Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:39:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 629 630 631 632 633 634 635 [636] 637 638 639 640 641 642 643 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21850255 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #31750 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:48:34 »

Amúgy már a 320d-ben (a 150 lovas) is benne van.
32 évvel ezelőtt a szüleim 50 lovas Wartburg 353W limuzinjában is benne volt.  taps  Igaz manuálisan működtetett bowdennel,  de a sofőrülésből lehetett nyitni/zárni a hűtőrács lamelláit.  smile
Naplózva
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #31751 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:48:48 »

Eléggé hangos az autó amikor bekapcsolom a klimát......
Mit kell cserélni???
Hűt rendesen...
Gázadásra elhallgat....
üdv
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31752 Dátum: 2011.09.16 péntek, 16:16:42 »

ma visszább akartam venni a turbonyomásból, ezért kinyitottam a motorháztetőt és levettem a burkolatokat... wow1

az egr-re menő kipufgáz visszavezető csőről elkezdett leválni a karima. csupa korom ott minden Angry

az egr-és szívósor közötti részen olajfolyás van falbav

ha az egr-ről lehúzom a csatit, akkor mi lesz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #31753 Dátum: 2011.09.16 péntek, 18:26:50 »

ma visszább akartam venni a turbonyomásból, ezért kinyitottam a motorháztetőt és levettem a burkolatokat... wow1

az egr-re menő kipufgáz visszavezető csőről elkezdett leválni a karima. csupa korom ott minden Angry

az egr-és szívósor közötti részen olajfolyás van falbav

ha az egr-ről lehúzom a csatit, akkor mi lesz??

Az EGR az már a lyukas cső után van, mindegy, hogy működik-e. Nem tudom milyen a TDDI kipuf.gáz visszavezető csöve, de szerintem szedd le az egészet és dugózd le a cső másik végénél, a kipufogónál.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31754 Dátum: 2011.09.16 péntek, 18:35:44 »

Az EGR az már a lyukas cső után van, mindegy, hogy működik-e. Nem tudom milyen a TDDI kipuf.gáz visszavezető csöve, de szerintem szedd le az egészet és dugózd le a cső másik végénél, a kipufogónál.
olyan mint neked nyes

meg fogom csinálni, és az egr is ki lesz szedve belőle eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #31755 Dátum: 2011.09.16 péntek, 18:44:08 »

olyan mint neked nyes

Majdnem... Az enyémnek nem jött le a pereme.   eplus2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31756 Dátum: 2011.09.16 péntek, 18:58:22 »

Eléggé hangos az autó amikor bekapcsolom a klimát......
Mit kell cserélni???
Hűt rendesen...
Gázadásra elhallgat....
üdv
ha egyéb elektromos fogyasztót rákapcsolsz (pl. ablakfűtések), akkor nem hangos? ha nem csak a klímától zörög, akkor a gen. oldalon a szíjfeszítő. egyéb esetben a klímánál van a bibi asszem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31757 Dátum: 2011.09.16 péntek, 19:01:06 »

ma visszább akartam venni a turbonyomásból, ezért kinyitottam a motorháztetőt és levettem a burkolatokat... wow1

az egr-re menő kipufgáz visszavezető csőről elkezdett leválni a karima. csupa korom ott minden Angry

az egr-és szívósor közötti részen olajfolyás van falbav

ha az egr-ről lehúzom a csatit, akkor mi lesz??

próbáld ki, sokat nem vesztesz vele. csövet már én is "kidobtam".
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31758 Dátum: 2011.09.16 péntek, 19:03:51 »

ma visszább akartam venni a turbonyomásból, ezért kinyitottam a motorháztetőt és levettem a burkolatokat... wow1

az egr-re menő kipufgáz visszavezető csőről elkezdett leválni a karima. csupa korom ott minden Angry

az egr-és szívósor közötti részen olajfolyás van falbav

ha az egr-ről lehúzom a csatit, akkor mi lesz??
nekem is elrepedt.nemtom ismered e a 2komponensű fémragacsot?Műgyanta,olyan mint a túrórudi,csak fekete barna.levágsz egy darabot,homogén állapotig gyurmázod,és már mehet is a megtisztított repedésre.nekem bevállt.semmit nem kellett megbontani.olyan mint a hegesztés. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31759 Dátum: 2011.09.16 péntek, 19:05:03 »

Szia Alf!

