?Huh??

Köszönöm.

Hogy van az aksid? Indul reggel rendesen? (Mármint az önindító teker rendesen?)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #31607 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 17:58:16 »

nyilván a rendellenes rezgések hamar-hamarabb tönkreteszik,mint pl egy benyásban.
De ha belegondolsz,egy feszítő is megadja magát kevesebb egy év alatt-el kezd berregni a rendszer,és az nem 12 hanem 30-40e ft.
Sokkal rosszabb cserélgetni bármi mást a generátoroldalon,mint csak a szabadonfutót.
Amúgy neked a 900as fordulaton majdnem örök életű lenne.... vigyor3
Mk4?
Valószínűleg felrakatom Vikkel a szabadonfutót, azután meglátjuk. Nekem a 25e km 2 év. Addigra szerintem már nem is nálam lesz.
Habár az mk4 dolog egyelőre jegelve. A mostani mindent tud ami kell. Fogyasztásra, menésre nem lenne jobb egy új. Akkor meg minek? Seggfűtés, egérmozi? Az nem ér 2 misit.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #31608 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 18:29:13 »

A hópihékre nem tudok választ, de leáll, nem indul, két perc múlva mégis... Ilyen nekem a CMP halála előtt volt.

A ket hopihe egyszerre a kulso homero halala, jellemzoen elkorrodal es kitorik a drot belole. Semmi koze a leallashoz. Ez a fajta leallas viszont erosen CMP jeladora hajaz. Milyen szinu van benne?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31609 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 20:10:08 »

Valószínűleg felrakatom Vikkel a szabadonfutót, azután meglátjuk. Nekem a 25e km 2 év. Addigra szerintem már nem is nálam lesz.
Habár az mk4 dolog egyelőre jegelve. A mostani mindent tud ami kell. Fogyasztásra, menésre nem lenne jobb egy új. Akkor meg minek? ***fűtés, egérmozi? Az nem ér 2 misit.
már csak azért is,mert gondolom a tiedet beleszámoltad,hogy eladod.pedig most nehéz eladni.jóáron piszkosul.rossz áron meg adja el a fene....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31610 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 20:11:26 »

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki a következő jelenség okát?
Lefulladtam a kocsival,gyújtás le utána vissza.Meg vártam az izzítást és a narancssárga és a piros hópihe nem tünt el és nem indult az autó.Félre toltam 2perc és indult.Huh?Huh?Huh??

Köszönöm.
halódó akku,esetleg testkábel kontakt hiba.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #31611 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 20:45:31 »

Ha tudnám hogy mi az a CMP és hol található meg mondanám a színét vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31612 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 20:54:20 »

Ha tudnám hogy mi az a CMP és hol található meg mondanám a színét vigyor3
veztengelyhelyzetérzékelő.
a hengerfejben van a függőleges síkjában szemből középen a nagynyomású csövek között.elektromos csati megy rá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #31613 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:00:18 »

veztengelyhelyzetérzékelő.
a hengerfejben van a függőleges síkjában szemből középen a nagynyomású csövek között.elektromos csati megy rá.

Szurke vagy fekete lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #31614 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:10:30 »

Esetleg tudnátok felrakni egy képet bekarikázva ,hogy melyik az?

Nagyon meg köszönném.
Naplózva
Lalee82
Vendég
« Új hozzászólás #31615 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:22:17 »

Sziasztok! Valaki tudna nekem segiteni? A gondom az ,hogy akksit cseréltem a kocsimba és azóta nem huzza fel automatán az ablakokat csak ha folyamatosan nyomom az ablakemelő gombját. Valaki meg tudná nekem mondani, hogy ezzel mit lehet csinálni?? Előre is kössz a válaszokat.
Naplózva
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #31616 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:30:11 »

Sziasztok! Valaki tudna nekem segiteni? A gondom az ,hogy akksit cseréltem a kocsimba és azóta nem huzza fel automatán az ablakokat csak ha folyamatosan nyomom az ablakemelő gombját. Valaki meg tudná nekem mondani, hogy ezzel mit lehet csinálni?? Előre is kössz a válaszokat.

