Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 17:07:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
629
630
631
632
633
634
635
[
636
]
637
638
639
640
641
642
643
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24787755 alkalommal)
bigzso
és 44 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31750 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:48:34 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.16 péntek, 13:18:39
Amúgy már a 320d-ben (a 150 lovas) is benne van.
32 évvel ezelőtt a szüleim 50 lovas Wartburg 353W limuzinjában is benne volt.
Igaz manuálisan működtetett bowdennel, de a sofőrülésből lehetett nyitni/zárni a hűtőrács lamelláit.
Naplózva
balkobalko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31751 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:48:48 »
Eléggé hangos az autó amikor bekapcsolom a klimát......
Mit kell cserélni???
Hűt rendesen...
Gázadásra elhallgat....
üdv
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31752 Dátum:
2011.09.16 péntek, 16:16:42 »
ma visszább akartam venni a turbonyomásból, ezért kinyitottam a motorháztetőt és levettem a burkolatokat...
az egr-re menő kipufgáz visszavezető csőről elkezdett leválni a karima. csupa korom ott minden
az egr-és szívósor közötti részen olajfolyás van
ha az egr-ről lehúzom a csatit, akkor mi lesz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31753 Dátum:
2011.09.16 péntek, 18:26:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 16:16:42
ma visszább akartam venni a turbonyomásból, ezért kinyitottam a motorháztetőt és levettem a burkolatokat...
az egr-re menő kipufgáz visszavezető csőről elkezdett leválni a karima. csupa korom ott minden
az egr-és szívósor közötti részen olajfolyás van
ha az egr-ről lehúzom a csatit, akkor mi lesz??
Az EGR az már a lyukas cső után van, mindegy, hogy működik-e. Nem tudom milyen a TDDI kipuf.gáz visszavezető csöve, de szerintem szedd le az egészet és dugózd le a cső másik végénél, a kipufogónál.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31754 Dátum:
2011.09.16 péntek, 18:35:44 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.16 péntek, 18:26:50
Az EGR az már a lyukas cső után van, mindegy, hogy működik-e. Nem tudom milyen a TDDI kipuf.gáz visszavezető csöve, de szerintem szedd le az egészet és dugózd le a cső másik végénél, a kipufogónál.
olyan mint neked
meg fogom csinálni, és az egr is ki lesz szedve belőle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31755 Dátum:
2011.09.16 péntek, 18:44:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 18:35:44
olyan mint neked
Majdnem... Az enyémnek nem jött le a pereme.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31756 Dátum:
2011.09.16 péntek, 18:58:22 »
Idézetet írta: balkobalko - 2011.09.16 péntek, 14:48:48
Eléggé hangos az autó amikor bekapcsolom a klimát......
Mit kell cserélni???
Hűt rendesen...
Gázadásra elhallgat....
üdv
ha egyéb elektromos fogyasztót rákapcsolsz (pl. ablakfűtések), akkor nem hangos? ha nem csak a klímától zörög, akkor a gen. oldalon a szíjfeszítő. egyéb esetben a klímánál van a bibi asszem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31757 Dátum:
2011.09.16 péntek, 19:01:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 16:16:42
ma visszább akartam venni a turbonyomásból, ezért kinyitottam a motorháztetőt és levettem a burkolatokat...
az egr-re menő kipufgáz visszavezető csőről elkezdett leválni a karima. csupa korom ott minden
az egr-és szívósor közötti részen olajfolyás van
ha az egr-ről lehúzom a csatit, akkor mi lesz??
próbáld ki, sokat nem vesztesz vele. csövet már én is "kidobtam".
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31758 Dátum:
2011.09.16 péntek, 19:03:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 16:16:42
ma visszább akartam venni a turbonyomásból, ezért kinyitottam a motorháztetőt és levettem a burkolatokat...
az egr-re menő kipufgáz visszavezető csőről elkezdett leválni a karima. csupa korom ott minden
az egr-és szívósor közötti részen olajfolyás van
ha az egr-ről lehúzom a csatit, akkor mi lesz??
nekem is elrepedt.nemtom ismered e a 2komponensű fémragacsot?Műgyanta,olyan mint a túrórudi,csak fekete barna.levágsz egy darabot,homogén állapotig gyurmázod,és már mehet is a megtisztított repedésre.nekem bevállt.semmit nem kellett megbontani.olyan mint a hegesztés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31759 Dátum:
2011.09.16 péntek, 19:05:03 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.09.15 csütörtök, 23:51:49
Szia Alf!