Ha jól nézem a srácnak benzinese van: 2002-es 1,8i 16V 110 LE
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg585218#msg585218
Az a tempomat kicsit többe jön ki, de Vik biztosan azt is meg tudja oldani.
 Wink integet2
benéztem mint egyszer...... nyes
Relhist felhomályosította volna biztos. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #31760 Dátum: 2011.09.16 péntek, 19:33:04 »

ha egyéb elektromos fogyasztót rákapcsolsz (pl. ablakfűtések), akkor nem hangos? ha nem csak a klímától zörög, akkor a gen. oldalon a szíjfeszítő. egyéb esetben a klímánál van a bibi asszem.
Csak ha a klimát bekapcsolom akkor zakatol mint a vonat...jó hangos.....
Melyiket kell ilyenkor cserézni?Huh?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31761 Dátum: 2011.09.16 péntek, 20:02:03 »

Mondjuk 1-200000-szer 0,05 dl 100 km-enkent mar nem keves gazolaj am.

AndyA
Az igaz, csak én sokkal kisebbb szorzóra gondolok.. hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31762 Dátum: 2011.09.16 péntek, 20:14:46 »

Nem a spórolás miatt (azaz, nem csak emiatt) van, hanem gyorsabban melegszik be, és nem hűl vissza a motor.
Mondjuk egy -20 fokban gurulsz lefelé az alpokban 30 kilométert, majd azon kapod magad, hogy fázol. Kihűlt a motor.
Akkor biz jól jönne.
Még így is, hogy garázsból jövök, ahol kb +16 fok van, kb 10-15 kilométer kell, hogy bemelegedjen az autó.
Nyáron jóval kevesebb. Szóval jó az a rács. Amúgy már a 320d-ben (a 150 lovas) is benne van.
Hát nem tudom, az ilyen sz@rokról inkább az jut az eszembe, hogy lehet hoz egy keveset( de inkább jól mutat az extra listán aztán már egy 1,5 mill elkészítésű árú autót lassan 9-ért árulják pias) de ha tönkre megy meg akár nagy bajt is okozhat. Nekem nem hiányzik a mostaniból sem, ülésfűtésben hamar meleg lesz. Wink
Nagyon sok példa van az életben, hogy ezek a szuper innovációk mekkora átverések-parasztvakítás-stb.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31763 Dátum: 2011.09.16 péntek, 20:43:58 »

Hát nem tudom, az ilyen sz@rokról inkább az jut az eszembe, hogy lehet hoz egy keveset( de inkább jól mutat az extra listán aztán már egy 1,5 mill elkészítésű árú autót lassan 9-ért árulják pias) de ha tönkre megy meg akár nagy bajt is okozhat. Nekem nem hiányzik a mostaniból sem, ülésfűtésben hamar meleg lesz. Wink
Nagyon sok példa van az életben, hogy ezek a szuper innovációk mekkora átverések-parasztvakítás-stb.
a bömbimbe 150e km volt.semmi baja nem volt soha ennek a zsaluzatnak.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31764 Dátum: 2011.09.16 péntek, 20:53:51 »

a bömbimbe 150e km volt.semmi baja nem volt soha ennek a zsaluzatnak.....
Leírtad a kulcsszót: B M W   nyes Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31765 Dátum: 2011.09.16 péntek, 20:58:07 »

Csak ha a klimát bekapcsolom akkor zakatol mint a vonat...jó hangos.....
Melyiket kell ilyenkor cserézni?Huh?
nemtom. nekem még nem csinálta, csak a feszítő miatt. de itt az olvasható, hogy a klímakuplung és a klímacsapágy körül kell vizsgálódni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31766 Dátum: 2011.09.16 péntek, 22:25:54 »

Sziasztok! Éppen autóvásárlás előtt vagyok és titeket szeretnélek megkérdezni az ilyenkor felmerülő dolgokról. Pl. Egy 2004 kiadású FM 2,0 td Ghia tipusról van szó. A kereskedő a második tulaj 1 éve kb 170000 km "van" az autóban. Állítólag tip-top. Mik a várható javítások.
 