Automata ablakok

Lehetőségünk van az elektromos ablakokat egy gombnyomással működtetni.

- Adjuk rá a gyujtást
- Enegedjük le teljesen az ablakot, és tartsuk még kb 3-5 másodpercig nyomva a gombot
- Húzzuk fel teljesen az ablakot, majd nyomjuk meg mégegyszer a gombot (ekkor az ablakok fentebb mennek) és tartsuk lenyomva kb 3-5 másodpercig

Ezt az összes ablaknál ismételjük meg.

Ezek után lehetőségünk van a távirányítós kulccsal működtetni az ablakokat.

- A nyitógomb hosszú nyomásával leengedjük,
- A zárógomb hosszú nyomásával felhuzhatjuk az összes ablakot

Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #31617 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:51:14 »

Automata ablakok

Lehetőségünk van az elektromos ablakokat egy gombnyomással működtetni.

- Adjuk rá a gyujtást
- Enegedjük le teljesen az ablakot, és tartsuk még kb 3-5 másodpercig nyomva a gombot
- Húzzuk fel teljesen az ablakot, majd nyomjuk meg
mégegyszer a gombot (ekkor az ablakok fentebb
mennek) és tartsuk lenyomva kb 3-5 másodpercig
Ezt az összes ablaknál ismételjük meg.
Ezek után lehetőségünk van a távirányítós kulccsal
működtetni az ablakokat.

- A nyitógomb hosszú nyomásával leengedjük,
- A zárógomb hosszú nyomásával felhuzhatjuk az
összes ablakot


Járó motornál is lehet. Nem kell teljesen lehúzni, hanem elég csak egy picit leengedni aztán a többit ahogy leírta “mope46“
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31618 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 22:36:42 »

Automata ablakok

Lehetőségünk van az elektromos ablakokat egy gombnyomással működtetni.

- Adjuk rá a gyujtást
- Enegedjük le teljesen az ablakot, és tartsuk még kb 3-5 másodpercig nyomva a gombot
- Húzzuk fel teljesen az ablakot, majd nyomjuk meg mégegyszer a gombot (ekkor az ablakok fentebb mennek) és tartsuk lenyomva kb 3-5 másodpercig

Ezt az összes ablaknál ismételjük meg.

Ezek után lehetőségünk van a távirányítós kulccsal működtetni az ablakokat.

- A nyitógomb hosszú nyomásával leengedjük,
- A zárógomb hosszú nyomásával felhuzhatjuk az összes ablakot


Annyit tennék hozzá,hogy lefele sohasem kell leengedni teljesen és utána még nyomva tartani a gombot mert lefele mindig megy automatán csak felfelé kell ez a múvelet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #31619 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:27:48 »

Te mennyit mentél vele?
Én pont most gondolkodom rajta, hogy végre beszereltetem.
Azt is kezdem sejteni, hogy miért nincs gyárilag szabadonfutóval szerelve...
Nem tudom pontosan megmondani, de kb. 20-25ezer km.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31620 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:43:50 »

Te mennyit mentél vele?
Én pont most gondolkodom rajta, hogy végre beszereltetem.
Azt is kezdem sejteni, hogy miért nincs gyárilag szabadonfutóval szerelve...

Én meg azon gondolkodom, hogy nem szereltetem be  vigyor3
Viccelek, csak ki kell próbálni. Ha elromlik, visszarakom a fixet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #31621 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 17:07:34 »

Uraim csattog a klima amikor bekapcsolom!
Mit kell cserélnem???
Naplózva
Lalee82
Vendég
« Új hozzászólás #31622 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 17:08:21 »

Köszönöm mindenkinek a segitséget.
Naplózva
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #31623 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 18:56:55 »

Uraim csattog a klima amikor bekapcsolom!
Mit kell cserélnem???
Autó márkát.. vigyor3
Naplózva
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #31624 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 19:41:55 »