Ha jól nézem a srácnak benzinese van: 2002-es 1,8i 16V 110 LE
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg585218#msg585218
Az a tempomat kicsit többe jön ki, de Vik biztosan azt is meg tudja oldani.
benéztem mint egyszer......
Relhist felhomályosította volna biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balkobalko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31760 Dátum:
2011.09.16 péntek, 19:33:04 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.16 péntek, 18:58:22
ha egyéb elektromos fogyasztót rákapcsolsz (pl. ablakfűtések), akkor nem hangos? ha nem csak a klímától zörög, akkor a gen. oldalon a szíjfeszítő. egyéb esetben a klímánál van a bibi asszem.
Csak ha a klimát bekapcsolom akkor zakatol mint a vonat...jó hangos.....
Melyiket kell ilyenkor cserézni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31761 Dátum:
2011.09.16 péntek, 20:02:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.16 péntek, 13:10:54
Mondjuk 1-200000-szer 0,05 dl 100 km-enkent mar nem keves gazolaj am.
AndyA
Az igaz, csak én sokkal kisebbb szorzóra gondolok..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31762 Dátum:
2011.09.16 péntek, 20:14:46 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.16 péntek, 13:18:39
Nem a spórolás miatt (azaz, nem csak emiatt) van, hanem gyorsabban melegszik be, és nem hűl vissza a motor.
Mondjuk egy -20 fokban gurulsz lefelé az alpokban 30 kilométert, majd azon kapod magad, hogy fázol. Kihűlt a motor.
Akkor biz jól jönne.
Még így is, hogy garázsból jövök, ahol kb +16 fok van, kb 10-15 kilométer kell, hogy bemelegedjen az autó.
Nyáron jóval kevesebb. Szóval jó az a rács. Amúgy már a 320d-ben (a 150 lovas) is benne van.
Hát nem tudom, az ilyen sz@rokról inkább az jut az eszembe, hogy lehet hoz egy keveset( de inkább jól mutat az extra listán aztán már egy 1,5 mill elkészítésű árú autót lassan 9-ért árulják
) de ha tönkre megy meg akár nagy bajt is okozhat. Nekem nem hiányzik a mostaniból sem, ülésfűtésben hamar meleg lesz.
Nagyon sok példa van az életben, hogy ezek a szuper innovációk mekkora átverések-parasztvakítás-stb.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31763 Dátum:
2011.09.16 péntek, 20:43:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.16 péntek, 20:14:46
Hát nem tudom, az ilyen sz@rokról inkább az jut az eszembe, hogy lehet hoz egy keveset( de inkább jól mutat az extra listán aztán már egy 1,5 mill elkészítésű árú autót lassan 9-ért árulják
) de ha tönkre megy meg akár nagy bajt is okozhat. Nekem nem hiányzik a mostaniból sem, ülésfűtésben hamar meleg lesz.
Nagyon sok példa van az életben, hogy ezek a szuper innovációk mekkora átverések-parasztvakítás-stb.
a bömbimbe 150e km volt.semmi baja nem volt soha ennek a zsaluzatnak.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31764 Dátum:
2011.09.16 péntek, 20:53:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.16 péntek, 20:43:58
a bömbimbe 150e km volt.semmi baja nem volt soha ennek a zsaluzatnak.....
Leírtad a kulcsszót: B M W
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31765 Dátum:
2011.09.16 péntek, 20:58:07 »
Idézetet írta: balkobalko - 2011.09.16 péntek, 19:33:04
Csak ha a klimát bekapcsolom akkor zakatol mint a vonat...jó hangos.....
Melyiket kell ilyenkor cserézni?
nemtom. nekem még nem csinálta, csak a feszítő miatt. de itt az olvasható, hogy a klímakuplung és a klímacsapágy körül kell vizsgálódni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31766 Dátum:
2011.09.16 péntek, 22:25:54 »
Idézetet írta: M2.0Ghia - 2011.09.16 péntek, 13:34:31
Sziasztok! Éppen autóvásárlás előtt vagyok és titeket szeretnélek megkérdezni az ilyenkor felmerülő dolgokról. Pl. Egy 2004 kiadású FM 2,0 td Ghia tipusról van szó. A kereskedő a második tulaj 1 éve kb 170000 km "van" az autóban. Állítólag tip-top. Mik a várható javítások.