Attól függ miket tudsz kiszedni a kereskedőből ,mivolt eddig kicserélve.Szervízkönyvbe mivan írva ha van egyáltalán.Egy diaggal kezd mielőtt megveszed de gyárival,nincs-e rejtett tárolt hiba a kocsiban.Ilyenkor eladás előtt felszokták a csúcsokat programozni,hogy tuti legyen és eltudják adni ez is benne van a pakliban.Aztán ha minden tuti és azt mondod ok akkor ami előjön rajta.Egyszer mindent kicserélsz rajta.TAllonban legyen azért egy 400000 e ft ha szügség lesz rá.Ami húzós:P csúcs-kuplung szerkezet-magasnyomású szivattyú.A többi átlagos.Vigyél valakit aki bocs de nálad jobban ért hozzá,idővel itt a fórumon te is beletanulsz.Bármi kérdés van gyere és választ kapsz rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #31767 Dátum: 2011.09.16 péntek, 22:41:03 »

miota kicsereltem mind2 termosztatot, ugy all mint a covek.  beka3
egyszer sikerult levinni, mikor horvatban voltunk es tobb mint 10 km-t ereszkedtem motorfekkel. Kb egy fel intervallumot ment vissza. Eleg furan ment a motor akkor (mint hang).

Én is gondolkodtam a termosztát cserén. A fordos manyus a boltban azt mondta 3 termosztát van a motorban amikor a termosztát árak iránt érdeklődtem. Lehet hogy nekem is lakotterületen elik vissza azt még nem is néztem.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31768 Dátum: 2011.09.16 péntek, 22:42:01 »

Én is gondolkodtam a termosztát cserén. A fordos manyus a boltban azt mondta 3 termosztát van a motorban amikor a termosztát árak iránt érdeklődtem. Lehet hogy nekem is lakotterületen elik vissza azt még nem is néztem.

Szerintem csak 2 termosz van...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31769 Dátum: 2011.09.16 péntek, 22:57:42 »


próbáld ki, sokat nem vesztesz vele. csövet már én is "kidobtam".
az lesz, hnap lehúzom, és vasárnap 200km-en kiderül vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31770 Dátum: 2011.09.16 péntek, 22:59:01 »

nekem is elrepedt.nemtom ismered e a 2komponensű fémragacsot?Műgyanta,olyan mint a túrórudi,csak fekete barna.levágsz egy darabot,homogén állapotig gyurmázod,és már mehet is a megtisztított repedésre.nekem bevállt.semmit nem kellett megbontani.olyan mint a hegesztés. Wink
nem ismerem ezt az anyagot, de már eldöntöttem, hogy az egész vacak belőle a bal vállam fölött fogrepülni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #31771 Dátum: 2011.09.16 péntek, 23:18:44 »

Én is gondolkodtam a termosztát cserén. A fordos manyus a boltban azt mondta 3 termosztát van a motorban amikor a termosztát árak iránt érdeklődtem. Lehet hogy nekem is lakotterületen elik vissza azt még nem is néztem.

Vigyázat! A termosztátokra is hat a Forint gyengülése, ezért már kettő helyett három kell!  Grin Grin Grin
Ezt a boltot kerülném a helyedben.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31772 Dátum: 2011.09.16 péntek, 23:20:57 »

Én is gondolkodtam a termosztát cserén. A fordos manyus a boltban azt mondta 3 termosztát van a motorban amikor a termosztát árak iránt érdeklődtem. Lehet hogy nekem is lakotterületen elik vissza azt még nem is néztem.
A 3. a tartalék csak kettőt vegyél meg.Egy mondás a témához:Sokszor volt téma.De valakinek a cserétől sem lett jobb.A hideg beálltával nekem sem megy soha feljebb az első vonalnál.Most igyz középen áll mint a cövek.De a közép állásnál soha nem ment feljebb!!!Az tényleg baj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #31773 Dátum: 2011.09.16 péntek, 23:29:58 »

Üdv!

Már kezd használható lenni az új mondim. Megvolt az üzemanyagszűrőcsere, EGR tisztítás, szivósor tisztítás, és akiszakadt turbócső cseréje. Márcsak a GPS antenna bugerállása van hátra REMÉLEM!

