Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:07:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 634 635 636 637 638 639 640 [641] 642 643 644 645 646 647 648 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21862622 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32000 Dátum: 2011.10.04 kedd, 18:51:25 »

Korábban tárgyaltuk, hogy kb 5 liter üzemanyag van még a tankban, amikor a tankolásjelző lámpája kigyullad. Nagyjából 80 km-t tehát még lehet vele menni. Ma ez történt: a tankolásjelző kigyulladása után kb. +50-km-re akartam tankolni. De: +41 kmnél elment az erő, mintha kilyukadt volna a turbócső valahol, zéró gyorsulás volt. 70 km/óránál nem tudtam feljebb pörgetni 5.-ben. Vissza négybe - de semmi változás. 2300-at pörgött, de nem akart gyorsulni, egy igen enyhe emelkedő miatt...
Teljesen sík terepen lehetett felgyorsítani 80 km/órára, de ha azt mondom, hogy egy Babetta szintjén gyorsultam, akkor a Babettát sérteném meg  Cry
Szóval ez most vészüzem volt, alacsony üza. szint miatt? Mert nagyon úgy nézett ki.
Vagy nem tudta elérni a szivattyú a tartály legalját?
Tankolás után minden visszaállt a normális kerékvágásba.
Tapasztalt valaki ehhez hasonlót? Mert eléggé ijesztő jelenség.
az alacsony üzemanyagszintnél letilt az ecu,hogy netudd tönkretenni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32001 Dátum: 2011.10.04 kedd, 18:53:30 »

Sziasztok!
 Érdeklődnék, hogy az alábbi készülék kommunikál-e a 2001-es tdci motoros autóval http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/v1_4_elm327_obd2_obdii_can_bus_usb_diagnosztika_1484138546.htm Válaszaitokat előre is köszönöm
            Üdv Tibi
a 2001es autódat nem tudod diagolni ilyen olcsó cuccokkal.azt csak a gyári diag látja,vagy a hasonló nagyon drága cuccok,mint a Bosch,vagy az AE!Nem is érdemes keresned,hacsak nem szánsz rá úgy kb 2kilót.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32002 Dátum: 2011.10.04 kedd, 18:58:17 »

Sziasztok!

Az eddigi legjobb ajánlat 39.500 ,- Ft. Bruttó, itt helyben Győrben. Köszönöm a gyors segítőkész válaszokat kedves fórumtársak integet2
http://mondeo.hu/index.php?topic=167.msg424087#msg424087
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #32003 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:28:14 »

az alacsony üzemanyagszintnél letilt az ecu,hogy netudd tönkretenni.
Azt tudtam, hogy nem engedi teljesen lefogyni/leürülni az üzemanyagot a rendszerből, hanem egyszer csak drasztikusan leállítja az autót, kb. 1-1.5 liternél.
De a kritikus szint előtt minek ez a lebutítás?
A vészüzem-szindróma nem logikus ilyenkor, mire is jó ez?
Semmire.
Mondjuk csak arra, hogy az ember tutira ne érje el a kutat, ha valami miatt kritikus túlhúzásra kényszerül...
Szerintem ez a vészüzem dolog - ilyenkor - nagy hülyeség.
Mert így a  jelzéstől kezdve nem is 80 km távot, hanem csak max. 50 km-t (!) lehetne megtenni a tankolásig - amely ráhagyás elég kicsire van méretezve ismerve a lehetőségeket. 50 km elég kritikus távolság tud lenni adott esetben, ahhoz, hogy a világ közepén kutat találjunk...
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.04 kedd, 19:32:18 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32004 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:34:33 »