Attól függ miket tudsz kiszedni a kereskedőből ,mivolt eddig kicserélve.Szervízkönyvbe mivan írva ha van egyáltalán.Egy diaggal kezd mielőtt megveszed de gyárival,nincs-e rejtett tárolt hiba a kocsiban.Ilyenkor eladás előtt felszokták a csúcsokat programozni,hogy tuti legyen és eltudják adni ez is benne van a pakliban.Aztán ha minden tuti és azt mondod ok akkor ami előjön rajta.Egyszer mindent kicserélsz rajta.TAllonban legyen azért egy 400000 e ft ha szügség lesz rá.Ami húzós:P csúcs-kuplung szerkezet-magasnyomású szivattyú.A többi átlagos.Vigyél valakit aki bocs de nálad jobban ért hozzá,idővel itt a fórumon te is beletanulsz.Bármi kérdés van gyere és választ kapsz rá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31767 Dátum:
2011.09.16 péntek, 22:41:03 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.09.16 péntek, 12:03:18
miota kicsereltem mind2 termosztatot, ugy all mint a covek.
egyszer sikerult levinni, mikor horvatban voltunk es tobb mint 10 km-t ereszkedtem motorfekkel. Kb egy fel intervallumot ment vissza. Eleg furan ment a motor akkor (mint hang).
Én is gondolkodtam a termosztát cserén. A fordos manyus a boltban azt mondta 3 termosztát van a motorban amikor a termosztát árak iránt érdeklődtem. Lehet hogy nekem is lakotterületen elik vissza azt még nem is néztem.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31768 Dátum:
2011.09.16 péntek, 22:42:01 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.16 péntek, 22:41:03
Én is gondolkodtam a termosztát cserén. A fordos manyus a boltban azt mondta 3 termosztát van a motorban amikor a termosztát árak iránt érdeklődtem. Lehet hogy nekem is lakotterületen elik vissza azt még nem is néztem.
Szerintem csak 2 termosz van...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31769 Dátum:
2011.09.16 péntek, 22:57:42 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.16 péntek, 19:01:06
próbáld ki, sokat nem vesztesz vele. csövet már én is "kidobtam".
az lesz, hnap lehúzom, és vasárnap 200km-en kiderül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31770 Dátum:
2011.09.16 péntek, 22:59:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.16 péntek, 19:03:51
nekem is elrepedt.nemtom ismered e a 2komponensű fémragacsot?Műgyanta,olyan mint a túrórudi,csak fekete barna.levágsz egy darabot,homogén állapotig gyurmázod,és már mehet is a megtisztított repedésre.nekem bevállt.semmit nem kellett megbontani.olyan mint a hegesztés.
nem ismerem ezt az anyagot, de már eldöntöttem, hogy az egész vacak belőle a bal vállam fölött fogrepülni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31771 Dátum:
2011.09.16 péntek, 23:18:44 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.16 péntek, 22:41:03
Én is gondolkodtam a termosztát cserén. A fordos manyus a boltban azt mondta 3 termosztát van a motorban amikor a termosztát árak iránt érdeklődtem. Lehet hogy nekem is lakotterületen elik vissza azt még nem is néztem.
Vigyázat! A termosztátokra is hat a Forint gyengülése, ezért már kettő helyett három kell!
Ezt a boltot kerülném a helyedben.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31772 Dátum:
2011.09.16 péntek, 23:20:57 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.16 péntek, 22:41:03
Én is gondolkodtam a termosztát cserén. A fordos manyus a boltban azt mondta 3 termosztát van a motorban amikor a termosztát árak iránt érdeklődtem. Lehet hogy nekem is lakotterületen elik vissza azt még nem is néztem.
A 3. a tartalék csak kettőt vegyél meg.Egy mondás a témához:Sokszor volt téma.De valakinek a cserétől sem lett jobb.A hideg beálltával nekem sem megy soha feljebb az első vonalnál.Most igyz középen áll mint a cövek.De a közép állásnál soha nem ment feljebb!!!Az tényleg baj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31773 Dátum:
2011.09.16 péntek, 23:29:58 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.16 péntek, 11:32:29
Üdv!
Már kezd használható lenni az új mondim. Megvolt az üzemanyagszűrőcsere, EGR tisztítás, szivósor tisztítás, és akiszakadt turbócső cseréje. Márcsak a GPS antenna bugerállása van hátra REMÉLEM!