A buhera egy valamire való mondeósnál biza alapkövetelmény! Csak így tovább! eljen
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #31774 Dátum: 2011.09.17 szombat, 12:42:07 »

Kééérdés:

hogy a manóba lehet a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozót működésre bírni? Tegnap ki akartam próbálni, de nem ment. Ez a kocsi egyetlen olyan extrája, funkciója, amit még nem próbáltam.
Találtam egy mindkét oldalon 3,5 jack kábelt, egyik oldalát bedugtam a csatiba, a másikat az iPhone-ba, és elkezdtem a zenelejátszást. Közben a nagynavin megtaláltam az AUX "gombot", megnyomtam (ilyenkor a gomb háttere fehérről sárgára változik), gondoltam akkor átvált az AUX csatira. De nem történt semmi. Szólt tovább a CD. Ha az iPhone-ból kihúztam a csatit, akkor azon ment a zene. Ha visszadugtam, akkor ugye azon elhallgatott (hangszóró helyett a fülesre adja a hangot), de a hifi nem játszotta le. Ment tovább a CD vagy a rádió. Próbáltam gyújtáson is, járó motorral is, de semmi eredmény.

Ötlet?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31775 Dátum: 2011.09.17 szombat, 12:57:16 »

Kééérdés:

hogy a manóba lehet a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozót működésre bírni? Tegnap ki akartam próbálni, de nem ment. Ez a kocsi egyetlen olyan extrája, funkciója, amit még nem próbáltam.
Találtam egy mindkét oldalon 3,5 jack kábelt, egyik oldalát bedugtam a csatiba, a másikat az iPhone-ba, és elkezdtem a zenelejátszást. Közben a nagynavin megtaláltam az AUX "gombot", megnyomtam (ilyenkor a gomb háttere fehérről sárgára változik), gondoltam akkor átvált az AUX csatira. De nem történt semmi. Szólt tovább a CD. Ha az iPhone-ból kihúztam a csatit, akkor azon ment a zene. Ha visszadugtam, akkor ugye azon elhallgatott (hangszóró helyett a fülesre adja a hangot), de a hifi nem játszotta le. Ment tovább a CD vagy a rádió. Próbáltam gyújtáson is, járó motorral is, de semmi eredmény.

Ötlet?

Neked megvan a navi magyar használatija? Ha kell, elküldöm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31776 Dátum: 2011.09.17 szombat, 13:06:21 »

Kééérdés:

hogy a manóba lehet a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozót működésre bírni? Tegnap ki akartam próbálni, de nem ment. Ez a kocsi egyetlen olyan extrája, funkciója, amit még nem próbáltam.
Találtam egy mindkét oldalon 3,5 jack kábelt, egyik oldalát bedugtam a csatiba, a másikat az iPhone-ba, és elkezdtem a zenelejátszást. Közben a nagynavin megtaláltam az AUX "gombot", megnyomtam (ilyenkor a gomb háttere fehérről sárgára változik), gondoltam akkor átvált az AUX csatira. De nem történt semmi. Szólt tovább a CD. Ha az iPhone-ból kihúztam a csatit, akkor azon ment a zene. Ha visszadugtam, akkor ugye azon elhallgatott (hangszóró helyett a fülesre adja a hangot), de a hifi nem játszotta le. Ment tovább a CD vagy a rádió. Próbáltam gyújtáson is, járó motorral is, de semmi eredmény.

Ötlet?
szerintem valahogy aktiválni kell. vagy a másik vége nem lett visszadugva a hifi szerelésnél
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #31777 Dátum: 2011.09.17 szombat, 13:17:39 »

Neked megvan a navi magyar használatija? Ha kell, elküldöm.
Megnéztem, és igen, megvan. Még anno letöltöttem minden elérhető pdf-et, és képet innen a fórumról, hogy minden meglegyen.
Azt írja, hogy CD lejátszás közben a CD gomb nyomkodásával lehet váltani a CD és az AUX között... Érdekes. Majd megnézem.