Azt tudtam, hogy nem engedi teljesen lefogyni/leürülni az üzemanyagot a rendszerből, hanem egyszer csak drasztikusan leállítja az autót, kb. 1-1.5 liternél.
De a kritikus szint előtt minek ez a lebutítás?
A vészüzem-szindróma nem logikus ilyenkor, mire is jó ez?
Semmire.
Mondjuk csak arra, hogy az ember tutira ne érje el a kutat, ha valami miatt kritikus túlhúzásra kényszerül...
Szerintem ez a vészüzem dolog - ilyenkor - nagy hülyeség.
Mert így a  jelzéstől kezdve nem is 80 km távot, hanem csak max. 50 km-t (!) lehetne megtenni a tankolásig - amely ráhagyás elég kicsire van méretezve ismerve a lehetőségeket. 50 km elég kis távolság, ahhoz, hogy a világ közepén kutat találjunk...
nem is értem.nekem ha kifogy 0km-re,akkor sem csinál ilyet.A leállás a kritikus mennyiségnél lesz.
Azt is eltudom képzelni,hogy felszippantott valamit a szívócsonk a tank aljából,és amikor rátankoltál,már nem volt ott a szívócsonkon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #32005 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:37:10 »

nem is értem.nekem ha kifogy 0km-re,akkor sem csinál ilyet.A leállás a kritikus mennyiségnél lesz.
Azt is eltudom képzelni,hogy felszippantott valamit a szívócsonk a tank aljából,és amikor rátankoltál,már nem volt ott a szívócsonkon.
Ez bizony könnyen lehet. Köszi.
Tankot kellene pucolni, mert ki tudja, mi fekszik a mélyén...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32006 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:41:01 »

Ez bizony könnyen lehet. Köszi.
Tankot kellene pucolni, mert ki tudja, mi fekszik a mélyén...
sok sikert hozzá nyes

egy kb12 cm átmérőjű lyukon kell hozzá benyúlni. bent meg kb 50cm mélyre. én kidobtam a picsbe a régi tankot és vettem egy tisztát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #32007 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:50:53 »

sok sikert hozzá nyes

egy kb12 cm átmérőjű lyukon kell hozzá benyúlni. bent meg kb 50cm mélyre. én kidobtam a picsbe a régi tankot és vettem egy tisztát
Akkor megoldom  Grin 10,6 cm széles a kézfejem, megmértem. Viszont a könyökhajlat csak 41 cm - hogy érek be 50 centi mélyre....de azt is megoldom.
Van róla kép, vagy leírás, hol és hogy kell ...... hehe behatolni?
Mivel töröljem ki a tank alját,... Viledával? eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.04 kedd, 19:53:32 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32008 Dátum: 2011.10.04 kedd, 21:16:24 »

Akkor megoldom  Grin 10,6 cm széles a kézfejem, megmértem. Viszont a könyökhajlat csak 41 cm - hogy érek be 50 centi mélyre....de azt is megoldom.
Van róla kép, vagy leírás, hol és hogy kell ...... hehe behatolni?
Mivel töröljem ki a tank alját,... Viledával? eplus2
Vedd le és úgy pucold ki.ALF amit írt az van nekem is én már 60 litert is tankoltam 2 km kijelzésnél és semmi ilyen mint neked. semmi.Viszont az én tankom már kilett pucolva az előző tulaj megcsinálta.nem egy hálás feladat ahogy mondta.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32009 Dátum: 2011.10.04 kedd, 21:46:09 »

Korábban tárgyaltuk, hogy kb 5 liter üzemanyag van még a tankban, amikor a tankolásjelző lámpája kigyullad. Nagyjából 80 km-t tehát még lehet vele menni. Ma ez történt: a tankolásjelző kigyulladása után kb. +50-km-re akartam tankolni. De: +41 kmnél elment az erő, mintha kilyukadt volna a turbócső valahol, zéró gyorsulás volt. 70 km/óránál nem tudtam feljebb pörgetni 5.-ben. Vissza négybe - de semmi változás. 2300-at pörgött, de nem akart gyorsulni, egy igen enyhe emelkedő miatt...
Teljesen sík terepen lehetett felgyorsítani 80 km/órára, de ha azt mondom, hogy egy Babetta szintjén gyorsultam, akkor a Babettát sérteném meg  Cry
Szóval ez most vészüzem volt, alacsony üza. szint miatt? Mert nagyon úgy nézett ki.
Vagy nem tudta elérni a szivattyú a tartály legalját?
Tankolás után minden visszaállt a normális kerékvágásba.
Tapasztalt valaki ehhez hasonlót? Mert eléggé ijesztő jelenség.
a  TIS szerint van run-dry megelőző stratégia, ami egyenetlen járásban és erőtlenségben nyilvánul meg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32010 Dátum: 2011.10.05 szerda, 11:00:02 »

a  TIS szerint van run-dry megelőző stratégia, ami egyenetlen járásban és erőtlenségben nyilvánul meg.