Autó márkát.. vigyor3
gun gun gun
Most komolyan?Huh??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31625 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 19:53:11 »

gun gun gun
Most komolyan?Huh??
Nézd meg a feszítőrendszert és klímakuplungod jó-e.!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #31626 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 19:53:23 »

Uraim csattog a klima amikor bekapcsolom!
Mit kell cserélnem???
Csattog? Ha csörög/zörög, főleg alapjáraton hallani, akkor a klímakompresszor csapágyat nézd meg, az szokott beállni viseltes autókban. Alapjáraton fülelj, majd kapcsold be a klímát, hogy mit hallasz másképpen, ha berezonál jobban, akkor lehet a feszítő.....aztán kapcsold ki a klímát és hallgasd meg úgy is.
De a csattogást nem igazán tudom elképzelni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.12 hétfő, 19:56:44 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #31627 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:10:35 »

Csattog? Ha csörög/zörög, főleg alapjáraton hallani, akkor a klímakompresszor csapágyat nézd meg, az szokott beállni viseltes autókban. Alapjáraton fülelj, majd kapcsold be a klímát, hogy mit hallasz másképpen, ha berezonál jobban, akkor lehet a feszítő.....aztán kapcsold ki a klímát és hallgasd meg úgy is.
De a csattogást nem igazán tudom elképzelni.
Csak alapjáraton van hangja,gázadásra elcsendesül....
jó hangos.....
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #31628 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:31:52 »

Csak alapjáraton van hangja,gázadásra elcsendesül....
jó hangos.....
sejteni lehetett .... akkor a feszítő és környezete. Nekem egy új szíj, szabadonfutóval és az alupogis feszítővel megszüntette a hangot. Sőt, utána olyan csendes lett a gép, hogy a gyöngyösi Agip kútnál benzinesnek vélte a kutas. Azt mondta, márpedig a dízel ennél hangosabb eplus2 Úgyhogy figyelni kell, és ne hagyjátok, hogy más tankoljon eplus2 (az Autó, zárt ajkakkal csendben illedelmesen majszolja a gázolajat)  hehe
Utána volt egy kőfelverődéses esetem, ami letört egy darabot a görgőből, és az éles perem megette a szíjat. Rendkívüli görgő és szíjcsere volt miatta, majd elővigyázatosságból felugrott egy alsó motorvédő burkolat - és most már oké minden.
De ha kitalálnánk végre hogyan legyen stabilan 900 feletti az alapjárat, nyáron is, akkor még ennyi bajunk se lenne a generátor oldalon.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.12 hétfő, 20:42:17 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31629 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:47:51 »

sejteni lehetett .... akkor a feszítő és környezete. Nekem egy új szíj, szabadonfutóval és az alupogis feszítővel megszüntette a hangot. Sőt, utána olyan csendes lett a gép, hogy a gyöngyösi Agip kútnál benzinesnek vélte a kutas. Azt mondta, márpedig a dízel ennél hangosabb eplus2 Úgyhogy figyelni kell, és ne hagyjátok, hogy más tankoljon eplus2 (az Autó, zárt ajkakkal csendben illedelmesen majszolja a gázolajat)  hehe
Utána volt egy kőfelverődéses esetem, ami letört egy darabot a görgőből, és az éles perem megette a szíjat. Rendkívüli görgő és szíjcsere volt miatta, majd elővigyázatosságból felugrott egy alsó motorvédő burkolat - és most már oké minden.
De ha kitalálnánk végre hogyan legyen stabilan 900 feletti az alapjárat, nyáron is, akkor még ennyi bajunk se lenne a generátor oldalon.

Szoftveresen nem lehet beállítani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31630 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:56:07 »

Szoftveresen nem lehet beállítani?
nem.Sakos készített egy elektronikát,ami a hátramenettel manipulál,ill annak a jelével...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #31631 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:57:00 »

Szoftveresen nem lehet beállítani?
De, szerintem igen.
Eleve felemeli az alapjáratot, ha hátramenetbe tesszük.
Ezen a logikai vonalon lehetne elindulni, valahol a hátrameneti kapcsolótól keresni, vagy nem?