A buhera egy valamire való mondeósnál biza alapkövetelmény! Csak így tovább!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31774 Dátum:
2011.09.17 szombat, 12:42:07 »
Kééérdés:
hogy a manóba lehet a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozót működésre bírni? Tegnap ki akartam próbálni, de nem ment. Ez a kocsi egyetlen olyan extrája, funkciója, amit még nem próbáltam.
Találtam egy mindkét oldalon 3,5 jack kábelt, egyik oldalát bedugtam a csatiba, a másikat az iPhone-ba, és elkezdtem a zenelejátszást. Közben a nagynavin megtaláltam az AUX "gombot", megnyomtam (ilyenkor a gomb háttere fehérről sárgára változik), gondoltam akkor átvált az AUX csatira. De nem történt semmi. Szólt tovább a CD. Ha az iPhone-ból kihúztam a csatit, akkor azon ment a zene. Ha visszadugtam, akkor ugye azon elhallgatott (hangszóró helyett a fülesre adja a hangot), de a hifi nem játszotta le. Ment tovább a CD vagy a rádió. Próbáltam gyújtáson is, járó motorral is, de semmi eredmény.
Ötlet?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31775 Dátum:
2011.09.17 szombat, 12:57:16 »
Idézetet írta: Domi - 2011.09.17 szombat, 12:42:07
Kééérdés:
hogy a manóba lehet a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozót működésre bírni? Tegnap ki akartam próbálni, de nem ment. Ez a kocsi egyetlen olyan extrája, funkciója, amit még nem próbáltam.
Találtam egy mindkét oldalon 3,5 jack kábelt, egyik oldalát bedugtam a csatiba, a másikat az iPhone-ba, és elkezdtem a zenelejátszást. Közben a nagynavin megtaláltam az AUX "gombot", megnyomtam (ilyenkor a gomb háttere fehérről sárgára változik), gondoltam akkor átvált az AUX csatira. De nem történt semmi. Szólt tovább a CD. Ha az iPhone-ból kihúztam a csatit, akkor azon ment a zene. Ha visszadugtam, akkor ugye azon elhallgatott (hangszóró helyett a fülesre adja a hangot), de a hifi nem játszotta le. Ment tovább a CD vagy a rádió. Próbáltam gyújtáson is, járó motorral is, de semmi eredmény.
Ötlet?
Neked megvan a navi magyar használatija? Ha kell, elküldöm.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31776 Dátum:
2011.09.17 szombat, 13:06:21 »
Idézetet írta: Domi - 2011.09.17 szombat, 12:42:07
Kééérdés:
hogy a manóba lehet a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozót működésre bírni? Tegnap ki akartam próbálni, de nem ment. Ez a kocsi egyetlen olyan extrája, funkciója, amit még nem próbáltam.
Találtam egy mindkét oldalon 3,5 jack kábelt, egyik oldalát bedugtam a csatiba, a másikat az iPhone-ba, és elkezdtem a zenelejátszást. Közben a nagynavin megtaláltam az AUX "gombot", megnyomtam (ilyenkor a gomb háttere fehérről sárgára változik), gondoltam akkor átvált az AUX csatira. De nem történt semmi. Szólt tovább a CD. Ha az iPhone-ból kihúztam a csatit, akkor azon ment a zene. Ha visszadugtam, akkor ugye azon elhallgatott (hangszóró helyett a fülesre adja a hangot), de a hifi nem játszotta le. Ment tovább a CD vagy a rádió. Próbáltam gyújtáson is, járó motorral is, de semmi eredmény.
Ötlet?
szerintem valahogy aktiválni kell. vagy a másik vége nem lett visszadugva a hifi szerelésnél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31777 Dátum:
2011.09.17 szombat, 13:17:39 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.17 szombat, 12:57:16
Neked megvan a navi magyar használatija? Ha kell, elküldöm.
Megnéztem, és igen, megvan. Még anno letöltöttem minden elérhető pdf-et, és képet innen a fórumról, hogy minden meglegyen.
Azt írja, hogy CD lejátszás közben a CD gomb nyomkodásával lehet váltani a CD és az AUX között... Érdekes. Majd megnézem.