Az Sgabo is mesélte, hogy a Volvónál is van ugyanilyen.
Simán el tudom képzelni, hogy amikor a szgép 0-át ír ki megtehetőre, még le lehet menni mondjuk 20-at, azután pedig visszavesz a lovakból, hogy vedd már komolyan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #32011 Dátum: 2011.10.05 szerda, 13:31:24 »

   Helló!
 Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha kicserélem a km.óraműszercsoportot fedcomposra és az irányjelzőt infogombosra akkor amműködni fog nekem vagy programoztatni is kő?
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #32012 Dátum: 2011.10.05 szerda, 13:32:29 »

   Helló!
 Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha kicserélem a km.óraműszercsoportot fedcomposra és az irányjelzőt infogombosra akkor amműködni fog nekem vagy programoztatni is kő?
Programoztatni is kell, és még így sem biztos, hogy fog működni.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #32013 Dátum: 2011.10.05 szerda, 14:12:16 »

Programoztatni is kell, és még így sem biztos, hogy fog működni.
Kösz, akkor inkább jegelem 1előre. worship
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #32014 Dátum: 2011.10.05 szerda, 14:17:06 »

sziasztok!

minap kipróbáltam a műszertesztet.Jobb oldali kijelzőnél ahol a hőmérsékletet tudom nézni, kivillant a fedcomputer-nek az összes piktogramja.
Kérdés csak aktiválni kéne és lenne fed.comp.-om nekem is?Infós indexkar az kell-e hozzá?(menyibe fáj ez kb??)
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.05 szerda, 20:33:34 írta Dave » Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #32015 Dátum: 2011.10.05 szerda, 15:30:28 »

Sziasztok!

Villog az izzítás jelem mi lett vele? rinya
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #32016 Dátum: 2011.10.05 szerda, 15:37:39 »

Sziasztok!

Villog az izzítás jelem mi lett vele? rinya
Sokminden, kéne egy hibakódot olvasni, de így elsőre látatlanba porlasztós is lehet akár.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32017 Dátum: 2011.10.05 szerda, 18:45:40 »

Sziasztok!

Villog az izzítás jelem mi lett vele? rinya
nagy a valószínűsége,hogy üzemanyagrendszeri probléma.ez kezdődhet az egyszerű szűrődugulásnál,és a fellevegősödésnél,ha szivárog az üzemanyag valahol a csúcsok körül.És folytatódhat a csúcsok elhalásánál-ill a pumpa halódásánál.Át kell nézetni rendesen a gépet,és ha szűrőcsere,illetve a szivárgások megszüntetése-ha volt ilyen-nem hozta a hiba megszűnését,akkor a csúcsokat érdemes kipoharaztatni.ez egy vizsgálat,amivel nagyjából belehet határolni,hogy esetleg valamelyik jobban elhasználódott mint a többi.Ja,és csak szevízbe diagoltasd a gépet,mert más cucc nemigen kommunikál az autóddal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #32018 Dátum: 2011.10.05 szerda, 18:57:14 »

Meg tudná valaki mondani,hogy hány cm van a mk3 kombi tetőkorlátja között?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #32019 Dátum: 2011.10.05 szerda, 19:23:21 »

Péntekre már kaptam időpontot.Mire számítsak legrosszabb esetben?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32020 Dátum: 2011.10.05 szerda, 19:34:51 »