De az is lehet, amit Zsolt mond, hogy nem, vagy rosszul lett visszadugva. Majd megnézem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31778 Dátum: 2011.09.17 szombat, 14:12:15 »

Leírtad a kulcsszót: B M W   nyes Wink

Miert, miben kulonbozik a Fordtol? Ugyanazok a melosok ugyanabban az orszagban ugyanazoknak a mernokknek a terveit gyartjak le. Csak sokkal dragabban adjak a nem sokkal tobbet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #31779 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:55:47 »

Ma is hasznosan telt a délelőtt:
-zervó rendszer átmosva, olaj cserélve(Köszönet a leírásért Lászlónak+Hzsolt92-nek worship)
-sebváltó olaj lecserélve Wink
-sör fogyasztás alatt. laugh
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31780 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:56:17 »

Miert, miben kulonbozik a Fordtol? Ugyanazok a melosok ugyanabban az orszagban ugyanazoknak a mernokknek a terveit gyartjak le. Csak sokkal dragabban adjak a nem sokkal tobbet.

AndyA
majdnem.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31781 Dátum: 2011.09.17 szombat, 15:56:56 »

Ma is hasznosan telt a délelőtt:
-zervó rendszer átmosva, olaj cserélve(Köszönet a leírásért Lászlónak+Hzsolt92-nek worship)
-sebváltó olaj lecserélve Wink
-sör fogyasztás alatt. laugh
milyen és mennyi olaj kell a váltóba??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #31782 Dátum: 2011.09.17 szombat, 16:28:57 »

milyen és mennyi olaj kell a váltóba??
Én a gyárit vettem mert ebben a minőségen tudtommal csak azt lehet kapni. MTX75-be 1,9l(előírás szerint-én ennyit tettem bele)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #31783 Dátum: 2011.09.17 szombat, 17:43:37 »

Hogyan tudnám a kulcsot5 újratanítani? Akksi levétel volt, és most zárásnál nem húzza fel az ablakokat Sad
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31784 Dátum: 2011.09.17 szombat, 17:55:15 »

Hogyan tudnám a kulcsot5 újratanítani? Akksi levétel volt, és most zárásnál nem húzza fel az ablakokat Sad

http://mondeo.hu/index.php?topic=5060.0

itt megtalálod wave
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #31785 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 01:24:34 »


Ez pontosan hol helyezkedik el? A rajzból nem nagyon tudtam rájönni.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31786 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 01:26:03 »

Hogyan tudnám a kulcsot5 újratanítani? Akksi levétel volt, és most zárásnál nem húzza fel az ablakokat Sad
Nem a kulcsot kell tanítani hanem az ablakot.Húzd fel az ablakot és mikor fenn van újra nyomd fel a kapcsoót és tartsd lenyomva 3-4 másodpercre és kész.Minden egyes ablaknál külön kell.FAQ topicban minden levan írva.Akkor a rádiót is kell programozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #31787 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 08:21:22 »

Ez pontosan hol helyezkedik el? A rajzból nem nagyon tudtam rájönni.

A leírás végén van egy csatolt kép, azon a 17. alkatrészról van szó. Ez egyébbként az intercooler menetirány szerinti bal oldalán van, az 1. és a 2. turbócső között.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #31788 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 09:11:08 »

Hogyan tudnám a kulcsot5 újratanítani? Akksi levétel volt, és most zárásnál nem húzza fel az ablakokat Sad
Nem a kulcsot kell újratanítani hanem az ablakokat!
Felhúzott ablakoknál ráteszed a gyujtást, felfelé gombokat addig nyomod (kb12mp) amíg egy kattanást nem hallasz. Ezt minden ablaknál meg kell csinálni.
Ha kész működni fog integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31789 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 09:19:04 »

Miert, miben kulonbozik a Fordtol? Ugyanazok a melosok ugyanabban az orszagban ugyanazoknak a mernokknek a terveit gyartjak le. Csak sokkal dragabban adjak a nem sokkal tobbet.

AndyA
Biztos nem.....sokkal többől fejleszt, sokkal többet fejleszt, sokkal többet tesztel, sokkal minőségibb anyagból, mert sokkal drágábban el tudja adni, ezért még a drága-jó anyagok is beleférnek, mert még így is megéri legyártani.
Hát ezért sokkal jobb, meg még egy csomó dolog miatt, csak én is fordos vagyok és nem akarom ennyire fényezni a bömbit. vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #31790 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 12:01:47 »

Miert, miben kulonbozik a Fordtol? Ugyanazok a melosok ugyanabban az orszagban ugyanazoknak a mernokknek a terveit gyartjak le. Csak sokkal dragabban adjak a nem sokkal tobbet.