De az is lehet, amit Zsolt mond, hogy nem, vagy rosszul lett visszadugva. Majd megnézem.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31778 Dátum:
2011.09.17 szombat, 14:12:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.16 péntek, 20:53:51
Leírtad a kulcsszót: B M W
Miert, miben kulonbozik a Fordtol? Ugyanazok a melosok ugyanabban az orszagban ugyanazoknak a mernokknek a terveit gyartjak le. Csak sokkal dragabban adjak a nem sokkal tobbet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31779 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:55:47 »
Ma is hasznosan telt a délelőtt:
-zervó rendszer átmosva, olaj cserélve(Köszönet a leírásért Lászlónak+Hzsolt92-nek
)
-sebváltó olaj lecserélve
-sör fogyasztás alatt.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31780 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:56:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.17 szombat, 14:12:15
Miert, miben kulonbozik a Fordtol? Ugyanazok a melosok ugyanabban az orszagban ugyanazoknak a mernokknek a terveit gyartjak le. Csak sokkal dragabban adjak a nem sokkal tobbet.
AndyA
majdnem.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31781 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:56:56 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.17 szombat, 15:55:47
Ma is hasznosan telt a délelőtt:
-zervó rendszer átmosva, olaj cserélve(Köszönet a leírásért Lászlónak+Hzsolt92-nek
)
-sebváltó olaj lecserélve
-sör fogyasztás alatt.
milyen és mennyi olaj kell a váltóba??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31782 Dátum:
2011.09.17 szombat, 16:28:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.17 szombat, 15:56:56
milyen és mennyi olaj kell a váltóba??
Én a gyárit vettem mert ebben a minőségen tudtommal csak azt lehet kapni. MTX75-be 1,9l(előírás szerint-én ennyit tettem bele)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
laczko9
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31783 Dátum:
2011.09.17 szombat, 17:43:37 »
Hogyan tudnám a kulcsot5 újratanítani? Akksi levétel volt, és most zárásnál nem húzza fel az ablakokat
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31784 Dátum:
2011.09.17 szombat, 17:55:15 »
Idézetet írta: laczko9 - 2011.09.17 szombat, 17:43:37
Hogyan tudnám a kulcsot5 újratanítani? Akksi levétel volt, és most zárásnál nem húzza fel az ablakokat
http://mondeo.hu/index.php?topic=5060.0
itt megtalálod
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31785 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 01:24:34 »
Ez pontosan hol helyezkedik el?
A rajzból nem nagyon tudtam rájönni.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31786 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 01:26:03 »
Idézetet írta: laczko9 - 2011.09.17 szombat, 17:43:37
Hogyan tudnám a kulcsot5 újratanítani? Akksi levétel volt, és most zárásnál nem húzza fel az ablakokat
Nem a kulcsot kell tanítani hanem az ablakot.Húzd fel az ablakot és mikor fenn van újra nyomd fel a kapcsoót és tartsd lenyomva 3-4 másodpercre és kész.Minden egyes ablaknál külön kell.FAQ topicban minden levan írva.Akkor a rádiót is kell programozni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31787 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 08:21:22 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2011.09.18 vasárnap, 01:24:34
Ez pontosan hol helyezkedik el?
A rajzból nem nagyon tudtam rájönni.
A leírás végén van egy csatolt kép, azon a 17. alkatrészról van szó. Ez egyébbként az intercooler menetirány szerinti bal oldalán van, az 1. és a 2. turbócső között.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Makrocar
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31788 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 09:11:08 »
Idézetet írta: laczko9 - 2011.09.17 szombat, 17:43:37
Hogyan tudnám a kulcsot5 újratanítani? Akksi levétel volt, és most zárásnál nem húzza fel az ablakokat
Nem a kulcsot kell újratanítani hanem az ablakokat!
Felhúzott ablakoknál ráteszed a gyujtást, felfelé gombokat addig nyomod (kb12mp) amíg egy kattanást nem hallasz. Ezt minden ablaknál meg kell csinálni.
Ha kész működni fog
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31789 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 09:19:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.17 szombat, 14:12:15
Miert, miben kulonbozik a Fordtol? Ugyanazok a melosok ugyanabban az orszagban ugyanazoknak a mernokknek a terveit gyartjak le. Csak sokkal dragabban adjak a nem sokkal tobbet.
AndyA
Biztos nem.....sokkal többől fejleszt, sokkal többet fejleszt, sokkal többet tesztel, sokkal minőségibb anyagból, mert sokkal drágábban el tudja adni, ezért még a drága-jó anyagok is beleférnek, mert még így is megéri legyártani.