Péntekre már kaptam időpontot.Mire számítsak legrosszabb esetben?
minimum kiakarják majd cseréltetni a teljes üzemanyagrendszert,és majd kapsz egy 600-650e ftos ajánlatot erre....kb.
Ne ess kétségbe.Gyere vissza a hibakódokkal,ha már kiolvasták őket.Ne csak a hibaleírást kérd el,hanem a hibakódszámokat is.
Aztán kell egy megbízható szerelő,aki azt cserél csak rajta,amit kell.Illetve megszünteti a szivárgásokat,ha kell,meg kicseréli a szűrőt,ha kell,és segít megtalálni a valódi hibát.A szakszervízbe csak hibakódolvasásra vidd be.Esetleg pesten van megbízható diagnoszta,ő Vik (Németh Viktor)az Auto Fort-nál a Lurdyval szemben a Könyves K.Körúton.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32021 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:01:05 »

Péntekre már kaptam időpontot.Mire számítsak legrosszabb esetben?
Mikor kezdett villogni egyenes úton vagy terhelve???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #32022 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:21:55 »

Egyenes úton még nem is pörgettem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32023 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:22:50 »

Programoztatni is kell, és még így sem biztos, hogy fog működni.
nekem nem kellett. plug&play vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #32024 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:24:05 »

nekem nem kellett. plug&play vigyor3
Akkor szerencsés voltál, vagy a cimbi szerencsétlen, akinek nem sikerült  hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32025 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:25:05 »

Programoztatni is kell, és még így sem biztos, hogy fog működni.
olyat kell venni amin már nem kell progizni!Már alapból tudja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32026 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:25:44 »

Akkor szerencsés voltál, vagy a cimbi szerencsétlen, akinek nem sikerült  hehe
nekem meg a tempomattal került rá az sw frissítés során-véletlenül.ajándékba. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32027 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:26:30 »

Akkor szerencsés voltál, vagy a cimbi szerencsétlen, akinek nem sikerült  hehe
egyszer voltam fele fordéknál és szerencsétlen "szaki" kattintgatott ott össze-vissza mindent. lehet, hogy akkor aktiválta Smiley
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #32028 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:55:36 »

Meg tudná valaki mondani,hogy hány cm van a mk3 kombi tetőkorlátja között?
Lementem a garázsba, mértem egyet:
A két felső éle között 92.8 cm, a két belső alsó között 92 cm.
Durván ennyi, meg kéne mérni pontosabban.  wave
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #32029 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:00:22 »

Lementem a garázsba, mértem egyet:
A két felső éle között 92.8 cm, a két belső alsó között 92 cm.
Durván ennyi, meg kéne mérni pontosabban.  wave


Köszi sokat segítettél.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #32030 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 12:26:23 »

Sziasztok!

Érdeklődnék. Mi az a fehér kerek alkatrész amire 2 vákuum vezeték megy rá, és egy szürke meg a motor felé? Huh?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #32031 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 12:59:10 »

Sziasztok!

Érdeklődnék. Mi az a fehér kerek alkatrész amire 2 vákuum vezeték megy rá, és egy szürke meg a motor felé? Huh?
Kedves Fórumtárs!

Szerintem a vákuuszivattyú és a fékrásegitő dob között lévő visszacsapó szelep. Feledata: a fékrásegitő dobban megtartani a vákuumot.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #32032 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 16:32:42 »

Sziasztok!

A tegnapi villogó izzítójelből mára az lett,hogy nagyon nehezen indult be fehéret füstöl mint állat és traktor hangja van a motornak. Huh? Huh? Huh? rinya
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32033 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 16:47:34 »

Sziasztok!