Vagy esetleg a téli üzemet kellene szimulálni az ECU-nak, akkor felemeli az alapjáratot...de lehet, hogy akkor minden másban is téliesen vezérli a dolgokat.... ehhez nem értek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.12 hétfő, 21:00:57 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31632 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:00:29 »

Esetleg tudnátok felrakni egy képet bekarikázva ,hogy melyik az?

Nagyon meg köszönném.

A duratorq feliratból a T betű alatt van a cmp!A piros kör a termót jelöli,az felett van középen a cucc. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31633 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:02:15 »

De, szerintem igen.
Eleve felemeli az alapjáratot, ha hátramenetbe tesszük.
Ezen a logikai vonalon lehetne elindulni, valahol a hátrameneti kapcsolótól keresni, esetleg.

Vagy esetleg a téli üzemet kellene szimulálni az ECU-nak, akkor felemeli az alapjáratot...de lehet, hogy akkor minden másban is téliesen vezérli a dolgokat.... ehhez nem értek.
tulajdonképpen ennyi csak a problem.nincs olyankor overboost,és egy picit gyengébb az autó induláskor.
De Sakos használja mér egy ideje.Őt kérdezzétek! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #31634 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:03:28 »

én nem nagyon értem mire megoldás az alapjárat emelése, hacsak nem arra, h megnőjön a fogyasztás.
ha valami rossz a motorban ami csak alapjáraton jelentkezik akkor az emelés csak elodázza a javítást, de majd fog jelentkezni idővel az emelten is.
ha csak a hang, hát amiatt pedig eléggé értelmetlen. alapjáraton elég alacsony a befecskendezési nyomás, másképp porlasztódik el a go, kopogósabb az égés.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31635 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:06:35 »

tulajdonképpen ennyi csak a problem.nincs olyankor overboost,és egy picit gyengébb az autó induláskor.
De Sakos használja mér egy ideje.Őt kérdezzétek! Wink

Az overboost funkció szerintem hasznos is lehet néha,nem éri meg ezért az emelt alapjárat,szerintem... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #31636 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:13:46 »

én nem nagyon értem mire megoldás az alapjárat emelése, hacsak nem arra, h megnőjön a fogyasztás.
ha valami rossz a motorban ami csak alapjáraton jelentkezik akkor az emelés csak elodázza a javítást, de majd fog jelentkezni idővel az emelten is.
ha csak a hang, hát amiatt pedig eléggé értelmetlen. alapjáraton elég alacsony a befecskendezési nyomás, másképp porlasztódik el a go, kopogósabb az égés.
én ezért nem kezdtem bele Sakos módszerébe.Ellenben akkor indult a gondolat DomeSL nyomán,hogy keressünk fordra gyártott szabadonfutót....... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #31637 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:35:08 »

tulajdonképpen ennyi csak a problem.nincs olyankor overboost,és egy picit gyengébb az autó induláskor.
De Sakos használja mér egy ideje.Őt kérdezzétek! Wink
Így van, ezért nem elég egy kapcsoló, hanem egy kis elektronika kell, amelyik jobbhíján a fordulatszám függvényében kapcsolgatja a hátrameneti jelet az ECU-nak. Így van overboost meg tempomat is, meg állandó 850 fölötti alapjárat.
Nekem a második nyarat húzta így ki, és most már kezdi elérni az ingerküszöböt a zörgés. Előtte a drága mechanikus javítás néhány hét után már nagyon hangos volt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31638 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:43:25 »

De, szerintem igen.
Eleve felemeli az alapjáratot, ha hátramenetbe tesszük.
Ezen a logikai vonalon lehetne elindulni, valahol a hátrameneti kapcsolótól keresni, vagy nem?