Hát ezért sokkal jobb, meg még egy csomó dolog miatt, csak én is fordos vagyok és nem akarom ennyire fényezni a bömbit.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31790 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 12:01:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.17 szombat, 14:12:15
Miert, miben kulonbozik a Fordtol? Ugyanazok a melosok ugyanabban az orszagban ugyanazoknak a mernokknek a terveit gyartjak le. Csak sokkal dragabban adjak a nem sokkal tobbet.
AndyA
Az tény hogy ugyanazon alaktrészbeszállítók ugyanazon alaktrészeit használa fel mindenki, de azért azt el kell ismerni hogy a fejelsztés az innováció a bömi erőssége. Csak egy példa amit most rendeltem MKIV faceliftben abban már van terheléstől függően zárodó nyíló légbeömlő roletta a légellenálás javítása érdekében vagy fékezéskor a generátor vissza tölti az energiát az akksiban. Ezekkel és még egy sor hasonló az apró trükkel egy A6 méretű 200 lóerős autónál 1 decivel kissebb fogyit tudtak kihozni mint a 155 lovas közel kettő mázsával könnyebb és majd 10 centivel alacsonyabb MKIII-nál. Erre azt mondom hoyg megemelném a kalapom a ford mérnökei előtt. A bibi csak az hogy a bömi ezeket már 3-4 évvel ezelőtt szériában tolta bele a gépei, mert azért az innovicó a bömi és merga mérnökeinek az erénye. Az tény hogy ennek meg is van az ára. Ha vár 3-4 évet az ember akkor ugyanazt megkapja ugyanazt a tudást minőséget az ember egy középkategóriás családi autóban új áron 65-70%-ért mintha a prémium szegmensben vette volna. Csak ez a differencia.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31791 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 12:36:55 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.18 vasárnap, 12:01:47
A bibi csak az hogy a bömi ezeket már 3-4 évvel ezelőtt szériában tolta bele a gépei
Az ismerősömnek a 150 lovas 320d-je van, az olyan 2001-2004 körül volt. Na, abban már benne volt a rostély.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31792 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 14:47:32 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.18 vasárnap, 12:01:47
Az tény hogy ugyanazon alaktrészbeszállítók ugyanazon alaktrészeit használa fel mindenki, de azért azt el kell ismerni hogy a fejelsztés az innováció a bömi erőssége. Csak egy példa amit most rendeltem MKIV faceliftben abban már van terheléstől függően zárodó nyíló légbeömlő roletta a légellenálás javítása érdekében vagy fékezéskor a generátor vissza tölti az energiát az akksiban. Ezekkel és még egy sor hasonló az apró trükkel egy A6 méretű 200 lóerős autónál 1 decivel kissebb fogyit tudtak kihozni mint a 155 lovas közel kettő mázsával könnyebb és majd 10 centivel alacsonyabb MKIII-nál. Erre azt mondom hoyg megemelném a kalapom a ford mérnökei előtt. A bibi csak az hogy a bömi ezeket már 3-4 évvel ezelőtt szériában tolta bele a gépei, mert azért az innovicó a bömi és merga mérnökeinek az erénye. Az tény hogy ennek meg is van az ára. Ha vár 3-4 évet az ember akkor ugyanazt megkapja ugyanazt a tudást minőséget az ember egy középkategóriás családi autóban új áron 65-70%-ért mintha a prémium szegmensben vette volna. Csak ez a differencia.
Hiába vár 3-4 évet az ember a technológiát már megkapja a tömegtermékekben, de az anyag minőség-gyártás minőség-anyag mennyiség-stb ezer dolog amit a prémium autó vevő megfizet, de a tömeg vevő nem...na ezért lehet még 10 évet is várni, azt sosem kapod.
Nézz meg egy 4 évvel ezelőtti bmw féket ami kb 200 le-höz készült, meg majd a Tiedet...nem egy kategória, de még a 10 évvel ezelőttivel sem. Vagy a futóműben felhasznált anyagok, vagy a motort, vagy a felhesznált belső anyagok, vagy tulajdonképpen szinte bármit nézhetsz...az másik (magasabb) kategória, kár is hasonlítani a mienkhez..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31793 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 17:19:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.18 vasárnap, 14:47:32
Hiába vár 3-4 évet az ember a technológiát már megkapja a tömegtermékekben, de az anyag minőség-gyártás minőség-anyag mennyiség-stb ezer dolog amit a prémium autó vevő megfizet, de a tömeg vevő nem...na ezért lehet még 10 évet is várni, azt sosem kapod.