A tegnapi villogó izzítójelből mára az lett,hogy nagyon nehezen indult be fehéret füstöl mint állat és traktor hangja van a motornak. Huh? Huh? Huh? rinya
Pohataztasd meg a csúcsokat meg nézesd meg a hibakódot mit ad ki de minnél előbb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #32034 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 17:03:31 »

Beszéltem Vikkel ellátott tanácsokkal.Holnap megyek be hozzá.
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #32035 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 18:23:14 »

sziasztok!

minap kipróbáltam a műszertesztet.Jobb oldali kijelzőnél ahol a hőmérsékletet tudom nézni, kivillant a fedcomputer-nek az összes piktogramja.
Kérdés csak aktiválni kéne és lenne fed.comp.-om nekem is?Infós indexkar az kell-e hozzá?(menyibe fáj ez kb??)
holnap megyek szervizbe.Aktiválással megoldható?ha működik az infós kapcsoló otthon beszerelhető vagy az szükséges az aktiváláshoz?
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #32036 Dátum: 2011.10.07 péntek, 08:07:05 »

Kedves Fórumtárs!

Szerintem a vákuuszivattyú és a fékrásegitő dob között lévő visszacsapó szelep. Feledata: a fékrásegitő dobban megtartani a vákuumot.
Tisztelettel László!

Köszi az infot.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #32037 Dátum: 2011.10.07 péntek, 09:41:33 »

Pohataztasd meg a csúcsokat meg nézesd meg a hibakódot mit ad ki de minnél előbb.

Nekem ugyan ez volt tavaly. Megoldás: akkor izzítógyergya cserékkel megúsztam (a 4-ből 2 rossz volt). A 3-ik indításra vészüzemre állt a motor és nem ment 2 henger, azért volt a füst és erő az 0  falbav

R
Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #32038 Dátum: 2011.10.07 péntek, 09:47:57 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ismertek valami tuti megoldás, hogy megnézzem, hogy mennyi km van ténylegesen a kocsiban. Gondolok valami rejtett adattárolásra amit nem lehet csak úgy törölni. Vagy olyan alkatrész ami elég nagy valószínűséggel megállapítható. Pl. kuplung csere 150ekm környéke (ebben lehet valami mert nekem 151ekm lett hangja és cserélve) wow1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32039 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:00:59 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ismertek valami tuti megoldás, hogy megnézzem, hogy mennyi km van ténylegesen a kocsiban. Gondolok valami rejtett adattárolásra amit nem lehet csak úgy törölni. Vagy olyan alkatrész ami elég nagy valószínűséggel megállapítható. Pl. kuplung csere 150ekm környéke (ebben lehet valami mert nekem 151ekm lett hangja és cserélve) wow1

Nincs titkos tároló. Nem tudod pontosan belőni. Az ajtók csukódása, az ülés kiültsége, a kormány, váltógomb kopottsága, pedáloké, a lelakottság adhat némi támpontot, de biztosat nem lehet mondani. A kuplung meg vagy 100e, vagy 400e alatt kopik el.
Meredeken függ attól, milyen körülmények között használták. Egy autópályás  vigyor3 na ott kevés dolog kopott. Ott rá nem jössz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #32040 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:10:02 »

Üdv emberek!
Még csöppet új vagyok, de kérdezni szeretnék.
Augusztus óta van egy 2002. dec-i 2.0 TDCI-s 130 pacis MK3as Mondeom, és egy kicsit felszeretném dobni.
Gondoltam rá, és most is gondolok, hogy kellene alá tenni egy jó kis dorombolós pufót, kis lightosat. Nah már most sokan mondták nekem, hogy dízel alá nem szabad/nem éri meg tenni. Szerintetek is hanyagoljam a témát?
Továbbá, ha még is valami sportpufót vagy mit veszek, akkor ahhoz megkell fúrni a hátsó lököst, hogy ki lehessen vezetni a kocsi alól?
előre is kösz a segítségeket.
Pacsi!  help
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32041 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:12:38 »