AndyA
Az tény hogy ugyanazon alaktrészbeszállítók ugyanazon alaktrészeit használa fel mindenki, de azért azt el kell ismerni hogy a fejelsztés az innováció a bömi erőssége. Csak egy példa amit most rendeltem MKIV faceliftben abban már van terheléstől függően zárodó nyíló légbeömlő roletta a légellenálás javítása érdekében vagy fékezéskor a generátor vissza tölti az energiát az akksiban. Ezekkel és még egy sor hasonló az apró trükkel egy A6 méretű 200 lóerős autónál 1 decivel kissebb fogyit tudtak kihozni mint a 155 lovas közel kettő mázsával könnyebb és majd 10 centivel alacsonyabb MKIII-nál. Erre azt mondom hoyg megemelném a kalapom a ford mérnökei előtt. A bibi csak az hogy a bömi ezeket már 3-4 évvel ezelőtt szériában tolta bele a gépei, mert azért az innovicó a bömi és merga mérnökeinek az erénye. Az tény hogy ennek meg is van az ára. Ha vár 3-4 évet az ember akkor ugyanazt megkapja ugyanazt a tudást minőséget az ember egy középkategóriás családi autóban új áron 65-70%-ért mintha a prémium szegmensben vette volna. Csak ez a differencia.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31791 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 12:36:55 »

A bibi csak az hogy a bömi ezeket már 3-4 évvel ezelőtt szériában tolta bele a gépei

Az ismerősömnek a 150 lovas 320d-je van, az olyan 2001-2004 körül volt. Na, abban már benne volt a rostély.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #31792 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 14:47:32 »

Az tény hogy ugyanazon alaktrészbeszállítók ugyanazon alaktrészeit használa fel mindenki, de azért azt el kell ismerni hogy a fejelsztés az innováció a bömi erőssége. Csak egy példa amit most rendeltem MKIV faceliftben abban már van terheléstől függően zárodó nyíló légbeömlő roletta a légellenálás javítása érdekében vagy fékezéskor a generátor vissza tölti az energiát az akksiban. Ezekkel és még egy sor hasonló az apró trükkel egy A6 méretű 200 lóerős autónál 1 decivel kissebb fogyit tudtak kihozni mint a 155 lovas közel kettő mázsával könnyebb és majd 10 centivel alacsonyabb MKIII-nál. Erre azt mondom hoyg megemelném a kalapom a ford mérnökei előtt. A bibi csak az hogy a bömi ezeket már 3-4 évvel ezelőtt szériában tolta bele a gépei, mert azért az innovicó a bömi és merga mérnökeinek az erénye. Az tény hogy ennek meg is van az ára. Ha vár 3-4 évet az ember akkor ugyanazt megkapja ugyanazt a tudást minőséget az ember egy középkategóriás családi autóban új áron 65-70%-ért mintha a prémium szegmensben vette volna. Csak ez a differencia.
Hiába vár 3-4 évet az ember a technológiát már megkapja a tömegtermékekben, de az anyag minőség-gyártás minőség-anyag mennyiség-stb ezer dolog amit a prémium autó vevő megfizet, de a tömeg vevő nem...na ezért lehet még 10 évet is várni, azt sosem kapod.
Nézz meg egy 4 évvel ezelőtti bmw féket ami kb 200 le-höz készült, meg majd a Tiedet...nem egy kategória, de még a 10 évvel ezelőttivel sem. Vagy a futóműben felhasznált anyagok, vagy a motort, vagy a felhesznált belső anyagok, vagy tulajdonképpen szinte bármit nézhetsz...az másik (magasabb) kategória, kár is hasonlítani a mienkhez..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #31793 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 17:19:37 »