Nézz meg egy 4 évvel ezelőtti bmw féket ami kb 200 le-höz készült, meg majd a Tiedet...nem egy kategória, de még a 10 évvel ezelőttivel sem. Vagy a futóműben felhasznált anyagok, vagy a motort, vagy a felhesznált belső anyagok, vagy tulajdonképpen szinte bármit nézhetsz...az másik (magasabb) kategória, kár is hasonlítani a mienkhez..
Még szerencse hogy nem ennyire durva a helyzet
Egy közeli hozzátartozom a boschnál dolgozik. A boscht azt gondolom nem kell bemutatni mint alkatrész beszállító. Ezen a földön szó szerint mindnehova minden kontinesre szállítanak mindent. Tudod mi a difi egy ford vagy bmw-nek szállított raklap alkatrész között? A szállítási cím. Vagy böminek is gartett a beszállító a fordnak is. de lehetne sorolni a végtelen listát. Én biztos vagyok benne hogy amit most kifizettem az 3-4 évvel ezelőtti technológia, tehát most újnak számító, de már kipróbált technológia. Így meglepetés nem ér lesz megint egy olyan stabil megbízható világból kimenő gépem mint az elődje a MKII 2.2 TDCi. Minőségében nekem meg megfelel az MKIV mert nem esek hasra egy egyedi műanyagberakáson vagy speciális színárnyalatú bőrülésen vagy könnyűtárcsán. Mert csak ez lesz a differencia.
Én csak azért akarok fizetni ami nekem érték, az hogy másnak mi az érték egy kocsiban azt talán fizesse meg más. Szerintem nézzél meg egy MKIV-et, hidd el jó ár-érték arányú. Én nem akarok többnek látszani mert egy-két számmal nagyobb autót használok, mint amire szükségem van. Amit én elvárok egy autótól azt most is belepakoltattam. Akkor mit kellene zavartatnom magam, feltételezésekkel vagy teoriákkal? Aki fordot akar venni az vegyen fordot aki meg bömit az meg vegyen bömit. Szerencsére lehet kapni mindeggyiket
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31794 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 17:27:18 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.17 szombat, 15:56:17
majdnem.....
Miert, hol santit a leiras? Miben kulonb egy Volvo V40 egy MK III kombitol? Azonos padlolemez, mas felepitmeny, 1,5-2x ar.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KNT85
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31795 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 18:19:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 22:57:42
az lesz, hnap lehúzom, és vasárnap 200km-en kiderül
iktasd ki nyugodtan a tdciben én is azt tettem...semmi baj nem lesz 20k tettem bele
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31796 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 18:51:59 »
Idézetet írta: KNT85 - 2011.09.18 vasárnap, 18:19:17
iktasd ki nyugodtan a tdciben én is azt tettem...semmi baj nem lesz 20k tettem bele
lehúztam róla a csatit, és nem világít bent semmi sem
200km-t tettem ma bele...
jövőhéten jön az iktató
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31797 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:02:35 »
Tudja valaki, hogy EuroIV-es TDCI 2.0 Mondin az elektromos+vákumos EGR, milyen értékeket figyel? Csak a légáramlást figyeli a kipufogó felől?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31798 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:29:13 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.09.18 vasárnap, 20:02:35
Tudja valaki, hogy EuroIV-es TDCI 2.0 Mondin az elektromos+vákumos EGR, milyen értékeket figyel? Csak a légáramlást figyeli a kipufogó felől?
nem az a lényeg,hogy az mit figyel,hanem az ecu mit figyel.
az egr működését 3 tőle függő helyen méri.turbónyomásnál ellenőrzi,a belépő hőmérsékletnél ellenőrzi,és a rajta lévő potival.ebből a potit kitudod váltani-talán,de inkább azt sem igazán,a többi tényezővel nem tudsz mit kezdeni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31799 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:31:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.18 vasárnap, 17:27:18
Miert, hol santit a leiras? Miben kulonb egy Volvo V40 egy MK III kombitol? Azonos padlolemez, mas felepitmeny, 1,5-2x ar.
AndyA
sok helyen.a mondi genkben készül belgában.míg a bömi németben.lehet sok közös alap alkatrész,mégsem ugyanarról az autóról beszélünk.és még csak nem is ugyanarról a kategóriáról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
629
630
631
632
633
634
635
[
636
]
637
638
639
640
641
642
643
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