Üdv emberek!
Még csöppet új vagyok, de kérdezni szeretnék.
Augusztus óta van egy 2002. dec-i 2.0 TDCI-s 130 pacis MK3as Mondeom, és egy kicsit felszeretném dobni.
Gondoltam rá, és most is gondolok, hogy kellene alá tenni egy jó kis dorombolós pufót, kis lightosat. Nah már most sokan mondták nekem, hogy dízel alá nem szabad/nem éri meg tenni. Szerintetek is hanyagoljam a témát?
Továbbá, ha még is valami sportpufót vagy mit veszek, akkor ahhoz megkell fúrni a hátsó lököst, hogy ki lehessen vezetni a kocsi alól?
előre is kösz a segítségeket.
Pacsi!  help
üres rendszert alá dobok és katalizátor nélkül nyes ilyen hangja lesz:
http://www.youtube.com/watch?v=KskxC-X2YMU
http://www.youtube.com/watch?v=eBPZNBuKHjs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=nJtfrQECD7c&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iJXMvexl03s&feature=related
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #32042 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:34:20 »


köszöntem. szép hangja van. Wink grat
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32043 Dátum: 2011.10.07 péntek, 11:00:09 »

köszöntem. szép hangja van. Wink grat
sajna nem az enyém, de itteniek a srácok eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peet84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #32044 Dátum: 2011.10.07 péntek, 12:40:55 »

Nekem nem látszik a kipuff a hátsó lökös alatt, de gondolom az nem is kell az ilyen hanghoz.. Frankón az a titok, hogy ki kell dobálni mindent a kocsi alól? Nem fog hibaüzenetet dobni a katalizátor miatt?
Naplózva

"Mit is mondott doktorúr??!??!! Elmehetek?? vagy Elmebeteg???"

Mondeo Ghia 5 door 2003/09 F1 2.0 TDCi 132 LE exverda
Mondeo Ghia Turnier 2005/07 F2 2.2 TDCi 155 LE +
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #32045 Dátum: 2011.10.07 péntek, 12:43:48 »


vagynem!
1 teljesen üres rendszernek amibe még az utolsó dob is totál üres inkább repedt fazék hangja van.
nem mellesleg megnő a fogyasztás, és csökken a teljesítmény.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #32046 Dátum: 2011.10.07 péntek, 16:14:31 »

ezt láttátok már?
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/alcazva_mar_a_szomszedban_jart_az_uj_ford_mondeo-6025?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2011-10-07&utm_content=autosvilag_hirei
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32047 Dátum: 2011.10.07 péntek, 16:32:35 »

Igen én meg már írtam múltkor a teljes képeket is,hogy fog kinézni ,mert bent volt valamelyik magyar autós újságban.A lényeg,hogy kezdetben 2015-ig a motorok nagy része nemváltozik de utána az EU5-ös dolgok miatt új dieselek is lesznek.A Frankfurti szalonon kiállított tanulmány autó formáját kapja teljes egészében.Amit itt látni lehet annak az eleje már az új a háta még régi de alatta az új technológia van tesztelve.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #32048 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:18:42 »

Üdv emberek!
Még csöppet új vagyok, de kérdezni szeretnék.
Augusztus óta van egy 2002. dec-i 2.0 TDCI-s 130 pacis MK3as Mondeom, és egy kicsit felszeretném dobni.
Gondoltam rá, és most is gondolok, hogy kellene alá tenni egy jó kis dorombolós pufót, kis lightosat. Nah már most sokan mondták nekem, hogy dízel alá nem szabad/nem éri meg tenni. Szerintetek is hanyagoljam a témát?
Továbbá, ha még is valami sportpufót vagy mit veszek, akkor ahhoz megkell fúrni a hátsó lököst, hogy ki lehessen vezetni a kocsi alól?
előre is kösz a segítségeket.
Pacsi!  help

Szia!

Nem akarom elvenni a kedvedet, de lesz mire költened a manit. Nekem szintén ezen évjáratú Mondim van és már k...ba került.  vigyor3
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #32049 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:19:56 »

Szia!

Nem akarom elvenni a kedvedet, de lesz mire költened a manit. Nekem szintén ezen évjáratú Mondim van és már k...ba került.  vigyor3

Nekünk is ilyen van,és a kuplungcserén és egy ékszíjtárcsán kívül nagy kiadásunk nem volt...Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 634 635 636 637 638 639 640 [641] 642 643 644 645 646 647 648 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.