Vagy esetleg a téli üzemet kellene szimulálni az ECU-nak, akkor felemeli az alapjáratot...de lehet, hogy akkor minden másban is téliesen vezérli a dolgokat.... ehhez nem értek.
nekem spec nem emelkedik rükiben, tudom-tudom, régi a szoftverem Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31639 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:43:55 »

nekem spec nem emelkedik rükiben, tudom-tudom, régi a szoftverem Smiley
nekem sem vigyor3, jah azért, mert nekem alapból annyi eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31640 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:44:48 »

nekem sem vigyor3, jah azért, mert nekem alapból annyi eplus2
minden rosszban van valami jó  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31641 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:45:34 »

minden rosszban van valami jó  eplus2
DI-ben csak jó van, a rossz az maradt a CI-nek hehe eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31642 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:47:31 »

DI-ben csak jó van, a rossz az maradt a CI-nek hehe eplus2
igazad lehet, venni kéne egy 4 évvel öregebb verdát, mert ez túl keveset futott  Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #31643 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:47:44 »

én nem nagyon értem mire megoldás az alapjárat emelése, hacsak nem arra, h megnőjön a fogyasztás.
ha valami rossz a motorban ami csak alapjáraton jelentkezik akkor az emelés csak elodázza a javítást, de majd fog jelentkezni idővel az emelten is.
ha csak a hang, hát amiatt pedig eléggé értelmetlen. alapjáraton elég alacsony a befecskendezési nyomás, másképp porlasztódik el a go, kopogósabb az égés.
A hang nem az égés, hanem a feszítő és kettőstömegű tárcsa hangja. A javítást nem odáztam el, hanem sz@rt sem ért pedig 80-90ezret hagytam ott különböző Ford szakszervizekben.
Ehhez képest nekem fillérekből kijött a megoldásom és második éve békém van. Legalábbis nem fajult odáig, hogy a pincében porosodó zen tárcsát feltétlenül fel akarjam tenni. Még most is kategóriákkal csendesebb, mint volt két héttel az utolsó mechanikus javítás után. A jelek szerint a megoldás élettartama is vetekszik a szabadonfutóéval és attól sem kell tartanom, hogy széthullik.
Van aki alupogácsákat reszel. Én elektronikát. Mindkettő barkács és a Ford szégyene, hogy nem tud elfogadható gyári javítást erre a problémára.
A megoldásom kíméli a technikát, és van egy járulékos előnye is, hogy kevésbé hajlamos induláskor lefulladni az autó. (Hátramenetben pont emiatt emelték meg az alapjáratot)
A magasabb fogyasztás a magasabb alapjárat miatt ugye csak egy vicc és nem gondolod komolyan, hogy tankolásonként kb 0,3 deciliter különbség számít.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31644 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:49:44 »

nekem sem vigyor3, jah azért, mert nekem alapból annyi eplus2

Jaj te kis gonosz TDDI-s, ne használd ki hogy neked még AUTÓ-d van....hehe... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.12 hétfő, 21:51:20 írta Bunyek » Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31645 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:52:09 »

Ja te kis gonosz TDDI-s, ne használd ki hogy neked még AUTÓ-d van....hehe... eplus2
én is gyűjtöm az antikvitást, jók ezek a barokk kori tálalószekrények  Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31646 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:55:40 »

Jaj te kis gonosz TDDI-s, ne használd ki hogy neked még AUTÓ-d van....hehe... eplus2
  eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31647 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:57:22 »

én is gyűjtöm az antikvitást, jók ezek a barokk kori tálalószekrények  Grin

Igy van azoknak mindig is lessz értékük.... eplus2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31648 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 21:58:16 »

Igy van azoknak mindig is lessz értékük.... eplus2
taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31649 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 22:00:00 »

A Ford most fejlesztette tovább a Puma motorokat. Egy 2.0 tdci-ről láttam rajzot és aszerint szabadonfutós lett. Utána kellene járni, hátha mostmár létezik "gyári" megoldás is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 626 627 628 629 630 631 632 [633] 634 635 636 637 638 639 640 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.192 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.