Hiába vár 3-4 évet az ember a technológiát már megkapja a tömegtermékekben, de az anyag minőség-gyártás minőség-anyag mennyiség-stb ezer dolog amit a prémium autó vevő megfizet, de a tömeg vevő nem...na ezért lehet még 10 évet is várni, azt sosem kapod.
Nézz meg egy 4 évvel ezelőtti bmw féket ami kb 200 le-höz készült, meg majd a Tiedet...nem egy kategória, de még a 10 évvel ezelőttivel sem. Vagy a futóműben felhasznált anyagok, vagy a motort, vagy a felhesznált belső anyagok, vagy tulajdonképpen szinte bármit nézhetsz...az másik (magasabb) kategória, kár is hasonlítani a mienkhez..
Még szerencse hogy nem ennyire durva  a helyzet  vigyor3 Egy közeli hozzátartozom a boschnál dolgozik. A boscht azt gondolom nem kell bemutatni mint alkatrész beszállító. Ezen a földön szó szerint mindnehova minden kontinesre szállítanak mindent. Tudod mi a difi egy ford vagy bmw-nek szállított raklap alkatrész között? A szállítási cím. Vagy böminek is gartett a beszállító a fordnak is. de lehetne sorolni a végtelen listát. Én biztos vagyok benne hogy amit most kifizettem az 3-4 évvel ezelőtti technológia, tehát most újnak számító, de már kipróbált technológia. Így meglepetés nem ér lesz megint egy olyan stabil megbízható világból kimenő gépem mint az elődje a MKII 2.2 TDCi. Minőségében nekem meg megfelel az MKIV mert nem esek hasra egy egyedi műanyagberakáson vagy speciális színárnyalatú bőrülésen vagy könnyűtárcsán. Mert csak ez lesz a differencia.
Én csak azért akarok fizetni ami nekem érték, az hogy másnak mi az érték egy kocsiban azt talán fizesse meg más. Szerintem nézzél meg egy MKIV-et, hidd el jó ár-érték arányú. Én nem akarok többnek látszani mert egy-két számmal nagyobb autót használok, mint amire szükségem van. Amit én elvárok egy autótól azt most is belepakoltattam. Akkor mit kellene zavartatnom magam, feltételezésekkel vagy teoriákkal? Aki fordot akar venni az vegyen fordot aki meg bömit az meg vegyen bömit. Szerencsére lehet kapni mindeggyiket wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31794 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 17:27:18 »

majdnem.....

Miert, hol santit a leiras? Miben kulonb egy Volvo V40 egy MK III kombitol? Azonos padlolemez, mas felepitmeny, 1,5-2x ar.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #31795 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 18:19:17 »

az lesz, hnap lehúzom, és vasárnap 200km-en kiderül vigyor3
iktasd ki nyugodtan a tdciben én is azt tettem...semmi baj nem lesz 20k tettem bele eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31796 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 18:51:59 »

iktasd ki nyugodtan a tdciben én is azt tettem...semmi baj nem lesz 20k tettem bele eljen
lehúztam róla a csatit, és nem világít bent semmi sem vigyor3 200km-t tettem ma bele...

jövőhéten jön az iktató eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #31797 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:02:35 »

Tudja valaki, hogy EuroIV-es TDCI 2.0 Mondin az elektromos+vákumos EGR, milyen értékeket figyel? Csak a légáramlást figyeli a kipufogó felől?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31798 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:29:13 »

Tudja valaki, hogy EuroIV-es TDCI 2.0 Mondin az elektromos+vákumos EGR, milyen értékeket figyel? Csak a légáramlást figyeli a kipufogó felől?
nem az a lényeg,hogy az mit figyel,hanem az ecu mit figyel.
az egr működését 3 tőle függő helyen méri.turbónyomásnál ellenőrzi,a belépő hőmérsékletnél ellenőrzi,és a rajta lévő potival.ebből a potit kitudod váltani-talán,de inkább azt sem igazán,a többi tényezővel nem tudsz mit kezdeni! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31799 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:31:43 »

Miert, hol santit a leiras? Miben kulonb egy Volvo V40 egy MK III kombitol? Azonos padlolemez, mas felepitmeny, 1,5-2x ar.

AndyA
sok helyen.a mondi genkben készül belgában.míg a bömi németben.lehet sok közös alap alkatrész,mégsem ugyanarról az autóról beszélünk.és még csak nem is ugyanarról a kategóriáról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 629 630 631 632 633 634 635 [636] 637 638 639 640 641 642 643 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.